Už mám taky nově založen PayPal, knoflík Donate na pravé liště. Doufám, že to bude vyhovovat i případným dárcům ze Slovenska. (Kdyby ne, mohu si založit účet FIO, kde prý je převod zdarma, jak mi radíte.)
BIC (Swift) AGBACZPP
Ještě jednou čísla k účtu, protože někteří jste si psali o IBAN a Swift.
3246117544/0600
IBAN CZ5306000000003246117544 BIC (Swift) AGBACZPP
Myslím, že teď by OrgoNet měl část té energie nechat plynout dál, tak, že by jménem všech čtenářů přispíval na nějakou dobročinnost, asi nějakým procentem z toho, co se za měsíc sejde. Pro pomoc trpícím, nebo pro nějaký nový nadějný projekt ...
Možná byste mi poradili, kam to nasměrovat.
Ještě jednou moc a moc děkuji.
P. S. Když je to takhle veřejné, tak si musím přihlásit OrgoNet jako podnikání, jaká radost moci řádně platit daně (:-))).
P.P.S. večer:
Vzhledem k tomu, že mnozí mi rozmlouváte tu dobročinnost: Velice si vážím toho, že tolik dobrých lidí ocenilo mou práci, a v žádném případě nemám na mysli přeměnit to na sbírku na dobročinnost, ale něco mi prosím přece povolte (:-)))P. S. Když je to takhle veřejné, tak si musím přihlásit OrgoNet jako podnikání, jaká radost moci řádně platit daně (:-))).
P.P.S. večer:
- Děkuji všem za podporu, paypal už zafungoval (:-))
- Ten "příjem sponzorských darů" hodlám stejně nějak ošetřit, aby to bylo legálně bez problémů. Už mám i radu, jak na to (Díky JaJi!)
- Nějakou přiměřenou dobročinnost určitě nevynechám. Mám pocit, že by tato naše energie měla proudit i tímto směrem. (:-)))
Pátek 22. 2. večer:
Mám v Indii sponzorovanou holčičku (už druhou, jedna už vyšla školu) a zrovna je čas poslat roční příspěvek na její školné, a vypadalo to, že letos si to budu rozmýšlet, nebo posílat na několikrát, ale teď už si ho díky vám mohu dovolit poslat včas a vcelku, tak mi prosím dopřejte ten dobrý pocit (:-)))
S dobročinností bych chvilku počkal, než se vytvoří základna pravidelných přispěvatelů. Každý den pršet nemusí. Ahoj H.
OdpovědětVymazatAj ja si to myslím,,,väčšinou to budú jednorázovky
VymazatTak, tak, vše má svůj čas........... :-)
Vymazattak to orgonete postav jako nějakou neziskovku apod. abys nemusel platit samopožíračné daně :-)))
VymazatMimo téma: v komentářích pod jedním článkem byl odkaz na dokument s českými titulky
OdpovědětVymazathttp://www.youtube.com/watch?v=QHNeR3BGM2E
Max Igan - Trance-Formation
od 55.minuty se hovoří o chemtrails, morgellonech a nanočásticích
Zalovte ve strších příspěvcích na Orgonetu, a najdete tam dost článků jak k chemtrails, tak také k morgellonům nebo nanočásticím a dalším jev
VymazatMilý Orgonete,
OdpovědětVymazatto Tvoje P. S. mě totálně rozesmálo. Podílnictví na tomto systému - placení daní - to je zatím to nejhorší co jsem zde našel. Platit daně z Tvého konání mi přijde stejně absurdní, jako představa, že já platím daně z mého včelaření. Med, který vezmu včelám je jen 10% dobrého co pro tento svět už udělaly. S tím placením daní bych se tedy neukvapoval. Je třeba pořádně nastartovat šedou ekonomiku a směnný obchod a ne přikrmovat tuto nenažranou státní "svini", ze které stejně nic dobrého nevzejde.
Prokop
100 procentní souhlas.
VymazatJe to tu veřejně vyhlášeno, a jsou tací, co jim je tenhle blog silně proti srsti. Poslat na mě finančák by byl celkem jednoduchý způsob, jak mi způsobit nepříjemnosti.
