Stránky

24. března 2012

Aolian: K umělému vychlazování vzduchu

Ahojky, měli bychom s Nemem info k tomu uměle vychlazovanému vzduchu. Před nedávnem jsme zkoukli film "Ledová bouře", který má zřejmě za úkol skrytě upozornit na riziko umělých manipulací počasí. Byla tam zajímavým způsobem ukázána metoda vychlazování vzduchu a výroby mraků přes kapalný dusík. Speciální technikou byl ze stratosféry převáděn do nižších vrstev atmosféry plynný dusík, přičemž došlo k jeho zkapalnění. Tím došlo k rychlému vychlazení vzduchu a výrobě ledových krystalků. Následně byl takto uměle vychlazený vzduch letecky posypán jodidem stříbrným, což mělo za následek vytvoření těžkých dešťových mraků v nízkých vrstvách atmosféry.

Je to sice celé koncipováno jako sci-fi film, ale myslíme si, že je na tom hodně pravdy. Když se koukám kolem sebe, celá příroda je jakoby podchlazená a vysterilizovaná, bez typických předjarních vůní. Venku chodíme navlečení stejně jako když jsme chodili bruslit v těch virtuálních sibiřských mrazech na náš Obecňák.

Jinak zlom vaz s tou chřipkou. Připomíná mi to naši velkou rodinnou očistu v druhé půlce února. Čistí se při tom hlavně odumřelé aj. nefunkční kousky našich duší, které nás stahují do nižších vibrací a proto musí pryč. I za cenu toho, že při tom budeme nějaký čásek "out".

Po delší době jsem měl pracovní cestu do Budějek a naskytla se mi příležitost vypucnout tam další staroatlanské platformy. Viděl jsem při tom tančící skupinky vodních žínek u soutoku Malše s Vltavou.

Zdraví
A.

149 komentářů:

  1. Čistí se při tom hlavně odumřelé aj. nefunkční kousky našich duší, které nás stahují do nižších vibrací a proto musí pryč. I za cenu toho, že při tom budeme nějaký čásek "out".

    Co jsou "nefunkční kousky našich duší, které nás stahují do nižších vibrací"?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co je nefunkční na každé duši to ví jen sama duše a někteří, kteří umí pozorovati jednotu a jednota sama.

      Anarchista by řekl: jsou to sociální fikce.
      Kapitalista by řekl: socialismus a přerozdělování.
      Socialista: kapitalismus a nesolidárnost.
      ...

      Řekni kdo jsi a já ti to řeknu anonyme snad tak že to pochopíš ;)

      "slunce v duši"

      Vymazat
  2. Hm, nejlepší jsou články plné podobných spojení, kterým nikdo nerozumí, aby je dokázal řádně objasnit.

    OdpovědětVymazat
  3. Já tomu taky nerozumim , tak jsem začal studovat Reiky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pozor na tyto techniky, moje kamarádka se účastnila různých seminářů, byla nadšena a já byla, ani nevím proč k tomuto nejak neutrální, spíš záporná. Později tato žena málem ochrnula, manžel má celou dobu milenky a jediná dcerka jí odešla do anglie na stálo. Tak nevím. četla jsem, že se tyto techniky musí provádět s lidmi, kteří to umí a hlavně je potřeba být nějak vyčistěn od negativit, protože je nebezpečí při provozování Reiky posednutím démona, nebo nabalení negativních bytostí a energií. Myslím, že se něco takového stalo i výše zminované kamarádce. Tak si na sebe dávej pozor a hodně štěstí. IVANA

      Vymazat
    2. Toho se nebojim, požívám čištění eterickeho těla pomocí Jogy prstů a mám i drahokamy + symbol Květ života co čistí a léčí disharmonii z minulých životů atd. Takže na to jsem dobře vyzbrojen ;)

      Vymazat
    3. Ivana má pravdu !!! Téměř všechny podobné esoterní techniky a rituály mohou vyvolat tzv.egregory, "larvy" či různé démony, kteří napadenému člověku a jeho blízkým, přátelům a známým mohou účinně škodit. Proto je nutné s tím začít až po podrobném seznámení s danou problematikou, důkladných očistách a prováděných ochranných opatřeních. Pak mohou být mediatce, invokace a další způsoby spojení s multidimenzionalitou relativně bezpečné. Vždy záleží při tom, zda něco nezapomeneme, nevynecháme,nezkrátíme apod. I náhlé vyrušení z právě probíhající meditace nebo invokace mohou mít negativní dopady. Také je důležité "vnitřním zrakem" a intuicí rozpoznávat pravé astrální či duchovní pomocníky a ochránce, od falešně se tvářících a nebezpečně vábících démonů a všelijakých negativních entit.

      Je důležité lidi varovat před tím, že ne všichni praktikující guru jsou pozitivní, ba právě naopak nebezpeční čarodějové, kteří naivní,věci neznalé, a snadno manipulovatelné a zranitelné lidičky lapají nenápadně do svých tenat, ze kterých je pak velmi těžké se vymanit. Přemýšlejte o tom, co na podobných akcích vidíte, slyšíte, a co se vám na přednáškách nebo na samotném praktikování zdá být podezřelé případně přestupující dobré mravy. Mějte na paměti, že mnoho z těchto šarlatánů chce jen vaše dobro, tak si ho prosím vás od nikoho nenechávejte dobrovolně sebrat.

      Vymazat
    4. Máte naprostou pravdu, 95% meditačních technik zde i jinde hojně zveřejňovaných různých zasvěcovacích rituálů a rad jsou nebezpečné věci. Jen málokdo se v tom dokáže zorientovat, chránit a přežije to ve zdraví.

      Antonín Konečný

      Vymazat
    5. Máte naprostou pravdu !

      I řadový kněz musí studovat jako bohoslovec 6 let a pak vypracovat seminární práce a složit sérii zkoušek jako na vysoké škole. Přitom absolvuje velký počet meditací, duchovních cvičení, obřadných, očistných a ochranných rituálů, aby odolával všelijakým nástrahám, svodům nebo astrálním útokům negativních a ďábelských entit.

      Podobně je tomu u ostatních náboženství nebo ezoterních věd. Léta učení a meditačního a duchovního cvičení. Opatrné celebrování invokací, neméně ostražitou komunikaci s invokanty atd. jsou nezbytnou součástí činností, které se dotýkají prostoru "mezi nebem a zemí"...takže hloupé, naivní a senzacechtivé nezodpovědné osoby zasluhují v takových případech spíše pořádně vyprášit kožich, než je litovat, když se jim pak něco stane, nebo je něco pronásleduje !!!

      Vymazat
  4. Tak já studuji jen knihu Symboly Reiki ;) Jinak jsem dobře čistěn atd. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to, aby mohl člověk prohlásit, že laborování v duchovní oblasti jako samouk zvládá dobře, je nezbytná komunikace a konzultace s lidmi, kteří v této oblasti již dosáhli "hmatatelných" úspěchů či výsledků, a vědí co je správné a co ne ! Na to samouk těžko sám dosáhne, udělá spoustu chyb, a přivolá na sebe zbytečné pohromy a z toho často plynoucí škody a ztráty...

      Vymazat
    2. Tak to je zajímavé že se na mě dávno nějaká pohroma nesesypala :))) Já mám např. cit na energie a zjistil jsem co dokáže síla myšlenky ;)

      Vymazat
    3. Nerouhej se Mocnostem, nebo dostaneš od nich brzy pořádnou lekci, abys věděl, že pýcha předchází pád !!!

      Vymazat
    4. Jakým prosimtě mocnostem ? :))) Myslíš těm mimozemšťanum co nás stvořily ? Toho se fakt nebojim ;)

      Vymazat
    5. Ne,ty hmotné nemyslím. Ty neviditelné, a všudypřítomné. Jen dál provokuj, sami se Ti budou manifestovat tak, že budeš hrůzou kakat maggi v kostkách. Znám jednoho posměváčka, který na to doplatil. A dodnes se z toho nevzpamatoval. Nebyl daleko od sebevraždy. Na poslední chvíli ho zachránila matka, když jej nechala převézt do léčebny v Písku a později na léčebnu v CB. Nebuď si svou duchovní silou zase až tak jistý, že se Ti nemůže nic stát ! Provokuješ ? Zaplatíš ! O tom s Tebou ta druhá strana polemizovat nebo licitovat nebude !

