Stránky

2. prosince 2013

Nibiru existuje! Planeta X na snímcích NASA z 28. 11. 2013

Díky čtenáři za upozornění na následující informace!


Nibiru existuje! Planeta X na snímcích NASA z 28. 11. 2013
Zdroj: http://earth-chronicles.ru/news/2013-12-01-55318
Alexej Loktěv, 1. 12. 2013
Překlad: OrgoNet

Gratuluji všem, kteří věřili v existenci legendární planety X čili Nibiru – ona skutečně existuje!

Tím se vysvětluje, proč v době průletu komety ISON byly stránky NASA nedostupné. Družice sledující  heliosféru (prostor kolem Slunce) totiž zobrazily i ohromnou planetu, nacházející se v kosmickém měřítku v blízkosti Země. Avšak tyto senzační snímky, které NASA zatajila, jsou zobrazeny na oficiálních stránkách U.S. Navy!!!
(Viz http://secchi.nrl.navy.mil/sccimages/index.php?subdir=HI_A/20131128/1024&nothumb=0, zobrazení HI-SREM-A, HI-A)

(Pozn. Orgonet: dle některých dosavadních podivuhodně dezorientovaných komentářů vidím, že je  třeba to podat více po lopatě, takže přidávám na snímek popis. 
Tento konkrétní snímek najdete na webu Sun Earth Connection Coronal and Heliospheric Investigation (SECCHI), který je oficiálním webem U.S. Navy, přesně zde: http://secchi.nrl.navy.mil/sccimages/index.php?subdir=HI_A/20131128/1024&image=20131128_040901_tbh1A.png&nothumb=0&d=d.html V jeho okolí jsou pak další podobné, všechny jsou sestaveny do videa, viz dole.)






Jak se ukazuje, U.S. Navy věnuje velkou pozornost tomu, co se děje v kosmu. Ukazuje se i to, že na různých vědeckých stránkách existuje velký rozdíl v monitoringu a zobrazování prostoru kolem Slunce...

Jsem dobře obeznámen se snímky družic SOHO a STEREO a byl jsem velmi udiven faktem, že armáda USA vložila na svůj web snímky bez úprav. To mě hned udeřilo do očí. Když jsem tam uviděl obrovskou planetu, tisíckrát rozměrově převyšující naši Zemi, první, co mě napadlo, bylo, že je to nějaký optický klam, vada snímání. Ale když jsem si prošel archívy fotografií z 28. listopadu 2013, našel jsem důkazy přítomnosti planety ve dvou různých zobrazeních družic, i změny proběhlé v době mezi snímky.

Proč planeta odhodila své maskování a projevila se? Možná je to spjato s mocnou erupcí na Slunci, která právě probíhá, anebo s průletem komety ISON, kdo ví … Avšak hypotézy, že Nibiru se už dávno nachází v blízkosti Země, avšak skryta našim zrakům, byly vysloveny již dávno. Na fotografiích z družic se konec konců již také objevila, ale buď ji prostě mazali nebo ty fotky vůbec nezveřejňovali.

Proč byly tentokrát fotografie vloženy tak, že jsou veřejně přístupné? Možná to bylo učiněno záměrně, někým, kdo spravuje tyto stránky. Že by U.S. Army měla svého Snowdena?

Jak je možné, že planeta takových rozměrů není vidět a neukazují se žádné její vlivy na ostatní planety v okolí? Odpověď může být prostá. Stejně tak, jako nevidíme UFO obklopené oblakem plasmy, která je nejen skrývá před našimi zraky a pozorovacími systémy, ale i vylučuje působení vnějších sil (přitažlivosti, větru, atd.), zřejmě i tato planeta má takovou technologii, že může být neviditelná a nevykazovat žádné působení na Sluneční soustavu.

Nejde o podvod. Sestavil jsem speciální video ze snímků z oficiálních stránek US Navy. Sami si můžete ověřit, že ty snímky existují a co je na nich. (http://secchi.nrl.navy.mil/sccimages/index.php?subdir=HI_A/20131128/1024&nothumb=0, snímky HI-SREM-A a HI-A) 




105 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. 1. Jak muze byt Merkur dal od Slunce nez Zeme?
      2. Z jake pozice jsou udelany snimky kde je Zeme tak mala?

      Podle mne je to nejaka planeta slunecni soustavy s mesici.

      Vymazat
    2. takhle vypadají planety v našem vesmíru po tom, co si Lister z červeného trpaslíka vzal do ruky tágo.

      Vymazat
    3. Nj, ...někdo vzal "do ruky tágo", vtipný Chytrolíne, ale rozhodně to není Lister !

      Vymazat
    4. 1. Jak muze byt Merkur dal od Slunce nez Zeme?
      2. Z jake pozice jsou udelany snimky kde je Zeme tak mala?

      Podívej se na pozici sondy Stereo, protni si roviny a odpověď je jasná.
      http://www.nasa.gov/mission_pages/stereo/images/index.html?id=353417

      Vymazat
  2. Vidíte jakej jakoby paprsek světla protiná Merkur odzdola nahoru? To dělá odrážející světlo od planety v kombinaci se snímačem nebo optikou, která to fotí. Kdyby ta koule byla skutečně planeta, musela by odrážet neskutečný množství světla, což nedělá. Takže nám chybí světelný odlesk, chybí nám gravitace, kterou by působila na okolní objekty a chybá nám vizuální pozorovatelnost.... Ale je to neoddiskutovatelná planeta ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pozri znova ak máš oči.

      Vymazat
    2. Díky, trolle, nezklamals a jistě od svých plátců dostaneš přídavek za rychlou stupidní reakci na důležité téma.

