19. září 2009

Rauni a moje inkognito

Povídání Rauni Kilde mě velmi nadchlo, a hodně mi pomohlo. A podle reakcí zaujalo i mnohé z vás. Mnozí ho taky vyvěsili na své weby, což je prima. (Dokonce i Osud, a to zdarma! Zajímavé, jeho filosofie mi přijde jaksi s Rauni nekompatibilní ...) Ona opravdu ví a proto přináší klid. Pomohla mi smířit se s tím, jak to na tomto světě je. Uklidnila mě, že s tím můžeme něco dělat. Teprve od ní se na mě přeneslo pochopení, že smrt neexistuje, i když mám za sebou pár let jógových meditací na téma "jsem nesmrtelné átmá". Ona to totiž žije. Moje další učitelka, která se objevila v pravý čas.

Takže mě hodně potěšilo, když známá paní se sklonem k duchovnu, ale ne zrovna k tomu říznutému "konspirací", mi přinesla její vytištěné povídání. Že se jí to hodně líbí a že by se mi to mohlo taky líbit, a co na to říkám. Tak se ptám, odkud to má, a ona říkala, kdo jí to dal, a ... no bylo to pro mě dost překvapující, ke komu se texty dostaly a kdo je šíří dál... Tak řeknu, že to taky znám, z internetu, že je to super a věřím tomu a tak. A mám velkou chuť se pochlubit, kdo že to tam vyvěsil... Ale neudělám to. (A tištěné povídání si hned půjčila další paní...)

Radši si nechám své (částečné) inkognito, to ostatně není kvůli těm, na jejichž zrůdné aktivity se snažím upozorňovat, ti o mně vědí a já se jich nebojím. Funguje mi to taky tak, jak říká Rauni: já něco udělám, oni něco udělají. (Doma mi zatím nic nepřemisťují, týká se to většinou počasí.) Ale sousedi a známí mě mají zatím za celkem ctihodnou, pouze mírně alternativně praštěnou osobu a moje zájmy je stejně nezajímají, tak proč být zbytečně za úplného cvoka, který je otravuje řečmi o chemtrails. Ti, kteří se mají dovědět, se dovědí. Vesmír už, jak je vidět, zařídí, aby se k nim informace dostaly.

3 komentáře:

  1. krásně řečeno...

    OdpovědětVymazat
  2. Pokud Rauni Kilde čerpá "utajované" informace z uvolněných dokumentů např. na internetu tak jde o desinformace. Ve kterých všechny levárny se hodí na CIA či jinou státní organizaci např. Pentagon.
    Veškeré levárny ale provádí stínová soukromá skupina řízená penězi od ropných, zbrojných, bankovních magnátů.
    Např. US armáda či CIA, NSA, NASA vůbec nemají UFO technologie. Tu má ta stínová utajená soukromá skupinka.
    Prostě tu máme Fantomase.

    OdpovědětVymazat
  3. No já myslím že toho má daleko víc než je na internetu. Potřebovali bychom ty její knížky ... neumí někdo finsky?

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.