Stránky

19. října 2015

Proč postihla Českou republiku vlna iracionální, nesmyslné, agresivní nenávisti?

Další článek, kterému dávám za pravdu. =Orgonet=

Proč postihla Českou republiku vlna iracionální, nesmyslné, agresivní nenávisti?

Převzato: http://blisty.cz/art/79478.html
18. 10. 2015 / Jan Čulík

Přestanou se čestní lidé bát a začnou proti této hysterii vystupovat?


Přiznám se, že stojím v naprostém ohromení a v bezradnosti nad vlnou hysterické zášti, kterou zcela iracionálně a nesmyslně projevuje drtivá většina obyvatelstva České republiky vůči ubohým lidem, kteří byli v důsledku plošného bombardování jejich domovů a útlaku a vraždění v jejich vlasti donuceni vydat se hledat útočiště jinde. Nemají vůbec žádný majetek, hladovějí, nemají ošacení a spí v mrazivém podzimním počasí na polích ve středovýchodní Evropě.

Normální lidskou reakcí je spolubližním, kteří se ocitli v zoufalé nouzi, pomoci. Proč drtivé většině Čechů tato reakce chybí? Co je motivací jejich nenávisti vůči ubohým lidem, kteří potřebují pomoc?

Prorektor Olomoucké univerzity vyhlásil prosbu, aby veřejnost finančně přispěla na pomoc uprchlíkům. Neuvěřitelně sprosté a agresivní reakce, jimiž byl zavalen a jimiž jsme zavaleni i my, nelze reprodukovat.

V Británii se obrací 84 biskupů Anglikánské církve s ostrou kritikou vůči indolentnímu premiéru Cameronovi na veřejnost. Biskupové upozorňují, že to, jak nedostatečně Evropa reaguje na nutnost pomoci těmto zoufalým a potřebným lidem, je "morální krizí nevídaných rozměrů". Zdůrazňují: "Morální krize tohoto rozsahu vyžaduje, aby svou roli hrál každý a všichni." Předtím stejně ostře zkritizovalo britskou vládu 300 bývalých britských soudců a právníků. Drtivou většinu Čechů tohle ovšem nezajímá.


Jak je možné, že v českém prostředí vyvřela tato vlna neuvěřitelné nenávisti vůči lidem, vůči nimž máme naprosto jasnou povinnost jim pomoci?

Proč se Češi chtějí mezinárodně profilovat jako nelidské zrůdy? Jakou pro to mají motivaci a k čemu je to dobré?

Naprosto šokující výroky Miloše Zemana, pronesené v řeznictví v Holešově, zaujaly svět natolik, že byly po upozornění organizace Human Rights Watch na jejich absolutní vulgárnost a nepřijatelnost přeposlány na Twitteru za posledních čtyřiadvacet hodin téměř osmsetkrát, a počet přeposlání dále rychle roste. Myslíte si skutečně, že názor světa neznamená nic? Mohou čeští nenávistníci včetně Miloše Zemana opravdu ignorovat skutečnost, že svět je doslova ohromen jejich agresivitou a idiocií? Domnívají se, že to pro ČR nebude mít žádné důsledky? Nedokáží se zamyslet nad tím, proč tomu je, že drtivá většina světa reaguje opravdu jinak než oni? Nemají ani jedinou pochybnost, že by jejich zlovolný agresivní přístup mohl být nesmyslný?

Jak je možné, že Zemanovy výroky, jimiž urazil snad všechny členy společnosti, považuje tak velká část české veřejnosti za přijatelné? Jak je možné, že žena, kterou Zeman urazil tím, že jí doporučil, aby si burkou zakryla tvář, pokud on rozhodne, že není dostatečně sexuálně atraktivní, hystericky vystupuje na jeho obranu? Co se to vzpříčilo v mozku těchto lidí?

Přes třicet let se snažím v anglosaském světě šířit dobré jméno České republiky a české kultury. Podařilo se mi za tu dobu navzdory četným překážkám (na Západě Česká republika nikoho nezajímala a české úřady neprojevily zájem o šíření informací o své zemi v zahraničí se jakkoliv zasazovat, protože si čeští politikové a vládní úředníci v Praze - mylně - myslí, že jsou naprostým pupkem světa) vychovat celou řadu mezinárodních odborníků na středovýchodní Evropu.

Jenže z nynější neuvěřitelné reakce většiny české veřejnosti vyplývá, že jsem Česko vlastně zřejmě neznal. Mí rodiče a mí přátelé a známí, mezi nimiž jsem v Praze vyrostl a trávil čas, to byla opravdu o hodně jiná česká společnost, než jaká se nyní projevuje v médiích a ve slovech politiků. S tou nemám opravdu nic společného a mám i nechuť pro ni cokoliv v zahraničí dělat.

Ono je to taky nyní víceméně nemožné, protože po dlouholetém úsilí o vytváření dobrého jména v zahraničí pro zemi a kulturu, kterou všichni ignorovali, se za poslední týdny Česká republika dostala do palcových titulků globálních médií jako hysterická, rasistická, netolerantní, nepřátelská a xenofobní země. Všechno, o co jsem se léta snažil, tak bylo zlikvidováno za pár týdnů. Česko je dnes ve světě známější než kdy předtím, bohužel je ale nechvalně známé.

Na Českou republiku to může mít i velmi záporný hospodářský dopad. Kdo bude chtít seriozně spolupracovat se zemí zlovolných xenofobů? Nadaní mladí lidé odejdou do tolerantnějších a pluralitnějších zemí a v ČR bude vládnout dál jen zášť omezenců, kteří získají hlavní slovo.

Není zrovna velkou radostí informovat v současnosti o situaci v České republice. Je to ale velmi důležité, protože se ČR stává - spolu s několika dalšími ultrabigotními a nesnášenlivými postkomunistickými zeměmi ve středovýchodní Evropě - vážným nebezpečím Evropě. Proto je nutné o vývoji v této zemi systematicky informovat.

Stále ale opravdu nerozumím tomu, co vede lidi k tak nepříčetné, hysterické nenávisti. Co je jejich motivací? Proč touží zadupat do země, postřílet, vyhladit, lidi, jejichž jedinou "vinou" je to, že se museli vydat na útěk ze svých domovů před vražednými teroristy a armádami?

Stále ještě doufám, že se v České republice pozvednou civilizovaní lidé a zastaví propad země do fašismu a zlovolné nenávisti. Přestanou se čestní lidé bát a začnou proti této hysterii vystupovat? Je tato naděje marná? Co myslíte?


P. S. Orgonet:

Pokud jsou současné krvelačné rasistické názory převažující na českém internetu/ v médiích/v politice skutečným obrazem morálního stavu národa, pak se domnívám, že český národ se právě nachází v nejhlubším morálním marasmu v celé historii své existence. Příslovečná "holubičí povaha" Čechů/Slovanů byla nahrazena krvežíznivostí. Jak se to mohlo stát? 

Chovám však ještě naději, že Češi v tom mohou být i celkem nevinně. (Já aspoň kolem sebe nepozoruji žádný "hustý" extrémismus, jaký se prezentuje v médiích, ale naopak docela rozumné lidi.). Ono totiž může jít o pouhou obrovskou manipulaci a vymývání mozků společnosti uměle vytvářenou nenávistnou propagandou (organizovanou světovým šiřitelem "demokracie", kterému je každý kousek chaosu dobrý, jistě i ten malý český...)

Čeští lidé se neradi liší od většiny, to je hluboce vrozená neoddiskutovatelná česká národní vlastnost (které se už v 15. století posmíval Eneáš Silvius Piccolomini ve své České historii).  Takže, třeba jim ty názory ani nejsou vlastní, ale je pro ně nepředstavitelné myslet si/psát něco jiného než říká většina...

Mnohé z těch nenávistných projevů vůči uprchlíkům na internetu se mi nezdají jako pravé komentáře skutečných lidí, ale spíše jako komentáře fiktivní, účelově vytvořené a automaticky dosazované po desítkách až stovkách pod články, kde je propagandisticky záhodno projevit nenávist, ať už vůči Rusku, Putinovi, Zemanovi či uprchlíkům.  

Jak se to dá zorganizovat? Myslím, že snadno. Nábor autorů: například český občan nějak projeví své svaté rozhořčení, je vytypován a nenápadně osloven, zda by si nechtěl přivydělat takovou brigádičkou, prací z domova... Pak ve volných chvílích sepisuje fiktivní komentáře na určité téma, které za honorář odesílá mailem svému zaměstnavateli.   

"Zaměstnavatel" vlastní/tvoří databázi smyšlených jmen a adres a má neomezený přístup do zóny komentářů internetových médií, což si vydavatel média buď sám zajišťuje, nebo je to minimálně s jeho vědomím. Zaměstnavatel (osoba nebo automatický software) pak vkládá tyto fiktivní komentáře pod příslušné články ihned, jakmile vyjdou, 

Honoráře pro autory by mohly být sponzorovány nějakou organizací dotovanou například jistým velvyslanectvím, a tomu by zase mohly chodit finance od jistého zámořského fondu "pro šíření demokracie".

Pokud se vám někdy povede zastihnout zcela čerstvý článek třeba na novinkách, idnesu apod., všimněte si, že se často pod ním v řádu vteřin až minut objeví neuvěřitelných až několik set záštiplných "komentářů", ačkoliv za těch tak kratičkou dobu si ho ani tolik lidí nemohlo přečíst, natož reagovat. Také si všimněte, že většina "strojových" komentářů se nevyjadřuje ke konkrétní informaci článku, jde o pouhé plivání zášti.

Někdy se stane, že některý propagandistický článek tomuto systému unikne, a okamžitě je poznat, když tam diskutují "normální" lidé s normálními, málokdy extrémními názory...