      Vymazat
    3. Pozri na nebe ak máš oči ;-) Pak se můžem bavit

      Vymazat
    4. Takze tedy co, je a nebo neni to Nibiru??? Uz se dohodnete ,-))

      Vymazat
    5. Ve střední třetině snímku je několik objektů, které v optice způsobují ten lom světla a vytváří tu vertikální čáru. Ovšem po obou krajních třetinách snímku taková vada nevznikla a přitom je tam takových potenciálních objektů spousta. Takže pro mně jsou otevřeny zatím všechny možnosti. A jak říká jedna reklama - "To, že něco neznáme ještě neznamená, že to neexistuje." Konec konců dle mých informací i náš Měsíc sem od někud připutoval a pak byl zaparkován na oběžnou dráhu kolem Země. CZK

      Vymazat
    6. Náš mesiac od nikial nepriputoval mesiac je cast Zeme ktora sa oddelila ked do Zeme narazila planetak ktora sa volala Thea a narazila preto lebo v nasej slnecnej sustave bolo vela a ta planeta Nibiru nexzistuje mali sme o tom prednasku ale nepametam si okolnosti ale viem ze ten chlapik hovoril ze neexistuje

      Vymazat
    7. Souhlasim s Anonymní2. prosince 2013 10:45

      Vymazat
    8. Mě zas říkali, že mě přinesl čáp. ;-) Občas studovaní vědí méně, než žáci. Určitě se najdou obory, témata, kdy to platí.

      Vymazat
  3. Hmmm.. zajímavé. Ale možná to nebude planeta. Přece v tomhle úhlu bychom ji viděli ze Země, ne? Jediný způsob, jak bychom ji neviděli by bylo, pokud by byla od Země za Sluncem a to na snímku není. Spíš jetli to není nějaká kosmická loď co se v době focení nacházela blízko fotící družice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosímtě, přečti si aspoň ten článek, když už o Nibiru nic nevíš, a pak rozumuj.

      Vymazat
    2. hlavně že t y víš.. omezenče

      Vymazat
  4. Slunce je to vpravo dole jak vystřeluje ty erupce.

    OdpovědětVymazat
  5. treba vysvetliť túto manipuláciu...

    OdpovědětVymazat
  6. Trochu mimo téma, ale jde o zásadní informaci! Přidávejte do octa při octování MMS, CDS, zaručeně zlikviduje veškeré morgellony. Sám jsem jich měl požehnaně, vyrůstaly z těla, ale jakmile jsem použil tuto zázračnou kombinaci na chemující letadla, mám po problému. Vypařuji neustále, takže ti nahoře mají smůlu. Jsem zvědavý kdy pošlou vrtulník na obhlídku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trebas je uz vyvibroval z tela ven??:-))

      Vymazat
    2. Anonymní2. prosince 2013 12:35 :-)))))))))))))))))))))) skočil si jim na špek gratuluji

      Vymazat
    3. No, s CDS mám taky výborné zkušenosti. Beru to teprve týden, ale cítím se jako znovzrozený. Vřele doporučuji všem. I jako prevenci.

      Vymazat
  7. http://theviralpost.com/red-planet-is-coming-claims-famous-astronomer/

    OdpovědětVymazat
  8. https://www.youtube.com/watch?v=w00LF5Ukilk

    OdpovědětVymazat
  9. nějak blbě nasvícené, slunce je vpravo, ale "planeta" je nasvícená zezhora.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý postřeh - to osvětlení je "nestandartní" :-) A taky marně přemýšlím, proč je vidět i to, co by mělo být ve stínu. A co když to není klasickém viditelném spektru světla? Ale všechno má svůj smysl, i když třeba hned nevíme jaký. A tak si kladu otázku, proč by někdo padělal snímky? Proč by se nám snažil podsunout myšlenku, že za humny je cizí planeta s cizí civilizaací? Komu by to přineslo prospěch? Dokážu pochopit obrácené verze. Tedy že tu něco je, ale nechtějí nám to říct. A měli by k tomu spoustu důvodů. Ale obráceně ......? CZK

      Vymazat
  10. To je nádhera, díky za zveřejnění. Otázkou ale zůstává co bude následovat v brzké době, jen tak to zde "nezaparkovalo" ....
    Marcel

    OdpovědětVymazat
  11. Na snímku vidieť, že tá záhadná planéta má tiež hore na "severe" dieru - vchod do vnútra ako naša Zem.

    OdpovědětVymazat
  12. Víte jak vypadají císařovy nové šaty? Všichni o nich ví jen je nikdo neviděl...

    OdpovědětVymazat
  13. co je potom to bílé kolečko vpravo dole??? myslela jsem zprvu, že se bavíte o téhle

    OdpovědětVymazat
  14. Ne že bych nevěřil na planetu X, ale možná je i jednodušší vysvětlení. Pravděpodobně je snímek z družice STEREO A kde zde:http://stereo-ssc.nascom.nasa.gov/where.shtml je aktuální pozice. Tím by planeta zobrazená na videu byl Merkur, to co je označeno jako Merkur je ve skutečnosti Země a to poslední je Venuše. Neříkám, že je to pravda, ale možná by to stálo za úvahu.
    J.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teoria zaujimava, schvalne som si to pozrel, avsak... STEREO A obieha podla tej mapky zhruba v rovnakej vzdialenosti od Slnka ako nasa Zem. Velkost Merkura je len asi 1,5 nasobku Mesiaca, priemer je oproti Zemi tretinovy a obieha okolo Slnka vo vzdialenosti 50 milionov km ( Zem cca 150 milionov km ). Najblizsia vzdialenost, na ktoru sme schopny zo Zeme pozorovat Merkur je teda asi 100 000 000 km, pricom na Mesiac je od Zeme daleko asi 300 000 km. Pokial si teda porovnate, aky velky je Mesiac pri pohlade zo Zeme, tak vam vyjde, ze na tej inkriminovanej fotke to velke "teleso" Merkur zrejme nebude.

