Stránky

11. dubna 2012

Orgonet napaden - lidským egem?

Právě se dostávám ke komentářům, kterých během mé velikonoční pauzy hojně přibylo. A koukám, že se to pěkně hádá. Někteří si dokonce myslíte, že Orgonet "byl napaden".

Taky si myslím, že byl napaden - lidským egem (:-))) To, co teď napíšu, je v duchu Eckharta Tolle - omlouvám se těm, co ho neznají, asi to nebude pro ně srozumitelné.

Volná diskuse na webu je čím dál vzácnější,  a ego několika lidí se tudíž chopilo příležitosti (:-)))

Webová diskuse poskytuje lidskému egu moderní prostředek, jak poměrně snadno růst. Ego velmi rádo píše (zvláště anonymně) na web, miluje to, dělá to moc dobře jeho sílení. Na webu může snadněji než v reálném životě souhlasit či nesouhlasit, ponižovat jiné, tím je oslabovat a sebe posilovat, ukazovat, že ví víc než ostatní ... vše za účelem udržení a posílení myšlenkové konstrukce, v níž ego vězní člověka. Jak řekla Little Grandmother, ego si bere energii z ostatních. A Orgonet poskytuje spoustu věcí, s nad nimiž je možno se rozhořčovat ...

Ono se to krásně hádá i na webu Eckharta Tolle. Ptali se ho, jestli mu to nevadí, a on se smál, že to vůbec nečte (:-))), že jsou to jen projevy ega, kterým není třeba věnovat pozornost.

Takže, vy probuzení, co vás zlobí divočejší diskuse: berte to jako zkoušku. Teď jsme těsně před transformací, a máme poslední šanci splnit těžké úkoly, a jedním z nich je přestat živit své ego, či se ho dokonce úplně zbavit a dosáhnout osvícení. Ti nepříjemní  jsou tu k tomu, aby vám dávali příležitost uvědomit si - a dále neživit své ego. Osvícený člověk bez ega nepotřebuje reagovat na každou myšlenku, ani svou, ani někoho jiného. Jsou to prostě jen myšlenky, výplody mysli, jejíž aktivita brání našemu osvícení.

A kdyby vám to nešlo, nic si z toho nedělejte. Stačí zpočátku, když si uvědomíte až po akci, aha, to bylo moje ego, které reagovalo na jeho ego, ale nevadí, jsem v procesu učení. A příště třeba si uvědomíte svoje ego dříve, a budete ho pozorovat, a vaše přítomnost se bude krůček za krůčkem prohlubovat a prodlužovat.

Mě se to vše taky týká. Nevědomé komentáře mě ještě trošku vytáčejí, ale pokaždé si řeknu, že by to byla reakce na myšlenku, a myšlenka není nic, nemá s realitou nic společného. Prostě, učím se.

V závěru transformace na mě vůbec život dost naložil, to hádky na Orgonetu jsou jen malá kapka. Ale beru to. Jak říká Eckhart Tolle, buďte vděčni za každou výzvu, za každý těžký úkol, který vás donutí žít v přítomnosti.  Protože jinak byste se neprobudili.

51 komentářů:

  1. Konečně to celý začínáš vidět trochu rozumně.

    S pozdravem,

    "Schizofrenik"

    OdpovědětVymazat
  2. jaképak začínáš,tohle vede editor rozumně od toho okamžiku,co moje smrtelná maličkost sem zabrousila,jen holt nejen MOJE EGO občas kvičí,jako podsvinče....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, to je problém, ty kvičící podsvinčata v egu. To má někdy takovou intenzitu, takovou sílu že to ustojí už jen ožralý schizofrenik :)))

      Vymazat
  3. Původně jsem to chtěl přejít jako většinou, ale moje ego si chce přisadit. Takže, pokud sem budou chodit pouze probudilí a osvícení, tak bude diskuse bez příspěvků. Protože osvícený člověk bez ega nepotřebuje reagovat na každou myšlenku, ani svou, ani někoho jiného. Tak si počtem a raději si nebudeme nic myslet. Třetí dohoda zní, „Nevytvářejte si žádné domněnky“. Už v tom žiju docela dlouho, ale začínám mít pochybnosti. Nepřipadám já svému okolí jako suchar? Bez názoru? Bez emotivních reakcí? A nemyslím si, že by se nadvládu hlásilo ego. Zkrátka, nerad bych byl průkopníkem slepých uliček.

