Stránky

11. dubna 2013

Tak i vědci už našli mimozemské geny v lidské DNA


Zdravím tě Orgo.
        ZPRÁVA, KTERÁ OBÍHÁ SVĚT. 
        Několikrát jsme
        na tomto blogu měli příspěvky týkající se umělé manipulace s lidskou DNA. A konečně už i vědci potvrzují, že  
        našli mimozemské geny v lidské DNA. Je možné, že tato zpráva byla známá už dříve, ale zůstávala v utajení, 
        možná se skutečně čekalo na výměnu papeže. Ale v každém případě toto potvrzení je zde.
        Lidstvo má své kořeny pravděpodobně mimo naši sluneční soustavu.
         Honza.
              
Vědci našli mimozemské geny v lidské DNA

(Orgonet: Ale článek na Srdce nové energie je datován 28. srpna 2012, to je dávno před novým papežem? A zahraniční články se stejným obsahem jsou už od roku 2007, třeba prof. Chang viz http://www.bibliotecapleyades.net/ciencia/ciencia_adn07.htm? Asi to není tak nové? Každopádně dobré doplnění informací.
Dnešní článek na toto téma: http://www.news.com.au/technology/sci-tech/we-are-star-people-scientific-proof-we-were-created-by-aliens/story-fn5fsgyc-1226617200225#ixzz2Q56M3TXI, ale informace obsahuje v podstatě stejné.)


Je zde zcela převratný "ABSOLUTNÍ VĚDECKÝ DŮKAZ": velká část lidského genomu je mimozemského původu!
Existují v naší Galaxii civilizace pokročilých lidských bytostí odtrženě?
Skupina výzkumníků pracujících na projektu lidského genomu naznačuje, že učinili šokující vědecký objev: jsou přesvědčeni, že tzv. 97% nekódujících sekvencí v lidské DNA není ničím jiným, než genetickým kódem mimozemských životních forem.
Nekódované sekvence jsou společné pro všechny živé organismy na Zemi, od jednoduchých forem přes ryby až po lidi. V lidské DNA tvoří rozsáhlejší část celkového genomu, říku Prof. Sam Chang, vedoucí skupiny. Nekódované sekvence, původně známé jako "junk DNA" (odpadová DNA, v češtině překládá jako "nadbytečná DNK), byly objeveny již před lety a jejich funkce zůstala tajemstvím. Převažující část lidské DNA je původem "ne z tohoto světa". Zdánlivě "mimozemské odpadní geny" se "pouze vezou" s těžce pracujícími aktivními geny, předávanými z generace na generaci. 
Po porovnávacích analýzách za asistence dalších vědců, počítačových programátorů, matematiků a dalších vzdělanců profesor Chang užasl, že "nadbytečná DNA" byla zřejmě stvořena jakýmsi "mimozemským programátorem". Cizí části uvnitř DNA, podivuje se profesor Chang, "mají své vlastní žíly, tepny a svůj vlastní imunitní systém, které důrazně vzdorují všem našim protirakovinovým léčivům."
Profesor Chang dále specifikuje: "Naše hypotéza je, že vyšší mimozemská životní forma byla angažována do tvorby nového života a jeho pěstování na různých planetách. Země je pouze jednou z nich. Možná, že po naprogramování nás naši stvořitelé pěstují stejně, jako my pěstujeme bakterie ve umělohmotné misce. Nemůžeme znát jejich motivy - zda šlo o vědecký experiment, či způsob přípravy nových planet na kolonizaci, či jde o dlouhodobý byznys pěstování života ve vesmíru.
Profesor Chang dále naznačuje, že "Pokud uvažujeme v lidských obzorech, domnělí ´mimozemští programátoři´ pravděpodobně pracovali na ´jednom velkém programu´ sestávajícím se z několika podprogramů a projekty by měly vytvořit různé životní formy pro různé planety. Zkoušeli také různá řešení. Napsali "velký program", vyzkoušeli ho, nelíbily se jim některé funkce, takže některé odebrali a jiné zase přidali, znovu vyzkoušeli, přidali další vylepšení, zkoušeli to znovu a znovu."
Tým badatelů profesora Changa dále dochází k závěru, že "Domnělí ´mimozemští programátoři´ zřejmě dostali příkaz ukončit všechny své idealistické plány na budoucnost v případě ´projektu Země´, neboť čelili neúprosnému konci termínu. Velmi pravděpodobně ve velkém spěchu ´mimozemští programátoři´ drasticky omezovali velký program a dodali základní verzi zamýšlenou pro Zemi."
Professor Chang je pouze jedním z mnoha vědců a dalších badatelů, kteří objevili mimozemský původ Lidstva.

