Stránky

8. února 2011

Chemtrails a vypařování z posledních dnů

Převážně jasná obloha z posledních dní dala vyniknout chemtrails, takže mi čtenáři poslali dost fotek. Moc za ně děkuji, i když je sem asi všechny nedám, mnohé jsou si podobné.
Alespoň něco z nich:
"Ahoj Orgonete, posílám pár fotek z webových kamer ze včerejška. Byla to síla po celém území. Vybrala jsem si 4 oblasti, ale nakonec se mi do pp vešly jen dvě – nechtěla jsem fotky moc zmenšovat, aby byly zřetelné."
Zdravím srdečně !
D.


Z dnešních fotek čtenáře z Českého Krumlova bylo vytvořeno webové album  (bohužel se nepřenesly popisky, které jsou docela důležité, možná by je tam autor mohl dodat jako poznámku?). 
Z alba vybírám ukázku mohutného vypařování z lesa vyvolaného haarpovými odpařovači, to se mi ještě nepodařilo vyfotit, superfotka (klilknutím zvětšíte)!

Komentář autora fotek:
"Dobrý den,
dnešní den mi nabídl příležitost k pořízení zajímavých snímků ohledně chemtrails. Fotografoval jsem od 8 hod. ráno přibližně do 11,30 hod.dopoledne. Snímal jsem oblohu na JV straně a proti ní na JZ straně. Kolem půl osmé ráno byla obloha zcela blankytná až na několik chemtrailsových lokalit na již zmíněných stranách. Zajímavé bylo, že v místě východu slunce bylo nasprejováno neuvěřitelně mnoho. Odhadoval jsem, že se to odehrálo nad lokalitou někde mezi rakouským Lincem a německým Pasovem. Zvláštní na východu slunce je, že vychází daleko západněji, něž bývalo obvykle. Já jsem tu téměř 3 roky nebyl, takže jsem neměl možnost pravidelného srovnání. Ale vím jistě, že vycházelo ještě roku 2007 za nárožím sousedního věžáku. Dnes to bylo o téměř 90 úhlových stupňů západněji nad kopcem Branný. Četl jsem něco o údajných změnách orbity Země vůči Slunci, a také o změnách náklonu zemské osy. Nevím, zda tento úkaz s těmito zprávami spojovat, či nikoli. Připadá mi to však velmi podivné.
Po nasprejování oblohy zřejmě HAARP "našlehal" postřiky do žebírkovitých útvarů, které posléze "zoblačnily", a začaly se měnit na šedivou chuchvalcovitou hmotu. V další fázi se tytyo útvary spojily do souvislejších pásů, které následně vytvořily "dekovitou" clonu, která se rychle rozšiřovala, až zakryla celou oblast Českobudějovicka a Českokrumlovska.
Zajímalo by mě, jaká příčina (událost - sportovní, politická apod.) vedla k tomu, že prakticky celá sobota a neděle (5. a 6.2.2011) minimálně nad celými jižními Čechami byla zcela bezoblačná a BEZ sprejování chemtrails !!!
S pozdravem
F.K. z Č.Krumlova


P. S. Orgonet: Pokus o vložení prezentace alba: A hele, funguje to, Picasa je chytrá ...


P.S.2. Orgonet: V neděli jsme lyžovali na Lipně. Přes den jasno, ale navečer se tam lajnovací letadla dost činila.

32 komentářů:

  1. pro F.K.: Slunce vychází a zapadá každý den nad jiným bodem obzoru - o zimním slunovratu nejjižněji, o letním nejseverněji (totéž platí opačně pro západ). Není na tom nic nenormálního, nenormální by bylo, kdyby zapadlo pořád na stejném místě.

    OdpovědětVymazat
  2. Pro 21.30:
    Kdo bydlí pár let na stejném místě, tak si zapamatuje, za kterým stromem či rohem vidí vycházet a zapadat slunce třeba v únoru. Já to mám změřené podle stromů, a rovněž se mi východ i západ posunuly.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta fotka s tím "vypařováním" z lesa mi přijde, jakoby tam hořelo či co...

