Stránky

5. prosince 2012

Tara: Rozbor na rok 2013


Milý Orgonete a všechni přítomní,

posílám vám článek od Tary. Moc mě potěšil, protože její rozbor na rok 2013 je fakt moc dobrý. Posouzení nechám na vás. Myslím si, mnoho lidí asi neví, že věštkyně je i zkušená astroložka. Ale posuďte sami. Dáša Enirata

Orgonet: Díky za rozbor! (Minulý článek od Tary se mi taky moc líbil (Rozhovor ezoteričky s ekonomem.)

Všimněte si, že až donedávna jsme byli tak nějak zablokovaní u onoho magického prosincového data v roce 2012, ale teď už jsme schopni pokračovat dále, už se myslí za něj dostáváme a těšíme se na 2013 a další!

Rok 2013

Výklad tarotu, astrologie, výklad karet, výklad run

03.12.2012 15:28
Vstupujeme do posledních dní roku 2012 a otevírá se nám rok 2013.
Čím bude jiný a zvláštní vám objasní naše věštkyně a kartářky.
V tomto článku se dozvíte i astrologický rozbor.
Rok 2013 gregoriánského, nebo i zvaného řehořského kalendáře, má 365 dní.
Každý den se řídí Sluncem a sluneční oblohou.
Dříve se mu říkalo juliánský kalendář a byl nazván podle Julia Caesara.
Platil již 1.ledna roku 45 před Kristem. 

Astrologie
V roce 2013 nás z astrologického pohledu čekají krásné,
ale i nebezpečné konstelace planet.
Nastávají dvě zatmění Slunce, u nás však viditelné nebudou.
Dojde ke třem zatměním Měsíce a to 25.4.2013, poté 25.5.2013 a 19.10.2013.
Měsíc je nejčilejším tělesem naší oblohy.
Jeho pohyb je od východu k západu, stejně jako Slunce, hvězdy a planety.
Uvidíme i krásný déšť meteoritů z Kvadrantidy 4.1. nad severem, Lyridy 22.4.,
Perseidy 12.10. a Geminidy 14.12.
Pohled na oblohu je něco úžasného, co člověka naplňovalo již v minulosti.
Naše věštkyně jsou také i astroložky a připravily si pro vás pár konstelací,
které ovlivní rok 2013. 
Venuše
Planeta lásky a umění.
Zapadá chvíli za Sluncem a můžeme jí v tom směru vždy najít.
Od 1.11.2013 do 10.1.2014 si neužijeme jejího vlivu. Bude slabě působit na Zemi. 
Mars
Planeta bouří a ohně.
Přinese tento rok nepokoje, nehody a větší citlivost.
Jupiter
Planeta štěstí přinese v první polovině roku vše dobré Býkům.
19.6. nastává konjunkce Jupitera se Sluncem.  
Bude to krásný čas pro nás na umění, lásku, budování a štěstí.
27.6. přejde do Blíženců, kde zůstane do konce roku 2013.
Pro Blížence tu je konečně čas hojnosti a radosti. 
Saturn
Obávaný konzervativní Saturn.
Ovlivní Váhy a dodá jim konzervativní přístup k životu.
Od května do září udělá problémy Pannám. 
Merkur
Planeta, která dává komunikaci, vtip a ostrost pohledu.
Bude nám přát na práci a budování rodiny.
Uran
Planeta nečekaných událostí, bouří a vzestupů.
Dá nám těžký rok, sociální nepokoje, střídavost vlád.
Neptun
Planeta duchovního obrození, která jako voda poznání přivádí k nám.
Tento rok se ještě více rozvinou duchovní oblasti.
Pluto
Obyčejně dává světu bojovnost. Ale teď jen přihlíží. Vše je na myšlení lidí.
Tak buďmě pozitivní.

Rozbor věštkyně dle tarotu
Na co zaměřit v roce 2013?
Eso mečů - výklad:
Eso mečů je spojováno se vzdušnými měsíci Vah, Vodnáře a Blíženců.
Pro ně tento rok bude inspirativním na práci, psaní, sepsání pamětí.
Ale i ostatní znamení si mohou uskutečnit svůj sen.
Je to silná a pozitivní energie.
Právě Vodnáři, Váhy a Blíženci posunou tento rok tuto Zem k lepšímu životu.
Eso naznačuje moudrost myšlení. Nápady, které jsou ve vás.

Zdraví planety v roce 2013?
Toto je nejčastější otázka u vás poslední dobou, proto jsme ji zařadily také.
Útlak- desítka holí - výklad:
Barva, která znázorňuje hole znamená, že planetu trápíme my.
My jsme ti původci nemoce Země.
Není to jen ničení a devastování planety, ale také duchovní příčina.
Naše myšlení je nastaveno na negaci a ta ničí planetu Zemi.
Potlačujeme svou přirozenost a tím bráníme uvolnění pozitivních změn na planetě.
Znamená to, že i duchovně je dobré pomáhat matce Zemi.
Desítka znamená, že během deseti týdnů či měsíců dostaneme šanci vše napravit. 