Zdroj: matrix-2012.cz
Vystavil: Michal

29 komentářů:

  1. Mam takovy pocit, ze neco prijde a "oni" pousteji kapky tajnych informaci k lidem, aby byli pripraveni. Bude toho pribyvat...

    Nyni zacina byt rovnovaha duality cim dal tim vic zretelnejsi....zeby se to srovnavalo?...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až to konečně řachne rozsypou se jim ty utajovaný pimprlata jak dětský hračky

      Vymazat
    2. Hmm. Já po přečtení některých knih, jako je Starý zákon v Bibli, od Ericha von Danikena, od Zecharia Sitchina..., od dalších autorů jako je např. Michael Newton..., jsem toho názoru, že Homo sapiens vznikl genetickou manipulaci Homo Erektus a některých mimozemských genů mimozemského inteligentního tvora z nějaké vodní planety - viz. např. teorie vodní opice: http://cs.wikipedia.org/wiki/Teorie_vodn%C3%AD_opice ... Cílem byl organismus, žijící cca 70 let, takže ne moc dlouho... a mající i jiná omezení, ale schopný žít v drsných podmínkách planety Země. Daný organismus má patrně geneticky zakódovanou touhu po zlatě, které má na Zemi pro nějaký těžební podnik vytěžit... Daný organismus je tudíž určen ke kolonizaci planety Země - a to jako nástroj k inkarnacím pro odsouzené duše (opravdu spirituální nehmotné bytosti - jednotky vědomí), které byly zbaveny nějakým způsobem vědomí své spirituální podstaty a jsou zde za trest jako v jakémsi vesmírném Gulagu (proto je zde na Zemi tolik válek, kriminality a dalších problémů).

      Vymazat
  2. Mimozemský původ lidstva? A kdo vymyslel a naprogramoval lidoopy, kteří s lidmi sdílejí takřka 99% stejných genů? A kdo sem na planetu Zemi dosadil miliardy jiných živočichů, jejichž geny jsou s lidmi podobné? Taková obyčejná myš, krysa nebo prase má dejme tomu 70 % genů podobných s lidmi- proto se na nich také dělají pokusy, protože jejich geny jsou podobné lidským.

    Jsem stoprocentním zastáncem evoluce- protože je již také na sto procent dokázána. Ten rozhovor s tou mladou dívkou s Teal Scott se mi líbil- ale semtam prostě také vykládala kraviny. Jako třeba o lidských rasách. Lidské rasy se vyvinuly na základě rozdílného podnebí, ne že je někdo extra schválně stvořil. Černoši se vyvinuli v obrovských vedrech tropického pásma- černá pokožka je chránila před sluncem. Běloši se vyvinuli v mírném pásmu, mají málo pigmentu, protože ho proti slunci nepotřebovali. A žlutí s šikmýma očima a havraními vlasy se vyvinuli ve věčně zmrzlých a ledových oblastech -vzhled Inuitů je takovým klasickým příkladem.

    Pokud existují někde nějaké mimozemské civilizace, tak se rovněž vyvinuly na své planetě v závislosti na podmínkách daného prostředí s pomocí přírodního výběru.. I u nás na Zemi nenajdete živočicha, který by nebyl přizpůsoben prostředí, ve kterém žije. Ukažte mi nějakého živočicha a já vám podle vzhledu jeho těla prozradím, jakým způsobem žije. Víte třeba o tom, že obyčejný kos se díky přírodnímu výběru již vyvinul na kosa městského a kosa lesního?http://cs.wikipedia.org/wiki/Kos_%C4%8Dern%C3%BD
    A mohu předem říct, který kos svůj boj vyhraje a do budoucna přežije- bude to ten městský.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to tvůj pohled na věc , máš na něj právo, přesto je to trochu jinak, většina zvířat je z jiných planet , bylo s nimi experimentováno stejně, jako s člověkem .kdyby to byl přirozený vývoj, tak by tu nebyly typy živočichů , třeba opice, kdyby jsme se vyvinuli z nich..., černoši byli původní rasa na Zemi, bílé a jiné rasy vznikly ,po experimentech
      inuité jsou z asie, a byli tam přemístěni etc.

      Vymazat
    2. http://www.youtube.com/watch?v=2uB6OMaikoY

      Vážený Anonymní, Darwinova teorie o evoluci lidstva je mylná, modernista by dokonce řekl, že to je FAKE.

      Dle mého názoru byl původní život na zemi stvořen bohem - t.j. energií, která je součástí všeho a všech.