VymazatJá bych se přimluvila za psí útulky. Tento měsíc jsem už přispěla na Frenštát, ale příští měsíc přispěju ráda tobě. jana
VymazatMilý Orgonete. Peněžní dary nižší 20 000 Kč nepodléhají dani darovací. Neplatíte ani daň z příjmu, pokud dar nebyl poskytnut v souvislosti s Vaším podnikáním. Předpokládám, že živnost kvůli blogu Orgonet nemáte, protože z této činnosti Vám neplynou SOUSTAVNÉ příjmy. Co byste tedy chtěl finančáku platit? Když tak můžu poradit, napište na filip.suster@seznam.cz ;)
VymazatProkope, děkuji a plně se s tvým názorem ztotožňuji. Orgonet je bezpochyby inteligentní a tak potáhne káru dál a najde způsob jak neživit pijavice...
VymazatDěkuji
Dan
Přece jen se lidi umí dát dohromady, až mně z toho jde "husina". Jen tak dál, moc fandím a nedejme se. Bude lépe, jen vydržet v pozitivním přístupu, byť je to někdy "na makovici". Pěkné dny všem.
Vymazat:-) :-) :-)
OrgoNet: Nepoznám Vaše zákony, takže tento môj príspevok prosím ber len ako námet. Ak by si musel kvôli príspevkom nejako inštitucionalizovať (to je slovo :) ) svoje aktivity okolo tohto blogu, skús si pohľadať aké sú u Vás podmienky na založenie občianskeho združenia (prípadne iné formy neziskovej organizácie) a možnosti aktivít, aké by takáto právna forma právnickej osoby poskytovala. Mám informácie, že na Slovensku je viacero občianskych združení, ktoré zastrešujú podobné aktivity. A pokiaľ viem, na takéto účely je to výhodnejšie ako firma. Keďže je to forma neziskovej organizácie, má obmedzenia pre svoju činnosť, ale pravdepodobne by sa dalo zaradiť do nákladov (pre zníženie daní z príspevkov) Tvoja činnosť v súlade s cieľom tohto združenia (napr. šírenie informácií na blogu, ap.).
Vymazatalexk
Oprava: V poslednej vete som chcel napísať "odmena za Tvoju činnosť v súlade..."
Vymazatalexk
Ani bych se moc nedivil, kdybychom platili za otáčení vpravo a vlevo při svém pohybu, nebo za počet ušlých kroků z místa A do místa B. :-))))
Vymazatwww.detskyranc.info
OdpovědětVymazatTo jsou skvělé zprávy, že energie proudí.
OdpovědětVymazatAle pozor na povinnost podnikatele odvádět sociální a zdravotní pojištění, což dělá celkem cca 3900 Kč měsíčně. To pak jsou docela jiné počty...
A.
Musí přece být nějaká možnost, aby Orgonet neplatil daně z peněz, které už byly (ne)jednou zdaněny !
Vymazatorgonete,jestli VÁŽNĚ převeksluješ na koncovku 2010,tak Ti šoupnu něco z duchodu....
OdpovědětVymazatTen převod zase tolik nestojí, aby to šlo přispět, pokud by člověk opravdu chtěl. Protože "Kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá výmluvy". (Mj. vedení nového účtu je mnohem dražší než co by vás stál jeden převod. Takže: když přispět nechcete, taky je to OK, tohle je dobrovolná akce, ale mohl/-a byste si odpustit opakované pyskování na téma "kód banky".)
Vymazattřeba je to dohazovačka kšeftů té bance, proč by se jinak kvůli stupidnímu 2010 tolik čílila :-)))
Vymazattady je také borec,co nepohrdne nějakou bankovkou z přebytku..http://nwoo.org/view.php?nazevclanku=deset-let-zkusenosti-s-komunitnim-zpusobem-zivota-alexandr-budka&cisloclanku=2013020076
OdpovědětVymazatCo orgonity, kyselina citrónová ocet, využití části peněz tímto směrem?