      Bohuzial sice som na 95% vasu teoriu vyvratil, avsak nie som schopny priniest ziadnu, ktora by priniesla nejake logicke vysvetlenie... :-( Ak je ten objekt naozaj tak velky, zrejme by sme pocitili jeho gravitacny vplyv ( to by sa utajit nedalo ). Ak je maly, pravdepodobne obieha okolo Slnka vo vzdialenosti dost podobnej, aku ma Zem ( respektive sa v tej vzdialenosti nachadzal v case odfotenia ) - napr. aj nejaky zabludeny asteroid, ktoremu nevenujeme pozornost len preto, lebo nie je na koliznej drahe so Zemou...

      Vymazat
  15. Já se přiznám, že snímkům nerozumím. Dovtípil jsem se, že vlevo je jakási koule, která je na některých snímcích záhadně téměř neviditelná a vpravo je slunce se svým erupcemi. Mezi tím je asi blíže k nám nafocen Merkur, který je jinak ve skutečnosti menší než Země, ale na snímku je větší a proto musí být blíže k družici dělající snímky a dále je tedy Země (Earth), která, ač je dále od Slunce vpravo než Merkur, se díky perspektivě zdá ke Slunci blíže. Souputníka Země - Měsíc - nejsem schopen na snímku rozlišit. Nebýt popisu Země a Merkuru na snímcích, pak bych vůbec nerozuměl tomu, co snímky zachycují. A ani nyní si nejsem jist, zda opravdu zachycují to, co článek a fotky tvrdí. Nejzajímavější je tedy ona velká koule vlevo. Pokud to není Venuše nebo Mars, pak si říkám, co jiného to tedy může být? Možná Nibiru? Nevím. Každopádně objet je focen z dost slušné blízkosti k fotící družici. Pokud to je Nibiru, pak by měla být viditelná ze Země i mnoha mnoha amatérskými pozorovateli. Ledaže by Nibiřané nějakou technologii udělali svou planetu směrem vůči nám neviditelnou, a nějak zapomněli na pozemskou družici létající ve vesmíru a neustále snímkující prostor kolem Slunce... Je to fakt zvláštní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky mi to vůbec nesedí, spíš to bude jen divadýlko pro lidi, co hledají pravdu.

      Vymazat
  16. hmm, takže z tohoto pohledu jsme blíže slunci než Mercury, což sice možné je... Nibiru vypla plazmové maskování a US Navy zveřejnila omylem její fotky, přičemž nikdo další si Nibiru nevšiml .. zatraceně dobréj článek :) cha cha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. omylem se nic neděje. Nic taky není náhoda. Zde je hezký článek o ,,konspiracích" zde na orgonetu tak hezky zapadajících. Rozhovor s Tomášem Keltnerem:
      1.díl
      http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/2695
      2.díl
      http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/2967
      3.díl
      pracuje se na něm

      Vymazat
  17. ne ze bych nechtel senzaci, ale nemuze to byt Venuse, Mars?

    OdpovědětVymazat
  18. no možná ta planeta nebo titanová kosmická lod nemá fyzikální a jiné vlivy ale rozhodně má vliv na lidi a hlavně na ty co touží po moci a na ty kterým se chýlí čas..tedy temným. Podívejte se co se děje ve světě. Neříkám že se to nedělo i dříve ale všechno se zrychluje i u nás v ČR. Ono to v mainstreamu tak nevypadá(schválně) ale podle mně už nás prodali jako národ. Na Ukrajině se nedivím Janukovičovi že nechce do EU když je to Titanic. No každopádně doufám že to je nějaká obyčejná planeta a všechno se srovná ale byla by to pecka kdyby to opravdu byla Nibiru.

    OdpovědětVymazat
  19. K Nibiru se stavim tak,ze ji nepopiram ani nepotvrzuju.Videa a fotky me nepresvedcujou,kdyz jsou "aparatcici" schopny retusovat a nechavat veci mizet,jsou urcite schopny je i primalovavat.Ted by to melo i smysl,po ty masovy priprave na prichod ufonu ukazat obrplanetu a pak zinscenovat jejich pristani,nebo invazi.Ale hodne davam na zaznamy starejch civilizaci kde o ni jednoznacne mluvej.Takze verim,ze existuje,ale ptam se,je tohle skutecne ona?Nejde zas o dalsi dej ony hry co s nama hrajou? A priznavam ze NEVIM.Ale ridim se moudrosti Slovansko-Arijskejch ved ktery tvrdej: Never nicemu i kdyby tisice kolem tebe verili,dokud se sam nepresvedcis!

    OdpovědětVymazat
  20. Možná, že to je nějaká tajemná planeta. Pokud by byla, tak mi vychází. že ona planeta musí být asi tak velká, jako Slunce, s velkou vzdáleností od Slunce. No, s konečnými závěry bych ještě počkala. Já osobně si myslím, že taková kometa Ison nás překvapí jednoho dne mnohem víc.

    dan.

    OdpovědětVymazat
  21. Už jste někdo něco viděl ? Takhle velké vesmírné těleso by muselo být vidět pouhým okem. Mělo by být také mnohonásobně větší než planeta Země.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to těleso zase nemusí být tak obrovské. Bylo prostě jen podstatně blíže než Merkur a Země. Zajímavé ale je, že se za ty tři nebo čtyři hodiny prakticky neposunulo. Kdyby bylo tak blízko, tak by se změna polohy za tu dobu musela projevit.

