Stránky

18. října 2013

Volby 2013: Koho volit?

Díky čtenáři za zaslání docela trefného pojednání o nadcházejících volbách (:-)))

Takový klid byl v české kotlince, v okolí kopce Říp
Dubí Hora 19.září 2013

Na české politické scéně panoval vzorný pořádek u koryt a krmelců. Ozývalo se tu jen spokojené mlaskání, bučení a grkání, kýbl se šrotem jen omylem občas převrátilo jakési nové, tupé tele - Karolína. Prasata napříč politickým spektrem spokojeně chrochtala, přibírala na váze, funkcích a majetku a to vše činila pro blaho nás - občanů. Občas se někdo z nich blahem namísto uprdnutí posral a musel být vyměněn za jiný kus. Mastné tlamy politiků se na nás smějí z bilbordů a slibují ještě lepší a šťastnější zítřky.

Celý tento páchnoucí spolek řídil chytrý Kalousek ze stáje TOP-Omnipol. On rozhodoval, kdo bude první u státních krmelců, kdo se bude moci rochnit v bahýnku státních zakázek a evropských dotací a taky kdo bude od koryt odstaven. V erbu sice má tato stáj jakéhosi senilního spícího dementa, ale tento hodný maskot snad ani netušil, kde se mezi touto bezcharakterní verbeží zapomněl z dob Vaška Havla. Navenek byl sice náčelníkem tohoto bordelu pravicový svazák Péťa, ale jak se později ukázalo jeho straně a lidu šéfovala za pomoci modré vagíny a vojenské rozvědky jeho konkubína, Mata Hary Nagyová.


Hlavní úkol tohoto zaprodaného stáda - církevní restituce, byl již splněn. Zbývalo jen dokrást v klidu zdravotnictví, rozehrát funkce na další sezónu a připravit Temelín pro dodavatelské firmy kmotrů. Nic jiného v této zemi k ukradení nezbylo. Kmotři mohou mít ze svých loutek radost.

V tom se ale znenadání zatáhla modrá obloha a mocný vichr zadul z Vysočiny směrem ku Praze. To se důchodce Miloš přestal opírat o stromy u své chaloupky, odložil knihu a vydal se autobusem na hrad, vyřídit staré křivdy a vykydat prohnilý a zaprodaný ČEZký parlament. S naší zkorumpovanou pravicí východního typu si vytřel zadek během několika dnů, rozehnal stojedničkovou sebranku a pak, mezi doušky dobré moravské slivovice, rozložil naše doposud spokojené socany. S Milošem je velká legrace. Vítejte v ČEZku.

A my, zodpovědní občané, jdeme kvůli Milošovi o rok dřív k volbám. Ale já půjdu rád. Jenže koho volit? Bez ideologie a k věci :

ODS - Začal bych tou největší špínou, ať to máme za sebou. Strana na výrobu milionářů ze státních peněz a z peněz daňových poplatníků. Jelikož neznám ve svém okolí nikoho, kdo by se přiznal k tomu, že by je volil, těžko sestavit profil jejich voliče. Zloděj, dutohlav, zastydlý bojovník proti komunismu, který zapomněl, jaké je datum, dobře zaplacený státní úředník, příjemce zkorumpovaných státních zakázek či EU dotací a každý, kdo strachy nespí z prokázání původu svého majetku. Prý by mohli pořád mít až 8 % hlasů, z toho jde docela strach. Teta Mirka, Mareček Bendů co se v poslanecké sněmovně narodil, jelimánek Pospíšil, loutka plzeňského kmotra Jurečky, odborník na vše s máslem na hlavě Bendl a dvorní šašek Knížete z Hluboké Kuba. Ale třeba přiletí Kolibřík Bém - signatář olympijských her Prague 2016 a nejkratšího -nejdražšího tunelu v Evropě. Fakt dobrá sestava. Vůbec inteligence vedoucích osobností této strany je dlouhodobě zarážející. Na rakvi zesnulého se ale netančí…

TOP Omnipol – Volit Kalouska? Ne to přeci nejde. Kníže maskot je sice docela dobrej a legrační, ale aby nám do jara neusnul navždy. Zemřít ve sněmovně během hlasování - to je sen každého čestného politika. (Uklízečka ve sněmovně by s ním třásla jako obvykle-vstávejte kníže, zase vás ten Gazdík nevzbudil…šmarjá, von je nějakej studenej)!

Pro spokojené ukázněné voliče tzv. české pravice určitě možná volba. Ale toto přece není pravicová stranam nýbrž klientelistická struktura přisátá dlouhodobě Kalouskovou tlamou na státních zakázkách. Tihle nás budou nejvíc strašit Zemanem, Lidovými milicemi, znárodněním všeho a Klementem Gottwaldem. To je tak asi jediný program. (Tak si vždycky říkám, kdo by do těch LM vstoupil a jakej by byl věkový průměr těchto důchodců-zabijáků. I když…až Bakala zavře po Paskově další tři doly a zmizí ve Švýcarsku, kdo ví.)

Svobodní – Tak ti se mi docela líbí i, k tomu dobrej a promyšlenej program. Jen pan Mach nějak moc otevírá náruč „nespokojeným“ voličům ODS...natáhne si tam spoustu špíny, svrab, neštovice a zarděnky. Bývalý ódesák je jako bývalý černoch…

ČSSD – volby vyhrají i beze mě, o tom není pochyb. Ale ten jejich vedoucí Bohouš Smrťáček se mi vůbec, ale vůbec nelíbí… V souvislosti s prodejem OKD a „služebními“ byty horníků by měl před soudem ledacos vysvětlit. V té jejich partičce je hodně špíny, chtělo by to profiltrovat a vykřížkovat na kandidátkách.

SPOZ – Zemanův triumf otevřel cestu nové generaci společenských představitelů. Tohle ale nejsou oni. Stačí Miloš jako tatíček prezident, tyhle jeho kamarády z dětství nějak nemusím.

Babišovo ANO – pro spoustu pracovitých podnikatelů určitě řešení, těžkej profesionál oproti českým politikům, kterých drtivá většina nikdy nepracovala. Mohl by to tu někam posunout. Špínu na něj začnou naše meinstremová media chrlit co nevidět ze všech stran. Mají z něj hrůzu. Je ekonom, vyzná se a vidí jim do karet.

KSČM – Komáři utrpí ve volbách spoustu truc-hlasů nasraných voličů. A proč by ne? Horší než předchozí vláda být nemohou, to prostě nejde. Neumí nic, stejně jako ti před nimi. Stačí nekrást. Jen mi vadí, že jsem o nich v posledních letech moc neslyšel. Žádné osobnosti, radikální akce, bombové útoky, střelba, ohnivá vystoupení, trestná oznámení, žádné reakce na ODS kmotry a zloděje, které měli všude kolem sebe. Prostě ticho po pěšině. A to je málo. Ale ta legrace, až prosadí se socany zákon o prokázání původu majetku a dodatečné 70% zdanění, ta bude snad stát za to…Jo, Tupolánkům by mohli znárodnit slunečnici (fotovoltaickou elektrárnu). Já jsem pro.

KDU-ČSL – tady vůbec nevím. Znám jen jednoho člena, nějaký Jirka Kalous Novák ze Sokolova. A to je bezvadnej člověk. Kdyby měli ve svých řadách alespoň několik desítek Kalousů, tak je určitě volím. Ale zatím stačí, že se zbavili slizkého, ďáblem posedlého Kalouska.

Hlavu vzhůru - Bobošíková – Fakt je, že euromatrace Bobo na to, že vítala Husáka kyticí růží, vypadá furt docela dobře. Jsem s tebou Jano! Hlavu vzhůru - kalhoty dolů! Řekl bych, že tuto partu snad nemůže brát nikdo vážně…

Úsvit Okamury – je smutné, že úspěšný podnikatel a japonský samuraj musel odložit svůj meč, uchopit vidle a kolec a začít kydat všechny ty fekálie české politické scénky. Bude mít hodně nepřátel. Je mi sympatický švýcarský systém demokracie, je mi sympatický už jednou odstavený Okamura i jejich volební program.

„Úsvit jsem nenapsal jako vlastní politický program, ale jako zoufalý dopis hozený v láhvi do moře v naději, že jej někdo najde. Úsvit je vlastně volání o pomoc - volání po záchraně před diktaturou neschopných, korupcí prolezlých a ve své vnitřní podstatě nedemokratických politických stran.“ Pavel Kohout-ekonom


Moc se mi líbí Okamurův odvážný postoj k cigánům a řešení jejich 700 let nekončícího problému. Do Indie je ale zatím přestěhovat nemůžeme. Bohužel. Ale „polibek smrti“ v podobě nesmrtelného Vítka Bártů na plzeňské kandidátce jsem považoval za pořádnou šlápotu do lejna. Jenže včera jsem si přečetl poslední Okamurův blog a jestli ono to nebylo všechno jinak. Nemyslím bezcharakterní špíny Peak nebo Kočí. Ale Bártu nikdo z nás osobně nezná. A jestli si náhodou nemyslíme o Bártovi přesně to, co kmotři a Nečas s Kalouskem nařídili médiím a soudcům, že si o něm máme myslet…Přesto si Tomio na sociálních sítích nedal tento krok rozmluvit. Prý ať rozhodnou voliči, co s Vítkem - Ferdou mravencem Tak uvidíme, nic není ideální…

Ale již se těším, až naše meinstremová media a ubozí břídilové z plátků Reflex, MF i heute, Neff se svým Neviditelným čoklem a mnoho dalších vtrhnou do boje a rozpoutají štvanici za nezměny v této společnosti. Však za to jsou svými chlebodárci a velkými inzerenty náležitě zaplaceni. Třeba figurka Marek Stoniš by mohl vymyslet další výzvu či petici: Kdo nevolí čestnou Mirku Němcovou, ať je vystěhován na Kubu!

Brzy se jistě probudí i čeští herci, zpěváci a další umělci, jejichž sláva sahá z Prahy až k Plzni či dokonce k Olomouci. Seriáloví hrdinové nás poučí co je demokracie a koho volit, aby dobře bylo. Možná někdo i zazpívá…Všechno se dá vysvětlit - bohužel ne všem.

Ředitel ČT nebude mít do voleb volný víkend, jeho podřízený řiditelík z ČT Brno s platem 250 000,- měsíčně z vašich poplatků, už teď spí odkopaný ve své kanceláři. To vše proto, aby zabránili hrozící katostofě v podobě společenských změn. Možná přijde i kouzelník. Borhyová vykulí ještě víc svá velká kukadla a její koziska snad vypadnou ven z mýho placatýho Samsungu v obýváku, až budou s Reyem předčítat ty strašlivé předvolební aféry nových stran. Prima prý povolá z léčebny Barboru Tachecí. Máme se prostě na co těšit. Ale hlavně do toho netahejme levou a pravou. To bych řekl, že už pár let nefunguje. Zkusme je rozdělit na slušný lidi a třeba zmrdy nebo zlojedy. Jak kdo chce.

A teď mi poraďte, koho mám jí volit…A co vy?

P.S. „Politik je náš vzor moudrosti, pracovitosti, morálky a naše elita.“ Aristotel

Zní to směšně, že?

Ing. Richard Krejčí, rentiér, září 2013

126 komentářů:

  1. Velmi zajímavý a vtipný článek. Z toho jednoznačně vyplývá volba Úsvitu přímé demokracie. Jen ať kmotři dostanou přes prsty. Ty zlodějny přeci jednou musí skončit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tak s tim usvitem zaprodane Jakuzi bych si dovolil souhlasit s timto clankem mily obcane http://www.prvnizpravy.cz/sloupky/okamura-se-odkopal-je-iluminat/

      Vymazat
    2. Pokud si nevezmeme sami co nám ukradli ať už s páskou nebo se stužkou na rukávu, tak nám žádné volby nepomohou. Znárodnění, odchod z EU, odvoz za hranice představitelů, MMF, svět. banky a jiných pseudoorganizací "svobody". Samuraj je odvážný, ale jen když mu to "někdo" dovolí.... Zkuste to také, počítám, že na začátek si sednete na tři rokz do báně. http://zvedavec.org/komentare/2012/10/5174-tomio-rocky-okamura-chranenec-kmotru-nebo-uzitecny-pitomec.htm
      A nejsme v beznaději sami.
      http://www.youtube.com/watch?v=lRc4Dld-P-0&feature=player_embedded
      Co nám zůstává, povznést se do vyšších svér, přečíst si Orgonetka, Alušku, poslechnout Ivanku a dát se na pránu.
      Přeji všem hezký den.