    OdpovědětVymazat
  4. jelikož nejsem narozen čtvrtého července,ale skoro na den přesně,kdy se zpitý dělnický president VRACÍ Z HRADU...tak upozornuji zejména mladé lidi na zprávu od pana Orteka...Vzkaz pro Čechy http://www.czechnewstv.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. O víkendu jsme se náhodou podívala na nové komentáře a byla jsem zděšena, co zde probíhalo. Říkala jsem si, co se tu s lidmi stalo, že se snad všichni na orgonetu dočista zbláznili. Komentáře jsem zavřela s tím, že sem už nikdy. Děkuji Ondřejovi za komentář a osvětlení. Jsem ráda, že toto šílenství nepostihlo všechny čtenáře Orgonetu. Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale no tak, nežijete přece ve vakuu. Takoví lidé jsou, ať se nám to líbí nebo ne. Vítejte v realitě!

      Vymazat
    2. Ve vakuu samozřejmě nežiju, vím, jací lidé dokáží být, ale zde na Orgonetu byly diskuze vždy kultivované. Právě proto jsem nové komentáře asi s dětskou naivitou navštívila - a už tam prostě nepůjdu, vybrala jsem si. Nebylo mi tam dobře. Zatím mám díky bohu na výběr. Hezký den

      Vymazat
    3. .... vy ste to vystihla s "nebolo mi tam dobre", a dlho, dlho , dlho bývalo.
      KDE JE SVETLO, TMA USTUPUJE BEZ BOJA.
      Milý Orgonete, prihováram sa skončiť tento experiment voľnosti.
      Bed

      Vymazat
  6. Hlavně si neměl předávat práva jiným lidem OrgoNete...Pak se nediv, jak to tady vypadá... Každý tu máme právo na názor OrgoNete. Ego s námi bude po celou dobu života, jde o to jak moc mu dáváme sílu a zda se s nim musíme za každou cenu chlubit a dávat mu prostor. Nebýt Ega, měli bysme dneska takovou technologii jako dnes? Každý chce být lepší, než druhý a chce se s něčím ukázat, ale nebýt Ega, nejsme ani tak daleko co se týče duchovní stránky...Opravdu jsi dal práva člověku, kterému věříš na 100% a víš, že jeho Ego ho neovládá? Neřekl bych...po velké diskuzi mi dokonce sám "mazač diskuzí" napsal dosti neseriózním jednáním svůj názor a nechal se unést svým Egem, že on je tím pánem, co to tu má nyní na starosti. Samozřejmě, že ten kdo se nenechá unášet svým Egem nemá potřebu psát sprostě jako on, ale vyjádřit co možná nejlepšim způsobem svou myšlenku a názor druhého. Bohužel to tu neuvidíš, protože sám autor tyto projevy smazal, kdyby si to náhodou uviděl. V Tvém případě se příště lépe rozhodnu, komu přidělim práva na mazání příspěvků..S přátelskym pozdravem Tauri

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ego a my www.ragauian.cz
      Je to dost zajímavý čtení

      Vymazat
    2. Tipnul bych si, že jsi mírně paranoidní kámo, protože tady si to dle mého majitel obhospodařoval vždy sám a nikoho tím nepověřoval. Anonym 2:02PM

