30. dubna 2012

Tlakový rozprašovač - výborný pomocník pro octování

Pomalu se na nás chystají letní bouřky s umělými kumuly a přivalovými dešti, čili nastává čas nejúčinnějšího octování.

Dnes jsme zakoupili na zahradu takzvaný tlakový rozprašovač, a hned se uplatnil jako parádní pomocník pro octování. Stahovala se tu totiž bouřková mračna, trochu zapršelo, ale nad mojí zahrádkou nic ... Nic moc nehrozilo, ale říkám si, když jste mi nenapršeli, tak vám najust zaoctuju, aspoň to vyzkouším.

To bylo po zimě poprvé, v zimě se u nás neoctovalo, tak se našlo jen asi deci octa. Což bylo nalito do rozprašovače, dolito vodou na 1,5 litru, napumpováno, a ono vám to stříká úplně samo! Postavíte to na balkóně, zmáčknete páčku, a jeden a půl litru se krásně jemně sám rozpráší asi za 5 minut. Mezi tím můžete ještě připumpovat, aby to šlo rychleji, nebo to necháte být... prostě geniální. Tmavé mračno nade mnou záhy dostalo řádnou modrou díru, i když ocet byl hodně zředěný - fungoval prakticky jako nezředěný ... (Za hodinku potom hezky příjemně zapršelo, i na tu zahrádku ...)

Takže, tlakový rozprašovač mohu jen doporučit. Od ručního bolí ruka, různě to z něj kape, atd., lít ocet na silnici nejde vždycky, vařit v konvici taky nejde všude ... Prostě hodí se. Já mám dvoulitrový za 89 z Normy.

8 komentářů:

  1. jj kdysi jsem nalil ocet do rozprasovace ,takovyho toho rucniho. horsi to je pokud rychle fouka vitr a rychle plujou sedivy mraky, snad se toho letos nedockame. pokud tolik nefouka tak je vysledek hnedka videt a je stabilni.

    OdpovědětVymazat
  2. Dik za tip orgonete,včera se na Mladoboleslavsku taky octovalo,tak chemtrailu zdar

    OdpovědětVymazat
  3. Díky, opravdu dobrý nápad na octování, tohle mi bude taky nejlépe vyhovovat.

    OdpovědětVymazat
  4. Timelapse z vašeho octování by nebylo? ;) Všude na netu jsou jen nepřesvědčivá videa. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a už jste to vyzkoušel/a? Jak si můžete být tak naprosto jistý, že jsou všude nepřesvědčivá videa? Já osobně bych řekla, že všude kde jsou jakákoliv videa a že jsem jich shlédla dosti pravdivá. Sundejte ty klapky z očí a pořádně se rozhlédněte, pozorujte
      oblohu, jak létají letadla za kterými zústavají chemické stopy, které vydrží hodiny na
      nebi a pak se roztahují, aby clonili slunce, aby vytvářeli umělá mračna, ze kterých bude pršet chemie a voda.Vám je jedno co dýcháte? Jestli dýcháte čistý vzduch nebo chemikálie?
      Je Vám jedno, že to dýchají i vaše děti? Je vám jedno že tím trpí celá planeta - rostliny zvířata, ptáci, hmyz, no prostě celý ekosystém planety? Zamyslete se sám nad sebou a nad tím co říkáte, než něco vůbec řeknete, samozřejmě máte svůj názor, ale prosím Vás přemýšlejte trochu. Kdo to zažil na vlastní oči a zde vypráví a radí jak na ně, vezte že má pravdu, a já podpořím všechny ty co tu o tom povídají, jelikož s tím
      mám osobní zkušenosti, octuji taky, dělám si i záznamy a máte vidět když někdo octuje jak se činí. Zažila jsem to na vlastní oči, jak jsem jednou octovala a nademnou bylo krásně modro a najdnou přímo nad místem a nademnou přeletělo letadlo, které vypustilo
      chemii a jen v tom místě kde jsem octovala, kde díky octu vznikla díra, jak říkají ostatní, nikde jinde jen v tom prostoru a řeknu Vám to byla síla, přímo před mýma očima
      a svědkem toho byla i moje dcera.
      Holt musíte vyzkoušet, já jsem taky tomu z počátku moc nevěřila, ale octovala jsem dál a výsledky se dostavily. Takže to funguje, hlavně záleží na víře, ta je u všeho důležitá.

      Vymazat
    2. Záleží na víře! Funguje to i bez octa!

      Vymazat
  5. to akoze ked budem octovat tak na mna nebudu prsat chemikalie ved to je predsa super ale to ze vsade dookola je ta chemia to vas nezaujima sa vam akoze nic nestane si myslite alebo co kaslat na cely ocot treba ist na namestia s transparentmi a nie octovat ved to je aka hlupost aj ked to funguje zdochneme tak ci tak ked neprestanu ani ocot nam nepomoze zobudte sa ludia uz prosim vas

    OdpovědětVymazat
  6. To ste uplne padli na hlavu? Ako dokaze octova voda ktoru rozprasi rucna pumpa sotva do niekolkych metrov ovplivnit "oblaky" vo vyske niekolkych stoviek metrov az kilometrov? Ved toto je neskutocny blud. A chemtrails? Nad tym az rozum stoji. Vyznate sa trochu v leteckych motoroch a fyzike. Ak ano, tak takyto blud ani nemozete napisat. Na toto by to chcelo nejaky Lexuarin...

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.