Stránky

25. listopadu 2011

Přelet zvláštních strojů

Zdravím OrgoNeta,
a následně mu zasílám odkaz na velice zajímavé video : kendalfield http://www.youtube.com/watch?v=w9nxa8ieAdY

Jedná se o vyjímečné záběry z přeletu obrovské letky zvláštně vypadajících strojů nízko letících nad terénem včetně obydlených oblastí. Koho by něco takového nešokovalo, a nemyslel by hned na to,zda vypukla válka nebo invaze mimozemšťanů. Asi nebuďme příliš naivní, protože vůbec netušíme, co všechno a v jakém počtu mohou mocnosti k dispozici v případě nasazení mít. Některé komentáře pod videem však naznačují, že se jedná naopak o demonstrativní nízké přelety mimozemských Annunaki nad UK, a britská vláda to prý zakázala zveřejnit v médiích. Tento přelet se odehrál   16.01.2009 nad městem Kendal. Město Kendal je v Cumbrii, a Cumbria je nemetropolitní hrabství v regionu Severozápadní Anglie. Cumbria se stala hrabstvím roku 1974, skládá se ze šesti distriktů a celková populace je 498,800 obyvatel. Je to třetí největší hrabství v Anglii. Na západě ho obklopuje Irské moře, na jihu Lancashire, na jihovýchodě North Yorkshire a na východě Durham a Northumberland. Na sever leží Skotsko. Zajímalo by mě, zda někdo víte o podobných přeletech i z jiných částí světa.

Čtenář z CK. 

42 komentářů:

  1. Proboha, taková blamáž. I kluk ze základky pozná, že je to vytvořeno v 3D Maxu. A to docela amatérsky.

    OdpovědětVymazat
  2. To video je na první pohled podvod. Nevím sice, jak se podobná videa vytvářejí, ale působí to značně uměle.
    Myslím, že Orgonet by měl informace víc filtrovat a nedávat sem kdejakou ptákovinu. Tím se znevěrohodňují i hodnotné informace.

    LK

    OdpovědětVymazat
  3. Milý Orgonete, chovám k tobě velký respekt, ale vystavovat zde podobné nesmysly je pod tvou úroveň a úroveň těchto báječných stránek.

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím, ale přijde mi to jako FAKE hodně oblíbené slůvko na streamu.(ale pochybuji ta grafika nic moc v dnešní době jak by řekl někdo na streamu hoďka práce a udělám to samé-není to můj případ, ale beru toto video jako výstřelek) ale už podle počtu shlédnutí a hodnocení videa můžeme považovat toto video za bezpředmětné..ale tak aspoň máme důvod diskutovat..A i to druhé video z té británie mně tak přijde no nevím..

    OdpovědětVymazat
  5. Tu sa musi clovek asi iba trochu pousmiat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Působí to jako UFO podvrh kterých jsou na YT stovky.

    OdpovědětVymazat
  7. Všimněte si, jak ona plavidla "míjejí" sloup na horizontu :-)))
    A další nesrovnalost: v závěru prvního záběru čelo letky nalétává nad dům. Pak kameraman asi 10 vteřin sbíhá ze schodů, a když otevře dveře, teprve se nad domem objevují první plavidla. Musel to být hóóódně veliký dům. :-)))
    Vlabi

    OdpovědětVymazat
  8. pardon, ale to je zjevná animace.

    OdpovědětVymazat
  9. No neviem, ale verím tomu asi tak, ako že mi popred okná preletela Enterprise.
    http://www.mojevideo.sk/video/10b7d/autobus_do_skoly.html

    Takéto videá spraví šikovný počítačový grafik bez väčších problémov.

    OdpovědětVymazat
  10. Orgonete, prober se, prosííím... vsechny ty snadno vysvetlitele opticke jevy/kazy z webkamer a ruzne nesmysly jako treba tohle TEZCE znevažují tento web, je dost lidi, co se začína treba o chemtrails zajimat, ale pro tuny techto *racek se je sem uz stydim posilat, protze prvni čím argumentují, nejen me, ale i sobe, je že to jsou kraviny, když zde je tolik blbosti, zjevných na první pohled.... Promin, to nemyslim zle, naopak, je mi to fakt uz docela dost lito... pada s tim dulzite poselstvi...

