Stránky

25. října 2013

Tak přece volím, a to Změnu

Včera při čekání na úřadě mi byla dlouhá chvíle, a protože mi předtím náhodou dali do ruky obálku volebních lístků na doručení babičce, tak si říkám, když nemám co dělat, přece jen se podívám na ten výběr, i když se mi ani volit nechce, jak už tu na blogu bylo psáno. 

Co lístek, to nuda nuda šeď šeď, až mě upoutala Změna (ani mi nebylo známo, že existuje). Hele, tady je pár lidí, co znám, to by mohla být fakt aspoň nějaká změna ... A dnes ráno otevřu mail a je zde dopis od Kamaly, která kandiduje za Změnu v JČ, a jak ji tak z korespondence znám, určitě jde to toho naplno ... 

To byla už druhá "náhoda" za sebou, která mě orientuje ke Změně, takže jo, budu volit Změnu a těch lidí si moc vážím za ochotu se angažovat, protože věřím, že do toho jdou opravdu nezištně. I ta Táňa je tam na pravém místě ...

Od Kamaly:

Přátelé,
            Ráda bych využila poslední možnosti a informovala vás o mém osobním postoji k letošním volbám. Ani nevím, jak se to stalo, ale po úvahách, koho volit a jak pomoci zformovat tým lidí přemýšlejících srdcem v politice, jsem nakonec sama vstoupila do Klíčového hnutí (Táňa Fisherová), abych jej podpořila. Nakonec se naše hnutí spojilo s politickým hnutím Změna, pod kterým celorepublikově kandidujeme. Možná jste si nás všimli v některých debatách na ČT či v tisku…


Prosím, dejte si trochu práce a podívejte se na web Změny: www.zmena.cz ; www.facebook.com/JihoceskaZmena ;http://www.youtube.com/watch?v=JS9XWZZsw0Y
            A proč podporuji hnutí Změna? Abych nepsala jen za sebe, zde dopis od jiného příznivce Změny, který plně vystihuje i můj náhled:

            …Hnutí Změna není založeno na stranicko ideovém principu jako strany, které známe, ale na principu občansky lidském. Spojuje levicově i pravicově smýšlející lidi, ekology i ekonomy, liberály i konzervativce. Jejich jednotící ideou je potřeba systémové změny v české politice. Hnutí Změna je založeno na síti aktivních občanů, kteří politiku vnímají jako službu, nikoli jako zdroj moci či majetku, na lidech, kteří už ve službě veřejnosti něco dokázali. Poměr žen a mužů na kandidátkách je 50/50, toto prosazujeme i v politice. (pozn. Kamala)
            …Hnutí Změna má výbornou a přitom děsivou zkušenost z Liberce. Změna tam vyhrála komunální volby, získala post primátora a nekompromisně likvidovala korupci. Po několika měsících této iniciativy se proti nim spojili zástupci “osvědčených“ stran ODS, TOP 09, ČSSD i KSČM a jednohlasně vypověděli koaliční smlouvu. Odvolali primátora a obnovili korupční systém, v němž se veřejné peníze vynakládají tam, odkud se nejvíc vrací zpátky do peněženek stranických funkcionářů, jejich příbuzných a lidem na ně napojených.
            Rozhodne zas nevědomost?
            Když jsem se ptal známých kdo a proč koho volí, uvědomil jsem si šokující skutečnost: U nás volí nevědomost. Většinou volíme strany, protože je moc neznáme. Když se o svém favoritu dozvíme víc, už jej volit nechceme. S hnutím Změna máme opačnou zkušenost. Čím víc se o něm dozvídáme, tím větší je naše potřeba je podpořit.
            A co preference?
            V komunálních volbách na Liberecku preference v médiích Změně nedávaly naději. Přitom zvítězili. …Takzvaně nezávislá média se svými takzvaně nezávislými průzkumy preferencí dokážou hodně ovlivňovat naše rozhodnutí. Je jenom nás, jestli jim to dovolíme.
            Můžeme svým jedním hlasem něco změnit?
            Možná bude náš hlas právě tím který rozhodne, zda-li se čestní lidé dostanou do sněmovny. A jestli Vám jeden hlas připadá málo, tak se podělte o tom co víte s dalšími. Ti to zase předají dál a váš hlas se tak může mnohokrát znásobit.
            Přeji dobrý den a dobrou volbu
            Váš Michal     ….a Aleš Bílý, Míša Cinková, a další

A za sebe Kamala



161 komentářů:

  1. Orgo,mě to tak mrzí,ale na tohle ti musím reagovat....ta Změna, je špatně, kdyby jsi více pátral,tak víš co jsou zač a zjistíš, že jsi úplně "mimo",škoda...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A v čom je Orgo mimo? Změna je asi špatně, pre ODS, TOP 09, ČSSD,KSČM a iné zastaralé štruktúry určite. A Vy patríte ku ktorej z tých posledne menovaných strán? :o)

      Vymazat
    2. Máte pravdu, Orgo těžce přestřelil, protože Změna je sestrou Okamurova Úsvitu, a oba pak velcí kamarádi zednářů, kteří rovněž infiltrovali do ODS a TOP 09. Zvláště pan Korytář a paní Šárka Zimová-Dostálová by měli co říci na téma Změna a zednáři ! Lidi, proberte se, a důkladně lustrujte všechno, co se vám k volbám nabízí a podbízí ! Víte přece už, že smějící se bestie se tváří vždycky jako nejlepší kamarádi !

      Vymazat
    3. Správně, zednáře a jejich přátele NEVOLIT ! Nebo se dočkáte znovu totáče cobydup ! Abyste byli v obraze, tak mezi ně patří : ODS, TOP 09, Změna, Úsvit, ANO, Halvu vzhůru, Suverenita, Lev 21, Koruna Česká, Strana zelených a ČSSD. U Strany svobodných občanů to není tak jisté. Zůstávají tedy jen KDU-ČSL, Strana Soukromníků ČR, Česká pirátská strana, Strana Práv Občanů Zemanovci, Dělnická strana sociální spravedlnosti a KS Čech a Moravy. Ale ani u nich naprostá čistota není průkazná. Snad těchto posledních lze použít, jinou volbu nám volby nedaly !

