27. března 2015

Obrovská krycí operace FBI pro utajení destrukce letadla laserovou zbraní


http://www.whatdoesitmean.com/index1854.htm

Obama zuří nad sestřelením letadla Germanwings, odmítá se sejít s vůdcem NATO
Obama Rages Over Germanwings Plane Shootdown, Refuses To Meet NATO Leader
By: Sorcha Faal, and as reported to her Western Subscribers
March 27, 2015
Překlad: OrgoNet


Nová zpráva ruské Zahraniční výzvědné služby (SVR http://svr.gov.ru/ ) pro vnitřní potřeby Kremlu dnes uvedla, že prezident Barack Obama se tak rozzlobil, když se dozvěděl, že síly NATO při „válečné hře“ v úterý sestřelily let 9525 http://en.wikipedia.org/wiki/Germanwings_Flight_9525 společnosti Germanwings nad jižní Francií a zabily všechny lidi na palubě, že se šokujícím způsobem odmítl setkat http://sputniknews.com/us/20150325/1020001617.html se s hlavním velitelem Západní aliance, generálem Jensem Stoltenbergem http://en.wikipedia.org/wiki/Jens_Stoltenberg , navzdory tomu, že byl opakovaně o to žádán. 



Sestřelení letu Germanwings (viz článek US Laser Test Destroys Germanwings Airliner Killing 150 Innocent Civilians http://www.whatdoesitmean.com/index1852.htm , česky http://orgo-net.blogspot.cz/2015/03/nemecky-airbus-320-byl-zamerne.html), které oznámilo ruské Ministerstvo obrany, bylo zapříčiněno nezdařeným testem Amerického letectva, které testovalo svůj laserový obranný systém HELLADS http://www.airforce-technology.com/projects/high-energy-liquid-laser-programme/ tak, že se pokusilo sestřelit raketu ICBM, simulující jaderný útok ze strany Ruské federace nad leteckou základnou Aviano v Itálii http://www.aviano.af.mil/ .


SVR ve své zprávě uvádí, že prezident Obama byl uvědoměn o nebezpečí této válečné hry – testu laseru – pro civilní letadla již dříve, kdy podobný test téměř způsobil zřícení letu LH1172 společnosti Lufthansa http://www.airlinereporter.com/2013/05/catching-a-lufthansa-airbus-a321s-rapid-descent-live/ nad Francií; toto letadlo přesně stejně jako let 9525 společnosti Germanwings rychle začalo strmě klesat k zemi, avšak jeho piloti/kontroloři byli schopni znovu získat nad ním kontrolu. 



Nanejvýš zajímavé je, že zpráva SVR uvádí technické nesrovnalosti akce, kterou zve „masívní krycí operace“; ta je prováděna západními výzvědnými službami, aby se občané jejich zemí nedověděli pravdu o tom, co se stalo s letem Germanwings; vše bylo svedeno na kopilota letadla Andrease Lubitze http://www.independent.co.uk/news/world/europe/andreas-lubitz-who-is-germanwings-copilot-who-intentionally-set-plane-on-descent-10135639.html .

Krycí operace za účelem utajení příčin katastrofy letu 9525, jak dále praví zpráva, je vedena specializovanou výzvědnou jednotkou FBI http://ewn.co.za/2015/03/26/FBI-asked-to-assist-with-Germanwings-plane-crash-investigation (Federal Bureau of Investigation http://www.fbi.gov/ ), která byla povolána na scénu Evropskou unií, která, podobně jako ve všech předešlých incidentech tohoto druhu, aniž znala jakákoli fakta, rozhodně tvrdí, že incident/katastrofa nebyla způsobena terorismem http://www.reuters.com/article/2015/03/26/france-crash-whitehouse-idUSW1N0UV00A20150326 .

Experti ruské SVR uvádějí rozpor v tom, že tyto západní výzvědné agentury pod vedením FBI na jedné straně tvrdily, že letadlo nebylo zničeno terorismem, avšak nyní začaly zaplavovat svá státní média zprávami, že kopilot Lubitz byl ve skutečnosti terorista … který zamkl pilota svého letadla vně kokpitu a pak nastavil svévolně kurs http://www.cnn.com/2015/03/27/europe/france-germanwings-plane-crash-main/ , který způsobil jeho naprosté zničení na úbočí francouzské hory. 