      Vymazat
    6. To je debata! :-)))
      Chcete být duchovní - kdo víc = kdo z koho- a hádáte se a urážíte a vyhrožujete a zastrašujete....... Hm-pěkné energie. Jasně, jen je množte dál..:-( Zapadnou mezi ty energie, které vypustili vaši neduchovní kolegové. :-(

      Co takhle jít se podívat na energii nějakého zvířete či malého děcka?

      Vymazat
    7. Ne,ne, to je jen lehké "bumerangování" vůči provokatérům, kteří mají neodolatelný chtíč ku.vit blogy, které mají smysl, a nejsou v jedné řadě s prolhanými a mlžícími prorežimními médii jako např.Novinky.cz.

      Vymazat
    8. Já jsem už nějaký to napadení neviditelných sil přežil a ještě jsem je i ve spánku zlikvidoval. Ještě že jsem proštudoval ty knihy od Františka Bardona, tady je to zapotřebí od těch černých mágů kapek vyčistit ;)

      Vymazat
    9. Pokud je to pravda, co říkáš o těch napadnutích, tak potvrzuješ fakt, který se týká podobné zkušenoti každého, kdo někdy praktikoval skutečná duchovní a ezoterická cvičení, meditace atd. Prostě ty entity zaregistrují vnor nějaké osoby do jejich světa, a okamžitě zkoumají kvality a duchovní sílu tohoto jedince. Když zjistí, že je to nováček, zvědavec nebo nějaký ledabylec, tak s radostí na něho zaútočí a podají si ho jak se patří. Málokdo totiž z nezkušených ví, že o všechno se musí tu druhou žádat nebo žádat o dovolení(ke vstupu, ke komunikaci apod.). Pokud tam někdo leze násilně o své vůli, je brán jako větřelec, a pak je s ním také tak zacházeno. Některé tyto entity jsou zlé a negativní ze své podstaty, takže tam nepomůže prakticky nic jiného než vyklidit pole a provést duchovní a astrální očistu. Jiné se chovají nepřátelsky jen pokud někdo cizí porušuje jejich pravidla, zákony a zvyky. Je to podobné jako poučka od Herma Trismegista : "Všechno, co je dole, je tak, jako to, co je nahoře. A všechno, co je nahoře, je tak, jako to, co je dole".

      Vymazat
    10. A taky to lze vzít tak, že co je na Zemi je i v kosmu, tedy život, na to jsem přišel sám ;). Je to super jak se dá šesticípá hvězda rozvést tím správným směrem.

      Vymazat
    11. Pro Clark :
      proč sis tam dal toho černýho anděla, už tě nebaví být ve světle ?

      Vymazat
    12. To neni černý anděl :)) ,ale perfektní vesmír.

      Vymazat
  5. Modlitbička:Prosíme Tě Hospodine,abys nás při zdravém rozumu zachovati ráčil.Amen.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle zdravého rozumu bys neměl dávat do jednoho pytle Reiki a nějakou církev s tvými modlidbičkamy. Nejsem loutka církve , která je další nadvládou lidí co jim všechno žerou.

      Vymazat
    2. Clark - vrať se zpátky na základku a zopákni si češtinu, pak možná nebudeš s těmi MODLIDBIČKAMY (správně MODLITBIČKAMI) k smíchu... :-)))

      Vymazat
    3. A co tu děláš ty? Rozhodně sem vůbec nepatříš , když koukáš jen na to vzdělání. Hlavou se panáčku nikam nedostaneš. Později však uvidíš a smát se budu já, tak tu nemachruj s nějakou písemnou chybou.

      Vymazat
    4. Naopak ! Hlavou se většinou dosteneš všude, a získáš o mnoho více, než jen prací vlastních rukou. Ale jen do doby, do které si ta hlava nedá dobrý pozor nebo nezačne dělat chyby. Pak je to jízda dolů jak na tobogánu. A zpět nahoru se pak velmi těžko a bolestně šplhá. Viz poslední příklady kauz některých poslanců a senátorů a jejich lobbystů. O tom běžně rukama se živící osoba nemá ani ponětí. Takže prací vlastních rukou ještě nikdo nezbohatl. A to platí už více jak 5.000 let !

      Vymazat
    5. Aha, tak to video co bylo níže na těchto stránkách bude asi zbytečný jak tak koukám , protože pořád se jako nejdůležitější orgán používá materialistická hlava. Tak jako u tebe a vlády je to ale marný, protože používají jen destrukční mozek a né srdeční energetický centrum ze kterého jdou nejdůležitější informace.Protože je tu podle většiny namyšlených inteligentů nejdůležitější mozek nikdy tu nebude ten kýžený pokrok.Bohužel s takovýmto nafoukaným egem se ani vláda nikam nedostane, leda tak do ještě většího chaosu a následně pak totální zkázy.

      Vymazat
    6. Pokud nebudeš u jiných textů hledat v první řadě vztahovačnost ke své osobě,pak možná zahlédneš hlubší smysl a význam toho, co obsahují, a co chtějí říci spíše, než uraženou ješitnost. A ta rozhodně ani tvému srdci vůbec neprospívá.

      Vymazat
    7. Nebuď jak Pepa Ješita, a uč se krotit své pyšné ego !

      Vymazat
    8. Nebýt toho, že člověk používá mozek, jsme ještě v jeskyni a možná se tak tak dopracováváme k pazourkovému pěstnímu klínu...

      Vymazat
    9. Clarku, máš v tom docela hokej. Tak se napřed nauč pravidla, když chceš vstoupit do Hry ! Jinak budeš vypískán !

      Vymazat
    10. Jaký pravidla zas?Ty pravidla celého systému , tedy našeho matrixu se beztak rozpadnou :)). A přestane to všem myslet , protože mozek bude zahlcen novými energiemi z kosmu ;)

      Vymazat
    11. Vidíš, nasazuješ si andělská křídla, a přitom vypouštíš ze sebe kýble jedu. Zapamatuj si jedno důležité pravidlo : neposkvrňuje je Tě to, co do Tebe vchází, nýbrž jen to, co z Tebe vychází !

      Vymazat
    12. Já jen vidim jak dělaš tady ze mě jedovateho hada ty. Vidíš v člověku ktereho neznáš jen to co potřebuješ, jo a zapamatuji si jedno důležité pravidlo a to je že materialisti jako ty slouží leda tak temnotě a chaosu. Když tu konstatuji co v budoucnu přijde , tak to jsou kýble jedu jo ? Tak to tedy mužeš říci o každém kdo něco předpovídá, ty fakt nejsi normální. Jen si zavrhuj transformační pokrok ty démone zla , to ti dlouho nevydrží a shoříš jak svíčka.

      Vymazat
    13. Vždyť říkám, že vypouštíš znovu kýble jedu, a třepeš přitom andělskými křídly. Pokud se považuješ za světelnou bytost, nenechal by ses vyprovokovat k negativitě. To anděl NIKDY neudělá ! Takže zpytuj svědomí, kroť svoje zpupné ego, a pak možná dojdeš odpuštění. Copak nevíš, ty vševědoucí hlavo,že budoucnost není pevně daná, pouze klíčové intervenční kauzální body ? Všechno mezi nimi ovlivňuje lidstvo jak na mikro tak na makro úrovni. Proto se děje to, že podobné není stejné ! Dám ti příklad : vlastností granátu je, že může vybuvchnout. Ale to samé platí o atomové bombě. Jenže účinek výbuchu granátu neobstojí vůči výbuchu atomové bomby. Už chápeš ?! A tímto prismatem je třeba chápat možný příchod událostí z budoucnosti. Takže pokud jsi zarytý dogmatista, budeš to mít dále těžké. S materialistou se totiž dá pracovat, je tvárný. S dogmatistou je to vyloučeno !

