11. dubna 2012

Radarové kruhy 8. 4. - video

Díky Taurimu za videa, která doplňují dnešní článek o radarových kruzích. Ono to přece jen na animaci líp vynikne ... Videa zachycují aktivitu radaru Skalky v neděli v noci a brzy ráno - jasně že s tím začali už v noci! Takže radar Skalky provedl v neděli nejmíň pět takových cyklů.


11 komentářů:

  1. Tak takhle to Taurimu sedí lépe, když spolupracuje a předává zajímavé informace. Tak ať mu to vydrží !

    OdpovědětVymazat
  2. Proč by mi to nesedělo? Já jsem nikdy nebyl proti tomuto webu :) jen jsem nesouhlasil s tím, co se tu poslední dny odehrávalo ;) Jednou jsem poslal na OrgoNet i chemtrails, kde nebylo vidět letadlo, ale asi si toho maila nevšimnul. Já jen že se to tu jednou tak rozebíralo a docela to bylo aktuální..takže pokud by byl zájem, můžu je poslat znovu. Mějte se parádně, Tauri

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš něco zajímavého, tak to pošli. Já také občas pošlu na OrgoNet nějaký příspěvěk, a taky se mi stalo, že nedošlo na jeho zvěřejnění.Nedělám však z toho hned tragédii, nevykřikuji nic o cenzuře a podobné úlety. Podle nálady to buď nechám tak, nebo příspěvěk pošlu znovu, ale bez výčitek a různého "jedování" se na OrgoNet. Vždyť si uvědom, že správce OrgoNetu je na všechno zde sám ! A naše hory komentářů nejsou jeho živností ! Při takovém množství dat se může stát, že něco někde přehlédne. Postav se do jeho role, a denně procházej stovky, možná někdy i tisíce (když má výpadek kvůli důležitějším záležitostem, zvláště pokud pečuje o někoho nemocného v rodině apod.)příspěvků a komentářů, tak tě nejednou přejde zaručeně chuť se tou horou textů prokousávat,a ještě tomu všemu dělat veškerý servis. Buď taky trochu soudný a chápavý k druhým lidem. Nejsi tu jenom ty. Protože neobhospodařuješ žádný blog, nemáš ponětí, co je to za náročnou a vysilující práci takový blog udržovat, rozvíjet a vést. Plkat do fungujících blogů však může každý nýmand bez skrupulí. A "vo tom" to celé je !

      Vymazat
    2. Ahoj..já vím v čem je asi zakopaný pes;) Problém, který tu je je domýšlivost lidí!
      Já nenapsal, že jsem mu něco vyčetl. Ani jsem nic takového nezamýšlel. Chtěl jsem narazit na příspěvek, který byl na mojí osobu, že konečně dělám něco jiného, že prskám atd.. Já vím, že má admin plné ruce práce, ale mam snad někde narážky na jeho osobu? Nebo že neuveřejnil nějaké věci, které jsem mu poslal? Jediné co se mi tu nelíbilo bylo mazání a celkem nehezké narážky na moji osobu. Kdo by se nebránil? Takové vyjadřování, které tu padalo bylo docela mimo mé chápaní. Na úrovni nějakého cholerika, který tu čte články, jak jak se vlastně správně chovat, ale praxí nic nezískal. Už chápeš, proč se tu tak rozepisuju a proč tu "prskám"? Měj se fajn, Tauri

      Vymazat
  3. tohle jsem objevil a je to již pár let staré.kéž by to TAK BYLO,přejme si to...http://inner-light.ning.com/forum/topics/jak-bude-vypadat-prubeh?xg_source=activity

    OdpovědětVymazat
  4. Dnes mezi 11:00 a 11:10 byly zase slyšet dvakrát po sobě divné rány s duněním u Č.Krumlova. První případ stejného jevu byl doprovázen slabým zemětřesením někdy v únoru nebo březnu tohoto roku (viz starší článek o tom zde na OrgoNetu)s epicentrem v okolí Rájova až Zlaté Koruny (asi 7km severně od Č.Krumlova). Možnost nějaké činnosti v nepřístupném vojenském prostoru Boletice v těsném sousedství Č.Krumlova zatím asi nikdo nezkoumal. Uvidíme, co přinesou dnešní nebo zítřejší zprávy v médiích.

    OdpovědětVymazat
  5. Nevím jak ty, ale já v noci nemohl skoro spát. Něco se dneska v noci dělo ale nevím co, někdy v noci jsem uslyšel letadlo(a) které docela dunělo. Byl to jako nálet za 2. světový, takže něco se buď dělo, nebo teprv dít bude..Mějte se hezky, Tauri

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když v noci spím tak můžou u mě střílet z děla a nic neslyším. Taky k něčemu dobrý =I

      Vymazat
    2. To se máš fajn, takhle to má i táta :)) Bohužel budík ho nebudí, tak ho musí vzbudit až náš pes :-))) Ale opravdu si myslíte, že se dneska nic nedělo a byla to noc jako každá jiná?

      Vymazat
  6. http://www.youtube.com/watch?v=CaYL69hYdr8
    http://www.youtube.com/watch?v=A8oSP4aOb94&feature=relmfu

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.