Rada kartářek a věštkyň:
Jsme lidé, kteří se považují ve své civilizaci za nejvyspělejší.
Aťjiž na internetu běží jakékoliv zprávy, měli bychom vědět,
že důležitý je náš první instinkt.
Rozdávejte lásku, protože láska produkuje opět lásku.
Potlačujte zlo, protože zlo produkuje opět zlo.
Pomáhejte potřebným a slabým.
Vraťte se vy dospělí k pohádkám, protože v nich je pravda a odraz myšlenek.
Pohádky by měly vychovávat naše děti. A pomáhat i pochopit různé věci nám.

Výklad run na lásku na lidé a Zemi v roce 2013
Pertho - výklad
Přestaňte se už konečně zabývat minulostí,
protože se vám díky tomu sype přítomnost jako písek mezi prsty.
Zkuste pojmout výzvu, jenž se vám právě naskytla,
jako novou příležitost učinit revoluční změnu v sobě samém.
Jestliže budete dělat věci postaru, vše půjde ztěžka a s velkými obtížemi.
Máte totiž vše jen ve svých rukou a záleží jen na vás, jak s tím budete chtít naložit.

Přejeme vám krásný rok 2013 - Vaše věštkyně a kartářky


Více zde: http://www.horoskopyatajemno.cz/

34 komentářů:

  1. Nezlobte se, ale tohle je jen duchovní shrnutí nic víc..tento výklad pro mne, ani ostatní nic neznamená. Krize bude ještě větší..takový výklad by zvládnul napsat každý (:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kartárky ? To načo je dobré - to je predsa stará mágia. myslela som, že ideme novou cestou. Chválabohu, že skončí tento vek. BED

      Vymazat
    2. To není žádný výklad, není to ani duchovní řeč, jsou to namíchané hrušky s jablky s výsledkem horším, než žádným. Jako astroložce se mi takový text čte s rozhořčením - je to přesně ten typ "astrologie", který znehodnocuje práci dobrých astrologů. Jestli někdo dělá karty apod. (nic proti tomu, beru), tak ať astrologii přenechá těm, kteří o ní skutečně něco vědí. Tento text je nejen o ničem, ale doslova je škodlivý: pominu takový nesmysl, že "Venuše bude mít na zemi slabý vliv" (jaký vliv? - každá planeta je symbol, který o něčem vypovídá a ze kterého se čte, má snad vykládací karta nějaký vliv co by ten papír v ruce?), hůř už se mi čte, že "Mars tento rok přinese bouře a nepokoje" - Mars se v každém znamení zdržuje 2 měsíce (není-li retrográdní) a podle toho, jakými znameními právě prochází a jaké aspekty k dalším planetám tvoří, je možné vyčíst tu bouře a nepokoje, tu pohodovější aktivity. Podle postavení Marse je možné posuzovat kvalitu času tak na měsíc-dva, rozhodně ne na celý rok! Jupiter - tak to už je neznalost jako blázen! Jupiter opustil znamení Býka 11.6.2012 a do Býka se vrátí až za 12 let! Od června je Jupiter v Blížencích, kde 19. června 2013 skutečně utvoří konjunkci se Sluncem, což bude krásný den (no, asi tak 10 dnů), rozhodně to neznamená krásný rok, krásné časy! Hned 27.června vstoupí Jupiter na jeden rok do znamení Raka a ve znamení Raka! setrvá do konce roku. Pro Raky tak ukazuje na úlevu,pro Štíry,Ryby, Panny a také částečně i pro ty zmiňované Býky ukazuje na dávku štěstí. Ale pro svět ukazuje na expanzivní akce a to obzvláště v první polovině července, kdy v Raku bude i Slunce. Saturn - to samé, to už je neznalost vrcholná (neboť i ten, kdo se o astrologii zajímá jen povrchově, by měl rozhodně vědět, v jakém znamení je Saturn!) "Saturn ovlivní Váhy, udělá problémy Pannám"... Tak Saturn znamení Váhy opustil 5. října 2012. Byl v nich cca 2 a půl roku a Váhám (také Kozorohům, Rakům a Beranům) přinesla tato konfrontační doba mnoho překážek, ztrát, rozchodů atp., ale do Váh se Saturn vrátí až za 29 let, už tam není! V říjnu Saturn na 2 a půl roku vstoupil do Štíra a ti teď budou zažívat (první dekáda už asi zažívá) stejné konfrontační období, se Štíry také Býci, Lvi a Vodnáři, Pannám žádné problémy neudělá (v Panně byl Saturn někdy 2007-2010),teď naopak mohou Panny své životy ustabilizovat, zakořenit, nemají se příliš čeho obávat, Saturn ve Štíru jim naopak přeje! (i když Neptun k nim není harmonický, ale to by bylo na dlouhou řeč). Co je neodpustitelným vrcholem tohoto "astrologického" výkladu na rok 2013, je popis Urana a Pluta. Uran skutečně jsou revoluce, bouře a osvobozující změny, Pluto ale především je planetou transformace ve smyslu Fénixe z popela: změny fatální, nezvratné, čas se dělí na předtím a potom. Co nejvíce postrádám je,