Vizuální důkazy místa zřícení letu 95265 ukazují, že letadlo pršelo dolů v tisících kousků, což vytvořilo obrovské pole trosek pokrývající stovky akrů na úbočích několika hor, a nelze identifikovat, vlivem čeho je pole trosek tak rozprášené. To může vést k jedinému logickému závěru, že letadlo explodovalo ve vzduchu. Hlavním cílem západních zpravodajských agentur je tento fakt zakrýt a odvést pozornost veřejnosti od toho, co vidí na vlastní oči; proto násilím nutí veřejnost, aby zaměřila svou mysl na „obětního beránka – teroristu“. 

Zpráva také vysvětluje, že tato dávno známá taktika krycích operací byla použita s největším úspěchem při útoku 11. září 2001 na Pentagon, kdy američtí lidé byli „přesvědčeni“, že do něj narazilo unesené letadlo, navzdory tomu, že první zprávy CNN tvrdily https://www.youtube.com/watch?v=7BNqgNvUhRQ , že se to nestalo, a fotografické důkazy ukazovaly v obrovské budově díru velikosti raketové střely http://www.storyleak.com/911-fact-the-pentagon-was-hit-by-a-cruise-missile-from-the-us-military-arsenal/ , nikoli civilního letadla.

https://youtu.be/7BNqgNvUhRQ




Jak uvádějí experti SVR ve zprávě, na této krycí operaci je velmi znepokojující, že i kdyby kopilot Lubitz inicioval kontrolovaný let do terénu (CFIT – Controlled Flight Into Terrain http://www.skybrary.aero/index.php/Controlled_Flight_Into_Terrain ) letu 9525, letecké středisko Lufthansy http://www.mimoa.eu/projects/Germany/Frankfurt/LAC%20-%20Lufthansa%20Aviation%20Center na Frankfurtském letišti by to okamžitě detekovalo prostřednictvím leteckého systému ACARS (Aircraft Communications Addressing and Reporting System http://en.wikipedia.org/wiki/Aircraft_Communications_Addressing_and_Reporting_System ) a na dálku by kurs opravila. 



Zpráva říká, že sama Lufthansa vysvětluje, jak vysoké technické možnosti má k monitorování svých letadel svými Leteckými centry těmito slovy: http://www.lufthansa-technik.com/frankfurt :

Nepřetržité monitování všech letadel v Údržbovém kontrolním centru:
Technické údržbové kontrolní centrum Lufthansy monitoruje technický stav servisovaných letadel po celém světě, jak na zemi, tak ve vzduchu, a řídí nezbytné postupy. Strukturální stavy letadel a doby nutné pro vyžadované a plánované modifikace a úkoly jsou nepřetržitě sledovány a kontrolovány.

Vše, co patří pod správu flotily, je kontrolováno nepřetržitě a po celém světě. V Dopravním kontrolním centru Lufthansy ve Frankfurtu osazenstvo sbírá veškerá požadovaná data o flotile Lufthansy po celém světě, za použití systému, který je znám jako ACARS (Aircraft Communications Addressing and Reporting System), s použitím datové sítě využívající vysokofrekvenční radio a satelity, a analyzují je. Potenciální chyby jsou okamžitě detekovány.“

Jak praví zpráva, Letecké centrum Lufthansy je tedy schopno „okamžitě detekovat“ a „řídit nezbytné postupy“, i když jsou jejich letadla ve vzduchu. Je nemyslitelné, že by nezpozorovali jedno své letadlo, Germanwings 9525, řítící se strmým pádem k zemi v jižní Francii, a nepřevzali nad ním dálkovou kontrolu dříve, než se zřítilo.

Zpráva též říká, že pro Lufthansu je tak strategicky důležité, aby byla schopna řídit svá letadla na dálku v případě krize či nouze, že to bylo rozhodující, faktorem pro nákup letadel Airbus http://en.wikipedia.org/wiki/Airbus_A320_family , která mají světově nejsofistikovanější systém Fly-by-Wire (FBW http://en.wikipedia.org/wiki/Fly-by-wire ), nahrazující konvenční manuální ovládání letadla elektronickým rozhraním.

