17. dubna 2012

Slyšeli jste taky v Praze troubení?

Díky za mail (přišel včera). Nikdo jiný mi dnes na mail o troubení nenapsal, ale třeba se teď někdo ozve.


Milý Orgonete,
nevím, komu se svěřit s touto informací, ale mám trochu obavy, že jsem se zbláznila. Sedím v kanceláři téměř v centru Prahy a celé odpoledne slyším ty zvuky, které nedávno byly zveřejněny na videích z různých částí Země. V obavě, že už slyším "trávu růst", jsem se opatrně ptala kolegů, kteří však mi  troubení jakoby na rohy - horny - potvrdili. Zvuk je nezachytitelný, neb zní jakoby zdáli, ale zcela zřetelný. Prosím o info, zda ještě někdo tento zvuk slyšel a napsal Ti.
S přáním velkému zdaru Tvé práci opět Alena.


P. S. Orgonet 18. 4. 2012t: Jak vidím, téma Divné zvuky má velký ohlas ... nějaká vysvětlení už jsme tu měli dříve, třeba http://orgo-net.blogspot.com/2012/01/podivne-zvuky-soucast-tranformace.html , nebo hledejte na blogu slovo zvuky ...

75 komentářů:

  1. já to slyšel za poslední měsíc asi 2x v Ostravě,naposled včera večer kolem 22hod.
    Divím se,že se o tom nikde nebo nikdo nepíše.
    Takže nejsi sama nebo nejste :-)
    Bylo to docela strašidelné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před několika dny (nevím už přesně, který den to bylo)asi hodinu před polednem byly severně od Č.Krumlova slyšet dvě (s asi 5ti minutovým odstupem)po sobě následující série asi 10ti vteřinového dunění, jakoby něco mohutně vybuchovalo v podzemí. Připomnělo mi to ty rány, co tu někde na netu byly prezentovány jako mimozemský útok na podzemní základny v USA. Zdá se, že apokalyptičtí trubači dostali zelenou, aby se projevilo to, co se má stát.Doufejme, že do prosince 2012 to všechno vydržíme a přečkáme !

      Vymazat
    2. Přijděte 21.4.ve 13 hod. na Václavák a uslišíte tam ještě větší trouby!

      Vymazat
  2. Ahoj já jsem taky včera slyšela něco , jakoby troubení nebo nevím . Přirovnávala jsem to k těm strojům jak většinou jsou ve filmech na ničení planety :D Myslela jsem , že to nepřestane . Měla jsem z toho divný pocit . Mimochodem bylo to v Brně :)

    OdpovědětVymazat
  3. 2X JSEM VCERA SLYSELA SILNE TROUBENI
    DITA

    OdpovědětVymazat
  4. Možná tohle pomůže ? Celá zem je už dost nestabilní , Jsou zemětřesení destabilizace tektonických desek po celém světě? http://theextinctionprotocol.wordpress.com/2012/04/16/are-earthquakes-destabilizing-tectonic-plates-across-the-globe/

    OdpovědětVymazat
  5. A není týdne aby na slunci neproběhla nějaká pěkná erupce, http://www.space.com/15300-solar-flare-sun-eruption-photos.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych rád poopravil od začátku roku byly rozhodně dvě celkem delší období kdy slunce naopak nevysvětlitelně vykazovalo úplný klid.
      úplně si nepamatuji kdy to přesně bylo a nechce si mi to proklikávat, ale data se dají vyhledat třeba zde:
      http://stereo.gsfc.nasa.gov/browse/2011/12/16/index.shtml

      Vymazat
  6. Možná tyto zvuky souvisí se zvýšenou sesismickou aktivitou (pokud je ovšem zvýšená) http://seis.ig.cas.cz/quakemap/index.html

    OdpovědětVymazat
  7. To troubení slyším už také nějakou dobu a je to na vyvolání silného větru ,který potom začne za nějaký další den foukat a fučí doslova protivně stále stejně několik dní,to jsem vypozorovala a uvědomila si to.
    Vždycky vyvolá změnu počasí a hlavně se ochladí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že by to troubení způsobovaly haarpovače nebo jiná technologie usazená na orbitě Země nad našimi hlavami ? Způsobují to vůbec lidi ?! Nějak o tom začínám v poslední době pochybovat.