Takže, je tady možnost, že Češi nemají rasismus vrozen, nýbrž byl jim vštípen propagandou. Jenže i to může mít neblahé důsledky ....¨viz Němci za Hitlera...

100 komentářů:

  1. Tady nejde o nenávist, tu nám podsouvají jenom sluníčkáři, tady jde o obyčejný pud sebezáchovy. Tak jak se chovají agresivně ve svých zemích, tak se budou chovat také tady. Nezmění se ja mávnutím kouzelného proutku. Oni nenávidí nás, jsme pro ně nečistí, nemají nic společného s naší kulturou, ženy jsou až za dobytkem. Tak by jste si to pane Čulíku představoval i u nás? VAnglii, ve Švedsku, ve Francii, v Norsku a i v jiných zemíc mají s muslimy své zkušenosti. Unášejí jim malé holčičky ze kterých pak dělají sexuální otrokyně. To všechno tady chcete, vy, kteří nám říkáte něco o nenávisti? Ráda pomáhám druhým, chudým, nemocným i starým, ale nemůžu pomáhat těm, kteří si nás přišli zotročit. Proč neděláte takovou propagandu pomoci našim občanům v nouzi? Je dobře, že je tady tento článek, ale neměli bychom na něm plýtvat svojí energií.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s vámi souhlasím. Kdyby se jednalo o pomoc ženám a dětem (nad těmi mi srdce usedá od začátku toho arabského jara), ale proč pomáhat jejich tyranským chlapům, kteří by měli své rodiny bránit se zbraní v ruce? Proč pomáhat chlapům, kteří se za Syřany jenom vydávají? Pud sebezáchovy a strachu o vlastní děti je zde naprosto přirozený a je namístě.

      Vymazat
    2. Naprostý souhlas. Bych přijímal ženy a děti, max, úplné rodiny s dětmi,nebo jinak handycapované. Muži, mladí, plné síly, kterých jsou statisíce, jsou agresivní mezi sebou i na lidi, poskytující jim pomoc!! tak ty bych nebral..Mají bránit své domovy pro své rodiny a svojí budoucnost! Viz z dnešního textu zprávy ze Slovinska: Na hranicích uvízlo i dalších 1800 migrantů, které v pondělí ráno přivezl vlak. Chorvatská policie migranty nechala vystoupit, slovinská policie jim ale brání v hromadném vstupu. Pouští jen malé skupiny žen a dětí. Těch bylo podle slovinské policie registrováno 150.!!!!! Odlišit ekonomické migranty od těch, co prchají z války. To je přeci lidské. Navíc lidé se bouří všude v Evropě, obyčejní lidé! Není to jen o ČR ! Dělají z nás media jen hydry- účelově! Jejich víra je nejen odlišná od tradičních evropských, ale i jejich život, jejich hodnoty, názory se neslučují mnohdy s lidstvím! A o to tu de! Oni nejsou pokorní a vděční za přijetí! Ani tu chtějí zavést svoji "kulturu" bez skrupulí a hodnot vyspělé civilizace. Nejde si ochočit tygra. Ano, lze ho chovat, ale s opatrností a respektem, mnohdy odděleně, protože nikdy neví člověk, kdy se v něm probudí šelma,a je to přirozené. To není xenofobie, to je zkušenost. (Byl jsem v mnoha muslimkých zemí, znám jejich naturel a popravdě už mě děsil tehdy) Máme pomáhat jim u nich, doma, to je naše morální povinnost a jsem ochoten i přispívat na toto pravidelně. Evropa jim stejně nemůže pomoci zde, ublíží sama sobě ale i jim.

      Vymazat
    3. Souhlasím s tímto komentářem a žasnu nad článkem i P.S. Orgonet. Mrzí mne to, ale opět opouštím tento blog. Jen malou vsuvku. http://cestyksobe.cz/petr-chobot-informace-ze-kterych-az-mrazi-prvni-dil/11024
      A nejsem anonymní, jmenuji se Šárka Pluháčková, nikdo za mne komentáře nepíše.

      Vymazat
    4. 19. října 2015 11:10 Naprostý souhlas.

      Vymazat
    5. Nezapomínejte na to, že je tu stálý zájem tzv.západní demokracie (spíš démonokracie) odříznout KOHOKOLI od Ruska. Proto se ty špinavé věci u nás proti nám dějí. A užiteční pitomci s kolaboranty a zrádci vykopávají hrob našemu národu.

      Vymazat
    6. Souhlas, Orgonete, proč porušuješ svou tradici ve smyslu psaní opřeného o fakta? vždycky jsem to oceňoval a najednou se necháváš ovlivňovat emoční manipulací. vždyť přesně tohle ti týpci dělají: počínaje papežem se všemi jeho nohsledy, pokračujíc vůdci EU, v čele se soudružkou Merkelovou... používají resp. zneužívají solidární soucítění lidí k prosazení svých protilidských plánů.

      ONI VELMI DOBŘE DOBŘE VĚDÍ ŽE TO ZNIČÍ EVROPSKOU KULTURU... A PŘESNĚ O TOM JIM JDE... někteří lidé to cítí... a je na ně útočeno, protože vystupují proti těmto plánům...

      já jsem pro solidaritu všemi deseti... jenže tohle je prostě zneužito proti celé naší kultuře... lidi prosím použijte svou hlavu...

      http://www.ragauian.cz/a-je-to-tady-nostradamus-to-predpovedel-jsme-jen-posledni-krucek-od-pokusu-jak-vlastni-neschopnosti-se-branit-vcas-zlikvidovat-evropskou-civilizaci/

      Stojí za tím šelmy jako Peter Sutherland ruku v ruce s vatikánem... prosím lidé přemýšlejte proč se to děje...

      http://www.ragauian.cz/udalosti-predpovezene-v-janove-zjeveni-kapitole-13-se-stavaji-realitou-papez-vola-po-novem-svetovem-poradku-odhodil-masku-a-nezakryte-bojuje-proti-lidske-svobode/

      Vymazat
  2. Buďme rádi, že sem nejdou a netahejme je sem. Nepatří do naší země. Neziskovky z to nebudou mít sice provize, ale pro nás bude aspoň naše malá zemička stále bezpečným domovem a to není málo.

    OdpovědětVymazat
  3. A kde máte ty uprchlíky? Oni už jsou u vás, že je tak znáte? Ä jakým způsobem že vás tam zotročujou? Jo aha, vy si to jenom představujete? Co o nich víte? Viděla jste vůbec v životě nějakého muslima? Lidi jsou schopni si namlouvat spousty věcí, jen aby měli na koho svádět své osobní nepříjemné emoce. Bohužel to, co vy vydáváte za pud sebezáchovy, je typická nenávist malého českého omezeného burana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jste schopna rozlišovat? Umíte se orientovat na internetu, abyste si prohlédla a přečetla reálnou situaci např. v Londýně, v Bruselu a všeobecně v Anglii, Francii, Švédsku, Dánsku, Německu atd.?
      Rozlišujte mezi uprchlíky a imigranty. Garantuji vám, že těch druhých je valná většina. Ti opravdu postižení nemají peníze a šanci se do Evropy dostat. Sem proudí finančně namotivovaná armáda ze zemí, kde se neválčí. Oni se tím ani netají, že poislámští Evropu. Buď budete konvertovat dobrovolně, nebo přijdete o život. Nemůžete myslet vážně, že věříte tomu, že statisíce imigrantů se jako blesk z čistého nebe najednou rozhodli ze všech koutů Afriky a Blízkého Východu k pochodu na Evropu. Je to řízená akce. A nepleťte si pud sebezáchovy s nenávistí. Zavíráte oči před realitou. Asi jste ovlivněná naší lživou ČT a nejste schopna nebo ochotna si vyhledat relevantní data. Píšete něco o omezeném buranovi, nastavujete si zrcadlo.
      Pro začátek se můžete podívat na toto. Má to české titulky:
      https://www.youtube.com/watch?v=I-EMk6m7_gU

      Orgonete, podívej se také.

      Vymazat
    2. Řekla bych, že ta nenávist jde z vás, když tuto čtenářku blogu nazýváte ,,malým českým omezeným buranem". EK

      Vymazat
    3. dotycna se pravdepodobne nechce dockat multikulturniho obohaceni jako je napriklad http://pravyprostor.cz/epidemie-znasilnovani-zen-imigranty-propukla-jiz-i-v-nemecku/ .
      S velkou pravdepodobnosti rovnez nechce, aby ji v ramci multikulturniho obohaceni nekdo podrizl krk jen protoze neni muslimka nebo protoze vyznava jine nabozenstvi a taky asi nebude chtit, aby nekdo vyhodil do povetri metro-autobus v kterem bude cestovat.
      O multikulturnim obohaceni muzou jiste nadsene poreferovat pracovnici nemeckeho zdravotnictvi, ktere zacina v oblastech s vysokou koncentraci uprchliku kolabovat...sestry a doktori odmitaji osetrovat uprchliky k vuli obavam o sve zdravi a zivot. A takhle by slo pokracovat jeste dlouho...ale jak se rika neni nad skusenosti ze zivota.... http://www.czechfreepress.cz/evropa/jak-jsem-videl-starou-dobrou-anglii-umirat.html .
      Nemel sem tuseni, ze orgonet je pravdolaskarske doube.

      Vymazat
    4. Je vidět,že nepříjemné emoce spíš než u nás Čechů,souvisí spíš s vámi.....taky vás nikdo neuráží,jako vy nás.....děkuji mám jasno.

