9. února 2009

Tajemná fotografie od Scotta Stevense: Víc než UFO?


Scott Stevens, známý meteorolog zabývající se chemtrails a manipulacemi počasí, uveřejnil nedávno na svém blogu tajemnou fotografii. Spolu s ní přinášíme i překlad jeho komentáře. (Původní fotografii nad tímto textem lze zvětšit. Pokud z ní umíte něco vyčíst, ozvěte se.)

Scott Stevens: Co to je?
27. ledna 2009
 
Detail fotografie: postava a její dvojník v blízkosti. Proskočil snad tenhle chlapík časem, aby zanechal dvojitou podobu?

Zvýšený kontrast

Barvy negativu

Původní obrázek

Téměř denně dostávám obrázky/fotografie, abych se vyjádřil a) k chemtrails, b) k divným tvarům nebo formacím mraků a c) k orbům či ufo či jiným zvláštním vzdušným jevům. Toto tvoří asi 75% obsahu pošty v mé schránce. To je ta řádná pošta... Počet spamů je však nekřesťanský a jsem si jist, že v té zbytečné záplavě se ztratí i nějaká potřebná konverzace. Tahle fotka je něco, co jsem dosud neviděl. Mám ji už pěknou část roku a místo spatření není důležité, protože když se to může stát na jednom místě na Zemi, potom tohoto návštěvníka mohou mít všechna místa. 
Po nějaký čas už pracuji s domněnkou, že chemtrailsový program, navíc ke své funkci pro modifikace počasí, hraje vzrůstající roli v pokračujících vojenských interakcích s návštěvníky z jiného světa.
Otázka UFO není žádným tajemstvím, kdo a proč jsou tady, zůstává z podezřelých důvodů tajnou záležitostí národní bezpečnosti.  
Chemtrails bývají často viděny a fotografovány s UFO/orby a-nebo s formami života a tvory, kteří sídlí v atmosféře a/nebo ve vesmíru, jak je často vidět na filmech NASA.
Ale tahle fotka je jedinečná. 
Tohle fotografické zobrazení silně připomíná stará egyptská témata. Ale co je to vlastně na nebi za objekt (loď)?
Jsou snad "Bohové"  věčnosti stále s námi a řídí důležité otázky světa?
To je téma k přemýšlení. 
Velmi by mě zajímalo, co by mohl z původního snímku vyčíst odborník na fotografii. Trochu jsem si s ním hrál, jak vidíte, ale jsou tam detaily, které je třeba ještě odhalit. 
 
--Scott
Posted by Scott Stevens at 6:50 PM

4 komentáře:

  1. eh.. no ze by Projekt Blue Beam. Prosím autora tohoto blogu zda by me nekontaktoval na email vilhem.komodor@gmail.com
    co delam a kdo jsem. prosim koukni se na odkazy..
    www.nwoo.org
    www.myslichvost.info
    www.zonaremix.cz

    rozhodně tvuj blog budu propagovat a uveřejňovat jak jen to pujde. Díky za tuto práci. a vy lidi bacha na to co s vami chce kdosi udelat...!!

    OdpovědětVymazat
  2. tereza
    Dobrý den, nevím jestli mám brečet nebo smát k tomu se dá jen říct jen jedno no comment.

    OdpovědětVymazat
  3. připomíná mi to PROJECT BLUE BEAM
    http://www.educate-yourself.org/cn/projectbluebeam25jul05.shtml

    OdpovědětVymazat
  4. Co myslíte, nemohla by něco takového udělat nečistota ve fotoaparátu, nebo na optice? Mě to připomíná jakoby slídu. Určitě nechci vyvracet ničí teorie, jen to bylo první, co mě k tomu napadlo.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.