      Vymazat
  8. Moc všem děkuji za vyjádření. Alena

    OdpovědětVymazat
  9. nejen pro Brdskou vlčici a ostatní,co ví...http://www.youtube.com/watch?v=gaqN4Xgs7a8

    OdpovědětVymazat
  10. Hmm,kéž by to byli blaniťští rytíří.Už mají zpoždění... :o(

    OdpovědětVymazat
  11. Ty zvuky v Praze už delší dobu sleduji (takové temné hučení....),někdy to trvá jen půl hodinky, někdy až několik dlouhých hodin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle mohu jen potvrdit. Už delší dobu slyším temné hučení a když jsem si pustila následující video, bylo to ono jen jakoby z větší dálky. Už jsem myslela že jsem paranoidní, ale pak jsem mrkla sem a už jsem v klidu :) http://svetovejevy.webnode.cz/products/tibetske-jeskyne-zacinaji-na-oslavu-posunu-zeme-zpivat/

      Vymazat
  12. Wi-Fi ny .... jsou všude kolem nás a mají i tuhle schopnost...co jsou asi ty nové vysílače podobné reprobednám? A kdo ví, co vše se používá na populaci, aby "blbla"....

    OdpovědětVymazat
  13. kulturní uderka...pan Hapka a nejen jeho muzika http://www.mp3hits.cz/do-nebicka-1997-t28744.html

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj pripiste i cas... vcera po 24 hodine me doslova polekalo hlasite troubeni (usinal jsem) jak pise Dita 2x - jinac sound podobny proudovemu letadlu slysim temer kazdou noc

    OdpovědětVymazat
  15. troubeni jelenu? nebo co ste slyseli, co na to senzibilove anebo nekdo z channelingu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeleni spíš tak "békají", slyšíme to každý podzim.

      Vymazat
    2. Jo,jo, troubení a békání to jsou dvě rozdílné dimenze ! :0

      Vymazat
  16. Neboj, u nás se netroubilo, ale asi před měsícem jsme poslouchali s manželem velmi silné a strašidelné hučení a dunění pod námi z tkzv. kočičí rokle na Kokořínsku. Trvalo to určitě hodinu. Takové podobné strojové hučení jsme slyšeli v noci v létě při žních, tak mě to nejdřív nepřekvapilo, ale pak jsem si uvědomila, že toto nemůžou být žně a hlavně to skutečně vycházelo ze země. iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to dunění pod zemí také slyšel. V okolí Č.Krumlova. Napadá mě totiž jedna věc. V souvislosti s nálezem něco jako skleněného tunelu v katastru bývalého tuhodolu v CK. Zda to může souviset se strojovým (lidské SubTerrene nebo mimozemské stroje) vrtáním či propalováním nových tunelů případně základen Reptošů a jim podobným(Greys). Česká deska je totiž stabilní a tlustou vrstvou zemského pláště, a vůbec bych se nedivil, kydyby ještěroplazi utíkali z oblastí, kde jim "hoří půda pod nohama".Docela bych si to nepřál, poněvadž by pak docházelo k tzv.mrzačení dobytka, zvířat a lidí.Lidi by prostě začali mizet beze stop do podzemí.

      Vymazat
  17. Zatím jsem nic neslyšel, ale teď jsem dočetl tohle: http://www.novinky.cz/veda-skoly/265015-neco-je-spatne-zeme-prodelala-39-zemetreseni-za-dva-dny-tvrdi-vedec.html

    -emv-

    OdpovědětVymazat
  18. Právě teď na :
    http://www.novinky.cz/veda-skoly/265015-neco-je-spatne-zeme-prodelala-39-zemetreseni-za-dva-dny-tvrdi-vedec.html

    OdpovědětVymazat
  19. Slyšela jsem také, nedaleko Sobotky (Jičínsko).

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem slyšela zvláštní zvuky v Brně, je to už pár dní, nevím přesně, možná už i měsíc. Seděla jsem v kanceláři a otevřeným oknem to tam vcházelo. Bohužel kolegyně po chvíli šla a okno zavřela. Ptala jsem se jí proč okno zavřela a řekla mi, že slyšela zvenku ty divné zvuky (Orgonetovo video jsem jí tenkrát přeposlala). Takže náhodu vylučuju, obě nás napadlo úplně to stejné.

