Stránky

29. října 2012

11letý indigový chlapec o změnách na Zemi


Videa s indigovými dětmi (která jste si díky ruštině asi moc neužili) mě přiměla trochu se porozhlédnou po ruských webech. Je tam toho spousta. Údajně mají v Rusku nejvíce indigových dětí na světě.  

Indigové děti, to jsou ty, které se narodily s mimořádnými duchovními schopnostimi a vědí, proč jsou na Zemi. Od malinka vědí, že přišly pomáhat lidem, aby žili správně, v lásce. 

Na jednom z webů mě zaujal rozhovor s 11letým indigovým Sašou z Moskvy. Velice zajímavé. Ten chlapec si to nemohl vymyslet, mluví přímo z vesmírného zdroje ... 

Zdroj:

Indigový chlapec Saša o změnách na Zemi

Autor: mastercosta
14. 3. 2012
Překlad: OrgoNet

(Pozn. Orgonet: Nevím, jestli Saša z tohoto videa je ten, co odpovídá, předpokládám, že ano).



Toto je rozhovor s 11letým indigovým chlapcem Sašou na internetovém fóru, kde se mohl ptát kdokoliv. 295 nejrůznějších otázek na všechna možná témata … rozvoj člověka, tajemství tvorby míru, smysl života atd...
(Pozn. Orgonet: Přeloženo je pouze prvních 21 odpovědí z 295. Dobrovolným překladatelům se meze nekladou (:-)))

1. Zeptejte se Saši, jak vidí budoucnost Země a lidstva.
Dobře, pokud lidé nezačnou válku.

2. Proč by mohla začít válka?
Protože lidé mají k dispozici podivnou energii, které nerozumějí. Ta může zabíjet.

3.Má cenu probouzet jiné lidí, nebo je to věc každého?
Ano, je to třeba. Lidem se neustále pomáhá, ale oni často neslyší. Někdy se nechtějí probudit, a tak je přestanou budit. Je nám velmi líto lidí, kteří se nemohou probudit, ale oni to tak chtějí.

4.Může Saša objasnit, co je to za energii?
Je to „tea“, vypadá jako koule s třemi prstenci. Rychlost otáčení prstenců je vyšší než rychlost částice (neví, jak ji nazvat). Analogické slovo je „albis“. Energie přichází od Slunce ve stejných časových intervalech. Rozděluje se po Zemi, ale nejen na ní. Nejvíce ze všecho na Saturnu. Taková energie je i na jiných planetách.

5. Odkud se vzali lidé?
Lidé byli přineseni na Zemi před 12 437 lety. To je přesné datum od těch, kteří to pozorovali. Pak s lidmi jednali mnozí další. Lidé, to nejsou obyčejné bytosti. Mají mnoho přátel.

6. Kdy se lidé stanou lepšími a zůstanou už takoví? Kdy se asi tak dokončí přemeny, kdy se vše uklidní?
Lidé se stanou lepšími až tehdy, kdy přestanou vše nesprávně dělit. Teď dělají vše nesprávně, nespravedlivě. Přeměny teprve začaly. Skončí tehdy, až vy tu už nebudete.

7. Vědomosti existují samo od seby nebo jsou tvořeny?
Vědomosti existují ve světe, kde žijeme, samy od sebe. Mimo svět není vědomostí. Vytvářejí je ti, kteří vytvářejí život na hvězdách a planetách. Znalosti je třeba umět využívat. My jsme teď přišli vám vysvětlit, jak to dělat. Pak odejdeme, a lidé to budou dělat sami. Země má celou knihu Znalostí. Lidé z nich využívají jen málo. Překáží jim to, že neumějí číst. Kniha je „napsána“ jazykem, který lidé rozdělili. Nyní je třeba zase ho sestavit.

8. Co je k tomu třeba? Má to vztah k energii přicházející od Slunce?
Od Slunce přicházejí nevelké změny k existujícím znalostem. Slunce je vlastně pro vás škodlivé. Brzy přinese škody. Aby se lidé změnili, musejí uklidit to, čím rozdělili svět. A to se ještě mnozí smějí, když jim to vážně říkám. To také vadí. Nelze rychle zapomínat, pak je těžké si vzpomínat.

9. Proč lidé dělají všechno nesprávně? Takové už je přinesli na Zemi? Nebo usnuli?
Lidé spí. Ten sen je nemoc. Dříve byli lidé jiní. Někdy se lidí bojím. Mnozí z nich jsou zlí a nepříjemní. Nevědí to, ale já vidím. Bojí se jich i moji druhové. Ale všichni lidé nejsou takoví. Když je sem přinesli, byli úplně jiní. Já jsem je takové viděl. Lidé jsou dobří a milí! Proto je velmi miluji!

10.A jak to, že lidé rozdělili svět?
Stali se slabými. Slabý hledá silného, a silný zase slabého. Ti, kteří zde usídlili lidi, si nemysleli, že budou bojovat o svět, který jim prostě dali. Pokládají ho za svůj. On také jejich je. Mně maminka také dává dobré hračky.

11. Jak dlouho podle tvých smyslů zbývá do přechodu?
Bude to už brzo. Ale není to přechod. Je to Změna. K takové nedochází poprvé. Nemohu říci přesné datum, protože lidé by si začali dělat plno starostí a dělali by chyby.

12. Jak bude přechod probíhat? Postupným narůstáním vyšší úrovně nebo rychlým skokem?
Změna pro lidi neproběhne rychle, ale pro Slunce a planety to bude rychle. To, co vznikne, cítí a chápe jen málo lidí. Lepší by bylo, kdyby nechápal nikdo, kromě těch, kteří jsou schopni být užitečnými v tom, co přijde. Ostatní budou překážet, protože jejich chápání je příliš pomalé.

