21. ledna 2010

Georg: Určitě chcete důkaz, že orgonit funguje.

Georg Ritschl z Orgonise Africa, který už si kvůli orgonitu odseděl dva měsíce v mozambickém vězení, natočil malé instruktážní video (4 min., české titulky). Jaký lepší důkaz účinnosti orgonitu si můžeme přát?


Přepis videa:
Sabotáž v Cahora Bassa. Mozambik uvěznil spiklence proti přehradě.
Čtyři cizinci se pokusilo o sabotáž na mozambické přehradě a byli zatčeni.

Georg Ritschl: Jedním z mých koníčků se stalo to, čemu říkám vodní gifting. To znamená dávat orgonit do vody, která roznáší orgon po celém kraji. To je to, co nás přivedlo k nedávnému výletu do Mozambiku, a hlavní myšlenkou bylo ogiftovat z lodi jezero Cahora Bassa. Ale najednou jsem byl obklopen zbraněmi a křikem vojáků, Ukázal jsem jim náš prostředek, řekl jsem, že mu říkáme orgonit, můžete si to koupit na mém webu, atd. atd., ale oni to ignorovali, zcela se upjali k tomu najít něco podezřelého. Mysleli pouze na to, aby to označili jako podezřelé
a mohli nás dát do vězení. Takže jsme byli ve vězení kvůli orgonu.
Orgonit je mocný prostředek v rukou kohokoliv, aby zvrátil některé z nejhorších tendencí, které vidíme v posledních 50 letech a které mění celý svět v jakýsi blázinec. Eventuelně v poušť.
Používáme obyčejné formy na vdolečky, v nichž děláme takzvané towerbustery, a to je univerzální munice. kterou používáme, Když je dáte do blízkosti mobilního vysílače, zjistíte, že věž, vytvářející původně pole stagnující energie, se změní v generátor pozitivní energie.
Snažíme se pokrýt co největší část Afriky orgonitem, aby měla alespoň základní ochranu proti povodním a jiným hrozným manipulacím počasí.
Pokud jde o haarpové technologie elektromagnetických manipulací počasí a mysli, které mohou být prováděny prostřednictvím běžných mobilních sítí, já jsem mluvil s lidmi, kteří byli trénováni, aby se stali placenými vojáky, žoldáky tajné armády Nového světového pořádku. a ti mi řekli, že byli v podzemních místnostech pro ovládání počasí a mysli, k čemuž se užívá všudypřítomná síť mobilních telefonů. To je dokonalá kamufláž, protože každý má rád mobilní telefony, každý souhlasí, aby byla telefonní věž v jeho blízkosti,
Všechnu giftovací práci v jižní Africe jsme v zásadě provedli moje manželka Frederika a já. Skupina deseti lidí může naprosto změnit celou zemi.
Naše životy byly mým uvězěním na dva měsíce přerušeny, bylo to obrovské vypětí a stres  a naše rodiny byly k smrti vyděšeny, naše jména byla veřejně spojována s hroznými zločiny. Myslím že tím chtěli zastavit moje aktivity publikované na webu orgoniseafrica.com,
Jsem jeden z těch, kteří dávají návod, jak bojovat proti špatné energii,  a často se mi stane, že se ptám sám sebe, jestli jsem se nezbláznil.
Vy jste určitě zvědavi na potrvrzení toho, že to funguje. Chcete vidět, že ten prostředek něco dělá.
Jeden pramen konfirmace je vizuální, orgonit působí okamžité rozsáhlé změny počasí.
Za další konfirmaci pokládám způsob, jakým byl projednáván náš případ, a způsob netypické nenormální vytrvalé agrese proti nám. To ve mně vyvolalo názor, že tímto způsobem by se Mozambik sám o sobě proti nám nebránil. Ale v mezinárodním měřítku jsou zde silné gangy, které operují uvnitř legitimních vládních struktur.
Pokud tato síla existuje, oni nikdy neuznají, že existuje. Takže na nás nemohou udeřit otevřeně, nemohou říct: tihleti lidi zneškodnili naši kontrolu mysli. Protože kontrola mysli samozřejmě neexistuje. Nebo ano?

4 komentáře:

  1. Může mi někdo vysvětlit, jak funguje orgonit? Nikde jsem to nenašel. Dík.

    OdpovědětVymazat
  2. Přečti si třeba články s tématem Orgonit zde na blogu. Nebo zagoogluj. Ale nečekej, že se dozvíš naprosto uspokojivé vysvětlení. My víme z praxe, že to funguje, ale nikdo nemůže přesně vysvětlit, jak. Stručné vysvětlení je, že organická látka - pryskyřice - na sebe stahuje negativní energii (DOR - deadly orgone), ta se odráží od kovových částic a proměňuje se na pozitivní energii (POR - positive orgone). Někdo to taky chápe jako pozitivní (nezdravou) a negativní (zdravou)ionizaci. Ale to je celkem jedno, důležité je, že to funguje.

    OdpovědětVymazat
  3. jedna z teorií v češtině
    http://www.orgo.cz/./viewtopic.php?f=6&t=208

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.