      Vymazat
  22. Na druhou stranu me napada,ze paklize Nibiru hosti tolik vyvinutou civilizaci,muze klidne bejt,ze planetu ovlada tak,ze muze nepusobit na ostatni vesmir,jako kosmicka lod,proc by nemohli bejt technologicky tak daleko? Proc by se nemohli nechat,nebo nenechat videt podle potreby?V tom problem nevidim.Zrejme jsou.Jen mi nehrajou ty rozmery,nepasuje mi ta prilisna velikost toho telesa!Jako by to melo ucel postrasit,nahnat hruzu z budoucnosti,ktery se ovsem ti "co vedi" stejne nebojej,protoze vedi:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi jen stěží si představit vyspělou civilizaci, která dokáže postavit loď kosmických rozměrů a která, když se někde letí podívat díky svému gravitačnímu neodstínění rozboří ve vesmíru vše na co narazí. Gravitačně neodstíněný typ lodi této velikosti je ve vesmíru nenápadný tak, jako auto se svazkem plechovek uvázaných o tažné zařízení. L. :)

      Vymazat
  23. Tož ja si balím pingle, .. B

    OdpovědětVymazat
  24. A nemame ho nahodou ted tady u nas to co nam sviti pres den?Ten GIGANT? :D

    OdpovědětVymazat
  25. Nibiru bytuje ve vyšším frekvenčním pásmu, tedy jej nelze ve 3D vidět, potažmo fotit. Nibiru je obývána temnými metatronickými annunaki kolektivy. Opravdu není o co stát. Ty bytosti jsou součástí predátorských struktur jako je galaktická federace apod. V minulosti na lidských bytostech spáchaly(a stále páchají, i když v malinko jiných reáliích) nevýslovná zvěrstva.Očekávat od těchto tvorů lidské přístupy je skutečně velmi naivní a nerozumné. Jejich hybridní rasy ostatně tvoří část zde vládnoucích illuminátských struktur. Lidé pro ně nejsou nic víc, než postradatelní nevědomí otroci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechci nic zpochybnovat o cem nejsem na 100% presvedcenej,ze je to zarucena pitomost,ale presto mam jednu zasadni otazku a rad bych na ni dostal opravdu presvedcivou odpoved,nejradeji podeprenou jasnym dukazem. Otazka zni: Proc se mi pokazdy,kdyz zacnu slyset o 3D,4D,5D a nevim kolik jeste D,udajne snad 72,zjezej vsechny chlupy a vlasy na tele??? A to znamena,ze to neni prace rozumu,ale myho nevedomi,protoze se stane hned jak mi to blikne prted ocima???? A upozornuju rovnou,ze se duchovnim vyvojem zaobiram,zive se o nej zajimam a beru ho velice vazne stejne jako ony "vede zatim nezname" energie a Silu Universa! Ted bych prosil tu odpoved a dukazy s tim,ze me nezkousejte oblbovat chytrejma vsevedoucima chanellingama co k nim chodej bezne ruzny "entity" na kafco,bylo by to marny a shodili byste se ;-)

      Vymazat
    2. Asi proto, že cítíte manipulaci...

      Prostě "duchovní" sféry si hrají na vědu. Přijdou s nesmyslným technickým vysvětlením, který lze vysvětlit jednodušeji - a pak to všichni začnou používat - mají pocit, že jsou in - rozumí tomu. Vícerozměrný prostor nejsme schopni svými smysly obsáhnout, ale ohánět se s tím můžeme. Procházíme taky dost bouřlivou proměnou a čeká nás ještě převratnější vývoj, ale nebudeme se ve hmotě nafukovat do pátého rozměru. Nechápu - proč, když budeme schopni poznání na mnohem vyšší úrovni, dávat tomu rozměr/y navíc... nemyslím, že by to mělo význam a opodstatnění, ale prozatím - je to pro nás stejně nepředstavitelné jako 4D. Takže nafouknutá bublina, která odvádí pozornost od čištění svého nitra... Tak už došli až na 72 D? Ti jsou pilní v těch dezinformacích... někteří holt maj pocit, že čím větší nesmysl, tím to je vědečtěji popsáno - "vědci"

      Vymazat
    3. A co to znamená ¨bytuje¨, a co jsou ¨metatronické kolektivy¨? To by mě fakt zajímalo. A odkud ty to všechno víš? Z internetu, že?

      Guess

      Vymazat
    4. Anonymní2. prosince 2013 19:53

      Metatrron nemá nic společného s Anunaki, šířte dezinformace

      Vymazat
    5. Pane Proud,
      někteří mají rádi svět v číslech. Ale pravdou zůstává, že každý si pod pojmem 5D alias 72 představí něco jiného. Já se tedy také přikláním k názoru, že by bylo lépe zůstat u více známých pojmů, jako je materiální svět, abstrální či duchovní sféra aj. Neboť vím, že člověk bude brzy uzpůsobený tak, že bude více vidět do sebe, než před sebe. A když tohle vím, pak mám problém použít onu číselnou hodnotu.
      Zdraví

      dan.