13. Jakou roli v tom sehrají lidé? Co závisí na nás? Mohu například urychlit proces?
Ti, kteří vědí o tom, co bude probíhat, budou využiti. Velké Světlo (Velký výbuch) jim dá signál. Určitě ho uvidí, uslyší a pochopí. Ostatní nepochopí nic. Čas učení už minul. Ti, kteří se dobře učili, budou užiteční. Ostatní budou pozorovat. Hlavní síla těch, kteří se dobře učili, je rozum. Síla rukou a nohou se nebude nutná. Taková síla vůbec nebude třeba. Lidé zeslábnou. V tu dobu je nutno jim pomáhat, jinak jich zůstane velmi málo. Nemohu říci, co bude třeba dělat. To se stane známým až při Výbuchu.

14. Indigoví jsou představiteli čeho? Světla? Tmy? Něčeho jiného?
Indigo není ani světlo, ani tma. Jsme na Zemi dočasně. Nezůstaneme na ní. My vám jenom pomáháme projít Výbuchem. Potom se vy sami stanete silnými. Máte pro to na Zemi znalosti, ale špatně jich využíváte. My jsme ze Světa, který je za Předělem. Tohoto Předělu vy nikdy nedosáhnete. Lidé v našem Světě nemohou žít. Rychle zmizí, protože u nás není čas. Vy potřebujete čas. My ho nepotřebujeme. Předěl končí tam, kde začíná Světlo.

15. Jsou na Zemi indigoví, kteří o tom nevědí?
Je jich jen málo. Ještě se nenaučili tomu, co dělají na Zemi.

16. Jak moc se odlišují do lidí (například ve srovnání s bradatým osvíceným mudrcem)?
Indigoví jsou svými fyzickými možnostmi lidmi. Ale když přemýšlejí, nepodobají se lidem. Chytrý člověk může být naprosto nepodobný umu takových dětí. Indigový člověk obsáhne všechno, co lidé nazývají Zemí, ale um normálně chytrého člověka se skládá ze znalostí, které on získá od druhých lidí či z knih. Indigoví mají také dobrý cit. Lidé jsou v citech dost chladní.

17. Jak poznat, kdo je indigový?
Indigové lidi mohou poznat pouze ti, kteří jsou jim podobní, nebo ti, kteří je vytvořili. Jsou i prostředníci. Ti jsou mezi lidmi a indigovými, ale vědí o nich vše. Já poznám indigového podle Světla. Je zlatistý a má znak, kterému rozumím. Indigoví také stále mění světlo, někdy jasnější, někdy tmavší. To lidé neumějí.

18. Jsou indigoví i jinde ve vesmíru než na Zemi?
Ne. Indigoví se objevují jen na Zemi. Žijí ve srovnání s Vesmírem jen okamžik. Země je jediné místo, kde se takto mohou objevit. To platí i o lidech.

19. Jaký vztah mají k tobě rodiče a okolí? Vyprávíš jim o sobě?
Rodiče nemají rádi, když vyprávím o tom, co vidím. Říkají, že jsou to výmysly a hlouposti. A také říkají, abych se více učil a méně létal v oblacích. Svému okolí skoro nic nevyprávím. To nejde. Oni mě nenechají. Když se objeví člověk, kterému je možno něco říci, ukážou mi ho, a já vím, že s ním mohu hovořit. Z takového člověka také jde Světlo. Tento člověk může hovořit znaky.

20. A proč mluvíš teď? K čemu je ti to třeba?
Mluvím proto, že na Zemi brzo budou změny. Řekli mi, abych vám o tom ještě jednou pověděl. Bude to fér. Jestliže pochopíte, co se bude dít, můžete žít dále. Taky mě zajímá najít svítící lidi. S nimi je možno mluvit na dálku. Vždy chápou jeden druhého. Mezi vámi jsou ti, kteří mají možnost chápat, co přichází. Když o tom budeme přemýšlet společně, pochopení se stane lehčím.

21. Jak budeš žít v budoucnosti?
To nevím. Vím jenom, že budu žít.

(Pokračování.)

77 komentářů:

  1. Změna pro lidi neproběhne rychle, ale pro Slunce a planety to bude rychle. To, co vznikne, cítí a chápe jen málo lidí. Lepší by bylo, kdyby nechápal nikdo, kromě těch, kteří jsou schopni být užitečnými v tom, co přijde. Ostatní budou překážet, protože jejich chápání je příliš pomalé.



    Ano , vaše odsuzování, kritiky , soudy vás brzdí, myslíte si že to je správně ale není !
    Pokud se zaměřujete na temnotu , přitahujete ji a posilujete !! I ti temní jsou- My , jsme jednota , i oni jsou hodni Lásky , jediné řešení je Láska !! Ne války , boje , násilí, či odsuzování a kritika ! Nebýt temných, neukáazalo ba se nám Světlo . :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejradši mám chytrý, vševědoucí rady a s vykřičníkama:(

      Vymazat
    2. ve škole tě neučili co vykřičníky znamenají? i na jedné dopravní značce je vykřičník!!

      nejradši mám takové co ničemu nerozumí a do všeho kecají :-))

      !

      Vymazat
    3. Ano, správně, neposuzovat jiné, pouze sebe. Naučit se nemyslet, pouze vnímat, jedině tak můžete rozvinout schopnosti komunikace aj. "Vrchol Temnoty" se živí energií kvant zlých myšlenek lidí, ale zároveň pro ty činy krutosti mezi lidma jimi neskonale pohrdá ( moje přímá zkušennost).

      13. Jakou roli v tom sehrají lidé? Co závisí na nás? Mohu například urychlit proces?
      Ti, kteří vědí o tom, co bude probíhat, budou využiti. Velké Světlo (Velký výbuch) jim dá signál. Určitě ho uvidí, uslyší a pochopí. Ostatní nepochopí nic. Čas učení už minul. Ti, kteří se dobře učili, budou užiteční. Ostatní budou pozorovat. Hlavní síla těch, kteří se dobře učili, je rozum. Síla rukou a nohou se nebude nutná. Taková síla vůbec nebude třeba. Lidé zeslábnou. V tu dobu je nutno jim pomáhat, jinak jich zůstane velmi málo. Nemohu říci, co bude třeba dělat. To se stane známým až při Výbuchu.

