Stránky

19. června 2009

Dálkově řízené zřícení Airbusu?

Došel odkaz na zajímavý článek, který se mi navíc zrovna hodí do krámu, protože vysvětluje zřícení zmíněného letadla dálkovým řízením. (Už tu mám podobný článek o dálkovém řízení letadel 9/11 http://orgo-net.blogspot.com/2009/06/dalkove-rizena-letadla-9-11.html.) Prostě bylo třeba zlikvidovat někoho nepohodlného na palubě, a pár obětí navíc světovému pořádku nevadí. Lidé jsou naivní a většina nikdy neuvěří, přes zkušenosti s WTC, že by někdo mohl nechat zřítit letadlo záměrně. Autor článku je anonymní. Bodejť.

V článku je žádost, že se má šířit, tak to prosím čiňte.


Vím, co se stalo v letu Air France 447

(Překlad: Orgonet)

Uveřejněno na: www.daily.pk

Středa 10. 6. 2009


Jak sdělil hlavní výkonný důstojník (CEO) Air France Pierre-Henry Gourgeon, Airbus Air-France letící z Ria do Paříže vyslal „sled asi tuctu technických hlášení“, naznačujících, že „selhalo několik elektrických systémů“, což způsobilo „naprosto bezprecedentní situaci v letadle“.


Gourgeon se mýlí. Události, které vedly ke smrti 128 lidí nad Atlantikem, měly precedens. Několik podobných událostí už se stalo.


Reuters informoval, že Airbus prohlašuje, že Airbus A300 má dobré bezpečnostní záznamy, bez smrtelných nehod na komerčních letech. To je lež, kterou se Reuters již nenamáhal opravit.


V Miami v r. 1999 pilot a kopilot Airbusu 300 Amerických aerolinií před přistáním náhle ztratili kontrolu nad letadlem vnějším vlivem. Směrové kormidlo se několikrát pohybovalo samo od sebe. „Pohyby kormidla byly extrémní“, řekl NTSB.


12. listopadu 2001 let Amerických aerolinií č. 587, Airbus 300, se z nějakého vnějšího vlivu vymkl kontrole, následkem čehož se kormidlo několikrát prudce zhouplo dopředu a dozadu, více než dovoluje normální rozpětí, které může být provedeno z kokpitu. Letové údaje ukázaly „neobvyklé boční pohyby, které vrhly pasažéry dozadu a dopředu,“ a opakované rány, které způsobily obrovský nápor na vertikální stabilizátor, až jej rozbily, i přes jeho silnou laminovanou konstrukci. Pasažéři byli vrženi zpět a dopředu i před nehodou v Queensu, New York. Ale to nebylo vše. I když bylo kormidlo pryč, letadlo mohlo ještě letět, avšak pak se křidélka a klapky začaly pohybovat katastrofálním způsobem. V jednu chvíli to s nimi otočilo o 10 stupňů v pouhé sekundě, a 180 stupňů za 18 sekund. Letadlo se naklonilo doleva, i když údaje ukazují, že piloti prováděli řízení, aby se pohybovali do opačného směru.“ Černá skříňka obsahovala o tomto dialog pilota, kopilota a věže, ale ten nebyl nikdy zveřejněn. (Marion Blakey, šéfka NTSB (National Transportation Safety Board), Bushova politická poveřenkyně bez zkušenosti v oboru, ktera také řídila NTSB měsíc předtím, než dvě letadla narazila do WTC, zřícením v Pennsylvanii a údajným zřícením letadla na Pentagon).


Po těchto obratech vzdálený ovladač nasměroval letadlo na pád nosem dolů a odpojil záznamník hlasu, stálý zdroj energie letadla i baterie. Letadlo dostalo plný plyn a pak byly klapky otočeny dolů, což způsobilo, že odpojitelné nádrže paliva vyklouzly z držáků a letěly dál, když letadlo zpomalovalo. NTSB nabídla pouze dvě možná vysvětlení, buď „pilot pohnul záměrně nebo nešťastnou náhodou kormidlem“, nebo bylo letadlo strženo „motýlím efektem“ turbulence z letadla japonských aerolinií, které vzlétlo před Airbusem.¨


Nyní snad můžeme začít mít podezření, že v onom letu Air France byl někdo, koho lidé, kteří měli prospěch ze zřícení letadel pomocí dálkového řízení 9/11 a 11/12/, neměli rádi.


Mimochodem, Dov Zakheim je muž, o němž se domnívám, že je odpovědný za katastrofy 9/11 a další, ke které došlo brzy ráno 31. října 1999.