      Vymazat
    6. Nekdy me napada,ze by to mohlo mit neco spolecnyho s Nostradamem v tom smyslu,ze jeho predpovedi zname,ale neumime je zaradit v zadnym smeru a smyslu k budouci konkretni udalosti,ze neco predpovedel zjistime vzdycky az kdyz se to stane. Nezijeme ve 3D pro legraci,mame fyzicky telo a zijeme ted a tady urcite ne proto,abysme se snazili zdrhnout jinam :-)))). Ja bych ony dimenze spis chapal ve smyslu duchovniho a moralniho rozvijeni se,kdy jedinec dosahuje jistejch stupnu poznani a zlepsovani se,ale porad v onom nasem 3D.Rozhodne odmitam santu klause co prijde a hodny ovecky odnese do 5D raje a ostatnim pripravi 3D peklo ve kterym je necha:-).Sama musis prece cejtit,ze to "smrdi" :-).Ovsem tech 72 stupnu poznani uz by mi smysl davalo,a poradnej.Jestli on treba nejakej ucenec a prekladatel nejak spatne nevyhodnotil nejaky artefakty od davnejch civilizaci ? Duchovno me bavi,pracuju s nim,zajimam se o nej a pracuju i s onema "neznamejma" energiema a tak dale,znam kyvadla a egregory, rikam rovnou,aby nedoslo k omylu ze jsem bud provokater,spammer,nebo proste konzument a materialista:-).Ale prave proto jsem se za ty dlouhy roky kdy se temhle vecem venuju spolu s teoriema konspiraci mockrat presvedcil,ze nejhorsi co muzeme delat je veci komplikovat a hrnout je smerem k zazrakum. Vezmete si treba spinovani vody a vubec nejnovejsi poznatky o vode,nekdo by povedel zazrak,ale on je to rozvoj,pokrok v poznavani,zadnej zazrak.A to jsme teprve na zacatku a nemuseli jsme nikam z naseho 3d :-).Jestli rozumite co jsem tim chtel rict.Mame toho spousty k poznani primo tady pred ocima,ale my ne,my radeji postavime atomovy elektrarny a spustime je aniz bysme umeli neutralizovat jadernej odpad,teprv poznavame "obycejnou" vodu,ale uz se cpeme do kosmu! A divite se,ze za takovyho stavu veci opravdu neverim vsemu? :-))))))))))))

      Vymazat
    7. Nostradamus v jedné z centurií napsal, že k Zemi na konci Času přiletí Slunce spravedlnosti. Že to poznají všichni lidé na světě, a žádné chemtraily tomu zřejmě nezabrání.

      Vymazat
  26. Proč si myslíte, že je ten objekt obrovský? Třeba má v průměru 1 m a je 5 m od objektivu. Navíc je průhledný - jsou skrz něj vidět hvězdy na pozadí. No ale vzhledem k tomu, že je ten flek vidět jen na tzv. Beacon snímcích (zatížených silnou komprimací; http://secchi.nrl.navy.mil/index.php?p=js_secchi) a na full resolution snímcích (http://secchi.nrl.navy.mil/index.php?p=js_secchi_day) to už není, tak bych v tom žádnou záhadu neviděl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co když to na těch snímcích s větším rozlišením opravdu UŽ není, ale předtím bylo?

      Vymazat
    2. A není trochu divný pohyb údajné planety? Na dvě hodiny zleva vykoukne apak se zas vrátí, zatímco planety v pozadí spořádaně pomalu plavou vesmírem. A taky to rozlišení. Bublina je velmi ostrá a průhledná oproti pozadí. Stereo Ahead HI 1. 28.11. 2013 ve 03.29. vyleze, v 05.29. zmizí a zůstane po ní jakýsi stín, který se ztratí v 06.09. Zdravím Pštros

      Vymazat
  27. může to být Saturn? v té době byl u Merkuru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebyl Saturn u Merkuru, ale Merkur u Saturna - a ano, obě planety byly v konjunkci. Problematické ovšem je, že by Saturn i Merkur byly vzdálenější od Slunce, než Země - to mi hlava nebere, takže tomu obrázku nevěřím.

      Vymazat
  28. Země první od Slunce, až za ní Mekur a za Merkurem Nibiru? Nibiru ze Země bývá vždy vidět tam, kde je Slunce, nyní stejným směrem měla být viděna i zmiňovaná kometa, ale tady najednou je Nibiru na úplně jiné opačné straně! Všechno je to nějaké divné, divné velmi divné a pro mě nepřesvědčivé...

    OdpovědětVymazat
  29. http://orgo-net.blogspot.cz/2013/11/zajimavy-ukaz-osoblaha.html

    OdpovědětVymazat
  30. Odmítám se nechat děsit podobnými huráfotkami - pokud se na nás nějaký takový kolos valí, tak s tím stejně nikdo není schopen udělat nic jiného, než to přijmout jako fakt. Rozrušovat se budu jen kvůli věcem, které je v mých silách nějak ovlivnit, jinak ani náhodou.

    OdpovědětVymazat
  31. Nejdřív jsem si vzpomněla jak tady někdo už kdysi psal, že měl sen. Ráno se probudil vykouknul ven a uviděl něco obrovského jak pluje okolo Země, nějaká planeta, podstatně větší než naše. Pak jsem si vzpomněla na něco co je vidět na hvězdné mapě u přední nohy lva. Je to vidět jen v režimu infra a je to dost obrovské, je to tam už vyfocené před dlouhou dobou, takže mezitím se to mohlo dostat sem blíž. To něco v souhvězdí lva si každý může dohledat, tuším, že to bylo dané i sem na Orgonet. A teď moje neznalost astronomie, kdy se snažím se sice tak nějak dostat dál,ale stále vidím jen Polárku, malý nebo velký vůz a něco ani nevím co to je :-). Nemůže to být focené z nějakého úhlu, že to velké je Země a blíž ke Slunci Venuše, Merkur. Jinak dost zajímavá erupce při průletu ISON. Do teď jsme nepochopila zda přežila. Někdo tvrdí , že ne, že jde už jen její prachový ohon. Někdo , že přežila a ve chvíli kdy ji odepsali, se objevila. Další kluk co dává na YT svoje záběry tvrdí, že ISON se rozpadla,ale letí k nám plno jeho kousků a otázka je čím projdeme. Zda jen nějakými malými kousíčky a bude na nebi ohňostroj, nebo taky projdeme,ale se ztrátou kytičky, tzn. nárazem a nebo projdeme opravdu jen prachovým chvostem a nebo to všechno profrčí okolo bez ničeho. Je fakt , že na jeho videu sem letí opravdu něco zpátky, dává svoje videa každý den. A jak sleduje vyjádření NASA a jejich záběry, zdaleka ne všechno je ukázáno tak jak je skutečně i u ISON. Jo a ještě co je zvláštní, že na jeho videu si to co letí zpátky stále zachovává tvar toho pravidelného V, určitě víte , bylo to zde taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Daj nejaký link na neho, pls.