      ...čas učení už minul... ano, lidstvo je již rozděleno a nedá se poznat, kdo je kde. Území nikoho je velká prázdnota, nikdo už neprochází. Bylo to velmi tíživé toto vidět.

      ...lidé zeslábnou.... mluví o lidech, kteří zůstanou na hmotné úrovni.Ti, co budou pozorovat, budou pro hmotné neviditelní, budou se pohybovat lehce, spíš plout nad terénem a komunikovat lehčeji než myšlenkou.

      Anonymní29. října 2012 12:46
      "Nejradši mám chytrý, vševědoucí rady a s vykřičníkama:(" Já taky. Jitka

      Vymazat
    4. Ty výkřičníky (alespoň u některých komentátorů) nemají zajisté žádný vševědoucí podtext, nýbrž výrazně upozorňují na jisté věci, jevy, kterých si velmi mnoho lidí dosud vůbec NEVŠÍMÁ, a dál spí jak "jezevci v brlohu" !!! Proto ty výkřičníky !!! Kdo je peskuje a napadá, se sám staví do role ješity, egoisty a pokrytce !!! Takoví lidé mají hodně daleko do duchovního člověka !!! Přece víte, co se na Zemi dnes děje, proč se to děje, a o co se hraje "ruleta"!!!

      Vymazat
  2. Nejsem dítě indigo, můj život je již v třetí části, chýlí se ke konci a já mám stále větší pocit, že jsem ho promarnila.
    Nikdy jsem vědomě nechtěla nikomu ublížit, spíš mám v sobě vkořeněnu touhu pomáhat, ale udělala jsem hrozně, hrozně málo.

    Dostala mne poslední část: žiješ kus nad zemí, žij normálně, jsou to hlouposti, výmysly, jak důvěrně tyhle věty od rodičů znám...ale že se mnohé z toho, co se mi třeba v noci zdálo hned druhý den splnilo (bohužel se vždy jednalo o nepříjmené věci), to vysvětlit nedokázali...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "ale udělala jsem hrozně, hrozně málo" ...tohle bych řekl, že je příliš subjektivní. každý udělá jenom to co může a to co je mu dáno. součástí utrpení může být i to, že jsi nemohla "více" pomoci. je to osud. osud nás všech.

      netrápil bych se tím. člověk se musí smířit s tím co může a musí dělat jak jenom dokáže.. víc prostě nejde..

      Vymazat
    2. "udělala jsem hrozně, hrozně málo" - možná to bylo úplně přesně tolik, co mělo být... ono se "počítá" i nekonání - je-li ve prospěch.

      Spíš je málo se nedocenit - to je horší, než dělat málo... I nemožnost něco vykonat může být ku prospěchu věci - leckdy konání kdeco zpacká...
      Hlavně se ocenit... Sebetrestáním se odpojujeme od Světla, ne my jsme skvělí, abychom se mohli nechat Světlem prostoupit, když si to nedovolíme - nedostatek zásluh, může to být konec

      Vymazat
    3. Nic jsi nepromarnila, to ani nejde ...
      Čti si Eckharta Tolle.
      Ten říká, že všichni tu nejsme k tomu, abychom něco dělali. Někteří lidé jsou "konatelé", a jiní zase tzv. "udržovatelé frekvencí", někteří najdou rovnováhu mezi obojím ... Každý podle svého plánu duše.
      Nemáme zde jenom "dělat", musíme taky "být", což je pro nás skoro důležitější, protože dělat už umíme, ale být moc ne ...
      Cílem všech je probuzení, a k tomu není třeba vůbec nic, a lze to provést okamžitě, v tomto přítomném okamžiku. A pokud píšeš to, co píšeš, tak už probuzená jsi, aspoň chvílemi, a to se bude rozšiřovat (:-)))
      Hezký citát, který mám od Eckharta: Nikdy není pozdě nedělat nic. (:-))))))

      Vymazat
    4. Vaše subjektivní pocity, že si myslíte, že byste toho měla udělat v životě víc se vynořují ze srdce, z lásky. To však neznamená, že jste nečinná. Naopak, ještě toho hodně prospěšného uděláte. Vaše konání nemusí nutně spočívat ve fyzické činnosti - to bude věcí mladších. Jen si na to zvyknout.

      Vymazat
    5. Před mnoha lety náš tehdá malinký synek "moudře" zauvažoval u dědečkovy postele: "Každej něco dělá: máma vaří, táta zatápí, babička uklízí, a děda leží". Ono = "děda leží" mělo pro nás mnohem hlubší význam, než si dovedete představit. Děda byl ochrnutý po úrazu, a jeho "prací" bylo "ležet". On nás ale všechny držel pohromadě. Když jsme klesali na mysli- byl to on, kdo povzbuzoval, vytáhl nějaký vtip, vykřesal přes své bolesti úsměv.. Za nás za všechny se modlil, protože my jsme to tolik neuměli.. Přidával svoje utrpení "do plnosti".. 46 let..
      šípek u cesty

      Vymazat
    6. Myslím,že kdo hledá najde...Ježíš ,řekl Poznáte pravdu a pravda vás osvobodí..Od čeho?od malicherností světa,jeho depresí a strachu o život,praci a také proč je zlo na světě,které se vzmáhá více a více.A také řekl,nebojte se ,já jsem s vámi až do skonání světa.

      Vymazat
    7. http://barboraopelkova.blog.cz/1210/l-c-most-mecu

      Vymazat
    8. Pravda, pravda, je s námi až do konce ! Vybavil se mi jeden dávný příběh : byli odsouzenci,křesťané, kteří byli odsouzeni k trestu upálení v peci za živa. Když započal žeh, přišel velitel popravčí čety k porůzorům dveří pece, aby se pokochal,jak ti lidé v žáru ohně trpí. S hrůzou ale od průzorů odskočil s výkřikem, že tam vidí lidi tři a ne dva ! Byl totiž svědkem, že do pece vlezli jen DVA lidé ! Pán své věrné nikdy neopouští, ani v hodinu smrti !

      Vymazat
  3. Dostalo ma, že Slnko škodí ??? B

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, může škodit, pokud my poškodíme přirozenou ochranu Země (zvláště chemtrailsy a haarpy) ! To je celkem logické, a není proto se čemu divit !