      Vymazat
    3. Proč bych měl být paranoidní? Z čeho usuzuješ? Admin nemá poslední dobou čas starat se ještě o web. Dospěl do stádia, kdy má potřebu starat se hlavně o sebe a o rodinu...to je podstatnější. Člověk zhodnotí priority a trochu si uvědomí co má pro něj větší význam. Tak to hold někomu svěřil, kdo mu to tady pohlídá. Tauri

      Vymazat
    4. Anonymní 02:22 (Tauri)

      Neprovokuj zas ! Už jsi měl naběhnuto na spořádané sdílení zdejších diskusí, a zase si se uchýlil k žalovníčkování jako malé děcko. Nedávno jsi byl žalovat na OrgoNeta na blogu Yuryna. Nchovej se stále jako pokrytec,který se schizoidně i nadále domnívá, že mu, ale hlavně jeho samolibému Egu, ubližuje celý svět. Říkali ti zde přeci jasně, aby ses učil krotit své nezvladatelné Ego a svého pana Pok
      rytce, kerému stále dáváš příliš prostoru ve svém životě. Zajímej se také o obsah slova pokora, pokání, odpuštění bez podmínek, nekonfliktní sdílení...uč se ctnostem, a přijímej události a skutečnosti, které se dějí, a ne ty, které sis vymyslel,zmanipuloval,nebo které bys chtěl, aby se děly.

      Vymazat
    5. To je právě ono....Ty se zase nauč si hodně věcí nedomýšlet. A přirovnávat mne k malému děcku? Není snad tohle projev Ega, aby jsi někoho znemožnil a ty byl lepší? Sám tu kážeš vodu a piješ víno. Žádného Yuryna neznám a nikde jsem nežaloval. Uvažuj o sobě, právě Ti lidi kteří tu jsou nyní tu nikdy nebyli a takhle se o druhých nevyjadřovali. Takže zkroť prosím sám své Ego a jdi spát. Sám bych Ti mohl něco také na to odpovědět, ale nemám potřebu, protože každý musí přijít na to jak se k druhým chová. Ale ty mne nazýváš hned v jednom příspěvku : "děcko, žalovničkem, pokrytcem, schizoidní, samolibím Egem.." Sám nemáš své Ego v pořádku, takže si příště rozmysli jak reaguješ a zda máš na to opravdu napsat to, co ses naučil a všude píšeš "uč se ctnostem" Žádným schizofrenik nejsem, takže by sis mohl příště rozmyslet co a jak to píšeš...ať se jedná o mě, nebo někoho jiného. Tauri

      Vymazat
    6. Vždyť on Ti Tauri říká jen o tom co ze sebe vypouštíš. Čí je to problém že se chováš jako malé děcko že na druhé po netu žaluješ že se chováš k druhým pokrytecky a posměšně. A když Ti to někdo vrátí obracíš celý svět nohama vzhůru. Milostpánovi se nesmí nic říct.On je nedoknutelný pan božský a jsme zase u žumpy kam chtě nechtě znovu a znovu padáš vlastní zatvrzelostí a leností na sobě něco měnit.

      Vymazat
    7. Škoda slov...měl bych snad někomu žalovat? Mamince, tatínkoj..chechééé tomu se jen směju :)))

      Vymazat
    8. Anonymní (ale dle vyjadřovacích prostředků identifikován Tauri) 01:06

      Když škoda slov, tak drž hubu a vypadni, slizský hade !!! Vždyť tady znovu odhaluji, že jsi pro OrgoNet škodná !!!