      Vymazat
    5. Pochopitelně mluvíte naprosté hlouposti. Pročpak si armáda náhle a narychlo, bez výběrového řízení objednává za 1,2 miliardy zbraně? Proti komu? Proti imigrantům nebo proti českému lidu? A viděl jste video jak muslimové veřejně ubili holemi 19 letou dívku za to, že poškodila korán? Vše co se teď děje je řízeno z těch nejvyšších míst tzv. globální "elitou". Chce prostě rozpoutat válku v Evropě. A kdo je ve skutečnosti Merkelová? Po své matce, židovské Polce je to rovněž židovka. To vysvětluje veškeré její neněmecké chování, namířené s veškerou brutalitou proti německému národu. Tak jako Hitler nebyl Němec a byl tam nasazen Rothshildy jako veš do kožichu, tak ani Merkelová není Němkou.

      Vymazat
    6. Takže vy tvrdíte, že nám od imigrantů z muslimských zemí nehrozí žádné nebezpečí? Že jsou to skutečně mírumilovní lidé, kteří se smíří se vším, co v naší zemi existuje a nebudou po nás chtít, abychom se změnili my, jen když jim dáme najíst? Že se vzdají své víry, své kultury, svých představ o tom, jak vypadá spravedlnost a přijmou ty naše?
      U většiny těch imigrantů je statistika neúprosná:
      * jsou to muslimové
      * ženská práva jim nic neříkají
      * mají mnohoženství
      * někteří z věří na ženskou obřízku
      * za odpadnutí od Islámu je smrt
      * za nabádání k odpadnutí od Islámu je smrt
      * za urážku proroka Mohameda je smrt
      * většina z nich neunese odpadnutí svých dětí od Islámu - vražda ze cti
      * budou napadat ty, kteří jedí vepřové
      * budou vyžadovat jídlo Halal, rituálně zabíjené podříznutím krku
      * budou pronásledovat ty, kteří chovají psy, jako rodinné mazlíčky
      * musí se modlit 5x denně a k tomu budou šikanovat své zaměstnavatele, aby jim to umožnili
      * nesnáší, když jsou dívkylehko oblečené a proto je budou napadat
      * neunesou pohled na lehko oblečenou holku a neudrží se. Budou je hromadně znásilňovat, protože podle jejich víry a zvyků si za to holka může sama a z hlediska jejich víry není takové znásilnění považováno za hřích

      Takto bych mohl pokračovat do nekonečna..

      V evropě máme heslo "žij a nech žít". Jinými slovy "starej se osebe a nenuť ostatním, co sami nechtějí".
      Jenže tito lidé, imigranti mají přesně opačné tendence.
      Nechtějí se přizpůsobit nám. Chtějí nás přizpůsobit jim. A pokud to nepůjdě jinak, tak násilím.
      Jejich náboženství a zvyky jsou totiž s násilím bez problémů slučitelné.

      Ale zdá se, že vy žádné takové nebezpečí nevidíte.

      Vymazat
    7. anonymní 11.32- Jste příliš agresivní a vulgární. Vypadáte na "sluníčkáře" :-)
      Snad mi tuto reakci orgonet ostiskne...?

      Vymazat
    8. Není náhoda, že právě teď každý den tisíce lidí zaplavují Evropu. Je to organizovaná akce. Válka nezačala včera nebo před měsícem. Na čí pokyn se spustila lavina? Kdo to organizuje? S jakým cílem? Jaké hrozí nebezpečí domácímu obyvatelstvu? Nic se neděje náhodně! Vše má svůj účel. Proč spousta lidí žije od výplaty k výplatě? Proč se skoro každý bojí o svou práci? Proč jsou skoupeny české podniky a jsme jen levná pracovní síla a chudí příbuzní? Na tyto otázky si odpovězte než budete někoho obviňovat z buranství. A dále: Je slučitelná muslimská kultura s naší? Jsou pro nás přijatelné jejich běžné vztahy a chování? Jak je možné, že trestná činnost nemá vliv na posouzení žádosti o azyl v Německu?? Nebo snad čím agresivnější, tím lepší? Až po zodpovězení těchto otázek můžete začít moralizovat. Ale v dnešní době internetu, dostupných videí a alternativních zdrojů se už i babička na vesnici může podívat jak se "uprchlíci" chovají. Pravdu před lidmi NEUTAJÍTE a jejich zvyšující se informovanost NEZASTAVÍTE!

      Vymazat
    9. Asi tak, ukažte mi jedno jediné město(vesnici), kterému díky islámským přistěhovalcům(imigrantům) klesla kriminalita, zvýšilo se bezpečí, zvýšula se ekonomická stabilita, snížila nezaměstnanost, ... tak by se dalo pokračovat.
      Bohužel opak je pravdou a pokud si myslíte, že u nás to bude jinak, tak by mě zajímalo proč si to myslíte.

      Vymazat
    10. Nalejme si čistého vína. 1. někdo, kdo nechce u nás přijímat uprchlíky, ještě není "typicky nenávidící malý český omezený buran". Třeba se ten člověk proti přijímání uprchlíků dosud jen neozýval, a možná radostně vítal uprchlíky z válčícího Balkánu (rozpad Jugoslávie, Kosovo), z válčící Ukrajiny atd. Třeba není ta osoba jen dost informována, a třeba je více než dobře informována a lépe než Vy. Inu jak pravil Ježíš "Nad nikým se nepovyšujte, před nikým se neponižujte". 2. Povrchní denní styk mnoha "humanitárních pracovníků" s mnoha uprchlíky jim fakticky nedává právo k rozhlašování, že tyto lidi dobře znají, a že to jsou vesměs hodní lidé. Holým faktem je, že jsou ve své podstatě úplně stejní, jako my - tedy jsou mezi nimi rasisté, xenofobové, nábožensky, genderově i jinak netolerantní lidé, jako mezi námi, stejně jako mezi nimi najdete hodné a tolerantní lidi!!! A to je velmi důležitý moment! Dobře si to pamatujte a neidealizujte si sebe, své blízké ani cizince a naopak sebe, své blízké či cizince nevnímejte horšími než jsou. Každopádně evidentně jejich náboženská ideologie Islám těmto lidem jejich negativní vlastnosti ospravedlňuje a zesiluje. Kdežto nám naše "postkřesťanské náboženství" zvané HUMANISMUS, naše negativní vlastnosti zeslabuje. Kdyby tomu tak nebylo, nebylo by možné jakkoli v zemích, odkud prchají, vyvolat ony konflikty, kterými tam ti lidé trpí! A právě ta příměs jejich všelijak netolerantních lidí mezi naše všelijak netolerantní lidi bude do budoucna způsobovat hodně problémů a mnoho neštěstí. Dokonce se obávám, že kdybychom naše netolerantní lidi nějak eliminovali, tak bez reciproční eliminace jejich netolerantních lidí se vůbec nic nevyřeší (nemožný úkol!), neb jejich netolerantní lidé se budou tak jako tak uchylovat k násilí pro prosazení svých představ o uspořádání společnosti a realizaci své netolerance! 3. Jsem si jist, že muslimy zde viděli snad všichni. Já tedy rozhodně ano, a znám se s jednou paní osobně. Bezvadný člověk. Nicméně si netroufám na základě této jedné znalosti dělat závěry o celém Islámském světě, který dnes podrobně studují mnozí, a nepřicházejí většinou bohužel s radostnými poznatky. 4. A ano, lidé jsou schopni si namlouvat spousty věcí, jednou z těch věcí může být také to, že s nově příchozími lidmi do EU si budeme dobře rozumět. Obávám se, že nebudeme. Statistiky kriminality, historie a mnoho dalších ukazatelů dává důvody pro obavy mnoha Evropanů. Jsou to nově příchozí do EU, kdo by měli tyto obavy svým příkladem rozptýlit, bohužel se děje opak.

      Vymazat
    11. A je to už aj tu, český obmedzený buran je už teraz každý, podľa tu niekoho, kto nesúhlasí s touto naplánovanou utečeneckou vlnou, ktorá bola roky plánovaná!!!

      Vymazat
    12. To že tu uprchlíky nechceme neznamená že nepomůžeme .Nikdo se nás neptal jak je dobrým zvykem ,Stále tady podsouváte jakousi nenávist proti uprchlíkům , kterou zřejmě trpíte Vy sám .Pud sebezáchovy vyvolává mnoho emocí které je třeba ovládat ,a každý se chová podle svých schopností.A Vy sám jste se oslovil ,jako český omezený buran .
      Hezký večer ,Václav

      Vymazat
    13. asi nechce cakat na to ked nas budu zotrocovať...teraz sa len stazuju na jedlo(chudaci dostali veprové) zachvilu im zacnu vadit kostoly a budu chcet aby sme konvertovali...lebo tak to káže Mohammed a to je správne a tak to musi byť.Stamiliony krestanov budhistov hindu povraždili a zoroastristov uplne vyhubili muslimi,pretože kto neverí v islam je KÁFIR a toho može muslim zabit...Popleteni multikultinewage humanisti vyberte si,mate len dve moznosti-ak neni si muslim mozes konvertovat alebo zomret....a nemyslete si,muslim opovrhuje ateisty jeste více než krestany a židy.Nenávidí vas a opovrhuji vami a vy si zachvate falešneho sucitu pouštite vraha rovnou do spálne.Kdyby ste radsej pomahali nasim bezdomovcom

      Vymazat
    14. Nemelte tu kraviny jak Zápotocký na členské schůzi, a jděte se bodnout.