    OdpovědětVymazat
  21. Mi to přišlo jako fake na youtube, protože to byl tentýž zvuk, jako vydávaly mimozemské trojnožky (tripodi) ve filmu Válka světů s Tomem Cruisem. Ale když to není jen na nahrávce, kam se to dá přidat odjinud, ale když je výskyt těch zvuků potvrzen i takto, tak to je pak hodně zvláštní. Možná nás má matka Země už skutečně plné zuby a připravuje se na to, jak nám to osladí... :-//

    OdpovědětVymazat
  22. NIBIRU PRICHAZI A NASE PLANETA REAGUJE NA SILNOU GRAVITACI,DNES DALSI SILNE ZEMETRESENI SKORO AZ U JIZNIHO POLU http://hisz.rsoe.hu/alertmap/index2.php?area=&lang=eng

    OdpovědětVymazat
  23. http://czechnewstv.cz/index.php?module=articles&c=archiv&b=1&a=10 , cca ve 32. minutě pořadu se hovoří o možném zemětřesení nebo sopečné činnosti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to si snad ani nedělejte srandu... takoví dva mudrlanti, to je jak když se sejdou dva strejci na vsi večer v hospodě u pivka!

      Vymazat
  24. je to změna magnetizmu země
    ----
    Chaneling: změna uhlíku C12 na uhlík C7 tedy Uhlík ztrácí 5 neutronů
    ----
    ožívání naší planety
    ----
    4D které se začíná objevovat
    ----
    další možnosti je že to je UFO, jak pravdivé tak i to o čem říkají, že to je falešná operace přesvědčit lidi o tom že na nás UFO útočí sjednotit je najít lidem nového nepřítele
    ----
    dále pak je tu možnost jak už bylo řečeno, že to souvisí s řízením počasí
    ----
    někteří lidé začínají vnímat vyšší rozsah frekvencí, takže je možné že opravdu slyšíte wifi na různých frekvencích nebo rádiové vlny nebo televizi nebo tak něco
    ----
    je to celé na ovládání lidí pro vznik NWO
    -------------
    to je tak co mě napadá ze všech těch textů co čtu

    OdpovědětVymazat
  25. Napadlo mě, co když to je HAARP, z toho i ty související zemětřesení a náhlé změny počasí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezapomínejme na vliv přilétající Planety X (Nibiru?), jejíž silová pole, slapové síly apod. mohou mít zásadní účinek na Zemi již nyní, kdy je tento objekt i se svými kroužícími měsíci údajně někde mezi Marsem a Jupiterem. K Zemi se přiblíží koncem tohoto roku. Takže tu bude asi pěkné "tóčo"!

      Vymazat
  26. Dokonce i na Novinkách.cz dnes je článek "Něco je špatně, Země prodělala 39 zemětřesení za dva dny, tvrdí vědec"....!!Matiřka Země dává o sobě vědět ze všech stran.Posílejme jí lásku a vděk,zaslouží si.
    S láskou Jarmila

    OdpovědětVymazat
  27. Troubení jsem ještě neslyšela, ale každonoční hučení slyším denně už skoro dva roky. Zpočátku trvalo kratší dobu, např. hodinu, dvě. Poslední půlrok trvá hučení snad nepřetržitě. I ve dne, když je náhodou absolutní klid (i to se občas stane na okraji Prahy). Teď to hučí taky ! :(((( Obzvlášť výživné je to v létě při otevřených oknech. Usínám kvůli tomu při zapnuté telce, abych to neslyšela. Jedno zlo nahrazuji druhým :(((
    Přikláním se k názoru, že se jedná o to již zmiňované Wi-fi.
    Jenže už jsem kdesi četla příspěvek od někoho z venkova, kdo to slyší taky.

