Stránky

6. listopadu 2011

Kolem Slunce je čilý ruch a NASA si nepřeje, abychom to věděli

Milý Orgonete zdravím,

 zasílám slíbené snímky, jako přílohu k mému příspěvku v diskuzi k poslednímu článku týkající se neobvyklých aktivit kolem Slunce, které možná v prvním případě nedošly na správnou adresu (pokud správná byla).
Tento příspěvek staršího data je určen hlavně "užitečným idiotům" , kteří všechno ví, na vše mají odpověď a všude byli nejméně šestkrát... Ostatní ho přijměte jako holý fakt , který nelze oddiskutovat.

Jsme obelháváni systematicky a neustále. Kolem Slunce je stále čilý ruch a NASA si nepřeje, abychom to
věděli...

Nemusíte mi samozřejmě věřit - ale naštěstí, nebo na neštěstí pro některé máme ještě stále možnost si tento fakt naprosto jednoznačně ověřit - pokud neuvěříte očím vlastním a tomu, co zde předkládám...

Obrázky z webu uvedeného níže na stránkách Orgonetu mne před několika dny velice zaujaly a tak jsem využil techniky, kterou jsem měl pod rukou, abych se přesvědčit na vlastní oči. Shodou náhod jsem dostal toto vnuknutí v okamžiku, kdy se před Sluncem nacházel obrovský kulovitý objekt, který po tři následující dny během dne driftoval z horní poloviny do spodní . Záměrně používám slovo "obrovský" , neboť jeho rozměry převyšovaly v násobcích ty, které jsou patrné na obrázcích na uvedené adrese a k jeho pozorování nebylo dalekohledu ani zapotřebí - přes dvě vrstvy disku ze starší disketky byl naprosto zřetelný pro pouhé oko ...      Po několika následujících dnech, kdy objekt zmizel, jsem prohledal archív všech dostupných snímků Slunce, ale nikde jsem nic podobného nenašel - přitom jsem si však všiml velmi neobvyklého jevu - že snímky v archívu jakýmsi "záhadným způsobem stárnou"...
Napadlo mne vrátit se v čase zpět a podívat se na některé snímky velmi neobvyklých - jak zde někteří "diskutéři znalí věci" nazývají "optických vad" , které jsem si stáhl s původním úmyslem je zaslat na zdejší stránky a mé podezření se potvrdilo:

Někdo má v tom horku zatraceně hodně práce - nebo» všechny záznamy v archívu, které jsou starší, jak dva-tři dny jsou ZÁMĚRNĚ RETUŠOVÁNY !!! Otázka zní - proč to asi někdo dělá, co opět nesmíme vědět a co se
před námi ukrývá tentokrát?

Pro ty "znalé věci" má stejná otázka poněkud změněnou formu - proč všechny "optické vady" po třech dnech mizí a proč se současně s tím mění i charakter sluneční korony? Při velkém rozlišení si totiž můžete všimnout, že v původních snímcích má korona charakter jakoby překrývajících se kostiček a v těch následujících retušovaných má spíše "vlasovou" strukturu a podezřele stejný tvar, jako celek. Možné vysvětlení je - že retušování je vzhledem k počtu objektů a snímků asi dost pracné a výsledky nejsou zrovna nejlepší a tak se na upravený snímek na závěr ještě digitálně "naloží" univerzální maska korony, která má zahladit stopy - ale mohu se samozřejmě mýlit...

Pokud se obrázky seřadí vedle sebe ( první tři zasílám v párech - nejdříve původní originální ze dne 7.7.2011 (které už však nenajdete ) a následně retušované se stejným časovým záznamem, které jsou k vidění nyní - jsou fakta dostatečně výmluvná a zřejmě nepotřebují komentář...

Jak je z přiložených snímků zřejmé - v některých případech jsou "vady čoček optického systému" obzvláště zajímavé - viz na třetím snímku v pořadí - čas 09:25:30...
Příslušná retuš následuje - ty další (identické snímky z archívu) neposílám - každý se může přesvědčit sám, že na odpovídajících snímcích se už nic podobného nenachází...


