23. června 2011

Video o účinnosti orgonitového cloudbustru

Zdravím Vás Orgonete,
při probírání se HD mé kamery jsem narazil na jeden docela zajímavý klip z loňského roku.
Kompletoval jsem komerční CBéčko před garáži a všiml jsem si jak opět vydatně "malují" oblohu. Ten den se "nemocným" dařilo natahovat mnohakilometrové postřiky. Ale v akčním úhlu (či radiusu) CBéčka se lajna po chviličce ztratila. Na tom videu to sice není úplně vidět a taky jsem si říkal, že to může být náhoda. Ale i u dalších CB jsem vždy pozoroval velmi obdobné účinky. O účinnosti CB jsem nikdy nepochyboval, ale i když jsem již vyrobil a otestoval x kusů, tak jsem si nikdy nepomyslel, že by takové malé udělátko mohlo rozpustit tyto chemické sajrajty ihned za sprejerem a v tak velké koncetraci.
S pozdravem a přáním čistého nebe Orwa

11 komentářů:

  1. Že je čím dál více nainstalovaných cloudbustrů, je jenom dobře. Viděl jsem již ve svém okolí jak půlmetrové tak dvoumetrové. Lidi se poučili a začali účinně bránit.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Orwvo, moc hezký video!
    O jak velký udělátko se jedná, co takhle funguje a kolik má trubek?
    Ahoj, Alfa.

    OdpovědětVymazat
  3. Nic moc, ta fůra železa okolo mu to slušně rozbíjí.

    OdpovědětVymazat
  4. Je to typ se 3esti trubkama o průměru 28 mm (samozřejmě měď) výška něco málo přes dva metry.Vyrábím je na objednávku a bližší specifikace jsou na mým webu. Díky za ocenění videa i když jsem tam detailně nezabral to přerušení té čáry jak se táhne zleva.

    OdpovědětVymazat
  5. Milý Orwo i já jsem si u Vás nějaké orgonity objednal, ale už čekám i přes urgence rok a půl, tak nevím .... možná, že jiní měli větší štěstí. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  6. To anonym. 24.6.2011

    Zdravím,pokud vím,tak OrgoNet nemá s Orwo nic společného. Kontakt na Orwo je zde: http://www.orwa.wbs.cz/Kontakt.html

    OdpovědětVymazat
  7. To anonym 24.6. 9:50
    Omlouvám se, nedošlo mi, že jde o vzkaz pro autora článku.:-)

    OdpovědětVymazat
  8. tady ukazuji měďene trupky ale stači vzit pozinkovanou a zarazit do potoka a zahodinu se ukaže vysledek ale pozor až ji budete chtit vyndat tak ji přikryt alobalem ta energie kope a fest vlastni skušenost kdysi sem to našel tady na netu a ty stranky se ňekam stratili přeji dobre vnimani te užasne energie : cosa

    OdpovědětVymazat
  9. ještě sem zapoměl nato vše dělat v rukavicich aby se ta energie nevibyla do vas samotnych dik za pochopeni. cosa

    OdpovědětVymazat
  10. http://www.epristroje.cz/pristroje-mereni-co2/
    Vše je měřitelné

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.