      Vymazat
  7. A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zrovna včera jsem chytil dva. Jednoho na vařenou bramboru a druhého na škvarek. Mám na ně takové zařízení, jestli vás to zajímá, já vám ho ukážu. Sem dám návnadu. A jak on tady šmejdí takhle kolem, tak ho najednou ta vůně praští přes nos. On zavětří a začne hledat, kudy by se k té dobrotě dostal. Vidí lávku a šup na ni. A teď on jde. Vidíte, ta lávka pořád drží. A jak on dojde až sem, tak se to najednou převáží a žbluňk, už je ve vodě. A tam on plave. On trpaslík je dobrý plavec, ale nevydrží. A já mu ještě ten kbelík potřu zevnitř špekem, takže on se nemá kde chytit, pořád mu to klouže, ty ručičky se mu smekají, on už nemůže, začne volat „Pomoc!“ a teď ti ostatní se seběhnou, vylezou honem nahoru, taky tam spadnou a já jich pak ráno vytáhnu takových šest, i pět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jako vtípek dobrý. To já znám jednoho trpaslíka, který na požádání praští vytipovaného člověka paličkou do lebrkesu, až se mu v něm pořádně rozsvítí. Pomáhá tak prý lidem k osvícení, probuzení. Neustále loudí na kolemjdoucích aby mu ukázali, koho má tou paličkou majznout, že on sám od sebe to dělat nesmí, ač by velmi rád. A tak vzdychá, skuhrá a koulí žalostně očima, když dlouho nikdo nejde.

      Vymazat
    2. Ahoj, máš fajn web :) Tauri

      Vymazat
  8. Prečo ľudia zakladajú blogy ?
    Pre seba ? Pre druhých ?
    Mám nátzor, že blogy zakláda EGO.
    Ako EGA priťahuje.
    Dajme si KITKAT, pripadá mi to tu ako stoka Dolezite.sk
    bed

    OdpovědětVymazat
  9. Sám říkáš,že jsi měl přes velikonoce pauzu. Tak kdo jiný tady mazal komentáře, které byly zprvu normální a k věci? Podle mě ti do blogu vlezli hackeři z Osud.biz a je mi jasné, kdo s nimi spolupracuje... Na normální komenty tady začali odpovídat urážlivými komentáři a někteří se nechali vytočit. Nechci dělat,že se nic nestalo, chci to dořešit jak k tomu došlo, protože se to může opakovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, vystihl jsi to přesně. Ten kdo to tu mazal, byl velmi často online a sám byl velmi vulgární vůči ostatním. Komenty patřily k tématu, tak jak je možné že je někdo mazal? Tohle tu nikdy nebylo a že by z ničeho nic skoro ve všech lidech během týdne vzrostlo Ego? Už jsem se tu shodl s více lidmi, že je tu něco v nepořádku, tak ať mi někdo netvrdí pravý opak.

      Vymazat
    2. Dnes teprve začínám číst komentáře. Od pátku až dodnes nebyly mnou čteny, natož mazány. Nikdo jiný nemá právo správce.
      Tak nevím, že by to někdo opravdu hacknul?

      Vymazat
    3. Ahoj chlape, tím jsem si jist. Protože ty články mazal někdo ve velkém a ten kdo vyjádřil nesouhlas s tím, že mu byl smazán příspěvek či nějak neslouhlasil s tím co bylo v článku okamžitě umlčen a poslán "do pr*ele" A to jsem ještě slušný. To co tu někdo psal nemělo s běžným uživatelem Orgonetu nic společného. Takové lidičky jsem na OrgoNetu neviděl... Jak je možné, že poté co jsem vyjádřil onen nesouhlas a založil si web svůj mi byl web odstraněn a uživatelské jméno "zablokováno"? Nesmrdí tu trochu něco? I kdyby to nemělo s OrgoNetem nic společného, je opravdu vše jak dřív a v pořádku? Pokud někdo dřív vyjádřil nesouhlas, rozhodně se to tu nezvrhlo jak je tomu nyní. Jediná vyjímka co pamatuji je Verthandi...ale i tak tu dle mého nezazněli vulgarity jako nyní.

      Vymazat
    4. na to aby byl někdo sprosťák a hulvát nemusí nutně používat vulgarismy a tvrdé sprosťárny. I na první pohled běžné výrazy mohou podprahově nebo druhoplánově urážet stejně dobře jako ty prvně vzpomínané.

