Stránky

29. listopadu 2010

Jak pokračuje výroba kalamitního sněhu


Výroba sněhu dne 29. 11. 2010 se vcelku daří, chemická oblačnost je průběžně dostřikována letadly, výrazně nad Polskem - chemtrails jsou viditelné i "pouhým okem" na sat24. Není pochyb, že veškerá horní bílá vrstva oblačnosti vznikla roztahováním leteckých chemočar. Vláknité sítě jsou patrné i na snímcích Eumetsat - ukázka níže.


Oblačnosti má dnes ubývat od jihu - proto klimateroristé vyslali vlnění, které od jihu rozbíjí souvislou oblačnost na "polooblačnost". Nepište mi prosím, že se jedná o orografické vlnění. Tuto otázku už jsme tady na blogu dávno probrali a uzavřeli. To, co vidíme výše na fotce, v žádném případě není orografická oblačnost. Je to oblačnost uměle "učesaná" haarpem. (Haarp - to je u mě pracovní označení veškerého umělého vlnění, může být třeba i skalární, nebo jiné).

Nad Evropou je dnes těch manipulací vidět tolik, že je to hnus, velebnosti. Mrkněte třeba ke Skandinávii, nebo na jihu Evropy - děs běs. Například tyto "vlasy" kolem Řecka. To jsou úkazy, které byly v minulých párkrát popsány kolem pacifických ostrovů, jako rarita. Samozřejmě, že i tam šlo o zkoušku klimatických zbraní. A vida, už je technologie "vlasů" v plném provozu, možno vidět běžně.

9 komentářů:

  1. Mne sa to nepáči !!!!!!!!! Chcem normálne počasie.

    OdpovědětVymazat
  2. Kdykoliv práškujou tak sem apatická a bolí mě uzliny, je to čunárna

    OdpovědětVymazat
  3. cas 5,53h rano
    zdarvim orgonet
    chcem vam poukazat jednu zaujimavu vec dnes rano som pocul letiet nad nami lietadlo,vacsinou necut,ked lietaju nad nami ale toto bolo pocut ovela a dost hlasno,tak som si dal namahu a siel na net a zistil som celkom zaujimau vec,na programe http://www.flightradar24.com/ je ho vidno predstav si ale je celkom zaujimava vec,zaciatok letu ma v mori pri savdskej arabii,sz tam oznacene dve letiska busaiteer a qatqr ale to lietadlo ma zaciatok omnoho dalej ako su tie letiska.ale da sa povedat ze ked si spojis polopriamkov s qatqru to druhe letisko tak je ten zaciatok na nej,toho letu,taky centimeter a pol od industrial city.je zvlasne ze nevychadza od ziadneho letiska.tak som si dal ameicke zakladne a jedna je tam v bahrainhttp://www.sme.sk/c/5109183/americke-zakladne-vo-svete.html a podla toho ze jeho ciara sa deli tak malo pravdepodobne pristatie v moldavsku,a tiez nie na civilnom letisku.teraz minul prahu(6,08h)takze pravdepodobne vobec nejde o civilne lietadlo ten let ma parametreCallsign: QTR027
    Flightnr: QR27
    Reg: A7-ACF
    Hex: 06A030
    Model: Airbus A330-202 (A332)
    Airline: Qatar Airways
    Lat: 50.07084
    Lon: 13.40325
    Altitude: 37800 feet (11521 m)
    Ground speed: 412 knots
    (763 km/h / 474 mph)
    Track: 279°
    Radar: EDDT
    Squawk:
    From : Doha, Doha (DOH)
    To: Frankfurt, Main (FRA)
    nvm po anglicky ale keby si sa nan opital ministerstva dopravi a ministerstva armady ake ma povolenie na let ,lebo zjavne ide o ine lietadlo ako civilne .a ci sleduju skade lieta a nech ti vysvetlia preco obislo civilne letisko v moldave.,ked si das usecku a spojis mesta razani a iasi .co su na tej mape tak na nej ked spravis bod 0,5cm od razania ako na tej mape http://www.flightradar24.com/,tam malo medzipristatie.podla ciari inej viedno,farbou rozlisuju,medzipristatia kde malo.na tom webe maju byt len civilne lietadla ale toto neni toto je pravdpodobne to praskovacie co sa vydava ako civilne.lebo obislo letiska civilne a satelit neoklames.asi podla tohoto. hoj isto sa obrat na vase miniesterstvo,popripade aj dalsi ak si toto precitate,skuste ich zasypat otazkami na tento let,pametam sa ze raz vyvolal chaos a riadny jeden panko dokonca sa to dostalo do novin ,tym ze poslal 50000 ziadosti o vysvetlenie. a tak by si mohol tu vystavit nieaky mail ktory by si ludia skopirovali a poslali zo svojej mailovej schranky na mail co by si uviedol na ministerstve .tym by sa mohol vyvolat riadny chaos a rozruch okolo toho, prajem nadherny den,skus to fakt spravit,a vyvsit to tu,takto by sme mohli konecne dosiahnut nieco.(6,25h )to lietadlo je sika tak centimeter a pol pred franfurkt main(FRA)mam 22palcovi monitor,
    333cus
    .

    OdpovědětVymazat
  4. ... sníh ano, umělé počasí ne! Co se dá dělat, vytahuji běžky. :-) Doufám, že se moc nenadýchám toho hliníku či čeho ještě vlastně, hmmm asi ano, co?

    OdpovědětVymazat
  5. hoj to som znova ja to lietadlo co som ti pisal v prispevku prvom tak pred farnfurktom main zmizlo z toho sledovaca ,hned ako som ti to poslal ,mam aj video o tom,
    333
    fakt nevymyslam si.

    OdpovědětVymazat
  6. hoj uz sa obiavilo zas.uz za letiskom.
    333

    OdpovědětVymazat
  7. akurat nalietava a pristava tam som sa pomilil ta vzdialenost bola od ´natpisu franfurkt ako konci nie od bodky mesta.(6,52)

    OdpovědětVymazat
  8. zdravim to som est e raz ja s toho zmiznutia lietadkla nrobte vedu miznu aj ine ,nvm ci je to chyba programu alebo letia tam kde je rusicka na satelitne snimanie.a ten zaciatok letu moze byt preto taky zvlastny lebo je tam ta zakladna a tam koli nej rusia satelitne snimanie alebo je to tak ako tvrdim a vydava sa ine lietadlo za civilne.ale jedno je iste zaujimave by bolo matakovat ministerstvo obrany tak ako som pisal v prvom prispevku.popremyslajte nad tym.
    333 hoj

    OdpovědětVymazat
  9. ten poslední obrázek... přesný trojúhelník :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.