Ještě stručný návod - na uvedené adrese zvolte: Ahead EUVI 195, zvolte rozliąení 1024x1024 (případně menší - rychleji se obrázky načtou), do políčka start zadejte datum 20110707 případně 20110627 a označte Slideshow. Po kliknutí na Search vyčkejte až se načtou všechny obrázky - chvíli to trvá a záleží na rychlosti počítače - následně si již pomocí tlačítek pod obrázky "nastepujte" příslušný obrázek se shodným časovým údajem. Přidržením klávesy Ctrl a otáčením kolečka na myši, případně klávesy + si můžete prohlédnout i detaily - ale to už větąina z Vás ví - těm se omlouvám...

P.S. pro obzvlášť zvídavé - zadejte do políčka start dnešní datum, vyhledejte zajímavý snímek a stáhněte si jej třeba na plochu ( je po ruce) a zkuste najít stejný snímek po třech dnech ...


Ještě příslušná adresa, kterou uvádím pro nově příchozí: http://stereo.gsfc.nasa.gov/ cgi-bin/images
(http://stereo.gsfc.nasa.gov/cgi-bin/images)

Všechny srdečně zdravím a těším se na komentáře
"optických inženýrů" ...

    Boban - příznivec "Odhalení" a (na) Orgonetu
Slunce1:
Retuš:
Slunce2:
Retuš:

Slunce3:
Retuš:
Slunce 4:
Slunce 5:
Slunce 6:

Slunce 7:

34 komentářů:

  1. Tak tohle byla Bobane dobrá práce. Díky moc!
    Alfa

    OdpovědětVymazat
  2. no zaujimave veci su tam, skusal som si to a je tam vela neidentifikovatelnych objektov v blizkosti slnka, a pri prezerani sa mi nejak vsetko vyplo teda napisalo ze sa vyskytla chyba, hm ze mi to nikdy pretym nerobilo, sice zeby nahoda :) uz asi vela konspirujem... v kazdom pripade dik za link

    OdpovědětVymazat
  3. Nechcu být podezíravej ale všiml jsem si, že ty věci tam jsou vidět jen když je ta fotka v té horší kvalitě. Ale jinak dost zajímavý je, že ty stroje vydrží tak ohromnej žár. Pavel J.15

    OdpovědětVymazat
  4. 23:07
    Proč myslíž, že by tam měl být veliký žár? :-)
    Michal

    OdpovědětVymazat
  5. Vážení astronomové na stránkách:
    http://www.astro.cz/obloha/slunce/

    si každý dovede odpozorovat zvýšenou aktivitu Slunce v podobě protuberancí a skvrn.
    Aktivitu strojů a entit u Slunce by mohlo jít ověřit teleskopem na některé lidové hvězdárně.
    Orzul

    OdpovědětVymazat
  6. Digitální postprocesing je u těchto snímků logický. Nebo si snad někdo myslí, že sluneční korona je v reálu opravdu takto kostičkovaná? Nevím, jestli NASA dostává ze sond ještě další data, která by použila k dodatečnému zpracování. Možná je to jen reklamní trik pro ty, kterým by se původní obrázky zdály nekvalitní.

    Pokud by NASA opravdu chtěla něco tajit, proč by snímky s artefakty a kostičkovanou koronou vůbec zveřejňovala? Argument, že zfalšování je tak náročné, že trvá několik dní, je směšný. Sám bych dokázal napsat algoritmus, který objekty odstraní během desetiny sekundy i na počítači s výkonem mobilniho telefonu. Nejsem žádný expert, trvalo by mi to pár hodin, výsledek by nebyl tak pěkný jako od NASA, ale artefakty by byly pryč.

    OdpovědětVymazat
  7. super!!.. minulý rok som napísal hromadný mail známym skoro identický tomuto článku presne o tomto retušovaní a zahmlievaní skutočnosti(venujem sa ufo).. tuna pripájam aj videá čo som vtedy použil na ukážku čo sa asi okolo slnka deje, plus hlavný článok, ktorý ma na toto téma upútal.. http://beforeitsnews.com/story/362/003/NASA_Caught_Censoring_Out_UFO_Objects_From_Images.html http://www.youtube.com/watch?v=2pFsd5xZJ6A&NR=1&feature=fvwp

    OdpovědětVymazat
  8. Známeho chalana prepustili z hvezdárne, asi bol moc zvedavý...
    Bo

    OdpovědětVymazat
  9. Pavle, netuším, o jaké "horší kvalitě" je řeč? Kvalitu snímků lze nastavit pomocí rozlišení a to nemá na výskyt těchto objektů žádný vliv - jsou tam vždy a všude...

