26. dubna 2012

Léky - zdroj nemoci

Zdravím opět "moderátora" OrgoNeta a současně gratuluji k překonání pětimilionté hranice návštěvnosti blogu. I mně tato návštěvnost velice těší, jelikož z těchto čísel je vidno, že spousta lidiček již začíná vnímat skutečnou realitu našeho světa.
Přišlo mi, že toto jednoduše podané videjko, by se mohlo líbit.
Světlo všem  Orwa/Pavel
http://youtu.be/0a67-hzP-hg



Moc děkuju, líbí se!
Orgonet

5 komentářů:

  1. Ahoj, video jsem neshlédl celé..(jen 2 minuty) sice pěkně udělané a pravdivé, ale co musim říct je, že ta holka je mi strašně nesympatická. Ty její energie jsem nemohl dál poslouchat. Strašně mě to rozvibrovávalo někam jinam...ta holka je jenom pěkná, ale s duchovnem toho asi moc společného nemá...toť můj názor. Kdyby tu byly alespoň titulky (:-)) Mějte se prímoš, Tauri

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To Tauri : Ahoj,právě po shlédnutí tohoto videa celého mě napadlo že konečně svitlo na lepší časy a člověk se nemusí dívat pořád jen na pana Orteka :-)) Nic proti jeho osobě nemám a líbí se mi, co a jak dělá /tímto ho zdravím/, ale přece jenom pohled na mladou pěknou komentátorku je mi příjemnější. Navíc slečna zřejmě není profesionálka a její někdy "neprofesionální mimika a výraz" může vypadat rozpačitě ale né snad nesympaticky.Pokud jde o "poslouchání energií" nevím, s tím opravdu nemám zkušenosti a nemohu to kvalifikovaně posoudit. Já se snažil vnímat obsah videa.
      Neb

      Vymazat
  2. dakujem, velmi pekne spracovane:)

    OdpovědětVymazat
  3. uz me cely tenhle svet pekne se*e...jdu si udelat 21.12.2012 uz ted, musim si tam preci zabrat nejaky dobry misto :) tak ahojec za 8 mesicu...

    OdpovědětVymazat
  4. Ta slečna se snažila ukázat nám pravdu nebo aspoň těm kdo o tomto problému takhle nesmýšlí... proč lidi jako je Tauri místo pozitiva zase vidí jen negativum???! Mrzí mě, když se někdo snaží udělat dobrou věc a druhý to jen haní :-(.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.