    OdpovědětVymazat
  28. Nevím, zda-li to má nějakou souvislost s výše popisovanými jevy ale já jsem dnes asi od 13h začala "slyšet" nějaké divné hučení či šumění nejdřív v pravém uchu a k večeru se to přeneslo do celé hlavy. Stále trvající divný zvuk, kterého se nemohu zbavit. Jinak na tyhle stránky chodím asi 2 roky, takže jsem tak nějak v obraze co se děje. Jinak se cítím zdravá a takové hučení jsem nikdy neměla, neumím si to nijak rozumně vysvětlit. Jak se cítíte, nemá někdo podobné pocity???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám. Zapíná a vypíná se mi "v hlavě" vysoké pískání, asi jako když skončí v TV program a nasadí monoskop s pískajícím nepřetržitým zvukem. To pískání je podbarveno takovým kolísajícím šummem. Ty zvuky jakoby slyším v celé hlavě prostorově stejnoměrně. Zapíná a vypíná se to "samo" bez možnosti zásahu mojí vůle či vědomí. Podobný zvuk znám z dřívější doby, kdy jsem na svých vandrech po hradních zříceninách procházel cestou kolem stožárů přenosové soustavy vysokého napětí nebo dokonce kolem dřevěných sloupů s nižším napětím podle cest.Zajímavé bylo, že zvuk jakési rezonance byl slyšet jen u těch dřevěných sloupů, u betonových ne.

      Vymazat
    2. slyším stejný pískot už asi 2-3roky..
      vypne se to málokdy..
      někdy je to velmi silné..
      + v létě každou noc, když jsou otevřeny okna, slyším jakoby nějaké stroje - jako když na poli sečou obilí..
      slyším to úplně celý léto...

      Vymazat
    3. Tak já jsem z venkova a v noci jezedělci opravdu pracují, oni dnes mají silně osvětlené kombajny a jedou nonstop. Traktory a náklaďáky to odvážejí, jezdí jeden za druhým a hučí taky celou noc. Možná, že některé z těch zvuků mají i přirozené vysvětlení.Musíme oddělit zrno od plev :)

      Vymazat
  29. Čakám na autobus a dostávam informácie.
    Ľudia si ťažkajú - hučí im v hlave, nohách, rukách, bruchu.
    Skoro každý je unavený, chorý, smutný, naštvaný. Jem dosť a strácam kilogramy.... ? Tlak skáče, nervozitu strieda veselie. Snažím sa tú hojdačku brať aká je. Tešiť sa z drobností a nad drobnosťami nefňukať.
    Prichádza víkend, poďme hľadieť do Slnka a presvetlujme hlavy, srdcia.
    ...... čo som vlastne tým chcela povedať ?
    bed

    OdpovědětVymazat
  30. bydlím v praze (6) a prakticky každý den kolem půlnoci (spíše po ní - 1-3.hodina) mám možnost podobné zvuky poslouchat. Jelikož se v oblasti opodál staví metro, nevěnoval jsem tomu bližší pozornost, ale teď když nad tím tak zpětně přemýšlím: proč by při výstavbě metra vysílali do země nízkofrekvenční zvuk....
    skoro i přemýšlím, jak by šel sestrojit nějaký mikrofon, který by přímo dokázal zaznamenávat nízké frekvence,no nic strejda gůgl poradí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkuste pokusničit se snímačem v podobě basového repráku,co největší průměr,co největší citlivost-např.řada ARO nebo ARN--390mm,citl 98dB.Nebo zkuste připevnit na dostatečně tuhý držák rychlostní přenosku do gramofonu a hrot lehce opřít o sklo v okně.Musíte mít ale zesilovač,který umí zesílit i kmitočty pod 20 Hz(třeba Tesla řady AZS-umí prakticky od nuly).Ty nové mají pásmové propusti.Pak se to dá prohnat přes nějaký osciloskop a popř.nahrát přes počítač na DVD.
      V.

      Vymazat
  31. A jeste je tu moznost, ze pokud jsou pod zemi ty podzemni tunely a jezdi v nich vlak....
    Na chebsku, kdyz bylo kdysik zemetreseni, rikali mistni, ze slysi zvuky podobne metru....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V USA prý mají podzemní základny spojení prostřednictvím tunelů, ve kterých "létají" vlaky bez kolejí a kol nazývané gravitony obrovskou rychlostí. Takže i tato možnost by tu asi byla. Pokud by takový "vlak" byl slyšet na povrchu, znamenalo by to, že tunel je veden velmi mělce pod povrchem a ne v kilometrových hloubkách!!!

