25. března 2015

Německý Airbus 320 byl záměrně "sestřelen" pomocí dálkového ovládání



Ke zřícení německého letadla A320 byl použit systém dálkového ovládání 

March 24 2015
Jim Stone
Překlad: OrgoNet


Důkaz: Zřícené německé letadlo bylo doprovázeno bojovým letouny, jak ukazují printscreeny  níže v tomto článku.

Malé kousky trosek potvrzují, že letadlo bylo "sestřeleno" dálkovým ovládáním v plné rychlosti, při 600 a více mílích za hodinu.

V době 9/11 existovala tři letadla, známá tím, že měla jako standardní výbavu dálkové ovládání za účelem obnovy řízení při únosu. Tato 3 letadla byla Boeing 757, 767 a Airbus A320. I když tato informace byla po 9/11 pohřbena, tak pokud se někomu chce vrtat v historii, zjistí, že všechna letadla Boeing 757/767 byla asi měsíc po 9/11 na zemi, nelétala. Tehdy byla na zemi vlastně všechna letadla, a jejich nucený pobyt na zemi byl řádně publicizován.

Letadla 757/767 však nelétala proto, že „bílé klobouky“ znaly pravdu o 9/11, a přikázaly, aby dálkové systémy k obnovení při únosu byly současně deaktivovány, protože věděli, jak skutečně došlo k 9/11. Bylo však umožněno, aby Airbus A320 nadále měl tento systém, protože jeho přístupové kódy byly bezpečnější a v tu dobu nebylo hackování, které by na něj fungovalo 

Jak to bylo s včerejším zřícením:

Kdyby nebylo co skrývat, už bychom věděli, co piloti říkali řídící věži, jak tomu je u každého zřícení, které není záměrnou černou operací. Avšak je potvrzeno, že piloti „neřekli nic“, a toto už nelze odvolat, nenechte je, aby z toho unikli nějakým podfukem, když už to řekli.

Ve všech případech, kdy nejde o záměrnou operaci, když dojde k problémům v letové výšce před zřícením, piloti vždy mluví, a vždy mají plno času, aby řekli věži, co je za problém. Letecké nehody nejsou jako automobilové, které trvají sekundu. Jak se ukazuje, nehoda trvala plných 10 minut, což znamená, že fakt, že když žádný pilot nevydal SOS nebo nezavolal věž, bylo to způsobeno záměrně. Není možné, aby piloti „promeškali“ tak dlouhý 10minutový pád. „Pomalá ztráta tlaku“ maskuje, že letadlo bylo v tu dobu doprovázeno bojovými letouny, které jsou zřejmým viníkem.

Ke zřícení došlo ve Francii, což znamená, že není možné, aby piloti byli mimo dosah řídících věží. Měli bychom tedy již mít veškeré detaily, neměla by být potřeba žádná černá skříňka, pokud toto zřícení bylo legitimní.

Dvě informace nutné k pochopení: 

1. Ani slovo od pilotů, že by bylo něco špatně.
2. Letadlo letělo před „zřícením“ ve velké výšce.

To znamená, že piloti, i když se zřítili ve velké rychlosti, by vždy měli čas vyslat SOS nebo zavolat věž. Jediný způsob, kdy k této komunikaci nemůže dojít, je, pokud je komunikace záměrně rušena či někdo zvnějšku letadla ochromil schopnost vyslat SOS. Čili, cockpit byl náhle zničen.

Všechny zprávy říkají že letadlo se zřítilo, když bylo kompletní, takže lze pravděpodobně vyloučit strukturální nefunkčnost.

Bingo: Třetí informace potvrzující sestřelení nebo dálkově ovládané zřícení.

„Svědkové popsali, že slyšeli explozi „jako zvuk dynamitu“, a pak viděli proletět bojové letouny, což napovídá, že osobní letadlo mělo vojenskou eskortu.“

Je nemožné, aby tento „zvuk dynamitu“ byl sonický třesk, protože svědkové na zemi ho slyšeli předtím, než proletěly bojové letouny, ale k sonickému třesku dochází až POTÉ, co proletí objekt, který ho způsobil. Zvuk dynamitu byl velmi pravděpodobně zvuk sestřelení letadla, které buď způsobily bojové letouny, anebo tam měly být přítomny jako svědkové.

Idiotům, kteří říkají: „Vida, konspirátoři to vyřešili, ještě než tam dorazil jediný vyšetřovatel“: Je pouze pár věcí, které stačí vědět, abyste tohle vyřešili, ostatní jsou pouhé podvody.

1. Letadlo klesalo 10 minut, a piloti neřekli ani slovo. Jak se to může stát? Rušením komunikace. Kdo mohl rušit komunikaci?