      Vymazat
    2. http://www.youtube.com/watch?v=8Jk9RhTJX1k&feature=c4-overview&list=UUxz5R9YQMRW5QqElbAlMqRw tady to je on, tohle je třeba jeho nejnovější a co koukám tak tam má taky záběry i toho objektu, má tam i dost o Nibiru, jen u mě problém nejsem angličtinář a rusky to není, takže odhaduju, nebo googluju no :-)

      Vymazat
  32. Pro všechny, kteří se podivují, proč je Merkur "dále" od Slunce než Země. Zde http://stereo.gsfc.nasa.gov/where.shtml je aktuální pozice satelitu vůči planetám. (fotku pořídil satelit A)
    Žádná planeta naší soustavy to není - jednak je to průhledné, a jednak se to vyskytuje jen na několika snímcích (náhle se objeví a během nějakých 2 hodin pomalu zmizí). Myslím, že je to jen nějaký odraz na optice kamery.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě bodujete. Jednoznačně nejjednodušší a tedy nejlogičtější vysvětlení. A jeden vědecký axiom říká, že ta nejjednodušší vysvětlení zpravidla bývají ta nejpravdivější.

      Vymazat
    2. ano má pravdu ten chlapec... Occamova břitva

      Vymazat
  33. Když si všimnete tak obloha mívá někdy)ted spíš pravidelně) několik odstínů modré až po kovově šedou(asi chemtrailsový prach) to znamená že v blízkosti musí být ještě nějaké další těleso. Taky je velmi zajímavé že někdy bývám po celou noc vzhůru hlavně když je jasno a pozoruju, hvězdy, ufa a tak ale vždy před západem nebo východem slunce se najednou vyrojí odnikud spousty chemoplánů a zakrývají slunce a to pravidelně každý den. Nějaký důvod to jistě má. Možná že chtějí zakrýt slunce abychom se neupekli(o čemž pochybuju) nebo zakrývají Nibiru. Možná to má vliv i na roční teploty jelikož si nejsem jistý zda sedmikrásky rostou v zimě opravdu nevím. Okolo baráku jich roste hafo.Taky to může mít spojitost s přírodními katastrofami, které se množí. Ať tak nebo tak co se má stát se stane.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělají to proto aby zabránili sluneční energii proniknout na zem a posunout lidstvo a planetu do vyšší dimenze.Slunce má největší sílu při východu a západu.Západ taky zatahují.Ale můžeme být v klidu už se jim to nepovede.Jejich čas se krátí.Už velice brzy dojde k tomu k čemu má a Nibiru s Isonem v tom hrají hlavní roli.

      Vymazat
  34. https://www.youtube.com/watch?v=z8aBZZnv6y8 SOLAR System .. ANIMACE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  35. To "teleso" je tam pravdepodobne už nejaký ten čas a možno vždy tam aj bolo... len technika sa zlepšuje a odhaľujeme stále viac existujúcich vecí... Nemusí mať žiaden zásadný vplyv na našu Zem keby tam to teleso odjakživa bolo... Možno keby zmizlo, tak by sme pocítili zmenu... alebo sa priblížilo.

    Či už je to jedna zo známych alebo neznámych planét... neviem.. ale myslím si, že nie je nijaká Novinka .. Prečo ju nie je vidieť.. no to by ma zaujímalo tiež, ale bohužiaľ vôbec sa nerozumiem do toho aký materiál ako (ne)odráža svetlo... prečo ju nevidieť zo Zeme?... hm... To je zaujimavé... ale aj to ma isto vysvetlenie... len aké...


    Určitý objekt, guľového tvaru, ako planéta sa nachádzal na veľa snímkoch na tejto strane. http://www.helioviewer.org . Už minimálne 2 roky.. Čo to evidujem ja... Zaujímalo ma to aj vtedy ale nikde sa o tom ľudia nebavili, iba raz že do toho vletelo UFO... Inak na hore uvedenej stránke sa tá planéta zobrazovala na snímkach na pravo hore, vedľa slnka, nebola viditeľná ako guľa, väčšinou pri erupciách žiaril jej okraj ako mesiac a naznačoval že sa tam nachádza riadne veľká guľa..

    No je možné že na tých snímkach šlo o našu známu planétu aj keď to bolo jediné teleso blízko slnka v takej veľkosti... A nie vždy viditeľné...

    OdpovědětVymazat
  36. Jedna se o odrazi v optice sondy STEREO - lens flare.
    Konstelace planet zcela odpovida. Na teto strance si to muzete overit.
    http://stereo-ssc.nascom.nasa.gov/where/

    OdpovědětVymazat
  37. Pridávam video "TELESA" a jeho miznutie a objavovanie:

    Massive Sphere Caught By NASA: Hercolubus, Nibiru? 2013 HD
    https://www.youtube.com/watch?v=w00LF5Ukilk


    A teleso pri slnku napravo:
    http://www.ulozisko.sk/obrazky/650541/2013_11_30_14_28_29_COR2-A.png



    http://www.youtube.com/watch?v=wsfVdfgvMw0

    OdpovědětVymazat
  38. RED PLANET IS COMING CLAIMS FAMOUS ASTRONOMER

    November 28, 2013 - Latest News, New World Order, Space - Tagged: aliens, comet, Hercolubus, ison, meteor, nasa, new world order, nibiru, planet x, space, strange, weird - 6 comments - 21953 Views

    http://theviralpost.com/red-planet-is-coming-claims-famous-astronomer/

    OdpovědětVymazat
  39. Nejsem astrofyzik ani se nijak extra nezajímám o vesmír a jeho vlastnosti a projevy.Ale nezpůsobilo by náhodou takto obrovské těleso svojí hmotností a tudíž přitažlivostí třeba deformaci oběžných drah planet v naší sluneční soustavě??Pokud je Nibiru 1000x větší než Země mělo určitě dopad na naší gravitaci a vůbec...