      Vymazat
    3. že v roce 2008 se Uran po 84 letech vrátil do Berana, do znamení, kde byl naposledy v čase hospodářské krize 30.let, nástupu fašismu a komunismu atd. Opětovným vstupem do Berana (akční znamení, začátek zvěrokruhu) Uran rozjel akci: začala naše hospodářská krize. Když se zdálo, že polevila (dobrý astrolog věděl hned, že to bylo jen zdání), v roce 2010 se krize vrátila.větší silou To totiž Pluto vstoupil do Kozoroha (kde byl naposledy v letech 1760-1788). Kozoroh je konzervativní znamení, nejdéle odolávající změnám (z orgánů mu přísluší zuby, kosti, páteř) a Pluto (fatální transformátor) od té doby jasně říká, že se budou opakovat podobné fatální události, jako v letech 1760-1788, kdy se svět změnil na předtím a potom (francouzská a americká revoluce a historický pád systému, feudalismu, k tomu Katla, lisabonské zemětřesení aj).Od roku 2010 jsou navíc Uran a Pluto ve velmi disharmonickém (akčně napjatém)postavení, v tzv. kvadratuře. A tato kvadratura trvá a potrvá i celý příští rok, v červnu bude navíc aktivována Jupiterem, v červenci i Sluncem a Marsem. Pluto, co by hlavní ukazatel naší doby, je v postavení boření všeho, co Kozoroh chce za každou cenu dál držet, tedy kostru, páteř systému a možná to můžeme vztáhnout doslova až na "páteř" světa, na zemskou osu. Mohla bych pokračovat, jak kromě těchto zásadních cyklů opakujeme cyklus cca 2100 let (opakujeme Řím) a k tomu cyklus 26 tisíc let... Nevím tedy, o čem paní kartářka hovoří, ale zjevně neví, co říká a jenom mate. V části jejího výkladu, který se týká astrologie, nevěřte, prosím, ničemu! V neposlední řadě - buď podávám výklad pro subjekty (pak budu hovořit o jednotlivcích (znamení), anebo výklad objektivní (a pak budu hovořit jen o objektivitě (svět). Já jsem obojí rovněž smíchala, ale jen proto, že jinak se na tento text, který je urážkou nejen astrologů,ale hlavně astrologie, reagovat nedalo.

      Vymazat
    4. Děkuji, Levito,napsala jste to velmi přesně..Divím se orgonetovi,že to sem dává.Podívejte se všichni na stránky té paní,intuice napoví. P.

      Vymazat
    5. Tak proč jsi to neudělal?

      Vymazat
    6. Na stránky jsem se dívala a mohu říci, že tam jsou poučné články o bylinkách, léčitelství. Myslím, že když si je každý pročtete uvidíte, že jsou moc pěkné. Mě se líbilo i Babička vaří. Je tu mnoho dobrých věcí.
      Nechala bych si kritiku, nejdříve se přesvěčte.

      Vymazat
    7. Milá Levito,
      já jsem také astroložka a mohu říci, že se¨mi tento článek líbí. Musím s vámi NESOUHLASIT!!!
      za 1) píšete že Venuše nemá žádný vliv, že je to symbol. Blbost. Každá planeta ovlivňuje lidské chování, činnost apod.Vezměte Měsíc -příliv-odliv APOD. MOHLA BYCH POKRAČOVAT.
      za 2) napadáte Taru, že nezná astrologii. Ale vy tu tvrdíte, že Jupiter opustil znamení a vrátí se až za 12 let do Býka. Blbost Levito. 19.června nastává konjunkce Jupitera se Slucem a ten přechází ze souhvězdí Býka do Blíženců. Kde opravdu jak psala Tara zůstává do konce prosince. Levito, mohla bych jmenovat další chyby, které tu píšete za kritiku. Každý si to může zkontrolovat, pro amatéry vychází kalendář Krásná Paní, kde toto najdete černé na bílém.A povrzuje to. Pro zkušenější astro apod. Odevzdejte certifikát Levito!!!!