      Vymazat
    3. To si pište, že to tomu "samurajovi" "někdo" dovolil, jinak by si ani neškrtnul ! Takže i on sleduje cizí zájmy pod pláštíkem pseudohumanity a spravedlnosti !

      Vymazat
    4. Úvod dobrý, vtipný, ale … s následnou agitkou už nesouhlasím
      … nějak z toho čichám „Janečkovinu“ s jeho pozitivní evolucí
      … k Úsvitu. „…v politice se nic neděje náhodou a nebývá obvyklé, aby někdo pojmenoval své politické hnutí slovem (Úsvit), které má jasné esoterické (zednářské) konotace“…
      A.

      Vymazat
    5. Zcela přesně - zednářské anotace ! Proto, kdo volí Úsvit VOLÍ ZEDNÁŘE, kteří zcela nedávno sloučili svou obedienci se satanistickou ! O tom samozřejmě už pan Okamura tak bodře na kamery nepromluví, že ?

      Vymazat
    6. Zde předkládám veřejnosti část e-mailu pražské zednářské obedience ze dne 19.5.2013, kde už tehdy tito satanáši „kuli pikle obvyklé i neobvyklé“:

      ——– Původní zpráva ——–
      Předmět: Informace z Templu

      Datum: 19.5.2013

      Odesílatel:

      Adresát:
      _____________________________
      :::::
      :::::
      :::::

      Kostky jsou vrženy!

      Vládní koalice 2014 sestavena - parlamentní a komunální volby 2014

      Změna (pozn. politická strana) je opět ve hře! Takže do sněmovny:

      ODS 10%, TOP09 15%, ČSSD 25%, ZMĚNA 10%, ÚSVIT 10%, KDU-ČSL 10%

      Z těchto stran se postaví iluminátská koalice a schválí se zákonné změny. Postaví se buď

      ČSSD 25%, ZMĚNA 10%, KDU-ČSL 10% Premiér iluminát Sobotka, vicepremiéři Korytář, Putna a Herman za KDU-ČSL

      nebo

      TOP09 15%, ODS 10%, KDU-ČSL 10%, ÚSVIT 10%

      Posvětil starý pán“ (pozn. Karel Schwarzenberg)


      Tolik e-mail.


      V souvislosti s výše uvedenými procenty, které si zednáři a satanisti v ČR dali za cíl dosáhnout pro rok 2014, jsou přinejmenším podivuhodné podobnosti v médiích prezentovanými modely pro volby říjen 2013, z nichž jeden je ryze statistický (návštěvníci Seznamu.cz). První hodnota je zednářský cíl v roce 2014, druhá hodnota v závorce ukazuje zájem voličů na serveru Seznam.cz, hodnota za závorkou vychází z Volebního modelu pro říjen 2013 : (v %)
      ODS 10(11)6,5/ TOP09 15(15)9/ ČSSD 25(11)26/ ZMĚNA 10(6)pod 5/ ÚSVIT 10(9)5/ KDU-ČSL 10(6)5 ( ve hře je navíc Babišovo ANO 0(11%)16,5 a KSČM 0( 9%)18)
      V závorce procentulně, kolik hledalo tyto strany lidí na Seznamu.cz od 1.9. do 23.10.13
      http://www.novinky.cz/domaci/317101-lide-na-seznamu-pred-volbami-vyhledavaji-nejcasteji-top-09-ano-a-cssd.html
      Za závorkou Volební model v říjnu 2013 podle CVVM ze dne 21.10.2013
      http://www.novinky.cz/domaci/316863-posledni-pruzkum-do-snemovny-se-dostane-sedm-stran.html

      Proto zcela jistě nevíte, že Okamurův Úsvit vznikl a byl schválen v noci z 18. na 19.5.2013 v pražském obedienčním templu, o čemž se Wikipedie pochopitelně nezmiňuje (zde jen „Hnutí vzniklo v květnu 2013“) , ale zaregistrován byl na MV až 19.6.2013. Tedy až měsíc po jeho tajném vzniku.
      Volby do Poslanecké sněmovny PČR 2013
      V předčasných volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR Okamurovo hnutí představilo následující krajské lídry: Tomio Okamura, Vít Bárta, Jaroslav Novák Večerníček, Karel Pražák, Milan Šarapatka, Radim Fiala, Karel Fiedler, Jiří Štětina, Jaroslav Holík, David Kádner, Martin Lank, Jana Hnyková, Petr Adam a Pavel Přemysl Ries.Do voleb se tak hnutí spojilo s některými exposlanci za Věci veřejné (Bárta, Štětina, Kádner) a za ODS (Fiala). Na kandidátních listinách Úsvitu kandidují i členové strany Moravanů.
      http://cs.wikipedia.org/wiki/Úsvit_přímé_demokracie


      Politické hnutí Změna (zkratkou Změna) je české politické hnutí založené v roce 2012 bývalým členem Strany zelených a libereckým primátorem Janem Korytářem.
      Předsednictvo zvolené 22. června 2012:
      předseda: Jan Korytář
      místopředsedkyně: Zuzana Kocumová
      hlavní pokladník: Marie Pavlová
      člen rady: Filip Ušák
      členka rady: Šárka Zimová Dostálová
      (oba podtržení jsou aktivními a významnými členy pražské zednářské obedience)
      Volby do Poslanecké sněmovny 2013 – jako Politické hnutí Změna – č.9
      Po neúspěšném vyjednávání se Stranou zelených se Změna rozhodla jít do sněmovních voleb v roce 2013 s Klíčovým hnutím (Táňa Fischerová), hnutím Zelení, Humanistickou stranou a dalšími. Na jejich kandidátce se objevili členové stran Moravané, Občané.cz a Hnutí FAIR PLAY. Kandidují za ně osobnosti jako místostarostka Černošic Daniela Göttelová, nebo bývalá choť Jiřího Dienstbiera Jiřina Dienstbierová. Kandidátky postavila ve všech 14 krajích.
      http://cs.wikipedia.org/wiki/Politické_hnutí_Změna

      Korytář ČESKÉ POZICI sdělil, že pokud Změna uspěje v krajských volbách, bude hnutí kandidovat i v parlamentních a dalších komunálních volbách v roce 2014. Zajímavé je, že loni na podzim usiloval o spolupráci s Korytářem podnikatel Andrej Babiš. Nakonec z ní však sešlo.
      http://www.ceskapozice.cz/domov/politika/nove-politicke-hnuti-zmena-pryc-s-ods-cssd

      Vymazat
    7. Zajímavé. Bohužel ne překvapující.
      ("oba podtržení jsou aktivními členy..." Podtržení není zobrazeno. O koho z hnutí ZMĚNA se jedná???)
      Díky
      A.

      Vymazat
  2. Koho volit : Řekl bych, že to co je v článku napsáno celkem sedí. Jsem také rád, že je v článku zmíněn Vít Bárta, protože právě tohoto člověka mnozí považují za určité břemeno, které Úsvit tíží. Vše je ovšem jinak a je to v článku také správně charakterizováno. Kdo totiž to dění kolem Věcí Veřejných sledoval pozorně, tak pochopil. Ano, média zde sehrála významnou roli, vlastně tak jako vždy. Jenže kdo nepochopil, tak pochopí snad později. Jen aby nebylo pozdě pro tuto zem úplně, což se zdá být už dávno. Tímto se nijak za nikoho nepřimlouvám, ale jedno je jasné. Většina lidí, kteří poctivě pracují, odvádí daně a další poplatky volá po zásadních změnách. Výměna lidí nemůže být dostačující. To tady probíhalo dost dlouhou dobu a nebylo to vůbec k ničemu. Proto si myslím, že je možné tyto volby považovat za revoluční. A cesta je tak jednoduchá, jako snad nikdy v minulosti. Není nutné demonstrovat, není nutné stávkovat, aby se tomu ti arogantní, prolhaní a zkorumpovaní u moci v ústraní vysmívali a vždy se na kamery falešně tvářili, že vše je přece v naší zemi v pořádku, že to je demokracie atd..Nikdy si však neuvědomili, že jsou zaměstnaní ve službách národa, to znamená, pracovat a sloužit národu, ne proti němu. Před volbami hráli vždy stejnou písničku plnou slov, ale činů žádných jen proto, aby po volbách dále šli po vyšlapané zločinecké pěšině.
    Najednou se před volbami vynořily dva subjekty, které by do voleb pravděpodobně vůbec nešly, ale vybízí je k tomu katastrofální stav. A nejde to bez politického angažování.
    Každý z občanů má možnost svobodné volby, a já tentokrát půjdu volit rád. Asi proto, že konečně spatřuji, že je zásadní změna možná.
    Děkuji za výše uvedený článek, protože je v něm hodně pravdy a trefně situaci popisuje. To si média dovolit nemohou. A kdyby si to někteří dovolili, byli by hned právě těmi zločineckými politickými špičkami hlavně z minulé - nedávné vlády označováni za populisty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro anonymní 21:43. Souhlasím. Dobrý termín - revoluční volby. Ano, tyto volby by mohly být revoluční pokud by si to národ uvědomil a nenechal se ovlivňovat médii a staronovými sliby mnohých stran, ale volil zásadní změnu. Je to určitě možnost, která by se měla využít.Takže i já půjdu volit a neskrývám, že budu volit Úsvit přímé demokracie. Změna je totiž naprosto nutná. A přesně tak, vláda a parlament má sloužit národu a národ zastupovat. Nemůže to být opačně, aby národ sloužil vládě. To je otrokářská společnost. Oni vše zastřešují a odkazují se na pojem demokracie, udělali z toho svaté a ospravedlňující slovo, aby vyvolávali dojem jak demokraticky vládnou. Demokracie ale není destrukce. To je úplně jiný význam slova, učí se to na základní škole, tak nevím jak může dojít k pomatení těchto dvou pojmů, protože u nás se to řídí právě tím druhým slovem. Honza.

      Vymazat
    2. A já se obávám, že p. Okamura je další Radek John...
      Ale to se ještě uvidí...
      tady máš výpis z Živnosťáku:
      http://www.rzp.cz/cgi-bin/aps_cacheWEB.sh?VSS_SERV=ZVWSBJVYP&OKRES=&CASTOBCE=&OBEC=&ULICE=&CDOM=&COR=&COZ=&ICO=&OBCHJM=Tomio%20Okamura&OBCHJMATD=0&JMENO=&PRIJMENI=&NAROZENI=&ROLE=&VYPIS=2&PODLE=subjekt&IDICO=8a516090d33f0faedf&HISTORIE=1

      http://zpravy.ihned.cz/politika/c1-61002190-program-usvit-tomio-okamura-dort-pejska-a-kocicky-slepenec-kopacek-dvorakova?utm_source=mediafed&utm_medium=rss&utm_campaign=mediafed

      OSOBNĚ VŮBEC NIUKOMU NEVĚŘÍM....

