2. listopadu 2011

Energie u Pramene: zajímavý blog

Na radu Oty právě koukám na blog Energie u Pramene, a vidím,že mnohé z vás bude jistě zajímat. 
(V úvodu "O mně" se autor vyjadřuje velmi podobně jako já - nemám náhodou dvojče? (:)))) )
Přeju mu hodně úspěchů.


Orgonete,
objevil jsem zajímavý blog. Myslím, že u Tebe ještě nebyl zmíněn...
Mrkni na to. Tu úsporu paliva, by bylo dobré dát mezi lidi, ale jsou tam i zajímavé jiné články.... např.
http://energieupramene.blogspot.com/2011/09/galakticke-vedomi.html
Jednoduchý, dostupný a levný návod, jak uspořit palivo v automobilu - pro všechny spalovací motory :
http://energieupramene.blogspot.com/2011/06/snizeni-spotreby-automobilu.html
Ota

5 komentářů:

  1. Zdravím,
    ano, Vaše "O mně" se mně tak zalíbilo, že jsem si vzal vzor a trochu upravil, velmi jasně je formulován proti vzteklejm oponentům a to stačí. Pokud by Vám to vadilo změním, ale na co tvořit něco nového, co vyjadřuje i můj názor. Jinak o Vás se zmiňuji v článku zde: http://energieupramene.blogspot.com/2011/09/technicky-pokrok-neni-pokrokem.html
    Děkuji a držím Vám palce a Otovi hodně "kunčovtů ve štatlu".
    Iv http://energieupramene.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Používám už půl roku vodíkový generátor ve své felicii - mám pohon na LPG + generátor, který vhání do sacího potrubí směs vodíku a kyslíku. Tím dosahuji spotřeby - měřeno na 10 000 ujetých km - 1,25 Kč/km při spotřebě 7,7 l LPG na 100km - při ceně 16,3 Kč/l LPG
    odkaz na výrobce (uváděl jsem již dříve) : http://www.jednavodu.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, přídavné palivo vodík a kyslík získaný elektrolýzou vody během jízdy je také dobrý systém! Jen je cenově trochu dražší a náročnější na montáž a jsou s tím jisté problémy při velkých mrazech - voda zamrzá. Také alternátor je nucen k výrobě více proudu.

    Ale co je důležité - oba systémy se dají kombinovat a využívat současně!
    Spořič umístěný v sacím potrubí lze pořídit za pár korun a funguje vždy a při jakékoliv teplotě a i litr úspory na 100 km je lepší než nic.
    Ota

    OdpovědětVymazat
  4. V útlém dětství mi nebyla rozpoznána celiakie, později choroba přetransformovala v netypické projevy a vysokou nemocnost. V mezidobí, kdy jsem byla pro doktory "zdravá" jsem dostávala očkování, ale měla jsem podivné reakce, hlavně na očkování proti tuberkuloza a stala jsem se pokusným králíkem další aplikace různých podpůrných látek.
    Mám zničené zdraví, žiju asketicky, mohu jíst jen úzkou škálu velmi dietních jídel a trpím nejrůznějšími následky. Div, že mám děti, ale také to odnesly v různých poruchách a nemocech s trvalými následky. Ptám se, jak mohou doktoři zaručit, že očkované dítě je v době očkování skutečně zdravé, vždyť ani nevědí, co to zdraví je. Já jsem také pro ně byla zdravá, celkový můj stav, dlouhodobá moje situace jim naprosto unikala, neuměli si dát nic dohromady a pochopit, že jsem chronicky nemocné dítě, tak nemohli hledat příčinu, aby mě vyléčili.Dnes jsem ráda, že zvládnu chodit do práce, ale co mě to stojí sil, nikoho to dnes nezajímá, člověk je pro systém jenom zdroj a pak ať se s ním děje co chce.Očkuj se, trp, požírej léky a pak čau. Další, prosím!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.