      Vymazat
    8. Milá anonymní, nevím jaká astroložka jste vy, ale podle toho, co píšete, tak vy certifikát odevzdávat nemusíte, protože vy žádný mít nemůžete.
      1) planety nás mohou ovlivňovat gravitačními a podobnými silami, ale to s astrologií nemá vůbec nic společného! Odjakživa je astrologie hvězdopravectvím´=čtením z hvězd (i když ono je to přesněji čtením z planet a až jako doplněk čtení i z hvězd), nikdy to ale není měření nějakých účinků! Měsíc, ten vliv má, ale to je jiná kapitola - není to ani planeta, ani hvězda, je to naše oběžnice, světlo. Stejná kapitola je Slunce, také to není planeta, je to naše hvězda. V astrologii se Měsíci a Slunci říká SVĚTLA, už tím je potvrzena jejich výjimečnost, tedy i jejich skutečný vliv, z hlediska astrologie ale stále jsou SYMBOLEM! Venuše atd. jsou planety a tam o vlivu můžeme hovořit opravdu jen v přeneseném významu.
      2) Nevím, koho napadám, já tu paní neznám, já jsem napadla výklad, který tady je a ten je moc špatný, až škodící a je mi jedno, kdo ho napsal. Jediná pravda ve výkladu je, že 19. června bude několikadenní konjunkce Jupitera se Sluncem. Vaše "mohla bych pokračovat!!", "Blbost Levito", "mohla bych jmenovat další chyby" jste uzavřela fakt špičkovou "astrologickou" tečkou "Každý si to může zkontrolovat, v kalendáři Krásné Paní kde je toto černé na bílem..." Kalendář Krásné paní si kupuji každý rok, ale rozhodně ne proto, abych si kontrolovala postavení a pohyb planet, k tomu já totiž používám efemeridy a od vás, jako od astroložky bych očekávala, že mě odkážete na ně a ne na nějaký kalendář a nějaké astro apod.
      Vaše věta "....přechází ze SOUHVĚZDÍ Býka...." - odkdy astrologie pracuje se souhvězdími??? Vždyť dodnes nikdo není schopen změřit, kde které začíná a kde končí, ani nejsou všechna stejné délky! Pro nás jsou vypovídající symbolikou! Dvanáct souhvězdí zvěrokruhu, co by vesmírná symbolika (opět SYMBOLIKA!, nikoliv VLIV) bylo promítnuto do zvěrokruhu a od té doby astrologie nepracuje se souhvězdími, ale se znameními, kde každé má přiřazeno 30 stupňů. V astrologii proto platí, že planeta nepřechází ze SOUHVÉZDÍ, ale ze ZNAMENÍ! A z astrologického hlediska platí pro zmiňovaného Jupitera jediný výklad: je ve znamení Blíženců a bude až do konce roku, žádný Býk! Totéž Saturn-je od října ve znamení Štíra a bude ještě dva roky, žádné Váhy. Dále vám doporučuji ujasnit si heliocentrický a geocentrický systém a princip promítání! A bez kalendáře a černé na bílém máte astrologický důkaz zde:
      http://www.on-lineastrology.com/cgi-bin/efe.pl?ActualMonth=1&ActualYear=2013
      Aby jste tomu rozuměla, vidíte to Ju10Ge46? To je Jupiter na 10°Gemini46, tedy 11°Blíženců. A tak to bude do 27. června 2013, kdy přejde na Ju0°Cancera13´, tedy vstoupí do Raka, žádný Býk. Totéž Sa7Sc12, což je Saturn na 7°Scorpion12´, tedy je na 8°Štíra a ve Štíru bude ještě dva roky, žádné Váhy! "Listujte" si sama. A např. naše Světla dnes: Son 15Sg17 - Slunce je na 16°Sagitaria-Střelce a bude ve Střelci do Slunovratu, který nastane před půlnocí z 21. na 22.12., kdy Slunce vstoupí do Capricorna (Kozoroha). Dnešní Luna: Lu19Vi35 - je na 20°Virgin-Panny, je v kvadrátu ke Slunci, tedy v "déčku" a ubývá, zkontrolujte si v Krásné paní...
      Certifikát rozhodně odevzdávat nebudu, vy se učte, ať nějaký jednou máte!!!!

      Vymazat
    9. Nehádejte se tu! já teď mám před sebou kalendář krásné paní 2013 a nejsem astroložka, ale mohu konstatovat že paní TARA měla pravdu!!!! Opravdu se zde píše to co ona píše také. Takže asi musí mít pravdu. Protože když se dívám , tak to sestavil pan J.Vondrák z Astronomického ústavu a P.Příhoda z České astronomické společnosti. Levito myslím, raději zde neukazujte své nedostatky a nekritizujte. Protože tyto dva pánové z astronomické společnosti ukázali že TARA má pravdu.

      Vymazat
    10. Ani mě se nechce hádat, ale já jsem s certifikátem a s textem plným velkých písmen a výkřičníků nezačala, jen jsem odpověděla stejným tónem, sklouzla jsem i k těm výkříčníkům. K ostatnímu: vidím, že efemeridy nikoho nepřesvědčily, tak dávám jiný důkaz o své pravdě, že Jupiter z astrologického hlediska JE v Blížencích a vstoupí do Raka, tudíž není! v Býku a bude v něm až za 12 let a že Saturn JE ve Štíru a není! ve Váhách a bude v nich až za 29 let. A také, že není pravda, že Pluto jen přihlíží, jelikož je ve velmi napjatém postavení k Uranu! Našla jsem jinou kartářku-astroložku, která to popisuje sice z důrazem na pozitivní energie, zatímco já jsem se zaměřila spíše na ty negativní,ale proti této kartářce-astroložce nemám ani ťuk námitek, s ní naprosto souhlasím:
      http://www.astrohled.cz/clanky/zvyky-a-tradice/co-nas-ceka-v-roce-2013/?stranka=11
      A znova zdůrazňuji, že astrologie nepracuje se souhvězdími (i když na jejich pozadí vznikla),tzn.planeta v nějakém souhvězdí není totéž, co planeta ve znamení a je nutné rozlišovat zvířetník siderický a zvířetník tropický. Siderický je důležitý pro pohled z hlediska 26 tisíci letého cyklu, tedy pohled na věk Ryb, věk Vodnáře atd. a nejde jej vztahovat na předpovědi pro jeden konkrétní rok! V tomto smyslu se liší i pohled astronomů od pohledu astrologů - k čemu ovšem je astronomický pohled, že Slunce je v jednom souhvězdí cca 2100 let? Co se z toho dá vyčíst pro jeden konkrétní rok? Za další - žijeme snad na Slunci, aby jsme vztah k souhvězdím porovnávali heliocentrickým pohledem? No, nic, podívejte se na odkaz, ke kterému mám jedinou radu: ať se kartářky-astroložky navzájem domluví, co budou říkat. Já souhlasím s tou druhou a trvám na tom, že Tara napsala nesmysl. Jak vidno v odkazu, nejsem sama, kdo ukazuje své "nedostatky". Jinak Taře její duchovní pohledy ani schopnosti výkladů jinými metodami neberu a nedovolila bych si kritizovat něco, čemu nerozumím ani vyvracet, že to funguje, ale astrologicky je vedle.

