25. března 2014

Iva Adamcová: Vibrace planety, politika, ekonomika, peníze

Tak se vracím na blog po 14denní pracovní odmlce, a nějak se mi nedaří napojit na předchozí strunu.

Ono mě to umělé počasí a různé konspirace v podstatě už dávno v podstatě ani nezajímá, nebaví mě o tom už ani číst, natož psát ... To samé platí pro politiku... Přestalo to být důležité. (Ne teď najednou, to přišlo už mnohem dříve, ale poháněla mě zatím taková jakási setrvačnost, a taky vaše přání, která příjemně šimrala mé ego....)

Z duchovnosti má pro mě smysl právě teď jen praxe, jak ji učí Ivanka...

Tak ani nevím, jestli tento blog bude mít ještě pokračování.

I kdyby se mi nepodařilo navázat, tak o nic myslím nepřijdete - pokud ještě stojíte o "alternativní"  informace, tak jich všude na internetu naleznete čím dál tím víc, a rozhodně mnohem víc, než můžete pojmout. 

Mnozí mě jistě chápete, hlavně vy, co už se nezaměřujete na negativní informace a prostě žijete praxi obyčejného lidství (a můžtete mít zadostiučinění, že jste mi to už dávno říkali, že se těmi negativními informacemi nemám zabývat. Bohužel každý potřebuje svůj čas, aby k tomu sám dospěl...).

Takže, neříkám, že okamžitě končím, ale tuším, že moje několikaletá závislost na psaní tohoto blogu se blíží ke konci... uvidíme, nechám tomu průběh. Třeba se ukáže, že je to obyčejná lenost...

Věci povznášející mě ovšem stále baví, například to, co píše Aolian ... takže třeba se blog má vydat jiným směrem ... uvidíme ...

Zatím kousek z Ivančiny přednášky, který krásně vyjadřuje i můj současný postoj k současnému dění.

=Orgonet=

P.S. Omlouvám se, zatím nemám přečtené maily, vše postupně ...


Vibrace planety, politika, ekonomika, peníze
Iva Adamcová: z přednášky Brno 3, červen 2013,
(Mezititulky: Orgonet)

Zvýšení vibrací planety

To, co se teď děje na planetě, je hodně drsné, jak víte, a bude to ještě drsnější nějaký čas. Planeta se totiž od března 2013 dostala do konečných vibrací. Každý rok v listopadu se otevírala další brána, a uzavíralo se to v březnu 2013. V této době planeta dozrála do obrovských vibrací. Jestli se zajímáte třeba o astrofyziku, tak zjistíte, že planeta v 80. letech měla 7,8 a teď má asi 11,8. Je to skoro dvakrát tolik. Samozřejmě čím vyšší vibrace, tím vyšší teplota, proto tají ledy, bude se měnit celkový výzor planety. A samozřejmě naše těla jsou tvořena Matkou Zemí. (Pozn. Orgonet: Měřila to NASA. Vibrace planety - tzv Schumannovy rezonance se zvýšily od 80. let prý již ze 7,8 (průměrný lidský mozek) na 14-15Hz (vibrace vědomého, probuzeného lidského mozku. ) 

A jestliže člověk bude čistý a láskyplný, bude mít vyšší vibrace, bude rezonovat jeho hmota, kterou oživuje nitrem, s rezonancí planety. Ten člověk bude altruistický, milující, nezasahující svojí vůlí člověka, respektující, kolem sebe bude plodit skutečně jenom lásku, bude vysvětlovat okamžiky, kdy lidé vedle něj pochopí, bude jim pomáhat, pak jim bude ukazovat cestu, kudy se mají vyvíjet. V řeči přenesené do školy - jak se má vypočítat matematický příklad. Tehdy ti lidé vezmou svůj život do svých vlastních rukou, spojí se do pocitu „my“.

Politika, ekonomika, peníze

Každý egoistický čin, který je vytvořen teď člověkem, je okamžitě a rychle „potrestán“. Podívejte se, co se děje v politice, na celém světě. Podívejte se, co se děje v ekonomice. Ta ekonomika je nastavena na velice egoistické věci: chtít mít. A ještě navíc jsou veliké sumy, které jsou takhle vyzdvižené mimo lidi, ty jsou jenom uloženy a neprobíhají, ta měna neprobíhá. Proto se děje to, že dole hodně lidí nemá peníze, které tu vlastně nejsou, jsou postavené na stranu.