V systému fly-by-wire, jak zpráva vysvětluje, jsou pohyby ovládání letu konvertovány na elektronické signály přenášené drátem (proto termín „létání na drát“), a počítače letové kontroly určují, jak se mají pohnout aktuátory http://cs.wikipedia.org/wiki/Aktu%C3%A1tor každé kontrolní plochy, aby byla zajištěna přikázaná reakce. Sysétm fly-by-wire též umožňuje, aby automatické signály vysílané počítačem letadla vykonaly funkce bez zásahu pilota, jako například v systémech, které automaticky pomáhají stabilizovat letadlo, nebo zabraňují nebezpečné operaci letadla mimo jeho letovou obálku.

Zpráva praví, že let Germaniwings 9525 zcela jasně operoval nebezpečně „mimo svou letovou obálku“, avšad Letecké centrum Lufthansy monitorující v reálném čase a schopné řídit toto letadlo bez zásahu pilotů prostřednictvím systém FBW nebylo schopno ho dálkově ovládnout, což jasně ukazuje, že toto letadlo explodovalo ve vzduchu … a pole trosek na místě zřízení to rovněž dokazuje.

Zpráva končí tím, že je politováníhodné, že lidé na Západě se bohužel nikdy nedozví pravdu o tom, co se stalo s letem 9525 společnosti Germaniwings, protože jejich vlády zabrané do válečného štvaní http://www.infowars.com/globalist-wars-killed-over-2-million-people-in-last-decade/ , které v posledních deseti letech zabilo přes dva milióny lidí, vědí, jakou odezvu by mohly očekávat, kdyby vyšla najevo pravda.




Je smutné, že masívní propaganda tajení důvodu totální destrukce letadla Germanwings už nedostihne íránského sportovního novináře Husseina Javadi, který pořídil tuto poslední fotografii v letadle před jeho poslední cestou http://nypost.com/2015/03/26/journalist-captures-haunting-photo-before-boarding-doomed-flight/ . Všichni ostatní, samozřejmě, by se měli začít připravovat na všechny ty senzační zprávy, které se objeví, aby podpořily zastírací operaci … Ona monstra, která tuto propagandu provádějí, už mají dokázáno, že funguje, a že lidé se více než dostatečně spokojí se lží.





Other Reports In This Series To Read For Context: Russian “Shock Of March” Battle Plan Targets Norway, Saudi Arabia, “Cheney Gives The Orders, Not Obama!” US Official Rages At Kremlin, Russia Warns “State Of War” Exists As UK Nukes Prepare First Strike, Obama Meets With Top Russian Spy, Warns He Can’t Stop War, Moscow Bomb Shelters Begin To Fill As Russia Prepares For War, Top US Commander Under Arrest For Refusing To Fire Nukes At Russia, “Prepare For Nuclear War” Russia Warns Citizens As US Tanks Flood Into Europe, Terrified US Aircraft Carrier Flees From Russian Subs To UK Safety, US Laser Test Destroys Germanwings Airliner Killing 150 Innocent Civilians

March 27, 2015 © EU and US all rights reserved. Permission to use this report in its entirety is granted under the condition it is linked back to its original source at WhatDoesItMean.Com. Freebase content licensed under CC-BY and GFDL.


26 komentářů:

  1. http://energieupramene.blogspot.cz/2015/03/skakajici-smradosi.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  2. Noo. Na začátku byla zpráva, dobře si to pamatuji, že pilot vyslal signál NOUZE. Ta zpráva zmizela. Jasan - ted se nehodí. Není divné, aby pilot, který to chce zabořit, vysílal signál NOUZE? Takže hned v úvodu tady mame zásadní rozpor, a je jasně vidět, že teprve s časem se tvoří nějaká legenda, které ovce rády uvěří....

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    tak to už je do nebe volající... co si dovolují ty hyeny... Divím se , že jim ještě lidé věří. Copak nevidí to svinstvo!!!!
    Je mi tak z té beznaděje smutno, už abychom se probudili a bylo lépe. Přeji všem, vše dobré....

    OdpovědětVymazat
  4. Autor zřejmě nepochopil nebo (ne)úmyslně zkreslil funkci Fly-by-wire a ACARS. To že Fly-by-wire nahrazuje ruční ovládání letadla elektronickým řízením (řízení přebírá počítač na palubě letadla), neznamená že to umožňuje řízení letadla na dálku. Podbně ACARS - ten sbírá data o funkci důležitých zařízeních letadla a tato data posílá na zem, kde se zpětně vyhodnocují. Pokud vše funguje, jak má, a to i v případě řízeného klesání fungovalo, ACARS žádná mimořádná poruchová/chybová data neposílá. Navíc tato komunikace je jednosměrná - tedy od letadla k pozemní stanici - nikoliv naopak. Tvrzení autora, že letecká společnost je schopna řídit svá letadla na dálku a korigovat let je nesmysl.