To ráno na svátek Halloweenu vzlétlo letadlo Egyptair 990, Boeing 767, z JFK (Kennedyho letiště v New Yorku) do Káhiry v Egyptě. Mělo na palubě 22 vysokých důstojníků egyptského vojska, kteří právě absolvovali speciální trénink ve Spojených Státech – vlákáni do této léčky návnadou neobvyklého sdílení vojenských informací. Asi ve 2.00 ráno, podle hlasového záznamníku, se egyptský pilot omluvil, že jde na toaletu. Pilot i kopilot jsou Egypťané a mluví arabsky. Ale náhle je v nahrávce slyšet anglická slova „Řiďte to.“ Pak se letadlo odkloní ze svého kurzu, i když je řízeno automatickým pilotem. Pilot reaguje na tuto událost zvoláním modlitby „Taw ak akl ala Allah,“ což odpovídá slovům „Pomáhej nám nebe!“, „Kéž nás Bůh ochrání!“, možná i „Ježíš Kristus“! Kopilot se pokouší uvolnit autopilota, ale vzdálený ovladatel nepodlehne. Kopilot je v panice a opět se modlí o pomoc. Letadlo, i když stále na autopilotu, se střemhlav řítí dolů. Po 16 sekundách dálkově řízeného únosu letadla pilot znovu vstoupí do kokpitu a ptá se pilota, co se děje. Oba pracují, aby letadlo zvedli, a protože se o to pokoušejí oba, letadlo letí na plný plyn. Kopilot přeruší vedení paliva. Pak, opět pod dálkovým ovládáním, se levá a pravá směrovka pohybují v protichůdných směrech. Křidélka na obou křídlech se zvednou úplně nahoru. Pilot přikáže arabsky „zastavit motory“. Kopilot odpovídá: „Jsou zastaveny!“ Poslední slyšená slova jsou slova pilota volajícího, samozřejmě arabsky, „Nahoru! Nahoru!“ Potom, přesně jak se to stalo s letem 587 nad Queens, jsou hlasy záznamníku na dálku vypnuty – před zřícením. Americká NTSB došla nějakým způsobem k závěru – oproti veškerým těmto důkazům – že za to měl jakousi zodpovědnost kopilot.


Nějaký pasažer v Miami v r. 1999 musel být vystrašen demonstrací síly. Někdo na palubě letu 587 byl problémem pro zločinnou konspiraci, která nyní kontroluje americkou i izraelskou vládu. A někdo na palubě letu Air France byl rovněž hrozbou či cílem pomsty ze stejných zájmů.


Jistě jste si povšimli chabých omluv, proč černé skříňky letadla Air France nemohly být získány.


9/11 nebyl dílem „islámských fundamentalistů“, kteří „nenávidí naše svobody“ a proto unesli čtyři letouny 11. září a narazili s nimi do věží WTC a Pentagonu. Nikdo nemá skutečné důkazy, které by to dokazovaly. (Samozřejmě to mohou tvrdit a také to dělají, například na Fox News, s lidmi, kteří mají nemožné teorie o tom, že tam vůbec nebyla žádná letadla, která by narazila, či absurdní povídačky o paprscích energetických zbraní na oběžné dráze, které zbořily věže a Budovu 7 – ale to je součást předem připravených desinformačních obstrukcí justičních manipulátorů vědomí, kterých pachatelé využívají.)


Mám podezření, že zřícení mělo za cíl jistého Francouze, oponenta prezidenta Sarkozyho. Sarkozy je velmi důvěrným podporovatelem záměrů presidentských úřadů jak Bushe, tak Obamy v mezinárodních finančních záležitostech a na středním východě a v politice války proti teroru.


Oběti této vraždy byly ze 32 zemí. 61 Francouzů, 58 Brazilců a 26 Němců. Na palubě nebyli žádní Izraelci ani Američané. Francouzský Sarkozyho ministr životního prostředí, oficiálně prohlásil, že únos letadla je vyloučen. Hádejte, jak to asi, u Alláha, mohli udělat, když známe fakta, která jsem vám předal, a která jsou zajisté známa i jim?


Ještě jeden fakt: mezinárodní zabijáci způsobili zřícení letadla Air France, protože si byli jisti vědomím, že Sarkozyho vláda, stejně jako Bushova vláda v roce 2001, udělá vše nezbytné proto, aby nebyla vyslovena pravda. Černé skříňky se nikdy nenajdou – ode dne zřícení jsem sice nesledoval zprávy, ale myslím, že si mohu být předpovědí jist.


Prosím, zveřejňujte toto, čtěte to nahlas do telefonu, vystavte to na svůj blog. To proto, aby to Francouzům způsobilo komplikace a ostudu při vyšetřování tohoto aktu masové vraždy.


Smrt při leteckém neštěstí je oblíbenou metodou likvidace jednotlivců, aniž by vzbudila podezření o specifickém pozadí a konexích „jednotlivé oběti“. Nemůžeme je nechat, aby takto dále unikali.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.