      Vymazat
    5. Někdo tu přeci jenom mazal komentáře jak čertovým kopytem. Vzpomínám si že tu u některého z článků bylo v neděli nebo v pondělí večer kolem 13O komentářů, a dnes jich je tu nejvíc kolem 50ti. Takže k masivnímu mazání komentářů tu došlo, to je holý fakt !!! Chtělo by zjistit, kdo a jak se k tomu dostal, a zamezit mu podobný útok !!!

      Vymazat
    6. Pokud to nebyl nakonec jen OrgoNetův "Apríl" na nás komentátory =I

      Vymazat
  10. Každá myšlenka, která ukazuje na čas - tedy na budoucnost a minulost je výplod ega... myšlenka=čas=ego=něco co nejste vy
    Ale pak kdo člověk je, když není ego? Nejde to říct, protože slova jsou prakticky myšlenky, myšlenka to nemůže popsat ani obsáhnout, protože pravá "esence" či jak to mám nazvat vznikla ještě dřív než myšlení, mysl to nemůže pochopit... to NĚCO můžete popsat jako pocit jednoty, bezpodmínečná láska, věčná radost, klid, ticho, vděčnost, soucit - "emoce" která nemá protiklad - ale když to takhle popíšete zase to roztříštíte na kousky, protože to popisujete slovy... je čas si uvědomit kdo jsem a kdo jsou ostatní, pak přečstanou války a tyhle žabomyší hádky :-)

    Aneb "To co si myslíš je tvoje osobnost a tvůj svět - to co si nemůžeš nikdy myslet jsi TY"

    Navíc tohle "něco" je už dávno osvícený, tedy není na co čekat ani proč čekat nebo požadovat osvícení... Chcete osvícení? Chcete myšlenku=čas=budoucnost -> a zase kam vás tahle rovnice dostane - kdo chce osvícení? jenom ego, pravý já už osvícený je... ego je iluze, vůbec není, stejně jako čas

    E. Tolle to vyjádřil moc dobře, dost mi pomohl... knížka co se zabývá tím samým je např. K. Tepperwein - Aktivní vnímání

    Přepadne vás myšlenka -> čas si uvědomit, že nejste ten kdo myslí, Já myslím je stejný jako Já nechávám obíhat krev ze své vlastní vůle, myšlení je jen proud myšlenek, který probíhaj samovolně bez vašeho přičinění, lidi jsou ovládáni a ani o tom neví

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo chápe, ten si uvědomí o čem píšu... kdo ne, snad někdy jindy jo :-) co na to jinýho říct? urazil tě můj příspěvek? :-D

      Vymazat
    2. Urazit můžeš tak bustu třeba Napoleona, ale ne snášenlivé lidi, tedy ty tzv.normální. Jen ty extrémisté "doleva či doprava", "nahoru nebo dolů" jsou "mimo mísu". A z těch si přeci příklady pro sebe brát nebudeme. Nebo se pletu ?

      Vymazat
    3. Moooc krásné!Vím, že už ani ostatní příspěky císt nemusím :))) dekuji ti, srdce mi opět zašlo mnohem víc bušit :))
      Toto je prispevek :))




      Každá duše má jedinečný nesmrtelný charakter. Když se připojí k lidskému mozku, splyne tento charakter s emoční povahou daného těla čili lidským egem, a vznikne tak jediná dočasná osobnost určená pro jeden život. Tomu se říká dualita naší mysli.

