Může posloužit jako námět k zamyšlení nad aktuálním záhadným zmizením letadla Airbus z Ria do Paříže. Úder blesku?
Jo a mimochodem se divím, že oblast Atlantiku je prohlašována za málo frekventovanou. Letadla, co denně chemtrailsují nad oceánem, mají možná vyšší frekvenci než pražské tramvaje ...
V loňském roce došlo k incidentu v Airbusu australské společnosti Qantas, viz následující článek ze Sydney Morning Herald.
Cyril Fussy: 10. 10. 2008
Přenosné počítače by mohly být příčnou incidentů, které se staly na palubě letu Qantas QF72, říkají oficiální úřady.
v Airbusu A330-300 došlo několikrát k prudké změně výšky, v důsledku čehož bylo zraněno několik pasažérů na palubě. Nejdříve se hovořilo o turbulencích, pak o rozmarech palubního počítače. Nyní se bezpečnostní organizace australské dopravy, Transportation Safety Bureau, domnívá, že to mohly být laptopy, které způsobily interference s autopilotním systémem.
Vyšetřovatelé prý zjistili, že k dysfunkčnosti systému kontroly výšky letadla došlo ve chvíli, kdy počítače pasažérů interferovaly s počítači letadla.
Zdá se, že když nám řeknou, abychom vypnuli elektronické přístroje, mají pro to dobré důvody.
Loni v červnu se stal podobný případ, v němž údajně bezdrátová myš způsobila narušení systému navigace letadla společnosti Qantas.
Další komentáře Next-up:
Nehoda je vždy důsledkem spojení prvků: překročení bezpečné hranice imunity elektromagnetické kompatibility následované úplným selháním palubních počítačů letadla je ještě příjemnou variantou.
A330 je lakovanou buňkou a strukturou vystavěnou z aluminia (duralumin Au4g), která funguje jako Faradayovu klec. Ale tato klec také kumuluje veškeré vnitřní emise vysokofrekvenčního vlnění!!! Nemohou být prahy imunity za jistých výjimečných okolností silně překročeny?
Fotka Boeingu 747, který byl při startu zasažen bleskem. Nedošlo k žádným škodám.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.