30. května 2011

Nedělní (neúspěšná) škola chemtrails

Včerejší neděle byla jako stvořená pro osvětu co se týče chemtrails. Z několika míst mi napsali čtenáři (i nově osvícení!!!), jak pozorovali podvečerní aktivity letadel, a poslali i fotky. Díky za ně, ale už jich máme hodně a nestíhám to vyvěšovat... Asi uděláme společný účet na Picase a můžete je tam dávat, ať máme hodně dokumentace.

Takže včera v podvečer bylo vidět: letecké čáry, kříže, hvězdice, čtverce, obdélníky, předhánějící se závodníci. letadla proti sobě - vše pěkně pohromadě a v dokonalé (HD) viditelnosti. (Fotka je z kamer ČHMÚ, Lysá hora.)

Trávili jsme podvečer u (neosvícených) známých na dvorku. Lepší okamžik k položení otázek typu: "Hele, co je tam letadel, a proč asi tak divně čárujou a dělají škrtance na všechny strany?" si těžko představit. Ale nevyšlo to. Hned měli odpověď: "Nad námi vede letecký koridor. Když jsme leteli do Řecka, tak jsme tudy taky letěli, hlásil to kapitán letadla". Říkám: "Aha, mně se zdálo, že  koridor je podélná a rovná dráha, ale nad námi to lítá ve všech směrech, do čtverců, do oblouků" ... Nic platno, známí se vůbec nad tím nepozastavili, vše jim vysvětlovalo kouzelné slůvko "koridor".
Tak holt nic (:-)))))
Cestou domů přede mnou rýsovali svůj oblíbený vzorek při slunce západu (tahle fotka není moje, nechtělo se mi zastavovat, ale nad ČB bylo vidět totéž, typické byly obloukovité čáry a hvězdice napravo od Slunce, viz obrázek nahoře.). Napadlo mě, na jakou vzdálenost je ten vzorek asi vidět - mně se jevil prakticky stejně po celých 100 km cesty na západ, jen čáry se trochu rozmazávaly.

P. S. Věřte nevěřte: Protože obloha měla tendenci zbělet, bylo během posezení na dvorku trochu zaoctováno (vylitím pár deci octa na rozehřátou silnici). Takže modrá zůstala modrá, a to asi přitáhlo jedno kontrolní lítací cosi, co letělo nízko a nesprejovalo. Nejprve se to jevilo jako hodně zářivá koule. Na mou myšlenku "Hele, támhle to není letadlo, ale koule!" se to začalo jevit jako válec - trup letadla bez křídel. A na další myšlenku "A kde to má křídla?" nakonec tomu přibyla i kratičká křidélka, v nepoměru k obrovskému trupu, jiné barvy, v úhlu tak 30° k trupu (:-))))

Fotit se to nestihlo. A taky, známí na dvorku by se fakt divili, proč si zrovna já fotím letecký koridor, takovou normální věc ... (:-))))



35 komentářů:

  1. Aha, ja na to nejdu tak opatrne, soucitne usmevy mi neva. No uz jsem zaznamenal zajem alespon 4 lidi, ktery se naucili divat mimo svoje "koridory".
    rimi

    OdpovědětVymazat
  2. Když si představíte rovinnou plochu, překrytou v pravidelných rozestupech čárami, rozvinoutou nad vaší hlavou, co uvidíte, když se podíváte na vzdálený okraj této plochy? Optické zhuštění čar - a to je celá "záhada" toho, proč se zdá, že při východu a západu slunce se sprejuje víc než jindy...

    OdpovědětVymazat
  3. Včera, zde v Praze , to byla přímo přehlídka chemtrailsových čar. Dokonce jsem spatřila jedno letadlo, které výjimečně vytvářelo oblouk namísto rovné čáry.