      Vymazat
    4. Vedoucí síly se ukázaly a vyprofilovaly před superdebatou "české" televize.
      Mirek
      http://www.ac24.cz/zpravy-z-domova/2939-pirati-a-svobodni-vzali-utokem-predvolebni-superdebatu

      Vymazat
    5. děkujeme všem neprobuzeným že podporují temnotu !

      Vymazat
    6. Však taky brzy za to dostanou zaslouženou odměnu a budou při ní skřípat zubama i nehtama. Zřejmě přehlédli a přeslechli, co jim pán temnot vzkazuje : milujte mě jako já vás nenávidím !

      Vymazat
  2. To je jaksi můj úděl být pořád mimo, celý tento blog je taky mimo (:-))).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale Orgo, nebuď tak senilní, vždyť to ještě nemáš zapotřebí ! Nepropadej pocitům, ale zdravému rozumu. Změnu by Ti Ivanka také určitě nedoporučila !

      Vymazat
    2. Jestli to vypadalo, že si stěžuju, že jsem mimo, tak to sorry. To mě právě děsně baví, že jsem mimo (hlavní proud) (:-)))

      To mně je jedno, co Ivanka. Když budu volit Změnu, cítím čistý svědomí. Změna je ostatně moje krevní skupina, strana bílých mágů, nic lepšího tu na tomto světě ani nejde mít. Strana pokorných zatím ještě není, tu budem mít až v 5D (:-)))

      Vymazat
    3. Anonymní 14:34: Ty chytráku se "zdravým rozumem", padej laskavě radit jinam.

      Vymazat
    4. Orgo, tos trefil, že za Změnou jsou mágové, ale ne rozhodně bílí, to ti nějak uniklo.

      Vymazat
    5. Pro Anonymní 25. října 2013 18:18

      Ale,ale,ale někdo vám rozšlapal bábovičky ?

      Vymazat
    6. tak jo zas si proste skončil tam kde vždy a to v manipulaci s lidma,njn čas se krati,a zlo zdechne,a zly s nim,na vždy tak slubene jest rok 2014 je tu,co by dub,


      snad ti ta manipulace stoji za ty prachy len by mne zajimalo jak si to sam pred sebu ospravedlnuješ že je zla doba alebo jak?

      Vymazat
    7. Orgo nějak jsem si nevšiml že by CB a jeho okolí byly v Mimoni.

      Vymazat
    8. Pro Anonymní 29. října 2013 18:37
      Zajímalo by mě, kde jste vzal ten rok 2014 ? Datum našeho konce nezná ani Syn, ale pouze Otec. A až to Otec oznámí Synovi, pak nastane Jeho druhý příchod mezi nás na Zem. Takže tu nebulíkujte lidi vašimi výmysly ! Jistě máte zaručeně pravé zdroje že, nebo se pletu ?

      Vymazat
  3. Orgo,
    máš svůj názor - svoje srdce, jak ti ukazuje tak čiň. Vážím si tě.
    Tom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, na tak kvalitním webu dát do diskuze svůj názor je velmi zajimavé. Osobně bych to já nedokázal. Proto si vážím Orgoneta, že si stojí za svým.
      Mirek

      Vymazat
    2. bože mouj bože,však je za to platenej,aj ty si za teto kecy placenej?

      Vymazat
    3. Divili byste se, kolik konspiračních kecálků tuto nechutnou temnou práci dělá jen z pouhého vlasního přesvědčení, příslušnosti k tajným temnářským sektám nebo dokonce z pouhé domýšlivosti a škodolibosti ! Jako šafránu se tu prezentují opravdu světlé duše, díky nimž může být Orgo tím, čím je ! No, uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál.

      Vymazat
  4. Taky volím Změnu a považuju za ten nejlepší nápad. A vím o dalších.
    Rúžena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to si rád přečtu o jakých dalších výtečnících mezi politic.stranami něco úžasného pro nás voliče víte

      Vymazat
  5. Jasně další havlisticko-satanistický spolek více petrabostlova.wordpress.cz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně úder do černého, zvláště ten termím - havlisticko-satanistický spolek. Opravdu si myslíte, že na naší politické scéně lze najít nějaký subjekt, který není havlisty, zednáři a satanisty dobře ošetřen ?! Naše zotročení ja tak hluboké, že si to ani v nejdivočejší představě normálně myslící občan ani nedokáže připustit. A v tom spočívá naše tragédie. Toto dokud lidé svými postoji, myšlenkami a činy neprolomí, žádná skutečná změna k nápravě současného stavu věcí NEBUDE !

      Vymazat
    2. Máte chybu v odkazu. Na konci má být místo wordpress.cz, wordpress.com.

      Vymazat
    3. To víte, šotek nikdy nespí

      Vymazat
    4. ano přesně takto se po Zemi šíří temnota ...

      Vymazat
    5. A nejenom temnota přidejte zlo násilí a ničení co Bůh a lidé tvoří satan se se svými černoslužebníky snaží bořit kazit a ničit.

