15. května 2011

Svědectví čtenáře o falešných letadlech - upřesnění

O falešných letadlech jsme už tu psali (třeba tady http://orgo-net.blogspot.com/2011/02/falesna-letadla-holograficka-letadla.html ), a dnes se přihlásil i český očitý svědek. Tak si počtěte.

Dobrý den,

jelikož momentálně nefunguje blogger, rozhodl jsem se Vás kontaktovat e-mailem.

Rád bych se s Vámi podělil s osobní zkušeností s letadly, vypouštějícími na nás chemické sračky.
Zabývám se tímto problémem cca 8 let a již mě to přestávalo bavit, jelikož se tím nikdo nechce zaobírat.

Před víkendem jsem si půjčil teleskop Praktika, abych se mohl se synem dívat na měsíc a hvězdy. To jsme také celý víkend dělali a úspěšně.
To, že jsem měl konečně teleskop, mi vnuklo nápad, podívat se opravdu zblízka, kteráže to letecká společnost nám vlastně háže kovy na hlavu. S nadšením jsem tedy nainstaloval stativ a na něj zaaretoval teleskop.

Kónečně ty hajzly uvidím, říkám si a těším se na první osobní kontakt.)

Jenže co se vlastně nestalo !!!!

Při jakémkoli pokusu zaměřit letadlo zblízka, se stalo to, že letadlo prostě zaměřit nešlo, respektive pokud jsem se chtěl podívat na začátek chemtrailsu, tam kde chemtrails vzniká, PROSTĚ jsem neviděl NIC !!! (Viz fotka: No plane! Pozn. Orgonet: Foto je pouze ilustrační, jak vyplývá z níže uvedené tučně vytištěné věty, tedy zobrazuje jev obecně, nikoliv konkrétní událost pozorovanou autorem článku.)

Po obloze tak v okuláru vidím pouze chemické čáry putovat bez jakéhokoli vnějšího zdroje, který by je vypouštěl.

Tak si tak řikám, jsem blázen? Mám vidiny? Jde o optický klam? Nebo co to vlastně, kurva, má znamenat???

Další pokus opět to samé, s tím rozdílem, že jsem letadlo (které tam nebylo) sledoval až na kraj horizontu. V ten moment již letadlo bylo možné teleskopem vidět. Letadlo ale vypadalo jaksi bíle, skoro šedě až transparentně.

Zkouším to ale dál...3. letadlo vidím...no hurá...ale co to? Najednou, při bližším zkoumání a zaostření...nevidím jedno křídlo...prostě tam není ... ???

Takhle jsem zaostřoval cca 20-25 letadel, vždy se stejným výsledkem.

Vím, že to zní zcela neuvěřitelně, ale věřte mi, viděl jsem co jsem viděl nebo spíš co jsem neviděl.
Bohužel nedisponuji PC okulárem či fotooptikou, proto jsem nemohl udělat fotky tohoto jevu. (Orgonet: Věta zvýrazněna pro ty, co to pochopili tak, že výše uvedenou fotku autor vydává za svůj dokument.)
Každopádně mi tento zážitek naboural mozeček a musel jsem se jít trochu připít, abych se uklidnil.)

S nikým jsem o tom nemluvil, druhý den jsem šel klidně do práce.

Na cestě domů z práce jsem fotil jako každý den, další chemtrailsové kresby.

Pak mě zaujalo jedno letadlo, letící obloukem směrem ke mě. V jeho dráze byl na obloze mrak.
Začal jsem ho fotit a čekal jsem, kdy vyletí z tohoto oblaku. Jenže už nevyletělo - chemická čára skončila v tomto mraku, ale letadlo nikde. Neexistuje možnost, jak by letadlo udělalo takový obrat, aby vyletělo jiným směrem. Fotografie tohoto zmizelého letadla Vám zasílám v příloze. (Viz výše)

Celou věc jsem tedy napsal na facebooku na skupinách zabývajících se chemtrailsy. Během dne se mi ozvalo asi 30 lidí z celého světa, kteří mají stejnou zkušenost. Letadla buď nejsou vidět vůbec, případně někdy zmizí beze stopy nebo letadla nejdou jakkoli zaměřit. Podotýkám, že mi psali lidé vzdělaní a s kvalitním technickým zázemím.