      Vymazat
  4. Možná měl ten klučina, když mluvil o energii "tea" na mysli toto :

    V roce 1969 vznikly v USA lasery s oxidem uhličitým pod atmosférickým tlakem a
    s příčným buzením (tak zvané TEA lasery, transverse excitation atmospheric - příčné buzení, atmosférický). Takové lasery umožní vytvořit výkonné tepelné strojes uzavřenou cirkulací plynu, v nichž se tepelná energie mění v obrovskou energii infračerveného záření. Tyto lasery nachází uplatnění v technologii, ve vojenské a kosmické technice a ve vědeckém výzkumu. Infračervené záření je elektromagnetické záření, jehož monochromatické složky mají delší vlnovou délku než viditelné záření (asi 780 nm), ale kratší než zhruba 1 mm. Projevují se tepelnými účinky, částečně pronikají mlhou (infrafotografie), lze je použít k nočnímu pozorování (například převedením na viditelné světlo).Takže je tu jasná obava ze zenužití vojenským průmyslem k možnému nasazení do větších vojenských konfliktů nebo přímo do sv.války !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nie som ani náhodou odborník,ale mne tie tri prstence pripomenuli toto :

      http://www.frank.cz/jiri/sci_fi/gravitace/index.htm
      http://www.youtube.com/watch?v=T4DJ_gpRcwo&feature=related

      Vymazat
    2. Já myslím, že je to naprosto geniální odhalení způsobu pohonu pozemských "UFO" ! (viz zde : http://www.frank.cz/jiri/sci_fi/gravitace/index.htm ). Jen tak dále, ať Temnářům nezbyde vůbec nic temného !!! :-)))

      Vymazat
  5. OrgoNete, považuji tento překlad za velmi důležitý. Děkuji a těším se na pokračování!
    Líbí se mi na tom, že to i maličko vybočuje ze zavedených schémat a klišé o transformaci a přitom je jasné, že ví o čem mluví.
    Ota

    OdpovědětVymazat
  6. Velmi zaujimavy rozhovor. Delenie a pomenovanie niecoho stavia HRANICE. Vsetci sme NA TOM ROVNAKO. Nikto nie je od nikoho lepsi ci horsi. Kazdy ma SANCU prebudit seba. Uz dost naozaj toho, kto je taky ci onaky, kto je cierny ci biely, kto zije v Londyne ci Parizi. Kto je indigovy a kto nie je. Kazdy sme VSETKYM a zaroven NICIM.

    Slunce je vlastně pro vás škodlivé. Brzy přinese škody.
    Naozaj?! Prepac kamarade, je to tvoj nazor a pohlad a ja mam iny. Kebyze to hovori niekto z farmaceutickeho prostredia, tak to beriem, ale... hm...

    Jsou indigoví i jinde ve vesmíru než na Zemi?
    Ne. Indigoví se objevují jen na Zemi. Žijí ve srovnání s Vesmírem jen okamžik. Země je jediné místo, kde se takto mohou objevit. To platí i o lidech.
    -To plati aj o ludoch? A co ak poviem a napisem, ze ludska rasa nezije len na Zemi?Co ak nasa Zem nie je jedina, ktora prechadza takymi zmenami? Co ak napisem, ze su na inych planetach?

    Kazdy ma pravdu v sebe. Ak chcete dostat velke odpovede, pytajte sa velke otazky.
    S pozdravom,
    Marek.


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud tvrdíš, že lidé pozemského typu žijí i na jiných planetách, tak to napřed musíš dokázat. Žvanění nejsou fakta !

      Vymazat
    2. Země je jediná, kde dochází k tomu k čemu nyní dochází , v takovýchto podmínkách !!

      http://www.pentablue.net/temata/10003.html

      Vymazat
    3. No proto se sem sletěl celý vesmír, aby byli u toho ! Proto je Sluneční soustava přeplněná vesmírnými loděmi a všelijakými stanicemi ! Chtějí to vidět na vidět na vlastní oči !

      Vymazat
  7. Dost zujimave prosim kto ovladate rustinu prispejte nech sa to skompletizuje. Dakujem.

    OdpovědětVymazat
  8. mohl by někdo pls přeložit i dalši otazký?

    OdpovědětVymazat
  9. Nevím,zda je to jen domněnka programu Avast,nebo ne. Ostatně,ani na tom moc nezáleží. Jen chci říct,že při načtení shora uvedeného webového odkazu vyskočí upozornění na tzv. trojana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tiež mi vyhodilo zachyteného trójana ale stránku zobrazuje.

      Ku chlapcovým historickým údajom, že sme tu len 12 tisíc rokov. Čo staršie nálezy človeka? Alebo to myslel v rámci reinkarnácií a predtým sme žili inde?

      Celkove je to pomerne nejednoznačné a trochu zavádzajúce...

      SomTenKtorySom

      Vymazat
    2. A co čekáte,lidi ? Že vám tyto a podobné informace dá Matrix zadarmo ?! Čekejte, že více a více obtížné bude se k takovýmto informacím dostávat. Medveděv v Rusku už schválil zákon na cenzuru "nevhodných" webů a informací.

      Vymazat
    3. Souhlasím můj antivirus mě také upozornil na trojana. Jinak super článek těším se na pokračování:-)

      Vymazat
    4. Mne to tiez vyhodilo trojana a mam nod 32 takze nieco na tom bude

      Vymazat
    5. Je to tak! Mám Eset Smart Security a vyskakuje mi totéž. Mám pocit, že na ruských stránkách je to dost běžné.

      Vymazat
  10. když ten milý chrudoširý malčik se vytasil s tím,že Slunce škodí,tak se mi vybavil film PROROCTVÍ,jinak svou kostru RÁD vystavím tomu zločinnému Slunci.....a nějak mi záhadně něškodí...kde udělali soudruzi z indigo chybu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To poznáš, jak slunce škodí, až budou narušeny nebo zničeny horní vrstvy atmosféry, narušen magnetický štít Země apod. Pak poznáš, jaké to je, když se smaží nebo griluje kuře ! Ale to bude už pozdě ! Podívej se na film Riddick, a zvláště na tu část s planetou Crematoria ! Velmi výstižné !