Pozor, vše je dobré, já to nekritizuju. Vše je dobré, protože teď se to posere. (:-) Plán planety je na to nastavený. Věřte mi, ona se očišťuje. Ona tady přece nemůže snést něco egoistického, když sama už ty egoistické vibrace nemá. Ona se jakoby otřásá, proto se teď všechno děje.

Je zbytečné zajímat se o politiku, a posuzovat, kritizovat. Ti lidé mají své osudy, které se rozhodli prožít v této sféře, protože ještě neumějí většinou třetí čakru. Tam je moc. Ten člověk tam třeba může jít i s dobrým úmyslem, ale když se dostane do pozice, kdy najednou má otěže v rukách, tak to neunese, tu moc. Navíc kolem sebe má lidi, kteří ho potřebují přitáhnout na svoji stranu, kvůli úplatkům, kvůli svým kapsám, naplněným peněženkám. To jsou věci, které si ten člověk musí prožít. A ten dopad je pro něj velmi dobrý. Bez kritiky. Tohle jste v minulosti taky museli dělat. Já taky. Proto tomu dneska rozumím, a už bych to v životě neudělala. Takže vidíte, že neexistuje špatný čin člověka.

...

Na chvíli se vrátím k té politice: Jestliže vy máte program vašeho osudu daný, a to máte, pak je tam zaznamenáno jakékoli, i politické dění, protože pro vás je to jako situace, která tady je. A je tam i zaznamenáno, koho v tu dobu zvolíte. Takže vidíte, že program planety, ano, to je akáša, je dopředu daný. A je jedno, jestli ten politik to dělá dobře, nebo to dovede do prčic. To jste se lekli, co? I to je dobře, protože v plánu je zničení systému peněz tady na planetě. K tomu dojde, ještě to bude nějaký čas trvat, nebojte se, bude jiný systém, systém celku, který bude mít stejné části, bez nějakých peněžních částek.

Oni lidé mají iluzorně doma ty papírky a kovová kolečka a chrochtají si nad tím. Pro mě je to takové úsměvné, vždycky to bylo. Mně to připadalo jako když si na pískovišti hrajou děti a mají takové ty listy ze stromu a teď si myslí, že mají peníze a platí si. Je to hra takových iluzorních dětí, které tady „vlastnily“. Dneska už vůbec – představte si, že všechno probíhá imaginárně přes počítače, že na tom počítači jsou jenom čísla, která se vám tam mění, ale nikdo ty peníze ani nevidí, to jsou jenom iluzorní věci, které se přelévají. Ono to tak je, ano. Ale pozor: víte, že vše je dobré. Ony ty peníze měly svůj smysl, protože pro 3D – systém hmoty lidí a systém planety – vlastně byly nutné. (1:14:00)



Přednášky Ivy Adamcové:



50 komentářů:

  1. Mě je to jedno...:)
    Věta kterou ukotvuji do svého vědomí.Nedovolil jsem si (nenaučili mě) tuhle větu používat.Pořád pod tlakem se k něčemu vyjadřovat.Vysvětlovat že ta věta není o lhostejnosti nebudu :)
    Takže "Buď vůle Tvá"...

    OdpovědětVymazat
  2. Orgo, velmi Vás chápu, mám to také tak...ale úplně skončit by bylo asi škoda ??? možná občas uveřejnit úryvek Ivanky a společně se třeba zamýšlet a inspirovat ostatní... je to na Vás...každopádně díky, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro všechny zde - velice velice zajímavé video - Rozkvět (Thrive): https://www.youtube.com/watch?v=67eUzqBSJk4

      Vymazat
  3. To nejdůležitější se odehrává v nás, ne venku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omyl ! To nejdůležitější se odehrává v nás i venku ! Proto vůkol pozorujmež, zda-li jsou nám elementálové nakloneni, jak říkával slavný císař Rudolf II. už na poč.17.stol.