    OdpovědětVymazat
  4. milý(á) F.K.

    ze srdce Vám Děkuji za příspěvek, vloženou energii a podstatnou věc -> vlastní úsudek :-) Souhlasím s Vámi, rovněž jsem si všiml změny východu našeho drahého sluní. Osobní tip je zhruba 7-11 šířek(délek, či výšek) z pohledu na východ směrem doprava. Není to slunovratem :-)
    Změna východu slunce je patrná od tohoto roku, čili čerstvá událost :)
    O něčem "podobném" tj změnách ohledně několikadenní změny východu našeho krásného uzdravujícího sluní se tuším hovoří v diskuzi pod článkem na našem milém Orgonetu viz historie:) Rodilý člověk z té země si též všiml, že po X desítkách prožitých let zde v 3D ve své zemi slunce vyšlo jaksi "dříve" :-)
    No, a už se těším až nás opět přijdou "inženýři" pobavit nějakým pěkným vysvětlením. No není to tu vážně zábava? :D

    Anonym z 8. února 2011 21:30 má pravdu rovněž :-)

    s láskou
    sv.

    OdpovědětVymazat
  5. Jestli máš kompas/buzolu, tak si můžeš zítra ověřit že Slunce vyjde v azimutu zhruba 68° (spíš o něco vyšším), pokud je vyšší obzor.

    OdpovědětVymazat
  6. Z okna mám výhled na východ slunce,tahá mě z postele,mám odpolední takže ráno jsem to mohl sledovat.Zpočátku jasno a čisto pak od jihozápadu jedna "kondenzační stopa "za druhou a do devíti to bylo roztažené po celé obloze a nakonec se nahrnula mračna od severozápadu.Ale večer zase čistá obloha a ostrý svit hvězd.Buď jim něco nevychází,možná to matka příroda dokáže kompenzovat,nebo nás čeká něco většího a zatím jenom zkouší.Víme že se to děje a jsme s touhle planetou,snad jí naše vědomí pomůže se bránit.Já věřím,že tuhle moc máme.Chci žít na krásné a zdravé planetě.

    OdpovědětVymazat
  7. Nad Ostravou sprejovali teké jako pominutí, zrána se jim to rozpadalo, ale nálety byly tak masivní, že se jim do 11 hodin podařilo našlehat solidní chemickou pokrývku. Poslední dobou lítají, jako podrážděné hejno vos nad šlehačkovým dortem :-))).Asi jsou dost zoufalí a mají ve vzduchu všechno, co má křídla ;-)Dost lidí tady má orgonity, tak se jim to často rozpadá, ale o to jsou urputnější, s takovou se jim brzy zadřou motory :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím že nejpřesnější by bylo zkontrolovat nějaké spolehlivé sluneční hodiny. Tam by se to poznalo nejlépe.

    OdpovědětVymazat
  9. jako sory, ale jakypak vyparovani, tam nekdo pali vetve spis ne? :)

    OdpovědětVymazat
  10. Zdravím, vypadá to jako kouř, ale je to opravdu pára.Jedím vlakem na Vysočinu, kolem tratě samý les a zvláštní vypařování často sleduju. Kus les nic a najednou takovýto "kouř".Je to nenormální, umělé. Nibiru.

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle odpařování ještě není nic proti tomu, co se dělo v pondělí kolem 10 hodiny dopoledne od Boskovic až k Adamovu (poblíž Boskovic stojí radar Skalky). Bohužel nemám foto.

    OdpovědětVymazat
  12. Kdo nechce jen slepě věřit a umí sám taky měřit, nechť použije http://www.jgiesen.de/astro/astroJS/sunriseJS/ a zjistí, že Slunce i Země jsou pořád tam kde mají být.

    OdpovědětVymazat
  13. No nevím, odkud pozorujete Slunce vy, že vám vychází úplně jinde, než tomu bylo dřív v tuto roční dobu. Správně mělo dnes vycházet (pro souřadnice mého bydliště) v azimutu 112°. Podle kompasu a mapy jsem to ráno určil na něco přes 110° - takže vyšlo přesně tam, kde mělo... :-)

    OdpovědětVymazat
  14. pozoruju chemtrails už delší dobu a nevím proč a z jakýho důvodu jich je nejvíc tam kde září slunce...

