11. září 2009

Operation Paradise - Operace Ráj

(Obrázek: Georg Ritschl vyrábí 108 - fotka z EW).

Nějak mám poslední dobou větší pracovní vytížení, tak nestíhám publikovat, sorry. Ani ty slibované fotky denních manipulací... a ne že by nebylo co psát, třeba o "ranní mlze" padající z chemoplánů, která víří ve světle reflektoru od auta jako prach... ale zrovna teď nestíhám. Tak aspoň díky za komentáře a k tomu pár poznámek.

Přišel mi komentář, kde si někdo přeje cosi dopřeložit, prý je přeložena jenom část a jeho by to zajímalo dál. Kdyby se ten zájemce ještě ozval a upřesnil, co má na mysli, dalo by se s tím něco dělat. To je totiž problém s komentáři, že když se mi zobrazi, není vidět, pod jaký příspěvek patří, a jak je odkliknu, už je těžko hledám, pokud je to starší článek. Jestli tedy stojíte o nějakou reakci, tak napište pro jistotu název článku, pod který píšete.

Jinak možná bude někoho zajímat, že na webu je teď zadarmo ke stažení a volnému šíření (v angličtině) kniha Operation Paradise (Operace Ráj) od George Ritschla z Orgonise Africa, kterou napsal o orgonitu a svých zkušenostech s giftingem (třeba jak na jihu Afriky zabránili suchu a hladomoru plánovanému vládci světa - to už se tu na blogu psalo). Já už ji mám od dřív, je to pěkné čtení, hodně fotek. Stálo by za to ji přeložit, ale teď zrovna nemůžu. Odkaz na stažení: http://www.orgoniseafrica.com/book.html

Jinak Georg má zrovna teď velké slevy na Power Wandy - 32%, tak jestli pošilháváte po jeho tříkilovém power wandu de luxe, je to skvělá příležitost (do 14. 9.). Já ho mám už pár měsíců a je super a hodně mi pomáhá, nebudu říkat jak, to je mezi náma. Zlevněné je i všechno ostatní o 15%, to už taky stojí za to, objednávám pár zapperů a kitů na koloidální stříbro pro známé. Georg píše na EW, že je v ekonomických potížích, jihoafrický rand posiluje vůči euru a dolaru a zboží se stává dražším pro Evropu a USA, takže lidi míň objednávají a on má míň peněz na gifting - takže případnou objednávkou jeho výrobků (fakt německá kvalita) podpoříte nejen jeho, ale i gifting pro Afriku. Odkaz: http://www.orgoniseafrica.com

1 komentář:

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.