14. května 2011

Orgonitový Taj Mahal - fotoreportáž z výroby

Díky čtenáři Panzikovi za fotoreportáž z výroby mimořádně silné formy orgonitu.
"Ještě jsem si vyrobil vlastní "TAJ MAHAL" orgonit (viz foto ) s jedním kamarádem, a hned na první pokus o výrobu se povedlo. Má fakt sílu, je možné se o jeho energii "opřít" rukou a zanechává celkem přesvědčivou díru v oblacích v okruhu tak 10 km i přesto, že je umístěn doma. Pokud by si někdo chtěl tento orgonit vyrobit také, mám spoustu fotek z výroby a hlavně vnitřní konstrukce krystalů."



25 komentářů:

  1. Ahoj, super, diky za obrazk. A jeste by me zajimalo, kde se da sehnat ta plastova forma Taj Mahalu? Kubis

    OdpovědětVymazat
  2. a kde se da sehnat ta formicka?

    OdpovědětVymazat
  3. .... skvelá práca, fakt malý chrám. :-))Bo

    OdpovědětVymazat
  4. Mozno som slepy, alebo onic nejde, ale pozrite sa sem http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/meteo/kam/prohlizec.html?cam=kobyli nastavte si cas 13.5 od 3:45. O 4:25:23 je uz svetlo, ale 4:30 zase tma.

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím, chci se zeptat, jak kontaktovat autora těch fotek. Chtěl bych ho poprosit o návod a foto-dokumentaci k výrobě onoho orgonitu (Taj Mahal) :o)) moc se mi líbí a protože žádný doma nemám, tak by se mi moc líbilo "ukuchtit" právě tenhle..
    Kdyžtak můj mejl: NasgolFren@seznam.cz

    Nasgol

    OdpovědětVymazat
  6. také tvorba http://lsdex.ru/noise/dimitriy-dimorphic/

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, nemám zkušenosti s výrobou orgonetu. Ale když tohle vidím, zkusit to musím.... Prosím moooooc o zaslání návodu a dalších foto na adresu: 3MINUTY@atlas.cz. Když mi to pošlete - bude to se mnou bydlet, tedy spát, jíst, pracovat i jezdit autem.... A synovi to šoupnu do aktovky....
    Tak dííík, Veronika

    OdpovědětVymazat
  8. Je ubohé, jak se někteří jedinci snaží zesměšnit orgonet a podsouvají fotky, které sami upraví

    http://www.kpufo.cz/oblasti/fot/index.php?option=com_content&task=view&id=453&Itemid=32

    OdpovědětVymazat
  9. Warfare nemýlíš se, dokonce i časování fotek je v pořádku. Jednou jsem totéž viděl ze záznamů z Lysé hory....
    r.m.

    OdpovědětVymazat
  10. To je překrásný orgonitový chrám!:) Prosím kde seženu takové krásné formičky?? moc prosím za info! orgonity odlévám už dva roky.. ale jen ze starých hrnečků.. antistatic@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Warfare:
    tento jev je v ten samý čas i na webkamerách Brno, Přibyslav. Zkoumám další. Zdravím. Nibiru.

    OdpovědětVymazat
  12. Zdá se, že je to s menšími časovými odchylkami zachyceno na všech webkamerách. 13.5. v těchto hodinách se nad námi cosi dělo.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Nibiru,

    stejný jev se objevil i včera a dnes. Zvláštní je, že, když se podíváš na nejvýchodnějsí část země - Lysá Hora - tam se to objeví v 4.25 a na západě v Karlových Varech - v 4.40.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj anonymní 18:25
    Jo, máš pravdu. Jako by slunce povykouklo a na chvíli se vrátilo za obzor.:-) Je to každopádně zajímavé. Nevzneseme dotaz na Turbulenci? :-))

    OdpovědětVymazat
  15. Webkamery: Nechci narušovat vaše konspirační teorie, ale změna intenzity osvětlení na snímcích při východu a západu slunce bude spíš způsobená (skokovým) přepnutím citlivosti kamery. Já vím, není to tak zajímavé vysvětlení jako ty, s kterými přijdete vy, ale zase to je celkem logické.

    OdpovědětVymazat
  16. Prosím Ťakde sa dá zohnať taká forma na TAJ MAHAL napíš tu alebo na Orgo.cz ďakujem Peťo

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymnímu 2O:58
    Děkuju za vysvětlení. To víte, my (konspirační teoretici) jsme s logikou na štíru.:)

    OdpovědětVymazat
  18. zdravim, prekvapila me vlna zajmu o orgonit TAJ MAHAL, tak se pokusim dat dohromady vice fotek, nebo nejakou prezentaci, jak na to. Je to defacto normalni orgonit, jenom trochu upgradovany tvarem a vnitrni konstrukci. Tady je zatim odkaz na formy, ktere jsme pouzili pro TAJ MAHAL a kamarad pro svou Majskou pyramidu. zbytek popisu se pokusim dodat behem tydne.http://www.nej-hracky.cz/12-hracky-na-pisek , jsou tam i dalsi tvary (nebo zadat do googlu: babovicka taj mahal) panzik

    OdpovědětVymazat
  19. http://www.youtube.com/watch?v=YW0NOXXPJKY moje pyramida:)

    OdpovědětVymazat
  20. Pěkné video, i ten orgonit se moc povedl, a díra je jasná, má to sílu. jsem rád, že to inspirovalo lidi a že se povedlo.

    OdpovědětVymazat
  21. Zajímalo by mne z čho je odlévaný. Havlova pryskyřice by ho ihned zdeformovala.

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, napadla mne zajímavá věc. Na jednom místě v Praze prodávají orgonity. Mají jich za výlohou aspoň 6 kusů. Bydlela jsem od toho místa asi 400 metrů, skoro rok. Nikdy jsem si nic zajímavého nevšimla. Jako že by např. bylo v těch místech jiné počasí a pod... Nyní bydlím už jinde, od té výlohy asi 4 km? Nebo tak nějak... Zajímalo by mne, jak daleko těch 6 orgonitů může působit a jak silně. Je to spíše na polemizování, vím, ale přesto...

    OdpovědětVymazat
  23. Caute, taky orgonit este nemam, je nadherny, uplne mi ucaroval. Pls, vie niekto vyrobit a predat tak, aby vo vnutri bol horsky krystal alebo labradorit??

    OdpovědětVymazat
  24. Pokud sháníte formu, mám jich několik. Pište na email: bazar@medailon.cz

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.