      Vymazat
  4. Nejsem si jista, zda je dobré si ničeho (chemitrails, konspiračních teorií, atd.), jak to zmiňuje paní Adamcová,nevšímat a ani je nezmiňovat, nepoukazovat na ně. Kdo se nedistancuje od zla, nepoukazuje na něj, tak se stává jeho součástí...
    Dále, nikde není daný osud /program osudu - slovníkem paní Adamcové/ - to by pak neměla svobodná vůle člověka vůbec žádný smysl, protože by nebyla svobodná. Co je přece dané, tam svobodná vůle už zasáhnout do děje, ovlivnit děj nemůže... Člověk má svobodnou vůli, kdy je na základě jeho přechozích způsobů zacházení dané, jak se v nejbližší rozhodne, co udělá - ale vždy tam má být dána možnost se zachovat jinak - proto nemůže být nic už předem dané, rozhodnuté, ale může to být pouze pravděpodobné. Nejde to dohromady - danost a svobodná vůle. Buď je jedno a druhé ne, nebo obráceně. V případě, že je vše dané, tak nemáme svobodnou vůli - a to není pravda. Svobodnou vůli (naštěstí) máme a je na nás, jak ji použijeme. Proto nemůže být vše dané...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo se neprotiví zlu, podporuje jej takto "tichým souhlasem", a proto je vinen i on ! Však to poznáte v den Posledního soudu, a mnozí se budou náramně divit, že půjdou do pádu, do propasti.

      Vymazat
    2. Možná platí obojí. Tedy jak věci dané, tak svobodná vůle. Já si to představuju jako kluziště na hokej. Mantinely vpředu, vzadu a po stranách to je to dané. A svobodná vůle je, zda se pohybuju v obou půlkách kluziště, nebo jenom stojím u brány. Zda víc útočím, nebo víc bráním. Zda hraju spíš technicky, nebo jsem spíš "prase" a vyvolávám konflikty. Můžu hrát čistě, nebo zákeřně. V tom je ta svobodná vůle a pravidla a kluziště jsou daná. CZK

      Vymazat
    3. BINGO ! Ano, takto to vnímám i já...z bodu A do bodu B, přičemž bod B je nikoliv věk, ale míra prožitého...

      Vymazat
    4. TO JE "DUALITA" .... tedy, to, co a jak popisujete .... Iva se nedistancuje, ona pouze (oproti vám VŠE přijímá :) .... protože VŠE JE JEDNÍM. :)
      Jak prosté ....
      A důkaz? Dobrá mysl, pevné zdraví .... :)
      Orgo - tento blog je poučný. Dřív, než lidé začnou přijímat, měli by vědět CO přesně. Jako inspirativní se mně jeví rozhovor Daniela Solise a Antonína Baudyše NA TÉMA KONSPIRAČNÍ TEORIE. Je tam vše .... i to přijímání.
      A tady vidím inspiraci pro Tebe :) a ve Tvé další práci zde pro ostatní.
      Přeji vše dobré všem :)
      Monika z Opavy

      Vymazat
    5. http://inner-light.ning.com/forum/topics/chcete-li-se-osvobodit-od-matrixu-a-stat-se-tvurcem-sve-reality-i

      Vymazat
    6. Pokud Iva vše přijímá, musí tedy vědět, že osud člověka je dopředu daný, a jediné, co je v něm platné, je jedincova dynamika života a svobodné vůle. Vše ostatní nelze měnit, vymazat, přeskočit apod.

      Vymazat
    7. Pak spolkni prášek, a budeš mít jasno, jak, proč a kam dál

      Vymazat
    8. Přesně ! Dané jsou pouze události, jež nelze vůlí ovlivnit. Jinak jde vždy o jen možnosti, pravděpodobnosti, alternativy. Mohou být dané styčné body - bod A, B, C atd. ale cesta kterou se k nim dáme už je na nás. Slyšel jsem téměř všechny přednášky paní Ivy, je to logické a souzním s 90 procenty toho co říká, ale toto mi vždy zavání tak trochu alibismem pro zbavení se zodpovědnosti za své činy..Hezký večer.

