9. listopadu 2012

Autorská verze 2. části filmu o MMS

Ahoj Orgonete!

Zde je umístění 2.části filmu o MMS od autora filmu na YouTube :



Je tam i rozumnější komentář :

" Tak tady je druhá část. Děkuji za všechny maily, co mi posíláte. I za ty kritické.
Jen připomenu Hippokrata - " Pravdu má ten, kdo vyléčí ".
epavel111@gmail.com 
"

Trochu mne mrzí, že se k Tobě dostala jako první "pirátská" kopie.
Ne že bych chtěl mít monopol na prezentaci MMS, ale je to dost choulostivá záležitost
a zrovna ten úvodní komentář "piráta" a další komentáře přidané tomu moc neprospívají.
I když chápu rozhořčení nadšence pro věc, který to u Tebe prezentoval.
To je můj názor.  Chce to více pokory. Předkládáme něco hodně důležitého
a obsah mluví sám za sebe, takže není třeba útočit a obviňovat.
Útok vyvolává protiútok a brání diskusi a Pavel Eiselt k ní nabádá moudřeji.



Ota 

6 komentářů:

  1. Keshe v Itálii
    http://www.youdream.info/upload/Report%20PDF-Keshe%20Foundation-PR.pdf
    http://www.youdream.info/Keshe-Foundation.html
    P Chvátal na svých www napsal, že Slovensko odstupuje...
    A co my??
    Máme Klause, Hájka,...= my bychom to mohli ustát...
    :-))))
    veronika

    OdpovědětVymazat
  2. Oto odkaz na ten druhý díl jsem "O" poslal já...přišlo mi to na youtubu v odběru od zdravaplaneta...nevěděl jsem, že je to pirátská kopie, šlo mi o rychlé rozšíření mezi lidi, myslel jsem to pouze v dobrém...a ty kecy tmářů a placenejch užitečnejch idiotů neřeším...budou u každého sdílení či kopie tvého skvělého filmu za který ti od srdce děkuji... :-) ...omlouvám se, nechtěl jsem autory v žádném případě rozmrzet, ale potěšit...krásný den a světlo všem...Béďa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Béďo, asi to není zase taková katastrofa. Sdílení filmů v dnešní době nezabráníme. Co se dá dělat.
      Mne opravdu vadila ta primitivní diskuse pod filmem, kde tam neustále někdo něco plácá o Savu a vyvolává tam negativní postoje, což se projevilo i v hodnocení videa.
      Ale s útoky se musí počítat. Je to naše zkouška. Protivník má k tomu obrovské finanční prostředky. My máme jen svou zkušenost a své znalosti.
      Pavel Eiselt rozumně diskusi nyní neotevřel a poděkoval za všechny maily, i ty kritické, a uvedl tam pro zájemce svůj mail.
      Ota

      Vymazat
  3. Dnes, ve věku 76 let, žiji v zemi se znečištěnou vodou, kde řádí malárie, spavá nemoc, TBC, herpes, 40% obyvatelstva má HIV, a jsem v kontaktu s každou představitelnou chorobou přenášenou neznámými lidmi, jenž klepou na mé dveře i v noci a hledají pomoc – a zůstávám jejich chorobami nedotčený a plně aktivní".
    Psáno 15. srpna 2009.
    Jim Humble, Afrika

    viz. http://www.czmms.info/index.php/mms-2

    Začínám také silně uvažovat o užívání tohoto přípravku, ztratit nemám snad co... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš jenom získat. Má to svá úskalí, jako všechno, ale při správném ředění a dávkování to má mnohé využití a to i jako každodenní desinfekce a kosmetika.
      Oproti normálním lékům to nemá vedlejší nežádoucí účinky a nevzniká z prostředku škodlivý odpad, narozdíl třeba od antibiotik.
      Bez problémů lze ClO2 využít jako prevenci proti běžných i vážnějším nemocem i na celkovou očistu organismu.
      Hodně je v komentářích zde u OrgoNeta v předchozím odkazu na první díl tohoto filmu.
      Ota

      Vymazat
  4. Vďaka všetkým ľuďom,ktorí sú pozitívne naklonený k MMS a propagujú ho! A veľká vďaka tvorcom tohto filmu! Miro z Bratislavy.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.