Stránky

2. listopadu 2010

Malý závoj oblačnosti

Malé francouzské video s pěknou muzikou a prima chemtrails. Překlad snad netřeba, tak aspoň malý (beztak zbytečný) komentář.
Video se nazývá Un petit voile nuageux - Trochu závojovité oblačnosti (to je výraz, kterým francouzští televizní ohlašovatelé počasí označují chemtrails). Prostě bude krásně, Alors on danse! - Tak si zatancujme!, o nic se nezajímejme, hezky se koukejme jako ty ovečky ...



Un petit voile nuageux !
Uploaded by ActuChem. - Watch the latest news videos.

ActuChem má opravdu dobrý videa! Tak vkládám ještě jedno. Opět slov netřeba. Uvidíte, jak během 3 dopoledních hodin z jednoho okna bylo nafilmováno 73 letadel, a obloha se zatáhla ...


73 avions avant le déjeuner !
Uploaded by ActuChem. - Watch the latest news videos.

6 komentářů:

  1. A taky jim tam vychcípali ptáci jako v Čechách? čirou náhodou?

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím, jsem z letectvím odkojené rodiny a je mi devětatřicet let .Odmalička čumím na nebe,viděl jsem neidentifikovaný létající objekt, modelařím atd...Dle mého názoru se jedná o běžný letecký provoz,žádné práškovací spešl lety.Důvod jsou peníze.Ptal jsem se proč se tak divně lítá tj.všude možně po obloze (pamatuju si jasně jak letadla lítala jen určitým pásem oblohy, na stejném místě zatáčela a hlavně , bylo jich mnohem míň.Takže dříve se používal jiný způsob navigace letadel tzv VOR-NDB a letadla létala v ůzce vymezených koridorech a stejně jako u aut bylo jich o mnoho méně, tj ty čáry se v klidu rozfoukaly. I za mého dětství v osmdesátých letech se vyskytovaly dlouho se držící čáry po letadlech a vzhledem k malé hustotě provozu to byla spíš hezká podívaná.Dnes je provoz mnohonásobně hustší a navigace je dle GPS nejkratší trasou co lze.Takže se využívá celá obloha.No a podle mě je toho bordelu tolik, že se nejen nestíhá rozptýlit, ale již se shlukuje a logicky to musí v tak velkém rozsahu ovlivňovat klima.Nikdo nebude na dopravák neboli konzervu na křídlech montovat nějaké nádrže se sajrajtem což je váha navíc a tím menší placená nosnost a ušlý zisk. A o zisk jde dnes především že.Jednoduchou ůvahou tedy dojdeme k tomu že pokud někdo opravdu chce sprejovat tak mu současná situace hraje do karet(lítá se všude rozprostřeně). Co byste udělali vy i já? Přidali to už ve výrobě v tichosti do PALIVA.
    Ano palivo se zkouší to jo ale na přítomnost vody,jestli má dost oktanů, jestli není zabordelené. NIKDO NEDĚLÁ TESTY NA TO JESTLI JE TAM nanohliník,baryum....NIKDO.Takže tudy to dělají.Jak to zjistit:po známosti sehnat z letiště pár deci leteckého petroleje a opět po známosti nechat otestovat.Ale bacha pokud to tam je jde vám a vašim blízkým o holý život...
    Zdar všem odvážným lidem dobré vůle
    P

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je hustý, škoda, že nemám známé v týto branži, hned bych se do toho dala. to by bylo teprva vzrůšo...horší, kdo by se to stihl dovědět,věřit mi,riskovat a publikovat, když by mě stihli umlčet.jestli by ta hlava vůbec za to stála

    OdpovědětVymazat
  4. Nic proti pochybnostem, ale zda se mi divné, že když je teď tolik letadel na obloze, což je každý den, tak něktré dny ani čárka. Že by na letištích hromadně všechny společnosti stávkovali nebo letci neznámých práškovacích společností dostali pár dní volno? Myslím si, že lidi, kteří neuznávají chemtrails, tak si jen nechtějí připustit, že se něco tak příšerného děje. Prostě sebeobrana mysli.
    Přeji všem modré a slunečné dny.
    J.

    OdpovědětVymazat
  5. nechcem byt zly ale tie ciary su povecsinou sposobovane obycajnou zrazanlivostou vody a v tych vyskach potom naslednym zmrznutim :D

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.