      Vymazat
    11. Musím nesouhlasit s Levitou.
      Můžete si přečíst zde, že se zde mluví o souhvězdí Vah. apod.pod tím je link z České astr.společnosti.

      Venuše (-4 mag) je za svítání dobře viditelná nad jihovýchodem. O něco níže leží ještě planeta Merkur (-0,5 mag). O něco výše nad jihovýchodem je ještě Saturn (0,7 mag). Všechny tři planety se promítají do souhvězdí Vah. Do středy kolem nich prochází srpek Měsíce.

      http://www.astro.cz/clanek/5517

      A mimochodem, Levito, všiml jsem si, že pořád napadáte Taru, že napsala že Jupiter je v Býku. Ale ona nic takového nenapsala. Když si přečtete článek znovu je tam napsáno.

      Cituji:Jupiter
      Planeta štěstí přinese v první polovině roku vše dobré Býkům.
      19.6. nastává konjunkce Jupitera se Sluncem.
      Bude to krásný čas pro nás na umění, lásku, budování a štěstí.
      27.6. přejde do Blíženců, kde zůstane do konce roku 2013.
      Pro Blížence tu je konečně čas hojnosti a radosti.

      Tara psala, že Jupiter přejde do Blíženců, ale nenapsala že je v Býku. Píše jen, že Býkům přinese v první polovině roku vše dobré.


      Zadalší píšete, že napsala že Saturn je ve Vahách. Ale na to nenapsala!!!!!
      Cituji Taru: Saturn
      Obávaný konzervativní Saturn.
      Ovlivní Váhy a dodá jim konzervativní přístup k životu.
      Od května do září udělá problémy Pannám.
      Opět napsala že jen ovlivní Váhy...
      Levito asi se musíte naučit lépe číst!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A váš odkaz nefunguje.

      Vymazat
    12. Odkaz jsem teď zkoušela vzít přímo odsud (mnou vložený) a funguje, ale jde to i takto: zadat "astrohled", pak "astročlánky" a tam "Velký horoskop na rok 2013", je to nějaká astroložka Mona, tedy ta, se kterou naprosto souhlasím.
      A proč zas tolik výkříčníků? Já umím číst. A dokola tady opakuji, že z ASTROLOGICKÉHO!! hlediska je Jupiter v Blížencích a v červnu vstoupí do Raka a v Raku bude do konce roku 2013, stejně jako Saturn poté, co opustil znamení Váhy a do kterých se vrátí až za 29let, je ve znamení Štíra a bude tam do roku 2015.
      Dokola tady opakuji, že je rozdíl mezi tropickým a siderickým zodiakem (promítání a pohled ze země)a že astrologie má tisíciletími potvrzeno, že ten siderický neodpovídá dění na Zemi tak, jak to potvrzuje tropický zodiak. Pořád se zde pletou jablka s hruškami - souhvězdí se znameními. A to znamená, že to, co vidí astronomové z hlediska vesmírného nemá pro astrologii platnost! Astrologie pracuje s POMYSLNÝM zvěrokruhem, do kterého přenesla dvanáct souhvězdí ekliptiky (je jich ve skutečnosti mnohem víc) a vytvořila dvanáct znamení, kde každé má přiřazeno 30 stupňů. Co je na tomto POMYSLNÉM zvěrokruhu nejpodstatnější, je fakt, že jarní rovnodennost vždy nastává na 0°Berana (poměr světla a tmy je totožný! a na tomto faktu stojí veškerá naše měření času, včetně kalendářů, je to okamžik, kdy dojde ke skutečnému protnutí ekliptiky Země kolem Slunce a ekliptiky vesmírného zvěrokruhu). A aby to ladilo i přesto, že celá naše sluneční soustava se jako celek se všemi svými planetami pohybuje: v jednom souhvězdí (znamení) se jako celek zdržuje cca 2100 let a celým vesmírným zvěrokruhem projde jednou za 26tisíc let, astrologie tento její pohyb upravuje tzv. precesí jarní rovnodennosti, a to o 1 stupeň za 70 let. Čímž máme vždy jarní rovnodennost na 0°Berana. A je tomu tak i přesto, že Slunce se všemi svými planetami je už 2 tisíce let v souhvězdí Ryb a právě se chystá vstoupit do souhvězdí Vodnáře (pohyb zde je opačný, je v protisměru ke zvěrokruhu). Aby astrologie (a měření našeho času) ladila s realitou u nás na Zemi(poměr světla a tmy plus veškerá jiná dění), byl vytvořen POMYSLNÝ! zvěrokruh. Faktem je, že kdysi pomyslný zvěrokruh ladil s reálným, ale jak se tisíciletími sluneční soustava posouvala, vznikly odchylky a to, co je dnes v nějakém souhvězdí, není totéž, co je astrologicky v nějakém znamení - tedy v tom POMYSLNÉM zvěrokruhu. To se týká i např. zmiňovaného Jupitera - pro astronomy je v Býku, pro astrology už je v Blížencích. Astronom se dívá na Vesmír jako na celek, astrologie se dívá na Vesmír ve vztahu ze Země! geocentrický pohled). Věříte snad, že když Slunce je v nějakém znamení (třeba ve vašem a slavíte narozeniny), že tam skutečně je? Slunce je už nějakých 2000 let téměř neměnně v souhvězdí Ryb! Ale jak Země obíhá kolem Slunce, nám se to Slunce PROMÍTÁ! do všech znamení, až jich je za rok dvanáct. Jestli to chcete vidět podle Tary, pak zapomeňte na veškerá ZNAMENÍ, řiďte se podle SOUHVĚZDÍ a narozeniny si slavte jednou za 26 tisíc let.