Zdá se tedy, že letadla v podstatě nejsou letadla, ale možná stroje využívající nových technologií, jako je stealth technologie nebo technologie hologramu.

Nejsem senzacechtivý člověk, ale mám takový dojem, že toto už překračuje jakékoli meze a již je mi zcela jasné, proč se tímto problémem nikdo nechce zabývat.

Buď se totiž jedná o utajený vojenský program, pokud někdo nechce aby bylo možné zjistit původ rozsévacích strojů.
To by opravdu znamenalo, že jsme v neviditelné válce a chemickým postřikem nás někdo pomalu tráví.
Další možnost je spolupráce s jinými entitami, na zakrytí výhledu na oblohu. Něco se blíží, o čem lidé nesmí vědět?

Dá nám někdo konečně odpověď než bude pozdě? Sám tomu nevěřím.

Jedno vím ale jistě...i přesto, že si kdekdo bud myslet, že jsem blázen, toto by se mělo šířit dále...tak aby o tom vědělo víc a víc lidí.

Pokud Vás tedy touto cestou mohu poprosit o zveřejnění mého příspěvku, a to i v případě, že s ním nesouhlasíte. Velmi bych to ocenil. Pokud tak učiníte, prosím Vás, abyste neuváděl mé jméno, radši bych byl, kdybyste mě uvedl jako Kokeše.
Přece jenom mám 2 děti a jak se tak zdá, šťourat se v tomto globálním plánu není zrovna nejlepší nápad.

Předem Vám tedy děkuji, alespoň za přečtení, snad i za zveřejnění.

S pozdravem Váš občasný čtenář a přispěvatel Kokeš

PS: Kdo nevěří, má možnost zkusit si to sám. Bude velice překvapen, dle mého nemile.


na internetu je možné najít fotky a videa pod štítky:  fake planes, hologram planes apod...)

42 komentářů:

  1. Prosim, ma ten telespop nejake parametry?

    Normalne se mi dari fotit temer vse malym kompaktem, ktery dam misto oka, teda funguje mi to u triedru a mikroskopu.

    Zajima me, jestli fotak neco uvidi nebo ne (takova ta mlha "lacerta", ze clovek se da oblbnout).

    rimi

    OdpovědětVymazat
  2. Hustě, taky sleduji letadla již skoro rok (začátečník), ale nenaskytla se mi možnost nějákého lepšího dalekohledu, ale však i tím svým "prdítkem" se mi ta letadla nepozdávají být taková jaká by měla. Pravda, že kolikrát ani jsem ho neviděl, jen ta čára. Taky jsem viděl letadlo vletět do mraku, i vyletět,ale opravdu doba, po kterou bylo letadlo schováno v mraku nebyla odpovídajíci jeho rychlosti. četl jsem kdesi tady na blogu o hybridních vzducholodích...co kdyby ta letadla byla hybridní vzducholodě rozstřikující sračky+by se v mrakách zastavovala (zpomalovala) aby dokrmila oblak a navíc by byly kryté hologramy??? Nebo to je nějak jinak? Ale celý ten letový provoz je kurevsky divný. Musim si sehnat na ně silnější oko...

    OdpovědětVymazat
  3. Teleskopem? Určitě je dobré napsat parametry, používám teleskop, ale zachytit s ním letící objekt je nemožné, a když už ano, tak pouze na setinku. Čímž nechci zpochybnit sledování výše uvedené. I planeta Saturn se přes objektiv prožene, díky Zemské rotaci, během pár vteřin.
    Jinak jsem též všiml, zvláštních objektů, které se pohybují kolem letadel s chemičkou na polubě. jsou to bílé body. Mi

    OdpovědětVymazat
  4. Jak poznáte hologram? Jednoduše - podle toho jestli je "letadlo" slyšet. Už jste si všimli, že letí dvě letadla ve stejné výšce, jedno dělá randál a druhe není vůbec slyšet?

    PS: všimli jste si jaký je ráno (kolem +- 5 hodiny) těsně před rozednívání rachot na obloze?