      Vymazat
    14. Chrlení hněvu a vzteku ti vůbec neprospěje. Raději si zajdi zameditovat a projít stezku nejbližšího labyrintu. Tím pro sebe i pro svět uděláš víc, než tím, co tu vypouštíš. A pokud nechápeš řeč symbolů, proč je tedy používáš ? Tobě snad je jedno, zda budeš polívku jíst nožem, vidličkou nebo lžící ? Zpamatuj se, dokud je ještě čas. :):/:)

      Vymazat
    15. Já jen reaguji na provokaci , nic víc. A anonymní lidi ani nemusim poslouchat, když to klidně může být jeden z temnářů

      Vymazat
    16. Víš jak je to : "vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá". A pak je tu ještě jedno perfektní mudrosloví Čelakovského : "nevyhloubí kámen kapka, leč padá-li často". Tak si o tom přemýšlej, a polepši se, ať už nezlobíš jako malý Jarda.:)

      Vymazat
    17. Tak reaguj kultivovaně jako člověk, a ne jako primitivní instinktivní zviřátko na každé sebemenší podráždění tvého ega.

      Vymazat
    18. Jak jsem řekl , anonymy nehodlám poslouchat, udělejte klidně ze mě egoistickeho hajzla mě to nevadí. Důležité je že vím , že ego já nepěstuji , jak si mylně všichni podvratný anonymové myslí.

      Vymazat
    19. Já reaguji tak jako jing jang , nebo šesticípá hvězda kde se neustále vyrovnávají protiklady ať je to tvrdě či měkce. A teď si mě vy podvratní anonymové za to třeba ukřižujte. Ještě že vím že takový nejsem , to co ze mě tady děláte.

      Vymazat
    20. Nebuď jak srandovní uražená ješitnost. Trocha zátěže ještě nikomu neublížila. A buď rád, že existuje prostředí,kde můžeš tříbit své ctnosti a cvičit svůj morální profil.
      Nikdo z tebe nic nedělá, to jen ty se chováš vztahovačně. A navíc jako malé děcko, kterému sebrali hračku. Polepši se,a zbytečně nehádej. To nevede k žádnému výsledku,natož k nějaké smysluplné shodě.:)

      Vymazat
    21. No to by ti mělo vadit, pokud si o tobě někdo myslí něco nepěkného. A měl bys to napravit, pokud se tak stane. Dobrá pověst je v životě člověka také dležitá, na to nezapomínej ! Nejhorší věc, kterou můžeš udělat je, když svou mysl začneš opevňovat jako nějakou citadelu, ze které se postupně začne jen střílet.
      Dřív, než na nějaký blog jako diskutér nebo přispěvatel článků vstoupíš, se pořádně seznam s jeho obsahem a kulturou projevu. Nemůžeš vstoupit např. na OrgoNet, o kterém se dopředu můžeš dovědět,dočíst spoustu informací čím se zabývá, a suverénně začít s popíráním, zpochybňováním nebo zesměš%nováním jeho obsahu, jeho filozofie. Ty jsi na každém takovém blogu, pokud na něm nejsi registrovaný, jen pouhý host, a máš se také podle toho chovat ! Jen opravdový trotl, dilino může být přesvědčen, že tu získá pevnou "kukaččí pozici", a že si tu může "beztrestně" dělat co chce. A když se mu to nedaří, nebo je napadán, tak se zbaběle odvolává na svobody a demokracie !

      Vymazat
  6. Včera a dnes se řádně sprejuje, před zatažením oblohy po ránu jsem pořídil snímek:http://imgup.cz/?v=e/img4858.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, přesně takhle to ráno vypadalo, sice zima, ale modro a Slunko se dralo, ale ejhle, začali brutálně lítat a teď je 9 hod. a Slunko už je za bílou peřinou a zhoršuje se to:( taky mám fotky, ale radši už je smažu, abych to nepřitahovala:)...achjo, chtěla jsem se vyvalit na terasu...

      Coccinelle

      Vymazat
    2. Pondělí 26.3.2012 v podvečer - východ Orlických hor:
      http://imgup.cz/?v=e/bernky08.jpg
      Ještě nikdy jsem neviděla beránkovou oblohu geometricky rozdělenou jako podle pravítka...

      Vymazat
  7. Tak od brzkého rána sprejujou východ, já si musím ulevit, nedá mi to, Svině jedny !!!!!! Pardon....jsou fakt nenápadní jak pěst na voko...včera nic a dnes hnus, to už musí všichni vidět, lítaj i normální letadla, kterým se contrails normálně HNED rozpouští, takže žádný výmluvy na vzduch atd.!!! Z krásné azurové oblohy je bílej závoj:( fujtajbl, jdu koupit galony octa!!!!!

    Coccinelle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne takto to vyzerá u nás pri hraniciach s Moravou dnes - len čo vykuklo slnko, už lietali ako osy okolo sirupovej vody. A po troch hodinách je pôvodne modrá obloha za chemickým závesom. Ja fakt nechápem, ako môže byť väčšina ľudí tak natvrdlých, že to nechcú vidieť a ešte majú človeka za blázna.

      Vymazat
    2. To sem ráda, že to taky někdo vidí:) jak tak ale teď koukám, Slunko se nedává a statečně svítí!!! Hurá!!!Cárky už mizej...jdu vařit octík:)

      Mějte se!!!

      Coccinelle

      Vymazat
    3. Výborně se odpařuje z palačinkovače. Dáte na něj kastrol s octem, zapojíte do elektřiny a můžete na celý den odejít. Používám to od prosince místo rychlovarné konvice. Odpařování je sice pomalejší, ale nemusíte u toho stát a dolívat, takže i nenápadné... právě jsem ho zapnula:-))

      Vymazat
    4. taky rad zaoctuju,ale poustet kvuli tomu rychlovarku radove hodiny?provoz prepocteno na penize je asi 15-18kc za hodinu.nevim kolik bere palacinkovac,ale na cely den poustet?to si radsi rozdelejte ohynek,nebo vylevejte na neco nahrateho treba.

      Vymazat
    5. Naprostej souhlas!
      To, co se poslední dobou děje na obloze, je šílený. Zvlášť markantní po pár dnech pauzy, kdy nám dali možnost prožít pár pěkných slunečných dnů. Když se podivím, jaká je zas deka na obloze, ostatní jen nechápavě zvednou oči :-( :-(. Já zas nechápu, jak mohou být lidé tak slepí. Nehledě na to, že tu vidím vyloženě přímou spojitost s rýmou dětí...:-( :-(

      Vymazat
  8. Ahoj. Niečo sa dialo, deje alebo bude diať... Dnes na oblohe predvádzajú neskutočné úsilie. tu u nás na východe SR, som sa s tým ešte nestretla.. Pracujú veľmi usilovne. zaujimavé je, že čiary ťahajú tak cca 7-10 čiar na jednom úseku oblohy a potom na dalších. Vôbec sa nesnažia ťahať ich cez celú oblohu. vždy je to len úsek oblohy a tam lietajú aj 2 lietadlá naraz.. je to veľmi zaujimavé a ešte viac podozrivé....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Brně taky létají jako cvoci. Nejčastěji po 3. Dokonce jsem viděl i 4 za sebou a to první obyčejný contrail a 3 následující čára kolem 1-2 km

      Vymazat
  9. Žermanická přehrada dnes ráno v 6.45 hod
    http://imgup.cz/?v=e/2632012645hodermanickpehrada.jpg
    -emv-

    OdpovědětVymazat
  10. http://aircrap.org/heavy-chemtrails-ca-nw-mexico/334232/

    Tak to je sila videli ste už niekedy takýto vír ?

    OdpovědětVymazat
  11. Potvrzuji. V Praze večer kolem 18:45 také létali jak divoký (jihozápadní obzor až západní obzor). Asi něco připravují. Jest-li to není příprava na to prudké ochlazení, co již avizovali, že bude o tomto víkendu. Má být jen 6-10°C.

    OdpovědětVymazat
  12. Karlovy Vary - už ráno 26.3. zasr.no...pak chvilku klid od cca 12:00 začli od východu,jihu zatahovat. Budete nějaké svinstvo, dělají se po tom vyrážečky po těle. Po dlouhý době jsem byl zase sprostej s pohledem na nebe.
    Začínám připravovat přesličku rolní!
    Zdravím

    OdpovědětVymazat
  13. Nedivte se, asi jsme všichni začali pořádně octovat a tak zkouší kdo z koho :) Už dávám ocet do skleničky i u kamarádů a příbuzných za okno. :)
    Pomáhá vysvětlení, že to odbourává těžké kovy z výfuků aut a spad z letadel. Slovo chemtrails nepoužívám.