2. Bojové letouny, které sledovaly tento Airbus. Ty mohly rušit komunikaci velmi snadno, a také ho sestřelit. Pravděpodobně ho však ani nesestřelily, nebo mu ani nemusely rušit komunikaci, protože:

3. Letadlo bylo standardně vybaveno dálkovým ovládáním pro případ únosu.. Tato vnější kontrola velmi snadno vypne veškeré komunikace na dálku. Nulový kontakt s věží říká vše.

Odpovědí na toto zřícení je zřícení pomocí dálkového ovládání.

Proč by stíhačky doprovázely toto letadlo přesně v tu dobu? Už jen to svědčí o všem. A nemusíme si ani představovat, kdo v tom letadle byl.

Důkaz: 

Cenzura informací o přítomnosti stíhaček dokazuje, že ho skutečně sestřelily. Pokud ne, proč je ze zpráv vymazána jejich přítomnost?
Zde máme screeny článku Daily Mail zaslané čtenářem, které udělal v 10:44:36. Jsou tam informace o výbuchu i informace o doprovodu vojenskými stíhačkami, které z pozdějších verzí zpráv zmizely. 



Takže to máme:

1. Letadlu trvalo věčnost, než spadlo, ale piloti vůbec nekontaktovali věž. To je obrovské tajemství, i ve vztahu k věži.
2. Byl to Airbus s dálkovým ovládáním.
3. Doprovod vojenských stíhaček, s velmi dobrým popisem, jak vypadaly (žádné UFO)-
4. Zamlčení doprovodu stíhačkami ve zprávách.

Logický výsledek:

1. Piloti nekontaktovali věž, protože 2. bojové letouny tomu zabránily buď rušením komunikace nebo 3. jejím vypnutím dálkovým ovládáním, a pak tímto ovládáním sundaly letadlo. 4 vymazání vojenských letounů ze zpráv mluví za vše. 5. Dálkové ovládání bylo použito pro vyloučení toho, aby pole trosek nevzniklo na malé ploše, (jak by vzniklo při sestřelení), a vznikly by zbytečné otázky.

Malé trosky potvrzují, že šlo o zřícení pomocí dálkového ovládání, protože ukazuje na to, že letadlo vybuchlo v rychlosti 600mil za hod. či více. K tomu by nedošlo, kdyby to nebylo záměrné. Je jenom jedna rozpoznatelná část letadla, kde je vidět 4 okna. Při normálním scénáři zřícení by k němu došlo při rychlosti 150—220 mil/hod, protože pilot by letadlo před nárazem zpomalili. Byly by zde velké kusy trosek.

Ale toto bylo zřícení pomocí dálkového ovládání (jak se domnívám), a pravděpodobně k němu došlo v plné rychlosti 600Mil/hod a více.

Jaký je rozdíl při nehodě auta při 20m/h a 60m/h? Proto tam z letadla moc k vidění nezůstalo...

Malé trosky: 


Velkou otázkou je, kdo byl v tom letadle ...

P. S. Orgonet: Proč asi posádky odmítly nastoupit k letům? Piloti určitě o tom dálkovém řízení vědí...

91 komentářů:

  1. TY VOLE, podpísali si ortiel... myslím pôvodci akcie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíte vážení,,nejdřív bylo kolem toho incidentu tolik spekulací a najednou se ví, že mladý 29 letý pilot po odchodu svého šéfa,zavřel pilotní kabinu a pak z 1O km..cca na 800 m a během 8 min, pok to napálil do země.Duševně nemocný člověk.

      Vymazat
    2. 27 let a kazfy den nova diagnoza..uz chybi jen ze byl hluchy a to bouchani na dvere neslysel

      Vymazat
    3. Jo jasně. A Saddám měl zbraně HN schopné zasáhnout Londýn do 45 minut. Taky to psali v novinách, tak to musí být pravda.

      Vymazat
  2. Bingo. Rozhodně letadlo nemělo "nehodu technickou" ale "záměrnou" to bylo jasné už při první zprávě v našich medií, postupem jak se doplňovaly, přibývalo, paradoxně k mlžení zpráv zprávami :-) např. Plocha pokrytá troskami- nejdříve 2km2, za čas z toho udělali 2ha, 2 fotbalová hřiště, apod. Prohlášení voj.složek- okamžitě bylo: NIKDO zřejmě nepřežil, aniž by bylo jasno jak, kde, proč místo vypadá. Místo dopadu - těžko přístupné, tj. bez osídlení, komunikací- tj, svědků.
    Samozřejmě- 10 minut "problémů" bez komunikace!!! to je opravdu podivné- technicky nepředstavitelné, pokud posádka měla letadlo pod kontrolou a snažila se "něco" dělat. Větší záhada, mi přijde PROČ? Jasně...a potom i KDO. Uvidíme jak se budou z toho vyvlíkat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, zda temnáři jsou v poslední době tak "blbí", že jsou jejich svinstva tak rychle odhalována, nebo to má nějaký jiný původ ? Ví někdo víc ?