      Vymazat
    15. hele ty nádivo ty burany si nech laskavě vod cesty nikdo tady o takového picmause nestojí

      Vymazat
    16. Ta paní ví o čem mluví a samozřejmě je už z Česka zná - i jejich veřejně hlásaný cíl - úplná islamizace České republiky . Asi nic o tom nevíte , neznáte veřejně publikované texty sharia 4 czech - velmi obsáhlý kodex na přestavbu celé společnosti v ČR ve všech oblastech života - tak klidně urážíte . O tom kdo je buran , si rozhodněte sám , ale urážet od stolu z anonymity - no to je tedy hrdinství . Klobouk dolů . Máte co dohledávat v doplnění si informací .

      Vymazat
    17. A vy tu paní znáte,že víte že ještě neviděla nikdy žádného muslima?O jakých nepříjemných emocích to tady píšete?S těmi jste začal vy!Vy jste začal první nadávat a napadat člověka s jiným názorem,než je ten váš.Takže tím malým,nenávistným a omezeným buranem jste vy sám !
      P.S.:zajímavé,že tuhle reakci sem vůbec Orgo pustil.Snad s tím nemá nic společného....
      P.P.S.:já čtu raději protipól BL.Tedy Zvědavce :o)

      Vymazat
    18. Po internetu koluje díky sluníčkářům tohle téma. Viděl jsi muslima? Máš ho doma? Tak vidíš, nemáš nevíš....blaa blaa blaa. S tímhle běžte někam..ony dělat nikdy nebudou. Budou mit nastavenou jen ruku a páchat zlo...sluníčkáři jsou fakt novodobé zlo tohoto světa...jelikož čeho je moc, toho je příliž. Nemůžu vše vidět růžově, když kolem bude zlo přece..musim to vidět jak to je a ne vidět jen to dobré a zlé vlastně není.
      To je kec.

      Vymazat
    19. Češi v minulosti mnohokrát ukázali velké soucítění a ochotu pomáhat při povodních a různých finančních pomocích. Snad nám nikdo nebude teď vyčítat, že u nás nechceme dopustit stejný chaos, jaký v západních státech způsobila pomatená Merklová a spol. svou otevřenou náručí? I humanita má své meze. Přemíra humanity vede do záhuby, aneb cesta do pekel bývá často dlážděna dobrými úmysly. Jak dlouho může malá Evropa přijímat, než praskne ve švech? Umí vůbec pan Čulík a jiní počítat? Jediný Putin pochopil, že nejdřív se musí v místě vymést Audiášův chlév, na tom by se měly všechny státy podílet, včetně Ameriky, která ten bordel způsobila. Tam je ten zakopaný pes. Multikulti opravdu není dobrý nápad. Jako kočka a pes pohromadě v jednom kotci....

      Vymazat
    20. Není to nenávist, je to obyčejný strach. Že najednou popíráte práci sdělovacích prostředků. Divné. Nemusím si na něco dnes přímo sáhnout, stačí, že mám k dispozici informace lidí, kteří si "sáhli". Já prostě nechci riskovat, abych jednou zjistil, že jsem měl pravdu. K čemu mi to potom bude, když už nebude cesta zpět?

      Vymazat
    21. Buran je tvor s tak malými vědomostmi a velkým potencionálem urážek jako máte vy.Ale k věci,na území ČR žije v současnosti cca 450 000 cizinců s různou kulturou a náboženstvím,a to naprosto bez problémů.Ale víc islámu tu prostě Češi nechtějí,a to proto,že nejsou xenofobní ba naopak,vědí dobře o čem to je.A jsou na svém území, a to jim dává plné právo si rozhodnout koho si vyberou za spolubydlícího.Pan Čulík by si určitě měl rozšířit obzor a podívat se do Prahy , pražských mešit,poslechnout si co se tam káže a zjistit si počet muslimů zde žijících.Pak možná pochopí že nic není černobílé.Pomoc zbídačelým lidem bez domova by měla být samozřejmostí.Tímto se loučím s webem Orgonet a přeji hodně úspěchů.

      Vymazat
    22. Malý český omezený buran?Co se dá na tohle říct?Jedině to,že na orgonet už ani nepáchnu

      Vymazat
    23. oni nám nevadí skrze svůj osud ale pro svoji víru a ta je nebezpečná křestan hlavu neřeže jen proto že věříš jinak nebo nevěříš vůbec

      Vymazat
  4. Já nejsem rasistka,ale jelikož se snažím vědět a znát,tak vím co se nám díky imigraci k nám žene.Také vím,proč se to vše spustilo,
    a čeho se má dosáhnout.Nepovažujte všechny lidi za špatné,kteří nedokáží pomoci strádajícím,potřebným.Pro mnoho lidí se dávají
    příspěvky i na různá konta.Ale tady přijímáním imigrantů --to je již jiná věc.Lidem dochází co jim hrozí.Lidé mají právo si bránit svoji
    zemi,svoji kulturu.Nechci a nebudu zde vypisovat vše,ten kdo sleduje dění a dává si informace dohromady tak ví.Nedělejte z nás
    nestvůry,které nemají cit a svědomí.zkuste napsat o těch,kteří za vším stojí.LM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ti nejsou a nebudou až do konce přicházejících útrap vidět. Viděni budou zase a napořád jen jejich servilní slouhové a karieristi.

      Vymazat
  5. K tomuto clanku bych mohl napsat dost dlouhy komentar,ale zbytecne plytvat casem,nad svym zpusobem,takovou slataninou,ktera je o nicem.

    A dost se divim,ze to vystaujete tady na webu.

    Tolik duvodu,proc jsou lidi nastvani a agresivni v poslednim pul roce az roce a dotycny se tomu udivuje.

    Asi se probudil po roce spanku.

    Zasluhy pripisujte politikum EU a Ameriky,to je jejich prace!!!

    Pan autor asi nema deti,protoze co se tyce me,tak je mi spatne ze soucasne situace a lituji me deti,ze budou muset zit v tomhle bordelu,pokud to teda jeste nevyeskaluje do horsi situace pro lidstvo.

    OdpovědětVymazat
  6. Preco vobec davate priestor pre tento hlupo idoktrinacny clanok v mene NWO? Viem velmi dobre komu a pre co sluzi - ma pomiast a zviklat prirodzene smyslanie a chovanie ludi , ktore sa tu nazyva xenofobiou a rasismom, no ja tomu hovorim zdravy pud sebezachovania a prirodzenej obrany. Nikde v prirode neexistuje priklad toho, ze by votrelci a paraziti boli tolerovany.V zaujmu pudu a zmyslu prezitia je prirodzene, normalne a tak vlastne legalne vykazat tychto parazitov tam odkial prisli alebo ich znicit skor, nez oni znicia nas....toto je zakon prirody ktory mame vsetci v genach a nedrzat sa ho, je vzpierat sa Bohu aj Prirode .
    Jamail

    OdpovědětVymazat
  7. -Orgonete- občas máš zajímavé články, občas prvotřídní bláboly , ale že jsi sluníčkový pomatenec - tak s tím jsi mě dostal a ještě prezentuješ toho blba Čulíka z Blistů !!! Končím s Tvým blogem !!! SBOHEM . . . .

    OdpovědětVymazat
  8. Presne tak!
    Pomahame kde muzeme a nakonec z toho vyjdeme jako narod bez srdce a lakomcu!
    Nase male mesto ma desitky vietnamskych obchodu a je zde tolik Ukrajincu a dalsich narodnosti, ze se o tom slunickarum ani nezda.Vladne zde mafie a nikdo si netroufne mluvit.Vsichni maji stazenou prdel i na uradech! Je to spis smutne.Resime zde spor uz nekolik let, ale vse marne.Maji vic penez...Proste Ceske zakony na ne neplati!Policie k smichu....
    Tak a to je jen Ukrajina.
    Nejde zde o rasizmus , ale o to, ze lidi pracuji na nuzne mzdy a maji sotva na najem a jidlo.
    Oni by radi pomohli, ale po dvaceti letech zlodejskych slibu z vlady uz maji toho plne zuby!
    Kdyz se obrati o pomoc i s peticema jsou jen pro smich.
    Take jsem pomahala a posilala penize chudym do Asie.Ale kdo v zaveru pomohl me , kdyz bylo potreba.Stat to nebyl !
    ... jsem za to pomoci, ale s mezi.Ne vsichni jsou valecni utecenci!
    Rozcilovat se nad tim nema cenu, je to ztrata energie .O tu jde! Entity se skrze masu lidstva potrebuji nazrat.Vidim to tak , ze se z toho brzo otravi !
    Lidicky hlavu vzhuru .

    OdpovědětVymazat
  9. Čulík je vlastizrádce stejně jako Orgonet! Tímto jsi definitívně skončila.

    OdpovědětVymazat

  10. http://www.nwoo.org/2015/10/11/insider-eu-a-us-musi-vzit-vice-uprchliku-abychom-skoncovali-se-suverenitou/

    Pak přiznal, že probíhající války představují „valící se katastrofu“, ale samozřejmě podezřele zapomněl zmínit, že právě on a jeho společníci z jediného světa v kabalách jako CFR, Bilderberg, Trilaterála udělali vše pro to, aby tyto zkázonosné konflikty rozdmychali a prodlužovali. On ale místo toho zahájil jedovaté útoky na vůdce Maďarska, Polska, České republiky a další v EU, kteří odporují globalistickému řešení této katastrofy, tj. zaplavení Evropy nekonečným přívalem muslimských migrantů a uprchlíků.

    Česko se jim nehodí do krámu .........

    OdpovědětVymazat
  11. Čulík je nebezpečný neomarxista a BL jsou financované penězi západní bankovní oligarchie jako kontrolovaná a pro "elitu" přijatelná forma opozice.

    OdpovědětVymazat
  12. Domnívám se, že v Čechách se nenávist pouze obrátila proti uprchlíkům. Zde je vše horší pro velké množství lidí než dřív, např. politika a pod. Lidé nevědí jak prosadit své požadavky a potřeby. Nemají možnosti a je to horší než dříve.
    Takže veškerá nespokojenost s režimem se obrací v nenávist k uprchlíkům.

