15. května 2011

UFO a záhadná ruka


Ahoj Orgo,
posílám vlastní video z pozorování UFO z loňského léta...
Jelikož se zastavilo nad mým domečkem, mohl jsem si dost dobře prohlédnout, včetně barev, vířivé energie apd.. Dle možností, které jako amaterský astronom znám, mohl být objekt velikosti dodávkového vozu až autobusu. Cca 9 - 11 metrů v průměru. Barva objektu byla červeno růžovo žlutá. Po obvodu do běla rotující prstenec nepravidelného tvaru. Jelikož jsem ho mohl sledovat jak přilétá od západo severu a na jiho východ, pak se zastavilo nad mým domkem, pozorování jsem naprosto úžasné. V kapse mobilní telefon a natáčel jsem, je i slyšet jak volám na ženu, které mě ale neslyšela, ačkoli byla v koupelně s otevřeným oknem metr ode mne.
Když jsem si zaběhl pro dalekohled a vyběhl ven, objekt nabral rychle směr na jih, do jediného mraku, který yl na nebi. Otázky připravené pro podobná pozorování v projektu Záře byly natolik fundované, že jsem začal mít trochu obavy. Docela mne překvapilo, jak to mají zmáklý... na co se ptát a tak. Tím to ti dávám svolení k uveřejnění tobě poslaných videí a fota.
Moc tě zdravím.

 Milan

  P-S. Posílám ještě jedno dost zajímavé foto, upozorňuji, že ho fotil můj 6ti letý syn, a jeho ruka tam v té chvíli určitě nabyla.
 :-)

12 komentářů:

  1. Orgonet, doporucujem taketo veci najprv preskumat a az potom uvazovat otom, ci vobec neco taketo od uzivatelov publikovat. Zacnu znas robit debilov, podobne ako uzivatel pod menom kotes. (http://www.kpufo.cz/oblasti/fot/index.php?option=com_content&task=view&id=453&Itemid=32) Krasne si mu skocil na lep a niektory uzivatelia tiez. Toto video sa este mozno da, ale ta fotka vyzera bit cisty fake. Byt tebou, zameral by som sa iba na chemtrails a manipulaciu s pocasim a vzdy si dokladne prever fotky uzivatelov a to co pisu. Neuverejnuj kazdu kravinu co ti poslu, budeme na smiech. Davaj si prosim nato pozor...

    OdpovědětVymazat
  2. tou baterkou ve tmě mávala Lenka?
    r.m.

    OdpovědětVymazat
  3. No - plane : Fake plane (nebo taky podvod - letadlo umazané ve fotošopu). V umazané diskuzi o falešných letadlech(kvůli celosvětové poruše na Bloggeru) jsem pod článkem upozorňoval, že se jedná o podvod.

    Podobný článek asi o den později, vyšel na portálu osud.cz (odkaz níže). Pravděpodobně se jedná o stejného čtenáře, který je možná provokatér. Mimochodem původně byl tento článek na osudu zdarma, nyní je za peníze. (Vzhledem, k prakticky nulové hodnotě tohoto článku, myšlenkové pochody těchto podnikatelů s duchovnem jaksi nechápu.)

    http://www.osud.cz/ctenar-chemtrailsujici-letadla-zahadne-mizi-nerozumim-tomu

    důkaz zamčení dříve veřejně přístupného článku je zatím pod google cache zde:

    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:http://www.osud.cz/ctenar-chemtrailsujici-letadla-zahadne-mizi-nerozumim-tomu

    OdpovědětVymazat
  4. Každý se může splést...jen si příště dát větší pozor, každý není všeználek. Na té fotce stačí jen prodloužit čas, menší osvětlení a na sekundu tam strčit ruku, pak pryč a fake je na světě...Tauri :)

    OdpovědětVymazat
  5. ... warfare prečo by Orgonet.blog bol na smiech. A prečo hovoríš BUDEME ! Orgonet ti hovorí do tvojho blogu ?

    Mne je na smiech tvoja gramatika, prosím ťa, nenič slovenčinu.
    Bo

    OdpovědětVymazat
  6. to je lampion štěstí...přesně tohle nad námi nedávno lítalo každou chvíli taky sme si zezačátku mysleli že to je ufo

    OdpovědětVymazat
  7. Hm, tak to mě mrzí, jak komentujete video i foto... Foto mě samotného překvapilo a je focené mobilním telefonem Nokia. Video jsem též natáčel sám a vím co jsem viděl, měl jsem možnost si to prohlédnout ( tím myslím UFO - jako neidentifikovatelný předmět) dost dlouho a vlastníma očima. Ujišťuji Vás, že o lapmiony štěstí nešlo. Se sousedy je pouštíme a vypadají a pohybují se úplně jinak. A hlavně - toto bylo energetické. Bohužel jsem podobné setkání neplánoval a video kameru jsem neměl po ruce. Už se nedivím , po přečtení komentářů, že soused, který to viděl také o tom nemluví, neb se bojí, že by byl považován za blázna. Zdraví Milan

    OdpovědětVymazat
  8. No a máme to. Milane, nic si z toho nedělej. Plno lidí je opatrných a zvláště, když se Orgo-net dostává do širšího vědomí lidí. Já ti věřím a myslím, že takových by se našlo více. Kyr

    OdpovědětVymazat
  9. :-) Díky Kyr, já si taky věřím. Aspoň jsem měl opět o čem přemýšlet. Jak to je v lidském myšlení zvláštní. Čte se o jiných pohledech na svět, ale když někdo dá třeba jen malý střípek do mozaiky...tak se hned začne diskutovat jak je to vlastně podvod ten střípek. :-) Ale asi jsem to měl vidět... , myslím ten neidentifikovatelný létající .... :-) Milan

    OdpovědětVymazat
  10. Hlavně nebuďte na se sebe oškliví a zlí,všichni "hledáme" a pokud se nám něco "nezdá" - tak to nekomentujme agresivitou-prosím ... děkuji,ir.

    OdpovědětVymazat
  11. Lidičky, nechci být hnidopich ale musím. neb je zdá se rozšířen špatný překlad UFO. UnidentifiED je neidentifikovaNÝ. UnidentifiABLE je neidentifikovaTELNÝ.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.