15. února 2013

Něco hezkého: Křišťálek s ptáčkem

Ahoj orgonete posílám Ti fotku svého křišťálu ve kterém se mi zjevil malý ptáček..:) Ujišťuji Tě že se nejedná o žádný fake! Křišťálek jsem koupil před pár lety v jednom zlatnictví a koupil jsem ho proto, že měl v sobě prasklinu jako jediný a tak sem si ho vybral.Říkal jsem si že bude rád že si ho vezmu, protože každý by si vybíral kámen čirý a bez prasklin. Dal jsem si ho na noc pod polštář a tu noc jsem měl sen jak jsem něco tesal do "nějaké knihy" a pak sem tesal cosi do nějakého kříšťálu.. A den nebo dva poté jsem uviděl v kamínku místo praskliny toho ptáčka! Dlouho jsem přemýšlel co tohle "znamení" znamená.. Nakonec jsem si uvědomil, že to znamená ,že naše sny přímo ovlivňují hmotu kolem nás.. Sny myslím naše přání a touhy.. Od té doby sbírám kameny a  odlévám orgonity..:) Zdravím Tě a děkuji za Tvé stránky..   Kamil



6 komentářů:

  1. Jé a já děkuju , za zaslání. Kdysi jsme se o tom jinde bavili. Ty jsi mi ho poslal na fotce a já ti ani neodpověděla, nepoděkovala. Musela jsem v tu dobu začít řešit nějaké problémy zdravotní, takže jsem byla chvíli mimo a pak jsem, na to zapomněla až teď jsem si to vybavila. Takže přes Orgoneta zpětně díky Roamana.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je krásný příběh ! Opravdu, já tam toho ptáčka vidím také !

    dan.

    OdpovědětVymazat
  3. ... je to moc pěkné! Mně to dokonce připomíná spíš andílka, než ptáčka... ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já přímo v té prasklině (stejná barva jako křišťál) vidím i pudlíka, jak má nakročeno směrem doprava...

    OdpovědětVymazat
  5. Paráda.Hodně pomocníčků kolem.Jsme tak moc milované bytosti...Jakub

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.