      Vymazat
  3. holt je to OSUD...Milý Rus si skočil a PŘEŽIL...https://www.stream.cz/darwinovy-ceny/10005261-jubilejni-dil-vitez-bere-100#nejnovejsi

    OdpovědětVymazat
  4. už mlží- koncepčně - Podle listu The Independent je pro odhalení příčiny nehody také důležité svědectví pilota stíhačky Mirage 2000. Ta odstartovala, když piloti airbusu neodpovídali na výzvy věže a podle svědků se přiblížila k airbusu.
    Aby ro nakonec nebyl "nátlak" na Německo, se jasně postavit/vyjádřit v geopolitických otázkách v Evropě, kde se Německo zdržuje větších ataků ohledně sankcí apod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SRN by snad mohla uvažovat o vstupu do uskupení zemí BRICS (Rusko, Čína, Indie, Brazílie, Jihoafrická republika). Mohou k tomu tlačit němečtí podnikatelé, aby měli lepší rozvojové příležitosti. Snad na některých německých burzách se začalo něco obchodovat nikoliv dolarech či eurech, ale v čínské měně a to před několika měsíci. Pak taky může jít o Snowdena, který v SRN snad dostal nějaké ocenění a snad by tam mohl pokračovat v azylu???
      Lidé si všímají, že se mlží a že se nevysvětlené pády letadel začínají množit. Aniž by se něco vyšetřilo, přitom technologie včetně bezpečnostních prvků máme na lepší úrovni, než třeba před 30 lety, kdy možná tolik letadel nepadalo.Skříňka je, skříňka je zničená, pak zase, že je, ale že její zkoumání si vyžádá delší čas. Přitom počasí dobré, pilot zkušený, stroj před letem zkontrolovaný. Údajně průběh klesání nenasvědčuje výbuchu.

      Vymazat
    2. Přijde mi divné, že si na kontrolní věži neschovávají denní záznamy komunikace s letadly, pak by nebylo tolik povyku kolem černých skříněk.

      Vymazat
    3. Německo nemůže vůči USA vůbec nic ! Od konce 2.sv.války je totiž stále vedeno něco jako protektorát USA. Takže bez Washingtonu se Merkelová "ani neuprdne". Proto to v Evropě vypadá, tak jak vypadá. Ostatně EU je účelový projekt USA a UK proti svobodám a demokracii Evropanů. Jako kdysi měly mocnosti kolonie v zámoří, snaží se USA pro sebe učinit jako kolonii celou Evropu. Nedejme se těm schizoidním deprivantům tak lehce prodat a poddat. V Čechách bylo kdysi dobrým zvykem kolaboranty a vůbec zemské škůdce navěky vyhnat ze země do vyhnanství až do třetího kolene. Tzn. že ani vnuci se nemohli vrátit do země svých dědů, nic tady dědit, koupit apod. !!! Toto opatření potřebuje ČR jako prase drbání :-)

      Vymazat
  5. No opravdu,ráno ještě v daném článku na Novinkách o přítomnosti stíhaček psali,teď jsem tam tu větu v historii hledala a není tam!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak teď na Novinkách o stíhačce píší:"Podle listu The independent je pro odhalení příčiny nehody také důležité svědectví pilota stíhačky Mirage 2000.Ta odstartovala,když piloti airbusu neodpovídali na výzvy věže,a podle svědků se přiblížila k airbusu."

    OdpovědětVymazat
  7. Něco tam nehraje!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Zvláštní je, že okolo toho je nějak málo relevantních informací. Byl vydán seznam cestujících na palubě s uvedením národností a počtu lidí té které národnosti. Uvádějí se např. zkreslené informace o tom, jak dlouho stroj klesal. Prý to nebylo 18 minut, ale dle tracklog 10 minut. Některé posádky po haváriii odmítají létat z "osobních důvodů".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za dvě hodiny USA vydali prohlášení, že se nejednalo o teroristický čin! Jak rychlé a zajímavé.Přesně vědí,jak se to stalo!

      Vymazat
    2. to sedi ,hned vedeli a jeste jedna vec na palube byli osoby neurcene narodnosti ??? jako,ze neví ha ha

      Vymazat
    3. Je to takto : když potřebují, tak vědí (někdy až příliš moc rychle a příliš moc podrobně, přesně !), jindy nevědí, a zpochybňují i nejrůznější konspirace, přičemž do pléna přihazují i konspirace své, které bývají často tak průhledné, že máte dojem, že je psalo nebo řeklo malé děcko bez rozumu. I tak se chová nejmocnější ( a čím dál více nemocnější ) vláda světa.