    Praha ráno a po celý den skoro všude, ale vždy se to rozplynulo...

    jen tak dál

    "modrou oblohu v duši"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten ocot pôsobí aj studený ?

      Vymazat
    2. I studený. Odpařuje se pomaleji, ale odpařuje. Dobré je ho dát na nějaké prostěradlo a pověsit na šňůru schnout. To funguje skvěle.

      Vymazat
  14. Dnes ráno nad ČB neskutečně protkaná obloha čárami od obzoru k obzoru a mezi tím už i stříbřitě rozpuštěno-museli to připravovat už za tmy. Dokonalé.:-( A tak viditelné-škoda, že už to nevidíme všichni..Zase budu muset trvale rozvěsit ven na šňůry octovací prádlo, aby taky makalo i v noci-počasí už na to je...a dnes začnu začnu rozlívat z autíčka na asfalt.. Na víkend se prý má silně ochladit, říká meteoroložka H.v Novinkách...:-)))
    Tak dobré ráno a octu a jaru zdar! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si všímal, jak se ve dnech 23.,24.,25.3.12 nad Českobudějovickem a nad Českokrumlovskem dějí zvláštní atmosférické(upřesnuji na klimateroristické)jevy. Zvláště sobotní a nedělní dopoledne mi připadalo, jakoby někdo celou oblast zaplynoval na způsob vojenských chemických útoků. Nevím, co si mám myslet o čpivém smradu této clony po jakoby hořkých mandlích. Rozhodně bylo něco do ovzduší minimálně nad jihočeskou oblastí vypouštěno.

      Vymazat
    2. Jo - pátek sobota - byla neskutečná umělá clona! Brrr! :-( A nikdo se tomu nedivil: mlha, nó:-)))
      Ale ocet na to fungoval. To dnes nějak ne.

      Vymazat
  15. Nějak to tu špatně počítá datum a čas, Orgonete. Teď je 7.48hod a 27.3.2012.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mapy časových pásem odpovídá tento datum a čas západnímu pobřeží USA....

      Vymazat
    2. časové pásmo se nastavuje v administraci blogu

      Vymazat
  16. Chcem pridať čosi k tomu Reiki. Zďaleka sa vyhnúť a ak už s tým máte skúsenosť, snažte sa odpojiť. Praktikovaním reiki si vás temné entity zaháčknu na svoju pyramídu a už je to len o výmennom obchode. Veľmi, veľmi nebezpečné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou totiž praktiky a duchovní cvičení, kterými se zprostředkovává komunikace se světelnou/pozitivní multidimenzionalitou. A v protikladu k tomu stojí opačná polarita praktik s duchovními cvičeními, které zprostředkují komunikaci s temnářskou/ďábelskou/negativní multidimenzionalitou. Jen zasvěcený/insider ví, kdo je kdo, a co je co, a tudíž jakému nebezpečí může být vystaven nebo mu čelit. Ti ostatní v naprosté většině nemají ani "páru", o co běží, a o co se hraje. A přistupují k duchovnu, ezoterice, symbolice, ritualismu atd. jako k nějaké vzrušující počítačové hře. V případě počítačové hry můžete utrpěné škody a ztráty resetovat. Vtom prvním případě jsou škody a ztráty nevratné !!! Tedy skutečné !!! Proto je třeba v podobných situacích odpovědně přemýšlet, a nepoužívat prvoplánovitě místo mozku jen kýbl sra.ek !!!

      Vymazat
  17. Co se to dnes zase děje? Za prvé je dost zima a za druhé ta deka...:(
    V noci teda bylo jasno a krásné hvězdy, ale to ráno....:( těšila jsem se na Slunko...octování nějak nestíhá, pomozte!!!!:)

    A mějte se a bude líp...!!!:)

    Coccinelle

    OdpovědětVymazat
  18. Včera mi partner vravel, že cestou na nákup lietadlo robilo vo vzduchu taký kruh/ špirálu a vypušťalo to svinstvo von... Neveriacky civel, čo to má znamenať..
    Neskôr ho napadlo aj sfotiť a ukázať mi to.. Na fotke to podĺa neho až tak neukázalo ale je to dôkaz, že to nemôže byť bežná linka , prepravná, tá pokiaľ viem, do kruhu nelietá... a podotýkam, nebol to veľký kruh, na lietadlo to bol relatívne malý kruh... takže menšie lietadlo...

    OdpovědětVymazat
  19. http://channeling.wbs.cz/Werner-Johannes-Neuner.html

    OdpovědětVymazat
  20. urcite si to pecitajte
    Takže se nám nyní podaří vyložit věštecký výrok hada:

    Hovoří Moudrý Had:

    Nedávej apokalyptickým obrazům a vizím žádný význam.
    Spíše vyživuj obrazy léčení, obrazy Zdravé Matrix.

    Nedej na polarizované vstupy,
    i když je zdroj údajně božský.
    Více hledej cestu souladu, harmonie, léčivou cestu Moudrého Hada
    a naslouchej, co ti říká Pra-Matka, Matka Země!

    Tak se staň a tak to je!

    Ve spojení
    Werner Johannes Neuner
    http://channeling.wbs.cz/Werner-Johannes-Neuner.html

    OdpovědětVymazat
  21. BLUDY O POZITIVNÍM MYŠLENÍ
    SÍLA LIDSKÝCH SLOV

    Poslední dobou slýchám čím dál tím častěji jednu ne zcela pravdivou a značně překroucenou teorii, která se za poslední desetiletí vkradla do učení o pozitivním myšlení a poměrně úspěšně se tam zabydlela. Jedná se o domněnku, že všechna naše přání a takzvané afirmace musí být pronášeny pouze a jenom v přítomném čase a kladném tvaru, jinak nebudou fungovat anebo, o co hůř, budou působit protichůdně našemu přání. Určitě jste už tolikrát někoho slyšeli říct: „Nesmíš říkat, že všechno BUDE dobré, protože Vesmír se pak postará o to, že se tvoje přání udrží navždy v budoucnosti a nikdy se ti nesplní.“ Nebo „Já tu novou práci hrozně moc chci! – Nesmíš říkáš, že jí chceš, protože tím jenom posiluješ fakt, že jí chceš, ale ne, že jí dostaneš. Musíš říkat – Mám novou práci.“ Za úplnou višničku na tomto bludném dortě považuji tvrzení typu „Když říkáš, že nebudeš kouřit, Vesmír slyší jenom –budeš kouřit- a udělá všechno proto, abys dál kouřil.“

    Podívejme se teď chvíli na to, s jakou silou tu vlastně máme dočinění, jakého činitele se tu snažíme ovlivnit, aby splnil naše přání nebo nám pomohl překonat ten či onen problém. Ať už tomu jedni říkají vesmír, druzí bůh a třetí podvědomí, snažíme se tu ovlivnit lidského ducha, základ nás samotných, naši nejsilnější a jedinou trvalou podstatu. Lidský duch je boží článek, je spojen s celým vesmírem a působí převážně v podvědomí. Za zavřenými dveřmi našeho ducha se skrývá vševidoucnost, vševědoucnost a všemohoucnost. Poznání našeho pravého základu, tedy našeho ducha, a jeho ovládnutí je ultimátní cíl naší existence na Zemi.

    Již 15 let se intenzivně věnuji duchovním naukám a jako všichni hledající se snažím dopídit pravdy. Za tu dobu mi prošla pod rukama pěkná řádka knih a moje teorie o životě a fungování

    viac na adrese:
    http://channeling.wbs.cz/Zajimavosti.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdu namočit prostěradla ....včera se ptal soused, co se děje, že je u nás cítí ocet. Bez uzardění jsem mu řekla, že zavařuju okurky.
      Dita

      Vymazat
    2. Všechno nejlepší k dnešnímu svátku.. =)

      Vymazat
  22. Takže vlastně pan Werner popírá vzestup.. Tak teď jsem opravdu zamten.. =) Více se mi ale každopádně zamlouvá Dolores Cannon:

    DOLORES CANNON - ROK 2012, NOVÁ ZEMĚ V 5. DIMENZI - http://www.youtube.com/watch?v=KRnTJFIzZjw&context=C47e72a4ADvjVQa1PpcFP4XaAm_CbRu5Wjp5-bRIJxYgJNrG8RuDw=

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://leva-net.webnode.cz/products/fulford-26-3-zatceno-200-vyse-postavenych-bankeru/

      Vymazat
    2. A není to zase jen nějaká zpravodajská hra ? "Mediální zatýkání" může být signálem ke spuštění dalších mechanismů k nastolení NWO. Kdo se tedy ujme vlády nad lidmi, nad Zemí, když se dovídáme tyto informace ?

