29. června 2011

Video pana faráře o chemtrails, MMS a orgonitu

Před pár dny tu byla vyvěšena videopřednáška pana faráře Rudy Špačka o chemtrails, MMS i orgonitu. Pak byla mnou stažena z toho důvodu, že mě vyděsila propagace "zázračného přípravku" MMS. Ten se mi zdá velmi problematický a nemíním ho všeobecně doporučovat. Ale protože jinak je to fajn dokument a od doby jeho stažení přišlo několik mailů shánějících se po této přednášce či ji znovu doporučujících, tak ji sem vracím. Ať si každý vybere svou informací, která mu náleží ... (:-)))

http://www.youtube.com/user/Gossscha1#p/u/1/zmGVXH__7SA

34 komentářů:

  1. Zdravím, že je už tolik lidí informováno o chemtrails a o tom, jak se bránit ( alespoň na místní úrovni), mne nadchlo. Vyzkoušet MMS mne neláká -přesněji nepotřebuji to. Ale nikdy neříkejme : nikdy.:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobry den, chtela bych vedet, proc tedy ty vrtulniky litaji, zjisti tedy kdo jim kazi chemicky posyp ci jak to rici s carami ci mraky co nemizi a pak prsi a kdovi v tom pripade co prsi na nas... no pak budou jak stebaci delat cistky? ztratite praci, nebo vas zabiji? delaji to , ze chteji poslusne lidske otroky? ma to vliv na psychiku?a kdo posle vrtrulniky? armada? nebo kdo? kdo konkretne to by me zajimalo..pak sestrelme ony vrtulniky..sice se naskyta otazka cim.., rozpustime mraky, ale oni udelaji dalsi ze ano.., nebo je to jen fikce? ale je fakt ze po letalech ty pruhy fakt nemizi..a za meho detstvi mizely rychle..

      Vymazat
  2. Zajímal jsem se o MMS hlouběji. Není nic jednoduššího než zadat MMS do Googlu a hledat a vyhodnocovat informace. Nemyslím si, že by to bylo zas tak špatné. Nenašel jsem nic, co by mne vedlo k odsouzení přípravku. Pokud něco negativní bylo, bylo to z neznalosti věci, špatného dávkování či dokonce použití něčeho jiného. Rozhodně bych se nebál to použít při závažné infekční nemoci nebo při rakovině. Má to nesrovnatelně lepší účinky, než řada prodávaných léků, než chemoterapie, s kterou se to nedá srovnávat. Mnohé z Vás odradí slovo zázračný atd. Průjmy u toho bývají, ale člověka o očistí. Přípravek doporučovaný oficiálním propagátorem v Čechách je poněkud předražen - dá se sehnat levněji. Pokud někdo bude mít osobní šatnou zkušenost či bude mít info o negativních účincích, sdělte to! Budu vděčný za diskusi. Zatím nebývám nemocný, abych to mohl vyzkoušet na sobě, ale napadli mne známí a přátelé, kterým to mohlo pomoci, ale už je pozdě. Děkuji. Ota

    OdpovědětVymazat
  3. MMS se nikdo bat nemusi. Pouzivam jiz dlouho 2x denne. Zbavil jsem se nekolika koznich i internich obtizi a citim se skvele. Ze MMS funguje je snad jasne z principu lidske chemie. A dal je to jen o osobni odvaze. Pouzit totiz belidlo nebo cistic na bazeny je masakr. Ale jsem z 80% voda, takze kdyz to vycisti jakoukoliv jinou vodu, proc ne tu moji?

    OdpovědětVymazat
  4. MMS vyzkoušeno a funguje perfektně. Ale je na koždém ať se rozhodne jak chce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Fajn,že medzi kňazmi sú takíto otvorení,
    už len šupnúť informácie do kostola. Tak by sa zvýšila účasť veriacich - alebo skôr znížila ?
    :-) Bo/ena

    OdpovědětVymazat
  6. Neznam nic ucinnejsiho, jako MMS. Tim padem me ruzne laboratorne vyslechtene chripky, sarsy, e-coli nechavaji v naprostem klidu. Tak napriklad beznou chripku to zrusi behem par hodin. Uzasne proti zanetum. Znam lidi, kteri by bez MMS mezi nama jiz nebyli.