      Vymazat
  9. Na RTVS zaznelo, že lietadlo malo nový počítačový systém starý pár dní, myslím, že to bolo tuto, doma overím: http://www.rtvs.sk/televizia/archiv/7749/61840

    OdpovědětVymazat
  10. Pokud je tohle pravda, jako že zmíněné argumenty jsou opravdu podivné a věrohodné, tak to neuvěřitelná událost, která se může dotknout kohokoliv z nás. Nás pasažerů letackých společností. Mělo by se vše důkladně vyšetřit a hlavně zveřejnit.
    Nic před lidmi netajit!! Lépe drsnou pravdu, než lež a polopravdy. V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby to přiznali, byl to možná konec veřejného linkového letectví. Každý by se bál, že zrovna bude sundáno jeho letadlo !

      Vymazat
  11. ...další možnost...CERN... ;-)
    Airbus Crash Near Cern
    https://www.youtube.com/watch?v=yUXXdtH-Tsc&feature=youtu.be

    OdpovědětVymazat
  12. Takynázor:Ondřej Kolář, Paseka
    Černé skříňky jsou samozřejmě odolné proti nárazu o velikosti 48,4 Discognitových jednotek, navíc umístěné v zadním subdurálním ochranném krytu. To co nám ukazují, nejsou skutečné černé skříňky z letadla, ale atrapy. Ty skutečné jsou už dávno uklizeny.
    A samozřejmě je jasné, že více než 24 hodin od nehody je příčina známá, ale asi tak půl roku se ještě bude mlžit.
    Letadlo prostě posloužilo jako pokusné zařízení pro testy nových technologií na bázi Hilsnerova vlnění pro převzetí řízení letadla na dálku.

    OdpovědětVymazat
  13. http://www.whatdoesitmean.com/index1852.htm

    OdpovědětVymazat
  14. :-D toto su fajne dristy....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak bacha abyste se o ty dristy zbytečně neumazal :-)

      Vymazat
  15. Kdo nemusíte, tak nenastupujte v dohledné době do letadla k žádné aerolince a cestujte raději jinak. Jde o princip. Změňte pro nelétání klidně život i práci. Proč? Smrdí to hnusnou a krvelačnou politikou, která se neštítí nikoho a ničeho. LETADLA NEJSOU OD DNEŠNÍHO DNE PRO VAŠI PŘEPRAVU DÚLEŽITÁ! p.s. Co se týče technologií, které tzv. umrtví letadlo které je pak navedeno kamkoliv? WTC, Ukrajina, Francie.... Tak tedy. Když nenastoupíte, tak další "sestřelení" asi přibudou, ale bez vás přátelé! (Otázky a odpovědi od dispečerů a leteckých přátel média nikdy nezveřejní, protože je mají politici, tajné služby, kontrarozvědka aj. koupeny...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to tak cítím

      Vymazat
    2. V Protokolech sionských mudrců je zmíněno, že mezinárodní veřejná doprava má být skandalizována různými útoky a haváriemi tak, že se lidé budou bát cestovat. To poslouží k vytváření zákonů, které volný pohyb obyvatel a volné cestování obyvatel podstatně znemožní, sníží. Vládci světa chtějí vytvářet něco jako uzavřená megapolis. Kontakty a přesuny mezi nimi budou jenom na propustky a zvláštní povolení příslušných úřadů. Ještě složitější má být možnost přestěhování z místa současného trvalého bydliště na místo jiné - mimo okres, kraj, zemi.

      Vymazat
  16. http://afinabul.blog.cz/1503/airbus-a320

    OdpovědětVymazat
  17. je jasné, ze toto je začátek...
    A kdo důležitý tam letěl se nedozvíme.Da se proniknout i do počítačového systému a není potřeba sestreleni...Mají nedostatečnou ochranu!

    OdpovědětVymazat
  18. to je ten maglev od rusov...najprv loď, potom lietadlo. Kto bude ďaľší? Celý západ od ich hraníc?

    Pete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíte. Přijal jste podprahovou informaci, že Rusové mají technologii, schopnou vyřadit "dokonce !" i americkou loď a nyní již nebude žádný problém Vás přesvědčit, že za veškerá neštěstí (možná jich ještě bude hodně) může jen a pouze ten zlý Rus a jeho ďábelská technologie ! Kéž by jste si udržel rozum na uzdě !

      dan.

