2. dubna 2012

Nick Vujicic: Vím, že je tu něco více

Díky za odkaz, Kamalo!

Až vám bude někdy hodně zle, pusťte si tohle: http://www.youtube.com/watch?v=3XqypfUZp1Y&feature=youtube_gdata_player




Když mi bylo deset let, pokusil jsem se spáchat sebevraždu. Ztratil jsem svou naději. Zkusil jsem se utopit, ale nešlo to. Bůh měl plán pro můj život -- abych dával naději ostatním lidem skrz můj příběh. (Nick Vujicic) Odkaz na proslov Nicka před nedávnem v Brně http://opq.cz/8859

5 komentářů:

  1. Nádhera, tohle jsem dnes potřebovala....:)
    Coccinelle

    OdpovědětVymazat
  2. Díky. Díky hrozně moc!
    Ellenna

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle "človíček" patří k několika málo Lidem, co mi kdysi dodali sílu a odvahu znovu žít.Díky za všechny podobně smýšlející a naladěné nenapravitelné optimisty :-) JaJi

    OdpovědětVymazat
  4. je zajímavé,že ve trojce se malokdy vyvrbí osud tak,že je všechno v rovnováze...prachatý uspěšný má disharmonii v rodině...člověk vyrovnaný ve wu-wei má harmonickou rodinu,špičkový umělec je homosexuál,tak bychom mohli pokračovat....tohle video je opora obrovská pro mladé,kteří velmi těžce procházejí rozčarováním s takzvanou dospělostí,čili s pokrytectvím a lží.....

    OdpovědětVymazat
  5. Prostě brečím!!Mám Vás všechny ráda lidičky !!J.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.