    OdpovědětVymazat
  7. Nevím proč by někoho měla vyděsit zmínka o MMS.Já a spoustu mých známí s ním máme dobré zkušenosti.Pokud někdo pochybuje,je to jeho věc.To máš jak s chemtrails,taky se najdou nevěřící.

    OdpovědětVymazat
  8. Autorizované české stránky o MMS s telefonickou podporou, možností napsat dotazy a dovědět se podrobnosti : http://emms.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Prostudoval jsem si na internetu docela hodně materiálů, blogů a diskusí k zaslané přednášce faráře a odkazu na stránky o MMS.
    Měl jsem trochu obavy z vedlejších účinků i z toho, že zas někdo objevil zázračný všelék. V diskusích, mezi lidmi, co to vyzkoušeli, jsem
    však nenašel zásadní negativní zkušenost s užíváním přípravku, ani nějaké zásadní nebezpečné vedlejší účinky. Důležité je správné
    ředění a správné dávkování, které si později přizpůsobuje každý trochu individuálně. Lidi píšou, že už to úspěšně aplikovali i na malé
    děti, kolem 2-3 let, ale i na svá nemocná domácí zvířata. Jediné, co je tam maličko nefér, že je docela vysoká cena přípravku, protože
    reálná cena by mohla být - vzhledem k použité látcce - asi 10x nižší. Ale lidi, které to vyléčilo z velmi vážných nemocí - i z rakoviny,
    však proti tomu neprotestují (cena kolem 400 - 500 Kč), ale lze sehnat levněji, jen originál balení má vyřešené detaily s uzavíráním
    a hlavně snadným dávkováním. Životnost přípravku je řada let a dlouho vydrží ( i celé desetiletí). Zkusím sehnat za desetinovou cenu
    ve větším balení a rozdělím to mezi příbuzenstvo a kamarády. Působí to na všechny nemoci infekčního původu, kde sou bacily a škodlivé
    i rakovinotvorné bakterie. Také na plísně, vředy, ale i akné, kde se to aplikuje obklady a koupelí. Fakt je to zajímavé. Samozřejmě je na to
    i kritika, ale ta je od lidí, kteří to řeší teoreticky a nikdo to nevyzkoušeli a moc o tom nevědí a pak od farmaceutických firem - nejraději by to
    zakázali a jako lék to není schválené. Má to zajímavou historii a účinnost oproti normálním lékům je až neuvěřitelná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobry den, muzete me prosim napsat, kde v obchode se to jako cistidlo na vodu da sehnat v napriklad drogerii? a k tomu tedy kombinaci kyseliny citronove v pomeru jedna kapka hydrooxidu a pet kapek kyseliny citronove? dekuji za odpoved sem nebo na email alalalabama@seznam.cz

      Vymazat
  10. Ona ta "vysoká" cena financuje pokuty, které dostávají... žel!!!

    OdpovědětVymazat
  11. "Mnoho farářů je povolaných, ale jenom někteří z nich jsou vyvolení."
    P.

    OdpovědětVymazat
  12. Zdravím Vás všetkých,

    keďže mám aj ja zdravotné problémy, chcela som to vyskúšať. Samozrejme nie som z tých, čo hneď uveria "jedna pani povedala" :-), zháňam viac informácií, preto bolo moje rozhodnutie, že si to objednám. Dá sa povedať, že chemické lieky neužívam skoro vôbec, snažím sa rôznymi čajíkmi, hodne zapájam svoju psychiku, a použijem skôr prírodné doplnky. A práve v jednej prírodnej predajni som sa na to spýtala. Skrátka mi povedala, že sa nedoporučuje pre ľudí, ktorí majú alebo mali žalúdočné vredy. Môžete mi dať milí priatelia nejaké informácie, čo je na tom pravdy, keďže som ich mala, aj občas mávam žalúdočné problémy. Vďaka

    OdpovědětVymazat
  13. Milá anonymní z 11:37,

    nemužete očekávat, že Vám tu někdo poradí, jestli po vředech ano či ne. To budete muset SAMA zjistit. Zkuste to promeditovat a určitě dostanete odpověď od své duše. Jsme každý zodpovědný za sebe. Představte si, že byste o svých vředech nevěděla a MMS použila... Mám ale jeden tip :-)

    Lidé mají vysledované, že pokud to nejde vrchem, zkusili to spodem. Udělali si střevní výplach kde pak nakonec do čistého prostředí přidali MMS.