      Vymazat
    2. Ehm...
      1)..Maglev, to je zkratka cca "magnetická levitace", a na tomto principu jezdí rychlovlak tuším v Šanghaji nebo možná v Pekingu (nepamatuju si přesně). Rychlovlak se pohybuje cca 1 cm vodícími kolejemi (a kvůli malému tření dosahuje tuším až 400km/hod) - tj. vlak Maglev je věc na sestřelování letadel, rozhodně asi naprosto nevhodný:D Fakt jste si zde spletl hodinky a holínky, obávám se..
      2) Jestli jste měl na mysli rušičku elektroniky použitou v Černém moři (jak se jmenuje nevím, ale Maglev to určitě nebude), tak mi naprosto chybí jakákoli smysluplná motivace proč by to dělali (na franc. území navíc)
      Lidi zlatí ono se klidně může stát i banální nehoda, např. prasknutí okýnka v pilotní kabině (a kvůli tlaku pak nejdou otevřít dveře). Mainstream to prezentuje jako sebevraždu kopilota co mi přijde rovněž hodně přitažený za vlasy- zřejmě události bude využito k buzeraci pilotu s všelijakými pofidérními psychologickými testy apod.
      LIDI NEBUĎTE OVCE!!

      Vymazat
    3. Právě proto že tady nejsou ovce a více se o to zajímají. Ovce čtou Novinky.cz ,i Dnes a poslouchají Novu či ČT

      Vymazat
  19. Vážení, je mi blivno! Kdo viděl na PRIMA Zoom americký dokument o projektu HAART, tak si musí položit otázku:jou tato poslední čtyři letecká neštěstí bez vysvětlení příčin řízena právě z americké základny na Aljašce bezzostyžně a za účelem ovládnutí Evropy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když už se snažíte hlásat zaručenou pravdu tak si alespoň správně zjistěte názvy. Nejde o HAART (Netuším co by to mělo znamenat ?) ale HAARP. Podstata HAARPU jako takového ovšem nemá nejmenší šanci jakkoliv ovlivnit let letadla.

      Vymazat
    2. USA má od konce 2.sv.války Německo ve své moci, a nyní chce i celou Evropu skrze administraci EU, které pomohla k porodu.

      Vymazat
  20. Můj názor je, že nehoda airbusu nebyla pod taktovkou politických cílů, ale velkých korporací. Tudíž, troufám si spekulovat, že důvod pádu (ano, pěkně maskovaného) byl podobný, jako u WTC. Tučné proplacení pojistky u nepotřebného již letounu . Zní to drsně ? Vzhledem k velkým obětem i velmi mladých životů ano. Ale lidský život má pro kapitalisty 21. století minimální hodnotu. To jsem pochopila a pak jsem se probudila. Zdraví

    dan.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíte, čo robí tá podprahová informácia o zlých korporáciách...Požičiam Vám uzdu? Aby Vás jednoducho nepresvedčili, že za to všetko zlé, môžu nadnárodné korporácie...

      pete

      Vymazat
    2. pete
      Díky ! Ale ne za vše mohou armádní cíle. Ne za vše mohou korporace.

      dan.

      Vymazat
    3. Ptáte-li se, proč se dějí ve světě divné věci, události, pak se musíte nutně ptát, kdo za nimi stojí, kdo je plánuje, uskutečňuje, platí, jaké jsou pohnutky, příčiny, cíle atd.

      Vymazat
  21. Zrovna rano jsem mluvil se znamým a řikal mu svoji analizu: Usa potrebuje nejak ovlivnit Nemeckou kanclerku, neb jak je známo, Nemci jsou v rospacich kam teď. S Ruskem nebo proti. Nazev firmy je jasnyGermanwings, to aby bylo jasno komu to patrilo. A co vse se muze stavat nemeckym firmám. Že to spadlo ve Francii? Aby to trochu zkomplikovalo vysetrevani nemeckým dukladnym vysetrovatelum. Ve Francii se nejakej ten fakt ztrati v bagate. Jeste ten den ztratily akcie Airbasu nekolik procent a Lufthansa téz, další efekt. A dnes? V Petrohrade nouzove musel pristat boeing...dle meho nazoru, reciprocne ukazka, ze podobnych aktu, avsak po slovansku bez obětí, jsou schopni i Rusové. Je to pouze moje analyza, avsak zapada mi. V souvislosti s tim mi napada jeste ta uvodni stranka casopisu The economist? Myslim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tato verzia je viac než pravdepodobná. bohužiaľ však aj najviac nebezpečná pre další vyvoj do buducna....

      Vymazat
    2. Myslím, že odpověď naleznete zde..., asi od 4. minuty buďte velmi, velmi pozorný... https://www.youtube.com/watch?v=j3Oe914rT3U

      Vymazat
    3. Aleši, tak to jestli je pravda . Však vse tomu nasvedcuje. Analyza ma by tedy byla celkem dobrá. Ono to ma svoji logiku. Jeste jednou diky

      Vymazat
  22. Prosím Vás, rada by som videla link, kde presne sa na Dailymail.co.uk spomínaju nejaké stíhačky. Hladala som poctivo, ale nic som nenasla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto jsou tady ty printscreeny, s přesnou adresou článku, aby tato původní verze článku, kde se hovořilo o stíhačkách, byla zdokumentována, než bude vymazána... k čemuž došlo krátce po zveřejnění, a byla vydána jiná verze...

