16. dubna 2014

Něco hezkého: 33 krásných míst světa

Díky čtenářce za odkaz na něco povznášejícího.

Ahoj, posílám ti fotky tak krásné, až se mi tajil dech.




P. S. Orgonet:
Něco z toho jsme tu už měli (:-))
http://orgo-net.blogspot.cz/2013/10/neco-hezkeho-22-uzasnych-mist-na-svete.html

6 komentářů:

  1. Ano, krásné, až se tají dech... Na chalupě u lesa... Krásná příroda, až se tají dech... Ale když už víme, kde je jaká skládka, také se tají dech... Z příkopů plných odpadků... ale to nesmí člověk sedět v autě... Takže při prohlížení těchto divů a hříček přírody mi moje mozkovna podsouvá i obrazy tuzemské, nehezké... a mám naději na slušnou schizofrenii...
    Pokud naleznete čas a hlavně odvahu, podíváte se na rajče... Amatérské, nijak neupravované, fotografie, posbírané tu a támhle..., ale aktuální...
    http://alekus.rajce.idnes.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. obrázky jsou fajn, jen ten překlad je běs,,, npř: To se musí vidět na seznamu lopaty každého cave milence.
    Opravdu :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Orgonet se poslední dobou pěkně fláká,co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. proč ? to důležité se odehrává v nás , ne venku

      Vymazat
  4. Dobrý den!
    Po nucené reinstalaci OS se mohu opět připojit... a podívat se do světa. Osobně mě mrzí, že můj odkaz zůstal u vás v koši... Také jsem byl unešený krásou jihozápadní Vysočiny... Ale když už vím, kde je jaká černá skládka a hlavně, komu patří aj. pikanterie zdejších povah, nevím, co si myslet o lidech (?), co se kochají krásou něčeho a přitom šlapou v odpadcích z vysypaného koše... Opravdu nevím, a že nějaký ten pátek chodím po světě. A propos, v Rusku ani pod rovníkem jsem ještě nebyl. Hezkou neděli!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Motto: "Důležité zůstává očím skryto."
      Tady je to odkryté v celé své nahotě a bez příkras: http://alekus.rajce.idnes.cz/

      Vymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.