    OdpovědětVymazat
  14. Nejlépe zaslat dotaz na použití přípravku při žaludečních vředech mailem na dresu : info@emms.cz
    vím, že se to nedoporučuje na prázdný žaludek

    OdpovědětVymazat
  15. Dotaz na použití MMS je možné konzultovat telefonicky :
    tel.: +420 723 508 432
    konzultace v češtině a zdarma

    OdpovědětVymazat
  16. 22.6.2011
    Minulý týden byl zaznamenán brutální útok na tuto doménu - www.emms.cz
    České a slovenské úřady chtějí zastavit provoz této domény!!! Pokud k tomu dojde, jděte přímo na doménu Jima Humbla mmsnews.org na které bude veškerý obsah těchto stránek volně přístupný se jmény lidí a firem, které za útoky proti MMS v České a Slovenské republice stojí.

    V poslední době sílí útoky na web o MMS. Někdo chtěl získat tuto doménu prostřednictvím podvodných e-mailů, na mail : info@emms.cz je několikrát týdně zaslán mail s různými osočeními o podvodnících atd. Všichni prodejci chloritanu sodného (MMS) jsou dle mých informací v ČR vystaveni neuvěřitelnému a těžko pochopitelnému tlaku ze strany státních orgánů.

    Zapamatujte si tohle: Každý člověk se může léčit způsobem, který sám uzná za vhodný. Vaše zdraví není někoho jiného, je jen a jen vaše!!!

    OdpovědětVymazat
  17. Srdečně zdravím!
    Píši ohledně používání MMS. Mám s ním velké zkušenosti. Je to už víc jak rok, co jsem svého syna vyléčil z rakoviny druhu Seminom. Tato rak. je nejzákeřnější v tom, že hodně metastázuje a proto tak často zabíjí.
    Po vyříznutí nádoru měl samozřejmě zahájit chemoterapii a ozařování. Odmítl a začali jsme přesně dodržovat protirakovinovou kůru s MMS v dávkování 10x denně 3 kapky po dobu třech týdnů. Syn chodí pouze na plánované kontroly. Odmítli jsme i radioaktivní injekci do žil kvůli zvětšení kontrastu, protože je to šíleně škodlivé a navíc jsem si byl naprosto jistý, že je zdravý, což ihned povrdila první kompletní kontrola, kterou prodělal. Samozřejmě, že je stále v pořádku.
    Já osobně jsem včera ukončil "preventivní léčbu svého těla" a to tak, že jsem bral 28 dní 6-9x denně 3 kapky MMS. Cítím se naprosto skvěle a mohutně se mi zvýšila energie! Z toho mám velkou radost! Mám už 60 let pryč a cítím se na 35. Dokonce mám stále dobrou náladu a radost ze života.
    Celkem jsem vzal 200 dávek po třech kapkách MMS1 aktivovaných kyselinou citronovou. Dobré zkušenosti jsou i s aktivováním s pomocí žaludeční kyseliny (HCl), ovšem žádné zásadní rozdíly v léčbě to nezpůsobí. Takové jsou moje osobní zkušenosti Dá se koupit v lékárně za pár korun v koncentraci 3,5%.
    Co se týče léčby žaludečních vředů, tak toho bych se vůbec nebál, protože v loňském roce jsem měl po různých jídlech nebo nápojích doslova velké bolesti v žaludku, až jsem se "kroutil". Po loňské léčebné kůře mně tyto problémy zcela zmizely a navíc mě zcela přestala trápit kyčel, už velmi bolela. Do dnes mám naprostý klid. Dělal jsem si loni tu třítýdenní kůru s MMS zároveň se synem, protože mám rád maso a uzeniny no a co kdyby se na mne chystala rakovina....? Takže jsem jí to tímto zatrhl.
    Mějte se všichni moc hezky a sežeňte si MMS do zásoby, protože ve světě neskutečným způsobem dochází k likvidaci možnosti prodeje chloritanu sodného (MMS). V dobře uzavřené skleněné láhvi vydrží 5 let.
    Zdraví Alfa.

    OdpovědětVymazat
  18. Pomozem Ti. Velmi obsiahle forum skusenosti uzivatelov MMS:
    http://upramene.cz/forum/viewforum.php?f=36&sid=61926835fc4142c03c4e03ba9191728f

    OdpovědětVymazat
  19. Zkusenost pana farare ohledne orgonitu s vrtulnikem do tydne muzu potvrdit. Vznasel se nam nad barakem ve vysce zhruba 20m. OVSEM, -a to je zasadni, jednalo se o stroj armady CR!!