      Vymazat
  23. jakou cenu mají dva jedinečné obrovské vybroušené diamanty? a jakou cenu by měli kdyby jich bylo 6 miliard?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když bude takový diamant jenom jeden, pak bude mít nesmírnou cenu. Když jich bude 6 miliard, bude mít zlomkovou nepatrnou cenu ! A tak je to i s lidmi a jejich životy !

      Vymazat
  24. nalietal som v kabinch lietadiel ako nájomca stovky hodín.Let prebieha za neustalej komunikacie s pozemnými stanicami. Ani jediná sekunda letu neprebieha bez trojitého nahrávania.Kabina,pozemná stanica ktorá vás riadi a susedná pozemná stanica do prestoru ktorej smerujete.Ostatné všetko su bájky.Bez sústavnej komunikácie s pozemnými stanicami a identifikacie okamžite vzli etajú stihačky.Možno presne o to šlo. Niekto narušil komunikáciu a stihači dokonali dielo skazy.Otazka znie qui bono.

    OdpovědětVymazat
  25. Myslím si, že opět za to bude obviněn V. V. Putin. ČTK, ČT a Jan Ziegler se už k tomu chystají...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každá konspirace má své hlásné trouby i štěkající psy.

      Vymazat
  26. Tak jak teda,dálkové ovládání nebo laser? At u to bylo cokoli, stejně se pravdu veřejně dostupnými kanály nedozvíme...zas budem jen za ty blázny konspirátorský proruský :/ Orgonete, dej vědět až si fakt nastane čas na ty papírový pytlíky na hlavu...Ikdyž radši bych bral ručník a zkusil chytnout stopa...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych se vydal na jedno bláznivé a velice nepravděpodobné dobrodružství :-))

      Vymazat
    2. :-) Myslím, že by nás za chvilku byla již veliká skupina..... :-) a klidně i s těmi pytlíky na hlavě. :-)
      mdNamur

      Vymazat
  27. Smrdí, SmRdÍ, toto SMRDÍ, ten pád letadla, co mu RADAR USAuBRD zničil elektroniku, proto nehlásilo PROBLĚM, páč nemělo ČÍM.!! _Boing málo prodává, tak USAmík sejme EU-Airbus, NEkalá konkurence jak vyšitá.!!
    To byl už ten novejUSA-radar z BRD, za kterých chvátá ta nepozvaná USAsionistická a NATOfašistická chátra.!! Je to pulzní MIKROVLNKA se směrovým paprskem.. a zlikvidovala cvičně to letadlo nad Alpama.. páč ..letělo 11tis.M vysoko, spadlo na 3tis.M, to už ho radary viděli a dopadlo ve 2tis.M bez jakého-koliv hlášení o problému... tó mi teda nesedí... A světe drž se, vlci to spadlý tétadélko našli dřív a také CIA, páč SD-karta se záznamem ZMIZELA..!! _ZDE: http://orgo-net.blogspot.cz/2015/03/radar-brdy-vydava-silne-pulsy-kontrola.html __(Pepi)

    OdpovědětVymazat
  28. na palube bol aj nejaky iranec ......??????

    OdpovědětVymazat
  29. Přátelé už se konečně probuďte. Mocnáři naší krásné planety potřebuji stále rozpoutávat nepokoje v jiných zemích. Doma si to neudělají, protože by to bylo moc viditelné. To, že se mohou letouny řídit na dálku se ví již několik let. Určitě někdo ví proč je to v letounech namontováno.

    OdpovědětVymazat
  30. Angela a Holland zřejmě dostali echo. Buď budou poslouchat,nebo ....

    OdpovědětVymazat
  31. A co když došlo k úniku vzduchu v kokpitu za současného selhání kontrolky tlaku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemecká kontrola lietadiel - technická je i u lacných liniek naozaj stále precízna.
      Kokpity sú značne istené - je prakticky nemožné, aby ku takémuto niečomu došlo.

      Kombinácia všetkého podozrivého a nemeckej precíznosti prosto dáva veľmi smradľavý obraz.