OdpovědětVymazatjojo, přes paypal tam hned posílám :-) Je treba si udelat prostor v mysli a penízků bude dost a dost, zasloužíš si je Orgonetku :-))
OdpovědětVymazattoto dnes sténaly televize ve zprávách....pro postižené mimo koncovku 2010 http://www.jdeto.de/
OdpovědětVymazatA prosím, daně néééééé
OdpovědětVymazatDaně ani vidět, ale slečně Daně dám peníze rád :-)))
VymazatInterview s Darryl Anka & Bashar
OdpovědětVymazathttp://www.youtube.com/watch?v=wUEIabIunMo
Moc díky za toto video. Jako vždy od Bashara je skvělé. Při otázce jednoho z diváků: " Máte filmy ve vaší realitě " odpověděl Bashar: Ne, chodíme se dívat na vás", jsem se pět minut řehnil v záchvatu smíchu který jsem už dlouho nezažil. Slzy mi tekly a já se dusil smíchy. Úžasné.....ještě jednou moc díky. Mc Cali
VymazatMilý Orgonetku, musím i za sebe vyjádřit radost nad tím, kolik lidí tady ti vyjádřilo svoji podporu .Co mě nejvíce dojalo, byla ta správná projevená solidarita místní komunity, v úžase zjiš´tuji, že ještě existuje tolik lidiček, co dokáží držet dané slovo a prostě poslali korunku, ač jak vidno, je tu hodně maminek na MD a lidiček v penzi.
OdpovědětVymazatChápu, že není vůbec jednoduché uhájit před svoji rodinou svůj "koníček" ,obzvlášť když je potřeba pomoci nejen s domácností , ale i s nemocnou babičkou. Co se vybraných příspěvků týče, myslím si, že si je při hodinách strávených při tvůrčí činnosti pro Orgonet zasloužíš, ze srdce bych ti přála, aby jsi měl své stálé přispěvatelé, ovšem v reálu to chodí jinak. Nadšení mnohých pro věc vyprchá a tak...s tou dobročinností se prosím neunáhluj .Toť má rada. Jinak, díky za to, že jsi a pokud to půjde, budu posílat pravidelně. Zdraví
dan.
zdravim orgonet, taky bych rad prispel, ale mam osobni problem s tim paypalem, nevidim duvod, proc bych mel tam davat telefonni cislo a adresu a proc nestaci 1. cast = jmeno, cislo karty, bezpecnostni kod, jako u jinych plateb podobnych, co provadim pres kartu
OdpovědětVymazatboban
Rádo se stalo (VS58). Doufám, že mi skleroza nezabrání příští měsíc poslat zase. :-)
OdpovědětVymazatAle Orgo. Nepřemýšlej nad daněmi. My už jsme ty příspěvky jednou danili, jsou z našich výplat.
OdpovědětVymazatHonza.
Honzo, bohužel nemáš pravdu... právě na tom je systém založen... ty své již zdaněné peníze poskytneš na provoz tohoto serveru, tak je to pro Orgonet příjem a tento příjem bude muset zdanit, pokud si nezajistí náklady v takové výši, aby daně platit nemusel... což věřím, že se stane, není to nic složitého... :-) toto málo si ještě pamatuji za svého působení v Čechách, kde je jedno z nejvyšších daňových zatížení na světě... zdravím tě ze státu Arizona,kde stojí litr benzínu v přepočtu aktuálním kurzem 19Kč za USdollar 15,10,-Kč tato cena obsahuje jak federální daň, tak i daň státu Arizona... sám víš kolik se platí v čechách za litr benzínu
Vymazat...toto jen pro ilustraci
Dan
O.K.,souhlas.........K tomu benzínu v Čechách,5 let jsem jezdil na LPG,tedy benzínový motor s přestavbou přímo od výrobce ,bez závad a stále se pohybující cena i dodnes 16-17 Kč/dm3....takže nikdo nemusí ani tady kupovat předražený benzín nebo naftu,která je např. v Americe levná-nemá cenu tady rozebírat proč,to je jasný,když"těží" anebo "dobívají" ropu nebo území s ropou..... ?To je "politika".....ale jezdit se může ekologičtěji a levněji i v předražené Evropě,vždycky je možnost "volby" , všude , když tedy člověk musí používat auto ke svému životu,stačí myslet a správně si vybrat......a za mnohem příznivou pořizovací cenu oproti třeba Hybridům elektro-kde je to samozřejmě o jiné cenové relaci.