    OdpovědětVymazat
  4. hmm a dneska celý den zastiňujou slunce přesně tak , aby jeho paprsky nedopadaly na zem přímo. dopoledne, když jsem viděl jak začínají vypouštět chemy jen přímo před sluncem, tak byl jasný scénář pro dnešní den. Nejříve začnou před sluncem dopoledne, kolem 8-9 většinou, kdy začíná mít trochu sílu, a jak slunce putuje po obloze, nechávají další čáry přesně před ním, až se kolem poledne vytvoří takový flek z chemikálií, že ten hlavní proud odstíní. Jinde na obloze ty stopy nejsou, tak jaképak zahuštění pane anonymní z 14:39...ještě máte před sebou a se sebou kus práce...koukejte se někdy celý den, co vytvářejí na obloze a pak pochopíte, o čem se tu mluví. hodně štěstí

    OdpovědětVymazat
  5. Včera na Strakonicku a Sušicku byla taky celý den a hlavně v podvečer vidět plná obloha nových i mnoho hodin starých chemtrailsů - unikátní. A dnes to zkoušejí znova.

    Javorník dostal krásný HHG, ale nestíhaj to :-(

    OdpovědětVymazat
  6. Včera toho bylo teda moc. Poslední dny jsme tady měli krásně modrou oblohu, jen občas večer při západu slunce trošku povlak, ale včera to při západu bylo něco. Škoda, že jsem to nevyfotila. Prokřižované tak, že to nešlo přehlédnout. Asi podobně, jako druhá fotka. A ještě několik čar už rozpitých. (Frýdecko-Místecko)

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, jo naprostý souhlas. Konečně na to někdo káp... A je po záhadě!

    OdpovědětVymazat
  8. Bylo by zajímavé zjistit, zda ty holografické efekty reagují na myšlenky pozorovatele, a díky tomu zda se přizpůsobují "reálným standardům" oproti prvotnímu pozorování nebo zjištění.

    OdpovědětVymazat
  9. 14:39

    Díky za vědecké vysvětlení :-))). Konečně mohu klidně spát.

    OdpovědětVymazat
  10. TO Anonymní 14:39:

    Kéž by to byly optické klamy:)
    Ale já vím, co vidím a vidím to, co VIDÍM....
    Teď je 17:40 a obloha je zatím naprosto čistá kolem HK. Uvidíme při západu.

    Orgonete dík za článek.
    Coccinelle

    OdpovědětVymazat
  11. Mrkněte na tento dnešní článek a na tu trefnou fotografii s chemtrails!

    http://www.novinky.cz/ekonomika/234830-orna-puda-v-cesku-je-v-dezolatnim-stavu.html

    OdpovědětVymazat
  12. Včera klasická ukázka manipulace s počasím. Trávím pozorováním oblohy hodně času a ten včerejšek byl masakr. Kolem 5tý u nás byly ještě krásný mraky, pak zmizely a začal bejt vidět ten masakr co tam dělají. V prví řadě řešit tady to, jestli sprejujou vic při východu nebo západu je nesmysl. Snad každej kluk si někdy hrál s baterkou ne. Obloha je vypráškovaná celá, nikdo neřeší polohu slunce, jen je při východu a západu slunce ve správné pozici a nebe tak dobře nasvětlí. Spíš jsem se pozastavil nad stínem, který chemtrails vrhají, respektzive nad tím kam se ten stín promítá, páč se to deje i na modrem nebi...

    OdpovědětVymazat
  13. Zdravím,včera ve Frenštátě p./R. sprejovali asi od 16.00 do nějakých 17.30. a zasvínili celou oblohu,jenže to jim bylo málo a dnes ráno opět nastoupil v plné síle,a když se mě ptal kolega v práci co fotím,tak říkam ty to nevidíš to není normálni,a on říka to jsou normální kondenzáční čáry!! :(