      Vymazat
  6. Tak se mi ten Orgonet zdá napaden nějakým "manipulátorem". Většina obsahu Orgonetu je o přijetí moci sama nad sebou a že v hloubi duše má člověk řešení na všechny životní situace. Kde se vzal, tu se vzal agitační text pro předání osobní odpovědnosti někomu "tam nahoře"...?!? Pokud ovšem mnohaletá destruktivní zkušenost s volbami lidem nestačí, tak hurá do dalšího doufání v lepší zítřky...
    Jen tak k zamyšlení. Může mi už někdo prozradit, jak si v této hře na volby může volič osobně ověřit výsledky? Někam přijít a mít aspoň možnost si to přepočítat? Připadá mi to jako s těmi daněmi. "Posílej peníze a oni s nimi něco udělají, diskuse vyloučena." Výsledek lze vidět všude kolem nás... Dokud se bude někdo ještě pokoušet řídit 10 mil. lidí z "centrálního mozku lidstva" či vrcholku pyramidy. Vždy to bude útlak jedné skupiny na úkor druhé. Až lidem dojde, že komunitní sebe organizování a vzájemná spolupráce komunit (včetně lokálních měn) může jedincům přinést osobní prosperitu, tak se to někam pohne. Život je nádherná zkušenost, především když vím, že vše můžu kdykoliv změnit, pokud pochopím sebe sama. Děkuji za ten dar. Závěrem všem přeji poučné volby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu odpovědnost ale často musíme v životě předávat někomu jinému, neb sami vše dělat nemůžeme. Třeba se musíte chca nechca spolehnout na zubaře, lékaře, učitele, automechanika, atd. atd. ... A někdo je dokonce úplně bezmocný a odkázaný na něčí pomoc úplně se vším ... takže mu zbývá jedině pokora (:-)...

      Vymazat
    2. "Guinejský záliv" jistě jásá, jak se mu daří OrgoNeta "modelovat" podle svých kritérií...

      Vymazat
    3. Milý Orgonete,
      sám cítíš,že lpění na starém a nefunkčním už ti nic nedává a jen tě to strhává do starých negativních vzorců a ty už víš,co si tím blokuješ.Něco starého končí a něco zase začíná a nelpět na starém,to chce odvahu,spojenou s pokorou.Vždy se najde důvod vidět v tom to dobré a člověka to opět posune a svého navigátora už máš v sobě.
      S láskou Jarmila

      Vymazat
    4. Pro Anonymní 25. října 2013 10:21

      Taky mi přijde, že je OrgoNet napaden nějakým "manipulátorem". Co v poslední době píše, se čte přímo neuvěřitelně.

      Vymazat
  7. Moje volba: NEVOLIT
    - svoji NEvolbou již nepodporuji zastaralý 3D systém řízení (založen a lži, ovládání ...)
    - svoji NEvolbou zůstávám svobodný -> NEpředávám ani se NEzbavuji odpovědnosti za svůj osud (spirituálně a energeticky)
    - svoji NE volbou zůstávám jenom nestranným pozorovatelem - nedávám systému energii on mi ji také nebere -neovlivňuje moji realitu

    Logické argumenty:
    - jediný zdroj moci je občan (demokracie)
    - odevzdání naší moci (nemocným) lidem (politický systém)
    - neexistuje zpětná odpovědnost, kontrola a skládání účtů a odvolání neodpovědných během volebního období

    Připodobnění procesu voleb:
    V soudním sporu si zvolím svého právního zástupce, ten však po celou dobu hned po svém "zvolení" pracuje pro svoje zájmy a zájmy protistrany. Připomínám, že svého "právního zástupce" nemáš možnost (právo) odvolat ať dělá, co dělá po celou dobu procesu (volebního období).

    Přejí Vám všem, šťastnou volbu z plného naplnění vašich přání a očekávání.

    Standa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Houby - hrajete si na čistého. Podporujete ty, kteří nechtějí lepší budoucnost. Větší problém bývá ne u agresora, ale u toho - kdo se na agresi dívá a i když může zastane se - nezůstane lhostejný.
      Odpovědnosti se zbavujete a to za spoluodpovědnost k vývoji celé společnosti.
      Svým n-terem se snažíte krýt a zajistit si alibi, ale Vaše duše na tohle prohlášení nehraje - jen rozum Vám to zbaští.
      Jste nestranným pozorovatelem? Doufám, že budete nestranný - až nebude mít vliv na svůj život. A stanete se jen pozorovatelem.

      Vymazat
    2. Správně síš, Stando ! Nevolit ani staré dinosaury ani nové chameleony, všechno je to jedna temná pakáž, sloužící chorobně jen svému mamonu a moci. Jedny přežraná prasata u koryt nahrazují další nenažraná prasta !

      Vymazat
    3. Pro Standu. Já bych velmi rád tuto variantu - nevolit schvaloval. Opravdu rád bych to celé ignoroval a nejlépe, kdyby to bylo i někde znát. Ale..... Nevolit v momentální situaci není řešení, protože nevolením pouze toleruji tento mafiánsko-destrukční systém, tím neudělám vůbec nic k zpřetrhání těchto vazeb na které občané a celý tento stát doplácí. Pokud ovšem člověk volit půjde má šanci přispět k takovému zpřetrhání. Podmínka je ovšem jasná, a řada komentujících to pod články, které se týkají voleb také napsala. Nevolit dosavadní parlamentní strany. A ten výběr nechat srdci......Honza.

      Vymazat
    4. Inspirace mé NEvolby:
      knihy od: Vadim Zeland - Ovlivnovani reality (1-3)

      PROSTOR VARIANT je první kniha z trilogie Ovlivňování reality, která pochází z dílny ruského autora Vadima Zelanda. Pojednává o velmi podivných a neobyčejných věcech, které působí natolik šokujícím dojmem, že se jim až nechce věřit Ale víra zde není ani zapotřebí – o všem se sami přesvědčíte. Připravte se pouze na to, že se vám po přečtení zhroutí váš dosavadní pohled na svět, na nějž jste zvyklí. Kniha totiž nastoluje ideje, které ohromují svou odvážností.