VymazatPodle mě by bylo nejlepší, aby se přpadná část z finančních příspěvků využila buď ke giftingu či octování, anebo na propagaci- tisk letáčků o chemtrails, pořádání přednášek, aj. Tím by se o této problematice dozvědělo více lidí, což je rozhodně potřeba.
OdpovědětVymazatJo jo jo!
VymazatA.
Ty přednášky by byly přínosem jak pro stávající čtenářskou a komentátorskou základnu Orgoneta, tak pro další ještě "nepolíbené" nováčky ! Komunitní centra, to bude nový způsob ochrany lidí před zvrácenou mocí státu !
VymazatTvá energie proudí k nám čtenářům v podobě článků a komentářů. Energie některých nás proudí nyní zase naopak od nás k Tobě prostřednictvím převodu peněz (a je to správně, nejsme potom z energetického pohledu dlužníci; osobně jsem velmi rád, že jsem konečně mohl přispět).
OdpovědětVymazatKdo chce a může přispět, přispěje. Kdo nechce, nemusí. A komu se zdá citlivá žádost o pomoc "nějaká" proti jeho přesvědčení, tak by se nad sebou měl vážně zamyslet.
A pokud je to pro někoho až tak neúnosné, že vyhrožuje nečtením tohoto blogu, tak ať ho nečte, zbalí si své ego a jde si najít jiný web či blog (v komentářích má některé weby zmíněné, může použít obě koncovky .cz i .biz či nadále si číst iděs a sledovat tv znova).
Nicméně přeposílání příspěvků na jiné projekty mi osobně trošku přijde jako nevážení si naší energie či takového nějakého Tvého pocitu být vinen za to, že se sešlo více prostředků od dárců. Orgo zbav se takovým pocitů, v každém případě si je zasloužíš nejen Ty, ale i Tvá rodina za to, že Tě podporuje nebo toleruje v Tvém počínání.
Ještě jednou díky za Tvůj blog, který se jako jeden z mála dá číst. Tvůj věrný dlouholetý čtenář Martin
Súhlasím s Martinom. Môj nasledovný text ber prosím ako vyjadrenie názoru (nie je mojim cieľom Ťa poučovať a ani sa necítim ako niekto, kto má na to právo): Ľudia prispeli pre Teba v situácii, ktorú si úprimne popísal a aby Ti pomohli v pokoji pokračovať v Tvojej cennej práci pre tento blog (a teda vlastne pre nás všetkých, ktorí sem radi chodíme). Je to spravodlivá odmena za Tvoje nadšenie, prácu, lásku, ap. (celkovo energiu), ktorú si pre tento informačný zdroj (a pre nás všetkých, ktorí ho navštevujú) venoval. Ak je to viac, než si čakal, prijmi to s láskou a pokorou (k Bohu alebo najvyššej entite, v ktorú veríš) a zaobchádzaj s prijatým v súlade s tým, prečo si tie príspevky žiadal (a so svojím najlepším vedomím a svedomím). Verím, že tí ktorí Ti ich poslali, tak urobili úprimne preto, že považujú Tvoju prácu za cennú a chcú Ti pomôcť v nej pokračovať. A tiež sa prikláňam k názoru, že mnohí, ktorí prispeli, nemusia prispievať pravidelne a v rovnakom množstve. Preto je rozumné si nechávať nejakú rezervu. Preto nemáš reálny dôvod pre pocit viny.
VymazatAk však prijaté peniaze pošleš inam, z istého pohľadu je to vlastne čiastočné zneužitie týchto peňazí. A je to asi dobrý spôsob ako tento prílev energie spomaliť. Ten kto chce prispieť na dobročinnosť, urobí tak aj bez Teba. Nemusí kvôli tomu posielať peniaze Tebe.