      Vymazat
  5. Dobrý den,chodím k Vám na tento web již nějakou dobu.Mnoho článků mě oslovilo,ovlivnilo a jinak poznamenalo.V důsledku nejisté budoucnosti tohoto webu,mám nutkavou potřebu Vám napsat:MILUJTE SVŮJ ŽIVOT! S láskou Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono začíná být nejisté na tomto světě úplně všechno, všímá si toho někdo vůbec ?!

      Vymazat
    2. to sis všiml brzy, jisté je , že v tomto vesmíru není nic jisté

      Vymazat
  6. Ahoj Orgonete, jsem pravidelný čtenář Tvého blogu a jsem rád za každý nový přízpěvek. Chtěl bych Tě poprosit zda bys mi nenapsal, kde bych našel ty přednášky pí. Ivanky Adamcové. Děkuji a zdravím. Ryszard. e-mail: ryszard.b@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. dovedu si živě představit,jak se zmaterializuje ono ztracené letadlo na tím cílovým letištěm,měkce dosedne bez motoru,jako vrtulník a z toho vystoupí zdravé a živé osazenstvo...a bude o tom referovat TV NOVA,ČT, a Tydlitátová s Halíkem,,,a DUTÁ ZEMĚ bude uznaná GRYGAREM a zejména HEŘTEM..To bude další rána válečným štváčum,jak SOPTILI soudruzi v padesátých letech...a nějak tehdy MĚLI PRAVDU...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ví, že měli pravdu, ale my jim to nevěřili, a nyní vidíme, z čeho měli obavy.

      Vymazat
  8. Orgoneti, ešte neodchádzaj ! Teraz to je fest zaujímavé - Schumanky sa ani nedajú sledovať, ako kedysi na Senci. Noaa už nemá "farbičky" na grafy, ako skáču hore dole. A Nasa "narieka", že nemá peniaze na sledovania diania v kozme, haha, možno si Rusi vypýtali nejaké poplatky v "zlate" od Američanov za snímky z ISS ? Zostaň, pls.:-) Bo

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem díky vám Ivanku objevila a její semináře a audionahrávky šířím dál. Je skvělá, díky ní se uzdravuji - snížil se mi několik let léčený vysoký tlak a problémy s ledvinami. Vše do sebe fantasticky zapadlo a již se mi daří používat vše, co ona vysvětluje v praxi a jsem opravdu moc spokojená. Její semináře a vše, co tam říká jsou úžasné:) Již nepotřebuji meditovat a číst nějakou další duchovní literaturu.

    OdpovědětVymazat
  10. Naprosto souhlasím s celým článkem, kromě těch peněz, které jsou jen určitou formu domluvy... myšlenkou :D ale !!! v tuto chvíli je lidé potřebují, aby se mohli trochu emociálně pozvednou, protože né vždy je život s rodinou a bez peněz jednoduchý !

    Osho - „Chudoba je největší zločin, protože všechny ostatní zločiny jsou zrozeny z chudoby...“

    OdpovědětVymazat
  11. Milý Orgo.
    Je mě z Tvých posl. řádku trošku smutno, ale rozumím Ti.
    Ano-negativní informace už NE, nepotřebujeme je. Je mě lépe i bez TV aj.
    Ale potřebujeme tak trochu popostrkovat, nakopávat :-)) Na internetu je toho hodně k videní, ale těžko se v tom někdy orientovat a k Tobě všichni chodíme, protože k Tobě máme důvěru a máme Tě rádi.
    Ať už se rozhodneš jakkoli Děkuji Ti za Tvuj BloG.

    Přeji Ti vše dobré. S láskou Irena ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Máš pravdu.
    Nějaký čas jsem sledoval jen alternativní servery s informacemi jako svobodnenoviny, svetkolemnas, czechfreepress, ac24, a samože orgonet. TV, radio, tisk pro mě už dlouho neexistujou. A právě poslední dobou zjišťuji, že ony informace na jmenovaných serverech už také nechci.

    Bylo to tu fajn.