    OdpovědětVymazat
  5. Neuveritelne ! :-/ Zacina ma to coraz viac prekvapovat. Mimochodom, dnes to u mna sipali naozah husto, z cisto modrej oblohy rano, je teraz biele more. Az mi zostava nad tym rozum stat, jakto ze to ludi nezaujima?! Ved to musia vidiet. Zopar tychto clankov davam aj na svoj blog, samozrejme s uvedenim zdroja. Myslim, ze je to aj slusna reklama. Ak to autorovi tohto webu nahodou prekaza, nemam problem ich odstranit.

    OdpovědětVymazat
  6. Měl jsem půjčenej Teleskop PRAKTICA 20-60x70 se stativem. Není to žádnej šlágr, ale dostačující na to, abys viděl detailně krátery na měsíci.
    Opravdu ale při zaměření není nic vidět...a pokud se to podaří, letadlo je jakoby se mělo rozpadnout. Těžko to popsat, je nutný to vidět na vlastní oči. Počkejte si na fotky. Každopádně bych tímto chtěl vyzvat všechny rejpaly a skeptiky (tím nemyslím Vás), aby mi předložili jedinou fotku, na který bude jasně poznat letecké označení, typ letadla a sprejovací mechanismus. Až tohle někdo dokáže, můžem se bavit. )

    OdpovědětVymazat
  7. něco podobného se mi také stalo: letadlo, které jsem pozoroval a snažil se vyfotit jeho chemtrail. nestačil jsem to a říkám si, že počkám až tím proletí, že ho vycvaknu. Ale k mému údivu se nikde neobjevilo, čekal jsem hodně dlouho a podle rychlosti už dávno mělo být ven z mraku. Buď vyletělo přímo vzhůru nebo zmizelo. Mozek mi to nějak asi sám zdůvodnil a dál jsem se v tom nehrabal. Až nyní s tímto příspěvkem se mi celá scéna znovu vybavila. Delší dobu přemýšlím o tom, že bych pořídil dalekohled a mrknul se na ně zblízka, tohle je asi ten impuls na který jsem čekal. díky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Někde tady na netu jsem četl o tom, že má americké námořnictvo (pod které údajně spadá i americké letectvo !)ve svém utajovaném portfoliu mít nějaké zvláštní gigantické létající plošiny (tak to tam doslova stálo napsané!), které měly postupně nahradit málo účinné a drahé rozstřikování běžnými letadly. Poněvadž by takové gigantické stroje oprávněně vzbudily u lidí dola na zemi paniku, uchýlili se prý jejich provozovatelé k použití maskovacích technologií. A tak je docela možné, že jsou pak vidět jen chemtrailsové stopy a hologramy letadel různě "postižených", a pro překvapeného diváka ještě vůbec letících a ve vzduchu se držících. Zřejmě jsou to objekty, které unesou tisíce, desetitisíce možná až statisíce tun materiálu, poněvadž mi není jasné, jak by nohlo byť i velké letadlo chemtrailsovat intenzivně od obzoru k obzoru (tedy na globu Země prakticky 180°)bez přerušení letu nebo dotankování hmoty chemtrailsu. Bylo by zajímavé zjistit, co se za těmi hologramy skrývá, a zda je to původu pozemského nebo mimozemského !!! Pokud to první, pak globalizační válka začala už dávno, pokud to druhé, jsme svědky útoků a invaze Vetřelců, tedy vůbec ne přátelsky nám nakloněných mimozemšťanů. Před nimi nás konec konců varují i piktogramy neboli cropcircles, vzniklé v Anglii, Evropě i jinde ve světě, v posledních několika letech. Je možné, že tzv.depopulace planety není z hlav globalistů, ale jejich nových mimozemských pánů. I o tom jsem narazil na zajímavé diskuse.

    OdpovědětVymazat
  9. Ještě bych k tomu měl dodat pár věcí...