    OdpovědětVymazat
  14. Neděle 29.5. večer 20-21h Plzeň-jih

    Něco takového se jen tak nevidí a tak jsem vytáhnul foťák a fotil co to šlo. Mám několik velmi povedených fotografií, jak se krásně letadla křižují sem a tam a na obloze se postupně vytváří povlak přes celou oblohu. Natočil jsem dokonce i video, tak až budu mít více času, tak to hodím na internet. Zajímavé bylo sledovat známé, jak se pozastavují a říkají, že ještě něco takového na obloze neviděli :) Třeba začnou konečně pochybovat o tom, co jim servírují média. Až to hodím na net, tak sem hodím odkaz. Ještě mě napadlo natočit kamerou přímo vytváření chemtrail, nechat to na stativu hoďku a pak to prostě zrychlit, aby bylo vidět důsledky. Myslím, že nebudeme muset čekat dlouho a budeme opět mačkat spouště svých fotoaparátů.

    Raptus

    OdpovědětVymazat
  15. dneska ráno vypadalo nebe nad hodonínskem jako led po hokeji

    OdpovědětVymazat
  16. http://kamery.humlnet.cz/cz/videa/snezka3/20110529

    OdpovědětVymazat
  17. Nebyla ta létající koule Awacs? To speciální letadlo umí samozřejmě daleko více než přiznají.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Awacs

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymnímu z 19.50 - souhlasím. Jsem také z Frenštátu a včera jsme oba s manželem na to koukali jako vyjevení.

    OdpovědětVymazat
  19. Ano,zde je radarový důkaz(pustite si to od 28.5 19:30hod)
    http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/meteo/sat/data_jsmsgview.html

    OdpovědětVymazat
  20. Ano, neděle byla plná čar, fotím a posílám kamarádům,2-3 se ozvali, překvapení, že to je opravdu divné,octuji, orgonituji,buduji permazahonky,snažím se nejíst maso, nesleduji Tv, v práci se snažím o osvětu nejen vit D........
    někdy jsem ale taaaak strašně unavená.Ale stoji to za to.
    Dita

    OdpovědětVymazat
  21. Oproti neděli, v pondělí obloha jako vymetená!!!
    Takže pro neosvícené: DNES ŽÁDNÝ NÁVAL V LETOVÝCH KORIDORECH?
    NELÍTALO SE NA DOVOLENOU?
    A argument, že v pondělí se na dovolenou nelítá na mě nezabere....
    I večer naprosté modro a konečně čistý a jasný západ slunce.....
    ZDÁ SE!!!!!! Protože bych věřila i tomu, že jsou schopni tam vyvěsit kulisu......

    Hezký den všem,
    Coccinelle

    OdpovědětVymazat
  22. Coccinelle - :-) jojo .... taky mám ten pocit, jestli lze něčemu věřit.... :-)
    I přesto krásný den všem,
    Milan

    OdpovědětVymazat
  23. Přidávám se k ostatním s potvrzením, že víc do očí bijící už to být nemohlo. Dopoledne nad Prahou na modré obloze bylo namalované "Z" jako Zorro ;-) A pak to houstlo, včetně oblouků o velmi malém poloměru. Chvíli jsem je pozoroval odpoledne: lítali a práškovali v pravidelných časových a vzdálenostních rozestupech od jihu na západ, dokonalé rovnoběžky. Odpoledne jsme jeli ke známým směr Vysočina, bylo to tam prakticky totéž, takže nešlo jen o hustě zalidněné oblasti.

    Jedno velmi subjektivní pozorování, třeba se někdo ozve s podobným závěrem: V neděli silné chemtrails, v pondělí silná ALERGIE. O alergiích prakticky nevím od té doby, co jsem úplně přestal konzumovat mléko ve všech formách (nedělá mi dobře na zažívání). Je to drastická dieta, ale za tu pohodu se zdravím to stojí. Takže v pondělí poprvé za půl roku alergie...

    Michal

    OdpovědětVymazat
  24. Práškujou především velká města a hustě osídlené kraje
    proč, to si přeberte sami
    r.m.