    OdpovědětVymazat
  15. Nemám zapamatované, kde přesně vycházelo Slunce před např. rokem, takže nemohu posoudit.

    Díky za fotku z místního vypařování.
    Kdo pozorujete to lokální vypařování, ať už z vlaku nebo v místě bydliště,
    měli byste co nejpřesněji odhadnout to místo a jít se tam podívat (popř. vyfotit).
    Do té doby je to opravdu jen spekulace (tamní chatka, pálení větví, mobilní zdroj tepla terénních pracovníků apod.).
    Díky


    (Orgonete, nešla by odstanit tečka z konce tvých odkazů? Dělá to problém, pokud chce odkaz někam napsat; většina lidí či webových programů to vezme bez tečky a nefunguje to (např. http://orgo-net.blogspot.com/search/label/Manipulace pocasi. )

    OdpovědětVymazat
  16. to Anonym 9. února 2011 13:29

    Samozřejmě jsem ochoten případný omyl uznat:-) Jediná otázka-kdo "určil"-tj odkud jste čerpal data, že má sluní vycházet na 112° stupni?

    Každý rok vychází (v určitou roční dobu) za jistým kopečkem, a svítí mi ke stolu se snídaní. Toto období již nastalo,proč mi nesvítí když dům nohy nedostal? :-)

    s láskou
    sv.

    OdpovědětVymazat
  17. Každý rok vychází (v určitou roční dobu) za jistým kopečkem, a svítí mi ke stolu se snídaní. Toto období již nastalo,proč mi nesvítí když dům nohy nedostal? :-)

    Slunce se naštvalo..

    OdpovědětVymazat
  18. To vyparovanie je fakt.Mám fotky..Lenze pre ľudí je to "normálne".Pre ľudí je všetko normálne pokiaľ sa ich to priamo netýka.Ale ono sa to ich týka tak priamo že si to ani neuvedomujú.
    Slováci slovenská pseudovláda nám predáva lesy!Predáva celú našu krásnu zem.Budeme len zasmradená krajina holorubov bez stromov.Plná kamionovej dopravy.Už teraz máme nadlimit znečistené ovzdušie niekoľko násobne.
    Predávajú lesy a sami naši obyvateľia sa na tom podieľajú a obohacujú.Ide o jednorázový zisk.Nič viac.Predávajú a KÁCAJÚ lesy do Belgicka.Prosím nedajme to dopustiť.Zaujímajte sa viac ako len o svoju pohodlnosť a svoje záujmi.
    Plačem s každým stromom.

    OdpovědětVymazat
  19. Kde vychází Slunce se dá zjistit z několika zdrojů:
    1) na netu jsou desítky stránek, kde se po zadání potřebných údajů vypočte azimut a čas východu/západu Slunce (např. http://www.timeanddate.com/worldclock/sunrise.html nebo http://www.heavens-above.com/)
    2) stejné údaje vypočtou i různé astro programy off-line
    3) literatura, např. Astronomická ročenka
    atd...

    OdpovědětVymazat
  20. Děkuji za odkaz na výpočet azimutu východu sluní :-) Víte, nebudu to "přeměřovat" - nic tím nedocílím ovšem dovolte mi prosím koment:

    anonym z 8. února 2011 23:04 uvádí, že sluní vyjde cca 68° :-)

    anonym z 9. února 2011 13:29 píše, že drahé sluníčko má vycházet na 112°, a jeho NAMĚŘENÁ hodnota údajně činí 110° :-)

    z webu v odkazu níže (zadaná hodnota pro Prahu)
    je vidět, že by mělo vyjít cca na 26° :-) Dodávám, že pro celou ČR je to víceméně stejné, lze snadno ověřit např. zadáním Bratislavy - pro několikasetkilometrovou vzdálenost činí rozdíl cca 1° :-)

    http://www.timeanddate.com/worldclock/sunrise.html

    http://clip2net.com/s/LC8B

    Je tedy zdá se zajímavé, že anonym vážně naměřil 110° :-)))

    A přesto trvám na tom, že se východ milého sluní posunul. Hezký večer všem

    s láskou
    sv.

