28. srpna 2009

Rauni Kilde 12/13

http://www.youtube.com/watch?v=ztewQ9wattk&feature=related

Dr. Rauni-Leena Luukanen Kilde 12/13

Rauni: Myslím, že v elektromagnetických zbraních vedou Američané. Vždycky byli a vždycky budou první. Vzpomínám si, že v r. 1957, když jsem byla mladá studentka na High School (americká střední škola, pozn. Org.) v rámci výměnného programu, v té době, v r. 57, letěl první kosmonaut, Jurij Gagarin. A to byla v USA vlna šoku, protože oficiálně Amerika v kosmu oficiálně nebyla. A najednou se to stalo oficiálním, a tak zrychlili svůj vesmírný program. Ale pokud vím, na Měsíci měli nacisté hákové kříže a budovy a mosty a tak dále, nejméně od roku 47. Určitě Němci, proč by tam jinak měli svastiky. To je německý nacistický znak. Takže pravda o výzkumu vesmíru je před veřejností totálně skryta. Vůbec o tom nevíme. Řeklo se dokonce, že lety Apolla byly ukončeny v r. 73 a budou pokračovat až v r. 2020. To je taky velká lež, protože jsem slyšela od německého astronauta, že létají na Měsíc dvakrát týdně. Takže proč nás krmí všemi těmi desinformacemi? Protože tím by se všechno změnilo. Evropský šéf NATO George ?, když navštívil Finsko, a měl setkání a přednášku na univerzitě v Helsinkách, zeptala jsem se ho, s odvoláním na vlastní zprávu NATO z r. 64, jaká je situace dnes. Je ochoten on nebo NATO podat veřejnosti nebo alespoň vědcům více informací o otázkách UFO? Protože v té zprávě z r. 64 se říká, že důvodem, proč jsou potlačovány informace o UFO a kontaktu s mimozemšťany je, tedy důvod číslo jedna, představte si, je THEOLOGIE. Celé náboženské dogma by se zhroutilo, lidské ego by se zhroutilo – my si myslíme, že jsme největší a nejchytřejší ze všech, a ve skutečnosti jsme jako ještěrky. Pak by se také změnily naše fyzikální zákony. Rychlost světla ve vesmíru není nic. I naše sociální systémy by se změnily. Ekonomie by se musela změnit. Takže, obrovské změny. Takže, když jsem se ho zeptala, jestli podají více informací, měli byste vidět jeho tvář. Zalapal po dechu, a řekl, že o UFO, pokud existují, on nemá žádné takové plány a neví o žádných takových plánech. Pak jsem byla požádána od jednoho plukovníka, co seděl vedle mě, obrátil se ke mně a abych mu dala jméno a adresu, aby mi generál mohl odpovědět osobně. Ale to nebyl ten důvod. Důvod byl, proč já vím ty věci. Ale já jsem je zjistila na konferencích. Lidé, kteří tam jsou, podávají informace. Tak jsem mu dala vizitku, on si ji přečetl, a odešel. A pak začalo moje pronásledování. Doopravdy začalo. Kradli mi dokumenty z kongresů, dělali různé věci. Až dosud se asi 300x vloupali do mého domu. Ale neberou cennosti, berou všechny zprávy z kongresů, berou daňové doklady, bankovní doklady, pojišťovací doklady, prostě dokumenty. Ustřihnou vám šaty, seberou vám nejlepší šaty, všechny druhy obtěžování. Jsou to malé krádeže, neberou cennosti. Mohli vzít stříbro, nedotkli se zlata ani ničeho podobného. To je systém tajných služeb. Snaží se vás potlačit, zlomit. Byla jsem otrávena, oficiálně přijata do nemocnice s otravou. Děje se to přes vzduchové a vodovodní vedení, dají do toho jed, vy začnete zvracet, ztrácíte vědomí, je vám zle. Nebo na vás míří mikrovlnami v noci a vám je zle. Předpokládám, že jsem zatím v programu mučení, zatím alespoň ještě nejsem v programu smrti. Ale vím, že zemřu na nemoc krevního oběhu, až se jim to bude hodit. Ale zatím se to ještě neděje, protože můj čas ještě nevypršel. Prostě to vím. A jak to vím? Jen tak. Protože když se narodíte ve fyzickém těle, přijmete tím celý svůj život, se všemi velkými součástmi vašeho života. Vaši výchovu, vaše poslání, vaši rodinu, všechno, až do smrti. I způsob, jakým zemřete. Jinak by jasnovidci nemohli říci, co se vám stane. Je to jako naprogramovaný počítač. Robin Stevens, jeden Brit, který už zemřel, když jsem byla ve svém úřadu a on přijel do Finska, chtěl se se mnou setkat, dali jsme si čaj a diskutovali jsme. A on řekl, chtěla byste čtení? Já jsem tenkrát nevěděla, co je to čtení, to bylo na začátku 80. let. A on řekl, to znamená, že vám přečtu vaši budoucnost. Tak jsem řekla ano, mně je to jedno. A pak jsem byla úplně ztuhlá, když řekl: Varuji vás před velkou automobilovou nehodou. Řekla jsem: Já už jsem rozbila 8 aut. A on: Ale tahle změní váš život. Pak řekl: Budete autorkou mezinárodního bestselleru. Řekla jsem: Já jsem lékařka, nepíšu žádné knihy. Pak řekl: Vidím vás ve střední Evropě. A já: Já nikdy neopouštím Laponsko. A pak řekl: Zemřete v teplé zemi s bílými plochými střechami na nemoc krevního oběhu. Řekl: Vaše poslední tvář života je důležitější než vaše první tvář. A jako příklad uvedl Shirley Temple: to byla roztomilá holčička ze 40. – 50. let, a později se stala velvyslankyní v Československu. Ale to už o ní už nikdo nemluvil. Takže když jsem já teď začala jezdit do střední Evropy na kongresy, a minulý rok do Států, tak se ty věci dějí. Musím podávat informace. Prostě to cítím. A když počítač postupoval podle programu a stalo se všechno, co řekl, můj manžel řekl: Koupíme si dům ve Španělsku. A já na to, ne, ještě ne. Ploché bílé střechy a teplá země... Ale vím, že jednoho dne se to stane. No a co... Žádná smrt není. Není čeho se bát.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.