    Abych "uklidnil" nejen Vaši podezíravost, pokuste se najít nejdříve odpověď na jednoduchou otázku:
    Proč je nutné retušovat snímky za předpokladu - že se vždy jedná o "optické vady" ...?

    Jestli by nebylo jednodušší a levnější, kdyby to NASA jednoduše vysvětlila a případně názorně ukázala, jak k těmto "běžným" vadám dochází...?
    Minimálně by ušetřili jednu pracovní sílu - i když kdoví, kolik jich na tom dělá na plný úvazek...?

    Ještě bych podotkl, že je dost zásadní rozdíl, pokud se díváte na snímky z aktuálního dne a třeba den příští třeba k večeru - co do počtu, nikoliv kvality snímků . Obecně bych doporučoval zadávat do hledání "včerejší" datum...
    Kolem oběda (pokud zadáte aktuální datum) jich bývá obvykle málo a někdy není z čeho vybírat..
    Konkrétně včera jich bylo teprve 42 z jedné strany, z té druhé o něco méně a scházela celá sekvence snímků od 6.56 - 10.56...

    První den večer obvykle bývá "puštěno do oběhu" pouze 80 - 90 snímků z každé strany (někdy i více, někdy méně) a ten další den je jich již téměř přes dvě stovky...

    Přiznám se, že tuhle "taktiku" od NASA dost dobře nechápu, ale asi nejsnadnějším vysvětlením bude, že retušování on-line není z jakéhosi "netechnického" důvodu technicky možné...

    Pokud stihnete ještě něco původního z toho dalšího dne - je jich už kolem 500 a více z každé strany - takže najít některé "lahůdky" je spojeno s prohlížením i tisíce snímků...

    Co se týče toho žáru Pavle - už jsem to tady někde v diskuzi psal ...
    Můj názor je takový, že pokud pro tyto - nazvěme je třeba entity - není problémem samotná přitažlivost Slunce ani konstrukce takto obrovských objektů (či strojů), problém žáru zřejmě vyřešili také úspěšně...

    Vím, že to pro poněkud technicky založenou skupinu lidí zní přímo šíleně - ale přijde mi to méně šílené - než tvrzení, že to co vidíte na vlastní oči je přelud, vada čočky, hvězdy, meteority a spousta dalších hovadin...

    A jen tak mimochodem - zkuste si jen na chvíli představit tu šílenost, kdybychom jen na moment připustili - že to, co vidíme na vlastní oči je přelud...
    Boban

    OdpovědětVymazat
  10. Ten kdo se trošku o sluníčko zajímá tak ví,že tahle aktivita je pozorována již od ledna 2011..těm úkazům co se okolo pohybují říkáme "žabyčky".Ale ty podélné svítící čáry jsou poměrně nové objekty.Vše co se kolem sluníčka děje je "úžasný" :-):-):-)
    Pavla

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojte. Výborná stránka na pozorovanie je aj tu: možezte si slnko pozerať cez rôzne filtre, v rôznej veľkosti a v ľubovoľnom čase: http://helioviewer.org/

    OdpovědětVymazat
  12. Zdravím, když je tu řeč o pozorování slunce pomocí filtrů, tak jsem dnes ráno kolem 10:00 jen tak z legrace použil dvě skla ze svářecí kukly a mrknul se na něj. Jaké bylo moje překvapení, když jsem spatřil před sluncem tmavý nehybný objekt (skvrnu). Mrkněte se sami, co by to mohlo být. Je tam pořád. Chce po pořádně tmavý filtr, třeba několik disket přes sebe.

    OdpovědětVymazat
  13. Ad Boban: Oficiální vyjádření NASA k těm objektům samozřejmě existuje.
    http://www.colinandrews.net/SolarSpheres-02.html
    Je to i celkem logické - to, co ukazují v prvních dnech, je jen jakési preview a když dostanou všechna data, tak obrázek opraví.