    Petan

    OdpovědětVymazat
  11. Mohl by někdo schopný předvést ukázku, jak se takové "fake" video dělá, pokud je to "fake" ? Docela by mě to zajímalo. Nakolik i amatéři jsou schopni vyrábět na první pohled "věrohodná" videa podobného typu.

    OdpovědětVymazat
  12. Zdravím,

    stačí jen to,že než by seběhl dolů po schodech tak ''letka'' by byla dávno pryč a nic by nenatočil,takže podvod.

    OdpovědětVymazat
  13. Takže jedině já a čtenář z ČJ že skáčeme na špek výrobci "fake" videa? (:-)))

    No, beru to video trošku s rezervou, ale v zásadě mi ta situace nepřipadá nemožná.

    Souhlas s 15.26:
    Vy, co jste si jisti, že jde o podvrh, mohli byste nám něco podobného vyrobit? Taky by mě to zajímalo.

    OdpovědětVymazat
  14. Ty měnící se pixely na sloupu je projev diletanství. Také chybějící Fufouni v některých průhledných částech toho velkého stromu jsou jasným důkazem. Je toho tam více, ale škoda klávesnice :-)

    OdpovědětVymazat
  15. jj ... jasná animace. Ještě bych poznal, že jde animaci z PC ... a ne ze Silicon, nebo Sun strojů.
    Ale ukazuje to zdravého ducha na orgonetu, spousty lidí si všimlo podvrhu :) plus orgonetu

    OdpovědětVymazat
  16. Je to síce o niečom inom, ale tu je názorná ukážka, ako sa podobné videá dajú urobiť:
    http://www.youtube.com/watch?v=QNXmgF2yAEc

    OdpovědětVymazat
  17. No, jestli to jsou podvrhy, tak to vůbec nevadí. Aspoň se našima ostřížíma očima naučíme rozlišovat fake od nefake, ne? :)
    Taky bych si moc přál, aby někdo takové "fake" vyrobil a dal sem, zvláště když je to tak jednoduché. Odborníků na rozpoznání "fake" je tu dost, že?
    Alfa

    OdpovědětVymazat
  18. Nejsme profesionální grafici a makeři videí :) takže něco podobnýho třeba neumim, ale vim že mírně pokročilý v tomhle oboru to hravě dokážou.. např. studenti vysokých škol, možná i pár samouků středoškoláků ;) na youtube je takových videí mraky.. jak napsal 15:26 začínají se tu čím dál objevovat falešná videa a to dost znehodnocuje tento blog.. a to ho čtu velmi rád, a též sem lidi odkazuju ;-)

    OdpovědětVymazat
  19. Orgonet, nechápme sa zle. Ja, a myslím si, že ani niektorí ďalší, sa nestaviame proti existencii UFO alebo možnosti podobného preletu. Ale keď mi niekto podsunie počítačovú animáciu, tak sa proti nej ohradím.

    Je to ako s kruhmi v obilí. Niektoré sú skutočné, ale mnohé z nich sú jasný podvrh urobený ľuďmi. Odhalením jedného falošného kruhu nedokážem falošnosť všetkých. Dokážem falošnosť akurát toho jedného. Ešte stále je tu množstvo ďalších, ktoré ani s použitím najmodernejších verejnosti známych technológií urobiť nedokážeme.


    Anonymní, 25. listopadu 2011 22:46. Pravé od nepravého dokážeme rozlíšiť len pri amatérskych pokusoch ako je tento. Špičkoví profesionáli robia svoju prácu takto, a tam to už v mnohých prípadoch rozlíšiť nedokážeme:

    Ako sa robia efekty vo filmoch:
    http://www.mojevideo.sk/video/f916/ako_sa_robia_efekty_vo_filmoch.html

    OdpovědětVymazat
  20. je to smiešny podvod, ale viac ma zaujíma motivácia, prečo to niekto robí a prečo sa niekto toho chytí. Už nás ozaj majú za bláznov?