      Ovlivňování reality neboli Transurfing je pojmenování pro účinnou techniku, jež umožňuje tvořit věci, které se z běžného úhlu pohledu zdají neuskutečnitelné, a zejména dává moc ovlivňovat osud dle vlastního uvážení. Podstata transurfingu spočívá v modelu variant, jenž představuje zcela nový pohled na uspořádání našeho světa. V rukou držíte první stupeň transurfingu a první kroky mága. Člověk netuší, že to, co si přeje, nemusí dobývat, nýbrž že to může zkrátka dostat. Jestliže v sobě odhalíte schopnosti, o nichž jste dosud neměli ani tušení, zakusíte nevylíčitelné dojmy. Lze je přirovnat k pocitu z volného pádu – to, co se zdá být neuvěřitelné, má tak konsternující drzost proměnit se ve skutečnost, až se tají dech!

      http://www.ulozto.cz/x9XJx7u/vadim-zeland-ovlivnovani-reality-komplet-3-knihy-audio-a-txt-cz-rar

      Standa

      Vymazat
  8. Funy video: Volím pravici!
    http://a2larm.cz/2013/10/video-volim-pravici/

    To jenom pro odlehčení tak vážné situace. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Volím pravici, a proto od ní po zásluze dostanu brzo po palici :-)

      Vymazat
    2. Díky, pobavila jsem se :)

      Vymazat
    3. po přečtení příspěvků zjišťuji jaké množství pohledů na volby je, ani my se tady neshodneme, často ani někteří nejsou tolerantní vůči volbě někoho jiného...možná tento systém bude trvat tak dlouho, dokud se budeme chovat takto a možná ani nejde o to, koho volíme..jinak děkuji za počtení všem:) K.

      Vymazat
    4. Těm, co kandidují, jde o všechno, takže potřebují vyhrát. My jim sloužíme jen jako divadelní kulisy a kompars, nic víc.

      Vymazat
  9. taky nevím co volit, proč je ta strana změna špatná?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jste opravdu tak dětsky naivní, že si ani nedokážete zjistit, kdo za Změnou skutečně stojí ? Vy si opravdu myslíte, že politické strany zakládají tetky a strejcové z paneláku (jako řadoví občané) ? Pokud ano, pořivoláváte na sebe novou totalitu ještě brutálnější, než byly komunistické režimy 2.pol.20.stol. Pak se vám snad v lebeni cosi rozsvítí.
      Herec J.Sovák měl naprostou pravdu, když kdysi tvrdil, že "zkušenosti generací jsou nepřenositelné" !!!

      Vymazat
    2. Anonymní25. října 2013 14:56 ano takto se šíří temnota !!

      Vymazat
    3. A co je na tom temného ? Vy nerozeznáte černou od bílé ?

      Vymazat
  10. Já volím socialismus v dlouhodobém rozinotu jak řekl včera Filip:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani to není vhodný model společnosti hodný věku 21.století. Musí přijít něco naprosto nového, co sjednotí všechny dobré věci z dob minulých, a ty negativní navždy "odříznout" z reality tohoto světa. Jiná cesta dál nevede ! Vše ostatní vede k destrukci, zániku a globální smrti. Musíme ale napřed zbavit moci nemocných mocných !

      Vymazat
  11. Doporučuji poslechnouz až do konce : http://www.cestyksobe.cz/tomio-okamura-usvit-pro-cesky-narod-ad2954/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase jsou to je silná slova, a činy v nedohlednu. Kolikrát už jsme tyto slovní hrátky od roku 1989 absolovovali ? A vám to pořád nestačí. Vám se ještě stále dál musí utahovat opasek a smyčka kolem krku. Jen hlupák a dement může tančit s radostí na svém budoucím hrobě.

      Vymazat
  12. Vzpomínám si na období mého dětství, když mě otec nutil chodit do klavíru. Nechtěl jsem, ale musel. Říkával, když nebudeš poslušný tak... Situace o mnoho let později. Nelíbí se mi co s mnou přes exekutivu provádí stát, nelíbí se mi, že exekutor má větší práva než právo samo, nelíbí se mi ... K volbám nejdu, vyhlásil jsem neposlušnost a tentokrát občanskou.
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělé, volíte vítězné strany

      Vymazat
    2. Upřimně tím jen nahráváte těm co už tam byli a budou zase, protože jinak z takovéto neposlušnosti mají ti nahoře akorát srandu.

      Vymazat
    3. Ale hovno, taky jsem chodil do hudebky, nechtěl, ale musel, takže souznim.

      Vymazat
    4. Pro Anonymní 25. října 2013 18:22

      Kéž by se vám chtělo (to ho.no) v hubě obrátit sprostý člověče

      Vymazat
  13. lidi, volte Piráty! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Piráty a jejich rychlé lodě (dnes internet) !

      Vymazat
  14. http://www.reformy.cz/zpravy/video-program-svobodnych-vysvetlen-za-90-sekund/

    OdpovědětVymazat
  15. Připojuji se k nevoličům, jedině nevolit považuji za správné, volit zlo nehodlám, volby nejsou žádnými volbami, ale prachsprostým podvodem na naivkách v roli voličů. Jako vždy jsou tu zloduši, již dostatečně profláknutí svými protičeskými činy, zlodějnami, ničením občanů, a dále nastrčené loutky, ale tentokrát se už ani moc nenamáhali s předstíráním, jaké jsou to nové, progresivní osobnosti (Babiš, Okamura, Fischerová, Korytář), že nás tito zachrání, protože jsou si jisti, že český volič-biorobot, jim na vše skočí a jak je vidět, tak se dílo docela daří. Ti méně ovládnutí si myslí, že se změní něco tím, že zvolí tzv. nové strany či hnutí, ti slabomyslní budou opět volit proti svým zájmům (TOP, ODS, KDU, ČSSD, Stranu Zelených atd.) - vždyť přece nejsou žádné socky. Asi nám není pomoci, ale je možné, že to právě tak má být. Dáša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znovu nezapomeňzte, že ČR byla vybrána jako vhodný experiment pro cíle NWO. Opakuje se tu podobná situace jako kdysi VŘSR roku 1917 v Rusku. Tehdy tam na komunistický experiment byla "nejvhodnější půda". Dnes jsme podobnému experimentu globalistů a eurohujerů podrobeni my uprostřed Evropy !