    OdpovědětVymazat
  25. Mraky dělají stíny na obloze, i čáry, které přes den nejsou moc vidět, se nám pěkně vybarví při Slunce východu a západu, hnusná kaše, kam jen oko padne... Já nechápu, že si toho lze nevšimnout. Ale mám pořád silnější pocit, že když budeme myslet v dobrém a poprosíme o pomoc bytosti ze vzduchu (a myslíme to vážně), tak se náhle začne rozplývat ta srajda nad hlavou. Člověk je silný - když pochopí svoji podstatu, a vznešený, když dokáže v dobrém použít sílu svého chtění.

    OdpovědětVymazat
  26. KDE JSOU KORIDORY AKTUÁLNÍHO LETOVÉHO PROVOZU

    Radar aktuálního letového provozu (aktualizuje se v krátkém časovém intervalu online):

    http://www.flightradar24.com/

    Tiger

    OdpovědětVymazat
  27. Dobrá práce!!! Pořádně to zachcat octem a udělat totální ocet-terapii!!!! :oD Nevěřil jsem, ale funguje! :oD

    Nasgol

    OdpovědětVymazat
  28. v nedeli rano jsem vstal a rychle jsem bezel pro ocet, kdyz jsem uvidel tu brutalni spoust, rozlil jsem to do vsech kvetinacu na zahradce a sel domu, abych se na to nemusel divat... opravdu nejhnusnejsi sprejovani, co jsem dosud videl... a doufam, ze uz se to znovu nebude opakovat...

    OdpovědětVymazat
  29. Našel jsem si čas shrnout fotografie chemtrails, které jsem nafotil dne 7.5. a 29.5. nad oblastí Plzně-jih.

    Zde se můžete podívat:

    Chemtrails 29.5.2011
    http://youtu.be/h1pwPXE2v28

    Chemtrails 7.5.2011
    http://youtu.be/M0BNuyd3CbM

    Raptus

    OdpovědětVymazat
  30. To shrnutí fotografií je děsivý.....Raptusi
    Nicméně velmi potřebná práce....
    Víte, co mě zarazilo? Že od 1.6., co Raptus to video vyvěsil, má jen 19 shlédnutí.....Schválně, kolik shlédnutí má za 2 dny jakákoliv kravina vyvěšená na youtube.......???
    Je to alarmující a přidávám se, pouštím se do osvěty, již týden vedu podrobný deník o chemtrails i s foto, vyvozuji závěry, přemítám o všem, informuji známé, snažím se žít lépe a být takovou lidskou bytostí, jakou mám a potřebuji být......

    Zkusím octování a modlím se za lepší oblohu....

    Hezký den všem Coccinelle

    OdpovědětVymazat
  31. Reakce na Anonyma 12:08 :
    Pozor, z vícero stran mám info, že cenzura upravuje i počet návštěvností na vybraných stránkách a diskusích !!! Proto se nedejte oklamat tím, co na první pohled vidíte nebo slyšíte. Dnes je nutné, více než kdykoli předtím, o informacích přemýšlet, a ne je jen tak konzumentsky hltat a žrát jako nějaký retardovaný dobytek. To vím, to by se médiím a jejich globalistům líbilo, kdyby se tak beze zbytku chovali všichni !!!

    OdpovědětVymazat
  32. Coccinelle: no je to zajímavý pohled na věc, ale pravdivý, jak často se lidé dívají na oblohu? Nebo na hvězdy? Myslím, že už tolik ne, protože jsou zaměstnaní vstřebáváním toho, co jim kdo namasíruje a navíc je na nás vyvoláván společností tlak, že se tomu už málokdo vůbec má čas věnovat. Nejzajímavější na tom je, že pokud na to poukážeš, co se děje kolem nás a nad našimi hlavami, vysmějí se ti a automaticky tě v lepším případě zařadí mezi podivíny a magory. Nevidí to, co vidět nechtějí.

    Raptus

    OdpovědětVymazat
  33. Nářek a pláč je pak nezachrání...

    OdpovědětVymazat
  34. UFO v podobe koule, jsou pratelsti, delaji nam vzkazy do obili, ale tohle valcovite, to je nakej bonzak nedobra...

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.