    OdpovědětVymazat
  21. Taky si všímám různých až bláznivých videí s UFO, s pády asteroidů, pády letadel, atomové výbuchy, všelijaké slátané "potvory" apod., které jsou zjevně počítačově upraveny. Jsou však videa, kde máte podezření na "Fake", ale vypadají tak věrohodně, že jste na vážkách, zda tomu uvěřit. Zvláště mě zaujaly různé detaily hry stínů a světel na předmětech, povrchy, pohyby a jevy v iterakci předmětů s mraky a vodní nebo mořskou hladinou, pohyby předmětů pod mosty nebo za složitou kovovou konstrukcí, různá světla, která předměty vydávají, přibližovací úhly a vzdalovací úhly. Prostě je toho daleko více, a v některých případech opravdu nejsem schopen rozhodnout, zda je to pravý dokumentární snímek.

    OdpovědětVymazat
  22. Clanky na orgonetu zacinaji byt cim dal vetsi balast, viz "druha slunce" a ted "spilberguv prelet".Kazdy den, at je na obloze slunce nebo mraky, je to zarucena vyroba "nekoho"...ufuf. Skoda...v podstate jiz z 80%necitelne...

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní, 26. listopadu 2011 20:55. Skúsim odpovedať.

    Prečo to niekto robí (falošné videá)? Začínajúci počítačový grafik to môže urobiť buď pre zábavu, alebo preto, aby si overil aký je dobrý.

    Toto video bolo vytvorené ako pre upútavka na nejaký film či na čo. Jedná sa o profesionálnu prácu a samozrejme o podvrh. Ľuďom to samozrejme povedali až potom. Priznám sa, že aj ja som tomu v čase uverejnenia dosť veril.
    http://www.youtube.com/watch?v=cDPI155OmYo
    Tu je ako to natáčali.
    http://www.youtube.com/watch?v=fmxsZbssmDE

    Posledným dôvodom, ktorý mi napadá, je manipulácia tajnými službami. Buď preto, aby ľudí niekam nasmerovali, alebo aby od niečoho odvrátili pozornosť, čiže tiež nasmerovali.


    Prečo tomu niekto verí? Napíšem tu svoj názor, nemusíte sa s ním stotožniť. Pretože by bolo naivné a pyšné si myslieť, že sme vo vesmíre sami. Je to dokonca pravdepodobnostne takmer nemožné. Mnoho ľudí tiež podvedome cíti, že vo vesmíre sami nie sme. Existuje množstvo materiálov, či už z channelingov, alebo z úniku tajných informácií, že vo vesmíre sami nie sme, a že mimozemská prítomnosť tu na Zemi je od 60 do státisícov rokov.

    Pretože sa našli nástenné maľby v jaskyniach staré viac ako desaťtisíc rokov vyobrazujúce lietajúce taniere. Pretože mnohí ľudia v súčasnosti žijúci na Zemi cítia, že ich pôvod je inde vo vesmíre, a mnohí si na to dokonca spomínajú (hlavne indigové a kryštáľové deti, ale aj mnohí návštevníci týchto a podobných stránok). Pretože v kultúre mnohých domorodých kmeňov, hlavne indiánov, sa priamo traduje, že pochádzajú z hviezd a že ku hviezdam sa po smrti opäť vrátia. Pre nich je existencia života inde vo vesmíre úplne samozrejmá a čudujú sa nám, západniarom, že o tom môžeme pochybovať. V súčasnosti sa jedná hlavne o Južnú Ameriku, ale aj pôvodných obyvateľov Severnej Ameriky. Domorodí Austrálčania dokonca tvrdia, že pochádzajú z Plejád.

    Pretože po celom svete sa objavujú kruhy v obilí, ktoré stále nedokážeme napodobniť pre ich rozsiahlosť, krátkosť času za aký boli vytvorené, komplikovanosť... V mnohých sú zakódované informácie, ktoré sa nám podarilo rozlúštiť, mnohé vyžarujú vo vnútri kruhov iné elektromagnetické žiarenie než mimo kruhu... Pretože mnoho ľudí má skúsenosti s pozorovaním svetiel na oblohe, a žiaľ, aj s únosmi. Tu treba spomenúť, že sa netreba báť. Akurát sa zo začiatku treba vyhnúť negatívnym veciam a zamerať sa na štúdium informácií o pozitívnych civilizáciach.