    OdpovědětVymazat
  13. Když má člověk jiný názor, tak je rázem omezený buran. Vždycky byl orgonet na vyšší úrovni, ale bohužel. Škoda, moc ráda jsem sem chodila, ale nechávat se urážet, to bohužel není nic pro mě. Moji energii by akorát zneužívaliy temné síly, které tuto migrační vlnu táhnou do Evropy, k jejímu sebezničení.

    OdpovědětVymazat
  14. Tady jde o obranu vlasti.
    Zde na Orgonetu tyto člány jsou hnaní stáda jistým směrem.
    Osobně jsem pro pomoc uprchlíkům, ale jen V MÍSTĚ JEJICH PŮVODU. Tady nemaj co dělat, když chtějí stavět mešity.
    Pokud někam přijdu na návštěvu bud se přizpůsobím místní kultuře anebo mám holt smůlu..
    Nečekám že to paní Orgonetová pochopí, když kope jinou ligu. Mrkněte co se děje v sousedním německu, těch znásilnění mladých žen,
    ta agresivita uprchlíků, mluvím jen střípky z celého obrazu .
    Zkuste pochopit že muslim se k ženě nikdy nebude chovat uctivě, žena je pro muslima jen kus hadru vždyť to má "v popisu práce"...
    Jde o NAŠI VLAST.
    Děkuju za možnost napsat zde názor.
    -ol-

    OdpovědětVymazat
  15. Mýlíte se Orgonete a po shlédnutí přednášky Dr.Billa Warnera změníte názor.
    https://www.youtube.com/watch?v=SO5_QQVYlpA

    OdpovědětVymazat
  16. Vážený Orgo...,
    víte, pravdu mají všichni. Ti, kteří se bojí, i ti, kteří soucítí. Na každé slovo zde napsané, se dá koukat z různych uhlů a bude pokazdé pochopeno jinak, protože každý z nás má jiné myšlení, jiné hodnoty, jiné pravdy. Zde, tomu článku, by se dalo lehce oponovat, ale proč to dělat? Chcete pomáhat? - pomáhejte. Chcete se bránit? - braňte se. Dělejte to, co uznáte v danou chvíly za vhodné a co je vašich silách. Odsoudit někoho je hodně lehké a rychlé. Stejně tak to dělá autor toho článku jako ti, kteří odsuzují uprchlíky/migranty/běžence.... nazvyte si je jak chcete. Zde jednotu nedosáhnete. Pouze nouze donutí lidi sjednotit se. Až příjde ta největši nouze na český národ, sjednotí se, pro dosažení svého cíle. Co bude nebo může být tou nouzí? .... .... .... Doplňte si sami. A ještě jeden příklad na závěr. Představte si, že v jednu noc u vás doma někdo zazvoní. Otevřete a tam stojí zbýdačený muž, který vás prosí o pomoc. Vy ho pozvete domů, dáte mu najíst, necháte ho umýt se, dáte mu šaty a necháte ho vyspat. Druhý den vám řekne, že nemá vlastně kam jít, jestli byste ho nechal dočasně doma. Vaši rodině to přijde divné, ale budiž, jste ochtní pomoci a děláte to od srdce. Najdenou se návštěvník ozve, že mu nechutná jídlo, které mu dáváte, že byste mohl vařit chutněji. Najednou vám řekne, že už dlouho neměl sex, zda mu nepůjčite manželku. Jednou ho přichytíte s vašimi dětmi, jak jim vysvětluje korán. A najednou zjistíte, že ze slušného a skromného člověka, který potřeboval pomoct, který by v tu chvíly řekl cokoliv, jen abyste mu pomohl, se stal nevítaný host, který vám obtěžuje rodinu svími zvyky, svou kulturou, naboženstvím....a to jsem ještě hodně mírný. Jak se budete na to dívat teď? ... Věřím, že každý člověk je schopen soucitu a pomoci, no ve vzájemné toleranci a respektu. Respektu v kultuře, víře, .... a teď by následoval dlouhý seznam. Lidi jsou ochotní pomoci, lidi jsou soucitní, v každé krajině světa.

    OdpovědětVymazat
  17. Já si naopak myslím, že "malý český buran" je ten, kdo bezmezně věří veřejným sdělovacím prostředkům, neumí si vyhledat zprávy z jiných nezávislých zdrojů, porovnat a udělat si opravdu vlastní názor. A když se zamyslíš, tak nožná zjistíš, že islám není náboženství, ale ideologie, asi horší než nacismus.
    A kdo jsou tzv. uprchlíci ? Podívej se pozorně na různé fotky a videa. Na ženu s 1 dítětem (mimochodem kde nechala ostatních 6 dětí, když v průměru mají cca. 8 dětí), připadá podle některých odhadů až 60 - 80 mladých mužů. To není zarážející ?

    OdpovědětVymazat
  18. Jsem také přesvědčen, že lidé už jsou u nás na vyšší duchovní úrovni a jasné logické uvažování,pud sebezáchovy a také intuice jasně odmítá zrůdnou ideologii, kterou sem drtivá většina migrantů přináší a kterou se prezentují, to si každý může ověřit. Jsem hrdý na náš národ i na další národy Slováků a Maďarů co chtějí bránit svoji kulturu , tradice a lidství a nenechají se obalamutit nějakými pseudohumanisty a multikulturními hovady, kterým jde jen o prachy a moc. Vše stálo mnoho odříkání, snah, krve a potu našich předků, než se dosáhlo alespoň určité svobody a uchování duchovních hodnot a během pár let by nějací přivandrovalci, nefachčenka, paraziti a úchylové měli pošlapat a zneužít tyto naše těžce vydobyté hodnoty.Je to pro náš národ velká zkouška, ale věřím že obstojíme.

    OdpovědětVymazat
  19. http://cestyksobe.cz/petr-chobot-informace-ze-kterych-az-mrazi-prvni-dil/11024
    http://cestyksobe.cz/petr-chobot-informace-ze-kterych-az-mrazi-2-dil/11041

    OdpovědětVymazat
  20. Já nemam nic proti pomoci uprchlíkům v nouzi, ale jste si jistí, že úplně všichni uprchlíci jsou těmi chudinkami lidmi v nouzi?????? Že se není absolutně čeho bát......... ????

    OdpovědětVymazat
  21. "Nemají vůbec žádný majetek, hladovějí, nemají ošacení a spí v mrazivém podzimním počasí na polích ve středovýchodní Evropě." a v Turecku nebo Saudské arábii se válčí, či snad mrzne že jdou za teplem do Evropy?

    OdpovědětVymazat
  22. "Prime Minister Stefan Löfven said that Sweden is in a state of crisis." http://www.gatestoneinstitute.org/6697/sweden-collapse#.ViIaiGCbRt8.twitter

    Aneb takhle to dopada kdyz se ustupuje slunickarum kteri nemaji spetku zdraveho rozumu.

    OdpovědětVymazat
  23. http://www.nytimes.com/2015/10/19/world/europe/swiss-anti-immigration-party-wins-big-in-elections.html

    OdpovědětVymazat
  24. Víte,ono to je asi takto.Já miluji zvířata.A to tak,že zachraňuji každé nalezené a opuštěné kotě nebo pejska.Už jich několik skončilo i v mé domácnosti.Pokud těch zvířátek bude 3-5,je v mých silách i dobré vůli se o ně postarat.Ale pokud se mi na zahradu zatoulá nebo bude nezodpovědnými vyhozeno těch kočiček nebo pejsků 1000,tak to už bude opravdu velký problém se o ně postarat.A tak to je i s těmi uprchlíky.

    OdpovědětVymazat
  25. Kazdy by mal zit zhruba v tom pasme plusminus, kde sa narodil pokial nechce mat zdravotne a ine problemy. Vid. kardiovaskularne obtiaze cernochov v severnych oblastiach zeme zapricinene nedostatkom vitaminu D. Takze najvacsi xenofob a rasista je priroda, ktora pomaly morí neprisposobivych tam, kde by sa skratka nemali vyskytovat..

    OdpovědětVymazat
  26. Kdysi dávno můj učitel na střední škole konstatoval, jaká je škoda, že se běžně nevyučuje logika. Po přečtení článku a druhého komentáře chápu, jak to myslel.

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Orgo, posilam odkaz a zajimavy rozhovor na Cestách k sobe. Myslim, ze je dulezite si informace nejak postupne poskládat z ruznych zdroju. A rozhodne nepodléhat hysterii ani na jednu stranu. K.
    http://cestyksobe.cz/petr-chobot-informace-ze-kterych-az-mrazi-prvni-dil/11024

    OdpovědětVymazat
  28. Paní z prvního komentáře vyjádřila slušně svůj názor a ve jménu dobra byla komentátorem druhého komentáře uražená. Myslím, že se zde krásně a čistě ukázal mechanismus, jak to tady funguje. To jsou přesně ty nenávistné komentáře, jen spíš na opačné straně barikády, než tvrdí článek...