    OdpovědětVymazat
  21. oprava - chybička se vloudila :-)

    uváděný východ v azimutu na 112° se zdá být podle výše zmíněného webu "správný" tj mělo by být skutečně 112°

    http://clip2net.com/s/LCgM

    OdpovědětVymazat
  22. Může mi někdo říct co je na obrázku číslo 14?? vpravo dole je cosi připomínajicí ufo, ten tmavej flek :)

    OdpovědětVymazat
  23. pro 9. února 16 48:

    i kldyž je jasno, tak při západu je Slunce zasprejované, je to z důvodu, že v t udobu má Slunce nejsilnější energii, už jako malému mi máma řikala že koukat do sluníčka při západu, kdy už nedráždá oči je zdravé.....hlavně východ i západ je nám z toho důvodu nejvíce skrýván

    tomas

    OdpovědětVymazat
  24. Pro Anonym z 8.2.2011 :
    I mě je jasné, že se Slunce "stěhuje" při východu i při západu od léta do jara. O tom vím,a není na tom nic divného. Ale divné je zcela určitě to, když Slunce vychází na jiném místě, než je tomu obvykle na přiměřeném místě k roční době. A to se letos v únoru stalo. O opaku mě nikdo nepřesvědčí. Jestliže mi ještě před třemi čtyřmi lety v zimě svítilo Slunce na balkon něco přes 2 hodiny, letos to nebyla ani celá hodina. Takže se něco děje. Nevíme zda se Zemí, se Sluncem nebo s obojím. Narůstající vliv může mít také záhadná planeta X (XB40,Nibiru aj.), která už údajně dospěla na hranici Sluneční soustavy, a letí dál do jejího nitra směrem ke Slunci. Je možné, že její obrovská gravitace a další síly způsobují již dnes patrný chaos v celé Sluneční soustavě. Ale to se před veřejností utajuje, a snímky či videa ze satelitů se buď cenzurují nebo retušují, aby nevznikla mezi lidmi panika. To je to poslední, co by si vládci světa přáli : předčasný kolaps jejich globální vlády. Uvidíte, že až do posledního dne budou vše tajit, zatímco "ONI" budou na den "D" dobře připraveni. Včetně varianty opuštění Země před jejím zpustošením. Americká vláda má k totmuto účelu v utajení připravenou hvězdnou záchrannou flotilu na oběžné dráze Země pocházející z tajného výzkumu a vývoje entit SKUNK WORKS společnosti Lockheed.
    Takže se zachrání samý pedofil, homosexuál, fašista a podobné obskurní lidské kreatury vládnoucí současnému světu. Ale zapomínají na jedno podstatné : Universum čili Bůh má vždy poslední Slovo !!!

    OdpovědětVymazat
  25. Souhlasím s Nibiru : žádné pálení větví apod. !!! To místo je na skalách nad řekou Vltavou, kde se žádná těžba neprovádí !!! Proto je to o to podivnější, že se vypařují lesy na skalách !!!(tedy planiny na skalách)

    OdpovědětVymazat
  26. Pro Anonyma z 9.2.2011 :
    To nikdo nepopírá, že by Slunce a Země byly jinde, než by měly být. Ale přesto se něco děje, a my nevíme, v čem to vězí...

    OdpovědětVymazat
  27. To je pravda s tím, že nejvíc je nasprejováno tam, kde září Slunce. Možná je to tím, že na ostatních stranách, kde Slunce nesvítí(je pouze "modro"), některé ty stopy nejsou téměř vidět, a proto se může zdát, že je jich na ostatních stranách podstatně méně. Na straně Slunce pak je vše bez obalu prosvětleno a odhaleno ! Kdo se taky dívá běžně přímo do Slunce a jeho blízkého silně zářícího okolí, že ? Proto to chemtrailsové zvěrstvo můžete velmi dobře pozorovat hlavně před a za ranního rozbřesku, pokud je modrá obloha. A to se občas povede.

