25. listopadu 2011

Orkán Kyrill a síť světel na obloze

Zdravím OrgoNeta, čtvrtečně sluníčkově osvíceného,
a zasílám zajímavý příspěvek k nedávno uvedenému článku "UFO pronásledují britská letadla".
Začal se psát rok 2007, a v druhé půli měsíce ledna se do ČR přihnal z Německa orkán Kyrill. Jeho běsnění vrcholilo v pátek 19.1. a v sobotu 20.1. Já jsem v onen pátek odjížděl po 19.hod. (tedy už za tmy) z Prahy rychlíkem do Č.Budějovic. Když vyjížděl ze stanice Vršovice, všiml jsem si nad Prahou podivné čtvercové sítě barevně se měnících světel. Ta světla byla asi tak 500-800 m nad zemí, a v rozptylu asi 3 - 5 km. Ta čtvercová síť světel se táhla přes části Prahy Záběhlice, Hostivař, H.Měcholupy, Chodov, Háje, Kunratice, dále na  Libuš a odtud na západ, jihozápad a severozápad daleko k viditelnému horizontu, což jsem odhadoval asi na 30 - 35 km. Pamatuji si, že jsem jich stihl napočítat přes 70, ale bylo jich tam mnohem víc !!! Poslední světlo jsem viděl v okolí Senohrab u Čerčan. V příloze je mapka s rozsahem té světelné sítě. Červené body označují přibližné polohy světel. 
Napřed jsem si myslel, že jsou to helikoptéry, ale udivilo mě jejich velké množství. Říkal jsem si, že by nějaké tajné cvičení NATO ?  Tak to chvíli sleduji, a najednou se přiřítil silný poryv větru a déšť z orkánu Kyrill. Venku skučelo neskutečně. Ale ta světla ani "nehla brvou", a dál se třpytila barvami na svých místech, jakoby "přibitá". Koukám po spolucestujících, jak se dívají oknem ven, povídají si o té větrné smršti, ale o světlech nikdo ani zmínku !!!  Tak jsem to nechal být, a díval se dál zřejmě jako jediný, kdo si těch světel všiml. U Senohrab se nad skaliskem se stožárem vysokého napětí objevilo poslední barevně se proměňující světlo. Bylo výrazně níže nad terénem, takže jsem mohl poznat kulovitý objekt. Záhy jsem vyloučil vojenské manévry, a nabyl jsem přesvědčení, že to byla buďto flotila UFO nebo nějaké telemetrické sondy (buď naše pozemské nebo mimozemské), které z
řejmě monitorovaly nebo usměrňovaly řádění orkánu Kyrill. Udivilo mě, že o těch světlech nebylo v médiích ani jediné zmínky natož fotografie. Ani já jsem tenkrát neměl u sebe fotoaparát, čehož jsem dosti litoval. Přikládám proto obrazovou koláž (snímek č.1), jak to asi tehdy mohlo vypadat. Tu čtvercovou mřížku se mi do fotografie nepodařilo úplně věrohodně nasázet, tak ještě přikládám snímek podobné UFO flotily ve stejné čtvercové síťové formaci za denního světla pro lepší představu (snímek č.2 - z videa o UFO nad Anglií z 21.11.2011).

Zdraví čtenář z CK.



8 komentářů:

  1. smíšené pocity.. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. tak to je krute ty blaho nadhera,,,,,,,

    OdpovědětVymazat
  3. řekl bych žádný real ufo...jen příprava na ohlášení invaze...zkouška....NWO

    OdpovědětVymazat
  4. pro mdnamur :
    I to se vyloučit nedá. Pokud by to tak bylo, proč zrovna nad Prahou, a proč v době, kdy nad Prahou řádil orkán Kyrill ??? Musím ještě dodat, že nic podobného jsem od té doby nikde dosud neviděl !!! Byla to tak mimořádná událost, že si ji stále "živě" pamatuji i s četnými detaily.

    OdpovědětVymazat
  5. Nechci vám brát iluze, ale nwo bude, ale jen na 3,5 roku, pak bude zhrouceno a smeteno do propadliště dějin !!!

    OdpovědětVymazat
  6. pro 27. listopadu 2011 10:14

    A já ti nechci brát iluze, ale jestli říkáš že bude -> tak v jiné realitě než té které myslíš :-)))

    s láskou
    sv.

    OdpovědětVymazat
  7. Překvapuje mě, že se dosud nikdo nepřihlásil, aby potvrdil to, co autor článku tehdy nad Prahou viděl. Přece nemůže být jediný !!! Zkuste si někdo vzpomenout, včetně někoho, kdo v tom vlaku tehdy také cestoval.

    OdpovědětVymazat
  8. Ad 10:14 :
    Bude to v naší realitě, a v této době, jako poslední zkouška pro člověka, zda obstojí jako božská bytost. Mnoho lidí tou zkouškou neprojde, bohužel. Ale za to si může každý sám !!! Bude se "vážit" každá duše zvlášť, projevy celku jsou jen podpůrným elementem !!!

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.