    Na některý letadla se mi podařilo zaostřit, ale nikdy se mi nepovedlo se podívat na číslo nebo logo a samotný to letadlo letělo v jaksi divným úhlu nebo mu prostě kousek chybí, případně má motory nebo křídla někde mimo. Prostě nelogicky. Nedá se to popsat, mám s tím docela problém. Ale šok byl, když prostě chceš zaměřit letadlo a ono tam žádný není. Dáš oko z teleskopu a vidíš ho. Jakmile ale jukneš do okuláru, vidíš samotnou čáru, jak jede dál sama. Teď už se mi to zdá celkem vtipný, ale celkem mě to vzalo. )

    Jinak si myslím, že to by potvrzovalo teorii o vojenský akci. Nestálo by to takový prachy, kdyby používali bezpilotní stroje, orby nebo rakety, zakryté hologramem. Patent na hologramy má americká armáda, jak jinak. V tom patentu je jasně psáno, že je možné vytvořit hologramickou projekci na podkladu ze stroncia a baria (náhoda?) :)

    Osobně, po vlastním hledání a zkoumání, se ale přikláním k tomu, že se nejedná pouze o armádní akci, ale je to něco víc..něco, co zasahuje mimo naše chápání (ne mimo moje). Podle mě jde o kooperaci s jinými entitami. Můžete se mi smát, je mi to celkem fuk, ale už delší dobu sleduju noční oblohu a dění kolem ní. Hvězdy už nejsou hvězdy jaký známe, konstelace hvězd a měsíce jsou někdy úplně mimo, než obvykle. Měsíc je kolikrát 3-5 dní v úplňku na stejném místě.
    Světelné spektrum je tak nějak ostřejší, víc svítí, někdy bliká.

    Lidi by si měli těhle věcí víc všímat a ne jenom kecat, že to neni možný. To nikam nevede. Tyhle lidi by si měli vlízt do těch strojů a zmizet v nenávratnu.

    Osobně jsem otevřenej všem teoriím, neupínám se do zajetých kolejí, nevěřím ani v teorii relativity, jenom proto, že jí vymyslel Einstein. Mám svůj mozek, tak ho používám.
    Přece nemůžem vědět, co je a co neni realita...na to jsme tu jenom chvilku a nemáme pohled na svět očima jiných bytostí, pouze těma našima. Za další si myslim, že takový svinstvo nemůže dělat člověk člověku, ne v takovým měřítku. Prostě takový zlo v lidech neni. Proto se zatím nejvíc přikláním k možnosti, že tu nejsme sami, nikdy jsme nebyli a všechny důežitý pozice ve vládách a v médiích ovládaj jiný entity. To jim hraje do karet a v podstatě si nás jenom voděj.

    Celou situaci bych viděl asi tak, že rok 2012 bude zneužitej těmahle bytostma (někdo jim řiká reptiliáni, někdo luciferiáni..já osobě bych upřednostnil démony nebo hybridy), k tomu, aby nám nějakým způsobem zahráli divadlo, vystrašili nás, ukázali nám sílu přírody (uměle), případně nám nakukali, že nás přiletěli vyhladit ufoni a oni že jsou Ti zachránci..vnutěj nám nový modly, mesiáše nebo Kristy a to bude živná půda pro vytvoření toho jejich novýho světovýho pořádku.
    Vždyť se jim rok 2012 hodí do krámu, zneužijou ho pro jejich potřebu.

    Země a Gaia, je s námi spojená, stejně tak Slunce, proč by teda naše energie ubližovala nám samotným ? Nesmysl.

    Koukněte se na Jirku Bushe a jeho fotříka, to nejsou lidi (youtube: reptilians, shapeshifting reptilians apod.). Stejně tak královna Alžběta, ta hnusná ještěrka. Na svatbě jí zabrali cca 3x a ještě měla klóbrc. Proč myslíte?


    Mayové konec jejich kalendáře nazývají setkáním s vládci hvězd, snad měli pravdu. Snad vládci hvězd nejsou Ti, kdo nás tu chce vyhubit. Čas ukáže, co je pravda.

    A komu se můj pohled na věc nelíbí, ať si prdel políbí, a nekomentuje. Byla by to ztráta času pro všechny.

    Komu se to aspoň trochu líbí a něco v tom vidí, ať pokračuje dál, nenechá se zesměšňovat a hledá a hledá.

    Mou motivací jsou mé děti a má rodina.