      Vymazat
    13. A to si ještě přizpůsobte datum, protože hranice mezi souhvězdími jsou velmi nejasné a souhvězdí nejsou stejně dlouhá, v neposlední řadě souhvězdí je mnohem více, než jich převzal pomyslný zvěrokruh, takže u některých souhvězdí, např. u takového Hadonoše, si oslavenci na Zemi dají pauzu. A úplně v neposlední řadě: přestaňte se zajímat o astrologii a nějaká znamení (víte snad o tom, že by nějaký astronom používal výraz "znamení"?)
      PS: I kdybych nastokrát ASTROLOGICKY přijala, že Jupiter bude do konce roku 2013 v Blížencích, nevidím jediný důvod, proč by kvůli tomu měli Býci juchat - byl by k ním naprosto neutrální (planeta ve vedlejším znamení nevytváří žádnou konjunkci, sextil nebo trigon - tedy šťastné aspekty). Totéž Saturn - i kdybych ASTROLOGICKY připustila, že Saturn je ve Váhách, nevidím žádný aspekt, proč by se měly PANNY obávat. Když nenapsala, kde je Saturn, z čeho vycházela? Takže i z tohoto pohledu je výklad špatný a na tom si trvám. Mám téměř 20 let praxe, i díky té jsem si dovolila nesouhlasit s textem a v zájmu ostatních jej i uvést na pravou míru. Tohle výkřičníkové napadání už mě unavuje.

      Vymazat
    14. Levito také vidím, že v článku není napsáno, že Saturn je ve Vahách apod, přečtěte si článek znovu.
      Vy sama v 10-sátém řádku píšete, že cituji vás: Dokola tady opakuji, že je rozdíl mezi tropickým a siderickým zodiakem (promítání a pohled ze země)a že astrologie má tisíciletími potvrzeno, že ten siderický neodpovídá dění na Zemi tak, jak to potvrzuje tropický zodiak. Pořád se zde pletou jablka s hruškami - souhvězdí se znameními. A to znamená, že to, co vidí astronomové z hlediska vesmírného nemá pro astrologii platnost!

      A poté napíšete že :Astronom se dívá na Vesmír jako na celek, astrologie se dívá na Vesmír ve vztahu ze Země! geocentrický pohled).

      Když se tedy díváte jako pohled ze Země, neprotiřečíte si, když píšete nahoře že to nefunguje.

      Vymazat
    15. Astrologická znamení a astronomická souhvězdí není totéž! ASTRONOM vidí SOUHVĚZDÍ a skutečný zvěrokruh, ASTROLOG vidí ZNAMENÍ a pracuje s pomyslným (odvozeným!) zvěrokruhem. Byly pokusy používat astrologii podle postavení planet ve skutečných souhvězdích (siderický systém), ale naprosto selhaly, proto zůstala v platnosti astrologie podle postavení planet ve vypočítaném, tzn. od souhvězdí odvozeném a po 30-ti stupních přesně rozděleném zvěrokruhu (tropický systém). To byla pointa mého psaní a uznávám, že rozlišení na heliocentrický pohled (ze Slunce) a geocentrický pohled (ze Země) bylo matoucí a k tomuto tématu zbytečné, je to totiž jiná kapitola. Tak pointa ještě jednou a snad už pro Vás srozumitelně: v dobách, kdy astrologie vznikala,se skutečná souhvězdí a od nich odvozená znamení kryla (ač si astrologie vybrala jen 12 znamení z mnoha souhvězdí). V průběhu tisíciletí se Sluneční soustava se svými planetami posunula po ekliptice natolik, že to, co dříve ladilo, dnes už neladí. Rychlost pohybu planet ale zůstala stále stejná a astrologie planety podle tohoto pohybu stále počítá a pozoruje v onom odvozeném zvěrokruhu tak,jak to bylo v dobách, kdy skutečný a odvozený zvěrokruh ladily. A je to logické, protože k dorovnání odchylek používá tzv. precesi jarní rovnodennosti. Astrologie pracuje s velmi logickým (a pro měření času velmi důležitým) počítáním, které uznává i astronomie. Ale astronom se dívá na reálné postavení planet, bez ohledu na odchylku, která už je zohledněná precesí, což si astrologie nemůže dovolit, jinak by mohla celý zvěrokruh zabalit. Svým způsobem má pravdu astrolog i astronom, podstatné však je to, že astronomie žádná znamení neuznává a s astrologií nemá nic společného, naopak astronomie astrologii zesměšňuje, ač z ní vznikla. A nejpodstatnější je, že astronomický pohled na planetu v souhvězdí nemá z hlediska astrologie žádnou vypovídací schopnost. Takže ve finále potvrzuji svoji vetu: "To, co vidí astronomové z hlediska vesmírného nemá pro astrologii platnost!" Ano, nemá, astrologie pracuje s pomyslným zvěrokruhem! Ono astrolog i astronom, oba se dívají na Vesmír ze Země (geocentricky), ale astrolog planety zasazuje do skutečných souhvězdí ekliptiky, zatímco astrolog do odvozených znamení zvěrokruhu. Také jsem napsala, že astronomie žádná znamení neuznává, tudíž kdo se chce řídit podle postavení planet v souhvězdích, ať zapomene na astrologii. Našla jsem včera osvětlující odkaz, dala jsem ho na jiné místo,dnes ho pro Vás dám ještě jednou:
      http://www.kaduceus.cz/online/astrologie/318/souboj-zverokruhu-sidericky-vs-tropicky.aspx