Ak sa zbavíš pocitu viny a pocit, že časť prijatého máš poslať ďalej, Ti napriek tomu zostane, mal by si pre zachovanie rovnováhy nechať čitateľov rozhodnúť o tom, akú aktivitu z Tebou navrhovaných/preferovaných podporiť. Ale na Tvojom mieste by som sebe a aj takýmto rozhodnutiam dal ešte čas - navyše aj tak je teraz dôležitejšie ujasniť si, či musíš podniknúť nejaké právne kroky (napr. založenie občianskeho združenia, ap.) - a aj to vyžaduje čas a energiu.
Asi tuším, aké pocity v súčasnosti prežívaš a predpokladám, že nie všetky sú príjemné a nie všetko čo sa deje, je jednoduché. Ale dostávame len to, čo sme schopní zvládnuť a je čas urobiť ďalší krok...
Všetko dobré a ešte krásny slnečný (aspoň u nás je) deň.
alexk
P.S.: Ešte mi napadlo, že ak by si zakladal občianske združenie a aj po niekoľkých mesiacoch by Ti zostávalo peňazí viac, než potrebuješ na pôvodne deklarované účely, mohli by sa aktivity združenia rozšíriť a prípadne by sa do nich mohli zapájať aj Tvoji čitatelia.
Přimlouvám se také za to, abys Orgo nemělnil finance zástupnými směry. Došlé finance použij pro řešení svých rodinných záležitostí, pro potřebu údržby a rozvoje blogu nebo pro činnosti s blogem souvisejícími (srazy orgoneťáků, přednášky apod.). Charita je poněkud odlišná dimenze od zaměření Orgoneta, a ta kalkuluje dnes už v řádech desetitisíců, statisíců ne-li milionů. A na to zcela orgoneťáci mít rozhodně nebudou. Držme se v reálu, a budeme pak moci pokračovat ve společné práci pro ostatní.
VymazatNezapomínejte, že je třeba si vždy dělat nějaké rezervy, zvláště pak to platí o penězích. Všichni dobře víme, jak těžko se získávají, a jak lehko se rozkutálejí !
VymazatVelice si vážím toho, že tolik dobrých lidí ocenilo mou práci, a v žádném případě nemám na mysli přeměnit to na sbírku na dobročinnost, ale něco mi prosím přece povolte (:-)))
VymazatMám v Indii sponzorovanou holčičku (už druhou, jedna už vyšla školu) a zrovna je čas poslat příspěvek na její školné, a vypadalo to, že letos si to budu rozmýšlet, nebo posílat na několikrát, ale teď už si ho díky vám mohu dovolit poslat včas a vcelku, tak mi dopřejte ten dobrý pocit (:-)))
Když je to adresná charita tohoto typu (ne účty příliš anonymních nadací, spolků, mezinár.organizací apod.), tak by se snad nikdo nezlobil. Ať se vyjádří i ostatní Orgoneťáci...
VymazatV tomto případě mi to není vůbec proti mysli - adresná charita (navíc na pomoc vzdělání dítěte) není nic odsouzeníhodného. Krom toho bys to stejně platil ze svého příjmu, kdybys ho měl, takže je to totéž, jako bys to použil na hrazení nákladů své rodiny (ostatně, ta holčička v podstatě členem tvé rodiny i na dálku je). Nemám s tím problém.
VymazatOrgoNet: Stotožňujem sa s predchádzajúcim príspevkom (Anonymní 24. února 2013 14:47).
Vymazatalexk
Však víme, jak se v Indii nakládá se ženami. Tak by bylo dobré, aby se alespoň nějaká z nich vzdělala a mohla chránit ty ostatní před zvůlí kastovní společnosti !