    OdpovědětVymazat
  40. Nibiru má být planeta vytvořená z plynů,proto třeba neyvolává klasické prostředí jako přiažlivost a gravitaci,včera bylo nebe při západu slunce tak nepřirozeně červené a oranžové že jsme to ještě neviděli,tak nevím..Třeba sem letí ukončit ten bordel, který dnes na zemi je,protože to už nedá dohromady nikdo.Lidi si nic jiného za své chování nezaslouží./hlavně chlapy-války,vraždění dětí,znásilňování nezletilých,pedofilové a nenažranci v církvi..fakt hnus!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I některé planety sluneční soustavy jsou podle vědátorů plynní obři a chovají se prý podle jakýchsi zákonů, Saturn a jeho měsíce např. potom tedy i Nibiru by měla na nás nějak působit, si myslím, ale h...... vím. Minulý týden po sprejování nad Libercem, chvíly před západem Slunka hrála obloha všemi odstíny fialové, až z toho šel strach, nikdy jsem nic takového neviděl a koukám už dlouho. Jinak s tím ukončením toho bordelu atd. naprosto souhlasím. Mám jen takovou obavu, pokud TOHLE někdo řídí, nebude to ukončení tak jednoduché, protože nemůže vyhubit tu naší nepovedenou lidskou rasu i s tím vším krásným, co ještě zbylo kolem nás. I když na druhou stranu se blížíme k tomu, že se vyhubíme sami, tak mu to moc práce nedá. Pokud NĚKDO nebo NĚCO vidí co tady Člověk způsobil, na této zázračné planetě, divím se že nás nevymetl už dávno. Zdravím Pštros.

      Vymazat
  41. nesmiete sa na tu snimku pozerat ako 2d... je to vsetko v priestore...
    .. tu je poloha satelitov A a B a tiez polohy blízkych planét vtom case .. http://stereo-ssc.nascom.nasa.gov/temp/458090512.gif
    tu je snimka zo satelitu A http://secchi.nrl.navy.mil/sccimages/HI_A/20131128/1024/20131128_044901_tbh1A.png
    a tu je zo satelitu B http://secchi.nrl.navy.mil/sccimages/HI_B/20131128/1024/20131128_044901_tbh1B.png
    myslím ze ztoho sa dá rozumiet a pochopiť umiestnenie a polohu Zeme, Venuše a Merkúru. Aj slnka...
    ..ztoho vsetkého mi vychádza ze ten neidentifikovaný objekt planetoidneho tvaru, sa nachádza v skutocnosti pred slnkom ..alebo ZA SLNKOM (z pohladu zeme)
    len ktovie aký je velký a ako daleko sa nadhádza od sondy. A

    OdpovědětVymazat
  42. Pan Proud3. prosince 2013 1:06

    pane proud , přesvědčit se musíte sám za sebe, pokud vám někdo bude tvrdit že byl v Americe , můžete nebo nemusíte mu věřit ,že Amerika existuje , pokud se tam vydáte sám ..zjistíte že ano

    OdpovědětVymazat
  43. Víte i když je fajn se těmito věcmi zabývat. Tak nám hrozí mnohem větší a reálnější riziko a to se skrývá v potravinách. Chtělo by to nějakou akci. Já se chystám nosit do supermarketů letáky ohledně škodlivosti aspartamu a pak i očkování to budu dávat do ordinací. Nejsme na této planetě jen proto abychom tu vegetovali než umřem. Zvolili jsme si tu být v této době za nějakým účelem něco udělat každý asi něco jiného ale něco určitě. Moje poslání si myslím je toto. Možná mně zavřou za výtržnictví ale když jsem nekonečné vědomí a jsem neexistující tak horší už to nebude a fyzický oblek je nepodstatný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mé zubní lékařky jsem po dotazu, zda jim mohu zanechat výtisk pojednávající o fluoru a amalgámu již předal, i když informace o tom jak se věci mají již lékařka nějaké měla. L.

      Vymazat
  44. A možno je to len preto, aby vás opäť dostali tam, kam oni chcú, že Nibiru je výmysel....Pamätajte, im nejde o pravdu, lebo tak ukončí ich vládu a moc, ale o lži, ktoré vás majú popliesť....!!!

    OdpovědětVymazat
  45. Jo a říká Vám něco film Star Wars a Hvězda Smrti a že na vánoce budou dávat všech šest dílů?:)
    Filmy jako tento a další třeba Matrix, Jsou mezi námi(They Live), Pacifik Rim: Utok na Zemi a mnoho další je od lidí kteří jsou zasvěcenci a oni vědí co nás čeká. Již v roce 1995 vznikla karetní hra Ilumináti kde bylo krásně ukázan utok na dvojčata. Oni podnikají cesty vědomí do budoucnosti ale kolem roku 2015 se nachází časová bariéra a nejspíš to bude znamenat že ten jejich hologram padne..kéž by.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pacific Rim nepovedená matlanina, napodobenina Iron Mana a Transformers, jimž nesahá vůbec nikam.

      Vymazat
    2. na youtube jsou k Pacific Rim hezké videa. Jsou lidé, co vidí i v tomto filmu podobenství a skryté sdělení..