    OdpovědětVymazat
  14. jj, taky jsem to sledoval a kromě vecí okolo slunce, jsem si vsiml, ze každé 2 hodiny slunce pulzuje.. nevim jak dneska, uz nemam link na tyhle fotky, ale staci si to poskladat do slide show a je jasne videt, že kazdy 2 hodiny zasvítí znatelně více, alespon na fotkách z června a července....

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní 13:43 - je tam normální sluneční skvrna a je NA Slunci, ne PŘED Sluncem.

    OdpovědětVymazat
  16. To co se ted blíží k zemi a je to hodně blízko a tento týden by to mělo být aji vidět tak zde je na to zajímavý článek? http://theintelhub.com/2011/11/07/amazing-asteroid-yu-55-photo-enhancementspictures/

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymnímu 9:11

    - nikdo si určitě nemyslí, že sluneční korona je v reálu kostičkovaná - jste zřejmě první, kdo to připouští...
    Zřejmě jste nepochopil - charakterizoval jsem takto strukturu snímků jen proto, abych upozornil na rozdíl mezi originálními a následně retušovanými...

    Nebo ještě jinak - pokud si pustíte video (souvislou pomalou prezentaci jednotlivých snímků - těch originálních) můžete pozorovat kromě objektů pomalé otáčení Slunce, jednotlivé erupce a tím samozřejmě i neustále se měnící tvar sluneční korony...
    Pokud tak učiníte s retušovanou sérií snímků - uvidíte jen pomalu otáčející se Slunce, téměř žádné objekty, žádné erupce(?!) a nejen to - sluneční korona během celé prezentace téměř nemění svůj tvar...

    Ale Vám osobně to zřejmě nevadí - Vám je to totiž jasné...

    Mám jeden návrh:

    Co kdybyste místo machrování, jaký jste expert na programy vymyslel jednoduchý algoritmus s pomocí něhož by se dala ze snímků odstranit veškerá kamufláž včetně umělé masky sluneční korony, která je na snímky dodatečně naložena...?

    Netuším, jak je to složité a pracné - ale Vám to určitě moc práce nedá a výsledek by možná překvapil i Vás samotného...

    Vaše vysvětlení s vaším dovolením neberu a prozradím Vám jeden detail - pokud si prostudujete několik starších prezentací,snadno zjistíte, že asi na dvanácté hodině sluneční korony (ne u všech snímků) se nachází jeden tmavý bod...
    Pokud nebudete líný a následně si pustíte prezentaci snímků, možná taky zjistíte - že tento bod je stále na stejném místě, navzdory tomu, že se Slunce otáčí... jen tak mimochodem - na originálních snímcích ho nikde nenajdete...

    Kdyby tam někde poletovaly mouchy - vysvětlení by se nabízelo téměř samo - ale to by nebylo zajímavé a proč by to vlastně NASA dělala - že...?

    Boban

    OdpovědětVymazat
  18. A Anonymnímu 14:04

    ...pokud jsem pochopil správně - na Vašem linku se řeší jakýsi "kulovitý objekt" u kterého se světlejší část - "odlesk Slunce" - jak tvrdí jeden z účastníků diskuze nachází na opačné straně, než by logicky měl...(?)

    Pominu fakt, že se nejedná o kulovitý objekt a je to naprosto zřejmé i z přiložené fotografie...
    K ostatnímu se snad nemá cenu ani vyjadřovat - pokud někomu stačí takovéto vysvětlení, jako oficiální postoj a vyjádření NASA...

    A jedna řečnická otázka:

    Co je logického na tom, když po té "co byla obdržena všechna data" se původní "preview" obrázky upravují dodatečně tak - aby o ničem nevypovídaly...? Nemělo by to být obráceně...?

    Hezký večer všem Boban

    OdpovědětVymazat
  19. Sun is shining

    http://www.youtube.com/watch?v=ByQjsaCyQd0&feature=related

    OdpovědětVymazat
  20. „Americká vláda nemá žádný důkaz o exsitenci života mimo naší planetu nebo o mimozemské přitomnosti, která kontaktova nebo angažovala jakéhokoliv člena lidské rasy.“ uvedl Phil Larson z Úřadu Bílého domu pro vědy a technolgie na stránce WhiteHouse.gov. „Není zde žádná věrohodná informace, která naznačuje, že jsou před veřejností skrývány jakékoliv důkazy.“

    http://www.msnbc.msn.com/id/45176460/ns/technology_and_science-space/#.TrdzbrJZ1fU

    OdpovědětVymazat
  21. Ad Boban 15:58: Jak je vidět, vysvětlení NASA bylo zbytečné. Kulové i čárové objekty vznikají nejspíš průchodem kosmického záření snímacím čipem (je to tam zmíněno). Pokud projde rovnoběžně = velkou částí čipu, bude z toho čára, jinak jen bod. Ošklivý objekt ("žáby" a spol) z toho udělá komprese, která je hodně ztrátová, což je vidět i ze čtverců v koroně.