VymazatTen PAYPAL bol výborný nápad,,,práve som ho použil z Anglicka
OdpovědětVymazatzačal som už prispievať aj na youtube kanály ako je zdravaplaneta
a FipaLive2 a už som sa chcel ozvať aj Vám ale nebolo treba
ked sa to už takto pekne spustilo
Veľmi rád som prispel,,,dakujem za to čo robíte
Lubo
Ten paypal je super, prave som Ti poslala maly prispevok aj zo Slovenska. Myslim, ze sa u teba nejedna o podnikanie, ale skor o ziskanie sponzorskych darov od priatelov. Mozno sa tu najde niekto, kto Ti tejto veci dokaze poradit. A peniazky zatial nerozdavaj, nevies kolki z nas Ti budu prispievat pravidelne, tak mysli aj na horsie casy :-)
OdpovědětVymazatJana
Orgonetíčku náš milý, i já Ti moc děkuji za Tvoji užitečnou práci ve prospěch nás všech, kteří Tvůj blog pravidelně vyhledávají, čtou a čerpají informace, které nám přes něj s takovou obětavostí předáváš a které jsou určitě daleko kvalitnější a pro náš rozhled a informovanost důležitější než ta, která se musí draze platit a nic celkem nepřináší. Jen mnohdy neuvěřitelné nepravdy a dezinformace, zmatek a pesimismus. Ráda Ti budu přispívat a věřím, že Ti naše energie přes tuto pomoc bude doplňovat tu, kterou potřebuješ, aby jsi i Ty i Tvoji drazí vše co nejlépe zvládali. Také přidám ráda modlitbičku za Tebe a Tvoji rodinu. Mám čím dál tím více takový krásný pocit, že tato společenství, okolo takových blogů, jako je Tvůj nebo i zdravá planeta, jsou již taková "rodinná společenství lidiček" s podobným cítěním, názory a cíly. Je to krásné, nemyslíš? Mám z toho velkou radost. Musíme v sobě posílit tu opomíjenou a trochu již zapomenutou občanskou pospolitost: Jen začít, nic není ztraceno. Věřím, že nás bude stále více hledajících a nalézajících, že nalezneme cestu k své božské podstatě a tím i tu naši jednotu a sounáležitost se vším a se všemi.To jsem se rozepsala. Tak Ti jdu poslat energii ( to peníze jsou, hlavně ty poctivě vydělané) a kus lásky s ní. Opatruj se. Hezký pozdrav a poděkování i Tvé rodině. Věra
OdpovědětVymazatSúhlasím a ďakujem za krásny príspevok.
Vymazatalexk
Jednota - to je základní vlastnost lidského vědomí a duše. A to ničemní elitáři chtějí za každou cenu ničit a zničit, aby lidé již nikdy nevytvořili a nevytvářeli něco, čemu ještě dnes můžeme říkat svoboda, mír, přátelství, občanská společnost, vzájemnost, sdílení, radost z poznání, radost z radosti a štěstí druhých atd.
VymazatDoporučení k výrobě letáčků, považuji za drahé a neefektivní. Informace tohoto typu jsou lepší na internetu, už kůli linkům.
OdpovědětVymazatAno, mnohé charitativní činnosti by se bez příspěvků nedaly realizovat, ale mnohdy je to i tunel na peníze a k potřebným se dostane jen malá část darovaných prostředků :-(
Doporučuji vytvořit rezervní fond na provoz a zálohování informací z blogu. Zatím to jede snadno a levně, ale nemusí to tak být stále. Záloha na discích a DVD je užitečná.
Např. české stránky o MMS byly úřady zablokovány a majitel webu dostal 50 tisíc pokutu za vytvoření stránek + zákaz provozu těchto stránek. Nakonec se našel dobrovolník z jiné země, který CZ stránky o MMS provozuje a z bezpečnostních důvodů jsou informace uloženy na servrech v jiných zemích, než ČR a jinde než je místo pobytu současného provozovatele webu.
Možná kdyby se časem dala vydat užitečná kniha s návody na orgonity, cloudbustery, octování, ochranou před škodlivými vlivy chemtrails, škodlivého záření. možnosti detoxikace těla, obnovení životních energií atd. To pro případ, že by byla značně omezena svoboda na internetu.
Ota
Naprosto věcná a správná připomínka ! Velmi, velmi schvaluji !