      Další možnost je přírodního původu : posuny zemských desek podél hloubkových zlomů, a možné změny mezi těmito deskami a klouzavou polotekutou vrstvou pod nimi( zemskou kůru od pláště odděluje tzv. Mohorovičičova plocha diskontinuity, na níž se odrážejí a lomí zemětřesné vlny. Pod ČR se nachází v hloubce 30 - 40 km), která je údajně hlavní příčinou ke vzniku zemětřesení při různých anomáliích a poruchách v této vrstvě. Od hloubky 750 km a více pod povrchem Země jž nedochází k jevu zemětřesení pro tekutou podstatu zdejší hmoty. Je ovšem otázka, jak je to skutečně s tzv.Dutou zemí. Oněch 75O km by mohlo v jiných souvislostech naznačovat, že tak tlustá by mohla být "skořepina" jinak duté planety. Jak jinak si vysvětlit, že seismoozvy jsou zachytitelné pouze do této hloubky na všech místech Země stejně ?! Přesto bylo zjištěno, že cosi jako jádro uvnitř planety existuje, ale nemá kulovitý tvar, nýbrž zploštělé koule, podle níž je zřejmě zploštěla i Země na povrchu v tzv.geoid.

      Vymazat
  32. AnonymníApr 17, 2012 03:44 PM

    Já mám hučení v hlavě od loňského roku, né trvalé, ale hodně časté, někdy to slyším jako letadla, někdy jako helikoptéru, někdy jako roj včel. Slyším to čím dál víc hlasitěji, ale je to jen v mé hlavě. Snažím se si toho nevšímat.

    OdpovědětVymazat
  33. Naprostá většina zemětřesení poslední doby jsou umělá! Stačí to trochu posledovat. Nejdříve je dobré si přečíst v jakých hloubkách jsou zemětřesení - viz například wikipedie. Pak na stránkách o aktuálních zemětřeseních sledujte jejich nejen intenzitu, ale i hloubku. Možná dojdete k zajímavým zjištěním.. co možná...zcela určitě! Do medií se dostávají pouze informace již schválené a zpracované... . Občas jim něco ujede..ale to už všichni vlastně víte.
    Hučení - dle mého názoru a sledování jsou za tím wi-fi vysílače( wi-fi = mikrovlny), je to naprosto stejný princip jako mikrovlné trouby. Vědec (jméno si nevybavím, asi díky wi-fi :-) ) za druhé světové války luštící německý kodovací systém, se po dvouch letech s mikrovl(u kterých denně seděl) zbláznil. Píšu nyní Orgovi, jak je možné se chránit( dostal jsem se kdysi dost zajímavým způsobem k lehké technologii, kterou používají i tajné služby. Poptávali to přes jinou firmu jako technologii, kterou jsem byl schopen poskytnout. Né náhodou, se mi o této "zakázce" dva měsíce před tím zdálo. Takže jsem poptávající dost zaskočil, když jsem věděl k čemu je určená. :-))
    Všechny Vás zdravím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj a jak je tedy možný se proti tomu bránit? Vyjde nějaký článek, nebo to hodíš sem do diskuze? Díky

      Vymazat
    2. Když poskytneš technologii, která JIM "to bude vracet", a že i ONI budou hynout, nejenom my, tak sem s tím :)

      Vymazat
    3. Bydlím v domě na jehož střeše se nacházejí desítky WiFi vysílačů - jak je možné se bránit(odstínit)?
      Díky!