      Vymazat
  2. Hezký výklad. Ale co ta velká kometa co bude kolem nás prolétat abude viditelná snad i ve dne? O ní ani zmínka, a to komety měly vždy v astrologii nějaký význam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no lebo astrologička nesleduje astronómov...

      Vymazat
  3. Mimo temu:

    Tak neviem ci je to nahoda alebo ma v tom prsty USA (HAARP) ako vystraha za Dron?
    http://www.topky.sk/cl/11/1333315/Vychodny-Iran-zasiahlo-zemetrasenie-s-magnitudou-5-6

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už s tím neotravujte, Země se mění sama a lidé na to mají jen malý vliv...

      Vymazat
    2. To je omyl, lidé mají největší podíl na změně Zemi!!!!!!!!!
      My si přeci tvoříme realitu.

      Vymazat
  4. Dost předpovědí o budoucnosti.O 21.12.2012 se mele všude bez ustání roky.Do konce tohoto roku se nic zvláštního nestane.Je to se 100% jistotou.Může vás to mrzet,nebo se z toho můžete radovat.Od teď už nebude žádný "byznys" s předpovědma o budoucnu.Žádné Ostudy a Matraxe,nic!Jen každý sám se sebou a se svou pravdou a intuicí.Nemám víc co dodat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ta kartářka přeci v článku nemluví o konci světa, asi jste nějaký špatně nasměrovaný.

      Vymazat
  5. Je to krásný článek a výklad a když si ho přečtete znovu, pochopíte, že budoucnost si každý tvoříme sami. Když lidé v určité oblasti myslí negativně, příjde tam zemětřesení. Nebo vítr, voda. My si přeci tvoříme realitu, na to už jste zapoměli. To je starý Sumerský zákon!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento článek - totální propadák a nejsem sama, jak je z reakci patrné, kdo si to myslí. Poslední dobou je zde, bohužel mnoho nekvality. Možná by bylo lepší ubrat na kvantitě a přidat na kvalitě, i když je otázka, má-li to ještě vůbec smysl. Byli jsme ostatně opakovaně varováni, že letos se vyrojí jako roj sršňů stovky až tisíce falešných proroků, kteří budou působit chaos v srdcích a beznaděj v duších hledajících lásku, pravdu, harmonii. A jak je vidět, děje se to bohužel i zde. Pochválit tento článek, to tedy vyžaduje odvahu, i když možná je to jen pouhá neznalost těch, co chválí. Ti největší podvodníci působí většinou tak věrohodně, že mnozí by se za ně i prali až do krve. Domnívám se, že je právě čas se od těchto rádoby moudrých ponaučení odstřihnout a jít svou vlastní cestou. I internet je přece v rukách temné strany, na telku už nikdo rozumný nekouká, takže útok na internet je zcela logickým krokem těch parchantů, kteří si chtějí udržet moc nad miliardami "otroků" A navzdory vehementnímu popírání všech těch věštkyň, esoteriků, mágů a dalších "vyvolených" očekávám, že 21.prosince se bude dít mnohé a definitivně můžeme dát těmto nehodným bytostem poslední sbohem. Ev.

      Vymazat
    2. No z vaší odpovědi čiší spíše ten opravdu zloduch co je v rukou temných sil. Proč článek nepochválit? Tara píše o lásce, kterou máme dávat. O lepším chování k sobě i druhým, k planetě. Proč byste jí chtěl odstřihnout? protože jste asi ze strany temna že? Přeci píše, že život je v našich rukou, tak ať si ho děláme lepší. hi hi

      Vymazat
  6. No já teď četla předpovědi této kartářky na jejích stránkých sekce věštkyně varují. A užasla jsem. Tara se trefila, psala na začátku roku o povodních, splnily se, o zemětřesení a oblast ¨Fukušima a tam přeci zemětřesení bylo třed asi 10 dny. Píše o požárech v Americe, také byli.O výbuchu sopky, bal taky před 14 dny. Můj úsudek je pozitivní. A kde jste vy ostatní kteří zde kritizujete astologové a ostatní. Proč také něco nepřidáte ze svého, když ¨jste tak učení. jo kritizovat to by šlo.
    Radím. podívejte se každý na její stránky a čtěte, pak kritizujte, já to udělala a je to pozitivní. Zdenička