      Slováci v rozhlasovém vysílání, vyzývají občany k revoluci
      https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lRc4Dld-P-0

      http://www.outsidermedia.cz/Jak-znicit-TOPku-1.aspx
      tak si přečti...:
      http://www.outsidermedia.cz/z-domova.aspx
      TOP09:
      http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/2575-sok-des-hruza-schwarzenberg-podporuje-satanisticke-umeni-plne-krve-nasili-a-blasfemie.aspx

      http://www.outsidermedia.cz/Volby-2013-aneb-Preklad-programu-kandidujicich-stran-do-srozumitelne-cestiny--1.aspx

      http://www.nwoo.org/view.php?nazevclanku=politika-novym-kouskum-nenaucis&cisloclanku=2013100082
      No, něco je tady tročinku přitažený..., ale....
      http://ers.blog.cz/1310

      já jsem fakt zvědavá, jak tohle dopadne:
      ale žádný volby to nezměněj...

      no io, všechno, co ve světě stojí za to, začalo tady u nás....
      tak to asi ..., ale třeba ne..., tak nějak bude....zas.... .-))
      veronika

      Vymazat
    3. a ještě jsem chtěla
      že jestli tihle mají aspon trochu pravdu, tak náš p. prezident, díky němuž a jiným se Ostravsko ted má, jak má... tedy opravdu tam mají sociální jistoty do budoucnosti......teda jistotu práce...a jestli onen švýcarský soudce na popud p. Koláčka začne
      http://www.novinky.cz/domaci/316117-uz-nebudeme-mlcet-ve-svycarsku-je-hodne-ceskych-penez-tvrdi-odsouzeny-kolacek.html
      http://www.novinky.cz/ekonomika/316505-netusil-jsem-zda-moji-ministri-vedi-kdo-stoji-za-appianem-prohlasil-zeman.html
      http://www.novinky.cz/domaci/316607-nikdy-jsem-neporusoval-zakony-tvrdi-byvaly-spolumajitel-mostecke-uhelne.html

      Jiři Eniky, Chodov
      Pátek, 18.října 2013, 20:31:51 | Souhlasím | Nesouhlasím | +45
      ...Hmmm,nezlobte se na mne,ale když mi řekne človiček kterej si naděloval milíónové platy že se choval koterktně...tíhle lidičky / včetně většiny zkorumpovaných politiků / by měli jít povinně na stáže do těměř všech skandinavských zemí,kde to vskutku funguje a politik nebo manager dostává plat podle toho,jak je na tom ekonomicky celej národ...probůh,kdy jim dojde že zde není řeč o nějakém komunismu,nebo socialismu,ale o tom že z h..o..v...n...a se bič nedá uplést :(((

      veronika

      Vymazat
  3. Rasistický článek.
    "Bývalý ódesák je jako bývalý černoch…".
    Článek mě zajímal, a trochu jsem se i bavil, ale až jsem pochopil, že je rasistický, tak jsem dále nečetl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mělo snad být napsáno "bývalý afroameričan"? Podle mého je to přirovnání velmi trefné - že je černoch černochem má zapsáno v genech. Být straníkem či sympatizantem ODS po všem, co tato strana předvedla, je taky asi něco, co musí mít člověk v genech, protože zdravý rozum to rozhodně dopustit nemůže.

      Vymazat
    2. Afričanům je dobře v Africe, kde jsou dobří v hlídání vody pro planetu.
      Spíše bych připoměl cíle strany a nabídnuté "otroctví" všem lidem "liberární" zvůle soukromého vlastnictví.
      http://www.zvedavec.org/komentare/2009/02/3016-strana-svobodnych-obcanu.htm
      A jinak všem hezký den.
      Mirek

      Vymazat
    3. Nejen článek je rasistický, ale i celá naše společnost, včetně zde diskutujících čtenářů. Je naprostý nesmysl, významově míchat genetickou výbavu člověka, a vytahovat výrazy typu "černoch" a "afroameričan" v souvislosti s jedinci příslušící k nějaké politické straně.
      Nechci se do nikoho navážet a je mi jedno, co si o mě myslíte.
      Tento článek je ale rasistický a skutečnost, že rasismus podporuje nejen provozovatel, ale i čtenáři mě zaráží a vede k názoru, že obsah toto serveru by měl zkontrolovat příslušný orgán, např. rada pro rozhlasové a ... vysílání. Mám pocit, že publikování na webu pod tento orgán spadá.
      Myslete si o mě třeba, že jsem fízl. Já jsem ale člověk, který hledá rovnováhu všude, a nedovolím, aby spolek lidí, kteří pevně věří v jedno bezpráví (sypání sr.ček na lidi z nebe) současně ubíral na právech a osobní svobodě jiným lidem. Toto vaše smýšlení vám nedává právo ubližovat jiným.
      Nejsem černoch ani afroameričan, jsem běloch - ogar z moravy.
      Evoluce nedosáhnete ubližováním jiným, ale právě tím, že dáte najevo rovnost a názor, že ke změně tohoto hrozného světa potřebujeme spolupráci vzájemné pochopení a stejné šance pro každého. Copak jste to nepochopili z chování nenásilně protestujících na Wall Streetu? Copak jste to nepochopili z nenásilných protestů Španělských Indignados, z jejich spolupráce a vzájemném pomáhání lidem, které chtěli vystěhovat exekutoři a tito lidí jim přehradili cestu.
      Nechápete rozdíl mezi vzájemnou pomocí a souzněním oproti ponižování a xenofobímu škatulkování??? Potom si ten svět takhle vytváříme....

      Vymazat
    4. To může tvrdit jen blbec, který neví nic o rozlišnosti a klasifikaci lidských rasových druhů a o lidské eugenice ! To, že vám liberálové vymyli v tomto ohledu mozek svými prolhanými médii, za to si můžete jen vy sám/a. Pokud nebudete hledat kvalitní informace, zůstane vám jen prázdné gesto a "mnoho povyku pro nic" !

      Vymazat
  4. Moc hezky napsané. Nejvíce se mi líbil ten závěr: Že je vlastně jedno, jakou stranu volím a rozhodující je, zda je to slušný člověk. Ale kde vzít a nekrást ??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak se dovíte, že lidé uvedení na kandidátkách jsou slušní, odolní korupci, úplatkům, prospěchářství, lobbingu, lhaní atd.atd. To jako housky v krámě za pár drobných nekoupíte !

      Vymazat
  5. Volit Babiše? Máte pud sebezáchovy? Copak nevíte kdo nás tady krmí odpadním žrádlem plným separátů a náhražek???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, původně jsem o tom asi na sekundu zauvažovala, že by to možná šlo - ale pak jsem si vzpomněla na to, jak příšerně chutnají párky z Kosteleckých uzenin od té doby, co je Babiš koupil, a zhrozila jsem se, že by to takhle dopadlo i s touto zemí... Toho tedy ani náhodně. Krom toho normální český podnikatel, který nemá za sebou nějakou tlačenku či hodně dlouhé prsty, spřízněné vlivné jedince "tam nahoře" (nebo na ně něco neví), těžko bude miliardářem - to bychom jich tu měli bezpočet.

      Vymazat
  6. Tohleto proběhlo na Slovensku 18. 9. 2013
    - Helena Mezenská a jej odvážny prejav v parlamente
    Výzva pre vládu SR a média Helena Mezenská NR SR 18. 9. 2013
    - 03:40 - http://www.youtube.com/watch?v=9ylXBZ4LDho

    tady je text:
    http://afinabul.blog.cz/1309/vyzva-slobodnych-obcanov-slovenska

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bylo vážně odvážné....bylo mi smutno...jen kdyby vůle lidu se sjednotila a stalo se co je v manifestu psáno

      Viktor

      Vymazat
  7. Dobře napsané. Programem a osazenctvem to vidím na Svobodné. Pokud tam ale někdo hodí mimo to Úsvit nebo Piráty, bude to myslím taky dobrá volba. Já prostě nepochopím, že někdo dá hlas stranám, které toho posraly už dost. ODS, CSSD, Komanči, KDU. TOP. Na Babiše mám vlastní, nepěkný názor a to ostatní nestojí za řeč.

    Viktor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvažovala jsem ty Svobodné taky (i jsem je minule už volila), jenže jak tak sleduji předvolební průzkumy (z různých zdrojů), moc šancí dostat se do sněmovny nemají - a pokud, bude jich tam tak málo, že stejně těžko něco ovlivní. V případě, že by se tam nedostali a já je volila, můj hlas pak bude "přerozdělen", čili by ho klidně pak mohla dostat strana, která je mi z duše protivná a kterou bych nevolila ani v pominutí smyslů. Těžké rozhodování. Ale mám dojem, že Okamura je dostatečně slušný člověk, aby se snažil splnit vše, s čím do voleb jde, šanci do sněmovny se dostat má větší než Svobodní (o kterých toho lidi vědí bohužel zoufale málo), takže za sebe to vidím na Okamuru. Je to sice volba jakoby "pro jistotu", ale moc jiných možností není.

      Vymazat
    2. No, takhle je právě špatné přemýšlet. To je jako nebudu recyklovat odpad, protože to stejně většina nedělá takže to vyjde v niveč. Navíc průzkumy jsou zaplacené, jsou úplně mimo a vždycky byly.

      Viktor

      Vymazat
    3. Rozhodně mi je sympatičtější Okamura než spící geront z Orlíku.

      Vymazat
    4. Svobodní jsou mi programem také blízcí, nelíbí se mi však, že nejsou pro omezování GMO, takže můj hlas dostanou Piráti.

      Vymazat
    5. Správně říká Viktor, že PRŮZKUMY JSOU ZAPLACENÉ(PODPLACENÉ), a tudíž nejsou důvěryhodné, a věřit jim může jen tupá česká občanoovce. Copak lidi nemáte oči, uši a hlavně PAMĚŤ ?! Vám je jedno, co tu bylo ? Vám je jedno, kdo všechno kradl a nebyl dosud odsouzen a potrestán ? (hlavně že se chytají cigáni v supermarketech pro pár drobných, zatímco megaryby s miliardami si žijí jako prasata v žitě a ještě se nám všem hrdopyšně vysmívají, jací jsme pitomci, že jsme jim to dovolili !!!)

      Vymazat
  8. No, spojení japonského nacionalismu a xenofobie s českým bordelářstvím a ustrašeností - co z toho asi může vzejít za kočkopsa.

    OdpovědětVymazat
  9. Souhlasím s autorem článku v místech kde hodnotí KSČM. Pouze mám problém s tím "neumí nic". Co to podle něho znamená něco umět? Kolik těch "odborníků" jsme tady za 24 roků měli, kolik různých rad převážně pravicových jsme tady slyšeli a kam to ti odborníci dovedli? Já si myslím, že důležitá je myšlenka a čistota charakterů členů příslušné strany. Myšlenka prosazovaná KSČM je mi určitě bližší než programové sobectví a bezohlednost jiných stran. A charaktery členů KSČM prověřilo 24 roků ústrků a napadání. A přesto nepodlehli a neobrátili kabát jako jiní! Volím jedině komunisty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikdo z nich nezvedl ruku proti církevním restitucím. Není o volení a stranách, to je dnes o převzetí moci. Nedemokratické, ale jako jediní spásné řešení. Pokud nás humanitárně nevybombardují.
      Něco pro "světlý" zítřek dělá i první satanská instance s jezuitským "mluvčím".
      http://procproto.cz/zahady/konspirace/vatikan-tajne-patra-po-planete-x/

      Vymazat
    2. Nezlobte se, ale to přece není pravda! KSČM byla vždy proti církevním restitucím a stále je.

      Vymazat
    3. Je vidět, že je tu někdo buď za hlupáka, nebo jen účelově mlží a lže ! Viz anonymní 19.10.2013, 11:19.