      Po nějaké době sem ovšem dorazili "bohové", kteří původní boží stvoření doladili podle svých "božích" představ, a my jsme toho následkem.

      Pokud shlédnete video na výše uvedené adrese, dozvíte se, že evoluce funguje v určitých rozmezích, nikoliv od ryby k ptákovi. :o)

      Jak dokazuji archeologické vykopávky, různé "verze" člověka existovali cca. ve stejném období, přičemž "vědcům" stále chybí do mozaiky ta přechodvá verze k současnému člověku (a proto si občas pomáhají podvrhy), která se nikdy nenajde, leda-že by se našla ta zkumavka, ze které vzešlo stávající lidstvo, no, ale to by se rychle ututlalo.

      Lidé totiž musí žít podle elitních psychopatů v permanentním strachu, z "boha-bohů" (toho skutečného boha není třeba se bát), z válek, nemocí, hladu, z propuštění ze zaměstnání, dluhů, studené opony, přírodních katastrof atd. no a když se zdá, že úroveň strachu z čehokoliv opadá, vytvoří se strach z něčeho jiného (nového), eventuelně se přitopí pod kotlem a posílí se strachy o vlastní existenci, viz. výše - jak řekl klasik, válka vše vyřeší...

      Poslední dobou je oblíbené strašit apokalypsami různého typu. Upřímně se na to závěrečné finále těším, namísto toho, aby to ve mě vyvolávala strach. Pravda mě totiž osvobodila. Jak jsem zjistil, pravda není pro každého, protože v popření pravdy se mnohým žije lépe. Každého věc jakou cestu zvolí. ;-) Pepé

      Vymazat
    3. proc se porad stotoznujete s telem? clovek NENI telo, ale energie - vedomi. telo je nosicem v teto dimenzi.

      Vymazat
    4. tak to seš na tom dobře Pepé. Moc lidí v tom tak jasno nemá, a bojí se všeho včetně smrti div že už z toho všeho nešílí

      Vymazat
  3. Zajímavé, vypuštění takové informace zrovna v tu dobu, kdy má vyjít dokument Sirius od S. Greera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono už to globalistům praská ve švech úplně všude, a nestíhají zalepovat vnniklé díry (úniky info) !

      Vymazat
    2. Prosím Tě, kde to těm globalistům praská? Proč píšeš takové nesmyslné info? Podívej se kolem sebe a shoď růžové brýle. Nebudu to celé rozepisovat, ale stále víc lidí se propadá do chudoby, stále více států padá do područí globalních bankéřů. Neustálé nové poplatky a daně a to ve všech rozvinutých státech. Stále větší dohled a denně nové zákony o kontrole obyvatel. Stále nové registry snad už i jízdních kol a Ty tady píšeš, jako kdyby jsi psal pro šestileté děti. Buď to píšeš z nevědomosti a pak se nejdřív kolem sebe rozhlédni, nebo úmyslně a to je na pováženou proč? Tak, kde jim to praská ve švech jestli se Tě na to mohu zeptat? Ano, je spousta lidí, kteří vidí, že takto to dále nejde a spousta lidí se snaží hledat info a třeba s tím něco dělat, ale nezdá se mi, že by se nám to nějak dařilo. Pouze ve svém životě můžeme udělat nějaké změny, ale to zase nějakým globalistům nemůže uškodit. Když posílali nacisti lidi do koncentráku, tak bylo docela jedno kdo je jak a v co věřící a jestli je vegan nebo masožravec. Víš co tím chci říct? Když budou chtít a oni se o to snaží, tak zítra budeme nosit červené trenýrky a bílou čepku. Stačí, když nějaký pako někde od stolu rozhodne. Stalo se to mnohokrát a stane se to znova. Takže já si nemyslím, že se jim něco sype, nebo praská ve švech. To spíš nám teče do bot. Nechci, aby to vyznělo moc pesimisticky, ale ono je to reality show co tady žijeme a nepomůže nám, když si budeme nalhávat jak jsme na tom dobře a jak vedeme na body proti těm ,, zlým ,, nevedeme. Vždyť se podívej na Kypr, Řecko, Španělsko atd. A denně jsou statisíce lidí v ulicích a nezmění nic, ale vůbec nic. Maximálně se erár na nich naskouší nové metody potlačení odporu. Zajdi někdy na podobnou stotisícovou demonstraci třeba do Athén a promluv si tam z lidma. Schválně, jestli si i po tom budeš myslet jak se to těm globalistům sype. Ne kamaráde, oni sedí ve svých luxusních palácích a ve svém pocitu bohorovnosti nechají zemřít celé generace lidí v mukách jenom proto, že se jim to zrovna hodí a kurz peněz je k tomu vhodný. Jsme jenom kolonky v jejich počtech. Bohužel. Nechci tě obviňovat z úmyslu, ale spíš z nevědomosti a idealizmu. Ale to pouze jako reakci a nehledej v tom zlý úmysl. Leonardo

      Vymazat
    3. Leonardo-souhlas, viz http://www.outsidermedia.cz/Kypersky-experiment---1.aspx

      Vymazat
    4. Pravda....koncentraky byl tky plan...pro nepoužitelne židy...Ti bohati a mocní byli na naklady Rotchildů a spol. odvezeni do Izraele.