    Ad řečnická otázka, na kterou stejně odpovím: Nechat tam původní preview by mělo asi stejnou logiku jako nechat obrázek stahovaný z internetu pomalou rychlostí načtený jen napůl, i když už je načtený v plném rozlišení.

    Korona samozřejmě dokreslená není. Stačí si to pustit rychleji (třeba každý desátý snímek a párkrát kliknout na "faster") nebo použít jiný filtr než ten "zelený" 195 nm, na kterém erupce moc vidět nejsou. A ty artefakty jsou i na "upravených" snímcích, jen už nejsou tak rozplizlé, ale jsou to většinou jen body. Černého bodu jsem si nevšiml.

    OdpovědětVymazat
  22. Ty gigantické roboty o velikosti planet, co operují v koroně našeho Slunce (třeba není jenom naše !), a ty světelné doutníkovité zřejmě nákladní lodě (jsou z nich vystřelovány do prostoru stovky modulů, z nichž se potom skládají ty gigantické stroje ! Zachycuje to dokonce množství videospotů na netu !),dlouhé až kolem 1.500.000 Km (jsou i delší než je průměr slunce 1.400.000 km !), už nikdo ze současné reality neodpáře !!! Jsou tam, a my to již víme !!! Nová neznámá je pro nás to, proč tam jsou, co tam dělají nebo hledají, a jaké případné nebezpečí, pokud se "hrabou" ve Slunci, nám může hrozit ???!!!

    OdpovědětVymazat
  23. Ještě k těm gigantickým strojům na slunci : proč si myslíte, že Hollywood letošního roku nechal vzniknout sérii filmů pod souhrnným názvem "Battle" ???!!!

    Jen se podívejte na trailer "Battleship", a budete tomu více rozumět (viz http://www.youtube.com/watch?v=DYCZKuDLvCI ). Všimněte si zvláště sekvencí od 2:38 a 6:04, jak je ten mimozemský stroj proti lidem na loďce obrovský. A sekvence od 2:50 ukazuje, že ty mimozemské stroje jsou větší než americké křižníky...takže chytrému napověz, a ... dál už to znáte... :)

    OdpovědětVymazat
  24. 7. listopadu 2011 15:40:
    Korona není pořád stejná. Stačí se podívat na snímky, které jsou od sebe alespoň několik hodin nebo i dnů. A i kdyby byla namalovaná, tak odstranit nepůjde. Není to starý obraz, ze kterého by šly olupovat novější vrstvy.

    OdpovědětVymazat
  25. Anonymnímu 15:58

    ...myslím, že vysvětlení NASA nebylo zbytečné a mělo svůj účel - zbytečné není ani to Vaše - sám používáte slovíčka "nejspíš" a to má v našem jazyce dost široký význam.
    Jinak to samozřejmě hezky vysvětlujete - teď ještě zbývá, aby jste vysvětlil - jak vznikají konkrétně ty objekty, které jsou uvedeny na snímcích výše - zde o žádné čáry, či body nejde...

    Zdá se, že jste "všímavý" - různé objekty se opravdu nachází i na těch upravených snímcích - ale jsou to vesměs "tečky" a "rovné čáry souvislých bodů" - ty nestandartní tam nikde nenajdete...

    Napadá mne - kde asi mizí ty "ošklivé objekty", které kosmickým zářením určitě nejsou (viz foto výše) a které jsou viditelné mimo sluneční koronu...?