      Vymazat
  10. Konečně můžeme utnout ty jejich mafiánské vazby na kmotry,na soudy,policii a zatočit s tím hnusem,který tady přetrvává.Je potřeba zvednout zadek a nenadávat po hospodách,ale něco pro to udělat.Toto přece nemůže jít takto dál.Volit CSSD je pouze jako obrátit minci.To už ta přechodná Rusnokova vláda je ve všech ohledech lepší než všechny minulé Jdu volit Okamuru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak je v článku psáno, času už bylo promrháno příliš moc na to, aby se všechny strany co u koryt už byly ukázaly, co umí. Špína na špínu a šklebí se nám každý večer ve zprávách, je jedno z jaké strany, ale co je veledůležité, přestat ten bordel podporovat. Všichni už své kouzlo moci předvedly, je čas na změnu. Změnu nejen politické kultury, nejen politického vyjádření, ale změnu i v nitru a mysli člověka-politika. Doba nám přeje jak nikdy předtím, pojďme a vezměme otěže rozhodnutí o své budoucnosti do svých rukou, změňme naši společenskou kulturu na úroveň Nové Doby, je to jen na nás. Staré energie se samozřejmě budou zmítat v křečích a kopat kolem sebe, to nové ale stejně nezastaví. Pro mě je volba Úsvitu logickou cestou k této změně, nikdo nepotřebuje jak sůl změnu víc, než my sami.
      Tomáš

      Vymazat
    2. http://www.prvnizpravy.cz/sloupky/okamura-se-odkopal-je-iluminat/

      Vymazat
    3. To je přesně to, co chtějí : dostat vás pod Okamuru, který tlačí káru NWO !!! Lidi, vzpamatujte se ! Někdo tady správně řekl, že lidi už pozbyli základní a sebezáchovné instinkty. Vy opravdu chcete jít na porážku jako dobytek, kterou už má NWO dopředu připravenou ? Vy chcete znovu zažít "hony na čarodějnice", novou nesvobodu a nové monstrprocesy ? Jak se říká v jednom úsloví : kdo se chová jako vůl, ten zaslouží si bič a hůl !

      Vymazat
  11. Moc pěkně napsané.Jen mi tam chybí Piráti.A o panu Babišovi asi nikdo nic moc neví.Bývalý estébák a nadšený maxipříznivec řepky,chemie,jedů v potravinách atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo piráti byli vždycky postrachem mocných. A bude to tu zas !

      Vymazat
  12. Jen s tím úsvitem nebuďte tak krátkozrací, stačí si najít okamura-úsvit-iluminát a jste doma ;) chytráci slepí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo chce psa býti, hůl si vždycky najde. Práce médií před volbami je co nejvíce uškodit, zesměšnit Úsvit. Mocní mají strach, že pujdou od koryt. Všechno je podplacené velkými
      stranami a kmotry.

      Vymazat
    2. Zadala jsem do hledače - a ukázalo mi to jediný článek celý - na prvnizpravy.cz. Musela jsem se docela smát, protože krom na Okamuru, tam mají pifku i na Babiše, ovšem celou šíři stránky nad článkem zaujímá reklama na Babišovo ANO. Stránku prvnizpravy.cz nemůže snad nikdo brát vážně.
      Na osud.cz mají článek placený - a to jsem se fakt nezbláznila, abych se stala předplatitelem nebo se registrovala (což v tomto případě patrně bude totéž) jen kvůli tomu, abych si přečetla bláboly vycucané z prstu nějakým jurodivým redaktůrkem, který vidí Ilumináta za každým rohem.
      Jak vidět, pokud jste získával informace jen tam, tak toho taky moc nevíte...

      Vymazat
    3. A hlavně toho taky moc v té hlavě nepobral, pokud dal jenom na zprávy ze streamu.

      Vymazat
  13. Treba ubrať hlasy tým čo tu už boli - dať tým čo neboli, napr. zbojníkom, či pirátom, tým čo nemajú v názve isti, ako komunisti, socialisti, kapitalisti. Lebo sú a budú istí ako .... B

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Volme Piráty, a rozbourejme ta dinosauří dogma s -isti !

      Vymazat
  14. Jsem sociálně smýšlející člověk......
    Co to znamená?
    Že pro druhou stranu jsem zákonitě komunista, bolševik,totalista, či dokonce anarchista.....apod.
    Ne - Jsem člověk.....sociálně smýšlející
    A snad je takových většina...nebo ne ?
    Bára



    OdpovědětVymazat
  15. Tomio Okamura jasná volba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nečtete, nevíte. Tomio je spíš jasná prohra http://www.osud.cz/jak-rekli-tak-udelali-okamura-zaklada-hnuti-usvit

      ZASE DALŠÍ SOROŠOVINA

      Co je však ještě vážnější, je politický cíl, který si Úsvit vytkl. "Cílem hnutí je prosazení změny politického systému v České republice směrem k přímé demokracii," píše se v první tiskové zprávě.

      Veškeré dosavadní pokusy o přímou demokracii v ČR pocházely z havlistických či kryptohavlistických pozic. Na Okamurově současném projektu proto není nic nového, nic unikátního - je to jen už několikátý pokus v řadě o nahrazení parlamentní zastupitelské demokracie.

      Prakticky totiž slibuje podporovat to samé, o co se skrze různé iniciativy a NGO´s snaží už roky Soros a další, jako například zavedení přímé volby poslanců (například zde - http://www.primavolbaposlancu.cz/).

      více zde:
      http://www.prvnizpravy.cz/sloupky/okamura-se-odkopal-je-iluminat/

      Vymazat
    2. Jasně, i já jsem pro.Je potřeba to tu rozhýbat, nenechám se manipulovat antikampaní.

      Vymazat
    3. Protomodel NWO aplikovaný cíleně v ČR těmito volbami nabírá další rozměr rozsáhlé konspirace, v níž Babiš a Okamurův Úsvit hrají nemalou úlohu. Nenechte se proto nachytat vychytralými politiky a prodejnými velkopodnikateli - všem totiž jde jen o jedno jediné, o VAŠE DOBRO ! Tak si ho prosím vás od nikoho z nich nenechte hloupě a lacino vzít !

      Vymazat
  16. Už jsem starý člověk a dost toho pamatuju. Jsem nestrníkem a do žádné strany ani církve se nehrnu neb jsem individualistou a nesnáším stádnost. Cca 2 rohy po převratu jsem potkával asi 40 letou paní z vedlejší ulice která říkala, že v KSČ zůstává i nadále protože vidí, že z té strany zdrhly všechny hyeny a prospěcháři. Zůstali jen takoví jako ona. Skromní čestní pracovití. Všichni si ťukali na čelo proč vězí v mrtvé straně. Kdyby lumpové jako Kalousek, Bakala, Babiš a spol. nalezli od KSČM tak ODS bude stranou čestných lidí. Jenže tihle sráči cítili vítr do plachet, opustili komunisty a založili nové strany s novými hesly na která stádo bude slyšet. Teď když všechno rozkradli a rozvrátili, zakládají strany nové s novými hesly a stádo na to zase skáče. Stádo nevidí, že za těmi hesly jsou ti samí kteří utekli od komunistů a že kradli i u nich. Budou krást všude a umí to dobře, o tom už nás mnohokrát přesvědčili. A ti, jejichž ksichty jsou už moc provařené, nastrčí za sebe na plakáty své hulibrky.
    Budu volit čestné a pracovité lidi kteří se nelekli, že je budou v listopadu 1989 věšet na pouliční lampy a zůstali pevní v přesvědčení, že kapitalista jde za ziskem přes mrtvoly. A zluději už kvičí, že budou persekuce když vyhrají komunisté. Ano, bojí se že budou právem persekuováni a souzeni za zlo kterého se dopustili na lidech a majetku své země. I tenkrát v roce 1948 kvičeli když jim zabrali co nakradli.
    Tak jen do mě, unesu když mi nezaměstnaný dělník, který stále bezhlavě volí pravici vynadá do komunistických sviní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro 15:23. Není nutné Vám nadávat a označovat Vás podobnými slovy jak sám píšete. To rádi dělají politici a po jejich vzoru také někteří lidé. Máte v podstatě pravdu.Tak proč to odsuzovat. I zde v komentářích se objevují jisté komentáře, které sice projevují své svobodné názory a postoje, někteří možná trochu přispívají do anti-kampaně, ale nejde pouze o ty lidi u moci, kterým současný stav naší země vyhovuje. Tento bordel je vyhovující i pro řadu dalších. Vzpomenu jen třeba výrobce nekvalitních potravin, protože ta proslavená garnitura zrušila normy potravin, které byly určitou zárukou.
      A je toho samozřejmě spousta dalšího.
      Ono je někdy úplně dostačující podívat se kdo a jak ve sněmovně hlasoval a odmyslet si trapné, někdy až primitivně hloupé komentáře a projevy některých politiků.
      Takže kdo chce vědět, ten ví.

      Vymazat
    2. Já jsem o něco mladší než Vy, V době převratu mi bylo 16 let, ale mám na tuto věc úplně stejný názor. Také jsem nestraník. I proto se vypráví ten Vtip: "Koho budeš volit? Komunisty. A ze které strany?"

      Vymazat
  17. Tomio Okamura je jasný podvod na voliče ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celé tyto nadcházející volby jsou jeden velký MEGAPODVOD ! To ty hloupé ovce prohlédnou (možná) až po volbách, kdy už nebudou moci nic změnit ! Uvědomte si, že s každými volbami po roce 1989, se nám občanům utahuje smyčka globalismu(NWO) kolem krku stále těsněji. Ale mnohým z vás zdá se, to nijak nevadí - rádi žerete Babišovy sra.ky, rádi přijímáte exekutory ve svém soukromí, rádi sedíte doma jako nezaměstnaní, rádi platíte nesmyslné a dokonce nezákonné poplatky kdekomu atd. atd. Kolik vám ještě mohou tyto korporátně-politické hyeny naložit na hřbet ? Chcete snad dopustit, to že se budete před nimi skutečně už jen plazit z posledních sil, a prosit je, aby vás raději dorazili, než to dál trpět ?

      Vymazat
  18. již jednou udělala BIS Okamurovi tipec"""""Podruhé se jí to nepodaří!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Okamura si dovolí jen to, co mu dovolí globalisti a jejich "pravá ruka" Jakuza !

      Vymazat
  19. Dobrý večer, článek mě pobavil:), VŠECHNA výše popsaná a jmenovaná skvadra nás připravila o veřejný i soukromý majetek. Nemáme už nic, jen zbytek svobody a sebe navzájem. Nebudu kroužkovat nikoho na jejich kandidátkách, protože i lidi, kteří jsou někde dole jsou potencionální zločinci. Budu volit Pirátskou stranu, protože jejich program míří , jako jediný k jádru. Je to boj za to nejcenější, co nám zbylo a to je za svobodu, svobodu slova, tisku, svobodu internetu, prolomení cenzury všude.. . . . pro mě je to naděje. hezký večer iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obávám se, že z Pirátů se nakonec vyklubou jen další VeVerky nebo naší Zelení. I vystupování toho jejich předsedy mne v tom pokaždé přesvědčí. Připomíná mi silně Bursíka.

      Vymazat
    2. Ivo, výborně ! Pochopila jste, kde je poslední naděje ! Doufám, že se nemýlím ani já !

      Vymazat
    3. Ani to není vyloučeno ! Piráti, když se jim dobře zaplatilo, přebíhali i na stranu nepřítele. Záleží hodně na tom, jak se ta věc pirátům podá ! A to politicky protřelí čachráři a chabrusáci umí víc než výborně ! Proto je třeba, aby se i kolem Pirátů vyskytovali lidé, kteří nedovolí jejich infiltraci zlolajnou Chobotnicí. Inspektor Corrado Cattani a režisér Damiano Damiani (italský více jak 50dílný seriál Chobotnice z prostředí italské mafie a vládní korupce moci) , by vám k tomu měli jistě hodně co říci ...