    Viktor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepohřbívejte už Orgoneta tím, že mluvíte v čase minulém. Naopak, mluvte o jeho další budoucnosti, to má smysl, a Orgoneta "to nakopne" k další činnosti :-)

      Vymazat
    2. snad pochopíte že to důležité se odehrává ve vás , ne venku !!!!!

      Vymazat
  13. Tak první jarní den za námi a kdepak mají čekající tu Událost?Trochu mě mrzí, že se opět nic nestalo...stranšně to snižuje totiž věrohodnost těchto channelingů

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Orgo, jedna z mála možností vidět a slyšet Ivanku Adamcovou v letošním roce.

    7. 5. Beseda s mystičkou Ivankou Adamcovou 15:00 - 19:00

    Kontakt pro rezervaci: informační centrum: 572 503 960, e-mail: infocentrum@uhostroh.cz

    http://www.bylinkovedny.com/doprovodny-program-2014
    .

    OdpovědětVymazat
  15. Já právě četla článek, jak za vším stojí Pluto a Urana. A zrovna Japonci vracejí amíkům plutonium a obohacený uran...
    http://aeronet.cz/forum/showthread.php?t=7529

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte dobrý postřeh. V roce 1999, když probíhalo ono památné zatmění Slunce, jsem si zpracoval horoskop, a velmi mě udivilo postavení Plutona a Urana. Více však jejich vliv na dobu příštích 30-ti let, kde se jasně ukazovaly takové věci jako všeobecný chaos, nízká vymahatelnost práva a rozklad státních suverenit, krvavá povstání, uprchlictví a táborový život, obrovské množství živelných pohrom a další nemilá překvapení. Tehdy jsem si vzpomněl na Nostradamovu 10.Centurii, 72.verš :
      Rok jeden tisíc devět set devadesát devět sedm měsíců.
      Z nebes přijde jakýsi velký Král děsu,
      aby znovu oživil toho velkého Krále z Angoulmois.
      Předtím i potom zavládne Mars štěstím (tzn.války, výboje, krize, genocidy apod.).

      Tehdy mi to nebylo tak jasné, jako dnes. Obsah těch veršů se dá podivuhodně interpretovat, až když se ty události stanou. Tedy úhlem zpětného pohledu neboli prismatem.

      Vymazat
  16. Cítím to stejně Orgo.Také přestávám čím dál méně vyhledávat info o věcech,které mi vadí,rozčilují mě a nemám tu moc a sílu je změnit.Bezmoc frustruje a ubírá energii.Navíc po slibovaných pozitivních změnách ani stopa.Takže už dávno neberu vážně všechny ty vykládače pozitivních změn,které už,už,už tady každou chvílí musí být.V lepším případě o nich mluví a píší snílci a naivkové.V tom horším to jsou mystifikátoři a poblouzněnci.Jistě,změny přijdou.Ale ještě před tím,než bude dobře,tak bude hodně zle.Buďme realisté,ať se nám to líbí,nebo ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejde o to, že mi to vadí, ani mě to nerozčiluje...
      Jde o pocit "buď vůle Tvá" (:-)))

      Vymazat
    2. Napřed musí zlo vystřílet všechen svůj arzenál, aby svět padl až na samé dno existence. A pak až bude možné provést zásadní dějinnou změnu myšlení a společenského uspořádání světa.

      Vymazat
    3. Šťastný človek je ten, který se s neštestím natolik smíril, že ho již ani nevníma....
      Svet patrí tem, co se neposerou, Buď zdravý ORGO si aj, tak fantastický si svetlo v tme aj, keď len na určitú dobu.
      LU

      Vymazat
    4. Napřed musí zlo vystřílet všechen svůj arzenál, aby svět padl až na samé dno existence. A pak až bude možné pr až vystřílí už nebudeš

      Vymazat
    5. Ale tady nejde o to nastolit světlo ve hmotě - hmotou. Světlo se musí probudit v lidech, pak teprve může nastat změna v samotné hmotě. Jak je možné, že se začínám uvnitř sebe cítit jako v nebi, přestože mám řadu hmotných problémů, blízcí mi umírají, partnerské vztahy se mi bortí bod rukama a přesto...je mi čím dál lépe ? :-) Je to "normální" ? Tedy dle normy?