    OdpovědětVymazat
  5. Sorcha Faal v tom ma dost gulas. "Dalkove monitorovani" a "dalkove rizeni" jsou 2 naprosto rozdilne veci. Pokud by to bylo podle nich tak bychom uz mohli davno litat bez pilotu....a jinak s dalkovym monitoringem: Napr malajsky Boeing 777 letu MH370 ktery zmizel vloni v breznu na letu do Ciny mel motory Rolls Royce, ktere MOHOU byt dalkove monitorovany, ale kazdy v Malajsii vi, ze aerolinky tuto opci nevyuzivaly, protoze se musi platit extra.

    OdpovědětVymazat
  6. Prý u Lubitze našli roztrhané neschopenky a prý byl psychicky nemocný...všimněte si že u každého člověka který například střílel ve školách nebo jinak je nakonec vždycky psychicky nemocný takže jakmile toto na někoho řeknou tak je jasný že tam něco nesedí i proto že je toho nějak moc a náhody neexistují a chtějí jeho nebo jejich činy zamést co nejdříve pod koberec nejspíš proto aby se nepřišlo na to že byla jejich mysl a možná i tělo ovládnuti. I když třeba někdo mohl chodit k psychiatrovi většina nemocných není agresivní nebo se sebevražednými sklony ale psychofarmaka mění mozkové vlny a umožnují jejich lepší zaměření a modulaci a mohou jim způsobit i halucinace atd. Já jsem si například ještě všimnul že několik dní před pádem tohoto letadla byla na ČT debata o černých skřínkách možná to z jejich strany byla prostě náhoda a nebyl v tom nějaký úmysl atd ale náhody neexistují jelikož já sám zažívám synchronicitu a vidím to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je v každém systému...Za soudruhu nějaký MÁNIČ,co se poflakoval a NEPRACOVAL,ihned nasadili pohádku o několikrát trestaném recidivistovi..

      Vymazat
  7. To by mne zajímalo, jestli v Německu existuje nějaká možnost, že by rodina toho pilota i rodiny všech ostatních obětí podaly hromadné trestní oznámení za zavraždění svých rodinných příslušníků na „neznámého“ pachatele. Německá policie by se tím musela zajímat a německé soudy by musely odpovídat na otázky, jak je možné, že se letadlo nedalo řídit na dálku a roztříštilo se vysoko ve vzduchu na milion kousků. Ten generál z NATO by měl být povolán k soudu jako svědek, aby přesvědčivě dokázal, že v tom zločinu teroristická organizace NATO prsty nemá. A mainstream by byl nucen chtě nechtě zveřejňovat výsledky vyšetřování, protože by na něj tlačilo 150 rodin zavražděných obětí. Rozhodně by si běžní lidé neměli takovéto válečné jednání líbit, měli by se spojovat a jednat proti zločinecké organizaci NATO společnými silami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. uz jsi si odpovedel,(nenexistuje) teoreticky existuje, daji to nejake velke pravnicke, teda advokatske firme, nacoz firma dostane avizo, ze bude silne poskozeno, samozrejme vymyslenou pomluvou, jejich jmeno, kdyz to dostane nejaky samostatny pravnik, ten bud zemre pri autonehode, nebo zmizi bez stopy, predtim taky muze byt varovan, je to lidske, ne? to varovani, aby si usetril zivot, hahaha, a potom je mozne, ze by to podali sami pozustali, jenze ti nepoznaju pravnicke klicky, a z procesnich duvodu se to bude vracet a nebo bude soud trvat dvadset let, mezitim mnoho svedku zemre a tak sa mozno ani rozsudku nedockaji, to neni jenom u nas, ze se soudy tahaji desitky let, to je proste ten krasnu demokraticky kapitalizmus,