      Vymazat
  11. Ja som pri čítaní mala veľmi silný vnútorný pocit, že ide o zavádzajúce, manipulačné "predpovede"
    Takmer naisto som mala pocit, že pravda je opačná ako dotyčná bytosť tvrdí..

    Ľudská bytosť je veľmi silná, krásna a myslím, že aj mohospektrálna a mnohodimenziónálna bytosť, teda my ako duše, nemyslím si, že je to s nami také zlé... Podľa Anastázie sme najdokonalejšie bytosti aké "Boh" stvoril a ostatné bytosti vo vesmíre sa snažia byť ako my, snažia sa nájsť naše "tajomstvo", snažia sa nás manipulovať, oklamať a zmiasť aby sme nevedeli kto naozaj sme... Akú máme v skutočnosti silu, čo dokážeme ak si to budeme správne priať...

    Pri čítaní mi článok prišiel veľmi zaujímavý, ale duša s ním od začiatku nesedela. Nemyslím si že je to založené na pravde, skôr, že sa nás niekto snaží ľstivo oklamať.... ( samozrejme, nie Orgonet.. :) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A prijdou falesni proroci....

      Vymazat
    2. I to se vyloučit nedá, že satan použije ke lsti i děti ! To běžného konzumního člověka ani ve snu nenapadne ! V tomto ohledu již určitou dobu bystřím mysl, když registruji v TV reklamy s tzv.strašnými holčičkami (pojištění, půjčky apod.)! Zamyslete se nad tím, a přijímejte nezaujaté postoje !

      Vymazat
    3. Taktiez som mal ten pocit, ale treba sa asi zamerat na tu cest, kedy to rozpraval. Hovoril o 5 realitach, ktore sa mohli stat (vlastne len 4, lebo jednu sme uz zahodili). Treba si uvedomit, ze len my rozhodujeme co sa udeje a nikto to skutocne nevie. Pravdepodobne rozpraval o situacii, ktora bola realna v tom momente. Ucime sa, otvarame sa ja si myslim, ze sa mnohe zmeni do skutocneho posunu :)

      Vymazat
  12. Upozorňuji, že AVAST na stránce s otázkami nalezl trojského koně

    OdpovědětVymazat
  13. Mne sa zasa nezdá, že ľudia sú tu len 12437 rokov. Veď máme artefakty niekoľko desiatok až stoviek tisíc rokov. Zdá sa mi to celé ako oblbovák ľudí. Podľa mňa to neodpovedá žiadne indigové dieťa, ale manipulátor.Že buďte dobrí, poslúchajte, do ničoho sa nemiešajte, skrátka ako ovce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lidé jsou na zemi delší dobu než jen 12tis. let. Ale člověk druhého typu, to je člověk ve dnešní podobě, zde na Zemi takovou dobu být vysázen může.

      Vymazat
    2. Bytosti lidského typu jsou na Zemi již miliony let, pokud ovšem datování geologie Země není zfalšovaná (viz následky výbuchu sopky sv.Heleny, proces zkamenění nebo zuhelnatění apod.) záležitost ! Pak bychom mohli také překvapivě počítat jen v pouhých tisících a desítkách tisíc let ! Nálezy obřích koster (výška až 26 m !!!) dávají zase za pravdu Bibli, že na Zemi kdysi žili obři. Jejich původ Bible odvozuje od "nebeských synů", kteří "sestupovali z nebe", a vstupovali do intimních svazků s pozemskými ženami (neboť prý byly pro ně nesmírně krásné !), a ty jim rodily děti, které dorůstaly obřích rozměrů ! To se mělo dít před biblickou potopou. Je tedy možné, že Atlantidu vytvořili právě tito obři nadaní nadpozemskými schopnostmi. Lidé tedy žili paralelně s obry a zřejmě i s dinosaury! Znamená to tedy, že lidé byli stvořeni či vysazeni na Zemi před příchodem, příletem "nebeských synů" ! Z toho všeho vyplývá, že podstata člověka není hmotná (3D), nýbrž duchovní (nehmotná). Museli jsme tedy u Stvořitele způsobit nejaký velký průser, pro který již nebylo možné sdílet s ním společný prostor,existenci ! Ale návrat je, jak se ukazuje možný. Musíme však splnit určité podmínky, aby se tak mohlo stát ! A o to se dnes hraje s Temnými náš Vabank neboli hra o všechno! Uvědomujete si to vůbec, lidé ???!!! Proto bděte, nespěte !!!

      Vymazat
    3. Sopka sv. Heleny vybuchla 18.5.1980, odkud jste zjistil, že by měla dokládat lidstvo milióny let ? Já to zatím nenašla.

      Vymazat
  14. Další zajímavé video o transformaci: http://www.youtube.com/watch?v=lb2qVw2yQ8Q&feature=em-share_video_user

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuju za odkaz - ale, proč to není přeloženo kompletně ... ???
    Např.:
    6. "Люди изменятся настолько, что не будут узнавать себя самих. они изменятся в лучшую сторону."
    Lidi se změní natolik, že nebudou poznávat sami sebe. oni se změní k lepšímu.

    Já se orig. text vytisknu (42 str.) a budu ho luštit a obnovovat si ruštinu ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže umíš rusky? Tak nám kus přelož, a my ti odpustíme, jestli ti někde vypadne věta ... kdo nic nedělá, nic nezkazí.

