25. srpna 2010

Little Grandmother: Jednota s přírodou, 1/8: Proroctví Mayů

Video Jednota s přírodou, 1. část, české titulky Orgonet. (Díl 4/8 zde.)
LG odpovídá na otázky: kdo je, jak se stala šamankou, co je Kmen mnoha barev, co znamená rok 2012, o proroctví žijícího praotce Mayů Dona Alejandra.
Webové stránky Kmene mnoha barev, který založila LG:  http://www.tribeofmanycolors.net/



Přepis: Little Grandmother, Jednota s přírodou, 1/8
Přel. Orgonet.

Všechny vás zdravím. Je skvělé být tu s vámi živě. Chci odpovědět na některé otázky týkající se mého poselství. Jak jsem byla vychována, kdo jsem, odkud je moje poselství.

Nejprve, odkud mám své jméno a co znamená. Musím říci, že jsem vůbec nevěděla, že jsem Malá babička, až do 30 let. Moje matka byla americká Indiánka, a tak jsem se v dětství zúčastnila několika pow-wow, posvátných ceremonií s předky a podobně. Jako dítě si pamatuji jednu příhodu, kdy jsem seděla se svou rodinou kmene Siouxů, byla jsem malá blonďatá holčička, zamíchaná do velké indiánské rodiny, a cítila jsem se trochu na nepravém místě, ale hrozně mě to zajímalo, bylo mi asi 8 let. Seděli jsme tam a pozorovali velmi posvátný obřad, který prováděli dědové a starší kmene Siouxů. A tu se zastavili, vytáhli mě z davu, posadili a dali mi požehnání. Vůbec jsem nevěděla, co se děje. Všechno se říkalo v jazyce dakota, kterému jsem moc nerozuměla.

Když se tak vracím do minulosti, takové věci se děly, ale já jsem zůstávala úplně v klidu až do 30 let, kdy mi zatelefonovali a řekli, že domorodé kmeny mě pozorují odmalička, jak rostu, a vědí, že jsem malé blonďaté dítě, které se stane Little Grandmother. Oni to věděli, ale já ne. A ten telefonát, to bylo zajímavé zjištění. Řekli mi, že moje babička, než  zemřela, mě učila. A skutečně to tak bylo. Jako dítě jsem nevěděla, odkud přicházejí různé hlasy. Ale vždycky se ke mně v dětství obracely a učily mě velmi specifické lekce, o planetě, o vztazích mezi lidmi, jak milovat, velkým způsobem, jak respektovat přírodu, a podobná témata. V 8 letech jsem nevěděla, jaký to má smysl. Takže když mi ve 30 zavolali a řekli, že vědí, že jsem připravována z druhé strany, bylo to hezké, ale divné, že někdo věděl, čím procházím. Také mi řekli, že na planetě je dalších 11 lidí, kteří dostávali jako děti stejné lekce. A že nám říkají Strážcové moudrosti. Takže to bylo fantastické zjištění, že jsou i jiní lidé jako já.

Ve 30 letech jsem byla povolána, abych se stala šamankou pro domorodé kmeny Siouxů a Salishů, a založila jsem i vlastní kmen, Kmen Mnoha Barev. Pro planetu, pro zemi, abychom se všichni spojili. Kmen Mnoha Barev bude představovat nás všechny, jedno srdce, s jednou matkou, jediné poselství, jediný kmen. 

Stát se šamankou, to není snadný úkol. Není žádná škola, kde byste se to mohli naučit. Byla jsem k tomu iniciována už jako velmi malá, a pak ve 30 letech jsem přijala výzvu. Šli jsme přes Rich Woods, kde jsem se stala šamankou. Znamenalo to hodně půstu, hodně modliteb, hodně obětí. Tolik k otázce, jak jsem se stala Little Grandmother: poté, když jsem poznala ty různé domorodé kmeny a kultury, které na mě čekaly po několik set let, na blonďatou holčičku, která dostane jméno Little Grandmother, dostala jsem své posvátné balíčky, v nichž některé věci, jako moje medicína, jsou staré stovky let. Byly udělány před stovkami let, pro mě, a byly uchovány až dodnes. Takhle jsem se tedy stala Little Grandmother, šamankou a Strážkyní moudrosti. Přicházely mi medicíny od domorodých kmenů z celého světa, z Austrálie, Severní Ameriky, Evropy, Oni věděli, že přicházím, dříve než já. A tak jsem do toho musela vstoupit,  a dělat, co nelépe dovedu, a pořád se velice snažím, abych nikoho nezklamala.

Otázka: Vydala jste proroctví o roce 2010. Řekněte prosím, jestli se stanou důležité události i v roce 2012, a jak se lidské bytosti mohou nejlépe připravit na příchod změn. Přicházejí velké světelné vlny  ze Slunce?

Nu, to jsou velké otázky.  Rok 2012, zdá se, že každý k němu má co říci. Mnoho knih, každý o to mluví, jak se svět změní, nebo jak skončí. Ale uvědomte si, prosím, že teprve před pár měsíci náš milovaný děd Don Alejandro, který je dědem všech Mayů, je nositelem veškeré jejich moudrosti, promluvil na Aljašce. Uvědomte si prosím, že všechny ty knihy o roce 2012 nepocházejí od národa Mayů. Jsou to knihy od různých autorů z celého světa, a jejich názory.

Ale Alejandro, praotec Mayů, teprve před pár měsíci řekl, co se stane. Co je v knihách, jsou spekulace. Don Alejandro řekl: Ano, náš svět se změní. Svět, jak ho známe, skončí. Ale není to nic strašného, naopak je to důvod k radosti. Že skončí toto bytí v našich myslích, které trvalo tisíce let, kdy jsme se přidali k organizovanému náboženství, vedli války, hladověli po moci, a bojovali jsme kvůli všemu, co jsme chtěli.
Don Alejandro a mayský národ zůstali vždy v srdci, od počátku. Oni jsou předkové Atlantidy.
Jsou nejstarším národem na naší planetě. Po celou tu dobu zůstali v srdci. Vědí, jak žít svůj život ze srdce, z citů, z emocí, jak se rozhodovat ze srdce. Teď nám přinášejí toto poselství: Musíme změnit způsob jednání, nebo zabijeme matku Zemi. Anebo se pobijeme navzájem.

Musíme se vrátit zpět a začít žít ze srdce. Když si představíme, že jednotné vědomí se spojilo s vědomím ze srdce, přestaneme být lidmi, kteří žijí pořád z mozku, a kde vládne moc, chamtivost, a začneme být lidmi, kteří se vzájemně milují, tak to změní naši planetu. Budeme žít novým způsobem. A tak rok 2012 je koncem světa, jak ho známe. To neznamená, že všechno bude zničeno. Samozřejmě něco se bude dít, protože matka Země se posunuje a obrací, a jak říkají Mayové už po staletí, posunou se póly. To je skutečný fakt. Děje se to právě teď. Sever už není severem. Had světla a života se pohybuje. Zemské energie se skutečně posunují. Dojde k velkému posunu, jak společně říkají všichni Strážcové moudrosti a praotcové, ano, matka Země se posune. Věci se budou hýbat. Změní to trochu i naši krajinu.

My všichni projdeme obrovskou změnou. Neznamená to spoustu utrpení, ani válku v ulicích, ale změní se energie na naší planetě i energie v nás. Naše vědomí udělá vzestup. Budeme více intuitivní, více naplněni láskou. Ano, svět se dramaticky změní. Dojde k planetárním posunům.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.