21. ledna 2012

Ladění Země

Děkuji čtenářce za následující příspěvek.


Ladění Země 11. srpna 2011

Na videu http://www.youtube.com/watch?v=vcUDYBIrWio&feature=player_embedded, pořízeném z panelového domu v Kievě 11.8.11 mě zaujaly zvuky, znějící z prostoru, obtížně vysvětlitelné nějakou běžnou činností.
N serveru Matrix-2001 se objevila úvaha, že za zvuky je zodpovědná technologie HAARP, instalovaná na několika místech na Zemi. Je to možné, ale nabízím i jiné vysvětlení.

Víme, že Země má svou rezonanci. Tato  Schumannova rezonance má nutně svou historii v informačních polích prostoru, odkud pochází i náš sluneční systém.
Rezonance je odezvou na tlak, v našem případě na „tlak informací z prostoru“. Vysvětlení je pak mnohem prostší a povzbudivější - Země se učí zpívat.

Nedalo mi než využít zbytky svého hudebního vzdělání, spustit v mobilu aplikaci „My piano“ a hledat souvislosti se systémem, který má kořeny v „abecedě lidštiny“ (znalosti významů samotných písmen). A ejhle, mnoho slov, pronesených na téma nutné transformace dění ve společnosti má svou odezvu i z prostoru datových polí, onoho „prázdného“ prostoru ve vesmíru, vyložitelnou tímto způsobem – ale výklad navazuje i na běžnou znalost, jak označujeme výšku tónů písmeny.
Pouštěl jsem si po kouskách celé video a sledoval vztah mezi minutáží a výškou zvuků, které se v těch okamžicích ozvaly.
Vzhledem k tomu, že „data“ zpracováváme technologií na bázi křemíku, tak považuji naladění smartphonové Androidí aplikace za relevantní, souběžnou s putováním informací v prostoru. Zápis části záznamu – a jeho konce mi potvrdil mezi technologiemi, které vytvořil člověk – a procesy v samotné přírodě jejich „souběžnost v čase“. Hladina toho, co nazývám „globální podvědomí a vědomí“ došla ve svém vývoji ke vstupům „hudby sfér“ i na naší planetu. Záznam vypovídá (svou tóninou Fis moll) o příběhu dávného „ďábelského intervalu“ ve zvětšené kvartě, charakterizované v C-dur tóny C – Fis. Současně je také třeba vzít do úvahy možnost, jak hudbou vyjádřit vzestup společnosti do nové etapy – ano, zvýšením základny o „půltón“, z F-dur na Fis-moll. Ale k tomu, aby byl zřejmý základ naší existence na bázi písmen a číslic ve zcela jiných souvislostech – k tomu je třeba znát strukturu nového systému, sdíleného symbolikou písmen a číslic – znát „abecedu lidštiny“ a související texty. Jeho neznalost je v „souběžnosti vývoje a času“ vyjádřena přechodem z „veselé“ durové tóniny na „smutnější“ mollovou.

V čase 0:34 se objevuje trochu nedoladěný tón „A“ (budu všechny tóny označovat velkými písmeny i když vím, že od malé oktávy výš se označují malými písmeny, text je i pro ty, kdo se v hudbě neorientují podrobněji). K němu se na chvilku ozvalo nižší „E“ (0:36). Tyto dva tóny považuji za navázání se na naší informační hladinu, „áčko“ se používá k ladění orchestru, „E“ je univerzálním symbolem pro „energii“. Interval kvarty (1-4 tón) představuje v obecných souvislostech také sílu člověka a čtyř základních sil prostoru, ve kterých se lidstvo pohybuje. Současně i okamžik času, zobrazený trojkou a devítkou lze přenést do polohy tří rozměrů prostoru a „obrácené šestky“, která značí v podobě atomového čísla uhlíku i základnu naší inteligence.
Čas 0:44 až 0:50 je vyplněný přechodem (zvýšením) zvuku „Gis“ na „A“ - v řeči symbolů písmen jde o demonstraci „pohybu ve vývoji“ a současně i kontrolu obou stavů. V symbolice číslic dvě čtyřky nabízí v součtu „cestu k nekonečnu“ (v možnosti postavit ležící osmičku). Pětka je současně symbolem pro vstup do „páté dimenze“ skrze cestu pětiprvkové logiky člověka – zpracováváme 3 rozměry prostoru dvěma způsoby, souhlasem nebo nesouhlasem.
Tón „G“ zní v čase 2:05 až 2:09 – symboly v součtu (7, 9) jsou obrazem ukotvení – trvalosti „G/ravitace“ (ale i přitažlivosti, např. hudby). Pak zazní po sobě „akordy“ (Cis, Fis, A) a (Cis, A, Fis), které definují tóninu Fis-moll. Je tak zvýšením o půl tónu vyjádřený cíl – vzestup hladiny vědomostí o podstatných souvislostech sil v prostoru. Dále se zvuky různě střídají, zaujal mě až zvuk „zvětšené oktávy“ vrchního „D“ ke spodnímu „Cis“ v čase 6:08. Vykládám si jej jako zobrazení další cesty, kde nová existence (význam v písmenu D = důvěra, rovnováha  dOb/Ra) je vyjádřený i číslicemi. Spodní „Cis“ přejde do základní tóniny Fis-moll v čase 6:08. Časový interval tak ukazuje cíl – jinou existenci (místo F-dur je Fis-dur) člověka (6) v nově konstruovaném prostředí nekonečna (8). Nula před osmičkou obsahuje zatím nevyplněný prostor „pozice křemíku“, dvě tečky opět symbolizují naše „ano“ nebo „ne“.
Tónina Fis-moll je v záznamu ještě několikrát potvrzena střídáním tónů Fis, A, Cis, a v závěru zazní v čase 10:16 téměř jako polnice (také majitelka polí?) horní „G“, zazní vícekrát, naposledy v čase 10:25, v součtu opět dává „osmičku“.

