11. listopadu 2011

Píseň o Zemi

Sarah Brightman a Andrea Bocelli - dva z nejkrásnějších hlasů našeho věku - zpívají Píseň o zemi. Nádhera.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_Nkrc1lBA9E#!


Ano, já vím,
má lásko, že ty a já
Jsme spolu nakrátko
Pouze na pár chvil
V tichu
Když se díváme z oken
A posloucháme
Nebe
A svět Který se probouzí
A noc už je daleko pryč,
Už je daleko
Podívej se na tento svět,
Jak se s námi točí
I v temnotě

Podívej se na tento svět
Jak se točí pro nás
Dává nám naději
A Slunce, Slunce, Slunce

Má lásko, to jsi ty má lásko
Slyším tvůj hlas
A poslouchám moře
Zní téměř jako tvůj dech
A všechna láska, kterou mi chceš dát
Ta láska, která je tam skryta
Skryta mezi vlnami,
Ve všech vlnách světa,
Jako člun, který ...

Podívej se na tento svět,
Jak se s námi točí
I v temnotě
Točí se pro nás
Dává nám naději
A také slunce, slunce, slunce
A také slunce, slunce, slunce

Podívej na tento svět
jak se s námi točí
Mocné slunce
Mocné slunce ¨
Mocné slunce


5 komentářů:

  1. ... krásné hlasy, ano. Umělec má zušlechťovat své okolí a ukazovat cestu k Dárci života, což se dnes již neděje. Přestože krásný zpěv, tak ta zpěvačka navíc až příliš dává důraz na své vnady.

    Tato skladba je čistější a silnější. Na textu by se sice našly chyby mají původ v mrtvém náboženském dogmatu, ale rusky již moc neznám, takže v tuto chvíli naprosto úžasné.
    Člověk sice může děkovat Slunci, ale sklonit se má jedině před Sluncem Pravdy.
    - nejsem členem žádné církve :-)

    OdpovědětVymazat
  2. omlouvám se, zapomněl jsem ten odkaz:

    http://www.youtube.com/watch?v=K1UuAoi3TzQ&feature=related

    OdpovědětVymazat
  3. Zimomriavky a slzy v ociach. Nadhera. Vdaka

    OdpovědětVymazat
  4. krásná píseň o zemi a česky, myslím, že líp už to nejde vyjádřit slovy:
    http://www.youtube.com/watch?v=vt97LQIDZFU

    Jde nádherně k dnešní krásné energii.
    Poslouchám jí při výrobě orgonitků :)
    Gabča

    OdpovědětVymazat
  5. gabca: taky jsem jim to dnes zpival,kdyz jsem je odleval,moc diky za tip:)dlouho jsem premyslel co si budu zpivat pri vyrobe orgonitu,doted jsem si zvival tu pisnicku ho´ponopono,ale to nejni cesky,tohle je parada jeste jednou diky!! :) zdravi jirik

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.