      Vymazat
  34. http://procproto.cz/?s=zahadne+huceni

    OdpovědětVymazat
  35. Nieco co som nasiel na ceskych strankach...
    ZDÁ SE, ŽE RUSKÁ "AKADEMIE BEZPEČNOSTI" ODHALILA PŘÍČINU PODIVNÝCH A STRAŠIDELNÝCH ZVUKŮ V ATMOSFÉŘE
    28.02.12 Jaroslav Chvátal
    Podle našeho názoru zdrojem takové silné a obrovské manifestace "akusticko-gravitačních vln" musí být velmi rozsáhlé energetické procesy. Zjistili jsme, že za nimi stojí silné sluneční erupce a masivní tok energetických částic, který tyto protuberance generují. Při kontaktu s atmosférou planety dochází k destabilizaci magnetosféry, ionosféry a horních vrstev atmosféry. Z toho vyplývá, že dopad rázových vln ve „slunečním větru“ a výbuchy elektromagnetického záření jsou hlavními příčinami vzniku „akusticko – gravitačních“ vln během zvýšené sluneční aktivity. Vzhledem k tomu, že nárůst sluneční aktivity se projevil ve větším počtu velmi razantních slunečních erupcí právě od poloviny roku 2011, lze předpokládat, že existuje vysoká pravděpodobnost toho, že zvýšená sluneční aktivita je hlavní příčinou neobvyklých akustických jevů po celé planetě. Je třeba zdůraznit, že sluneční aktivita začala prudce narůstat již od počátku roku 2011 s amplitudou výrazně vyšší, než byly všechny prognózy, které vyslovilo několik velmi vlivných vědeckých institucí v roce 2010. Na druhou stranu pozorovaný nárůst sluneční aktivity je plně v souladu s prognózou „Mezinárodního výboru GEOCHANGE“, která byla zveřejněna v červnu roku 2010.

    OdpovědětVymazat
  36. Já jsem slyšel koncem února v Praze podivné troubení, jej jsem autobusem a najednou takový divný zvuk jako nějaká vlikááá trubka, myslel jsem, že okolo pojede sanitka nebo nějaká houkačka, ale nic, po celou dobu jízdy autobusem to bylo stejně hlasité... Ale k těm zvukům na youtube a pod z celého světa: Hodně z nich je fake, prostě jen okopírovaný zvuk, na konci to i hodně autorů videa přiznávali... Ale třeba některé z nich pravé budou, těžko říct

    OdpovědětVymazat
  37. dneska i vcera okolo 10 hodiny ranni dnes kolem 11 sme take s kolegi v praci ( delam venku v prirode) slyseli divne zvuky, podivne huceni nepatrneho razu ktere se ale hluboce vryvavalo do nasich hlav, osobne sem z toho mel divny pocit, jakoby se mi motala hlava, mirna nevolnost, zajimave ze po tyto oba dny je krasne slunecne pocasi. Ze by HAARP zpousteli na vyssi frekvenci, a tolik herzu proste clovek zaznamena. jeste dodatek vcera sem si vsiml pouze jednoho letadla s postriky, dnes ani jedno, mimochodem sem z Pardubicka(Chrudim)

    OdpovědětVymazat
  38. Večer to sepíšu a dám do diskuze i orgovi k vyvěšení.

    OdpovědětVymazat
  39. To dunění jakoby zpodzemě se dnes mezi 11. a 12.hodinou severně od Č.Krumlova opakovalo. To asi nebude mít ty samé příčiny jako v případě záhadného "troubení" v atmosféře !

    OdpovědětVymazat
  40. Tak se omlouvám, snad se k tomu dostanu během dne. Musel jsem narychlo pocestovat po vlastech českých a vrátil se až po půlnoci... .

    OdpovědětVymazat
  41. Většina obyvatelstva už má v těle nanočástice díky povinnému očkování a "preventivních" očkováních na neexistující epidemie jako třeba ptačí chřipka atd. Částice mohou spůsobovat v těle cokoli, je totiž dálkově ovladatelná a krevním řečištěm se dostane kamkoliv. Jenom tedy zkoušejí, co jejich hračky dovedou. Pokud by zvuky, které slyšíte byly reálné, slyšeli by je i Vaši sousedi a celé Vaše okolí. Pravděpodobně mám nanokameru v oku, jelikož mi někdo mailem dává vědět, že o mě ví, kdy jdu na hajzl, o čem se bavím v práci a kolik má najeto mé auto. Můj otec před rokem a půl spáchal z ničeho nic záhadnou sebevraždu. Bylo to v době, kdy jsem šířil pravdu o 11. září. Před vchodovými dveřmi se střelil do hrudi a ještě k tomu brokovnicí (přitom měl doma kulové zbraně) a pak se sám dostal 20m do vany a tam se pořezal. Jediným důkazem sebevraždy je dopis a to jsme v době, kdy si falešné bankovky tisknou doma děti na tiskárně!!! A policie to všechno sežrala. Navíc má matka po roztání sněhu dva měsíce po vraždě našla na zahradě za domem místo s cca 60-ti nedopalky od Lucky-Strike (dům je na samotě a nikdo z nás značku nekouří a ani na tom místě nikdo cizí nikdy neprošel). Vše co na internetu uděláte, není nikdy anonymní, co asi znamená? Na jednodolarovce je vševidoucí oko od začátku 20. století, tak si konečně přečtěte, co je to NOVÝ SVĚTOVÝ ŘÁD ...je to moderní nacismus a skrytá kontrola všeho na Zemi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj byl jsi někdy poslední dobou na očkování či co? Je to docela zajímavý co píšeš...škoda, že člověk nemá kam utéct :(