    Študujte zo začiatku len pozitívne informácie, kým získate základný prehľad o tom, ako to vo vesmíre funguje, a to aj z duchovného hľadiska. Toto je veľmi dôležité, mať dobrý základ. Pre záujemcov na konci uvádzam niekoľko zdrojov, ktorými je možné, a z môjho pohľadu aj vhodné začať.

    A mohol by som pokračovať. Všetci títo ľudia nečakajú na nič iné, než na verejné uznanie týchto vecí. Sami dôkaz obvykle nepotrebujú, ale ich okolie ho často potrebuje.

    Ospravedlňujem sa za tento rozsiahly komentár, ale snáď som zhrnul všetko podstatné.


    Alex Collier:
    http://www.cez-okno.net/rubrika/alex-collier
    Doporučujem začať Konferenciou transformácie Zeme, ktorú nájdete na stránkach dole.

    George Adamski:
    http://www.cez-okno.net/rubrika/george-adamski
    Tu treba pripomenúť, že sa nejedná o život v tretej, ale v piatej dimenzii, preto to nekorešponduje s našimi poznatkami o slnečnej sústave. Osobne beriem tieto informácie skôr orientačne a ako takú zaujímavosť, než ako fakt. Ale možno mám len málo naštudované. Čas ukáže, ako to so životom v slnečnej sústave vlastne je.

    Barbara Marciniak:
    http://www.cez-okno.net/rubrika/serial-ucenie-plejadanov
    Opäť doporučujem začať Poslami úsvitu, ktorých nájdete dole na stránkach. Jedná sa o veľmi dobrý a komplexný pohľad na problematiku, len nie každý môže byť hneď na ten rozsah a hĺbku pripravený. Ale záleží na vás, či začnete práve týmto, alebo zvolíte niečo ľahšie. :-)

    Želám vám všetko dobré a veľa lásky a svetla pri čítaní týchto úžasných informácií. :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Orgonet, čo tak okrem tohto miesta uverejňovať články o chemtrails a o manipulácií počasia aj na samostatnom blogu, aby sa vyhovelo aj tým, ktorí by radi tieto informácie šírili, ale kvôli cieľovému publiku potrebujú seriózne informácie?

    OdpovědětVymazat
  25. Vida, jak v očích některých spravedlivých a vědoucích čtenářů poklesla úroveň OrgoNetu kvůli tomuto videu! (:-)))

    Dívám se na kanál tvůrce videa, dělá různé dokumentíky a hříčky, video tohoto žánru má jediné. Je to umělec, mohl si s něčím takovým pohrát.

    Zajímavé, že anglické komentáře na youtube buď žasnou nad tou záhadou, anebo chválí šikovnost autora, kdežto české jsou vesměs rozhořčené a ukřivděné - jak si někdo dovolí tohle mi předkládat, já přece vím (:-)))

    Myslím, že je typickou českou vlastností reagovat urážkami tam, kde je možno brát věci i lehce s nadhledem (:-)))

    OdpovědětVymazat
  26. Orgonet, teba podľa mňa mrzí, že si sa nechal napáliť. :-(

    OdpovědětVymazat
  27. Inu, jsme v Čechách, a česká faleš je dobře známa i starým italským kronikářům : v cizině jsme platili kurtizánám jako králové, hodovali jme s nimi jako knížata, pomilovali jsme je jako sedláci, a odbyli si nakonec to „své“ jako osli. To by si zdejší egoisté, popírači, všelijací záškodníci a provokatéři měli vzít k srdci, a podle toho provádět i u sebe pozitivní změny, a ne jen o nich planě tlachat a napadat ostatní !!! Kde vůbec berete tu drzost zatahovat na soukromý blog vaše cenzorské úchylky a manýry !!! Spíš by měl naopak začít OrgoNet spíše než články čistit vaše provokativní a egoistické komentáře !!! Ty jsou hlavním nepřátelským útokem na renomé a existenci stránek OrgoNeta !!!