      Vymazat
  16. Volba Změny je čisté svědomí.
    Včera se vybarvil Okamura v debatě. Něco hlásá a něco jiného žije. A bere za to peníze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak můžete věřit japončíkovi z Moravy ? Věřili by snad Japonci nějakému Čechovi z Japonska ? Nenechte se vysmát !

      Vymazat
    2. Volba Změny je přijmout zednářskou modrou a připojit se tak k ODS a TOP 09 !

      Vymazat
    3. V odeznělých volbách se vybarvili úplně všichni, a znovu tak dokázali, že na občana z vysoka víte co. Nedalo se nic jiného čekat než boj o koryta a moc. Oni totiž už nic jiného neumí a ani nechtějí dělat. Kde by jinde brali statisícové platy za nic ?

      Vymazat
    4. narodil se u nás u nás vyrůstal je více čech..než japonec

      Vymazat
    5. Čechem či spíše Moravákem je z poloviny biologicky, ale duchovně a pokrevně Japončík. Jen se podívejte, jak má vybaveny kanceláře nebo byt. Českého tam najdete tak 10%, zbytek je převážně v asijském a japonském stylu a atributech. Takže nám tu nenamlouvejte zase další bezprizorní ptákoviny, které jsou jen vaším zbožným přáním.

      Vymazat
    6. Ne nadarmo se nám Němci smějí, že jsme skutečně hloupé ovce uprostřed Evropy ! To, co si tu dovolí naši páni a cizí kmáni k nám, to je prý světová kuriozita. A v EU se dokonce ozývají hlasy, že by se ČR měla vyhlásit za unijní skanzen !

      Vymazat
  17. Hmm, tak vítězné straně a která to je. Asi máte křišťálovou kouli. Jít k volbám. co se stane, cosi myslíte že změníte. Všechny změny se musí odehrát uvnitř nás a ne vně. Za několik týdnu po volbách zjistíte, že vám svým arogantní způsobem ti, které jste volil, ukážou, že jste malé bezvýznamné nic, které potřebovali jen pro divadlo zvané volby. Jo jiná situace by byla, kdyby jste byl majitel firmy jako je např. Monsanto. To by bylo jiné kafé.
    Občanská neposlušnost to není jen o tom, že nepůjdu k volbám. Je to občanský postoj k politice a ekonomice tohoto prohnilého a zkorumpovaného státu. Zdvižený prostředníček na Vltavě to říká velmi výstižně. Použiji parafrází jednoho komunistického výkřiku : Lidé bděte, bych nahradil LIDÉ VZBUĎTE SE !
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  18. Nechci nějak na ZMĚNĚ něco hanit, musím uznat, že na tom něco bude a držím jim palce (volit nebudu nikoho), ale za léta zkušeností vím, že i sebe slušnější člověk, co se dostane do vlády, ho ostatní zblbnou, nebo začne být stejně blbý jako ostatní, sám od sebe. Nechce se mě věřit, že by se tu našla strana co by OPRAVDU to myslela vážně a měla zájem o lidi a né jen a jen o sebe. Levá, či pravá strana jen hrabou, dělají podvody, kradou kde se dá. To, co předvedli o letošních volbách, to rozesílání špíny na druhé, mě přišlo tak trapné a ubohé, že jsem se na celé volby vypdl. Když nastupoval Bursík, byl jsem jako mnoho z nás z něj nadšený, jako z celé strany zelených. Najednou Bursík vyměnil triko, za přiblbou košilku, na místo šourem do práce najednou začal jezdit v BMV. Každej, kdo se dostal ke korytu se chová jako prase, ne nadarmo se říká kolik prasat, tolik sviní.
    Proto i když dáváš Orgonete na stranu ZMĚNA velkou váhu, i když jak píšeš jsou tam lidé co znáš, nezlob se a mnozí čtenáři na mě, ale to je opravdu jak pohádka, které se mě nechce věřit. Tito lidé budou za chvilku smeteni, dostanou nuž na krk, že musí táhnout za jeden provaz a když to nepomuže, najednou se najde nějaký písálek, co o nich napíše nějaký blábol, za který se potichu pak omluví, ale oni budou muset rezignovat. Nebude to první případ, co takto zlikvidovali slušného člověka. A to se držím při zdi....taky mu mužou selhat najednou brzdy,viz Dubček že ano.
    Je s podivem, jak lidé v České republice si najednou nepamatují že 83% bylo komunistů, platili známky, a ať si vzpomenou, že když nebyl někdo v KSČ, neměl nejmenší šanci na byt. Je tu dneska mnoho stran a každá hlásá jak je nej a jak to opravdu myslí vážně. Kdybych měl možnost, udělam zákon a to takový, že když ta a ta strana nebude plnit, to, co v předvolebním období naslibovali, tak by musel jít za to nekdo sedět. Myslím že to by pak rychle přemýšleli o tom, zda lhát, či nelhát lidem.
    Příjdou mě jako ti "šmejdi" co oblbují staré lidi na špatné zboží
    ...ono, zas by to bylo pěkné, v jedné cele by seděl pěstitel konopí, pěstitel mrkve a poslanec :-) co lhal lidem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "...ať si vzpomenou, že když nebyl někdo v KSČ, neměl nejmenší šanci na byt."
      To ti nakukali kde? Tipnu si: v demogratickém vypatlaném zhrouceném školství, viď?