      Vymazat
    2. člověk ale má kam utéct, na dalších pár let bude nejbezpečnější Rusko. Tam nepráškují, neharpují atd. a rozhodně do světového řádu nepůjdou. Dávám dohromady lidi, který by tam chtěli žít. třeba se tam vydáme.

      Vymazat
    3. na tetanovce jsem byl v létě 2010 a v březnu se mi vrtali v oku, kvůli smetí z práce. Záhadně jedna oční nebrala telefon přestože měla ordinační hodiny, tak jsme jeli k druhé a tam jsem v čekárně půl hodiny čekal a pak z ordinace vyšli 4 vyfešákovaní "agenti" a ten poslední v ordinaci říká doktorce: nebojte viník bude dopaden a potrestán. Na to, že mi to smetí už samo vypadlo, se mi v oku vrtala docela dlouho.

      Vymazat
    4. tak to máme hezké vyhlídky do budoucna..To já byl teďka u doktorky, poněvadž jsem byl nemocný a když jsem jí poprosil, aby mi předepsala raději vitamin D, tak se ptala proč a že D se vytváří v těle. Tak mi ho nedala, protože je lepší se cpát práškama, který ničí zdraví..
      Je vidět kam to spěje..

      Vymazat
    5. Do Ruska je to trochu nebezpečný, nemyslíš? Tam tě klohnou jen to fikne..spíš na nějaký ostrov, kde nikdo nejní..

      Vymazat
    6. Pro Marduka

      Ze kterého sci-fi filmu sis vypůjčil trailer ?!

      Vymazat
  42. Vždyť už to delší dobu říkám, že nejméně od roku 2008 registruji ve svém okolí aktivity jako přes kopírák podobné činnosti komunistické StB. Největším překvapením pro mě bylo soukromě odhalení, že do této struktury jsou zapojováni tajně také cigáni pro kontrolu a udavačtsví na bílé gadže.Proto jsou státem chráněni a hýčkáni jakoby šlo o ohrožený druh. Proto se už nedivím, když mi již několik vysoce postavených úředníků "po straně" řeklo, že "o lidech ve svých rajonech ví všechno".Tenkrát jsem tomu nechtěl věřit. Ale několik událostí, které mě v nedávné době potkaly v rychlém sledu, mi "otevírají oči" ! Aspirace ČR na neototalitní až fašizující režim jsou extrémně vysoké !
    Lidi, zabraňte tomu, dokud je ještě nějaká šance, jinak si tu zažijeme skutečné peklo na Zemi ! A nebude z něho úniku !!!

    OdpovědětVymazat
  43. Kdo chcete vědět, jaký režim se chystá uprostřed Evropy, podívejte se na film "Příběh služebnice". Bezmocní tam musí pouze otročit a poslouchat stovky ponižujících zákonů. Mocní a bohatí mohou naopak vše bez omezení a bez trestů !
    Vypadá to tak, že v závěru Dějin se vracíme na počátek civilizací,do starověké doby kastovních otrokářských modloslužebných společností !

    OdpovědětVymazat
  44. Taky mam jeden film. Jmenuje se Kozoroh 1 a je to o astronautech, kteří měli letět na měsíc, ale nakonec se to celé natáčelo na Zemi...takže asi i tak nějak to vypadalo v reálu. Opravdu doporučuju film shlédnout..