      Vymazat
  16. Nemám ráda tyhlety indigové děti.Ano,ty děti, které se označují za velké talenty, především malíře,jsou jistě vyjímečné osůbky.Ale nemohu si pomoci,nevěřím tomu, co říkají.Dost na tom,že už bylo dáno slovo indigovému Borisovi,Igorovi či Irině atd., je to nějaký rok zpátky, a ty děti vlastně mluví pokaždé jinak.
    Nevím, jak proběhne proměna.To opravdu neví nikdo.Například v Bibli je místo, kde je psáno:
    "Hle, bratři,povím Vám tajemství.Ne všichni zemřeme, ale všichni budem promněněni.Naráz, v jednom okamžiku....abychom oblékli těla nepomíjivá"
    Podobně mluví i okultisté.Máme obléci těla duchovní.
    Takže, mě osobně těší,že se rodí tolik talentovaných dětí, ale v otázkách vesmírných záležitostí je nemohu brát vážně.

    dan.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velké talenty a indigové děti není jedno a totéž. Velké talenty geniálně fungují ve svém oboru, ale nevědí proč. Indigové děti vědí, jaké je jejich poslání zde na Zemi.

      Vymazat
  17. Zkoušel jsem strojový překlad a sice trochu krkolomné, ale pochopit se to dá.

    OdpovědětVymazat
  18. Zkopírovaný odkaz a otevřený ve vyhledávači funguje.
    Přelouskal jsem v překladači asi po 240 ot. a pochopil, že slunce teprve bude škodlivé, z důvodů změny oběžné dráhy Země a budeme blíže k slunci.Zvýší se záření. Rovněž obdobné zmínky o změnách oběžnic jsem četl různě při úvahách o procesu vzetupu. Však jistě mnozí narazili na ta témata taky.Pproč jinak by se nám naše schránka měla měnit. Hodně je psáno v teto souvislosti o duševní připravenosti k tomuto procesu a přežití.
    Tento rozhovor není rozhovor s blekotou, vyznívá velmi uvědoměle,kluk to nemůže mít ze sebe. Nic bych zde nezhazoval. Je-li skutečnost, že ve věku 11cti let takto odpovídá musíme se někteří za své výroky stydět. Sami nevíme téměř nic. Nic méně je to silná káva.
    Díky Orgonete za uvedení článku.Je třeba znát všechny strany mince. Rolf.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vícero pramenů (Bible, Korán, Talmud aj.) poukazuje, že přijde doba,kdy fyzická těla (3D) již na Zemi nebudou moci existovat ! Takže buď proměna těla nebo smrt těla, nic jiného nemůže nastat !

      Vymazat
  19. Hmmm. zasa samí špekulanti okolo niečoho, čomu nerozumejú. Je to treba počúvať a prijímať informáciu, vstrebať ju a spracovať. Nič to neprinesie pre tých, čo podľa všeobecných podmienok dnešného sveta bojujú proti všetkému. Chlapec má pravdu, ja som ho počúval s úžasom, všetko sedí s mojim svetom poznania. Viem aj po rusky,tak som dobre rozumel jeho slovám. Sám dobre vraví, nikoho nenúťte prijať iné myšlienky, každý má svoju cestu v tomto svete, presnejšie na tejto Zemi. A každý má v sebe možnosti netušené, ktoré boli zatvorené výchovou a školským systémom. Dnešné deti majú rodičov viac otvorených poznaniu, preto sa zdá, že je viac "indigových" detí na svete. Ale v skutočnosti ich iba viac môže prežiť prejaviac svoje schopností( samozrejme to myslím percentuálne, veď aj ľudí je na Zemi nepomerne viac ako pred storočím :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Tak to je docela síla.... zadal jsem si TEA laser do "mé" knihovny plejáďanů a ejhle vyskočil na mne hUSA patent - haarp.. http://www.bibliotecapleyades.net/haarp/esp_HAARP_17a.htm

    Všechno se to týká změny klimatu... A propo - ten chlapec je opravdu zářící... Málokdy vidím aury přes fotografii(vlastně bych řekl, že ji vidím poprvé) a musí ji mít tedy velice silnou. Je krásně vidět vajíčko kolem jeho těla a je zářivé!
    Cítím, že ví co říká.
    Pro Marka - Lidská rasa žije jen na Zemi... proč ne? Má pravdu. Na jiných planetách, v jiných systémech žijí jiné rasy... mnohem vyspělejší i méně vyspělé... . Tak to je. Mě se velice líbí co říká. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vo väčšine komentov zaznieva potieranie, kritika, vystatovanie.
      To najmenej čo potrebuje táto spoločnosť.
      Ja si vážim možnosti toto čítať, vidieť, ďakujem Vám, kto ste sa pričinili.
      Bed

      Vymazat
    2. Je totiž zvláštní, že vzorec pro inteligentní tovory ve vesmíru je pentagram - hvězdice o pěti ramenech : ústřední je příčka páteře s hlavou, pak jsou to ruce a nohy - tedy 5 příček ! Nohy na přemisťování se v prostoru, a ruce, aby byl možný výkon myšlenky k činu, akci ! Proto mohou mimozemské entity vypadat jako lidé, přestože to nejsou lidé ! A v tom je ten podstaný rozdíl - totiž, že ne vše, co si je podobné, je nutně stejné !

      Vymazat
    3. Musí se objevovat i kritické hlasy, aby byl nadhled nad tématem vyvážený, a bylo možné se dobrat pravděpodobné reality. Proto to Orgonet dobře dělá, když uvádí tu téměř blazeované ódy tam zas kritický hlas !

      Vymazat
    4. Souhlasím a moc děkuji Orgonetu i vám, kteří se zapojujete!

      Díky

      A.

      Vymazat
  21. Zajímavý článek, ale že slunce škodí? To se mi nezdá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No bez vody se taky člověk neobejde, ale může tě utopit ...
      Bez kyslíku se taky neobejdeš, ale koncentrace tě zabije ...

      Vymazat
    2. Orgonete, přesně´s to definoval ! Je to skutečně tak ! I vysoká koncentrace kyslíku MŮŽE ZABÍJET (forma otravy) ! A velmi mnoho lidí to VŮBEC NEVÍ !

      Vymazat
  22. Plne souhlasim s Anonymní29. října 2012 16:09
    take necitim s tim co ten chlapec rika, navic v rusku a jinde ve svete je tak popularni vse mysticne a esotericke, ze neni problem delat podobna videa na objednavku za penize, aby se podporil prodej ruznych veci tupy knih, casopisu, serepeticek apod veci, ktere jsou k nicemu.