    OdpovědětVymazat
  28. viz 27. listopadu 2011 12:25 Orgonetík:

    :-)))))))

    OdpovědětVymazat
  29. Zdravím, Orgonetku,
    nepovažuji se za spravedlivou a vědoucí, naopak. Je mi líto, že bereš kritické připomínky k některým příspěvkům "čtenáře z CK" jako urážky. Od toho je přece diskuse! Slova E.T. z článku Jak čelit nepřízni- cituji:Nebo v prosté diskusi, jak často vy znáte pravdu a oni ne? Nebo se podívejte ve svém životě na toto: Jestliže vy máte vždycky pravdu, v různých oblastech života, a jestliže ostatní lidé se vždycky mýlí, zkuste si říci: „Jak je to možné, že já mám ve svých pohledech vždycky pravdu (:-)), a všichni ti lidé v mém osobním životě i v práci nebo kdekoli se vždycky mýlí? Není to zajímavé? Já mám vždycky pravdu.“ (:-))) Takže by vás mohlo napadnout maličké podezření, že by tady mohlo něco nebýt v pořádku, protože vy máte vždycky pravdu. Je možné, aby lidská bytost měla vždycky pravdu? To musím být vyšší bytost .... (:-)))) -konec citace- platí pro všechny, nebo ne? Mám moc ráda OrgoNet a ti, co vyjadřují své znepokojení v diskusích, jsou na tom zjevně stejně.
    Přeju tvému blogu všechno dobré.
    S láskou N.B.

    OdpovědětVymazat
  30. Pro N.B. :
    Je rozdíl v tom, když se jedná o zdravou a podnětnou kritiku, a v tom, když někdo jen do textu zasazuje jedovatou ironii, opovržení a výsměch svého nadřazeného intelektu nad intelekt a zkušenosti někoho jiného. Ne všichni jsou dokonalí a zběhlí v počítačových systémech, softwarech apod., aby jednoznačně mohli strčit ruku do ohně, že toto je fake, a toto je pravé. Vždyť svým nadřazeným chováním se tito lidé vůbec neodlišují od praktik středověké inkvizice nebo totalitních cenzorů. A to si chtějí říkat humanisté a mírotvorci ???!!! Je moře špíny v této republice i v "podhradí", kterou je třeba neustále čistit...

    OdpovědětVymazat
  31. Tady nejde o žádnou hru na pravdu, ale o lenost a závist.
    Ať někdo z těch sebestředných kritiků napíše články a naposílá obrázky místo planých komentářů, a uvidíme, jak jemu bude vonět kritika od ostatních.Není jeden ten, aby se zavděčil všem. To si dobře zapamatujte, až zase budete mít chuť bezohledně kritizovat druhé.

    OdpovědětVymazat
  32. Kritiku, jaká by se měla vést na poli diskuse, např. zde ukázal Zorgan,David, Vlabi, Orgonet nebo Anonym 11:35. Ostatní by si z nich měli brát příklad ! A pak je tu ještě jedna sorta tzv.pátá kolona - provokatéři a různí mentální úchyláci. Bude nejlépe na tyto jejich koronární výlevy vůbec nereagovat, pokud je OrgoNet rovnou nebude mazat. Se slušnými diskutéry není potřeba nic podobného řešit.

    OdpovědětVymazat
  33. 18:34
    Dovolím si vás citovat: "Vždyť svým nadřazeným chováním se tito lidé vůbec neodlišují od praktik středověké inkvizice nebo totalitních cenzorů. A to si chtějí říkat humanisté a mírotvorci ???!!! Je moře špíny v této republice i v "podhradí", kterou je třeba neustále čistit..."
    Nemyslíte, že právě tou poslední větou se hlásíte k oné cenzuře? Vy umíte rozlišit, co je špína a co je čisté? Já, přiznám se, to moc neumím. Jen naslouchám intuici.
    Nic ve zlém.:-) Zdraví N.B.

    18:54
    Myslím, že těch slušných reakcí je tady víc; např.26.11. 10:45
    Co se týče provokatérů - souhlasím s vámi. Jen je asi vidím jinde, než vy. Možná se mýlím.
    Zdraví N.B.