    Zkuste třeba konkrétně den 27.06.2011 čas 05:05:30 a 15:25:30.
    No a když už v tom budete - pusťte si prezentaci snímků za celý den mnohem rychleji a před tím si zmenšete obrázek alespoň třikrát. A vnímejte koronu, jako celek - nehleďte na detaily ...
    Tak tohle jsem měl na mysli - nikde jsem netvrdil, že korona je dokreslená - byla řeč o masce, která snímky překrývá...
    ...a opravuji (všem se omlouvám, nechal jsem se unést) - erupce samozřejmě viditelné jsou i na upravených, ale již ne tak zřetelně, jak na původních snímcích...

    ... to bychom měli a zbývají už jen ty "černé tečky" - ta, o které jsem mluvil tam skutečně je - nepsal jsem, že se vyskytuje všude - to Vám asi uniklo - takže zase opravuji - tak "všímavý" zase nejste, ale určitě jste si všiml těch černých teček, které se shlukují převážně v tmavě zelených oblastech...

    Možná bychom se mohli pokusit i "vysvětlit" - průchodem kterého druhu kosmického záření vznikají ty černé tečky a proč nevznikají černé čáry - jako v případě bílé...

    ...jsem jedno velké ucho... Boban

    OdpovědětVymazat
  26. A pro Anonymní 7:55

    ...netvrdil jsem, že korona je pořád stejná ale že "sluneční korona během celé prezentace téměř nemění svůj tvar" (myšleno za daný den) a v tom je podstatný rozdíl...
    Masek je samozřejmě několik - pokud by byla jedna jediná - určitě by to nikdo nepřehlédl...
    Tohle snad pochopili už i v NASA...

    ...jinak je samozřejmě škoda, že masku odstranit nelze - "naivně" jsem se domníval, že to spraví jednoduchý algoritmus a schopných je kolem spousta... hezký den Boban

    OdpovědětVymazat
  27. Tak jak je možné zřetelně na těch záběrech (viz video v článku "Video : gigantické robotické struktury upravují naše slunce" z 5.11.11) pozorovat "vydolované" prohlubně v koroně slunce, a na jejich okrajích podle vás ty "černé tečky", což jsou ve skutečnosti ty gigantické roboty/stroje, které se setavují ve vesmíru v blízkosti slunce ze stovek snad až tisíců různých modulů, které vystřelují obrovské doutníkovité objekty (délky až 1,5 mil.km !!!) v nepřetržitém proudu jako když se sypou korálky z rotrženého nárdelníku. Ty moduly se shklukují kolem menších světelných doutníků (o velikosti přibližně 1 až 3 násobku průměru Země, tj.12.756 km až 38.270 km) a sestavují v ty gigantické roboty/stroje, které se pak přesouvají na koronu slunce !!! Dovedete si vůbec někdo představit tak obrovský stroj ???!!! Kam se hrabou scénáře Hollywoodu proti skutečnostem Stvoření a JEHO Vesmíru !!! Ty doutníky, různé koule, čočky, soudky, fazole, jakoby světelní ptáci s křídly, různé šípy a šipky (dokonce tam je i trojzubec jako kdyby přilétal sám slovanský bůh Perun) a všelijaké další složité temné, zlatý a rudý prostorový kříž na způsob krychle (jako mají švýcaři na vlajce) barevné i světelné struktury, jsou na mnoha snímcích a kamerových monitorinzích ze satelitů uvedených na netu !!! Prostě to množství a rozmanitost a barevnost struktur nemůžou být optické klamy a podobné rádoby konspirace !!! Takže asi takto proti všem skeptikům a notorickým popíračům !!!

    OdpovědětVymazat
  28. Ad Boban 12:10:
    Body jsou způsobené nejspíš kosmickým zářením ("nejspíš" proto, že jsem neměl daný čip v ruce ani nejsem expert na kosmické záření). Objekty se z bodů stávají takto:
    http://i42.tinypic.com/21481ed.jpg
    - Na prvním obrázku je bod vyrobený v GIMPu ťuknutím černého štětce o průměru 1 pixel na bílou plochu. Netrefil jsem se přesně doprostřed pixelu, tak se trochu rozmazal.
    - Na druhém je tentýž obrázek uložený jako jpg s kvalitou 20. Simuluje to, jak vznikne artefakt na aktuálních snímcích. NASA samozřejmě nepoužívá jpg, ale princip bude podobný.
    - Na třetím je první obrázek uložený jako jpg s kvalitou 100. Ejhle, artefakt je pryč a zpátky je původní bod. Tohle je tedy ten "retuš", který NASA získala až za delší dobu, protože stažení kvalitnějšího obrázku se protáhlo.