      Vymazat
    3. přestat číst informace je svoboda ... vytvářet informace je pak zánik NWO

      Vymazat
  23. http://gaudencia.blog.cz/

    Dvě příjemné novinky:
    1. Poselství LINE - zástupce z Plejád - 26.3.2012
    2. Fyzické příznaky procesu vzestupu

    Jak je s tímto webem orgonete? Věříš mu? díky..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tohle se muže přehazovat vidlema...v roce 1998 partička okolo Aštara Šerana vyzvala lidi k evakuaci na lodě k jednomu nedělnímu datu...pár borcu dokonce chtělo prodat baráky....jak říkal Jiří Sovák...Brecht sere na mě,já seru na Brechta...sladkobolné kecičky o lásce,už už se VÁM UKÁŽEME....nejlepší receptura je poslední záznam Orteka v jeho televizi...věřte SOBĚ A SVÉ INTUICI....

      Vymazat
    2. pro alycon12

      Jak můžeš takhle hanit lásku v zemi, kterou Bob Marley nazývá láskov?

      lásku tobě :)

      Vymazat
    3. Tohle není nic nového. Už v roce 1000 n.l. v Evropě řádily zvěsti o konci světa. Boháči prodávali své majetky, rozdávali peníze chudině, oblékali se do prostých žíněných přehozů, přežívali jen o chlebě a vodě, a s obavami i nadějí Posledního soudu očekávali den D. A ejhle, nic se nestalo. Svět se točí po staru dalších více jak 1000 let.
      Jak dopadli tito horlivci, o tom se písemnosti a kroniky již nezmiňují. Ale asi blbě, poněvadž blbost lidská je nekonečná ! :)))

      Vymazat
    4. Co co ten příběh má co společného s láskou?

      Toho kdo neznám je mi líto.

      Lásku tobě

      Vymazat
    5. Někdy totiž nemusí být PRÁZDNÁ jen sklenice nebo hlava. Tím samozřejmě nechci nikoho urazit. Jde o to, že čím delší text, tím méně se tam nachází PODSTATNÝCH informací. Opíjení rohlíkem...
      atd atd atd
      jm

      Vymazat
    6. Tak nám ukaž svoje krátké texty nabité PODSTATNÝMI informacemi. Planě plkat na druhé dovede každý nýmand.

      Vymazat
  24. http://www.youtube.com/watch?v=Kwh37i4qp7Y&feature=player_embedded

    OdpovědětVymazat
  25. Pro DITU - :-) jsi mě rozchechtala!!! Takové světlo .. :-))) z TEBE!!!!! Jojo okurky... to se to zavařuje... :-)

    Díky Super... jdu taky zavařovat na zahradu.. a na sušák! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slyšel jsem také jeden krycí manévr. Když jeden známý před časem gambleroval na výherních automatech, říkal tomu, že chodí chytat ryby tzn.že "je na rybách". Říkával to i doma před manželkou, a ona si naivně myslela, že opravdu chodí rybařit.

      S těma okurkama, to nemá chybu. Já přiliš zvědavé sousedy také nemusím. Obvzláště pokud jsou to obecní drbny ! :)))

      Vymazat
    2. obecní drbny jsou nejlepší... to se pak panečku doví lidí jak odstranit zápach z aut ve městě :) "To víte ty Novákovi dávaj ocet na okenní parapet, prý to odstraňuje jedy z výfuků..."

      slunce i tobě

      Vymazat
  26. Ještě k reiki- toto je má asi patnáctiletá zkušenost: Podobné přitahuje podobné. V době před těmi patnácti lety jsem jsem také bezhlavě vrhla na hltání esoterických a léčitelských knih, na meditace, reiki, práce s anděly a podobné "terapie" a novinky, které k nám začaly ze zahraničí prosakovat a moc mě svým tajemnem přitahovaly.(Faktem je, že jsem se už dlouhá léta předtím letmo zajímala např.o jógu nebo muzikoterpii) Snad po šesti týdnech hlubokých meditací se mi naprosto překopal život, zbortil se jak domeček z karet, "nevyléčitelná" nemoc, rozvod,ztráta zaměstnání,obrovské nepochopení ze strany blízkých a další "nepříjemné" věci. Po letech narážení do zamčených dveří jsem zmírnila tempo a úpornost uchopit poznání za každou cenu, přijala více pokory a méně horlivosti. Vše se zase po čase usypalo, jako by se nastolil nový pořádek a klid v duši. Věci nechávám běžet volněji, snažím se pozorovat tu červenou nit života a jít v klidu za ní(nejvíce to snad vystihuje Eckart Tolle ve svých knihách a přednáškách, viz také překlady Orgoneta). Ony esoterické a podobné techniky, které jsem se kdysi snažila poznat, jsem zařadila nenápadněji do svého každodeního života a svého zaměstnání. Nestaly se cílem, ale prostředníkem. Snad jsou teď prospěšné mi i jiným. Hm, a také si už netvrdím,jako tomu bylo dříve, že utrpení je nutné pro poznání Bytí.Co si budeme povídat, bylo ho v mém životě až moc, stačilo! Občas se mrknu během dne tak nějak shora s odstupem na své myšlenky, kam zase míří, zda jsou "čisté", životatvůrčí. Když děkuju každý den za jeho přítomnost a nádheru života, přináší mi podobné dary, hluboké a nádherné, jsem nějak spokojená, přes to všechno, co se děje kolem.:-)JaJi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbí se mi, že aktuálně poslední komentář se týká témat na počátku. Ze své vlastní zkušenosti mohu říci, že se mi můj život taky zcela překopal. Ale na rozdíl od těch "hrůz, démonů, závislostí a smrtelných nemocí", co popisujete někteří (uvedeno výše), jiným směrem. Změny se projevily ve zlepšení zdravotního stavu, prožívání života - postupně během cca 15 let jsem se zbavil jakéhosi "emočního balvanu", který jsem si nesl na zádech. Tělo se mi narovnalo a jde se mi lehčeji. Myslím si, že základní princip všech věci, které se týkají našeho života, včetně tzv.esoterních, duchovních technik, meditací, Reiki, je v prvé řadě o NAŠEM VLASTNÍM PŘÍSTUPU K SOBĚ SAMÝM. Jakým způsobem přistupuji k těmto technikám, tak se mi to zpětně vrací a zobrazuje v mém životě. Cítím z příspěvků nahoře, že v dotyčných osobách je velký strach a taky nejistota sama v sebe. Proto se pak bojíme ovlivnění, manipulace, závislosti od kohokoliv - od metody, meditace, temných sil, terapeuta, gurua apod. Těmito věcmi jsem si prošel a uvědomuji si je - i vlastním strachem a nejistotou. Vím, že to jde změnit, že jde věřit sám sobě a uvedené metody brát jako prostředníka pro moji transformaci a ne jako dogma a styl života. Vnímám to, že největším "ziskem" z mé cesty je to, že se už neutíkám od života k meditacím,ke guruům, ale že se meditační stav stal součástí prožívání mého normálního života. Luděk

      Vymazat
    2. Ad Luděk : A tak to má být ! Pokud není duchovno součástí prožívaného života, nýbrž odděleno jako nějaký jiný svět, realita, pak se dotčený adept nemůže divit, že se superprojektují cizorodě do jeho pozemského života, reality. Jak bylo řečeno : na co myslíš, na to se i pojíš. A když se dlouho do toho díváš, vidí i ono do tebe.