    OdpovědětVymazat
  20. a jak sa davkuje ta HCL 3.5% vpomere s chloritanom? tak jak kys. citronova?

    OdpovědětVymazat
  21. Ano,s HCL 3,5% se aktivuje tak jako s kyselinou citronovou padesátiprocentní, 1kapka MMS ku 1kapce a dvacet vteřin aktivovat.
    Zdravím, Alfa.

    OdpovědětVymazat
  22. Ano, 1kap.MMS:1kap.HCl 3,5% a dvacet vteřin aktivovat.

    OdpovědětVymazat
  23. dávkovanie HCl: 1 kvapka 3,5% HCL na 5 kvapiek chloritanu sodného.

    OdpovědětVymazat
  24. Chcela by som všetkým poďakovať za rady a info. Som rozhodnutá si MMS zakúpiť, len ešte nájsť spoľahlivého predajcu. Určite na doporučenie si chcem objednať aj pre rodinu, žiaľ človek musí rátať vopred... A touto cestou by som chcela veľmi poprosiť Alfu alebo niekoho, kto s tým má už skúsenosti, tých informácií je už naozaj veľa, a začínam mať v tom kolotoč. Dávkovaniu rozumiem ale...? takže by som poprosila ak sa nájde dobrá ochotná dušička aj osobným kontaktom buď na mail zdenka.ha@zoznam.sk alebo skype zdenka 4561

    OdpovědětVymazat
  25. zajímalo by mě, jestli někdo zkoušel touto metodou léčit i Crohnovu chorobu v akutním nebo v klidovém stadiu.Mám těžce nemocného syna a zajímám se o všechny druhy alternativní léčby.Zkušenosti mi sdělte na adresu: zdena2226@email.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Chtěla bych taky moc poprosit,zdali by mi někdo poradil spolehlivého prodejce MMS a písnout mi na mail majickovaj@seznam.cz
    Moc děkuji

    OdpovědětVymazat
  27. Ahojky, lidi!Mám velikou radost,že čím dál tím víc lidí ví o MMS! Já to beru už 1,5 roku , kapala jsem si to do očí , když jsem tam měla zánět a nic z moderní medicíny nepomohlo a MMS mi pomohlo za 1 den a já se 2 měsíce trápila jak mi slzely oči . MMS mi zabilo helicobacter pylory v žaludku a moderní medicína to nedokázala . Super,ne ? Za týden.Manžel,trpící na migrény,tak,když začal užívat MMS,tak už ho víc jak rok hlava nebolela.Lidi!Berte své zdraví do svých rukou!Držím Vám palce,mám Vás ráda a ničeho se nelekejte!Vaše Cirilinka .

    OdpovědětVymazat
  28. skusil to niekto na vredovu chorobu hrubeho čreva tzv.proktitida .

    OdpovědětVymazat
  29. Neni divne, ze vsechny prispevky jsou od anonymnich lidi????? Pisu tedy s prominutim taky anomymne.Ctenar

    OdpovědětVymazat
  30. ahoj lidi !! mam clamydie zatim jen zvysene protilatky trachomatisa pneumonie kpky mě byly doporuceny pres pani terapeutku a dala me i kontakt jdu do toho protoze tyhle potvory se těžko nicí a navic se u me z prepracováni vyskytuje unavovej syndrom u ktereho vse boli

    OdpovědětVymazat
  31. Zkoušel jsem na borelii CDS, potíže byly za dva dny pryč, musel jsem s tím ale přestat, protože mi volný chlór poleptal střeva a také hrdlo, na patře se mi oblevily bolestivé hrbolky, které během tří dnů zmizely. Samozřejmě, že dva dny na moji nemoc nestačily, tak se mi vrátila, ale příznaky již byly mírnější. Nyní je doporučován na aktivaci hydrogen síran, který by neměl již chlór vytvářet, ale zatím jsem se nedočetl jaké jsou s tím zkušenosti, a experintovat nemám odvahu. MMS je úžasná věc.

    OdpovědětVymazat
  32. Špačkovi jsem hned po naběhnutí na Youtube této choromyslné "přednášky " napsal, že jeho expozé nepřinese nikomu nic dobrého. Tenkrát mě zadupal, smazal a snažil se mi vysmát. A máte to tady, když hlupák chytračí, tragédie je na světě.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.