      Vymazat
  20. Zdravím Vás po dlouhé odmlce,a mám ztoho radost,že se lidi začínají probouzet,a vidět osoby ve správném světle,Jsem člověk auru vidící,vidím i auru nejenom lidskou ,u našich fyzických těl ,ale i mimozemských entit,ovládající naše fyzická těla napojená svým vědomím i vibrací na jiné planety,nebo i jiné dimenze/světy/.Na některých osobách jsou i provedené magické operace,že potom chodí jak loutky. Můžu jmenovat,např.bývalého prezidenta pana Klause,na kterého byla uvalena magická kladba,která vytváří v auře osoby pomyslný rám okna,toto okno způsobuje,že se osoba,nedokáže ubránit útoku ze strany loutkovodičů,pokud by se stal nepohodlným,nebo se nechtěl řídit,příkazy loutkovodičů,
    Tento obřad byl vykonán i nad prezidentem Zemanem,ale nebyl dokončen,ze strany zásahu vyšších sil.Po jeho zvolení bylo tělo pana Zemana nahrazeno ,s aurou hada,reptiliána,z vyšších kruhů.K jaké straně se přikloní ukáže čas.U pana Okamury při volbě prezidenta byla jeho aura normální,teď vidím,že toto okno bylo v jeho auře vytvořeno též,což značí,že se jeho vlivu globální paraziti bojí,toto okno nemá zatím trvalý charakter,problikává,pulzuje.Vidím i útoky ,souboj myslí lidí proti němu,snažící se podmanit si jeho vědomí,či vůli.Pokud by ho opravdu podpořilo hodně lidí,toto napadení jeho aury by z něho spadlo.,došlo by i k většímu otevření jeho vědomí.Jenom se bojím,že i když se dokáže ubránit vlivu globálních parazitů,že ho odstraní jiným způsobem.

    Vítězslav K.

    OdpovědětVymazat
  21. Jako svobodný člověk volím Svobodné,,,M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. svobodní nejsou svobodní , svobodný člověk rozhoduje sám za sebe

      Vymazat
    2. Svobodní jako strana jsou svobodní jen a pouze na papíře, to si dobře zapamatujte, až půjdete volit !

      Vymazat
  22. "úsvit"...šmankoté lidi copak to nepoznáte už podle loga...logo je OKO, prdlajz sluníčko...a kámoš Okamury je Alexandr Vondra...a Okamura a podnikatel - směšné - jukněte na výsledky jeho firem a sídla většiny jeho firem (panelákové byty) ach jo...zase jste naletěli...furt dokola...a Babiš ? - vlastník sionistického plátku LN a iDnes...hmm...tak jo, pujdeme ještě hlouběji, stejně ještě nejsme na dně, tak se není od čeho odrazit asi...
    PS:...Pozitivní evoluce - spodní nebarevný pentagram je satana...reformy.cz - modrá část vlajky je oko...svobodní - rohatý zvíře... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No alespoň jeden, co umí číst v zednářské a satanské symbolice ! Ale to je žalostně málo na to, aby lidé věděli kdo je kdo, a kdo za kým skutečně stojí, a jaké má skutečné cíle. Ne ty na plakátech a billboardech, ty jsou na vytření zadků voličům po volbách ! Copak jste už tak vypatlaní, že když vás ten samý zloděj 3x nebo 4x okrade, znovu mu budete věřit, že už to tentokrát opravdu neudělá ?! Copak si myslíte, že milionáře, miliardáře nebo chtivé moci skutečně zajímají obyčejní lidé - nezaměstnaní, staří, rodiny s dětmi, postižení atd. ?! Pokud ano, nechte se izolovat na kliniku do Bohnic !

      Čtěte zde zajímavou studii :
      http://socstudia.fss.muni.cz/sites/default/files/Sklenářová.pdf

      Vymazat
  23. Ahoj, prosím, volte Změnu. www.změna.cz její program je ovlivňován ne lobbysty, ale zaměřením čiností jejích členu ve veřejném sektoru; kandidáty jsou členové neziskovek, waldorfští pedagogové, pěstitelé konopí, celostní lékaři, řemeslníci, prostě lidi od vedle ... žádní vysokoškolští profesionální politici.

    A ještě k promrhanému hlasu: to je mylné uvažování, překročí-li strana/hnutí 1,5%, pak dostává za každý hlas 100,- Kč a tedy peníze na další činnost a i když se nedostane do Sněmovny, může se dál aktvině připravovat na další volby a za to ten hlas stojí, než ho promrhat udáním straně, která není naším favoritem, ale má šanci ...

    Kamala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamalo, bohémové (členové neziskovek, waldorfští pedagogové, pěstitelé konopí, celostní lékaři apod.) jsou svou mentalitou součástí programů Bohemian Grove, takže tyto podkuratelní složky globalismu nevolím !
      Kamalo, nevíte toho mnoho, o tom, co je skryto za "oponou", a kdo s vámi manipuluje, aniž si to uvědomujete. A to je cíl NWO - být otrokem, a být za to ještě vděčný svému otrokáři ! Proto i vy bděte,ďábel má mnoho podob, a obchází světem řvoucí, koho by do své tlamy pozřel ! V Praze se to totiž už nedávno stalo !

      Vymazat
    2. nonymní21. října 2013 9:34

      bože bože, to je tak když někdo zblbne z přemíry informací , kterým nerozumí...

      Vymazat
    3. Pro Anonymní 21.října 2013 23:25
      Takové reakce vypouštějí hlavně zastydlí puberťáci nebo straničtí hlídací psi. Normálně myslící člověk by se za takové vyjádření musel až do voleb stydět na hanbě.

      Vymazat
  24. ahoj LIDI
    ve svých minulých příspěvcích jsem psala, že si myslím, že náš svět je multidimenzionální, tedy je složen z více realit, které se mohou prolínat... proto je tady TEMNO a proto jsou tady ANDĚLÉ i BŮH....,...
    DNES MĚ MÍ ANDĚLÉ NAD RÁNEM PROBUDILI A ŘEKLI MI, ABYCH VÁM NAPSALA:
    LIDI, PROSÍM, NEVOLTE P. OKAMURU...
    Ve svém volebním programu má, že zatočí s nepřizpůsobivými, že dá lidem práci...
    lidi, prosím, otevřete oči:
    Naše romské etnikum se dělí na přizpůsobivé a nepřizpůsobivé.... Ti přizpůsobiví tady žijí velmi dlouho... Marie Terezie je vycvičila k práci a poctivému životu - tehdy se s nima nikdo nemazal a kdo odmítal poslušnost vrchnosti, visel....Habsburkové tehdy nastartovali prosperitu, ze které jsme těžili ještě za minulého režimu...Po válce do vystěhovaného pohraničí např. Šluknovského výběžku byly nastěhovány skupiny Romů z Balkánu,... jenže tihle nezažili M. Terezii, proto žijí, jak žijí...
    Jenže jak káže p. Okamura, že - jinými slovy - Kdo nepracuje, ať nejí...
    že tihle nedostanou "dávky"...
    PROSÍM, UVĚDOMTE SI, že Romů je pár set tisíc.... ten zbytek tvoříme MY...
    Lidé, kteří žijí v pohraničí, nebo v oblastech, kde jsou vytunelované fabriky a není tam práce, žijí na dávkách celá léta....
    P. Okamura chce zatočit i s těmito???
    A příslib PRÁCE..????
    KDE BY JI VZAL PRO TY LIDI ???
    PROSÍM, UVĚDOMTE SI, ŽE V MINULÉ ÉŘE BYLA STUDENÁ VÁLKA A NÁŠ STÁT ŽIVILO ZBROJAŘSTVÍ, které už není...a naši vládní činitelé za uplynulé čtvrtstoletí přenechávali zahraničním subjektům náš průmysl za hubičku... ., z čehož měli osobní profit - Proč by to jinak dělali???
    Kde tento člověk - p. Okamura - vezme práci pro tak velký počet lidí??
    Promiňte mi to - Jsou to bláboly populisty, který se od p. Babiše liší ve výši osobních příjmů...
    Kdy p. Babíš skupoval za babku firmy v úpadku, znovu je nastartoval - což je chvályhodné, ale pak se hraje dle jeho pravidel a např. Kostelecké párky chutnají, jak chutnají... jinými slovy - ZISK, ZA KAŽDOU CENU ZISK....A lidi?? Ti mě k tomu musí pomáhat...a kdo nechce, tak... - každý je nahraditelný a z početného davu nezaměstnaných přijdou další, nevzpurní...
    TÍM JSEM CHTĚLA ŘÍCI, ŽE TYHLE VOLBY NÁM NIC - VŮBEC NIC NEZMĚNÍ... BA PRÁVĚ NAOPAK VŠE SE JEŠTĚ VYHROTÍ... je důležité, aby se to stalo, protože si lidé uvědomí - snad - , že tudy cesta nevede..., že je špatně celý systém...

    nemůžeme se zvednout jen my, ALE MUSÍ SE ZVEDNOUT CELÁ EVROPA...
    Ve Španělsku jsou ohroženy miliony dětí podvýživou,..ve Francii každý druhý den se zabije zemědělec,....
    myslím si, že je to v každém státě podobné, jen se o tom nemluví...

    kolik matek samoživitelek může v ČR svým dětem koupit nové kvalitní boty, tedy pořádně je obléct a dát jim najíst kvalitní jídlo?? kolik takových maminek může bez problémů platit svým dětem jejich rozvoj talentu - kroužky, umělecké školy a kolik z nich svým dětem nemůže předplatit obyčejné obědy ve školkách, školách...???????

    tento systém je naprosto zrůdný, ale my jej ještě chvíli, protože budeme věřit, že se najde guru, který nás z něj vyseká..., budeme volebně podporovat...

    Moje cesta ven je:
    Semknutí a úzká spolupráce celé Evropy
    - jako jednotlivý stát se nemůžeme odštípnout a začít jen my a znovu,, - znamenalo by to fatální destabilizaci, obrovské sociální nepokoje a následně šílenou chudobu = hlad...a hlavně - ODLIV MOZKŮ PRYČ, takže úpadek...

    odříznutí od čínského dodavatele, tedy restart vlastní produkce..
    tedy přesný plán - kdo a co bude vyrábět

    zrušit chemtrails a důsledně dbát na kvalitu potravin a výživu obyvatelstva

    bezplatné zdravotnictví + školství
    zde nejvyšší možná úroveň
    Školství bych od základu reformovala a dítě by se dle svého talentu, intelektu rozvíjelo od útlého dětství cíleně pro blaho budoucí společnosti nikoli na náklady svých rodičů...
    Ale tady si musíme reformovat i svý mozky, protože v takové společnosti není víc doktor, než tesař a tesař není víc, než popelář..., protože všichni mají svůj význam a důležitost....

    veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdo tu pořád psal o ovcích , že lidi jsou ovce, a pak jde a volí politické strany, které jako by rozhodují za nás , ale nerozhodují , lidé odevzdali svou sílu a moc , politikům, obchodníkům.., pak brečí že byli podvedeni, !! Jak dlouho ještě budete podporovat pravo-levý idiotismus ?! Jak dlouho ještě necháte rozhodovat jiné za vás ? Jak dlouho ještě si necháte namlouvat , že jsme jeden od druhého odděleni ?! Když tu před lety mluvil Havel o občanské společnosti, to je takové , kdy občané jsou aktivně zapojeni do chodu státu , tak se mu většina z vás posmívala ..., dnes k tomu pomalu přicházíme

      Vymazat
    2. A kdo vám řekl, že ten, co psal o ovcích, chodí volit ? Jste snad jasnovidec ? Nechte si vaše nepodložené domněnky jen pro sebe, a neotravujte zdejší orgonetové klima podobnými šmejdy.

      A za druhé, Havel měl pod pojmem občanská společnost na mysli poslušné občany, kteří budou respektovat výsledky voleb bez zbytečného remcání a šťourání se v nich ! A to samé přeci chtějí i jeho následovníci, nebo se pletu ?
      A že jsou volby od samého začátku manipulovány, přeci už víme ! Tak nechápu, proč tu nadále marně nabíráte vodu čeřenem (speciální rybářská síť pro ty, co by neznali význam toho slova) !

      Vymazat
    3. Anonymní21. října 2013 15:40

      klima zde je otrávené dost, i tvými příspěvky ..., škoda sem psát sbohem soudruzi

      Vymazat
    4. Ad Anonymní21. října 2013 23:23
      To je snad logické, že na komentáře chudší duchem nebo obsahem se musí adekvátně reagovat. Jinak by hloupost a samolibost zvítězila nad "lží a nenávistí", pravdoláskaři.