    OdpovědětVymazat
  7. Výmena názorov a postojov je v poriadku. Osobné útoky a odporúčania o odovzdaní certifikátov sú však len zrkadlením vás samých, milé dámy. Žijeme stále v dualite a tieto prejavy Ega sem zjavne ešte patria. Akceptovať názor a postoje iných ľudí bez potreby útočiť je mnohým z nás ešte veľkou neznámou. Skúste do svojich vyjadrení vložiť viac Lásky a pochopenia...aj vyjadriť svoj názor a nesúhlas s sa dá bez zloby a s úsmevom na tvári...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak píšu výše - já jsem vyjádřila názor k textu Tary, který se týká astrologie a za kterým si stojím. Osobní útok jsem sem nevnesla. I zde opakuji odkaz na jinou kartářku-astroložku, se kterou naprosto souhlasím, protože postavení planet pro rok 2013 popisuje tak, jak to má být:
      http://www.astrohled.cz/clanky/zvyky-a-tradice/co-nas-ceka-v-roce-2013/?stranka=11

      Vymazat
    2. Levito odkaz jsem si našla, protože ten váš nefunguje a našla jsem tam slova co podporují Taru. Klikněte si na to.
      http://www.astrohled.cz/clanky/zvyky-a-tradice/velky-horoskop-na-rok-2013/

      A posílám citaci astroložky, kartářky kterou vy doporučujete:kažý si tam můžetze na to kliknout.
      Býk (21.4. - 21.5.)

      Býku, uplynulý rok pro vás připravil i přes nelehké životní překážky mnoho úspěchů. Avšak rok 2013 bude díky dobrotivému Jupiteru, který vás nehodlá pustit z mušky, mnohem příznivější a především v druhé polovině roku vám bude víc než příznivě nakloněn. Jste rození požitkáři a gurmáni života, tak proč toho pořádně nevyužít! Jak se vám bude dařit v lásce a zaměstnání? Co vaše zdraví? Více se dočtete ZDE.

      Píše že také o Jupiteru a jeho dobrotivému vlivu na Býka.

      a Tara píše toto: Jupiter
      Planeta štěstí přinese v první polovině roku vše dobré Býkům.

      souhlasím s TAROU a názorem , že tu Levito děláte jen dusno.

      Vymazat
    3. Bóže, v jakém rozhovoru jsem se to ocitla!
      Ocituji vám kousek sebe ze své první reakce na Taru 6.12. 1.46h
      "Hned 27.června vstoupí Jupiter na jeden rok do znamení Raka a ve znamení Raka! setrvá do konce roku. Pro Raky tak ukazuje na úlevu,pro Štíry,Ryby, Panny a také částečně i pro ty zmiňované Býky ukazuje na dávku štěstí." I já píšu ve své první reakci na Taru, že Jupiter bude k Býkům milostivý, potvrzuji, že v druhé polovině roku (v červnu vstoupí do Raka a bude v něm do konce roku) a ano, jistě, že bude, protože bude v Raku, což je znamení, které k Býku velmi ladí, tudíž nemám problém s citovanou astroložkou nesouhlasit!! Ale bude to jen štěstíčko v nesnázích, jelikož Saturn ve Štíru bude mnohé Býky dost nepříjemně konfrontovat. Kdyby jste ale byla objektivní, napsala by jste i to, že astroložka jasně hovoří o Jupiteru v RAKU, nikoliv v Blížencích, jak píše Tara. Jenže jste tak plná zloby, že jste si jak vybrala, tak navíc i upravila podle sebe, jen to, co se vám hodí ke kopnutí. Jak píšu výše - tento výkřičníkový rozhovor je pro mě už únavný, hlavně teda tím, jak je nediskusní a urážlivý. Kdo má jiný názor a dovolí si oponovat, ten podle vás dělá dusno? Anonymní, bezejmenná astroložko, čtete se? Přesto vám ještě dám odkaz, aby jste pochopila, že tropický zvěrokruh vítězí a že astrologie se ho už několik tisíciletí drží jako jediného správného:
      http://www.kaduceus.cz/online/astrologie/318/souboj-zverokruhu-sidericky-vs-tropicky.aspx

      Vymazat
    4. já ale nenapsala žádné vykřičníky, asi jste nějak přecitlivělá a to co jsem napsala, byl ona těch stránkách které jste doporučila, teď dáváte jiné stránky. nevím kdo je mimo.

      Vymazat
    5. Já myslela, že jste ta, která mi s několika výkřičníky psala, ať odevzdám certifikát - je to tady těžké se vyznat, tady je každý anonymní. Odkaz na kartářku je A), další odkaz byl B), byl k osvětlení, co je siderický a co tropický systém a k pochopení, že postavení planet v souhvězdích (tak, jak to vidí astronomie) není totéž, co postavení planet ve znameních (jak to vidí astrologie), resp. že postavení planet v souhvězdích nemá pro astrologii vypovídací schopnost.

      Vymazat
  8. LIDI !
    BUDTE NA SEBE HODNÍ...VŽDYT TO NEGATIVNÍ SÍLI CHTĚJÍ ,ABYSTE DO SEBE TAKHLE ŠÍLI ,NEDOCHÁZÍ VÁM TO JEŠTĚ????HÁDÁTE SE O KRAVINY KDO NAPSAL LEPŠÍ HOROSKOP ,TO JE RELATIVNÍ POMOCTE PLANETĚ ZEMI A ROZDÁVEJTE L Á S K U

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.