      Viktor

      Vymazat
    5. Naprostý souhlas. Mám takový pocit,že veškeré duchovní dění nám odvádí pozornost od toho co se prvděpodobně chystá. Veškeré duchovní aktivity nás uvádí do klidu,oni tak mají volné ruce k provádění svých plánů. Útěk k duchovnu je něco jako kontrolovaná a systémem podporovaná opozice navíc filosofie kterou guru hlásají vychází z theosofie.

      Vymazat
    6. leo..nemáš pravdu, na úrovni vyšší už nic takového není, už se to zhroutilo, na té naší úrovni to ještě setrvačností / hustotou , dobíhá

      Vymazat
    7. Anonymní12. dubna 2013 20:46

      blbneš ..

      Vymazat
    8. Co to tu melete za blbosti ? Jak molhi být cituji : "Ti bohati a mocní (židé) byli na naklady Rotchildů a spol. odvezeni do Izraele."- odvezeni do Izraele, když vznikl až roku 1948, tedy 3 roky po konci 2.sv.války ?! Vy, mladí všeználci, koukejte se napřed vzdělat, a neplkejte tu samé bezprizorní kraviny !

      A za další : likvidováni byli jen židé, kteří byli určeni k velkému obětnímu megarituálu v koncentračních táborech. Jejich oběť měla světovému sionismu zajistit to, co dnes všichni zažíváme, tedy proces směřující k NWO ! Židovský holokaust byl prvním megarituálem, na nějž navázaly po 2.sv.válce dlaší megarituály i v dalších zemích světa včetně proslulého 9/11 v USA ! Pro sionisty je typické, že tancují na hrobech mrtvých, místo aby je oplakávali, čehož jsme byli nedávno svědky i v případě pohřbu Margaret Thatcherové ! Jsou to stále ty stejné šablony akorát v jiných "hávech či kabátech". Problém řadového občana spočívá v tom, že nemá téměř žádné relevantní a pravdivé informace o tom, co je co, a kdo je kdo v těchto ohavných obskurních hrách elit vůči nám, jak už i oni rádi říkají, ovčanům !

      Vymazat
    9. Zlatko, trochu brzdi s tými rýchlo vynesenými súdmi a nadávkami (neviem prečo práve)mladým do nevzdelancov.
      Viktor je práveže sčítanejší ako Ty, pretože aj keď to nebol ešte oficiálne "Izrael", základy židovského štátu už vtedy boli v Palestíne položené - sionostami, reprezentovanými aj Rotschildovcami.
      Mrkni sem :
      "V brožuře z roku 1939 sama vládní strana úředně přiznala, že za založení židovské-
      ho státu v Palestině vděčí transferu židovského majetku z Německa, umožněnému dohodou Haawara.135 V publikaci dějin práva s titulem „Transfer Haawara do Palestiny a
      vycestování německých Židů 1933-1939“,136 jejímž sepsáním pověřil dr. Werner Feilchenfeld vlivné členy společnosti Haawara a vydal ji Leo-Baeck-Institut, se konstatuje:
      „Příliv německého kapitálu na základě dohody Haawara měl velký význam pro obnovu země jak v soukromém, tak i veřejném sektoru. V židovské Palestině bylo zalo-
      ženo mnoho nových průmyslových i obchodních podniků. Stavělo v ní i mnoho firem,
      které pro dnešní izraelské hospodářství mají životní význam. Dobrým příkladem toho
      je firma Mekoroth, zásobující celý Izrael pitnou vodou. V letech 1933 až 1940 se počet
      a velikost židovského osídlení zdvojnásobily. Bylo to možné pouze díky půjčkám, poskytovaných v rámci dohody Haawara.“13 "
      Zdroj http://www.nwoo.org/doku/R-Ruiter-Trinact-dynastii-II-dil.pdf
      Niekto pred časom dal ten link do diskusie a rozhodne to stojí za pozornosť. Tu je aj prvý diel : http://www.nwoo.org/doku/R-Ruiter-Trinact-dynastii-I-dil.pdf
      IvH