VymazatKniha, CD apod. ? Určitě by se našlo mnoho zájemců. Ale možná, že by bylo dobré zamyslet se nad tím, vydávat tyto info z archivu Orgonetu jako brožury na pokračování, což by nebylo ve svém důsledku tak drahé a náročné na provedení, jako vydat tištěnou knihu. Myslím brožury sestavené v nějakém vhodném počítačovém programu, které by se pak daly z internetu stáhnout jako soubor. Jinak zálohovat, zálohovat a zase zálohovat, a ukládat na bezpečných místech. Diverze státu skrze bezpečnostní a represivní složky vůči nepohodlným občanům se nedá nikdy vyloučit !
VymazatPamatujte, že demokracie je v ČR jen a pouze na papíře !
VymazatJsem jeden s přispěvatelů a moc ti fandim, ale myslim že je to zkouška neunáhli se a drž si nadhled nad penězi stay strong
OdpovědětVymazatVšechno je zkouška, a my jsme tu proto, abychom z těch zkoušek uspěli ! Nikdo nemá rád reparát !
VymazatOrgonete, také jsem ráda přispěla. A souhlasím s ostatními, že pokud chceš něco přispět zase jinam, tak do giftování či do octování a osvětě tvé práce. Včera jsi přidal moc pěkné video na téma Co bys dělal, bez ohledu na peníze. Vem si tedy příklad :-) Dělej co tě baví (psaní, výroba orgonitů ...) a buď v tom njlepší! Držím ti při tom palce a posílám trochu energie, abys na to měl/a sílu! Eva P.S. Neváhej se občas připomenout s placeím příspěvků, ať máš příjem trohu pravidelný. Já znám i sebe - chci přispívat pravidelně a pak ve víru všedních událostí na to zapomenu. Eva
OdpovědětVymazatMám podobný problém - ne, že bych nechtěla, ale jsou všední starosti, které to zasunou. Připomenout je fajn nápad, z mého pohledu docela určitě. :-)
VymazatJedná se o dobrovolné příspěvky (články nejsou podmíněny placeným přístupem). Jak můžu platit daň za to, když někde ukážu číslo svého účtu? :-D
OdpovědětVymazatPS: Čas od času tu najdu zajímavý odkaz (tak jednou za měsíc), jinak příznivcem nejsem :P
Bručouni a škarohlídi nám tu teda scházeli !!!!
VymazatNevím, jestli už to tu někdo nepsal, nechce se mi to všechno číst, ale pokud vím, občanské sdružení může pobírat příspěvky a pokud z nich nemá zisk, tzn. prokáže se, že příjmy pouze pokryly náklady nebo jsou nižší než náklady za daňové období, jsem přesvědčen, že se o daně ani pojištění starat nemusíte. A pochybuji o tom, že chcete na OrgoNetu postavit svou obživu. Takže honem na ministerstvo vnitra.
OdpovědětVymazatJarouš
Ešte mi napadlo, na Slovensku je možné venovať občianskym združeniam 2% zo zaplatených daní za predchádzajúci rok. Možno také niečo máte aj v ČR.
Vymazatalexk
a co jako "procento" z příspěvků postavit chembuster a darovat ho na potřebné místo? Severní čechy by to celkem potřebovaly ;)
OdpovědětVymazatNo, to je nápad. Tudy na ty dudy !
VymazatNevíte někdo, zda existují nějací blbci, co ty orgonity, cloudbustery apod. vyhledávají a programově je ničí ?! Něco jsem někde zahlédl v jedné diskusi, která o tom šla.
VymazatAhoj O., osobně přispívám každý měsíc pravidelně na - "Cesta domů" je to domácí hospicová služba. Moc se mi jejich práce a přístup ke smrti a životu líbí. A aspoň si trochu ponižuji daňový základ a vím, že to je skutečně příspěvek s hlubokých smyslem! odkaz najdeš www.cestadomu.cz
OdpovědětVymazatJsem rád, že ti to pomůže, ta donace! Zasloužíš si ji! Když jsem našel tvoje stránky kdysi, a byla to zajímavá cesta :-), tak moc mi pomohly....že jsem jinej:-))))) jsem věděl, a ty jsi mi pomohl najít inspiraci a najít další jiné :-) Díky a budu na Tebe myslet častěji.... Hlavně, aby ti to vše pomohlo ke klidu doma..... ty ženský...taky jsem ženatej... tak jsem to pojal vědecky a aspoň míchám medikamenty pro blízké, aby nemuseli vyhazovat prachy v lékárnách... :-) papa
Pozor na to, abyste se nenachytali, neusvědčili sami na sobě ! Neuvádějte o sobě a svojí činnosti nic, co by vás mohlo postavit mimo zákon ! Internet totiž nikdy nespí, a nikdy nevíte, kdo vás na něm sleduje. Už se tu stala řada kauz, kdy se tu lidé naivně prezentovali, podřekli nebo naopak hloupě chlubili věcmi, které byly na hranicích zákona, nebo již dokonce za ním. A obvinění a trest nenechal na sebe dlouho čekat ! Internet je jako oheň : dobrý pomocník, ale zlý pán !