      Vymazat
    2. Anonymní 25.10.2013 v 19:30 h napsal: "Je s podivem, jak lidé v České republice si najednou nepamatují že 83% bylo komunistů".
      Vy asi patříte ke zdejší nejmladší generaci. Komunistů v Československu bylo 1,5 milionu, obyvatel bylo 15 milionů, takže pokud správně počítám bylo to 10% a nikoliv vašich (od boku střelených) 83%. Stačí si tuto iformaci vygooglit, je běžně veřejně dostupná.
      :-) Dáša

      Vymazat
    3. je to k smíchu, píšeš vygooglit? nejspíš jste vy mladší generace, když tomu googlování věříte...nebo oba jste husákovi děti, kdy se už tolik toho nebralo. Jsem pár let v duchodu, takže vím co jsem psal !!!
      Nenakukali mě to nikde, to se muselo zažít a očividně jste oba mimo mísu, stačilo aby otec, či dět mal malý krámek a nedostali jste se ani na školu. Na vojně vás dokopali do KSČ i bez vašeho vědomí, i PeTéPáci s tím mnohdy měli problém.
      Neměli by jste věřit všemu co se píše na netu, pořád to tam někdo musí zadat. Teror komoušu byl hrozný a myslím dle toho jak píšete, si to nemužete pamatovat. Já měl to štěstí, že jsem v této nacistické organizuaci nebyl, zato jsem bydlel ve sklepě, se třemi dětmi, prý nouzové řešení, než se najde vhodné ubytování, byl jsem rád že jsem mohl nosit lopatu kotelníkovi... vubec nevíte co píšete

      Vymazat
    4. ještě dodám, že STB si chodilo do našeho sklepního bytu jak se jim zachtělo, nejmladší dcerku nechávali stát bodou nas podlaze a musela zpívat přes spáleniště... očekávám že nejspíš tuto písen ani jeden z vás nebude znát, dcerce bylo tehdá 8 let. Nadáváte na Havla, možná kdyby jste v tu dobu byli jinde než v kočárku, uvítali by jste ho také. Kdo podle vás v té době měl na místo Havla nastoupit? Po osmšadesátém, to nebylo tak jak vás to naučili na googlu, byla represe, policejní brutalita na každém rohu. V pátek v deset dopoledne když jste odjížděli z Prahy a zastavila vás hlídka, tak nejen že prolezli celé auto, ale museli jste vysvětlovat jak to, že nejste v práci. Ti starší si jistě vzpomenou, že na každém výjezdu z Prahy stála buňka policejní. Na všechno vronty, pořadníky...je smutné že to lidé tak rychle zapoměli, je smutné že to nepředávají dal jako varování pro budoucí generace. A nevím, jak je možné, že na volebních lístkách bylo KSČ, nebudu se divit, když napříště bude nějaká strana Hitléra.

      Vymazat
    5. Milá Dášo, poměrně jsi mě pobavila :-)))) už vím díky tobě kam se to všechno ubírá... :-D 10% za totality že bylo komančů? A to píšou na guglu? Jooooo, to je ono, proto byla ta totalita... jen mě prozraď, až vygugluješ kdo byl ten zbytek. Asi to nagugloval Štrougal, nebo Milouš Jakešu, takovou ptákovinu...jo fakt dobrý vtip.Jinak musím tomu pisateli dát za pravdu.Dělalo se na 110%, pětiletka se plnila, aj i krávy víc dojily :-)
      Ještě k těm 10%... třeba někdo opoměl tam napsat o nulu víc, ale nevěř tomu, že tu bylo JEN destet procent

      Vymazat
    6. Špatný počet - lidí v KSČ v bývalém ČSSR bylo 2.800.000 ! Takže to bylo téměř dvojnásob !

      Vymazat
    7. Jo, tak vono je důležitý, aby nebyla v argumentu chyba...aby bylo dobře vygooglováno.Možná v tom čísle je zahrnuto obyvatelstvo, které se komunistům nepříčilo. Zbývajícícch 17% bylo režimem nějak postiženo.
      Vidím a mám jiné priority.
      Ano, dostat byt, to bývalo terno. Já osobně se kvůli bytu potácela deset let a nebylo to tím, že mě to "někde nakukali".
      A co takhle ve výše uvedeném příspěvku o trestání neplněných slibů?
      To nikoho nezajímá? Je legitimní naslibovat nebo také"nakukat" cokoli a pak se starat jen o sebe?
      Důležité je kolik % komunistů zde bylo před rokem 1989?
      Pak je také je důležité kolik se jich "překabátilo" a stalo se členy jiných stran a tam brali své " prebendy". Mimochodem, znala jsem mnoho lidí, kteří komunistům záviděli a ti zrovna po roce 1989 , myslím, koukali co nejvíce urvat a co nejméně pracovat. Však se podívejte na ty houfy zákonů, zvláště daňových.. na tu složitost orientace, na ty rychlé změny ve všem ,co bylo k něčemu a eskalaci marasmu.
      Už v roce 1989 jsem viděla, že národ se nedělí na komunisty a nekomunisty.
      Komunista, vedoucí oddělení, ihned ustavil obchodní středisko, aby jeho lidi měli práci ( a samozřejmě on také). A nekomunista, který nebyl nikdy v práci před osmou hodinou ráno a odpoledne po jedné hodině už byl zase pryč, tak ten se stal ředitelem a spolumajitelem podniku.
      Takže komunisti a nekomunisti, zednáři a nezednáři, kabbalisti a nekabbalisti..... vo to nejde. Jde o to, že je potřeba se starat o sebe a ti dobří se v dobrém dokážou starat i o druhé. Bohužel, je zde sorta lidí, kteří se umí postarat jen o sebe, naslibovat, co se dá a po nich potopa . Dovedou také zatočit s těmi druhými.
      Volila jsem podle svého svědomí a jsem zvědavá jak se to vyvine.