      Vymazat
    3. uznavám že je to patlanina chtěl jsem uvest neco novejsiho

      Vymazat
  46. Pane Tiliote z rasy Persuitů při vší úcte k všemu ohromujícímu poslání byste měl vyhledat co nejrychlejí kvalitního zástupce medicínského oboru, který zde na Zemi nazýváme - psychiatrie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. simtě, psychiatr se zabývá primárně nemocemi mozku. Co by tady asi tak mohl léčit?
      Ačkoliv byli případy hydrocefalu, kdy u 30 letého muže byla lebka téměř celá vyplněná mozkomíšním mokem a mozek se skoro nevyvinul. Přesto ten chlápek žil, vyučil se elektrikářem a nikdo nic nepoznal. Takže?

      Vymazat
  47. Psychiatrie není žádná věda je to jen distribuce jedů a distributor farmaceutického průmyslu. Kamarád je pěkně otestoval. Vymyslel si onemocnění a oni vůbec nepoznali že je zdravý a získal plný inv.důchod. A to se vyplatí:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sis vymyslel, to se nemůže v žádném případě stát, psychiatrie je velmi mazaná, pokud jde o předstírání poruch. Pokud nějaký takový kamarád skutečně existuje, tak ti nejspíš tají diagnózu.

      Vymazat
    2. Nevymyslel je naprosto v pořádku pracoval ve škodovce a měl dost dobrý plat který obětoval kvůli svému pokusu i když také už měl té práce plné zuby. Diagnozu mi netají a ukázal mi i posudek a představte si že když měl jít po roce na přezkoumání tak mu přišel posudek poštou který mu ten duchod nechal v plné výši a ani nikam jezdit nemusel. Vím moc dobře co jim nakecal a pokud se budete o psychiatrii trochu zajímat pak se dají krásně podvést protože nemají jasno sami jaké příznaky nebo kolik shodných jich musí být aby byla stanovena diagnoza. ted vychází DSM V a když začínal tak tam bylo asi 140 diagnoz a ted jich je myslim kolem 400 a to ne proto že lidem více hrabe ale proto aby se prodávalo více léků. Mimochodem oni ani nepoznají rozdíl mezi ADHD které často diagnostikují dětem, které jenom trochu více zlobí od alergie na potraviny. A tak by se dalo pokračovat hodně dlouho.

      Vymazat
    3. tak s psychiatrii mam taky zkusenosti s osalenim. . je to jenom o tom co tem doktorum clovek nakeca. nekdo jim nakeca ze uz vidiny a zly sny nema a uverej mu, pritom stav muze jeste pokracovat a normalne ho propustej domu a jini lide zase ackoliv byly x krat vyleceni, ale kvuli ID doktorum a sobe lzou ze maji stale nejake vidiny. a doktori jim to zerou protoze z toho maj prachy, muzou si predepsat kolik prasku chteji a taky za jaky palky. to jsou 2 tisicovy polozky. ne naky za 100 Kc pro pojistovnu.

      Vymazat
  48. Můžu dostat kontakt na toho kámoše,aby mě poradil,taky bych chtěl invalidní důchod.Mají ho všichni Ro... i když jim nic není,k tomu berou všechny dávky a nemusej hnout ani prstem.To jen my ostatní blbci pracujeme a odevzdáváme daně..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nezlob se to nemohu ale pokud máš o něj zájem tak do toho běž sám...pokud máš dost odvahy vydržet třeba 3 měsíce v nemocnici a papat prášky...zjisti si informace a použij je proti nim..nebo možná bude stačit když budeš mluvit o ufo:) oni nejsou schopní vidět dál než za dveře svý ordinace. Protože přece oni jsou studovaní a tím to hasne. Evoluce se asi podle nich zastavila tehdy kdy vystudovali ale že evoluce pokračuje každou vteřinou to už nechápou. To ale stejně mluvím dost obecně. Ale přísahám že s tím kamarádem je to pravda.

      Vymazat
    2. Trepeš somariny - Romovia, mladý, divoký národ, ešte nepobabrali toľko, a preto im to vychádza Ostatní "blbci" ako vravíš si nahráli do plánu , takže teraz robia, platia dane, nariekajú, že vraj nič nemajú a sú stále nespokojní.
      :-// Hi

      Vymazat
  49. ,,včera bylo nebe při západu slunce tak nepřirozeně červené,,

    To oprvadu nezpůsobila nějaká planeta Nibiru,je to z chemtrails.Vždy když celý den sprejují chemtrails,tak západ slunce vypadá jako z jiné planety,tedy spíš jak vy popisujete.

    OdpovědětVymazat
  50. Ano, taky si myslim ze planeta byla diky ison viditelna a co prijde dal? Snazi se zamerovat nasi mysl k jinym vecem? Vzdyt cim horsi pocasi, zpravy, valky,zemetreseni,hurikany, orkany, mracna a kazdy se snazi prezit, tedy neumim to asi presne napsat ale mas jine myslenky. Soustavne nas tlaci se zabyvat necim jinym, nezli poznat pravdu. Nibiru existuje a paralelni svety existuji

    OdpovědětVymazat
  51. Vazeni, zabudate na planetu PLUTO. Ja som sa o nej este ucil v skole ako o 9-tej planete a zrazu ju z ucebnic vyhodili, lebo vraj to nie je planeta, ale iba plynna gula !!! Podla mna cely ten humbuk okolo "neznamej" planety je zbytocny. To, co sa objavi na fotkach je urcite PLUTO. Splna vsetky "zahady" priesvitnosti a miznutia a objavovania sa. A to ci sa objavi pred alebo za Merkurom, zavisi ozaj iba podla uhla pohladu toho ktoreho satelitu!!!

    OdpovědětVymazat
  52. Videl som video, ako chlapík dal čierne sklo a ukazal ma slnko, neviem ho nájsť. Tak som si kupil zváračské sklo, keď bolo 30 sekúnd jasno a vedľa slnka je druhé malé slnko alebo čo. Len je stále zamračené. Dívali sme sa na to viacerí a videli to isté.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.