      Vymazat
  4. http://inner-light.ning.com/profiles/blogs/galaktick-feder-cia

    OdpovědětVymazat
  5. Re Anonymní11. dubna 2013 15:35:
    Na TV kanálu History byl vysílán seriál Vetřelci dávnověku, který dává důkazy o tom, že tu byli návštěvníci z jiného světa a nejspíše člověk je jejich výtvorem, byl zkřížen s předchůdcem člověka (Homo ....)

    http://vetrelcidavnoveku.webnode.cz/vseobecne-informace/

    Jeden z dílů: http://www.youtube.com/watch?v=YzzO4dAbOD8

    Bylo to na youtube celé v češtině, ale už to odstranili, neb to porušovalo autorská práva. Ještě tam nějaké díly jsou.

    Pokud tady máme ve starých spisech, legendách informace o návštěvnících a vyobrazení na starodávných památkách či malbách, tak něco na tom bude. A je docela možné, že bohové v různých náboženstvích jsou těmi návštěvníky z cizích světů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.ulozto.cz/hledej?q=vetrelci+davnoveku
      :)

      Vymazat
    2. proč myslíte, že cenzura odstraňuje tyto informace ? Co je na nich tak závadného ? Pornografie to není, drogy to nejsou, násilí to není. Uniká skutečný důvod k cenzuře. Ale ten znají pouze globalisté a ti, co se jejich tajemství stihli dovědět !

      Vymazat
  6. Zajímavé. Já si vždycky říkala, že příroda sama o sobě nemůže být tak pitomá, aby vytvářela cosi, co nám je prakticky k ničemu (tím myslím ta přebytečná "nefunkční" procenta DNA)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byla správná cestička úvah :-)

      Vymazat
  7. :) http://www.uloz.to/xzsXF57K/ubunturadio-11042013-studiolive-mp3 :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta DNA označená za nefunkční může být funkční až běda. To označení znamená, že jen nepřišli k čemu je. Můžou tam být hotová řešení pro případ změny klimatu hladiny nebo radioaktivity. Další generace je pak může mít rychle aktivní, jsou po ruce, nemusí se pracně vyvíjet.
    A k tomu satelitu. Pamatuju si na ty fotky, byly velmi kvalitní. Nemusí, ale může to být pozemské a když už mi fotky nějakého tak kompaktně postaveného objektu uniknou na veřejnost, prohlásím je za 13 000 let starou techniku.
    Část videa je navíc z daleko staršího videa jednoho talentovaného amatérského hvězdáře. Původně pro Měsíc. Na oběžné dráze však zachytil předměty, které jako by se snažily mít pohonné jednotky co nejdál od těla sondy. Možná kvůli záření, to by znamenalo vývoj konečně stabilní pohonné jednotky s dlouhou životností.
    r.m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V jednom videodokumentu bylo řečeno, že výzkumníci zjistili, že ta tzv.odpadní, spící část naší DNA má něco jako "samostatný nezávislý okruh" na té aktivní části DNA. Proto že není aktivně zapojena do té aktivní části DNA, jevila se ta "odpadní" dlouhý čas jako mrtvá, přebytečná. To se však dalšími výzkumy radikálně změnilo. Ta zdánlivě spící část naší DNA čeká na svou plnou aktivaci nějakými pro nás dosud neznámými klíči, impulsy apod. Možná, že probíhající Transfromace a Vzestup nám již brzy dají překvapivé odpovědi v nás samých !

      Vymazat
  9. Pro "anonymního z 11.4.". Jsi zastáncem evoluce - to je Tvůj názor. Píšeš, že se již rozdělil kos na kosa městského a lesního. Uvádíš Wikipedii. Tak se zamyslí? Proč opice, lidoopi atd.,se za tu dlouhou dobu již dávno nezbavili husté srsti, když žiji v té Africe. Jak je možné, že u nich evoluce neprobíhá. A těch příkladu je více. Uvedla jsem jen ten, který bije do oči nejvíce. Člověk žádnými stádii neprocházel. I když je utajovanou pravdou, že někteří lidé jsou hybridi. Na zemi žilo několik druhů archantropů, více či méně s rozvinutou psychikou.Některý z druhu se tzv. roupustil v lidské DNA,neboť lidská DNA je dominantní.Je toho však mnohem více.

    OdpovědětVymazat
  10. Lidstvo je na Zemi staré miliony let. Jen se to (a příslušné nálezy) před veřejností úzkostlivě tají, poněvadž by to mohlo lidi probudit, a mohli by mít vůči globalistům oprávněné požadavky na Změnu !

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.