      Vymazat
    2. Uy jsi si odpovedel,- neexistuje, teoreticky existuje,je mozna zalobu zadat nejake vetsi pravnicke kancelari ale ti dostanou avizo, ze by si nemely svou povest nicit, nebo sa na ne udela pomluva, alebo to daji nejakemu solo advokatovi, ktery zemre pri autonehode, nebo jednoduce zmizi, predtim take jej mohou z duvodu lidskosti, hahaha, upozornit, aby to nedelal, take to mohou dat na soud samotni poskozeni pozustali, jenze ti neznaju pravnicke klicky, (teda vidite, k cemu to pravo je, haha)a z procesnich duvodu bude proces odkladam, a to nemluvim o vysetrovani, zejo, no a proces muze trvat desitky let, mezitim mnoho svedku zemre a tak sa rozsudku ani nedockaji, no to je ten krasny demokraticky kapitalizmus, to nejen u nas trvaji procesy desitky(no ne vsechny, samozrejme) let, to by jse se divil,

      Vymazat
  8. No konecne se uz vice lidi zajima o to co se deje a nenecha si namluvit nesmysly ktere nam predkladaji v tv a v tisku, na druhou stranu to ale cim dal vice speje ke konfliktu, lide uz maji vseho dost, ale resit se to ma urcite jinak nez ozbrojenymi konflikty, ale bohuzel v cele historii lidstva se porad nekde valci, takze je to asi neresitelny problem...

    OdpovědětVymazat
  9. Linz, Austria : Tanky NATO (zřejmě 50 BMP Bradley, identifikační znaky zakryté ) jsou přepravované přes Rakousko. Tyto fotografie byly pořízeny včera v Linci . Je zřejmé, že vlak s tanky jede ve směru České republiky !!! . . . http://www.ovkscmfm.estranky.cz/clanky/zpravodajstvi/

    OdpovědětVymazat
  10. udajny Co-pilot Andreas Lubitz, v skutocnosti 38 rocny Andreas Günter sa prihlasil ze zije a nie je ziadny co-pilot ....?!

    https://www.facebook.com/video.php?v=1467242256850545&set=vb.100006943544086&type=2&theater

    http://www.rtl.de/cms/news/punkt-12/er-ist-nicht-der-co-pilot-unglaublich-souveraen-klaert-andreas-die-verwechslung-auf-473c9-9851-22-2259984.html

    http://www.uloz.to/live/xDMfgjPK/velka-blamaz-v-europe-andreas-udajny-samovrazedny-pilot-ktoreho-ukazali-na-fotke-sa-prihlasil-ze-zije-mp4

    OdpovědětVymazat
  11. Lidi jsou líní přemýšlet, je pohodlnější, když jim někdo naservíruje řešení. Toho je možno celkem snadno využít. Když jim řeknete něco, co je složitější a nad rámec pohodlného chápání, tak řeknou, že je to konspirativní lež a temní už je mají, kde je chtěli mít.

    OdpovědětVymazat
  12. Podle toho,co prý řekl pilot v soukromí,mám dojem,že přišel na něco,co ho mělo proslavit.Může to být nová technologie,úspora paliva nebo něco podobného.Proto se ho potřebovali zbavit.Každý vynález,který uspoří energii to odnese životem,např.auta na vodu.Toto je můj dojem.

    OdpovědětVymazat
  13. Neverim na nahody a kopilot mlady splnil si sen ktereho malokdo dosahne a jeste dobre placena prace tomu rikam prace konickem takove povidacky at vykladaji blaznum ze zamerne navedl letadlo proti horam piloti nejsou blazni a jsou pod prisnou lekarskou prohlidkou o psychotestech nemluve proste mlady muz ktery byl bezpochyby pysny na svou praci by takovou hloupost neudelal je mi lito tech pozustalych a jaka svinarna byla provedena na jejich znamych a rodinach

    OdpovědětVymazat
  14. Tak tady máme další velmi zajímavé informace do složení mozaiky, jaká že se to na nás hraje hra a staví bouda: http://www.veteranstoday.com/2015/03/28/who-was-on-the-plane/
    http://www.veteranstoday.com/2015/03/27/350535/
    http://www.veteranstoday.com/2015/03/28/boston-show-trial-even-the-marathon-footage-of-the-suspects-was-faked/

    OdpovědětVymazat
  15. Je to hrozné, kam se to tímto způsobem dostaneme. I v mém normálním okolí lidi věří, že to, co jim říkají oficiální media, je pravda. Už se vžilo, že konspirativní teorie jsou jen pro pobavení a jsou to zřejmě záměrné lži. Povedlo se jim to, pravý opak to přináší. Kam nás psychopaté, kteří vládnou v tomto světě zavedou, když lidé takovému svinstvu prostě nevěří. Korina

    OdpovědětVymazat
  16. To by si měli uvědomit nevědomí příznivci našeho dalšího"VELKÉHO BRATRA"!!!