    OdpovědětVymazat
  29. Páči sa mi reakcia kanadského politika, je úžasná. Čo tak ho napodobiť?
    Asertivní odpověď ministra obrany KANADY - VYNIKAJÍCÍ.
    Kanadská pacifistka napsala kanadským úřadům a stěžovala si na zacházení s teroristy zatčenými v Afghánistánu.
    Ministr obrany jí odpověděl:
    Vážená občanko,
    Děkuji za Váš dopis, ve kterém vyjadřujete starost o to, jak zacházíme s
    teroristy Talibanu a Al Kájdy, kteří jsou v rukou kanadské armády.
    Zabýváme se stížnostmi, které dostáváme od občanů, jako jste Vy, a
    vytvořili jsme nový pacifistický a integrační program pro teroristy.
    V souladu s tímto programem jsme se rozhodli vybrat jednoho teroristu a umístit ho do Vaší rodiny. Příští pondělí budete mít ve svém domě
    pana Alí Mohameda Amé Ben Mahmuda (můžete mu říkat jednoduše Amé). Očekávám, že ho dobře přijmete a budete o něj pečovat tak, jak jste vyžadovala ve svém protestním dopise. Je pravděpodobné, že si budete muset najít nějaké pomocníky pro tuto misi.
    Naše oddělení u Vás každý týden provede kontrolu, abychom ověřili,
    že stále máte na mysli principy dobrého zacházení, které jste
    vyžadovala ve Vašem dopisu. Musím Vás upozornit, že Amé je extrémně nebezpečný psychopat, ale věříme, že s vnímavostí, kterou jste prokázala ve Vašem dopisu, se Vám podaří překonat tuto obtíž. Připomínáme, že Váš host se jeví extrémně efektivní v boji muže proti muži, že umí zabíjet tužkou nebo nůžkami na nehty. Kromě toho je Amé expert ve výrobě výbušnin z věcí, které se vyskytují běžně v domácnostech. Proto prosím mějte pod kontrolou tyto věci, i když - podle Vašeho názoru - dejte pozor, abyste se tím snad nějak nedotkla či neurazila pana Amého. Terorista se nebude s Vámi a s Vašimi dcerami chtít příliš bavit nebo nějak spojit (s výjimkou sexuálního spojení), jelikož on považuje ženy za prosté předměty. Toto je velmi citlivý aspekt, protože u něj byly pozorovány násilné tendence k ženám, které nedodržují islámská pravidla oblékání, takže věřím, že Vám nebude vadit nosit burku. Tím zvýšíte respekt ke kultuře a víře, který jste zmínila ve svém dopise.
    Ještě jednou Vám děkuji za Váš zájem a obavu, vážíme si osob, jako jste Vy, a budeme informovat naše spoluobčany o Vaší spolupráci.
    Hodně štěstí.
    S úctou
    Gordon O'Connor
    Ministr obrany

    OdpovědětVymazat
  30. Pan Čulík slouží nevím komu,ale českému národu rozhodně ne. Snůžka lží a manipulací. Vždyt i majstrým přiznává, že Syřanů je mezi nima minimum. Jsou to ekonomičtí vyžírkové a žádní uprchlíci. Uprchlíku (křestanů, homosexuálů, politických utečenců) je mezi nima minimum a jsou sami terorizování tou masou muslimské armmády obsazující evropu pod fiktivní značkou syrský uprchlík. Islám je nenávistná ideologie šíříci nenávist a zotročení. Obhajovat ho můžou jen hlupáci a kolaboranti. Muslimové jsou první a největší obětí islámu. Pomoct jim i sobě můžeme jen tím , že islám zakážeme a jeho šíření, že bude tvrdě postihováno.

    OdpovědětVymazat
  31. Kristepane, to opravdu souhlasíte s tím, aby nás tu převálcovala jiná kultura? A myslíte, že muslimové by byli tolerantní k nám, kdybychom se jim tak v takovém počtu nahrnuli a ještě by nám snad stavěli kostely? To není xenofobie, to je pud sebezáchovy. To už jste tak zmanipulovaní nebo zaplacení? Nechápu ten přístup.
    Lvice

    OdpovědětVymazat
  32. Pane "orgonet". Vzhledem že to schvalujete tak vám píši timhle způsobem. Veřejně to nedávejte je to jen pro vás. Osobně chci poděkovat, za to co děláte. Obzvlášt pokud jde o vaši práci ohledně chemtrais. Je to pro mne podnětné a přínosné. Ale velmi nesouhlasím s tím co tu poslední dobou zveřejnujete ohledně tzv. uprchlíku a zlých nenávistných čechů. Ano morálně na tom nejsme jako národ zrovna nejlépe ,ale rozhodně nejsme na dně páč s otevřenou náručí nepřijímáme vojáky islámského státu. A nic jiného nejsou. Těch uprchlíků je mezi nima opravdu minimum. Předpokládám, že kdyby jste chtěl tak pro vás není problém si to dohledat obzvlást když ovládáte angličtinu. Těch zdrojů je dost.
    Chápu, že vzhledem k fiozofii , jenž vyznáváte (přednášky paní Ivy) tak hlásáte jen pasivní příjmutí všeho protože tak to má být. Chápu, že z vašeho pohledu je to znamení vyšší duchovní vyspělosti. Ale pro mne to je jasný důkaz toho jak je toto učení destruktivní. A v praxi to je jen prachobyčejný fatalismus. Pokud nebudeme bojovat proti islamizaci tak do 60 let se může naše zemně naprosto změnit. Možná i dříve s příchodem velkého množství muslimů. Oni se nepřizpůsobí ale budou nutit nás at se změníme. A kdo odmítne toho zabijí. A to není strašení to je fakt. Ateismus je pro ně jeden z největších hříchů a vy s filozofií jenž vyznáváte pro ně ateista jste. A pokud se nevzdáte této své víry tak vás zabijí bez nejmenšího projevu soucitu. Vaší ženu(dcery, vnučky) pokud máte před zabitím znásilní. To není strašení to je fakt. Pokud to nechcete vidět nemusíte. Klidně dál strkejte hlavu do písku, je to vaše svoboda tohle dělat. Ale prosím přestante negatizovat ty kteří tomu chtějí vzdorovat a nespolupracujte s těmi , kteří se snaží vnutit lživý pocit viny lidem. Ano nenávist je špatná a neměla by být podporována, ale pud sebezáchovy není nenávist. Jestli se ted nepostavíme pak už bude pozdě a ve chvíli kdy jich tu bude hodně jsme odsouzeni i s naší historii a kulturou k záhubě. Je to otázka času než vzniknou občanské války po celé evropě, kdy původní obyvatelstvo bude bojovat s muslimským. A to přece ani vy nechcete. Je lepší bojovat ted slovem a zákony než potom zbraněmi.

    OdpovědětVymazat
  33. Milý Orgonete nenavstivili Te náhodou soudruzi z STB ????? Jinak si to nemohu ve své dusi prebrat, zdravím Te a pokud chcs slyset muj názor tak problém klimaterorismu je Tvoje opravdová parketa pekný vecer Petr

    OdpovědětVymazat
  34. Míli pane! Znáte vy muslimy? Já ano! Je to verbež obrovská! Horši než li cikán. Níž do zad by vám vrátily hned!
    Ty jsi typický buran český,co neví co dokáže muslim.......

    OdpovědětVymazat
  35. Míli pane! Znáte vy muslimy? Já ano! Je to verbež obrovská! Horši než li cikán. Nůž do zad by vám vrazily hned!
    Ty jsi typický buran český,co neví co dokáže muslim.......

    OdpovědětVymazat
  36. Souhlas s prvním příspěvkem - Orgonete,prober se. To není o milosrdenství,ale o sebevraždě. A pud sebezáchovy NENÍ xenofobie! Něco si o tom přečtěte.. PROČ VÍTAT HOSTA,KTERÝ NA HOSTITELE ZVYSOKA KAŠLE??? Ta pitomá západní "politická korektnost" už postrádá poslední zbytky zdravého rozumu! Oni se nikdy neadaptují..jen vyčkávají,až budou ve většině! Vždycky - fotka matky se zdviženým děckem a za ní houf mladých na.raných borečků.. To tu chceme??Toto vítáme?? To je citové vydírání non plus ultra! A soudružka Merkel jim to sežrala i s navijákem. Zkrátka - DATA o asimilaci či integraci hovoří nadevše. NE!!! Přišli dělat jenom bo.del. Soráááč. /Jinak nic proti soucitu a pomoci atd../

    OdpovědětVymazat
  37. Toto ale nieje sposob ako im pomoct,je to len sposob ako nam pohorsit.Peniaze investovane do utecencov treba radsej pouzit inak.Sme predca NATO(co je momentalne skor organizacia vojnovych stvacov).Urcite by bolo lepsie pomoct Rusku a vyriesit to tak aby nemali dovod nikam utekat.Ked chceme byt ludomili,v tomto zmysle zatlacit na vlady aby nepodporovali vojny ktore tam vznikaju ale pomohli ochranit nevinnych ludi ktory su TAM!To je skutocne riesenie.Takto sa to rozhodol riesit i Pan Putin..ziadne ine riesenie nema zmysel.Alebo si ich chcete postupne vsetkych nastahovat do EU? Mailo

    OdpovědětVymazat
  38. z hlediska jasnějšího náhledu na islám a navzdory všem havlistickosluníčkářským metodám poslušnosti a rádoby slušnosti, humanity a dalších možností v tomto případě sebedestrukce .... se na to podívejte, chce to se 44 minut soustředit, titulky jsou rychlé, ale kéž by tohle vysílali-servírovali místo těch kokotin v hlavních zprávách pro konzumenty "jídla" z bedny ...

    https://www.youtube.com/watch?v=SO5_QQVYlpA

    a orgonete milý, zkuste se podívat na své íá zaměření (iva adamcová) trochu jinak .... ona je jistě jistý most, ALE!!! nebuďte osel !!!