      Vymazat
  27. Pro Archymila: Dobře jsi to napsal, Archymile. Já jen k těm smrtelným nemocem: Myslím si, že má vnitřní Inteligence to dávno věděla, co ve mně vězí za "svinstvo" a jen mě navedla k pomůckám, např.i esoteriky:-) Pak to všechno vylezlo ven: strach, dokonce i divoké horečnaté virózy.. a teď je zase dobře, jak píšeš, chodím rovně,volně se mi dýchá a nejspíš tím inspiruju i ostatní. Jsem za to vděčná, i sama sobě :-)Hezký den všem.JaJi

    OdpovědětVymazat
  28. A čo poviete na toto :

    http://dotsub.com/view/4c3bc9bc-3f86-4bec-90b2-7a720c61c2f5

    OdpovědětVymazat
  29. Ahooooojte lidi :)))
    obloha je od minuleho patku opravdu, ale opravdu nasycená jak já nevim co, víc už by to snad ani nešlo, tady u nás na severu čch , děčín, to byla čára na čáře, aj černé byly, ale ty vetšinou hodne blízko sluníčka a bylo to pod sluníčkem spíše.Jak píši nahoře, letadla lítala hrozně moc intenzivně a bylo jim jedno, že lítali treba i vedle sebe kolikrat a proti sobe čelem a minuli se až, když fakt "museli" .A také je fakt, že začínali už brzy rano,(ja si myslim, že jeli imrvere i pres noc) v 8 to bylo katastroficky ...!!!!!!(pondelí nebo utery, nevim)Včera jsme byli s kamošem na jointu.Cas jsme počítali co sme prijeli a odjeli..tj.25min z toho bylo 32 letadel.Počítany jen ty, co lidske oko dohlidlo.Hruza, hnus des bes....zkuste si enco precist o MMS, bylo by dobre se na to mrknout. ps. k tej přírodě, už tyden u nas u okna poletuje malý, žlutobíly ptáček, mam ho na fotce.Stojí na parapetu u okna a porad poletuje a náraží do okna, oprad do kola treba hodinu dve a pak už nie.Dnes rano když jsem vstaval, sedil jsem na wc, ticho a najednou naky tukaní, nevedel jsem co to je a zase on.Zase narážel do okna.Nevim jak dlouho, sel jsem pak do prace.A vubec, nejak neslyšim zpívat ptaky, vždy jsem mel už z jara vetličky otvorené, pač se mi líbilo raní zpívaní ptaku.Ale možna je na to jeste brzy, nechci zase tvrdit, že je to uplně převracene.Jen sdílím moje s vami.
    Jinak nekde nahoře se ptal, kdo nam/lidem, vladne, nebo bude vladnout.Je to tak, že naši vladci jsou mimozemská rasa, anunnaki ze souhvezdi alfa dragons.
    Přeji nekonečne moc energie at Vám to šlape v následujích dnech :))) Nenechte si sesadit usměv na rtech! :_) Víťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A proč jsi ho nepustil dovnitř? Třeba by ti odpověděl na nějaké otázky. Prosím příště ho pusť a uvidíš. :)
      Už se to stalo v chalupě kam jezdím dvakrát se sýkorkou.

      Vymazat
    2. U nás na jihu Čech zase ptáci zpívají jeden přes druhého. Prostě klasika - jaro.
      S těmi chemoplány je to tady taky "na draka". Ale pár dní nazad tu dva dny po sobě nebylo nic, když svítilo Slunce a obloha byla vypraná do modra. Jen jsem si všiml, že do určité výšky nad zemí je atmosféra jakoby prostříbřená nějakou clonou na způsob smogu. Ale smog to nebyl, ten dobře znám, když se valí od CB ke Krumlovu přes třebonínské pláně. Co to bylo za svinstvo, že se tak třpytilo, opravdu netuším. Navíc se pod nedávnou chemodekou znovu objevily desítky možná stovky hadovitě se od země do oblak vinoucích minivírů, v nichž rotovaly celé spousty nějakých černých částic, jakoby se tam rojil nějaký hmyz. Ale co se tam skutečně "rojilo", nemám rovněž potuchy. Snad to může souviset s umělým vypařováním, vysoušením půdy (jeden ze způsobů klimaterorismu), které se v okolí CK a CB dělo zvláště minulý pátek a sobotu ve formě řídké plošné mlhy.
      Lituji všechny, co musí být celý den vystaveni (hlavně v práci)venku těm postřikům. Ti jsou prvními kandidáty na rakoviny, kolapsy apod.

      Vymazat
    3. Vážení,ten ptáček(asi Rehek zahradní)útočí na svůj zrcadlový obraz,který vidí v okenní tabuli.Snaží se chránit svoje teritorium před "vetřelcem".Tento "úkaz" jsem pozoroval už mnohokrát.

      Vymazat
    4. Já ho chtěl pustit dovnitř, ale napadlo nás s mamkou, že by se akorat umlatil v pokoji či neco podobného.Nevim.Dneska ráno jsem ho tam nevidel.
      Jinak je pravda, že za poslední dobu taky pozoruju tu oblohu a je fakt děsná, hlavně nechápu, jak mužou byt ty lidi tak slepý, že jim to nepřijde divny, že pred pár lety jsme jen tak nemohli stat a počítat a kukat na čáry letadel, jak zanechávájí, nelze, protže se vždy rozpusil hned za letadlem.Jojo, hlavně o tomhle víkendu to bylo krutý na pohled, bydli v jedne ulici u Labe, domky v řade..sousedí se znají vsichni a vsichni ti malé deti si hrali venku na sluníčku...už od rana celý week.Vubec nevědí"( , ja byl doma a venku jen zřídka.

      Anonym 9.34 Pm
      Mam ho vyfoceného, mužu poslat když tak :) ja si jdu mrknout na google :)
      At Vás drži dobrá nálada :))

      Vymazat
    5. no sýkorka poprvé ji rodiče pustili ona chvíli létala po mýstnosti pak si sedla na trám a tam zůstala až do rána. a pak jí zase otevřeli okno a ona ráno odletěla.
      Podruhé ji kámoš co tam byl tou dobou sám nepustil a tak tloukla tak dlouho než vypnul všechnu elektřinu (komp, rádio, lampy) a lehl si do postele. pak teprve přestala.
      Co chtěl po tobě to fakt nevím.

      Vymazat
  30. http://www.vlastnihlavou.cz/uspesne-konspiracni-teorie-kterych-se-dnes-moc-nemluvi/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jasné ! "Společenský" systém tzv.západní demokracie musí s konečnou platností zhynout, a musí být vyhozen na smetiště dějin ! Universum se už přece na to dál nemůže dívat. Je to pořád dokola : vraždění, kradení, ničení, otročení a všeliké prznění těla i ducha ! Bože,zastav konečně čas a dějiny na Zemi, miluješ-li svoje pozemské děti, a vyveď je odsud zpět k sobě !

      Vymazat
  31. Je mi na nic z toho, že tenhle náš způsob žití co popisuješ a co stále na planetě Zemi žijeme, předáváme a zaséváme od mala do našich dětí - V POHÁDKÁCH!!!
    Moje děti neznají Tv a teď, když jsem jim začala přehrávat pohádky pro starší z cd, tak se hrozím, že není moc pro co sáhnout a pokaždé to na nás z pohádky vybafne-šibenice,popraviště, zlodějna, vychytralost,lhaní, násilí, vojáci....
    Tak si říkám, jak se z toho kdy lidstvo vyhrabe, když si to z generace na generaci předává jak klenot??????????!
    Kéž nám ta transformace vyjde!
    P.M.

    OdpovědětVymazat
  32. Jak poznám že octování funguje. Zatím to tak nevypadá. Vydyndal jsem na tmavou plochu velkou asi 1 metr litr octa, vypařuje se, ale jaksi ty mraky mají stále stejný tvar a nic se neděje :D

    OdpovědětVymazat
  33. Reiki je temná medoda, kdo na to přišel(hlavne sám), tak od toho utekl! Znam lidi, kteří potom používají svoji metodu a je to lepší.
    Proste zaplatíte 20tis Kč a bode vám dáno....haha..a když ne, tak dostanete symboly, kterýma pusobite...tomu řikam nasilna metoda....lidi pozor myslete....copak si mužete schopnosti koupit??...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, tak, každý si musí hledat svou cestu jak tímto světem tak tu svou duchovní. Jedině tak to funguje ! :)

      Vymazat
  34. Octování:
    zde vyčteš vse :-)

    http://octovani.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc jsem toho nevyčetl :) Chybí mi nepřerušované timelapse video :)

      Vymazat
  35. Nebojte, bude lépe, má být upáleno až 90% smejdů...:-)
    Zase se bude lepe dychat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kdo a kde je bude pálit ? :)

      Vymazat
    2. Asi slunko to spálí, né? Na březen je silný jak bejk a kulminovat ta sluneční síla má teprva až příští rok. Jsem na to docela zvědavej.