      Vymazat
  11. Jinak uvědomte si, že osvícení už jste... jak krásný pocit to je?
    pravdou je, že jste úplní již teď (kdy jindy taky?!)
    Jsem úplný, nic mi nechybí, mám všechno, vnější okolnosti se odvíjí od toho jak moc si svojí úplnost uvědomuju...
    - taky na to občas zapomínám, ale zbavení se ega - tedy uvědomění si toho, že žádný ego a sním spojený čas není je jen otázkou chvíle... a čas na tom nehraje žádnou roli, je to nevyhnutelný, protože to je účel každýho člověka na týhle planetě :-)
    Čas neexistuje, minulost už není a budoucnost ještě nenastala, je jenom věčné teď... všechny myšlenky tím pádem neexistují protože jenom odkazují na min. či bud. - tedy neexistuje ego - zdroj myšlenek se kterými ste se ztotožnovali

    OdpovědětVymazat
  12. Nezklamal jsi, Orgonete.:-)
    Díky.
    N.B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se podle toho N.B. chovej, ať ty nezklameš OrgoNet ! :)

      Vymazat
    2. Pro anonymní(ho)04:05

      Smlouva o životě: http://www.laska-vztahy-duse.cz/smlouva-o-zivote/

      Zdravím. N.B.

      Vymazat
    3. Pokud vím já jsem s nikým žádnou smlouvu neuzavíral. Já jsem byl na Zemi prostě poslán, a šel jsem bez reptání nebo jakéhokoli odporu, jako většina ostatních lidských duší. U Boha se totiž NESMLOUVÁ, u Něho se jen plní rozdané úkoly. Bůh ovšem přiděluje pouze úkoly které mají smysl, které jsou ku prospěchu částí,celků,vesmírů,Stvoření apod.,a které pomáhají k transformacím světů,dimenzí apod.

      Je to podobné jako v práci tady na Zemi. Zde ti šéf taky přidělí úkoly, které bys měl splnit v určitém čase. A neptá se tě jestli chceš nebo ne. To jen lidské ego se staví na odpor autoritám a vyšší moci !

      Jeden kněz mi kdysi říkal, že není vyloučeno, že "na Onom světě" ráno v šest zazvoní budík, a půjde se vesle "rachotit" do práce. Takže opatrně s tím coby kdyby ! :)

      Vymazat
  13. někdo si koupil Bhagavadgitu,byla brožovaná...přítel se ho ptá po měsíci,jestli jí přečetl,nee,musím si ji nechat svázat....po roce se přítel ptá,přečetl jsi jí?...neee nechal jsem na ní udělat zlatou ořízku...po dvou letech se přítel ptá,přečetl ji?? ještě NEEE....tak je to i v diskuzích nejen zde....pokrok je v tom,že sem vubec někdo zabrousí od jiných světských kratochvílí..a že se tlučou ega?? to je vývoj a každého problém,jak s čím zachází,tak sejde.

    OdpovědětVymazat
  14. no a k čemu tedy diskuse?
    Je otázka také ego? Prosba o pomoc je také ego? Jak se ta umělecká skupina ptá: Jak z toho ven?
    K čemu to všechno je?

    OdpovědětVymazat
  15. Což o Ega by toli ani nešlo, jako spíš o to, zda se někomu skutečně podařilo hacknout OrgoNet, a zahrát si inkognito na správce s právem mazání komentářů. Někde tady v komentářích mezi pátkem až sobotou jistý anonym vyhrožoval, že má OrgoNeta už dost, že ho zruší, že má na to dost lidí. A pak se tam začaly dít ty věci, o nichž ostatní tady píšou. Jak jste kdo zjistil, že ten "mazač" komentářů je napojen na OrgoNet on-line. Pak tu byl ještě nějaký okultista, který tu také vyhrožoval, ale Yuryno ho elegantním způsobem vypoklonkoval. A jak souvisí mazání zdejších komentářů se zrušením soukromého nově založeného webu (viz Anonym 06:03)? Takže se tu něco divného asi přeci jeno dělo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj to jsem byl já( Tauri) kdo přišel o onen web. Tudíž se nemohu ani přihlásit(youtube, google, blogspot, gmail)...Jsem fandou OrgoNetu, ale těm lidem co tu byli a ležím jim v žaludku budu šlapat na paty dál, mě je to jedno...Člověk musí bojovat za to co má rád a co pomůže ostatním i za cenu kritiky. Ano onen člověk byl až moc online, sám někdy pracuji na pc 14 hodin denně, celou dobu jsem sledoval diskuzi a ony komentáře byly celkem rychle vymazány, hlavně co se týče mých narážek na Matthewa a jeho zprávy lidem. Nemohu mu věřit a tak to zůstane. Ale to jak se tu dotyčný vyjadřoval jsem si bohužel nezkopíroval, možná by se admin divil co všechno tu zaznělo za slova a jaké výplody tu vznikly z anonymů. A strach z toho okultisty jsem neměl :) Vím, že je nějaká místnost na xchatu, kde se věnují temné magii a rádoby jí ovládají, ale neuvědomují si jak si kazí karmu a že se jim to jednou vše vrátí. Ahoj Tauri