    Adminovi tisíceré díky za možnost svobodně se vyjádřit, má můj velký obdiv.

    s úctou
    Kokeš :)

    OdpovědětVymazat
  10. ...prave vcera som na krasnej cistej modrej oblohe pozorovala dve lietadla, ktorych trasy sa krizovali, jedno nechavalo za sebou beznu kondenzacnu postupne sa rozpadavajucu ciaru, druhe ocividne chemtrailsovu ...a toto druhe zrazu zmizlo, uprostred oblohy. . .este som chvilu cakala, ci len neprerusilo vypustanie chemikalii, a neobjavi sa, ale nic. Celkom by ma zaujimalo, keby tento ukaz so mnou pozoroval nejaky skeptik, ako by to odovodnil :)

    OdpovědětVymazat
  11. Kokeš:
    Milý pane, je dobře, že hledáte odpovědi na svoje otázky. Věřte, nejste v tom sám.:-)) Zdravím. Nibiru.

    OdpovědětVymazat
  12. Je třeba více a více Kokešů, lidí, kteří se sice logicky a oprávněně bojí o své nejbližší, ale sami cítí, že musí demonstrovat svobodu ducha, kterého jsme přijali ve svém zrození.

    Poněvadž se Země nalézá v sektoru Vesmíru, kde se projevuje silně hmota, je tudíž celkem logické, že se tu vyskytují i entity s nízkým vibračním potenciálem, kterému říkáme tady na Zemi Zlo. Země je v moci Satana, neboli negativní duchovní entity, která se zajisté nebude zdráhat ke spolupráci s hmotnými představiteli téhož původu. Lidé, a především jejich věčně živý Duch, je zde jakýmsi cizorodým prvkem, který tyto negativní, zlé a nepřátelské entity dráždí nejenom svou přítomností, ale především svým původem a potenciálem, který ONI nemají, něměli a nemohou nkdy mít !!!

    Proto se stále marně snaží získat vlastnosti a moc lidského ducha skrze různé experimenty a genetické pokusy, ale výsledkem jsou jen další nebezpečné a nevypočitatelné poměrně inteligentní zrůdy. Obrazně řečeno "stroj" prostě nemůže předčit svého Stvořitele ! Vždycky bude "stroji" vládnout a o jeho osudu rozhodovat výhradně jeho Stvořitel/Programátor. A toto zjištění negativní entity jak hmotné, tak duchovní, uvádí do stavu bezbřehého šílenství. Přesto stále a znovu zkouší tuto jasně nepřekonatelnou barieru přemoci v přesvědčení, že někde přeci musí nají slabé místo, skulinu, která unikla pozornosti onoho Tvůrce, a uniknout jeho kontrole, aby tak mohla zlovolná entita provádět ve Vesmíru cokoliv kdekoliv bez Řádu a Pravidel na obrazně řečeno "účet volaného". Zdá se, že JIM to konečně dochází, a že ve svém temnočerném vzteku a nenávisti vůči lidem, se rozhodli je odsud (ze Země) vyhladit, a ponechat jen ty, kteří se rozhodnou nebo budou přesvědčeni zavrhnout svého pravého Stvořitele, a oddat svou duši i tělo novým Pánům, kteří se samozvaně usadili v tomto sektoru Vesmíru na JEHO místo. Jenomže již i Bible nám říká, že tento už druhý pokus o uchvácení Stvořitelovy moci bude opět zmařen, a strůjci spolu s aktéry a přisluhovači tohoto "vesmírného puče"budou doslova odříznuti(izolováni) na věky od zbytku Vesmíru !!! Stane se to,až přijde matka všech válek na konci Času v údolí zvané Armageddon na Blízkém východě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krása prostě! Jinak bych to nenapsal, ještě to takhle suprově s formulovat!!! :))

      Vymazat
  13. Zdravím, dobrý dopis, určitě zajímavé téma. Zkuste dalekohledem natočit nějaké video nebo alespoň fotky. Je jasné, že se chystají velké věci (jako obvykle - klasika). Třeba na tomto videu: http://www.youtube.com/watch?v=Kur36SWZhsA schvalují v jednom národním parlamentu v Americe zákon o připravenosti na teroristický útok a v sekundě 24 tak říká, že něco udělají nebo se stane, pokud bude více než 80% populace infikováno něčím. To je naprosto šílené vůbec o tom uvažovat. 80% nakažených nebylo ani za morových ran ve středověku. Takže přesně jak říkáte, se stále něco chystá. Tak jako 11.září 2001, které bylo taky pečlivě připravené.
    Ale není třeba strachu. Už jsou skoro poraženi. Pamatujte, že pravděpodobně jeden z hlavních plánů zlých mimozemšťanů je blokovat pronikání informací na veřejnost do roku 2012, pak vytvořit katastrofy a přiletět s vesmírnými loděmi a prezentovat se jako zachránci a odvézt co nejvíce lidí pryč a pak z nich udělat otroky nebo jídlo. - Vytvořit problém a pak se ukázat jako zachránce je klasický a ověřený postup.
    Ještě se podívejte na aktivitu HAARPu. Je to poslední dva až tři dny divočina!
    Taky doporučuji video o tom, jak lze simulovat náraz letadla do budovy: http://www.abovetopsecret.com/forum/thread609702/pg1