    OdpovědětVymazat
  28. V tom je ten háček !!! Vůbec se nespoléhejte na astronomická, klimatologická a podobná data na netu, poněvadž jsem si i já už nejednou všiml, že jsou zmanipulovaná !!! Někdo moc dobře ví, proč to dělá, tedy pro koho a za kolik to dělá !!! Jeden příklad za všechny : jak je možné, že satelitní domácí meteorologická stanice vykazuje až 5°C rozdíl, oproti klasickému kalibrovanému venku na zdi. Satelitní ukazoval +2°C a klasický -3°C. Takže vpodstatě nemrzlo, a majitel tudíž nemusel provádět opatření před škodami mrazem. Může mi někdo vysvětlit, proč dochází k takovému rozdílu ?

    OdpovědětVymazat
  29. Ne, na obr.14 není UFO. Je to jen utržený kousek z těch chemických mraků vzadu. Více jich bylo dále vpravo (mimo snímek), ale to jsem nepovažoval za podstatné k fotografování.

    OdpovědětVymazat
  30. Stejně je divné, že Slunce je zasprejováno nejvíce při jeho západu a východu. Jak tomu pak máme rozumět, když potenciální pozorovatel obou slunečních poloh je v různých částech Země na různém místě. Je snad celá tato kauza chemtrails dotažena do takového ad absurdum, že jsou vypozorovány nebo dokonce vypočteny všechny potenciální body, které se mají např. nad Evropou zastříkat tak, aby jak Čech, tak Ital, Španěl, nebo naopak Nor nebo Fin měli zatříkaný nejvíce právě západ nebo východ Slunce ???!!! Jak nákladná by musela být taková příprava, a ještě nákladnější realizace a její udržování !!! Docela mě napadá myšlenka, zda ta uměle vyvolaná krize, kauza 9/11, Irák, Kuvajt, Balkán, "sametovky" atd. mají s tímto něco společného. Vždyť si představte, jak obrovské peníze to musí všechno stát. To jsou biliony a více. A jsou to investice (peníze), které jakoby vylijete "do vzduchu", z kterých pro lidstvo a vlastně pro nikoho nebude nic k užitku. Je v tomto ohledu sprostě a svévolně saháno po lidských právech, po jejich majetku i po jejich existenčních podmínkách !!! Komu řízená DEPOPULACE lidí slouží, a za jakým účelem ???!!! Na to se ještě dnes svých poslanců a politiků ptejme !!! To je dnes globální kauza č.1 !!!

    OdpovědětVymazat
  31. citace : "Je snad celá tato kauza chemtrails dotažena do takového ad absurdum, že jsou vypozorovány nebo dokonce vypočteny všechny potenciální body, které se mají např. nad Evropou zastříkat tak, aby jak Čech, tak Ital, Španěl, nebo naopak Nor nebo Fin měli zatříkaný nejvíce právě západ nebo východ Slunce ???!!"

    já bych řekl, že je to naopak naprosto jednoduché.
    Stačí vlastně tvořit mraky postupně od východu na západ a začít ve správný okamžik>> jejich geografickým umístěním kopírovat posun slunce>> k tomu všemo ti stačí ještě vědět jak dlouho se chemtrails spojují v neprostupné mračno+za jak dlouho klesnou z těch 10-13KM na požadovanou výšku v danou dobu. (tyto 2 věci jsou však jenom jeden proces ;))
    -- tento popis není asi moc k pochopení :D mnoho lépe by se to dalo nakreslit a pokud to někoho zajímá, klidně to udělám...

    OdpovědětVymazat
  32. citace: "Jak nákladná by musela být taková příprava, a ještě nákladnější realizace a její udržování !!!"

    tak tady bych doporučil začít uvažovat nad problémem absolutně jinak ;) Myslím si, že "elitaAtiVŠICHNIkolem" na nějaké náklady nehledí, ani je neřeší... protože v konečném součtu ty "náklady" jsou vlastně peníze které končí u nich!

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.