      Vymazat
    3. Za "novou sílu" intenzity záření našeho Slunce zřejmě může onen záhadný kulovitý objekt o velikosti 2 až 3 Jupiterů, který nyní v průběhu této čtvrtiny roku předával mohutný sloupovitý vortex energie Slunci. Na youtube.com jsou o tom videa. Slunce má postupně svou měkkou oranžově zlatavou záři změnit na pronikavou a ostrou záři modro bílou. Už nyní je v okolí Slunce za jasného počasí patrné obrovské bílé halo s jakoby stříbřitým nádechem. A záře současného Slunce na kůži doslova pálí. Uvidíme, co přinese léto, zda budeme při jasném počasí raději zalezlí,bychom nebyli Sluncem bodavě páleni, nebo zda bude možné se ještě na přímem Slunci klasicky opalovat.

      Vymazat
  36. Tak mám pocit,že o reiki se toho moc neví,kdo chce o něm psát,měl by s tím být také náležitě seznámen.Ne jen,co slyšel někde,co se povídá-někde,ti,co oněm negativně píší,s největší pravděpodobností neví,o co doopravdy jde,a jak se to správně používá,ono to toiž má své dobré zákonitosti a principy i svá bezpečnostní pravidla a každý je též poctivě a srozumitelně seznámen s následky při zneužívání i nerozumném užívání této metody.I když-záleží velmi na Mistrovi,kterému sae svěříte a kterému věříte.Je totiž žel bohu pravdou,že existuje celkem dost "mistrů",kteří to za velké peníze velice mrví a zneužívají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má někdo pozitivní zkušenosti s Merkabou ? Je její symbol dvou protnutých rovnostranných prostorových trojúhelných jehlanů bezpečný ? Poraďte,kdo víte.Dík.

      Vymazat
    2. na to su dobre knihy od melchizedeka a je to priam potrebne prave som docital druhy diel knihy prastare tajomstvo kvetu zivota a musi si to precitat kazdy kto sa dostal do toho bodu ze uz len uvazuje o tom co je merkaba kazdy na to ide rychlo a uz chce vidiet vysledky .v knihe pise ze aj muz aj zena ma ine merkaby je ich viac ma ju aj zem vela tam poukazuje matematickymi vzorcami mam s toho velmi dobre pocity a tym sa riadim len som nepochopil vela z tych matematickych pouciek je to okolo 600 stran krasneho citania a posuva to dalej je tam meditacne cvicenie co sa tyka merkaby ... vdaka tomu som vyrobil aj jeden velky orgonit v tvare 4 stranneho trojuholnika alebo polovica merkaby a deju sa tu neskutocne veci ohladne oblohy v mieste kde je podlievam ju vodou a dokola su este mensie orgonity okolo a pri trhani sa tvoria hala okolo slnka ale priam neskutocne bud tu toho sajrajtu bolo z chemovania az priliz alebo sa nieco zacina diat ohladne dat a dalsich veci okolo vzostupu ..inak v taj knihe je na konci nadherne opisani prechod dimenziami ktori nas caka .indigove deti atd postaty ktore uz zacinaju ludom stale viac vychadzat na javo a bude sa to este zrychlovat takze mozeme byt vsetci plny ocakavani ako male deti z radostou a laskou do toho a ps ludom ktory vam chcu zobrat svet sa len v pokore pousmejte pretoze oni zasadnu vecer pred televizne spravy a neuvidia podstatu ...iba ze by videli :)-mier prechot cassovia

      Vymazat
  37. A co říkáte na Reconnection(Pearl)?

    OdpovědětVymazat
  38. Už tu máme zase ACTA
    http://www.vlastnihlavou.cz/acta-nepujde-pred-soud-ale-primo-evropskeho-parlamentu-schvaleni-zbyva-cca-10-tydnu/#more-7826

    OdpovědětVymazat
  39. http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=mHyTOcfF99o&feature=fvwp
    něco příjemného na uklidnění a pochopení podstaty všeho.. =)

    OdpovědětVymazat
  40. Ahojte. Trochu od temy, dnes som na oblohe videl nieco, s cim som sa este nestretol, ani tu na nete. Vie niekto o takomto jave nieco?

    Bolo to vcera na poludnie 10 minut po 12tej 29.3. v Belfaste. Obloha mierne zaoblacena lahkou bielou parou (zrejme umeleho povodu) a cez tuto paru sa vinul cisty pasik akoby negativ chemtrailsu. Najvacsia sranda bola, ze z juhovychodu letelo lietadlo na severozapad a presne kopirovalo tento pas. Tiez vypustalo nieco, co sa ale pomerne skoro trhalo a zvolna rozplyvalo ale presne zaplnalo tento negativ chemtrailsu, srry neviem ako to nazvat. Zaujimavy bol tiez fakt, ze tento pasik v oblakoch si lietadlo akoby razilo same, pretoze v jednej chvili sa to tahalo pred lietadlom len par jeho dlzok a dalej bola len spomenuta oblacnost, ale tento "tunel" v oblakoch sa stale pred lietadlom akoby vytvaral. Za nim to uz nebolo vidiet kedze tam bol novy cerstvy chemtrail.
    Vie sa o tom nieco?
    Bolo to naozaj velmi nezvycajne a cumel som na to ako puk:-)

    pilgrimdou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přesně o tomto jevu jsem tady na Orgo nedávno psal. Vídám ho nad Českokrumlovskem a nad Českobudějovickem. Přesně tak, jak to popisuješ! Viděl jsem tento "kanál" i od obzoru k obzoru,vůbec neměnil polohu, a ani se nerozptyloval či nerozšiřoval jako do dělají chemostopy. Po několika desítkách minut ten jev pomalu vymizel, se prostě ztratil. Myslím si, že je to nějaký energetický uměle vyvolaný jev. Možná je to nějaká automatická bezproblémová navigace bezpilotních chemoplánů. Zcela jistě to však dělají klimouši. Ale jaký to má smysl a význam v rámci chemtrails, to zatím nevím.

      Vymazat
    2. Co když to byl jen stín kontrailsu,který byl na to "mlhou"(nenasvícená mlha není vidět).A to druhé letadlo letělo níž a jeho stopa se promítala pod stejným úhlem?Každopádně by to chtělo vidět z více stanovišť.

      Vymazat
    3. to 1. Anonymni - vobec nepochybujem o umelom povode tohto javu ale fakt mozem povedat, ze som mal kvalitativne podobne pocity ako ked som videl pad dvojiciek v priamom prenose - presne v tom case sme s manzelkou kupovali v elektre vysavac takze som si to "vychutnal" na mnozstve obrazoviek naraz, co este umocnilo tento zazitok. Zazitok s lietadlom bol sice slabsi ale rovnako tajomny a desivy, ako zo sci-fi filmu...

      to 2. Anonymni - tien to zrejme nebol lebo opar bol priehladny a nesuvisly takze pripadne stopy nad nim by boli viditelne a naviac v pozadi bola zretelne modra obloha. Faktom je, ze samotny "tunel" nemal tu istu modru farbu takze mas pravdu v tom, ze by to chelo pohlad z viacero stanovisk. Kazdopadne za tym nevidim nic dobre:-)

      pilgrimdou

      Vymazat
    4. Pro Anonyma 04:05

      Jak by mohl vznikat contrail nebo dokonce stín contrailu před letadlem. To mi tedy vysvětli !(?) Trochu selskýho rozumu do hrsti, člověče !

      Vymazat
    5. Pro Pilgrimdou
      Toho jsem si také všiml, že modrá v tom "tunelu - trubici" je tmavší než modrá oblohy. Ten jev na mě budil dojem jakoby ta "trubice" byla z průhledného skla, i když zcela jistě ve skutečnosti nebyla. Prostě v té "trubici" byly zřejmě jiné fyzikálně kvantové podmínky než v jejím okolí. A jak víme, v klimatologii nic přírodního dokonale přímkového a staticky stálého neexistuje. Takže opět umělá manipulace ! Proto ten jev, který šel pozorovat pouhým okem.