    OdpovědětVymazat
  14. Tak ten poslední Anonym 12.5. čas 17.44 mě fakt nazvedl:-))) Zapletením "Boha" do tohoto problému je trochu směšné. Sorry pane věřící, ale to jste, myslím fakt přehnal!

    OdpovědětVymazat
  15. kdyý už je tu řeč o holografické projekci ke krytí něčeho o čem nemáme vědět, tak zde je odkaz na zajímavé video: http://www.youtube.com/watch?v=gfPD5pEop2w&feature=iv&annotation_id=annotation_289118

    po shlédnutí nechť se každý zamyslí, dříve než to odmítne. Buďte otevření všem možnostem a když holografie, tak proč ne tohoto druhu...
    Ladis.

    OdpovědětVymazat
  16. ps, ještě dodatek l příspěvku výše o tom, že pozorování vesmíru není to co dříve a měsíc více svítí...
    Ladis.

    OdpovědětVymazat
  17. Jakmile se nám brzy podaří zastavit letecký provoz, bude "po všem". I po ropě. Těším se nato jak malý kluk :)

    OdpovědětVymazat
  18. jsem stejného názoru jako Kokeš. NWO nám hraje divadlo a zároveň provádí depopulaci lidstva. Všechny ty kousky haarpový svede na rok 2012 a UFO. Pak nám promítne na oblohu Krista a NWO bude vládnout - poku jim to my lidstvo nepřekazíme VLÁDAMI LIDU

    OdpovědětVymazat
  19. Ovšem, že autor v tom není sám :)
    Akorát já se otevřené konfrontace nebojím. Když mi někdo chce dokázat, že nemám pravdu, ať to klidně udělá. Já se na oplátku budu snažit předložit seriózní důkazy a fakta, že chemtrails není nesmysl.
    Všechny zdravím!
    Ivo Beneš
    http://ivobenes.blog.idnes.cz/c/185603/Contrail-vs-Chemtrail-nepresvedcili-jste-me.html#t2

    OdpovědětVymazat
  20. Nic ve zlým, ale první foto jsem hodně zvětšil ve fotošopu, a vypadá to, že začátek - neletadlo je v podstatě umazáno. Je opravda, že pixely v tomto rozlišení dělají divy ale zkuste si to a napište.

    OdpovědětVymazat
  21. Prečo si myslíš , že to prehnal s tým Bohom ? Má úplnú pravdu ! O to tu ide ! Najviac čoho sa boja tie najväšie hlavy na tomto svete čo všetko riadia je to , že sa začneme úplne všetci duchovne rásť !
    Naša planéta je bohužiaľ na mieste kde je tá najväčšia zgerba !
    Ale nečudujte sa , že každý deň je obloha od tých chemikálií osratá..Ak si uvedomíte sme v období keď budeme prechádzať z 3 dimenzie do 4.
    Sme tu a teraz máme každý poslednú šancu sa zmeniť nájsť svoje skutočné JA a uvedomiť si , že toto reality nie je !!! A strašne veľa ľudí sa mení ! A ONY TO VEDIA ! Preto sa snažia to zastaviť aj v podobe chemtrails , ktoré potom dýchame a kto vie čo robia s nami...

    Ľudia toto sa nezastaví , čakajte , že sa to bude znásobovať každým dňom čo sa uvedomí viac ľudí čo bude viac takýchto stránok , článkov , kníh ! A toto sa nezastaví ! Bude toho viac ! Verte či nie po oblohe by určite bolo menej sracích lietadiel keby sa ľudia o tomto nebavili čoraz viac !
    A viete prečo sa už o tom toľko hovorí ? Lebo veľká zmena sa blíži a veľa ľudí to podvedome cíti tie vibrácie , ktoré idú s vesmíru.

