6. června 2012

Lysá hora: umělé vypařování a nasávání vody do mraků

Ahoj orgonete,
dnes jsme pozoroval, že se u nás drží déšť (což je fajn pro přírodu), ale nemá opodstatnění v proudění vzduchu - snímky MSG. Malé vysvětlení jsem našel. Pody Lysou horou je nasávána voda zpět do mraků - viz video. Souvisí to i s elemagnetickými pulsy, které byly vidět na radaru - detekce blesků ve stejné době (bez bouřky). Jesti máš podobné zkušenosti, pošli mi je zpět. Díky
Klid a mír ti přeje Karel

Orgonet:
Děkuju, to je vynikající názorné video!
Podobné zkušenosti mám, děje se to všude a stále, při každé cestě na Vysočinu to pozoruji nad lesy, ale není snadné to zřetelně vyfotit nebo nafilmovat, pokud to není takhle masívní a okaté. Tohle video s využitím techniky ČHMÚ (:-)))) je ideální, nepopiratelné ...
Předevčírem mi tu třeba zvedali vodu přímo nad ČB, člověk je ve městě najednou obklopen mlhou a cáry mraků už od země, ty stoupají, nahoře se spojují a současně prší ... zdá se, že se prostě udělala mlha, ale jde o umělý přenos vody.
Ty blesky asi už nenajdu, jestli je máš, pošli.
Ještě jednou díky a přeju taky vše nejlepší.
Zdraví Orgonet

Video dávám na youtube (youtube teď maká mnohem lépe a rychleji než dřív, je třeba to využít (:-))):



13 komentářů:

  1. Dobrý den Orgonete.

    Můžete mi prosím vysvětlit jak se tomuto umělému, nejevu, vypařování vody z lesů podle vás děje?

    Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak přesně se to děje, to se neví, jsou to supertajné techonologie. Ale že se to děje, to můžeme vidět.
      O principu umělého vypařování zde:
      Viz http://orgo-net.blogspot.com/2011/10/meteorolog-o-principu-umeleho.html

      Vymazat
    2. Mikrovlnka.

      Vymazat
  2. to chce položit hodnš misek s octem a oni si to odpaří sami. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však taky nejúčinnější octování je, když mají zapnuto sání! Pozná se to snadno, tak, že vše velmi rychle vysychá - chodníky, louže vody, voda vykapaná z plavek na beton (:-))
      To je správný moment pro vložení octa do jejich systému (:-))

      Vymazat
    2. pocitam ze kdyz ti vykapava voda z plavek bylo teplo a byl si se koupat cili ja asi teplo a beton je rozehraty. Takze v tomhle bych nic neprirozeneho nehledal.

      Vymazat
  3. Toš děcka já vám s tým nasávaním něvím,něvím...Nasávat pivo a gořalku už sem viděl,ale vodu z kopců eště ni :o)
    Teď ale trochu vážněji:dnes při západu slunce jsem jel po silnici,kde vždy nad silničním horizontem ve směru jízdy,slunce v tento čas zapadalo.Nicméně dnes bylo trochu mimo,trochu víc mimo,víc na sever.Teď mám problém.Buď je šibnuté slunce (víc na sever),nebo já!Potvrdí mi to někdo,nebo moc čtu Orgonet a jde to se mnou z kopce :o)??Mám Vás rád Vy "blázni" :o)).
    P.S.:s tím sluncem,(správně Sluncem)to myslím vážně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak asi nejsem cvok, mně se taky občas zdá, že to Slunko zapadá pořád jinde...koukám na to každej večer, pokud není zacloněno....
      Coccinelle

      Vymazat
    2. Co takhle vzít nějaké starší mapy, fotky a jiné informace - třeba cca 20-30 staré a porovnat je s dneškem... pak se pidívat jak to je třaba s precesí Země, s tím kde leží dnes polární kruh a kde ležel dříve... tím by se dala potvrdit či vyvrátit různá podezření a různé dojmy...

      Vymazat
  4. Vysoušení, odpařování. K vysoušení se používá větrů, pečlivě vytvořených sofistikovanými chemtrails. Vypařování : WIFI věží je dost, wi-fi - jsou prachobyčejné mikrovlny...stejné jako v naších mikrovlnkách...tedy u těch kdo je má. Určitě není moc normální, když se při 10 stupních celsia ihned po dešti začne odpařovat voda s asfaltových silnic a nejen z nich... stačí pouze sledovat a srovnávat s vlastní pamětí... .

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den,
    zabrousil jsem zde náhodou. Tak nějak si představuji rozhovory v blázinci.
    Přijde mi, že hledáte v běžných věcech za každou cenu a křečovitě jakési "tajemno".
    Na uvedené záhady Vám doporučuji podívat se střízlivě skrze znalosti, které máte ze základní školy.
    Nevědomost základních procesů probíhajících v přírodě je zde základním kamenem úrazu a jak je vidět poskytuje bohatý prostor a živnou půdu pro zde uvedené směšné spekulace.
    Zachovejte si zdravý rozum a nadhled!

    S pozdravem

    Honza

    OdpovědětVymazat
  6. Ať žije cenzura těchto stránek !!! :D

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.