    Na aktuálních (195 nm) snímcích je změna korony vidět velmi špatně, v podstatě jen jako chaotické víření zelených čtverců. Na detailnějších jsou změny hodně pomalé, ale jsou a na masku mi to nepřipadá. Evidentně se otáčí spolu se Sluncem a ve Vámi uvedeném dnu je i jedna pěkná erupce v pravé části, která jde vysoko do korony. Na černé tečky se podívám večer.

    Mimochodem, snímků v opravdu vysoké kvalitě je málo i ze starších úseků, družice evidentně nestíhá posílat všechno, co nafotí.

    OdpovědětVymazat
  29. Ad Anonymní 14:39

    Vy prostě nezklamete - hezky a názorně jste nám ukázal, jak vznikají z bodu objekty, ale zkuste vymodelovat i tento z dnešního dne Ahead EUVI 195 20111108 čas 05:15:30 - pokud se vám bod zobrazí při nějaké kvalitě či rozlišení tak, že přechází z bílé do černé pak do zelené a znovu do černé (drobné detaily vynecháme) a navíc v tak pravidelných tvarech - tak jste mne přesvědčil...

    Mrkněte také na druhou stranu Behind také z dnešního dne čas 18:36:31 a 18:46:31 (zhruba na sedmé hodině) a zauvažujte, jestli je možné, aby "kosmické záření" vycházelo v těchto dvou časových zlomcích téměř ze stejného místa a vytvořilo téměř stejnou chybu - stejně orientovanou - jen o něco větší...?
    Mně to spíše přijde - že objekt se během 10 minut přiblížil...

    K tomu záření - taky nejsem žádný expert, ale obávám se, že za okolností kdy musí být samotný čip přímo bombardován všudypřítomným kosmickým zářením - by asi neplnil svoji funkci, pokud by to nebylo řádně ošetřeno a čip nebyl patřičně odstíněn...
    Domluvme se tedy - že paprsky na něj budou dopadat pouze kolmo a v úhlech blízkých kolmému - nikoliv rovnoběžně - obzvlášť dlouhé přímky tedy odpadají... (je to jen taková hypotéza)

    ...a s těmi černými body vám to ulehčím - jejich hemžení je v tmavé oblasti "jižního pólu" (vždy se hemží jen v tmavé části - bude to nejspíš charakteristická vlastnost jen pro "určitý druh kosmického záření") a uvidíte ho zřetelně dnes, zítra a možná ještě pozítří na straně Ahead...

    A černý bod na masce, o kterém byla řeč je na té straně opačné Behind na pozici "dvě minuty před dvanáctou" - ale nikoliv dnes, zítra a možná ani pozítří - ale až naloží na snímky masku...

    Zkuste se mnou souhlasit - že kdyby to bylo například kosmické smítko na skle objektivu - není důvod k tomu, abychom ho neviděli pořád...

    hezký večer všem Boban

    OdpovědětVymazat
  30. Souhlasím s tím, že smítko na objektivu by bylo vidět pořád.

    S kosmickým zářením už ne. Samozřejmě čip odstíněný bude, ale desítky tun olova, aby neproniklo opravdu nic tam asi nemají. Navíc je určitá šance, že nějaká částice přímo ze Slunce zareaguje s atomem čipu nebo jeho okolí uvnitř stínění a některá z výsledných částic bude mít ten správný směr. To je jen hypotéza, jak je to pravděpodobné, se zeptejte někoho z NASA nebo AVČR.

    Dvě anomálie na dvou snímcích po sobě nejsou nic nepravděpodobného. Na zmíněných snímcích jsou asi 21 pixelů daleko (při rozlišení 512x512). Pokud předpokládáme jednu anomálii na snímek, tak se dvě po sobě méně než 21 pixelů daleko objeví na jedné z 200 dvojic snímků. Pokud by to byl opravdu pohybující se objekt, proč by se tak nestávalo na každém snímku? Pokud by se pohybovaly opravdu tak rychle, tak ani ten dvojitý by nemusel být ten samý, ale úplně jiný.