    OdpovědětVymazat
  39. Přečetl jsem si oba články a nemohu s nimi souhlasit . Píše se o českém národu .... Co je to národ . Jsou to lidé , kteří mimo jiné mají svou zem , ve které žijí a o tu se starají , volí si zástupce ,mají své tradice a hodnoty a chtějí žít v míru atd . Jenže ten český národ se cítí podvedený , dře ve vykradené a vytunelované zemi , jeho vlastní příslušníci jsou i bezdomovci , kterým se v zimě postaví stan , dá polívka a hotovo .Teď se má dávat jiným lidem , ale mnohem více . I zdejší jistá menšina je na tom mnohem lépe , než občané , kteří z 10 0000,- hrubého nemají ani na školní obědy . Češi nejsou xenofobní a rasisti , ale vnímají to jako nespravedlnost . Nikdo si nevšímá např. , kolik zde bylo Řeků , kterým jsme pomohli a mnozí zde žijí dodnes a nikdo je nevyhání , kolik je zde Vietnamců , Ukrajinců a já nevím kolik dalších a nikdo je nevyhání . Háček je v tom , že všichni se zde ubytovali , pracovali , děti chodili do školy a užívali si pohostinnosti Čechů !!!! Ale tato nová skupina lidí říká nahlas , že nechtějí ani tak pomoc , jako spíš zde žít a zřídit zde jejich systém hodnot , naše kulturní dědictví je nezajímá , chtějí jej zrušit , hlásají právo sharía pro celou Evropu , i v Česku - viz. pánové Abbas , Alwari a jiní . A to se českému národu nelíbí . V Norsku již žádají i o vytvoření svého !! státu - odměna hostiteli . Tak tady něco nehraje !! Článek nepíše nic o tom , že Češi pomáhali Řekům , Vietnamcům .... Jen z nich teď dělá rasisty a vyvrhele světa . To není pravda . Češi vždy pomohli i při přírodních katastrofách - viz třeba zemětřesení v Nepálu , aj .... Ale když někdo hlásá , že zde zavede jiná práva , jiné zvyky , že budeme ještě rádi , když všichni konvertují a Evropané si postupně zvyknou , že budou žít podle islámu , tak to není člověk hodný pomoci , ale nepřítel , ne ? A tak lidé uvažují . Je to psáno velmi stručně , ale snad se dá pochopit ve zkratce , co mám na mysli . Zdravím . Mirek

    OdpovědětVymazat
  40. Přesně tak. Tady nejde o nenávist. První povinností je, ochránit vlastní rodinu. Tito mladí muži (žen a dětí je minimálně) mají zůstat doma a poslat do bezpečí hlavně své nejmenší a nejslabší. tj. ženy, muže a stařenky. To se však zatím neděje. Své nejslabší a nejzranitelnější nechali v místech bojů. Co je to za egoisty. Uprchlík, když přijde do první bezpečné země, má tam zůstat. Nemá právo si vybírat kde bude, ani co bude jíst. Jestli je ubytování dost dobré. Má být vděčný za vše. Tak, jako bychom my byli, kdyby nás válka vyhnala jinam. Děkovali bychom, že se nás jinde ujali a rozhodně bychom si nic nevynucovali. V roce 1968 dost lidí z Čech odešlo. Nikdy se nestalo, že by protestovali v táborech, kde byli umístěni, většinou 2 roky. A rozhodně nepřipravovali žádné vzpoury. Opravdu, když naši lidé nevítají uprchlíky z Pákystánu, Albánie, Afghanistánu, je to jen zdravý selský rozum. Lidé ještě v sobě mají cit pro sebezáchovu. Tito uprchlíci nepřinesou nic dobrého. Tak, jako nepřinesly nic Francii, Anglii aj. Nemají zájem o soužití. Podívejte se do Paříže, jak tam vznikly celé čtvrti, kam se bojí rodilý Francouz vkročit. To samé v Londýně. Tohle nemůžete přehlížet, a očerňovat Čechy z xenofobie. Češi vždy pomáhali. I dnes jsou nejsolidárnější národ na světě. Na počet obyvatel, máme nejvíce adoptovaných dětí na dálku v Indii, v Jižní Americe, v Africe. Nevadí nám Větnamci, Slováci, Ukrajinci, Poláci, kteří zde žijí a pracují roky. Nemáte pravdu, když nás takto špatně posuzujete. Uprchlíci jsou v drtivé většině islamisté. Češi rádi přijmou ty, kteří trpí nejvíce ze všech. Syrské křesťany, levity, kopty a další. Ty však do Evropy nejdou. Protože nemají své sponzory, kteří jim zaplatí cestu do Evropy. Nemají americké neziskové organizace, aby jim dali na cestu. Zůstávají v táborech, bez prostředků na jídlo, šikanováni muslimy. Stejně tak, jako v Německu židé před 2. světovou a při ní. Muslimů je také více větví. A bohužel, do Evropy jdou převážně sunité, kteří jsou nejradikálnější. Mrzí mě, že jsme v této věci každý na jiné vlně.
    Jinak mám ráda vaše články.
    Našeho prezidenta jsem nevolila. Dnes jsem ráda, že říká o uprchlících pravdu. Alespoň jeden hlas. A také Slováci a Maďaři. Zaplať Pánu Bohu za ně. Ostatní politici Evropy si hrajou na hezké sluníčkáře.

    OdpovědětVymazat
  41. Češi se tak neradi odlišují...v 15.stoleti pronesl posmesne Eneas Picolini...Orgo [prosim neni to urazka], jses to jeste ty? Nebo jsi ocioovan. V 15.stoleti, se Češi odlišili od ostatnich Evropanů, tak, ze to ani vice neslo...Roku 1415 a to je 15.stoleti, byl upalen J.Hus...a pak nasledovala vzpoura proti Vatikanu. Posmešnych nazoru bylo na Čechy napsano a vyneseno tolik tehdy...a bylo to ze strachu...ze strachu z Čechů, kteří se vzbouřili proti nesmyslů m...skoro az analogie dneskem.

    OdpovědětVymazat
  42. Momentálně platím měsíčně dvě daně. Jednu finančnímu úřadu ČR a druhou ve stejné výši dobrovolně odesílám do Ruska jako projev nesouhlasu nespravedlivé politiky EU / USA proti Ruské federaci.
    Lukas.

    OdpovědětVymazat
  43. Takže - pokud jsem proti muslimským přistěhovalcům a jejich "kultuře" v naší zemi - pak jsem tedy extrémista, rasista a dokonce fašista ???
    Promiňte, to opravdu nejsem. Naneshledanou.

    OdpovědětVymazat
  44. No, každopádně jsem ráda, že mi je už 72 let a nedožiju se toho krásného života, který tady bude řekněme tak za 20 let. Nepovažuju se za nenávistnou, ani za českého burana, jenom se dívám kolem sebe. Chcete snad popírat vážné problémy, které mají západoevropské státy s muslimskou populací? Jsem pro pomoc potřebným, ale jak v tom množství lidí, kteří se do Evropy hrnou rozeznat ty slušné od těch ostatních, kteří tak slušní nejsou? Taky mi není jasné, jaký bude jejich ekonomický přínos, jak nám i naše vláda slibuje. Zatím naše společnost nebyla schopná zaměstnat a integrovat naše cikány, promiňte- Romy, kteří u nás žijí už kolik staletí. Prostě za pár desítek let to tu bude veselé.Ale vy kteří se těch uprchlíků tak zastáváte, si s tím určitě poradíte.

    OdpovědětVymazat
  45. tzv.beženci tu proste nemaju co hladat!!..situacia vo svete nie je taka, aby hladali nejake utocisko v nejakej europe, pre nich neznamej.. su len zneuzití v sucasnej situacii..je nad slnko jasne, že su cielene niekym verbovaní konkretne do europy..ale tých skutocných chudakov je naozaj malo,..vacsinou su verbovani všellijaki grazli a bezprizorni africania, co so syriou nemaju nic spolocne...že je to robene z umyslom rozlozit europu, vytvorit europsky chalifat, zotrocit europanov, obmedzit ludske prava a pravo na sebaurcenie jednotlivca a narodov pochopi aj cvičena opica.!.že to, co sa teraz deje nie je NORMALNE citi a chape kazdy priemerny clovek a občan..tak sa nečudujte že ludí to nadmieru serie, su plní hnevu, bezmoci a nenavisti ..ale voči komu? voči tým lumpom, čo toto cele inscenuju a exportuju nam sem čiernu zberbu občas premiesanu skutocnymi chudakmi ktorých doslova donutili opustit svoju krajinu, zberne tábory kde boli predtým.´umiestnení....a tí ostatní, cierni nájazdníci v znackových teniskách so znackovými mobilmi nie su veru žiadni chudáci, ale dobre vycvičení fanatickí grázli, co dobre vedia co tu maju robit..tak sa necudujte, ze ludia su nasratí...mozu okaslat takýchto pseudo-uprchlíkov..v rakusku hadzu ludom do schranky letaky,aby si ich brali domov do svojich rodín...kto asi tak tlací tie letáky a hádze ich do schránok?... a rakusania sa boja, su ticho, klopia oci...v praci maju skolenia o islame...chodte sa pozriet jak vypada vlakova banhof vo viedni..humus! same hordy drzých čiernych šialencov, čo robia bordel, a policajti sa im radsej vyhybaju..taka je realita....obycajní ludia cesi, slovaci madari presne vedia co sa v skutocnosti deje, že nejde o žiadnych chudakov, ale o zámernu genocidu celej europy..chodte sa pozriet dneska do hociktoreho nakupneho centra, kolko ciernych "chudakov" sa tam prechadza v znackovom oblecení odkial sa vzali?.to su oni? takto vypadaju chudaci?.tu nejde o rasizmus, tu ide o nase prezitie, o nasu dalsiu existenciu...nuz, ale ako sa hovorí za dobrotu na žobrotu..inak sa clovek veru neprebudí..az ked dostane poriadne po papuli..