    OdpovědětVymazat
  34. Položím otázku. Sme už na konci svojej cesty? Myslím si, že nikto z nás nie je, inak by sme tu nediskutovali. Na tieto stránky chodieva veľa ľudí, z ktorých mnohí nedokážu vidieť za materiálno. Títo ľudia sa pochopiteľne cítia rozhorčení, keď sa ich niekto snaží presvedčiť o niečom, s čím sa vnútorne nestotožňujú takýmto lacným trikom. No a reagujú ako reagujú. A vy to odsudzujete namiesto toho, aby ste sa to snažili pochopiť. Nie všetci sme na rovnakej úvorni. Ja tu vidím egá na obidvoch stranách.

    Z môjho pohľadu je uverejnenie tohto článku aj následná diskusia prínosom. Odhalili sme jedno falošné video. Zistili, že dokážeme kriticky premýšľať a nenecháme sa len tak opiť rožkom. A prišli sme aj na to, že na sebe musíme všetci ešte veľa pracovať a viac sa vžívať do tých druhých. Týmto sa ospravedlňujem, že som bol v niektorých svojich komentároch málo empatický, niekedy zámerne. Takže ak išlo o odhalenie pravdy o tomto konkrétnom videu, podarilo sa. Ak išlo o presvedčenie seba aj druhých o existencii UFO a prinesenie dôkazu, tak sa to v tomto konkrétnom prípade nepodarilo. Čo však neznamená, že UFO neexistuje. ;-)

    Uchovajme si nadhľad, neberme všetko osobne, poučme sa, ak je to možné, aby sme k sebe v ďalších diskusiách mohli byť tolerantnejší a ohľaduplnejší. Nevšimol som si, že by niekto niekoho v tejto diskusii urážal. Ak sa niekto urazil alebo sa cíti dotknutý, bude to pravdepodobne jeho problém, nie tých druhých. Všetkým nám ide o jedno, tak sa neškriepme kvôli blbostiam.

    OdpovědětVymazat
  35. 30.11. 11:25

    Moc pěkně jste to napsal.:-) Souhlasím , děkuju a
    zdravím . N.B.

    OdpovědětVymazat
  36. Ad N.B. 10:23 :
    Proč nutně a úplně zbytečně vystrkujete své ego, když poukazujete na 26.11.11. 10:45 ?! Copak musím vyjmenovávat do posledního příspěvku, když mám poukázat na příklady slušných a bezproblémových ?! A proč obhajujete provokatéry ? Mám vás snad také k nim přiřadit ?! A vůbec nevidím nejmenší důvod, aby slušný blog, jako je OrgoNet, musel násilně trpět provokatéry. Vy snad na to máte nějaký zákon ?!

    OdpovědětVymazat
  37. Ad Anonym 11:25 :
    To je řeč správného chlapa :) Tady nejde o to, hádat se kvůli blbostem, ale o to, že je tu řada čtenářů, kteří přitakávají svými komentáři komentářům provokatérů. A to mi vadí !!! Toť vše.

    OdpovědětVymazat
  38. 17:32, 30.11.

    Mrzí mne, že má reakce na váš příspěvek vyzněla sebestředně. Omlouvám se.
    Zdravím. N.B.

    OdpovědětVymazat
  39. občas je vhodné použít citát již vyřčený bytostí jinou, s laskavým dovolením Elis z chatu Aluska.org cituji krásnou myšlenku:

    "Na světě je 7 miliard lidí, a tímpádem 7 miliard pravd" :-)

    Takže kdo má "pravdu"?

    s láskou
    sv.

    OdpovědětVymazat
  40. Ad sv. 17:42 :
    To ještě neznamená, že když někdo z těch sedmi miliard lidí řekne naprostou blbost, že ji musím akceptovat jako pravdu. Nepodsouvejme lidem takovéto demagogie, které hraničí se zdravým rozumem a maniodepresivní psychózou !!!
    Chápu, že nemocných lidí přibývá ze dne na den více a více. Ale nemohou z úhlu svého pohledu tímto směrem přetvářet svět. To je totiž cíl globalistů, aby se nemocný svět s nemocnými lidmi svíjel v neustálých bolestech, křečích (i mentálních a duchovních) a mohl tak být totálně ovládán !!!

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.