    Artefakt na snímku Ahead EUVI 195 20111108 čas 05:15:30 vypadá dost podobně jako ten můj. Jen je větší a má složitější strukturu. Pohrát si s ním můžu, až bude snímek ve vyšším rozlišení. Ale vzhledem k tomu, že NASA používá trochu jiný systém než jpeg, tak prostě vznikají trochu jiné artefakty. Spíš by mě zajímalo, jak vysvětlujete, že většina artefaktů je orientována severojižním a východozápadním směrem. Reálné objekty by měly pravděpodobně náhodnou orientaci, zatímco komprimační artefakty na čtvercové mřížce právě takovou, jaká je orientace mřížky.

    OdpovědětVymazat
  31. A jak můžete tvrdit, že se musí objekty kolem Slunce zrovna kvůli Vám volně pohybovat, když nikdo z nás nevíme, za jakým účelem sem byly dopraveny. Pokud TAMTI mají nějaký řád, plán či co podobného, budou se řídit tím, a ne nějakým přáníčkem tuctového pozemšťana. Uvědomte si, že stojíme v této době na prahu mnoha neuvěřitelných odhalení, a některé skutečnosti, které se nám nehodí k našemu světonázoru, zvykům a konzumnímu způsobu života i myšlení, budeme muset volky nevolky přijmout a nějak se s tím vyrovnat !!! Jen proto, že něco zní neuvěřitelně, ještě neznamená, že to kvůli tomu nebude existovat !!! Jak se říká, všechno je "ve hlavě". Někdo ji má holt otevřenou, jiný zase zabedněnou, a takový je už život...

    OdpovědětVymazat
  32. Tak alespoň v něčem jsme se shodli...

    S tím olovem samozřejmě souhlasím - ale to neznamená, že neexistuje jiný způsob, jak tento problém vyřešit a my o něm nemusíme mít ani potuchy tak jako o spoustě jiných věcí - nic neobvyklého...

    Anomálních snímků jsem měl ještě do minulého týdne plnou plochu - při čištění jsem je naházel neprozřetelně do jedné složky a "něco se stalo"... - na opětovné hledání nyní moc času není, ale pokud se něco vyjímečného objeví - určitě to dám k dispozici...

    Nakonec ta naše diskuze má i své pozitivum - orientace objektů, na kterou upozorňujete je k zamyšlení a přiznám se, že jsem ji sám nepostřehl...

    Na tmavé body jsme se nedostali - ale myslím si, že můžeme náš dialog směle ukončit konstatováním - že mezi námi dvěma je nejspíš jen jeden zásadní rozdíl - Vy považujete NASA za seriozní a věrohodnou organizaci - já nikoliv a myslím si, že tohle není jediná oblast, ve které spoustu věcí kryje...
    Nejspíš oba doufáme - že se to snad brzy dozvíme...

    Jste dobrý soupeř - díky za diskuzi a přeji hezký večer ...Boban

    OdpovědětVymazat
  33. Co pak to nechápete?? Nibiru? Annunaki? 2012? Už se to blíží!!! Kajte se!!!!!! Bude zle..... ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpovědětVymazat
  34. Tak nevím co si mám o tom myslet. Jsem obyčejnej člověk co cítí v poslední době velkou nejistotu v naší budoucnosti. Veškeré budoucnosti. Když vezmu v potaz jak se furt hroutí světová ekonomika jak všude chybí peníze jak je naše civilizace během ,plácnu, 50 let tak vyspělá ,že už fakt nemám představu co všechno by jsme ještě ,krom cestování časem a překonání rychlosti světla, měli umět. A to kdoví co všechno nevíme. Co se nedostane k nám obyčejným lidem. Myslím si ,že naše civilizace je tak nějak u konce. Tak jako všechny ostatní v minulosti. A kdoví co se děje u slunce. Možné je vše. Jen si myslím, že s tím nic nenaděláme. Musíme jen doufat, že ať se děje ,mimo nás, co se děje , tak si stihnem vypít ještě pár flaštiček Whiskey a pomilovat své ženy a přítelkyně, dětem dopřát a být na sebe aspoň trochu hodný. Vím zní to americky ale je to tak... Jedno je JISTÝ. Budoucnost je NEJISTÁ...
    Richard

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.