      Vymazat
  25. lidi, takto se musí zvednout celá Evropa, jen jedna krajina - to zavání bídou a hospodářským úpadkem..díky komplexní provázanosti..., která je od začátku vládou a vládami cílená - protože si mysleli, že to ochrání je + jejich osobní bohatství...jenže lidi jsou naštvaní v celé Evropě..
    viz Španělsko, kde jsou miliony dětí v podvýživě..a třebas severské státy mají vážné problémy s muslimy,...
    uvědomte si, jak jsou na tom děti matek samoživitelek u nás, v ČR...
    kdo z těch mamin může bez problémů svým dětem platit školní obědy, koupit jim nové, kvalitní boty, šaty a denně jim naservírovat kvalitní jídlo??, a co se týká jejich rozvoje - kroužků - nemluvě...

    a kdo vůbec tohle může udělat - zaplatit?,
    Okamura slibuje zatočit s nepřizpůsobivými, ale kdo je to?,
    kolik lidí je na dávkách celá léta, protože nemají práci - např. v oblastech, kde není průmysl, kde se nic nevyrábí - jako je pohraničí a různé jiné oblasti... a že jim dá práci?, kde ji vezme?,,

    Čína má svůj hospodářský zázrak postaven na naší bídě..., na bídě Evropanů, protože jí účelově -(zisk pár jednotlivců)- přenechali svoji výrobu...
    A když nevyrábíš peníze, jak je pak můžeš utrácet??? kde je vezmeš???

    A já podepsala základní příjem, ale pak mi došlo, jak můžou tisknout ničím nekrytý peníze??, množžství těchto peněz?? tohle není cesta ven.., ale do velkýho průseru...Ledažeby bylo cílem zrušení peněz jako takových...

    Cestu ven vidím v odříznutí od čínské výroby, v semknutosti celé Evropy a v restartu zdejšího průmyslu, kdy dle plánu , kdy se bude vědět, kdo , co a kde bude vyrábět...v co nejvyšší možné kvalitě.., odbourání všeho škodlivého v životním prostředí - GMO, chemtrails, škodlivého záření..., prostě všeho, co nám, jako společnosti, ubližuje..., dále je to v bezplatném, kvalitním školství + zdravotnictví..
    Školství je od základu třeba reformovat..., klást důraz na rozvoj logického myšlení začínaje u malých dětí...a o mnoho odpovědněji je vést do života, protože na nich náleží naše budoucnost, rozvoj, blaho...

    VOLBY NIC, VŮBEC NIC NEVYŘEŠÍ, BA NAOPAK VŠE JEŠTĚ PROHLOUBÍ...
    ALE NĚKTEŘÍ Z NÁS TAM PROSTĚ PŮJDOU, PROTOŽE VĚŘÍ, ŽE TŘEBA ZROVNA TEĎ TAM PŘIJDE TEN GURU, KTERÝ MÁ ŘEŠENÍ......
    Jenže nepřijde..., protože to bude další hrabálek, který bude mít možnoost obohatit sebe a svoji rodinu o hlavně prachy a důležité kontakty, vedoucí k osobní prosperitě, až přestane býti politikem.......

    já k volbám půjdu, ale zezadu na lístek napíšu:
    jsem pro změnu systému, protože ať zvolím sebelepšího člověka, ten bude ostatními darebáky překřičen....
    Proto NEVOLÍM, ALE, ÚČASTNÍM SE....s trikolorou.... .-))
    můj hlas si tak vyzobne nejsilnější strana, ale to nemá význam, protože tahle šaráda je na pár měsíců...
    - - vyhraje zřejmě Sobotka, ale asi dopadne jako Paroubek, kterej tehdá vzteky téměř nevěděl, co říká....

    mějte se fajn, veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S vašim názorem na řeči pana Okamury o nepracujících naprosto souhlasím. Nalejme si konečně čistého vína a řekněme si otevřeně, že pro všechny už práce NIKDY nebude. Četl jsem někde, že se odhaduje, že kolem roku 2050 bude na na vyrobení všeho, co lidstvo potřebuje, stačit pouhých 5% lidí! Co budou dělat ti zbývající? A jestliže ti zbývající nebudou mít na nákupy, tak ti, co ještě mají práci, o ní také přidou a tak pořád dokola až k úplnému zastavení všeho. Svět se prostě musí začít řídit podle jiných pravidel. Peníze by se měly vrátit ke svému původnímu účelu. Jako prostředek pro směnu zboží. Ne jako prostředek pro získávání dalších peněz. A každý by měl dostat nějaký základní nepodmíněný příjem, který by mu umožňoval důstojně přežít. Práce by měla být výsada, ne povinost. http://sophispol.webnode.cz/zakladni-prijem/

      Vymazat
    2. Sobotka je málo známý prchlivec, ale dobře si to před médii hlídá.

      Vymazat
    3. Tak to bylo přímo královsky řečeno - že PRÁCE BY MĚLA BÝT PRO ČLOVĚKA VÝSADA A NE POVINNOST !

      Vymazat
    4. No a těch 5% (350 mil.) se vejde s přehledem do globalistické depopulační kvóty (500 mil.) ! Ostatní plánují ze Země odstranit nejrůznějšími způsoby ! (nemoce, chudoba, války, chemtrails, GMO, kontaminované jídlo, voda a vzduch atd.)

      Vymazat
  26. Já pořád nevím. Ale jedno je mi jasné, vím které strany určitě nevolit. Nebudu volit žádnou ze stran, které byly naposledy zastoupeny v parlamentu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No alespoň jedno rozumné rozhodnutí ! , Kéž by vás takových bylo alespoň 7-8 milionů ! To už by se "ledy hnuly" z místa ! A zloději a kujóni v kravatičkách by měli proč se bát trestu !

      Vymazat
  27. Zábavné čtení, to je jeden z článků, kvůli kterým sem na Orgonet ráda chodím, díky Orgonete. Každý ať si z toho vezme pro sebe odpověď na to, koho volit. Rozhodně ne někoho z trojkolky a rozhodně ne malé strany, které nemají šanci se do parlamentu dostat a "křížkovat". Rozhodně jít kvolbám, aspoň s prázdnou obálkou a dát najevo, co si myslím.

    OdpovědětVymazat
  28. Milí Orgonětáci, podpořte prosím tuto petici proti geneticky upravené řepce, souvisí i s volbami a panem Babišem díky
    http://www.jyd.cz/news/babisuv-olej-zlata-zila/

    OdpovědětVymazat
  29. Volba Babise to je jako zlej sen. Staci se podivat na hodnoceni kvality jeho vyrobku v testech, vesmes okupuje posledni pricku.
    Clovek ktery ma penize touzi uz po jedinem - po moci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Volit Babiše = dovolit nás beztrestně sytit GMO potravinami stále více a více, protože mu to bude stále více a více vynášet ! Je ekonom, takže kalkuluje přesně podle vzorce Má Dáti/Dal ! Že za tím padne k zemi "armáda" nemocných a mrtvých, to ho nevzrušuje. Klíčový je přeci zisk, který otevírá bránu k moci. A tu pan Babiš rozhodně chce !

      Vymazat
  30. Přidám také jeden komentář, Je v podstatě jasné jedno. Nevolit ty, kteří tuto zem zbídačili, rozkrádají a tak tato zem přišla i o soběstačnost a to ve všech směrech, potraviny nevyjímaje. Tím národ přišel a stále přichází o pracovní místa. Proto hlavně pojďme volit. Výběr tady je. I já si však myslím, že je nutné opustit starou, slepou cestu, na další možnost by jsme v opačném případě pravděpodobně čekali další čtyři roky. Vždyť jsme trpělivě čekali 23 let a dočkali se jen stále se zhoršující situace. Platíme, platíme, mnozí za svůj dosavadní život vložili do státu statisíce a pak v němém úžasu sledují, že katastrofální situace je i ve zdravotnictví. Je možné, že se ani po volbách v této zemi nic nezmění, ale jen proto, že jsme volili jaksi tradičně. Je nutné vytvořit velkou změnu a bez dostatečného množství mandátů to možné nebude. My lid, to máme právě v rukou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ovčanský a konzumentně založený lid to NIKDY nebude mít ve svých rukou. Že tomu bude naopak, to jsou jen holografické chiméry z jiného světa. Neznám nikoho, kdo by reálně dokázal žít ve "vzdušném zámku" !

      Vymazat
  31. Malá analytika koho voliť z pohľadu leva-netu ... snáď vám nebude vadiť ak to sem šupnem .. :)

    http://leva-net.webnode.cz/products/koho-volit-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se mi zdá, že se tu vyrojilo nějak podezřele moc volebních poradců. Co kdybyste to nechali taky na nás bez vás ?

      Vymazat
  32. http://www.novinky.cz/domaci/316729-prosim-bezte-k-volbam-jde-o-vsechno-znervoznela-cssd-zacala-burcovat.html
    z diskuse:
    Ondřej Mohelnický, Karlovy Vary
    Neděle, 20.října 2013, 11:38:17 | Souhlasím | Nesouhlasím | -1
    Jindřich Poulík, Rýmařov
    Neděle, 20.října 2013, 11:34:51 |

    Sobotka má strach,napřed blbě kecá s kým udělá a s kým neudělá koalici a teď se diví. Mnoho voličů mu z tohoto důvodu nevěří.
    Volte KSČM,tam je jistota.Neslibují nesplnitelné!Nederou se o koryta.
    ============================================================

    Komunista Miroslav Štěpán 19.10.2013:
    KSČM nepřipadá v úvahu. Jejich pozice se mi jeví falešná. Oni říkají, že nejsou komunistickou stranou, že jsou moderní stranou, ale protože vědí, že se slůvkem »komunistická« je to dobrý byznys, tak ty hlasy dostávají právě za něj. A taky za minulost. Tam jsou lidi, kteří neměli nic na starosti, nic nedokázali. Až je úsměvné, když říkají, že nemají žádné korupční kauzy. No z čeho by je měli, když nic nedělají?“

    Karel Čtvrtý, Přibyslav
    Neděle, 20.října 2013, 11:49:03 | Souhlasím | Nesouhlasím | +7
    ve španělsku a portugalsku vypukly demonstrace. na novinkách samozřejmě ani slovo

    Rostislav Ondič, Hlučín
    Neděle, 20.října 2013, 11:49:42 | Souhlasím | Nesouhlasím | +6
    USA - náš vzor! Dluh 1.080.000,- Kč na osobu!!!

    Richard Jílek, Kratonohy
    Neděle, 20.října 2013, 11:50:12 | Souhlasím | Nesouhlasím | +2
    Karel Čtvrtý, Přibyslav
    Neděle, 20.října 2013, 11:49:03 |
    Souhlasím |
    Nesouhlasím |
    Nahlásit |
    0

    ve španělsku a portugalsku vypukly demonstrace. na novinkách samozřejmě ani slovo
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Tady vypuknou taky,hned po volbách!

    Luděk Doležal, Břeclav
    Neděle, 20.října 2013, 11:50:36 | Souhlasím | Nesouhlasím | 0
    Věra Zanatova, Mladá Boleslav
    K volbám půjdu a budu volit ČSSD, jedinou stranu, které jde o blaho lidu a o to jde i KSČM.
    ------------------
    Mno,tož až pak budou opět romové a jiní nefachčenka se nám pracujícím smát do obličeje a my je ještě budeme živit,tak Vám to rád připomenu.A KSČM.?Ta už od roku 1948 do roku 1989 předvedla názorně,jak to myslí s lidmi dobře.Ať už u nás,v Maďarsku nebo vůbec celé SSSR..Ne dík,než znova tohle,tak raději emigrace.

    já to vidím fakt na fiasko...
    prostě COSI, bez významu...

    nikdo nedostane nadpoloviční většinu, proto nastanou hádky, strkanice a vznikne děsnej paskvil a volby budou zaaaaaaaas, znoooovu....
    Sobotka to asi fakt vyhraje... ale umíte si představit v jedné místnosti Sobotku s Babišem, jak se mají na něčem konstruktivně dohodnout???
    a možná opravdu nám předvede p. Sobotka po volbách ještě lepší scénu, jako tehdy předvedl p. Paroubek.... ostatně- p. prezident má s ČSSD ještě staré účty, tak se máme na co těšit....
    veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto ne nadarmo mi jeden bývalý poslanec nedávno říkal, že to tu balí, vše prodává, a "mizí" do zahraničí mimo Evropu.Když se ho ptám proč, záhadně mi odpoví, že tu nebyla už víc jak 60 (přesně 68) let válka. A že něco ví, něco tuší. Víc neprozradil.