    Lidi potrebuji verit vsemu moznemu, ale jsou pak zaslepeni a nemaji vlastni rozum a to je problem lidstva.

    Nespocetkrat tvrdim, ze mejte svuj rozum.

    Slunce nemuze skodit, protoze nase telo z nej vytvari Vitamin D, ktery je pro nas velmi dulezity, fotosynteza - vzduch, rozsliny - jidlo pro lidi, teplo slunce - tekuta voda a priznive podminky pro zivot lidi a zvirat a rostlin.

    Lide jsou zde dele nez 12437 let, protoze artefakty jako dukazy a nejle delit cloveka na stareho a noveho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slunce samozřejmě škodit může a dělá to odvždycky, jistě ses někdy spálil, dostal úpal, slunce ti spálilo rostliny. Představ si sebe bez ochrany na slunci na poušti, ale stačí i na pláži, na horách, sice budeš mít dost vitamínu D, ale umřeš spálením (:-)))
      Voda je pro člověka nezbytná, ale taky ho může zabít. Totéž kyslík. (:-)))
      Jak víš, že to předtím byli lidí? Živých bytostí je, jak se dovídáme, celá škála ...
      Žádné peníze za tím rozhovorem určitě nejsou, s tím si dal práci dobrovolník, a chlapec za to ještě dostal od rodičů, kteří nevědí ...

      Vymazat
    2. Ano, zastávám se dobrovolníků, kteří jsou ochotni věnovat část svojí energie i pro ostatní nezištně, bezplatně, což možná jistá část populace není dosud schopna chápat, natož přijimat jako faktum ! Tak ti, co jsou zatím "mimo mísu", ať do toho zbytečně neryjí, neprovokují, a naopak zůstávají v klidu (jistém druhu nečinnosti), poněvadž jejich nevědomé či vzdorující, zaujaté aktivity, řeči, komentáře jsou pak na škodu všem !

      Vymazat
    3. Ano,mějte svůj rozum,optiku s 20letou zkušeností, ale nebuďte v klíčových momentech slepý ! V tom spočívá tragedie mnoha odborných,osvícených lidí dneška ! Proto znovu říkám : "Bacha na Káju Vlacha" !

      Vymazat
    4. Proč příměr Karla Vlacha - významná osobnost světové hudební kultury, výborný manažer a obchodník s uměním, který na první pohled vypadá, jakoby neuměl do 5ti napočítat ! Proto !

      Vymazat
    5. Taky - Plne souhlasim s Anonymní29. října 2012 16:09
      Je to tak Člověk se napojí na zdroj... a pak mmyslíte a tedy reprodukujete ZDROJ..
      Za svůj život jsem se spojila s "X" věřícími, kteří mě v různých
      církvích přivedli k Bohu.. Pak mě život zavedl k jiným, kteří Boha naopak popřeli a já jim uvěřila... Člověk celý život hledá pravdu... Z pozice 46 let musím říci, že v Boha naprosto věřím, protože jsem zažila naprosto vyjmečný věci, které nelze jinak vysvětlit, než tak, že Bůh se strážnými anděli skutečně existují.. Ale v případě, že existuje Bůh, existuje i ten druhý, ten zlý.... Myslíme, že žijeme v materiálnu, ale do posledního atomu jsme prostoupeni duchovnem, i když ho ze všech sil popíráme... Měli bychom myslet maximálně DUCHOVNĚ... Měli bychom rozvažovat a jednat skrze své SRDCE... Naprosto věřím v jednotu kolektivního pozitivného myšlení..., v jeho megasílu a obrovské možnosti...s tím spojené...
      Mayské proroctví je už věřejně popírané... Když budeme mít v hlavách apokalypsu, tak ona přijde...
      BUDOUCÍ REALITU TVOŘÍME ...MY.... TEĎ....
      (Ať chcete, nebo ne...) Nedovolte STRACHU, aby nás DUSIL, OVLÁDAL A TVOŘIL NAŠI BUDOUCNOST.....!!!!!!
      ČLOVĚK JE TVOŘEN PŘEVÁŽNĚ Z VODY, KTERÁ JE VODIVÁ.... KAŽDÁ MYŠLENKA JE ELEKTRICKÝ IMPULS, KTERÝ SE DÍKY NAŠÍ VODIVOSTI přenáší na jiné lidi... Tzn., když jste v posteli nemocní, koukeje na smích, zábavu,..nemoc odejde... Když jste naštavní, přijde kdosi smějící, rozzářený.., vy svoji naštanost odhazujete a získáváte pozitivní náladu... Okolí jedince formuje... Je to o těch elektrických impulsech, které srdce a mozek vysílají.....A moc záleží, jak je ta síla velká, teda kolik lidí se spojilo v myšlence na danou věc....
      Indigové děti obdivuju pro jejich schopnoosti - např. malá slečna úúúžasně maluje, ale opravdu z tohoto rozhovooru cítím zápornou manipulaci...
      Všem přeji pěkné odpoledne
      veronika

      Vymazat
    6. Pro Anonymní30. října 2012 14:15 tady ,ale přece nejde o to , že by někdo znevažoval, nedocenil práci těch co hledají články, materiály a pak je překládají. Díky nim jsem schopná se dostat k plno věcem rusky už moc neumím a anglicky neumím vůbec, takže jsem vděčná těm co si dají práci a věnují tomu svůj čas. Ale přece nemůže být ke všem informacím, článkům jen jeden názor od všech. Je naopak dobře, že se k tomu vyjádří obě strany, že nad tím přemýšlí , vybírají a bezhlavě hned nevěří všemu, je tolik zavádějících věcí, net je dobrý pro plno informací,ale taky velmi rychlý pro vytvoření lži, iluze pro odvedení od pravdy.Takže ti kdo třeba zrovna hned netleskají a nesouhlasí s názorem a tím co řekl tento chlapec nemusí být mimo mísu. Každý by měl uvažovat, vybírat a ne hned slepě všemu tleskat co se kde napíše a už vůbec to nemusí být fakt, pravda, je okolo nás plno umyslných dezinformací.Snažím se brát informace co ke mě přicházejí srdcem, srdcem je třídit a prostě tady mi to třeba nesedí, je to na mě divně negativní. Myslím si ,cítím to , že by mělo být všechno trochu jinak. A pak někdo mě může mít za blázna,ale dostala jsem se na kratičký okamžik někam kde byla jen láska, nedá se to popsat, nemám pro to výrazy ,slova tady na zemi, bylo to něco nádherného, přála bych to zažít každému a věřím, že jednou se tam všichni dostaneme.

