7. listopadu 2011

Nepište mi prosím přes seznam

V posledním týdnu se mi špatně zobrazují maily poslané ze seznamu.cz. Nevím, čím to je, neumím to nijak přepnout - už v několika příspěvcích bylo třeba pracně přepisovat všechna ž, š a ť.
Mám v mailu ještě další pěkné příspěvky, ale protože je musím ručně přepisovat, tak na ně zatím nemám čas.
Jestli můžete, posílejte z jiného mailu než seznam. Třeba centrum mi funguje.
Nebo jestli mi někdo poradí, jak to převést?

19 komentářů:

  1. Zdravím, Orgonete,
    mám stejný problém s maily(od 4.11.). Předtím mi napsali, že G-mail brzy přejde na nový vzhled. Tak nevím, jestli to s tím nesouvisí. N.B.

    OdpovědětVymazat
  2. zkus ten text prevest do textu ve wordu a pak zmenit styl pisma... tohle je mimo tvou otazku.. stahni si dva a pul chlapa dil 2x19 na konci charli varuje pred chamtrails, je tam i symbolické oko, kdy jeho bratr ma pasku pres oko.. mam tehle postrehu vic, muzu te tím zásobovat, ale nevim vcem to stříhat, abych ti mohl vzdy poslat ten dany kousek. Nemel by jsi ty nejakou radu? bylo by to skoro na film, jsou to taková varování ve filmech ( a česky :)), vzdy je tam jednooky, nebo symbol oka, zednaru atd.. husty..

    OdpovědětVymazat
  3. mám pár mailu v rezervě,třeba mám uložený seznam mail v Centrumu a odtud vycházím,že si dám sdresu z Seznam.cz,nebo Gmail.com,hotmail.com,dle nálady.pouze zoznam.sk mám jako špecialitku bokem,neb jsem tam neobjevil převod na jiný mail zadarmo,jako to má cz.

    OdpovědětVymazat
  4. já si převedl všechno na g-mail.com, založil schránku a převádí se mi automaticky všechny maily na g-mail.... Osobně mám pocit, že ti ani všechny maily nechodí, dokonce i příspěvky občas nedorazí....
    Namur

    OdpovědětVymazat
  5. 10.39: Změnit styl písma nepomáhá ...

    Namur: Maily mi chodí asi všechny, tak 10 denně, a já to nestíhám skoro ani číst. Když hodně makám, tak vyvěsím tak 6 příspěvků - záleží na pracovním vytížení, které je nepravidelné - takže někdy stihnu hodně, a někdy skoro ani pustit komentáře. Samozřejmě taky záleží na pracnosti příspěvků.
    Tak se nezlob, něco prostě vždycky spadne pod stůl - dělám to chaoticky - vyvěsím to, co mi přijde důležité, něco musí počkat, a na něco se holt nedostane.

    OdpovědětVymazat
  6. A to já se nazlobím!!!! Přeci! Možná jsem měl napsat spíš příspěvky na orgo-net. Odejdou v pohodě ale už se nikde neobjeví. tak jen nevím, čím to. :)))) Jinak pohoda klid!A Slunce nejen v duši, ale i nad hlavou .-)
    Namur

    OdpovědětVymazat
  7. Mě zas prozměnu nechodí odkazy na některé stránky - aktivita Haarp, zemětřesení živě, některé družice aj... To je také normální??? :-)))
    Danda

    OdpovědětVymazat
  8. Najdi si někoho spolehlivého, ať ti s tím pomůže. Elegantní a pro všechny přínosné.
    Michal

    PS: A co změnit znakovou sadu v prohlížeči jsi zkoušel?

    OdpovědětVymazat
  9. Michal:
    Máš pravdu, bylo by třeba pomocníka ...
    Znaková sada, to mě napadlo, ale nemůžu najít, jak se k ní dostat ... (mám základní IT nedostatky, to nepopírám). Poradíš? Používám nejvíc Chrome.

    OdpovědětVymazat
  10. Já taky nejsem expért. Mám mozilu a tam mám v záhlaví Zobrazení - znaková sada - a samotn výběr z asi 30 možností. jak to má chrome nevím. Zkus pogooglit.
    Michal

    OdpovědětVymazat
  11. nevim jak v chromu, ale v IE je to klik-> Zobrazit, pak klik Kodovani a tam bych zkusil vybrat bud středoevropske jazyky Iso, bo unicode. jedno z toho by mělo pomoci k zobrazeni hacku a carek... dal budeš vedet .)

    s laskou
    sv.

    OdpovědětVymazat
  12. Danda: :-))) jo jo ty stránky jsou nějaké proklaté....! :)))) Ale mám tady jednu pomůcku . zatím funguje, je to archiv všeho na netu i toho co bylo "eror 404" nebo "jejda odkaz nefunguje"...:-))))

    http://www.archive.org/web/web.php

    Namur

    OdpovědětVymazat
  13. V chromu přepínám kódování, dělá to zajímavé věci (:-))) ale na gmail to nemá vliv.
    V gmailu nic takového nemůžu najít.
    A už mi to chodí špatně i z gmailu. To bude asi tím novým vzhledem ....
    Dávejte příspěvky radši do přílohy.

    OdpovědětVymazat
  14. A nezaúřadoval náhodou "přítel" z Guinejského zálivu ?

    OdpovědětVymazat
  15. orgonetku, taky jsme měly prblémy s českýmy emily, hodně nm je aj cenzurovali, tak jsme tedy přešli na tenhle : http://lavabit.com/ vřele doporučuji ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Gmail má nyní celkově problémy, co jsem se dočetl. Je potřeba nastavit znakovou sadu UTF-8. Pokud ani to nepomůže, tak prý zatím nic.

    OdpovědětVymazat
  17. http://www.zive.sk/gmail-ma-problemy-s-diakritikou-vieme-ako-ju-ciastocne-opravit/sc-4-a-297145/default.aspx

    OdpovědětVymazat
  18. 8.11. 21:45

    Děkuji za užitečný odkaz. Funguje to. N.B.

    OdpovědětVymazat
  19. Nepoužívejte Chrome. Mám film o Googlu, přiznávají, že jsou na tom navěšený bonzácký programy na sběr informací o lidech a čím se zabývají!

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.