VymazatOrgo, sím ještě...buď v klidu, ty máš asi zaměstnání a tam odvádíš soc i zdr. pojištění. Kdyby náhodou, otevřeš si živnost.list a budeš odvádět paušál. daň. Jelikož, to je podnikání jako vedlejší činnost, žádné zálohy tě nečekají. Každá účetní ti jistě dá radu zdarma... A když se jedná o Donátorství, což se jedná, tak buď v klidu a slovy D.Ickeho --- jsme na jiné energ. vlně..... Takže klíd a pohodu.
OdpovědětVymazatmilan
Ať napřed hledá bezdaňové možnosti, daně až na úplný konec !
VymazatAhoj Orgonete, rada pošlem nejaké to Euro z SK, ale cez PayPal mi ukazuje iba českú menu, ešte som takto neposielala. A nechcú tam viac osobných údajov ako je zdravé? Skús poradiť, ďakujem, prajem krásny víkend a veľa príspevkov. So srdečným pozdravom Věra :-)
OdpovědětVymazatAhoj, cez PayPal zadáte sumu v Czk a Vám sa príslušná suma odpočíta v Eur. Kurz, ktorým sa to prepočítava a aj suma v Eur sa myslím zobrazí po zadaní sumy v Czk.
VymazatČo sa týka údajov, ktoré dávate PayPal-u - je to na Vás. V súčasnom systéme si občas musíte vybrať, či nejakej inštitúcii, firme, človeku budete veriť, poskytnete potrebné údaje a využijete ich služby, alebo nie. Banka, v ktorej máte účet má tiež všetky tie údaje a pravdepodobne aj viac.
alexk
♥♥♥
OdpovědětVymazatPříspěvek na březen vám naskočí na účet v pondělí 4.3. (VS 58) ;-)
OdpovědětVymazatPříteli platit daně z přijatých peněz - snad. Zařídit si na to podnikání - to v žádném případě. To co děláš není podnikání. Ty pouze přijímáš platby od dobrovolných dárců - to není obchod. Tak věnuj procento z přijaté částky na poradu u nějakého daňového poradce a ten by Ti měl dát kvalifikovanou radu jak na to.
OdpovědětVymazatJe to Tvůj blog - a není zpoplatněný. Tak jaképak podnikání. Pokud budeš mít za rok příjmy z tohoto větší než XXX - částku Ti sdělí Tvůj daňový poradce - tak ji přiznáš příští rok koncem března v Přiznání k dani z příjmů - ale nikoli jako příjem z podnikání - tam jsou přílohy i na příjmy z pronájmu a jiné další příjmy, které nezakládají povinnost platit z těchto příjmů zdravotní a sociální pojištění a tam někde bude patřit i zařaditi ty dary. Nakonec existuje nějaká povinnost platit daň darovací - to je z darů, které člověk dostane - ale je to od xx peněz a účtuje se to buď ad hoc, nebo pokud je těch drobných dárců více tak k tomu 31.3. ale toto opravdu nevím přesně, je třeba se informovat u někoho kdo dělá daňové poradenství.
Z trochu jiného soudku...
OdpovědětVymazathttp://www.youtube.com/watch?v=6HYQnPWPd6k
Hodně zdaru přeji:-)
Příspěvek na duben vám naskočí na účet 5.4.13 (VS 58). ;-)
OdpovědětVymazatwww.apkp.cz
OdpovědětVymazat