      Vymazat
    8. Ale nejde o to, kdo cítíl a věřil v komunsmus, TI co JEN platili příspěvky, s globálního hlediska to byli také koumouši.Jestli někdo prohlašoval že není, ale přesto platil známky do jejich rudé knížky, pro mě to byl komouš.Kdekdo byl v KSČ od uklízečky na ministerstvu, přes doktory, tkz umělce, herce, státní uředníky jako na MNV,řiditele, sekretářky, učitele, vojáky, policajty až po politiky. Kde kdo kradl aby měl lepší chatu než ten druhý, kdo nekradl, okrádal sebe....jak asi to má pak dnes vypadat? krade se dál a veřejně, vše české už patří cizině a co je ještě české, projistotu se tomu dá nálepka v angličtině. mochovská mražená zelenina se dělá v Rakousku, jihlavanka v Polsku, hermelín pro sychr rovněž z pPolska, ano, ne vše se dělá v cizině, některá zelenina jde od nás jako i hermelín i káva. V obchodních řetězcích dělají "Akce slevy" ale jestli hlídáte ceny, tak zjistíte že ta akce je puvodní cena a pod ní je přeškrtlá nová a větší cena, což znamená že po "akci" bud zdražení...ale to mnohý z vás ani netrkne, jen vidíte slevu a mažete pro to. Každý týden se zdražuje, vláda nevláda, volby nevolby...každá strana hlásala že tu je pro lidi...ano, jen nějak opoměli napsat, pro které lidi tu jsou. Já obracím každou kačku v ruce a sesakramensky rozvažuji co koupit. Mám výhodu že nejím maso, ale je to výhoda? zahrádku nemám, takže jsem odkázaný na prodejny. rajské chutnají jako plastická hmota, jakhody pro jistotu nekupuji, nezdají se mě, že jsou větší než hrušky, v rohlíkách jsou vlasy a jiné pochutiny a u chleba ani nevím z čeho ho dělali a kdo jej vyrábí. Brambory...jídlo chudých si dnes jen tak nedovolím koupit, páč 20kaček za kg (živim 4 lidi) je poměrně dost na mojí peněženku. Ono jíst zdravě není zrovna pro lidi s menším výdělkem zrovna nej. Z letáčku se na mě usmíval nějaký tlustý poslanec kde měl napsáno, že zatočí s nepracujícími...měl jsem v tom zmatek, jsou posranci pracující, nebo nejsou? jestli tlouštík to myslel vážně, a vedení tohoto státu by se řadilo jako nepracující, tak jsem ho měl volit...ale co pak by dělal on? zatočil by sám ze sebou? a takových přiblblích usměvů jsem videl z bilbordu a letáčku né zrovna málo a jě mě líto lidí, co mají plno peněz, vážně je mě jich líto...nechtěl bych to mít. Nevěřím tomu, že tenhle čurbes tu někdo dá dohromady v prospěch lidi, obyvatelstva. HORŠÍ JE, ŽE ČURBES JE PO CELEM SVĚTĚ

      Vymazat
    9. A čemu se divíte ? Vždyť to máte možnost pozorovat dnes a denně, jak kabbalisté usilují o vládu nad světem úplně ve všem, do slova a do písmene. Oni nás už nechtějí jako homo sapiens, ale jako homo bioroboticus. Bytost nanejvýš loajálnou, poslušnou, nekonfliktní a oddanou režimu. Tedy, co vyhlásí vůdcové NWO, bude pro ostatní svaté, i kdyby měly pyramidy v Gíze stát na špičkách !

      Vymazat
  19. A z čeho Svobodní budou platit nemocnice, školy,...???
    Osobně bych nasadila daně ještě vyšší, ale jinak všechno zadarmo a v nejvyšší kvalitě...
    ted máme vysoký daně, ale co z toho má obyčejnej člověk?? NIC...
    Myslím, že když odpářeme daně, společnost začne degradovat...silně...
    protože stát přestane fungovat...
    protože potřebujeme, aby všechno (soc.jistoty + služby), co lidi potřebujou, jelo na plný výkon....
    i když jsem přesvědčená, že volby jsou ztrátou času a vůbec nic nevyřeší, šla jsem tam nakonec a volila KDU ČSL., protože Kalouska atd se zbavili,... a když to vezmete logicky, výherci zřejmě nesestaví vládu a pak budou další pokusy a tahle země chce změnu ústavy jako sůl chleba.....takže je třeba ten pád urychlit....

    pěkné zítřky :-))))))
    veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, proč byste nasazovala daně ještě vyšší, když i ty budou zase rozkradeny, a do nemocnic a škol se zase nedostanou, ale na účty nenažraných prasat u vládních koryt. Tady musí nastat systémová změna, a ne zvyšovat daně jak u lichváře.

      Vymazat
    2. „Nepomůžeme chudým likvidací bohatých. Nepomůžeme slabým oslabením silných. Nezvýšíme příjmy snížením zisků. Bratrství neposílíme skrze třídní nenávist. Morálku, charakter a odvahu neposílíme, když lidem vezmeme iniciativu a nezávislost.“ (Abraham Lincoln)
      Vysoké daně, milá Veroniko, znamená jediné: že o tom, kam půjdou vámi těžce vydřené peníze, rozhoduje někde jinde státní úředník bez jakékoli zodpovědnosti, ale zato celý říčný, aby z toho měl taky nějakou tu "malou domů". O cizích penězích se to náramně snadno rozhoduje a ještě líp se kradou. O korupci nemluvě. Vysoké zdanění nikdy ekonomiku nerozhýbalo, protože nejvíc ožebračí vždycky až ty poslední v řadě - tedy ty, kteří nakupují zboží, jenže jako ožebračení nekoupí nic, co není absolutně nezbytně nutné, protože na to nemají. Jak asi myslíte, že stagnace odbytu rozhýbe ekonomiku? NIJAK!!! Svéhočasu byl stát Kalifornice totálně hospodářsky "na hubě". K jeho řízení se pak dostal pravicový guvernér (ano, Reagan!), prosadil snížení daní, prosadil zeštíhlení státního aparátu (některé zbytečné úřady rozpustil zcela), prostě udělal to, co prosazovali ve svém volebním programu i Svobodní. A stalo se to, že stát Kalifornie začal bohatnout a nakonec ze svých přebytků půjčoval peníze i do federálního rozpočtu, který byl "na hubě".
      Prostě a jednoduše: vy sama než vydáte za něco vaši korunu, setsakra zvažujete, jestli to je potřeba. Stát (potažmo státní úředník) se takhle nikdy chovat nebude, jeho prachy to přece nejsou, on je nevydělal, on o nich jen rozhoduje - a rozhoduje tak, aby si i on sám z nich něco ukousnul...