      Vymazat
    2. No to se podívejme, co se tu dějou za věci ! =I

      Vymazat
  16. OrgonetApr 11, 2012 05:51 AM
    Dnes teprve začínám číst komentáře. Od pátku až dodnes nebyly mnou čteny, natož mazány. Nikdo jiný nemá právo správce.
    Tak nevím, že by to někdo opravdu hacknul?

    Nikdo nic neheknul, byls tady přece na Velkej pátek skoro celý odpoledne a průběžně v egu sám odmazával popírače Matthewa a LGM, ne? Večer a další dny potom už nezmizelo vůbec nic, jen trochu toho co si ti s možností přihlášení na blog smázli sami. Asi potom, co si ty sračky po sobě přečetli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chlape klid...Pokud někdo smaže svůj příspěvek, uvidíš to i ty. Že komentář byl odstraněn autorem...A ty "s***" si odpusť (;-) Tauri

      Vymazat
    2. Já jsem klidnej kámo, jen se snažím uvést fakta aby lidi nebyli zbytečně paranoidní, víš.

      Vymazat
    3. Pro OrgoNet 2:07

      takže jestli tomu dobře rozumím tak Tauri mazal příspěvky a pak tu činnost začal házet na anonymního hackera ? Podle toho jak to tu píšeš to tak vyznívá. Pokud je to pravda proč se k tomu Tauri nepřizná rovně jako chlap ? Pak ať nás nevodí za nos jako malé nesvéprávné blbce. A pokud se něčeho takového dopustil měl by ho Orgonet zbavit členství v bloggeru. Přece není možné aby samolibí záškodníci si tady dělali co se jim zlíbí. Já bych tedy na svém blogu podobná jednání netrpěl. Mě by rozhodně nešlo o kvantitu ale o kvalitu na blogu. "Osudů.biz" je tu kolem nás přehršel, ale OrgoNet je jenom jeden !

      Vymazat
    4. Anonymní(Tauri) 2:45

      Klídek si dej především ty ! Kromě již zmíněných sr.č.k jsi tu příliš smysluplného nepředvedl ! Jak by řekl jeden popularizátor astronomické vědy ze skupinky Sysifos : "vrať diplom" !

      Vymazat
  17. Odpovědi
    1. Jo to je možný že tu řádí Šílený Egon. V Č.Krumlově má prý dokonce velikou galerii :)))

      Vymazat
  18. Orgonete, díky za Tvůj blog. Naštěstí nemám potřebu a ani čas číst komentáře a zveřejňovat svoje myšlenky, ale teď jsem si všimla nového článku "Orgonet napaden lidským Egem" a tak jsem si něco k němu přečetla i v komentářích. Takže reaguji: Orgonete díky za veškeré informace, které se na Tvém blogu dozvím. Když se chci "naladit na dobro" (jak tomu říkám), vždy tady něco zajímavého najdu co mě k tomu dopomůže. A taky se mě nyní opět potvrdilo, že nečíst komentáře je pro mě to nejmoudřejší rozhodutí. Díky za vše co pro lidi a planetu děláš :-) S.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.