      Vymazat
    6. Něco podobného jsem nafotil u nás na Příbramsku.. Ale letělo to od slunce, takže je možné, že chemky házeli stín.. :/ http://imgup.cz/?v=e/dsc01081.jpg http://imgup.cz/?v=e/dsc01082.jpg

      Vymazat
    7. to AnonymníMar 30, 2012 09:39 AM
      Presne to je ono! V mojom pripade tam bola sice mala oblacnost ale vyzeralo to tak isto.

      to AnonymníMar 30, 2012 08:14 AM
      chap to tak, ze teoreticky to moze byt tien uz existujuceho trailsu vo vyssej polohe, v ktorom lietadlo letelo. Ale foto z Pribramska ukazuje jasnu oblohu a "trubica" tam je takze skor zastavam nazor o tom, ze lietadlo si to vytvara same. (Pripadne ine zariadenie).

      Kazdopadne ti fanatici na spicke pyramidy nezahalaju a veselo to tu umrtvuju dalej. Stale si vsak kladiem otazku preco, ved to musi skodit aj im a ich detom!!! Ak su aj v pozadi ET jastericie entity, ktorym to teoreticky nemusi skodit ale ich ludskym renegatom urcite. To su naozaj tak blbi, zmagoreni mocou a hranim sa na boha?

      Vymazat
    8. Je vůbec otázka, zda na tom vrcholu kabbalistické pyramidy ještě stojí nějaký člověk.Stále častěji se objevují informace o tom, že světu už nějaký čas globálně vládnou ještěrky-mimikry lidí. Proto se mi zdá to proklamované zatýkání elit, jakoby ty ještěrky-mimikry chtěly obsadit i nižší klíčové posty, aby mohly vyhlásit co nejdříve NWO. Něco (nějaká hrozba ? vypršení termínu?)je zřejmě z časových důvodů honí NWO vyvolat či nastolit dřív, než asi plánovali ! V každém případě události nabírají na obrátkách, tak uvidíme, co nám přinese druhý letošní kvartál.

      Vymazat
  41. Dle NM na satelitních snímcích je řádně zažluceno a nasprejováno, armagedon může začít :X

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jako biochemická válka ? Binární chemické zbraně či kýho sajrajta ?

      Vymazat
  42. Dobrý den,
    místo toho koukání na oblohu jsem si stáhla a okopčila letáky s chemtrails (včetně toho,co to obsahuje a jaký to má důvod)na stránkách "přátelé nebe",je tam uvedený i tento web a začínám házet do schránek...samozřejmě pozitivně.Oni si podřezávají pod sebou vlastní větev!!
    Krásný víkend Jarmila

    OdpovědětVymazat
  43. http://leva-net.webnode.cz/products/antiruska-anticyklona-1-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leva-net......Díky, je to síla a hlavně další pravdivé informace zapadající do celkového dění.
      Alfa

      Vymazat
  44. Naprostá volovina typicky naduchovněle načmoudlého Aoliana. Vyráběl jsem jako provozní chemik v chemičce kapalný dusík, kapalný kyslík i jejich plynné čisté formy pomocí šesti obrovských tepelných regenátorů, expanzních turbín a dalšího velmi ateisticky hmotného zařízení.
    Při zemi se kapalný dusík umístěný do plechového kýblu způsobně vaří při mínus 196 C. Okolní vzduch vymrazí a sráží se na něm i oxid uhličitý. Čistý plechový kýbl, umístěný za letních veder na vyvýšeném ovládání hlavních bezpečnostních výstupů zaléval dole na linoleu přehřátého provozního chemika chladivým vodopádem.
    Ve velkých výškách, za 1/10 tlaku ti vyprskne i při mínus 100 C jak myší prd. Sedm let v třísměnným provozu výroby toho o čem píšeš mi dovoluje se ti jednoduše vysmát.
    Nenechte se tím analfabetem odtahovat od exaktních dat, třeba záběrů družic a vlastním pozemním pozorováním.
    r.m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je faktem, že Aolian používá argumenty ze sci-fi filmu, které jsou spíše filmařským řemeslem,než věrohodnou exaktní vědou. To je třeba říci v první řadě. Poněkud nezodpovědné je od něho to,že prezentuje to,co si myslí, jako fakta předkládaná fóru k věření.

      Je třeba, aby pisatelé zdejších článků (i komentářů)jednoznačně odlišovali své myšlenky a pocity od tvrzení nebo prohlášení, která se vyjadřují k nějakým faktům, událostem, odbornostem,vědeckým a výzkumným činnostem a poznatkům, a aby byly alespoň doloženy odkazy na věrohodné informace,zdroje, fotografie, videa apod. Mnozí tento způsob respektují, a v tomto duchu tak i činí. Je tu však jisté nezanedbatelné množství těch, kteří se neobtěžují se takovou myšlenkou a praxí byť jen zajímat.

      I když je tento blog soukromým médiem, a zároveň dosud velmi zajímavým informačním zdrojem, je nutné, vzhledem k pozici, jakou si mezi příznivci a čtenáři vybudoval, držet určitou hladinu serioznosti a věrohodnosti zde uváděných informací, tvrzení a prohlášení. Blížících se 5 milionů návštěv na OrgoNetu všechny odpovědné příznivce tohoto blogu zavazuje, aby bděli a pomáhali OrgoNet udržovat jako seriozní a věrohodný informační pramen. Přece nechceme,aby se OrgoNet propadl na úroveň takových stránek jako je např.Osud.biz a jemu podobných. Zrušení schvalování příspěvků na OrgoNetu je zkouškou pro všechny účastníky na tomto blogu. Je třeba se k tomu proto odpovědně postavit ! (sirmiax)

      Vymazat
    2. Myslet lze jen rozumem, ale chápat jen srdcem.
      N.B.

      Vymazat
    3. Kdybys radši dřív študoval, sehnal sis ověřené údaje a pak psal.
      A taky se pořádně podepsal. podpis r. m. je vždy pod pěkným tupým nesmyslem v celém netu.
      PC.

      Vymazat
    4. Ty máš na všech netech ke všemu tisíce komentářů. To máš patent na všechny vědy, od duchovna, až po fyziku? Nemoralizuj, Aolianův článek je zprávně, jak celý proces přeměny ve vysokých vrstvách atmosféry v kapalný dusík je dobře znám. Výroba technického větru bezvrtulovými ventilátory na principu elektromagnetických proudů taky. Vypařování vody ultrazvukem taky. A až budou tím dusíkem opět jako loni pálit zahrádkářům květy ovocných stromů tak si vzpomeň a vystrč nos ven...

      Vymazat
  45. Po delší době jsem měl pracovní cestu do Budějek a naskytla se mi příležitost vypucnout tam další staroatlanské platformy. Viděl jsem při tom tančící skupinky vodních žínek u soutoku Malše s Vltavou.

    Jak to bolo myslené?

    OdpovědětVymazat
  46. http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/411-varovny-signal-v-atmosfere-nad-epicentrem-japonskeho-zemetreseni
    Něco prosáklo, tak se to snaží okecat.

    OdpovědětVymazat
  47. Chemtrails na mapách google. http://maps.google.com/?ll=44.277455,19.905446&spn=0.014257,0.014956&t=k&z=18
    PaJa

    OdpovědětVymazat
  48. Dobré krásné aprílové ráno.. =) Z Czech news TV -
    "Je zahájen předprodej na mezinárodní kongres pod názvem "2012 A MIMOZEMSKÁ PŘÍTOMNOST NA ZEMI". Je to první akce tohoto typu v zemích bývalého východního bloku. A skvěle obsazená! Koná se 11.-13.5. v Praze. Exopolitika je nová věda o vztazích mezi inteligentními civilizacemi ve vesmíru. Věřím, že se zúčastníte! Adresa www.vstupenkov.cz"

    OdpovědětVymazat
  49. Doporučuji...možná to není daleko od pravdy http://www.svitluny.cz/smlouva-o-zivote/

    OdpovědětVymazat
  50. I used to be suggested this blog by my cousin. I'm not certain whether this submit is written by means of him as no one else recognize such special approximately my trouble. You're wonderful!

    Thank you!
    Also visit my page read this blog

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.