    OdpovědětVymazat
  22. KOKEŠI!!! Ty jsi přiletěl z mojí planety!!! Napsal jsi to skutečně vystižně- děkuji ti! posílám odkaz, pro všechny, nejlépe do vyhledávače zadat co vás zajímá a ...pak se dějou věci, informace o naprosto všem...vše je pak jen na vás co si vezmete.

    http://www.bibliotecapleyades.net/

    OdpovědětVymazat
  23. 12. května 2011 20:39 no jo s těma pixela máš pravdu a na tý druhý fotce fotce to letadlo letí na férofku na druhou stranu :D takže FAKE

    OdpovědětVymazat
  24. tak tohle vás asi už nepřekvapí, ale....létající plošina a rok..... 1955...kde mohou být dnes???
    giant flying platform

    http://www.britishpathe.com/record.php?id=39182

    OdpovědětVymazat
  25. Asi pred tromi týždňami som letela z Londýna do Bratislavy. Sedela som pri okne a mohli sme byť niekde nad Nemeckom alebo Rakúskom, videla som 3 lietadlá husto práškovať oblohu. Zanechávali za sebou dlhé biele koľajnice toho svinstva. Ináč z môjho laického pohľadu tie lietadlá lepšie manévrovali a pohybovali sa rýchlejšie než lietadlo ktorým som ja letela.

    OdpovědětVymazat
  26. Váš příspěvek mě překvapil a v zápětí uklidnil,protože jste poodhalil roušku tajemství......

    OdpovědětVymazat
  27. http://katrin-inka.blog.cz/1105/letadla-hologram

    OdpovědětVymazat
  28. Kde zmizely komentáře k tomuto článku z 12.-13. května 2011? Kyr

    OdpovědětVymazat
  29. První fotka je jasný podvrh. Letadlo je vymazané. Stačí si ji v nějakém programu zvětšit a je to krásně vidět.

    OdpovědětVymazat
  30. Já teda nevím, jak vy,
    ale když se mrknu na tu druhou fotku (zmizel.jpg),
    tak nic nezmizelo, je vidět stále dráha letadla i po vyletění z mraku, třebaže je slabší.

    OdpovědětVymazat
  31. Disinfo: mrkněte se na fotku no-plane.bmp a zvětšte si ji v nějakém grafickém programu, tam kde by mělo být letadlo je jasně vidět, že jej někdo amatérsky umazal - je tam vidět takový obdélník, nejspíš to bylo provedeno v programu Malování

    OdpovědětVymazat
  32. presne tak Free Pub , :-) , asi to je ten istý odborník čo prerábal Obamov rodný list :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Těm, co píší, že letadlo z fotky "No plane" je smazáno fotošopem: mají pravdu.
    Citace z článku:
    "Bohužel nedisponuji PC okulárem či fotooptikou, proto jsem nemohl udělat fotky tohoto jevu."
    Fotka bez letadla je pouze ilustrační, nedělal ji autor článku, poslal pouze ilustraci.
    Ale to neznamená, že tento jev - čáry bez letadla - neexistuje. Existuje, a znám ho z několikanásobného vlastního pozorování. Ale vyfotit se to dá těžko ...

    OdpovědětVymazat
  34. Mohl by sem ještě jednou někdo napsat jaký dalekohled byl Kokešem použit při sledování fake letadel? Chci totiž zjistit jakou má konstrukci (používá li zrcadlo) a jestli nějak zrcadlo a fake planes nesouvisí...nebo třeba mě napadne něco jiného. Zkrátka ty smazany komenty sou na hovno... Díky za info.

    OdpovědětVymazat
  35. PC okulár stojí cca 2000,- papírků
    PC Okulár VGA
    Elektronický okulár slouží pro přenos obrazu z hvězdářského dalekohledu do vašeho PC. Je kompatibilní s většinou hvězdářských dalekohledů o daném průměru okulárového výtahu.
    http://www.svetdalekohledu.cz/product_info.php?cPath=21_28&products_id=91&osCAdminID=a2b0f9d00f39c29ac16d92742d096e78&osCAdminID=a2b0f9d00f39c29ac16d92742d096e78

    r.m.