      Vymazat
    7. Pro zážitky nebeských sfér totiž nejsou mezi lidmi pojmy, slova, která by to ostatním mohla přiblížit. Proto je to možné zažít jedině osobním sdílením, zážitkem !

      Vymazat
  23. A pak že "konspirace" jsou jen pouhé konspirace ! (http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/281853-na-internet-unikly-drasticke-zabery-obeti-smolenske-katastrofy.html ) "Blaze" těm, kdo v nevědomém hlupáctví setrváváš !

    OdpovědětVymazat
  24. Nechť jsou zdrávy všechny dobré bytosti.A špatné ať se uzdraví.

    OdpovědětVymazat
  25. Můj příspěvek je od věci, ale někdo možná najde souvislost- já to neumím vůbec začlenit do ničeho.Utráceli jsme těžce nemocného psa, dcera ho držela v náručí, seděli jsme a čekali až injekce ... Najednou jsem uviděla v rohu místnosti šedivý oblak lidské postavy a věděla jsem, že je to můj táta, který trávil s tím pejskem hodně času. A teď pozor- v ten moment dcera řekla "Hele tamhle je děda vidíš ho taky ?". Tak jen ještě dodám, že mám VŠ technické vzdělání takže jsem stopro realista- tedy byla.Teď už se nedivím ničemu.

    OdpovědětVymazat
  26. pro anonym 2.listopad 17:05 - vítám tě mezi vidícíma a probouzejícíma.. :-) Tohle na VŠ určitě neučí...a přitom by se o tom mělo mělo mluvit už v mateřinkách.... jak normální to je( jako tvůj zážitek).
    :-)

    OdpovědětVymazat
  27. ve svém 30. životě nazpět jsem byla mužem v jednom egyptském chrámu. Byla jsem tam muž s tajným úkolem,ničit magii. Oficiálně jsem byla správcem tohoto chrámu, byla jsem o hodně menší, než ti co magii dělali. Já jsem měla vyholenou hlavu, chodila v takovém jemném lněném kostýmu a cítila se tam ÚPLNĚ sama. Ty bytosti, které provozovaly magii byly jiného typu, o mnoho větší nejméně o půl metru. Měly velkou hlavu, velmi hnědou až červenou kůži. Lidé tam nosili obětiny a všichni byli spokojeni. Já měla možnost se stýkat jen s bytostmi duchovními a jednoho dne mne už vše přestalo bavit. :( Potom jsem byla většinou zase mužem, ale neúčastnia jsem se duchovních věcí, byla jsem mužem a byla účastna na řízení státu tam,kde jsem se zrovna narodila. Až ve 20. století jsem vtělena do ženy, minimálně po druhé. Všechny životy si nepamatuji. Věřte mi, že Egypt zničila magie a mne velmi mnoho let mrzí, že jsem to tehdy vzdala. Teď mám jediný úkol naučit se zcela ovládat emoce a potom prý uvidím. Svůj život v Egyptě nemohu nijak dokázat, ale když jsem žila v 19. století, nebylo to sice v ČR, ale do té země jsem jezdila nyní často a přesvědčila, že mám paměť dobrou. Opravila jsem v genealogii našeho rodu chyby, dala vyhodit muže,který byl v záznamech jako syn a já tvrdila, že našim synem nebyl. Poznala jsem i byt v paláci, kde oficiálně jsme bydlet nemohli, protože v přízemí měli bydlet jen sloužící. Opakovaným prověřováním se zjistilo, že jejich záznamy jsou nepravdivé a moje paměť je lepší. I v tom životě jsem neskončila dobrovolně, zastřelili mne.Mám výčitky svědomí a jediné co mohu slíbit, že už nevzdám nic, pokud se po mne bude chtít, abych znovu pracovala, tak to učiním. Na území ČR žiji nejméně podruhé, poprvé jsem zde byla na počátku 13. století, kdy jsem od roku 1200- 1212 zajišťovala pro naši zemi velmi důležitou věc a povedla se :D. Další pobyt na našem území si již nepamatuji, nevím, jestli jsem tu ještě byla , nebo ne. Věřte mi, že nelžu, ale nechci, aby moji paměť zneužívali ti, co o takových věcech pochybují,o dehonestaci nestojím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verim ti porad se vracim tam kde jsem byla v minul.zivote a mam hruzu ztoho co jsem udelala ale porad se stracim. Jako dite jsem prisla na svet a uz jsem vedela o vesmiru co se stalo bylo to moc zajimave ale rodice mi umlceli a zacala jsem se bat. A srach mi nedovolil se dal rozvinout tak jak potrebuji ale i tak ve me neco zustalo a porad se hledam.

      Vymazat
  28. Možná změním názor až to dočtu, ale teť mi to připadá jako manipulace lídí zmanypulovaným dítětem. Snaha o uklidnění nás konspiračních praktyků (nerad říkám teoretyků, páč to nebývají jen teorie), že bude líp.

    OdpovědětVymazat
  29. Hele uvědomujete si že to o čem hovořil,tady teď v plný palbě předvádíte..?..
    Jak každý poučuje každého, jak se každý z Vás naváži do druhého a jen to neomaleně schováváte za své rozumy..? ..Jak tady někdo řeší totální triviálnost s vykřičníky, protože to na něj nějak působí..?....
    Tak bych Vám ráda poradila raději si na nic nehrajte, studujte, snažte se pozorovat svět a občas se vcítit do kohokoliv, čehokoliv...Než tady házet samolibé moudrosti..

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.