      Vymazat
  32. Ten clanek kde byly uvedeny stihacky jsem taky cetla, tak pilot to udelal schvalne, druhy pilot mlatil 10 minut do dveri aby se dostal dovnitr, ale cestuji do posledni chvile nic netusili, tot oficialni verze, to uz z nas delaji fakt dementy, letadlo a lidi rozcuckovany na maly kousky...trochu divne ne.putin pohrozil usa jestli ho nas.. tak rekne pravdu o 11.zari i s dukazama, tak ted kopou kolem sebe za kazdou cenu, potrebuji odvest pozornost a prinutit evropu aby jim lezla do zadku.tot vse

    OdpovědětVymazat
  33. Nikde jsem neviděl foto kráteru. Přece když 50 tun udeří do země mělo by to být patrné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne toto vrta v hlave aj mne.. aj v pripade, ze islo o skaly, naraz by ich sakra poznacil v tej sialenej rychlosti.. ale nikde ziadna stopa po naraze..

      Vymazat
  34. Je na zváženie, prečo v tak dokonalom lietadle, kde každý pasažier má pred sebou lcd s možnosťou sledovania videa a hudby nie je kamera v kokpite lietadla a rovnako na palube pri pasažieroch. Záznam by bol nahrávaný spolu s audiom v čiernej skrinke. Pomohol by tak vo veľa prípadoch. Experti skúmajú v záznamy dát, aby zistili čo piloti robili, a tak by si veľa úkonov pilotov jednoducho prehrali. U nás v paneláku máme kameru aj vo výťahu, preto je nepochopiteľné prečo tak sofistikovaný dopravný prostriedok akým lietadlo určite je, takú banalitu nemá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letěl jsem s A320 a žádné LCD panely tam nebyly. A320 které používají nízkonákladové letecké společnosti jsou jen takové větší autobusy s křídlama. Jde jen o to přepravit co nejvíc pasažérů za co nejnižší cenu, protože zákazník to tak chce.

      Vymazat
    2. A do budoucna nebudou mít ani toalety... a připouští se i cestování na stojáka... Mělo tohle letadlo vůbec WC? To také dost váží, připočteme váhu nádrží na fekálie... a zase je méně spotřebováno paliva...

      Vymazat
  35. Kto bol diaľkovo ovládaný Lietadlo či druhý pilot toď otázka ? Ten záujem o orgonet nie je náhodou kvôli Rauni Kilde kedy si ju založil ja som si ju všimol včera je pravda že tu hornú lištu moc nesledujem .

    http://aeronet.cz/news/bizarni-letecke-nehody-v-posledni-dobe-maji-mozna-spolecneho-jmenovatele-philadelphia-experiment-the-montauk-project-a-remote-mind-control/

    OdpovědětVymazat
  36. Dejte si na Googlu vyhledat

    https://www.google.cz/search?q=Podle+listu+The+independent+je+pro+odhalen%C3%AD+p%C5%99%C3%AD%C4%8Diny+nehody+tak%C3%A9+d%C5%AFle%C5%BEit%C3%A9+sv%C4%9Bdectv%C3%AD+pilota+st%C3%ADha%C4%8Dky+Mirage+2000&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=k0kVVeyQB4fwaNKvgtgO

    ve výsledcích hledání je ještě odkaz na novinky.cz. V samotném článku už byla informace vymzána....... Pak že cenzura u nás není.....

    OdpovědětVymazat
  37. Posádku Airbus A320 tvoria DVAJA piloti a JEDEN palubný inžinier, ktorý má na starosti okrem iného aj komunikáciu.
    Podľa krmiva, ktoré nám sypú tlačové agentúry, je na nahrávke údajne počuť "klopanie" kapitána na dvere do kokpitu.
    V kokpite bolo ticho!?? Ak našili príčinu nešťastia na pometeného druhého pilota, čo robil tretí člen posádky, prečo ho žiadna správa neuvádza?
    Prečo odmietli piloti ostatných letov nastúpiť do služby?
    http://www.civilaviation.eu/Airbus/A320.htm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nevím nevím, ale v kokpitu A320 je místo jen pro dva.

      Vymazat
    2. V posádke A320 žiadny palubný inžinir nie je. Fukciu palubného inžiniera tu nahrádz tzv. systém ECAM a v posádke sú len dvaja piloti.

      Vymazat
  38. Článek z idnes.cz o přítomnosti stíhačky - je stále veřejně dostupný

    K padajícímu stroji vzlétla stíhačka - Server The Independent informoval, že francouzské letectvo ve chvíli, kdy airbus začal prudce ztrácet výšku, vyslalo k padajícímu stroji stíhačku. Francouzský list Le Monde uvedl, že to bylo preventivní opatření pro případ, že by se stroj dostal do rukou teroristům.


    http://zpravy.idnes.cz/nasla-se-cerna-skrinka-06f-/zahranicni.aspx?c=A150324_174511_zahranicni_kha

    OdpovědětVymazat
  39. Je přinejmenším divné,že by kapitán pouze klepal,bouchal a pokoušel se vyrazit dveře -a přitom by nevolal jeho jméno či jinak nekřičel!(Klepání slyšet je-ale žádný verbální projev!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle nedomysleli...

