2. května 2011

Další umělecké orgonity

Přišlo mailem:

Dobrý den,

doufám, že jsem e-mailovou adresu pochopila správně.

Posílám ukázku své dnešní tvorby. Měla jsem k dispozici tak nádherné křišťály, že jsem je nedokázala pohřbít do orgonitu. Takže vznikly i orgonity, u nichž křišťál vyčuhuje a je jen lehounce politý pryskyřičnou glazurou - a nádherně se leskne (samozřejmě jsem do spodu přidala křišťál, který nekouká - přesně podle návodu.

Pokud se chcetě podívat jednotlivě, tak na

http://www.projekt-baraka.cz/galerie/beata-rosslerova.html?showtype=3d

Trošku se pokusím rozšířit povědomí o orgonitech i v uměleckých kruzích. Doufám, že se nebudete zlobit - jako přesnější a úplnější informace o orgonitu jsem zadala odkaz na Vaše stránky.

Moc Vás zdravím a děkuji za překlady (cením si toho velmi).

Beata

1 komentář:

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.