    OdpovědětVymazat
  36. http://objevto.blog.cz/1105/neviditelna-letadla-s-chemtrails
    ehm, ehm, tady je původní Kokešův text a zmínka o ilustrační fotce jaksi chybí...
    ...no stane se.

    OdpovědětVymazat
  37. pro FreePub a Orgonet: První fotka mi byla zaslána, spolu s cca 15ti dalšími, od známé z Ameriky. Je jí přes 50 let a tento jev fotí s manželem. Nepovažuji její fotky za fake, nemá to zapotřebí. K žádné úpravě ve Photoshopu nedošlo..na fotce, kterou jsem dělal osobně, čára od letadla sice slabě vidět je, ale letadlo bylo v klouzavém pohybu směrem dolů do mraku. Nebyl možný žádný pohyb letadla tak, aby vyletělo jinou dráhou z oblaku.

    Toť na vysvětlenou..podobné reakce jsem čekal.

    Koho to však zajímá, postup si snadno může vyzkoušet sám. Nikoho přesvědčovat nehodlám.

    Kokeš

    OdpovědětVymazat
  38. http://www.youtube.com/watch?v=vR3T8mdpdTI&feature=player_embedded

    Hned po RTL o odhalení sračkovania oblohy my naskočilo taketo zaujimave lietadielko od NASA a ako viem oni su tiež veký bojovnici proti globalemu oteplovaniu ked zverejnili to prestavovanie kridiel tak uz určite to robia vo velkom tak si myslim ze čo neviete natočiť je preto lebo použivaju taketo technologie tak ze zase sme na zemi a hologrami su vysvetlene lietadlo vie meniť tvar aj sa vie vznašať bohuzial UFO to nie je.

    OdpovědětVymazat
  39. Ačkoliv mám již několik tisic fotek letadel,chemtrailstop aj.,zatím nemám ani jedinou bez letadla.Naopak mám letadla bez "kondenz.čar.Používám 24 násobnou optiku přímo na foťáku.Byl bych rád,kdyby autor příspěvku upřesnil jakým způsobem fotky pořídil.Faktem je,že 90% mnou vyfocených letadel nemá okna pro pasažéry,nemá žádné identif. znaky,nedodržují z velké většiny letecké koridory.Mají nějakou část růžovou,mají nástavby na větší objem typu KC...Mám nafocené i monitorovací stíhačky,které létají v poslední době ve dvojicích.Žádná nenechává nikdy "kondenz. stopu",všechny mají "maskování",žádná nemá identif.znaky.Některá letadla nejsou ani na monitoru leteckého provozu.
    V.

    OdpovědětVymazat
  40. Asi pred mesiacom som ráno konečne videl azúrovú oblohu a tak som stál na balkóne a vychutnával slniečko. Ale trvalo to len chvíľu. Bezhlučné lietadlá sa začali preháňať po oblohe a zachvíľu bola na nebi pekná chemická šlahačka. Tak som neváhal a naštartoval digitálnu kameru s predsádkou. Niekoľko lietadiel sa mi podarilo celkom dobre natočiť. Ale keď som si to prehrával na veľkej TV, tak na trupe nič nebolo, iba šedostrieborná farba. Žiadne identifikátory. Ďaľšia vec, čo som si všimol na videu bolo miznutie celého krídla na jednom z lietadiel. Na ďaľšom bol motor o niečo viac vpredu ako by mal byť. Vtedy som si myslel, že je to očný klam, alebo atmosférické skreslenie, tak som záznam nepovažoval za výnimočný a premazal som ho besiedkou mojich detí :-) Keď som ale čítal Vaše skúsenosti s týmto javom a neskôr som si pozrel videá s "fake plane", ľutujem, že som to premazal. Teraz mám kameru pripravenú na statíve, nacvičil som si pohyb snímania s dráhou sprejujúceho lietadla a keď sa zas zadarí, určite Vám dám vedieť.
    Jao.

    OdpovědětVymazat
  41. http://bar.jos.sweb.cz/IMG_0105zvo.jpg

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.