      Vymazat
  17. Mám to naprosto stejně :-))))))
    Karel

    OdpovědětVymazat
  18. Pro Orgoneta-to vyšumí.,Tvoje mysl se uklidní .Máme Tě rádi♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě už v uších silně šumí dost dlouho. Často se obracím a hledám ty stromy ve větru, ale marně.

      Vymazat
  19. Děkuji z celého srdce. Mirek.

    OdpovědětVymazat
  20. Milý Orgo, když jsem po loňském létě zaznamenala Tvůj posun, podobný mému duchovnímu ladění zaplesala jsem. Bylo to ve chvíli, kdy jsem chtěla Tvůj blog opouštět, protože mi přišlo zbytečné zanášet se nevolí a zlobou nad událostmi a konspiracemi, které stejně nemohu ovlivnit. Radši sypu ptákům do krmítka, sázím kytky a hladím svou kočku a partnera. Dýchám, zpívám, usmívám se a žiju. A právě proto se přimlouvám za pokračování Tvého blogu. Vždyť můžeš být nositelem dobrých zpráv, můžeš být prostředníkem pro sdílení situací zvládnutých s láskou v srdci, můžeš být místem pro ty co pochopili, že spokojenost a štěstí nepřichází odněkud zvenčí, ale z našeho nitra.

    S láskou a úctou Hatta

    OdpovědětVymazat
  21. http://www.pravidlazivota.cz/pz2_merkaba.htm#pz2:47merkaba

    http://www.pravidlazivota.cz/pz6_kolektivni.htm#pz6:47kolektivni

    OdpovědětVymazat
  22. Orgonete, vždyt velká část z nás jde tou stejnou cestou... a dostáváme se ke stejným přechodům... proč nepokračovat tam, kde právě jsi?
    Namu

    OdpovědětVymazat
  23. paní Adamcové začínám přicházet na chuť, i když dříve jsem jí oponovala. Její vidění světa odpovídá stavu, do kterého se náš stát dostává, díky minulým vládám - zchudnutí většiny obyvatel . Její poznání je řešením, jak se s tímto stavem smířit.
    Jinak obecně- nejsme pupek vesmíru, naopak. Naše země nám byla dána do vínku, abychom se o ni dobře starali. Tento úkol jsme nesplnili. Nepřijde kouzelný dědeček, který mávne proutkem. Pořádek si musíme udělat sami, a to tak, že začneme u sebe. Pokud toho nebudeme schopni, nemáme zde dál co pohledávat. Možná za x let zde bude bujná, krásná vegetace, zvěř, ale žádný člověk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. milý Orgonete, koukám se, co jsem sama napsala, a mám dovětek- to nejdůležitější. Ani to prosím, nezveřejňuj. Je to pro tebe.Dělej, co tě baví. Pokud máš nechuť pokračovat v této činnosti, nepokračuj. Udělal jsi ohromný kus práce, za to ti děkuji. Vycházím ze své skutečnosti- pokračuji v práci, která mne přestala bavit a cítím, jaké velké- i zdravotní problémy, mi to způsobuje. Informace na tvém webu jsou poučné, ale kdo bude chtít, sežene je i jinde. Držím ti pěsti, aby ses správně rozhodl.

      Vymazat
  24. Nejak mi tu chýba komentár človeka,ktorý sa podpisoval ako Asgard.Jeho(tuším,že to je muž) kritika sa mi zdala trefná a presná k tejto Mystičke. Tak napíšem ja: pokiaľ je všetko tak ako hovorí,tak prečo si toho 7.5. nesadne niekde na kopec,lúku blízko toho festivalu a neprehovára ku tým čo ju chcú počúvať zadarmo??..Deti IBA za 150!!!!! a odkiaľ tie deti na to zarobené majú mať?!!!? Nech by aj zrnko lži bolo v jej učení, celé učenie je lživé....skôr sa mi zdá,že prečíta lekciu v knižke ako byť prorokom a potom to prednáša...vidno to aj na jednotlivých jej "prednáškach"....to, čo platí je:Zadarmo si dostal,zadarmo budeš dávať ďalej!!!
    Posol

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.