      Vymazat
    2. Sobotkův "karieristický slizoun" jej na celé čáře dehonestoval jako příštího nového politického vůdce ! Může si za to sám, že prohrává pod falešnou vlajkou !

      Vymazat
    3. "Sobotka má strach,napřed blbě kecá s kým udělá a s kým neudělá koalici a teď se diví. Mnoho voličů mu z tohoto důvodu nevěří."

      Proto - NEVOLIT, NEVOLIT, NEVOLIT - a již NIKDY TU HRU S NIMI NEHRÁT !
      Pokud to neuděláme, prodloužíme si tu pekelnouz agonii o další 4 roky, a vám se snad chce znovu tak dlouhou dobu živořit a žít v uměle udržované bídě a existenční nejistotě ?! V čem jsme pak odlišní od vězně, jenž čeká 20 let každý den ve své cele na popravu !

      Vymazat
  33. Krátce před volbami ještě dojde v médiích na základě preferencí z průzkumu k záměrnému špinění těch,kteří by mohli ohrozit moc ODS a TOP. Pavel.

    OdpovědětVymazat
  34. opět z novinkové diskuse:
    Jaroslav Effenberk, Praha
    Neděle, 20.října 2013, 11:49:01 | Souhlasím | Nesouhlasím | -6
    "Ondřej Mohelnický, Karlovy Vary
    Neděle, 20.října 2013, 11:38:17 |
    Souhlasím |
    Nesouhlasím |
    Nahlásit |
    -3

    Jindřich Poulík, Rýmařov
    Neděle, 20.října 2013, 11:34:51 |

    Sobotka má strach,napřed blbě kecá s kým udělá a s kým neudělá koalici a teď se diví. Mnoho voličů mu z tohoto důvodu nevěří.
    Volte KSČM,tam je jistota.Neslibují nesplnitelné!Nederou se o koryta.
    ============================================================

    Komunista Miroslav Štěpán 19.10.2013:
    KSČM nepřipadá v úvahu. Jejich pozice se mi jeví falešná. Oni říkají, že nejsou komunistickou stranou, že jsou moderní stranou, ale protože vědí, že se slůvkem »komunistická« je to dobrý byznys, tak ty hlasy dostávají právě za něj. A taky za minulost. Tam jsou lidi, kteří neměli nic na starosti, nic nedokázali. Až je úsměvné, když říkají, že nemají žádné korupční kauzy. No z čeho by je měli, když nic nedělají?“"

    Štěpán je zná dobře a celkem to vystihl. V KSČM zůstali jen ti nešikovní,líní a neschopní, kteří nebyli sto využít svých postavení a kontaktů budovaných léta za socialismu a tuto obrovskou výhodu ekonomicky i politicky zpeněžit. Takže dnes k spokojenému vegetu v parlamentu lídrům KSČM stačí jeji gerontní členská základna a těch 10-15% zoufalců, kteří je ještě volí.
    .-))))))))))))))))))))))))
    veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, a ti šikovní, schopní kteří nebyli líni využít svých kontaktů a postavení tento stát vykradli a se svých spoluobčanů nadělali na věky zadlužené otroky. Nemyslím si, že současná KSČM leze do parlamentu jen pro spokojený veget. Jejich čas přijde. Ale nejdřív si musí většina dělnictva projít peklem ranného kapitalismu, kdy nebudou vědět co dají svým dětem ráno k jídlu a pan domácí s jitrnicí v hubě je přijde vyhodit ze svého bytu, protože už nemají na nájem. Až Bakala nechá střílet do dělníku jako kdysi, pak se možná v leckomu rozsvítí v kotrbě a položí si otázku: Proč já vlastně celou dobu volil pravicové strany když jsem proletář, který žije od vejplaty k vejplatě a mockrát jsem za práci nedostal ani korunu?

      Vymazat
    2. Jojo, do dělníků nechal střílet už tatíček Franc Josef ve svárovské stávce ! A to o něm neustále učíme, jaký to byl na monarchu demokrat a lidumil !

      Vymazat
    3. je to správný uvažování.., ale ne až tak správný....mezi lidmi je třeba více smíru a sociálnosti... vzájemnosti....
      TO NÁM ŽÁDNÁ STRANA NEDÁ...., NEZAJISTÍ...
      Téměř každý člověk z tohoto systému kořistí, co může..... prostě bere to, k čemu se dostane....u mě v práci se furt ztrácejí tužky, moje šéfová je z toho furt naštvaná, protože je kupuje ze svého... ppřitom všichni jsme OSVČ...
      tohle jsem uvedla jako blbost, ale takhle funguje celý tento stát.... Holt jsme v tom vyrostli, že všechno bylo všech.... Ale copak si nepamatujete, jak vypadala naše města??, vesnice??, obchody, ulice, .....??? Všechno bylo šedý, špinavý, nikomu nic nepatřilo a když jste ráno přišli do práce, možná jste na šatně proseděli půl dne....
      Lidi, tahle sametovka přijít musela, protože socialismus vyčerpal svý zdroje..., už by to dál neudrželi...V r. 68 do nás Rusové stříleli, co myslíte, kdyby to nebylo v plánu, stříleli by v 89 zas.... vždyt jich tady bylo hodně... takže kdyby to byla Vůle lidu, zasáhli by... když jsem byla puberťák, viděla jsem ruskou kolonu, jak projíždí Zábřehem.... byla hrozně dlouhá a nějakýmu chlapovi se nechtělo čekat a vlezl jim do dráhy.. myslel si, že ONI zastaví...ale oni na něj najeli a přejeli mu nohy. shodou okolností jsem byla v blízké poliklinice a lidi ho tam dotáhli, posadili na pojízdné křeslo v plné čekárně a doktor ho ošetřil jako úplně posledního... na to jsem si tehdy počkala... ten člověk byl přeci narušitel režimu a podle toho s ním naložili...
      tak tohle vy chcete, aby tady bylo zas??,
      jak se tento režim zachoval v Kambodži s Rudými Kméry - spáchal genocidu na vlastním národě, protože spousta lidí nesouhlasila...Prominte, přečtěte si komunistický manifest od marxe a main kampf od hitlera a pochopíte....., jak se shodují....
      neříkám, že se ted máme fajn, to vůbec ne... Ale komunisti tady už byli a kdyby tehdy lidi byli tak spokojení, tak by v 89 nikdo do ulic nešel, nemyslíte??
      Víte, je lehké ukazovat na něčí chyby a sám své chyby skrývat...

      Tahle společnost se osvobodí v momentě, kdy si lidé budou schopni přiznat svoji vinu.. uvědomte si, kolik znáte lidí, co tohle dokážou....

      ale svět se velmi rychle mění a já v tohle věřím....Věřím, že zvítězí láska nad nenávistí, čest nad podlostí, rozum nad blbostí....

      Jsme na konci... komunisti nás nezachrání.. Nezachrání nás žádná strana, ani Brusel.... Zachráníme se pouze my sami... vybereme mezi sebou ty nejschopnější ze schopných a ti budou řídit plánovitě náš rozkvět. Tihle nebudou zatíženi žádnými politickými stranami, protože ty jsou naprosto zbytečné a stejně časem zaniknou... Budou to lidé velmi vzdělaní, zkušení, odpovědní a navíc musejí mít velké charisma....
      Už jsou lidé, kteří vidí či fotí auru člověka, takže žádný dareba by se neměl na tento post dostat a opětovně tak využívat svého postavení.......

      MUSÍME ZAČÍT JEDNAT U SEBE A TO OSOBNÍ PŘEMĚNOU NA ČLOVĚKA CO NEJČISTŠÍCH VLASTNOSTÍ... .JE TO VŮBEC MOŽNÉ..????
      JAK POTOM CHCETE ŽÍT VE SPOLEČNOSTI, KTERÁ JE TAKOVÁ..., PĚKNÁ??? .KDO VÁS OBKLOPUJE??? ZLODĚJI TUŽEK, NEBO LÁSKYPLNÍ LIDÉ, CO BY SE KVŮLI VÁM ROZKRÁJELI???
      A CO UDĚLÁTE VY PRO NĚ???
      NABÍDNETE JIM LÁSKYPLNOU OCHOTU??
      NEBO JE ZAS TVRDĚ bez vysvětlení ODMÍTNETE???

      vše v dobrém
      veronika

      PS: Nemyslela jsem to ve zlém, ale jak můžeme žít v krásné společnosti, když ji nevytváříme krásnou... Ono všechno se vším souvisí....
      Takže není jen reforma státního aparátu, ale i nás samotných... Jinak to nejde....
      Do bílý barvy když kápneš kapku černý tuše, už není zářivě bílá....

      Vymazat
  35. Myslím, že lidé měli dosti času se poučit, že volby a vůbec volební systém je velkým nesmyslem,paskvilem,marasmem který hrastka lidí(magorů) využívá jen pro svoje obohacení a moc.Výborný prostředek jak rozdělit, rozštěpit společnost, jak vytvořit větší chaos a jak pokračovat v ožebračování skutečně pracujích, vytvářející skutečné hodnoty. Občané by si tedy měli říci konečně dost, volit nepůjdem a už nebudem těmi ovcemi, kterým postačí chléb a hry.Tento zlořácký pseudosystém, co je tu uměle nastaven a všemi možnými prostředky udržován při životě, by ztratil jeden ze základních manipulačních pilířů temných. Lidé by konečně mohli začít vytvářet zcela odlišnou formu skutečné demokracie.Ale chápu, že ještě řada lidí je s prominutím zhnilých vůbec nějaké takové radikální myšlenky přijmout a hlavně zrealizovat. No hold bude to pro nás hodně tvrdé, jak vidno ještě si musíme hodně natlouct nosánky.Snad až budem skutečně na dně, jako stát a jednotlivci, tak snad se semknem a učiníme změnu v sobě a změnu společnosti, pokud však již nebude pozdě.Tak přeji dobrou volbu, já půjdu volit procházku do lesíka a meditaci za láskyplnější a spravedlivější svět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro Anonymní 21:50. A vy si myslíte, že pokud by lidé nevolili, tak by se něco změnilo ? Že by bylo možné tímto způsobem vytvářet odlišnou formu skutečné demokracie, jak píšete ? Rád bych s tím vším souhlasil, ale právě tímto způsobem, by se nezměnilo vůbec nic, vše by zůstalo v těchto kolejích. K popisované změně je nutná i změna některých zákonů, volebního systému a naprosto jiný směr. Kdyby existovala jiná varianta změny, než volby, tak by se jistě stala velkým tématem i tohoto blogu

      Vymazat
    2. Zkuste jen připustit tu myšlenku... nikdo k volbám nepůjde, co bude následovat...:-)
      Hezký den. Marcel

      Vymazat
    3. Myslíte, že lidé potřebují zákony, které vymyslí právě ti, kteří se nám snaží diktovat a ubližovat?Nikoli...Základní zákony, či spíše rady, které již byli před tisíci lety napsány by se měli dodržovat a hlavně žít. Pokud nebudem prožívat a respektovat základní Boží zákony, tak nikdy se lidstvo jako celek nevyhrabem z té propasti.Žádné vlády,politiky, žádné náboženství,hodnostáře apod.nepotřebujem.Co více může být jasné, než tento fakt, po tisíciletí mnohokrát potvrzen.Ale myslím a pevně doufám, že brzy k tomu každý dozraje, a nějakým hloupoučkým volbičkám se jen vysmějem....