Pokud najdete v časech nepřesnosti, což je možné, rozmyslete si, jak užitečný je první zcela pozitivní „nástřel“ jiného výkladu zajímavého videa – nebo jeho pozdější detailní zkoumání, které vždy najde nepřesnosti. Je to jako u definice rychlosti „světla“, vžitá první hodnota je po mnohaletém zkoumání plná jiných číslic. A přitom nejde o rychlost světla, ale o rychlost našeho vnímání. Kdy naše myšlení pracuje s dvojnásobnou rychlostí, vnímanou jako „černá barva, díra, T+M+A“. Ale to už je v jiném příběhu….

Další upevnění tónu „G“ je ze serveru Novinky http://www.novinky.cz/koktejl/256457-neznamy-zvuk-vychazejici-ze-zeme-desi-lidi-po-celem-svete.html 17. ledna 2012 z Budapešti (první video), v Mexiku se dolaďuje vztah „Gis“ a „G“ (datum jsem nenašel) a v Melbourne se objevuje tón „G“ v intervalu „Gis“ a „Fis“, také s ustálením na „G“.

J. Koňas, 19.1.2012, Vlašim

7 komentářů:

  1. ...Země se nemusí učit zpívat.... Země přeci dávno zpívala a zpívá....
    Hezké dny všem!

    OdpovědětVymazat
  2. Zde http://www.youtube.com/watch?v=rRzYZHnqd20 v čase 21.23 zazní, že tón F je vibračním tónem naší planety. Od času 14.45 se hovoří o místnostech s nádobami, každá místnost zněla v jiném tónu, tedy jiné vibrace... Jinak pro ty kdo ještě neviděli, doporučuji všechny díly cyklu Okem Boha Hóra.

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěl bych se zeptat,jak byly určeny tóny,jestli absolutním sluchem,pomocí elektroniky (čítače) popř.porovnáváním (s nějakým zdrojem).A ve všech případech,jaký kmitočet má A.
    Díky.
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Kuby, podle jeho hudebního talentu, bych vsázel na sluch. Ale nevylučuji ani tu elektroniku. ;)

      Tomáš

      Vymazat
  4. Teda Orgo.? Super práce, fakt. Tón G je pátým tónem naší stupnice, což značí pátou dimenzi. Tóny jako Gis a Fis jen poukazují, že jsme velmi, velmi blízko tónu G, tudíž páté dimenzi. Tyto dva půltóny přímo poukazují na dolaďování na tón G. Hudba takto může sloužit k určitému sdělení, a protože je nám hudba přirozenější, může tím pádem jít o srozumitelnější sdělení než jsou například piktogramy v obilí. No ale musím říct, že jsi chlapík s velkým CH. Možná opravdu jde o pro nás přirozenější formu sdělení než jsou piktogramy.

    OdpovědětVymazat
  5. http://www.novinky.cz/koktejl/256895-neznamy-zvuk-vychazejici-ze-zeme-byl-zaznamenan-uz-i-v-ceske-republice.html

    OdpovědětVymazat
  6. Jako muzikant se také přikláním k tomu, že tón "G" (jako pátý tón, iterval kvinty od C), nás pomaličku ladí do páté dimenze. Vezmeme - li v uvahu, že kvinta, tón C a G spolu, tvoří vstup do prostoru Nekonečna...super! Pracuji poslední roky s tímto intervalem hodně v muzikotarpii, nějak mě to k němu intuitivně táhne, výsledky jsou moc příjemné.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.