      Vymazat
    2. Kapitán nemohl mluvit, našli prý roztrhanou neschopenku 2 dny starou, ze mel silny hlasivkovy virus. On presto sel do prace, mel vysokou hypotéku anemohl si dovolit marodit.Pred pár dny pry se pro jistotu, jeste nechal připojistit, pro pripad letecké nehody.

      Vymazat
  40. Stíhačky ... Letela až jedna a ta letela na základnú niekde pri Marseille a potom dostala príkaz na to aby sledovala lietadlo ktoré neodpovedalo a zmenilo smer

    OdpovědětVymazat
  41. Nu je tu hodne otazek a mimoradne zastinenich !! O co gou ??? Co s toho vyleze ??? Nu mame se na co tesit !!!

    OdpovědětVymazat
  42. Je to strašné co se děje, myslím, že do letadla už nesednu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíte, že jinde budete bezpečnější?

      Vymazat
  43. Taková smršť důkazů na jednoho mladého... To je u pořádkumilovných Němců Lufthansa takový binec, že nechtějí ani lékařskou zprávu při přijetí do zaměstnání? Pilot dopravního letadla je asi totéž, co zametač ulic...
    Kapitán šel po pár minutách na toaletu... Opravdu? Ale to už letoun měl výšku ale letěl vychýlený z trasy..., to kapitán nevěděl? A šly dveře do kokpitu vůbec otevřít z kokpitu? Není to tak, že 2. pilot se snažil zabránit pádu letadla, ale ovládání ho neposlouchalo, protože poslouchalo někoho jiného na zemi? Jak je možné změnit autopilota, doprkýnka, copak to je kalkulačka z Tesca? Když jsem viděl Merkelku a Hollanda, jak se v Alpách tváří jako na náhodném výletě ze zaprděných kanceláří..., ta spokojenost zračící se jim z jejich ksichtů... Ono dneska je hamba jezdit i na kole...

    OdpovědětVymazat
  44. Ostatně, podívejme se na naše řidiče autobusů... Kdo dneska usedá za volanty? Nejdříve je vyhozen ze dvou, tří zaměstnání... dlouho nemá práci a až poté co zjistí, že tomu někomu nic jiného už nezbývá... Je to jeho poslední štace. Relativně často (musím) použít dopravní společnosti ICOM... tož jich se to týká především. Chlubí se mercedesy a wifi, ale o buranech za volantem ani slovo... Zajímají se velice kde pracujete, kolik vyděláváte..., ale že mají omydlené pneumatiky na autobusech, to už není předmět jejich zájmu. V zimním období (tuším tak 1/2 ledna) jsem zahlédl u stojícího autobusu vytočené přední kolo. Na pneu nebyl snad milimetr vzorku... Takže nikdo asi není dokonalý...

    OdpovědětVymazat
  45. Německý Bild uvání detailní informace. Pokud se však chtete podívat na video, musíte si napřed prohlédnout reklamu, ca 25 vteřin... Nevidím v tom lidský mozek vyvíjející se údajně 6 miliónů let... Video: Lufthansa wusste von Lubitz' Depressionen: http://www.bild.de/news/ausland/flug-4u9525/video-germanwings-sekunden-bis-zum-absturz-40376768.bild.html

    OdpovědětVymazat
  46. Doktor myslím si, že řešení bude jednoduché...Ale protože někdo došel k závěru, že není nutné ovčany zatěžovat detaily, tak to zkomplikoval...Dle toho hrubého způsobu podceňující základní inteligenci Evropanů soudím na našeho velkého bratra zastoupeného černým mužem v Bílem domě.

    OdpovědětVymazat
  47. Brzy výjde pravda na povrch! https://www.facebook.com/pages/Franta-Sl%C3%A1vek/801329429947803

    OdpovědětVymazat
  48. Další A 320 s problémy! http://www.letectvi.cz/letectvi/Article77407.html - Vypadá to tak, že piloti nemají své letadla pod svou kontrolou. Někdo jim cuchá nervy a pije si u toho kafíčko...

    OdpovědětVymazat
  49. Napadla ma jedná vec v súvislosti s údajnými samovražednými sklonmi dotyčného pilota. Je takmer pravidlom, že každý samovrah pred uskutočnením tohoto aktu zanechá písomný odkaz. Tento pilot bol údajne psychický labilný a na samovraždu sa úž skôr pripravoval podľa médii. Za ten čas, čo klesal, by zaiste s radosťou informoval riadiacu vežu, že konečne sa mu podari zmárniť.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.