    OdpovědětVymazat
  45. jsem na žižkově a slyším už téměř měsíc divný zvuky třeba po ránu když cvičím - jakoby houkala lokomotiva a nebo občas to má barvu spíše páva nebo lva...nevím co to je a zdaleka to neslyším sám...i dnes 21.4. v sedm a osm ráno zase totéž - táhlý zvuk cca pár sekunde, pak se to opakuje a pak klid a za chvíli zase...no třeba je to fakt parník...m.

    OdpovědětVymazat
  46. Všimla jsem si toho předevčírem ráno při větrání kolem šesté ráno v Řepích...divný zvuk...hučení..

    OdpovědětVymazat
  47. http://youtu.be/vU8l-RBqTYs
    Toto tady na Praze 3 a 10 trápí Nás všechny již přes týden. Opakuje se to stále dokola mezi půlnocí a ranními hodinami... Nikso nikdy nepřišel na to, odkud to zní. Podle echa je to někde vysoko. Ale rozhodně to jsou umělé tedy syntetické zvuky... Ale odkud ? :(

    OdpovědětVymazat
  48. Dnes v noci to jede na plné obrátky po celé Plzni !!! Zhruba od desíti večer .. ted je 23:22 a stále to neutichá, naopak spíše se to stupňuje. Divný pocit mám z toho ..

    OdpovědětVymazat
  49. dnes v Praze ... cca 14:30 ... divne zvuky, jako troubeni z nejake hluboke trubky, nebo jak by se nejaka ocelova konstrukce naklanela a skripala ... ty videa kolem sveta ... jsem videl cca pred 6 mesici a rikal jsem si ... ze je to masivni podvod. Ale dnes jsem byl sokovan tim, ze jsem to slysel sam a mohl se presvedcit na vlastni usi. Desive. btw. v posledni knize bible (apokalypticka) Zjeveni svateho Jana 8.kapitola 13. vers - se pise napr. tohle " I viděl jsem a slyšel anděla jednoho, an letí po prostředku nebe, a praví hlasem velikým: Běda, běda, běda těm, kteříž přebývají na zemi, pro jiné hlasy trub tří andělů, kteříž mají troubiti. " ... mam husi kuzi z toho :-/

    OdpovědětVymazat
  50. dnes v Praze ... cca 14:30 ... divne zvuky, jako troubeni z nejake hluboke trubky, nebo jak by se nejaka ocelova konstrukce naklanela a skripala ... ty videa kolem sveta ... jsem videl cca pred 6 mesici a rikal jsem si ... ze je to masivni podvod. Ale dnes jsem byl sokovan tim, ze jsem to slysel sam a mohl se presvedcit na vlastni usi. Desive. btw. v posledni knize bible (apokalypticka) Zjeveni svateho Jana 8.kapitola 13. vers - se pise napr. tohle " I viděl jsem a slyšel anděla jednoho, an letí po prostředku nebe, a praví hlasem velikým: Běda, běda, běda těm, kteříž přebývají na zemi, pro jiné hlasy trub tří andělů, kteříž mají troubiti. " ... mam husi kuzi z toho :-/

    OdpovědětVymazat
  51. dnes v Praze 8 - cca 14:30 - bylo slyset divne jakoby troubeni z hluboke trubky, nebo jakoby se naklanela, skripala ocelova nejaka konstrukce, nebo troubeni na nejaky "roh" Cca pred 6 mesici jsem videl videa o tomhle a rikal si ze je to blud, nebo podvod. Ale dnes jsem byl sokovan tim, ze jsem na vlastni usi se presvedcil, ze tento fenomen opravdu existuje. Btw. v posledni apokalypticke knize Bible ve Zjeveni Jana 8. kapitola 13. vers se pise tohle : " I viděl jsem a slyšel anděla jednoho, an letí po prostředku nebe, a praví hlasem velikým: Běda, běda, běda těm, kteříž přebývají na zemi, pro jiné hlasy trub tří andělů, kteříž mají troubiti. " ... mam z toho celkem husi kuzi ted, kdyz si to prehraju - co jsem nahral na diktafon :-/

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.