    OdpovědětVymazat
  17. Mám strašnou radost, když tady čtu reakce normálně uvažujících lidí. Jsem šťastný, že nás je takové množství. Ještě se tak moci někde scházet, i když tento web je báječné místo ke scházení, i když ne moc radostné. Držme si všichni palce!
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  18. Zajímavá je zpráva o audiozáznamu při dobývání kapitána do letadla. Zpočátku bylo sděleno jen, že bylo slyšet klepání, bouchání, pak rány sekerou, nakonec bylo uvedeno asi po dvou dnech, že měl kapitán pronést něco v tom smyslu: "Proboha otevři ty dveře" Nic nebylo o tom, že kapitán se snažil s Lubitzem nejprve domluvit, co se děje, když se vrátil před zavřené dveře a nemohl se dostat do kabiny. To je přirozená reakce. Že by ihned pochopil, že mu je Lubitz záměrně uzamčel a nechce jej pustit, je nesmysl. Zároveň měl na to kapitán relativně dost dlouhou dobu, neboť musel zaznamenat, byť sedě na toaletě, že se změnil radikálně režim letu, letadlo přešlo do klesání, změnil se chod motorů atd. Jestliže to ihned zaznamenal, musel se relativně dlouho napřed domlouvat s Lubitzem a ne bouchat sekerou a řvát spolu s cestujícími.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mňa by hlavne zaujímalo, ako vypadá skala do ktorej narazí veľké lietadlo vysokou rýchlosťou. Mali by asi ukázať presnejšie miesto a nejaká "vylupená štrbinka" do skaly. V tomto prípade mi zmienka o tom veľmi chýba. Ak sa nemýlim skaly mali byť z pieskovca.

      Vymazat
  19. Taky mi přijde, jako diskutujícímu o kousek výše, že ona diskutovaná věta "jednoho dne udělám něco, co změní systém" zní mnohem více jako něco pozitivního, že prostě přišel na něco co změní věci k lepšímu (a takové věci se systémem moc netolerují, že?). V souvislosti s tím co se stalo ta věta smysl nedává, i když se média snaží to všemožně skloubit, ale nehraje to. A taky - pokud by to bylo tak, jak říkají - že tou větou myslel havárii letadla - muselo by to znamenat že se tím plánem zaobíral už dlouho předtím, že to prostě plánoval bůhvíjak dlouho dopředu...a to mi taky přijde jako nesmysl.

    OdpovědětVymazat
  20. dálkové ovládání není u Fly by wire žádný problém, celý program se prostě do FMSky nahraje "pro futuro" a dálkově se spustí jediným povelem, přijímač může být kdekoliv zastavěný, kterákoliv anténa to přijme a přes rozhraní do FMSky zavede, žádné kontroly tu krabičku neodhalí, jenom při GO, povel se po provedení z FMSky vymaže.....potíž je, jak ty lidi u řízení vyřadit,.... k tomu, že se nelétá bez pilotů jenom tolik, že je to hlavně z psychologického hlediska, pasanti by z toho byli vedle !! ale to je jen otázka času a zvyku .... ale myslím, že ke zkoušce takového zařízení a hlavně následků si přece jenom vyberou něco mimo Evropu, kde je ves vedle vsi a všechno se rozkecá .... i když urvali amerikáni tuším F-4kou tu lanovku v Itálii, tak si na to Evropu vybrali, pitomci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť všechny události z poslední doby jasně ukazují na to, že američané přišli, přijeli a přiletěli do Evropy ŠKODIT !!! Nechtějí Evropu, ani její obyvatele. Žádné NATO nás chránit nebude, naopak my se staneme štítem před NATO vůči jeho jím vyprovokovaným nepřátelům. Spousty nepřátel si zároveň denně vyrábí svým válečným štvaním a záměrnými diverzemi na rozbíjení suverénních států bez vyhlašování války !

      Vymazat
  21. Oni lžou. Hodili to na něj. Jak s tím ty ..... můžou žít!

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, žádné urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností, minimálně 1x denně, proto se nedivte, když se váš komentář třeba neobjeví hned.