16. června 2010

Pás vláknité oblačnosti přes celou Evropu

Dnešní uměle vytvořená situace je opět pozoruhodná: rozhraní vzduchových hmot rozdílné teploty od severu a jihu vytváří rovný pás vláknité oblačnosti od Španělska až do východní Evropy.
V celé délce je pás ošetřený chemtrails (zde jen výsek.)

9 komentářů:

  1. zrovna jsem chtěl psát na orgo, at se lidi podivaj na ty podivnosti...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak dneska to ti emeryčani s tím svým Mr.Hárpem trochu přehánějí. To chtějí usmažit mozek půlce Evropy při venkovní teplotě cca 22°C a doufat,že si toho nikdo nevšimne? Taky máte ten pocit horka na hlavě,furt plnej nos ale rýma to není a suchej kašel jako tuberák? Co mi řeknou? Že mám ode dneška na něco alergii? Jednu mám - na iluminátský podlidi.

    OdpovědětVymazat
  3. to bije do oci, ze to nieje normalne. Sledujem to od 13 30 hod.

    OdpovědětVymazat
  4. A díval jste se dneska někdo dopoledne na nebe na severovýchodě Čech? Všechno bylo naprosto jasné. Šmejdi měli smůlu, protože nebe ovládli sylfové, kteří nedovolili chemickému svinstvu postoupit tam, kam by si oni přáli. Proto na jihu Čech celý den pršelo a na severu nám svítilo sluníčko.
    Dokonce jsou vidět i na tom obrázku ze satelitu, jako takové jemné šmouhy severně od toho pásma umělého svinstva.

    AP-KT

    OdpovědětVymazat
  5. no paráda_jestli máte rádi krásně "barevné a uspořádané" nebesa nad hlavou mrkněte na můj odkaz_http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=100000395016716

    OdpovědětVymazat
  6. Původ dnešního horka v mozcích evropanů:

    http://137.229.36.30/data/scmag/images/latest-Bx.gif

    OdpovědětVymazat
  7. jednou na procházce v přírodě :) mi došlo, jak zařídit aby se daly mraky do pohybu a rozpršelo se z nich. Hlavní přísadou v chemtrails jsou malé hliníkové částice, které letadla vstřikávají do mraků. Pak stačí mikrovlnné záření radaru (zkuste si něco hliníkového strčit do mikrovlnky) a mrak prosycený hliníkem se roztancuje.

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní řekl(a)...

    Tak dneska to ti emeryčani s tím svým Mr.Hárpem trochu přehánějí. To chtějí usmažit mozek půlce Evropy při venkovní teplotě cca 22°C a doufat,že si toho nikdo nevšimne? Taky máte ten pocit horka na hlavě,furt plnej nos ale rýma to není a suchej kašel jako tuberák? Co mi řeknou? Že mám ode dneška na něco alergii? Jednu mám - na iluminátský podlidi. S TÍMTO MŮŽU SOUHLASIT TAKY TO TAK CÍTÍM?! ZŘEJMĚ NĚCO TESTUJÍ NEBO CO?

    OdpovědětVymazat
  9. Něco jsem viděl ve čtvrtek 14.10.2010 v Tušimicích u Chomutova. Kouknu z okna a vidím ty povědomé čáry na obloze. O chemtrails vím, ale ani ve snu mně nenapadlo, že to uvidím v Tušimicích.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.