    OdpovědětVymazat
  46. už i na orgonetu-čulík a spol.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo zdá se že je začulíkováno už úplně všude

      Vymazat
  47. není tam nic závadného,tak proč schválení a kým-snad ne fy čulík a spol.

    OdpovědětVymazat
  48. Kolem sebe žádnou agresivní xenofobii rozhodně nepozoruji. Mnohdy spíš naopak. Obavy - to ano. Ale agresi? V Česku? Podivejte se co se děje třeba v Německu (Pegida...) a jinde. Myslím že je to celé účelový konstrukt, stejně jako cela migracni vlna a jeji příčiny.

    OdpovědětVymazat
  49. Nepozoruji mezi lidmi kolem mne žádné krvelačné rasistické názory. Vidím ale normální lidský strach. Už více než rok jsou nám prezentovány skutky IS, v mnoha médiích vidíme zprávy jak se chová islám např. v SA a najednou se po nás chce, abychom se k lidem s islámským náboženstvím chovali pátelsky a bezmezně jim věřili. Vždyť to je proti normální lidské přirozenosti, proti praktickému rozumu! Až se zjistí, že názory těch, kteří nám vyčítají naše chování k muslimum, byly zcestné, kdo to dá ještě dohromady? Už nebude cesta zpět.

    OdpovědětVymazat
  50. Tady jde o to, že někdo chce zničit naši kulturu a změnit ji. Nejde o utečence, protože ti kteří jsou opravdu postiženi křesťanští Syřani a potřebují pomoci, tak ty nemají prostředky aby se vydali do Evropy. Pokud se někdo 5x za den modlí k Alahovy, který je nad všechny normy, zákony země kde se pohybují je to problém. Pokud někdo bere ženskou jako automat na rození dětí bez práv atd, Měli by jsme chránit sebe a naše vymoženosti, které pro nás připravili naši předci. Za čas, díky volbám nových lidí a stran se změní zákony, normy, prosadí se stavění mešit atd, To musí být normálně uvažujícího člověka jasné. Většina vyspělých civilizacích skončila tím, že se na ně vrhly bandy barbarů, které měli spousty dětí bez citové provázanosti a nastolili svůj režim a původní obyvatelstvo vyhubili. Nic proti slušným lidem, ale tito lidé jsou na jiné úrovni vnímání a života.

    OdpovědětVymazat
  51. a čím více mi bude nutit své názory, tím víc si budu myslet, že mi lžete :-)

    Radek

    OdpovědětVymazat
  52. Proč vy všichni zastánci multikulturalismu nezminujete problémy naší země jako takové. Máme snad na to, abychom pomáhali někomu cizímu, když sama česká republika se topí v dluzích. Kdo to všechno bude financovat. Nebo si všichni opravdu myslíte, že se budou živit z naší solidarity.

    OdpovědětVymazat
  53. neplácejte nesmysly, následky přílivů migrantů přijdou za pár let a pak se budete divit ještě víc, teď lidem spíše vadí ta manipulace, jak se hodně lidí snaží všechny přesvědčovat různými způsoby, že pomáhat imigrantům je normální, protože oni jsou chudáci...Nejsou chudáci, mají také zodpovědnost za to, co dělají a co dělat ještě budou.

    OdpovědětVymazat
  54. Orgonete začíná z tebe být odporná eurožumpa

    OdpovědětVymazat
  55. Možná to někomu pomůže pochopit více:
    https://www.youtube.com/watch?v=QFG_P_6NF50

    OdpovědětVymazat
  56. Sluníčkáři, krásný název, krásný obal. Uvnitř nenávist a agresivita placená neziskovkami. Stejná nenávist a agrese jako kolem volby prezidenta, házení vajíček, červené karty a podobně. Je mi smutno Orgonete, že i Ty.

    OdpovědětVymazat
  57. A co takhle pud sebezáchovy?To co nám vnucují media je ke zvracení,víte o tom že je vše naplánováno a NWO chce ovládnout lidi aby jim sloužili jako otroci?Příliv uprchlíků je už dávno naplánován,v milionech,aby se tady vesele množili,NWO chce v Evropě hnědovlasé hloupé otroky pouze na práci/průměrné IQ má být 90/,tímpádem již nebudou odporovat a budou dělat pouze to co jim rozkážou.Už nebude žádná kultura,vzdělanost a kořeny.Tohle nám chcete vnutit?Běžte k čertu.......

    OdpovědětVymazat
  58. Vám všem bych chtěla říci--není všem dnům konec-zapněte si každé pondělí od 21do 23 hod. pořad na-SVOBODNÝ VYSÍLAČ.CS
    Přeji Vám všem otevřenou mysl--LM

    OdpovědětVymazat
  59. Orgo,netřeba být vždy proti většině! Konspirace za každou cenu??? Neblbni..

    OdpovědětVymazat
  60. jak řekl poslanec ODS který se jel na uprchlíky podívat, Syřanů je ta 10 %, problém je, že v zemích, kde už jsou, se informace utajují, lidé jsou zavírání za rasismus, když se hlásí o svá práva, např. v Anglii znásilněno už na 100000 holčiček, rodiče nic nezmohou, rozrůstají se "geta" kam nesmí ani policie. Hrnou se sem převážně ti, kterí nectí život, ženu, dítě...děti přeha¨zují přes plot a je jim jedno, zda jsou zraněné, udělají si nové....
    čtěte nezávislé zpravodajství, za chvíli se nic nezvíme ani u nás, už nás také začínají strašit obviněním z rasizmu,
    v Německu, ve Švédsku.... se nikdo nesmí proti nim ozvat, škanují děti ve školách, is pedofilové čekají na děvčátka před školou a dělají z nich sex. otrokyně, rodiče jsou zavírání....

    OdpovědětVymazat
  61. Doporučuji si poslechnout pana Chobota na cestách k sobě, kde podává zcela jasné informace.Velice poutavé povídání.tento člověk se nebojí říkat pravdu a nebojí se jít proti globální elitářské mafii , která režíruje divádélko s migranty.

    OdpovědětVymazat
  62. Prosím, neurázejte Orga....zatim bytostne nesouhlasim tak jak jsou Česi očernováni a začal s tim jiz Havel...onim jeho oblibeným čechácstvim. Avšak Orgo je pro mne vyjimečným tim, ze do toho jde. Politika rozdeluje, tak to je i v rodinách. Neznamená to však se urazet. No tomto blogu je tolik temat, na kterých se shodneme, ze toto to ostatni zastinit. Orgo, cip ne čip. :) , vážim si te. Treba mam cip já. :)

    OdpovědětVymazat
  63. Taky sem něco napíšu. Takže podle mě všichni co nadáváte orgonetovi, tak neděláte úplně dobrou věc a je to zbytečné. Samozřejmě máte právo mu nadávat, ale nadávat někomu jenom kvůli tomu, že má jiné názory? Ono stačí pochopit to, že každý je nějaký a možná přestanete mít potřebu druhý odsuzovat, posuzovat a nebo nadávat. Pokud toužíte po nějaký duchovní cestě nebo nalezení pravdy, lásky apod. možná by byl dobrý nápad naučit se ke všem lidem chovat stejně a všechny lidi mít stejně rád, bez ohledu jak vypadají, jaký mají názory, jak se chovají apod. Samozřejmě když se někdo chová agresivně, páchá zlo to je jeho problém, ne můj. Ale pokud dokážu ovládat sám sebe, přece proč bych měl já být ten zlý, když můžu na druhý být milý, hodný. Jinak sem si komenty četl tak narychlo, ale zdá se mi, že sem nenašel žádný koment k těm komentářům na novinky.cz že to tam nepíšou lidi, ale je to tvořené uměle, tak musím 100% souhlasit s orgonetem, četl jsem si před cca 10 dnema několik článků na novinkách a opravdu ty komentáře jsou takové... až moc přesně formulované a úplně když sem to četl sem fakt měl pocit, že to není autentické, že to nemohl napsat běžný člověk, ale jsou to uměle vytvořené komentáře. Hodně štěstí orgo a všem, nápor kritiky někdy není úplně lehké ustát, znám to sám :-)

    OdpovědětVymazat
  64. křestan se modlí k bohu tím že sepne ruce poklekne a podívá se na horu a pronese modlitbu. islamista poklekne hlavu opře o zem a vystrčí hádejte co. tak ke komu se vlastně modlí. jen taková úvaha prominte.

    OdpovědětVymazat
  65. No to je přesný,vždyť prorok Mohamed byl lupič,pedofil a krvežíznivec.K tomu se máme v budoucnu modlit?Fuj!!

    OdpovědětVymazat
  66. Každý kdo trochu ví o čem je korán tak musí vědět,že jsme pro ně jen nevěřící psi,nesmí se od nás nic učit,můžou nám dle koránu lhát,jsou to pedofilové,o právech žen ani nemluvím.Každému trochu myslícímu člověku je jasné, že tyto dvě kultury nikdy nepůjdou dohromady.Ovšem brát naše peníze jim nevadí,podle nich to nejsou naše peníze,ale Alláha.Naopak po nás budou chtít džízu-úplatek, že nás nechají milostivě na živu,abychom na ně mohli makat-sociální,zdravotní,vše jde z našich daní-mají to dobře vymyšleno.Ať nás pánbůh ochrání od všeho zlého....

    OdpovědětVymazat
  67. No to je přesný,vždyť prorok Mohamed byl lupič,pedofil a krvežíznivec.K tomu se máme v budoucnu modlit?Fuj!!

    OdpovědětVymazat
  68. http://www.zemavek.sk/articles/view/migrantska-kriminalita-sexualne-zlociny-a-kradeze-ako-na-beziacom-pase Orgonet skus vysvetlit timto zenam ze boli len kulturne obohatene. Je mi z Teba na grcanie

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.