2. listopadu 2011

Konečně taky UFO v Praze

Díky čtenářce za odkaz.
http://www.exopolitika.cz/news/snimek-ufo-z-prahy/

27.10.2011 18:49
Snímek UFO z Prahy



Redakce: do redakce jsme obdrželi nový snímek UFO z Prahy, který vám předkládáme.

Dobrý den,

posílám na posouzení fotografie, které jsem pořídila 29.9. 2011 asi ve 14 hodin na obloze nad naším domem. Zaujala mě křižující letadla na obloze, takže jsem udělala asi dvacet snímků. Pouhým okem jsem kromě letadel a tvořících se contrails nic jiného neviděla, proto jsem byla velmi překvapená, když jsem si stáhla z fotoaparátu fotky na plochu počítače. Domnívám se, že ptáci se již nepohybují v takové výšce. Také všechna v tom čase letící letadla za sebou tvořila "čáry" a stříbrně se leskla. Smítko na objektivu vylučuji, protože na
ostatních fotografiích, se tento "kaz" neobjevil. Na druhém snímku, který je v pořadí snímků vyfotografovaný hned za prvním, je kromě toho předmět v jiném úhlu a jiné výšce. Na druhém snímku je třeba předmět, který se nachází úplně napravo lehce nad polovinou obrázku více přiblížit, aby byl lépe patrný. Ráda bych
znala názor exopolitiky na zachycený předmět, zda se mi skutečně povedlo zachytit UFO, či jde o nějaký známý optický fotografický klam. Fotografie byly pořízeny z přibližně stejného místa.
Děkuji za odpověď
JH, Praha-východ
http://w4xt.sweb.cz/nevi3.JPG
http://w4xt.sweb.cz/nevi2.jpg

Více zde: http://www.exopolitika.cz/news/snimek-ufo-z-prahy/

P. S. Čtenářka se ozvala ještě jednou mailem, neb ji mrzí, že někteří fotku považují za podvrh. 
Poslala odkaz na webovánn článek, kde byly její fotky také zveřejněny, a jsou tam dost dobře rozebrány, včetně chemtrails! 
http://www.popelky.cz/magie/ufo-temer-nad-prahou-fotky-jedne-ctenarky.html

9 komentářů:

  1. Hmm, proč autorka neposlala původní snímek, ale jen fotomontáž? Podle toho se opravdu nedá určit, co by to mohlo být.

    OdpovědětVymazat
  2. No tak tohle je dost trapný pokus o odvedení pozornosti od chemtrails. Je to Photoshopem minimálně upravená fotka, která se objevila tady na OrgoNetu . Naštěstí jsem si ji tenkrát uložil. http://imageshare.web.id/images/rixxwcthk3ayjzt5hn8.jpg tohle je originál. Autor psal, že byla focena 29.9.
    Je to podvrh, takže by to chtělo změnit název na TRAPNÝ POKUS O PODVRH ODHALEN :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jejda, koukám, že obrázek putuje po netu a doputoval až sem ;-) Hlásím se k autorství :-)) Odkaz na fotky jsem dávala před časem i sem někam pod článek. Druhá fotka nebyla zveřejněná ale můžete si ji najít tady (označena dvojkou): http://janah1.rajce.idnes.cz/29.9.2011/ Proč jsem ten foťák použila je asi jasné, ufo v tom původně nebylo...A pro pořádek, ta Praha je od nás ještě nějakých 30 km, Praha-východ je okres :-) Zdraví Janah

    OdpovědětVymazat
  4. Musíte siten obrázek zvětšit abyste neviděli jen ten zvětšený čtvereček ;), zajímavé fotečky, ale ten chemtrails je opravdu přehnanej, tráví nás jako krysy za pochodu!!!

    OdpovědětVymazat
  5. No já té fotce věřím, podobné vyfocené i nafilmované jsem viděl z usa. Nemyslím, že by to měl být podvrh. Janah má pouze instinkt. Díky
    Namur

    OdpovědětVymazat
  6. Protože jsem autorka snímku mohu směle tvrdit, že podvrh to rozhodně není, fotka je sem stažená Orgonetem z exopolitiky, kterému někdo poslal odkaz na ten článek. Tam byla fotka upravena/zvětšena redakcí. Originál mám stále k dispozici, případně je vystaven na rajčeti viz můj první komentář výše ;-) Ufo zachyceno při dokumentování chemtrails, mimochodem, a s photoshopem kamarádka nejsem :-)Janah

    OdpovědětVymazat
  7. Janah - trochu se musím usmívat, také jsem jednou poslal foto a videíčkoz mobilu s UFEM...a komentáře...no, ale to nás nerozhodí. Já i ty lidi chápu. Za mě...plná důvěra v to co jsi vyfotila a podělila jsi se. Díky! Namur

    OdpovědětVymazat
  8. Ja tam vidím "cigaru"
    Bo

    OdpovědětVymazat
  9. vážení já jsem ty fotky z toho fotoaparátu viděl na vlastní oči, neb autorka je moje dcera a celá nadšená mi je přivezla ukázat.Bohužel vás musím ty nevěřící zklamat,žádný podvrh neb fotomontáž to není.Zdravím a přeji těm pochybovačům,ať taky něco uloví a nezávidí.Zdravím...

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.