      Vymazat
    4. Velmi dobrý nápad, volím stejně, procházka k Oční studánce na vodu a milý souznící pobyt v přírodě. Mirek

      Vymazat
    5. Přesně ! NEVOLIT NIKOHO ! MY TU V ČR UŽ NIKOHO Z VÁS NECHCEME ! nEDÁME VÁM ŽÁDNÝ HLAS, ŽÁDNÝ MANDÁT, A PAKUJTE SE Z TÉTO VÁMI ROZVRÁCENÉ A ROZKRADENÉ ZEMĚ.
      Naši předkové na zrádce, kolaboranty a další darmožrouty, používali trest tzv.věčného exilu. To znamená, že takoví lidé byli násilím (když to nešlo dobrovolně) vyvedeni ze Země (asi tak jako kdysi Němci při odsunu po válce jen s asi 15ti kg zavazadel a víc nic !), a pod trestem smrti se nesměli do země již nikdy vrátit !

      Vymazat
    6. Podařilo se těm darebákům téměř zcela přerušit a umlčet paměťi předků, a proto tu mohla vzniknout taková zkáza ! Lidé, rozpomeňte se skrze své statečné předky, jak bránili svou zemi a svou svobodu, a jděte v jejich stopách, pokud nechcete skončit jako skuteční otroci bez práv a svobod !

      Vymazat
  36. Odpovědi
    1. Jen zoufalci nebo drzí provokatéři se uchylují k podobným výkřikům

      Vymazat
  37. Jo, jo, hlava je děsně chytrá kalkulačka, má velký strach,aby ego neumrelo, tak tu máme opět jejich oblíbenou hru na „VOLBY“. Ty největší hlavinky se snaží vytvořit pocit, že je pouze na vás koho si vyberete, proto vám dají vždy tak ochotně vybrat, naprosto úžasný tah…. . Jen zapomněli říct, že je to naprosto v jejich režii , protože pro „ LIDI“ se nic nemění. Víte proč????? Účelem hry je zabavit lidi, drobnými požitky na které je chtějí nalákat a pak už jen opět hrát tu idiotskou hru dál. Pokud se lidstvo nezbaví finančního hodnotícího systému, bude toto utrpení lidí i planety jen dál a dál pokračovat, alibistickými hrami na VOLBY ?? Hlava-kalkulačka má svůj úžasný software na utrpení, zapomeňte na to, že by dovolilo srdci, aby se mohlo napojit na univerzální lásku a moudrost, která by dovolila lidem v nich pokoj, mír, lásku, odpuštění a sdílení. Oni chtějí, abychom se každý báli o vlastní přežití, odděleni jeden od druhého a ani ve snu nás nenapadlo starat se o sebe vzájemně, jako společenstvo, protože oni vědí, že v ten moment by navždycky skončili a už žádná moc, utrpení, plýtvání, drancování, všemu by byl rázem konec. Inu je jen na nás promluvit si se svým strachem, a zjistit , jestli jsme připraveni osvobodit své srdce , nebo zůstat u učení strachem skrze utrpení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, stále s námi hrají elity, ať již ofociálně známé či skrytě působící dokola tu stejnou hru.A lidé??? Žalostný stav malověrných zabedněnců.Je pravda, že hrstka lidí se probouzí a nechtějí hrát tu špinavou hru, stále však drtivá většina občanů svorně přijímá co jim je rafinovaně diktováno a podstrkováno.A volby...? zcela nic neřešící šaškárna, jež spíše více prohlubuje bahýnko do kterého se propadáme...no snad to jsou již volby poslední....

      Vymazat
    2. Poslední volby ? Poslední válka ? Poslední čas ? Něco mi to silně připomíná, vám ne ?

      Vymazat
    3. Ano tušíte dobře, přijde změna a vypadá to dle současného stavu společnosti a myšlení lidí, že to hodně zabolí, škoda že si to samotní moc neulehčujem...ale vše dobře dopadne, jsme duše a stále se vyvyjíme a tahle doba je pro nás velkou školou a já osobně bych chtěl postoupit do dalšího ročníku

      Vymazat
    4. A jak to bývá v téhle republice zvykem, kdo má nejvíce bilboardů a propagačních letáčků, ten vyhrává.Bravo občané opět jste nezklamaly..... po volbách nebude čas , tak tato slova si dovoluji pronést už předem
      Přeji další hezké čtyři roky dřiny a odříkání a neostýchejte si zanadávat u televize či v hospodě u píva.

      Vymazat
    5. Koho tedy volit, hm?Co tak toho Pepu Krásnýho, ten se dobře obléká a má dobrej sestřih nebo Frantu Bohatého má spousty peněz, ten by už přeci nemusel nic rozkrádat a jistě by ze svého tučného poslaneckého platu dával i nemohoucím, taky třeba dobrá volba Toničku Zelenou, ta má hezké..... kolektory na zahrádce...nebo pana Spícího ten je tak šarmantní a roztomilej a jak hezkyiii šišlá ši, zkrátka je těžké si vybrat koho zvolit z těchto kvalitních kandidátů.....ještě tam je teda jeden, tedkom nevím to jméno , že prej dá lidem práci, zkvalitní zdravotnictví,silnice... pak ještě že ví jak zatočit s tou korupcí a nefachčenkama, jak oddlužit stát....ale jak se jmenuje... joo už vím Otík Slíbil, tak to je borec, ten má můj hlas:-)

      Vymazat
  38. Dosti naivní představa o politické scéně. Zvláště zábavné s tím Babišem... No jistě, volte oligarchu, který ovládá naše potraviny a kterému platíme výpalné z každého litru pohonné hmoty....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak to ten Babiš prej dělá???
      třeba družstvu prodá cosi za třeba 5mega, ale oni maj jen 3... a nejsou schopni splácet...
      a dluží mu...
      tak je prostě milosrdně koupí.....a zbaví je nadobro starostí....
      takto k tomu přišel....
      ten je ale šikovnej...
      prostě sliby, sliby,... a hlavně zisk
      vždyt se k nám chová stejně , jako k těm zemědělcům...
      ach jooo
      jak mu můžou lidi věřit....
      veronika

      Vymazat
    2. Protože už nejsou jen ustrašené ovce ale ještě tupější telata. A telata, jak víme, jsou určena k porážce.

      Vymazat
  39. PS: KDYBY MOHLY VOLBY COKOLI ZMĚNIT, DÁVNO BY JE ZAKÁZALI...
    nemyslíte....?????

    mnoho lidí ještě neprozřelo, tak tam půjdou s nadějí cosi změnit...
    je to jako s trikem, který je o 10 velikostí menší... Ale Vy jej přes to obarvíte v Duze s nadějí, že jej třebas jednou oblečete. Ale nosili jste je ve 12 a ted je Vám 40... Dle mě jsou volby stejným nesmyslem....
    JÁ CHCI KVALITNÍ JÍDLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    JÁ CHCI KVALITNÍ ŠATY, BOTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    JÁ CHCI STŘECHU NAD HLAVOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ABY TO BYLO DOSTUPNÉ VŠEM, ZCELA VŠEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ABYCHOM TADY MĚLI SVOBODU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ABYCHOM SI MOHLI ZASADIT VLASTNÍ SEMÍNKO, ABYCHOM MOHLI MÍT VLASTNÍ ZAHRÁDKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ABY SE ZKVALITNILA A ZPŘÍSNILA VÝUKA VE ŠKOLÁCH!!!!!!!!!!
    LOGICKÉ MYŠLENÍ UŽ VE ŠKOLKÁCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    CO CHCETE .................VY.................????

    JÁ CHCI REFORMU SPOLEČNOSTI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    OD ZÁKLADŮŮŮŮ !!!!!!!!!!!!!!!!!

    POKUD VÁM ODPADÁVÁ NA BOTECH PODRÁŽKA, A VY MÁTE ODŘENÝ NOHY, ŽE POMALU NEMŮŽETE JÍT, A PŘITOM SI MŮŽETE DOVOLIT POŘÍDIT NOVÉ, LEPŠÍ..., TAK MI UKAŽTE NĚKOHO, KDO TY KŘÁPY BUDE FURT DOKOLA LEPIT...., voliči..., hmm,??!!
    :-)))))))))))))))))))))))))))
    veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč reformu? Současný politický systém výborně funguje třeba v zemích severní evropy.

      Takže by to chtělo spíš vyměnit voliče.

      D.K.

      Vymazat
  40. Ahojte :-)

    k volbám nejdu, nejdeme :-) Kdyby volby mohly něco změnit, zakázali by je :-)

    s láskou
    sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Překvapivé odhalení, že ? Oni to ví už nejméně 23 let, a proto to dělají stále dokola, protože to na nás funguje stále dobře !

      Vymazat
  41. Děkuju za zajímavý náhled do lidské omezenosti. Člověk pak snadněji chápe, proč Česko posledních minimálně 15 let volí tak jak volí.

    Já si takové myšlenkové pochody (jako jsou ty Ing. Richarda Krejčího) vysvětluju tím, že člověk se snaží komplikované systémy vidět ve zjednodušeném modelu. A snaží se nalézt jednoduché řešení (a tím je i nalezení toho "špatného" nebo "dobrého" politika).
    To je určitě správný přístup pokud chci pochopit principy na jakých funguje počítač nebo spalovací motor, ale určitě to není vhodný přístup pokud chci pochopit českou politickou scénu.

    Ing. Richard Krejčí potřeboval identifikovat dobro a zlo:

    tím zlem se v jeho myšlenkách staly ODS a TOP:
    jeho neschopnost objektivního myšlení dokládá už to, že si myslí, že Nečas s Kalouskem dokáží "nařídit médiím a soudcům, co si máme myslet" (např. o Vítu Bártovi);
    Pan Krejčí má pravdu, že za vlády ODS a TOP se ve státním aparátu kradlo; kradlo se asi tak stejně, jako v době všech předchozích vlád, a asi tak stejně, jako se krade na místních nebo krajských úrovních.
    Současně ale nevidí, že právě za poslední vlády ODS a TOP došlo pozitivním událostem, které v polistopadové politice asi nemají obdoby: dva politici ODS se postavili proti korupčním systémům, které využívali mimo jiné právě jejjich spolustraníci z řad ODS:
    - Jiří Pospíšil vystrnadil státní zástupce napojené na politiky a kmotry a připravil systém nezávislých státních zastupitelství;
    - pražský exprimátor Bohuslav Svoboda se postavil korupčnímu systému v Praze, do kterého byli zapojeni jeho nejbližší spolupracovníci.

    dobrem jsou z pohledu pana Krejčího Andrej Babiš a Tomio Okamura
    Přitom Andrej Babiš je vzhledem ke svým vazbám na politiky a "výhodným" privatizacím asi tak stejně důvěryhodný jako Gross s Dalíkem: všichni tři mají společné i to, že jsou z pohledu českých soudů zcela bezúhonní.
    Tomio Okamura kromě populistických frází nikdy neřekl, kam vlastně chce jeho Úsvit politicky směřovat. A navrhuje nejasně definované změny českého politického systému, o kterých není jasné, jak by vůbec mohly fungovat.

    Abych to shrnul:
    Všechny politické strany mají své tmavé stránky a své světlé stránky. Je to dáno už tím, že strany se skládají z jednotlivců, a je statisticky nemožné, aby jedna strana byla tvořena samými zločinci a druhá samými lidumily. Proto např. v ODS mohou koexistovat pánové Pavel Bém a Aleš Řebíček, o kterých si na 99% myslím, že ve státní správě kradli, a současně Jiří Pospíšil a Bohuslav Svoboda.
    Kdo světlé/tmavé stránky jednotlivých politických stran nechce vidět, sám sebe manipuluje. A takových voličů je bohužel u nás většina.

    D.K.

    OdpovědětVymazat
  42. Hodně slabý text. Vtipy nucené, až zbytečně vulgární. Prostě všechno je špatně a hotovo...
    Velká nuda při čtění...

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.