      Vymazat
    3. DANĚ BYCH ZVÝŠILA PROTO, ABY SE STÁT ZVEDL... ABY BYLY PENÍZE DO ŠKOL, ZDRAVOTNICTVÍ,,VŠUDE... PRO LIDI...
      a ROZKRÁDAČKY BYCH ZAČALA TRESTAT JAKO KAREL IV, ČI HABSBURKOVÉ...
      ONI SE TEHDÁ S TAKOVÝMI MOOOC NEMAZALI, PROSTĚ JE POVĚSILI ČI UTOPILI VE VLTAVĚ.... ČI JIM USEKLI JEN PACINKU... VÍM, ŽE TO NEJNÍ MOC HUMÁNNÍ, ALE CO S TAKOVÝMI, KTERÝCH SE V PODSTATĚ BOJÍME A JSOU NÁM NEBEZPEČNÍ...???!!!
      Prostě s takovými bych zatočila a stačilo by pár tisíc... a ten zbytek by pochopil, že to není sranda krást, loupit, atd a začal by sekat latinu... a nastal by takovej rozkvět, jakej tady kdysi zavedli Habsburkové a těžili jsme z toho ještě nedávno i my...
      vyhnala bych zahraniční dělníky, protože zdejší lid nemá práci a živoří...
      vezmi to, že vysoké daně by platily náš život - tedy bychom měli většinu životních nákladů zdarma a ten zbytek, co bychom museli platit, by byl levný, všem dostupný... základem je, aby lidé byli čestní, poctiví...
      už tady byl článek o fotografování aury, tedy bychom mohli zvolit někoho, kdo na to má, kdo je poctivej a schopnej...šéfovat....

      to , že si každej může dělat co chce, v konečném důsledku vede k destabilizaci společnosti a k jejímu úpadku... jen se podívejte kolem sebe... co se s námi za posledních 20let stalo... nejsme jednotní a nedokážeme se dohodnout... a svobodní..????? - to už dávno nejsme vůbec....
      Chceme mít sociální jistoty od státu, který podporuje své občany a tito občané podporují stát..... je to vzájemná a vyvážená vazba... Ted to tak není..., protože čím větší mají vládnoucí možnost sebeobohacení, kterému následně propadají.., tím více útlaku ..obyčejný lid zažívá....a tohle je destrukce, žádná prosperita....
      je opravdu velice nutná změna celé společnosti
      veronika

      Vymazat
    4. Veroniko, neobhajujte tupě neobhajitelné, prostě utkvělé bludy. Vždyť vám to zcela jasně a srozumitelně vysvětlil Anonymní 26. října 2013 19:57. Pokud vám někdo pomýlené názory objektivně vyvrací, nechápu, že stále stojíte zatvrzele na těch, co jste tu prezentovala.

      Vymazat
    5. jenže je dle mě logický napřed nasypat prachy do státu, protože tady nic moc nefunguje...
      tady bych napřed posílila výrobu, a teprve až pak bych posilovala spotřebitele... někde se musí začít
      a díky rozkradenosti tady žádná výroba není...

      když snížíš daně, posílíš ty dole... ale jak rozhýbáš ekonomiku, když ti chybí peníze???, když ti chybí peníze na rozjetí výroby??, produkce, která je nosná..???
      takže napřed bych radikálně zvýšila daně, ale pak bych je snížila...

      KVALITA NAŠÍ BUDOUCNOSTI JE PŘÍMO ÚMĚRNÁ TOMU, JAK BUDEME MEZI SEBOU VZÁJEMNĚ ČESTNÍ...náš sooučasný model chápání nás - nás vede do pekel...., to je jasný, ne??!!

      TO BYCHOM MUSELI ŽÍT VE SPOL. BEZ PRACHŮ, ALE TO BY MUSEL CELEJ SVĚT... PROTOŽE SEPARACE, OHRANIČENÝ PROSTOR V TOMTO SVĚTĚ NENÍ MOŽNÁ...

      ALE JÁ SE NEBOJÍM....budoucnosti...
      protože v kostech cítím, že to všechno bude jinak... Hlavouni už se perou...
      a našim vládním představitelům věří stále méně lidí...a až tento počet bude na kritické hranici, pak spadne...
      a je nutností, aby bylo vše jinak....
      veronika

      Vymazat
    6. Veroniko, to bude ještě hodně a dlouho bolet, než se něco změní.

      Vymazat
    7. Veroniko i u vás

      Vymazat
    8. Já myslím, že to nebude až tak dlouho trvat....
      otevřete očka, a koukejte....
      vnímejte...
      v podstatě nemáme vládu a stát jede dál...
      jak jsem kdesi kdysi psala, že když spadla vláda poprvé pomalu se zastavil i náš život... - Jéééé...!!!! Co bude dál...???? Co naše hypotéka...???? budeme si ji moci vzít?? všechno jsme viděli černě...
      jenže ted máme prezidenta nemocného, výherci voleb jsou plni vzájemné nevraživosti..., kydají na sebe špínu a v podstatě nic se neděje... oni v podstatě nic neřešej, maj jistý příjem a nemusejí zjišťovat, kde je levnější mlíko, či mouka...., protože ani zřejmě nevědí, kolik tyhle věci stojí...
      no ....- má tohle cenu....????
      a v čem nám tihle demokraticky zvolení vysmátí alibisti pomůžou???
      No řekněte mi to, mám jenom maturitu a hlava mi to nějak nebere...
      veronika

      Vymazat
    9. a jak to vidíš ty, Anonymní3. listopadu 2013 18:54....???
      Ono kritizovat je moc lehký, ale sdělit cosi smysluplnýho - to občas vázne...
      Tak - ven s tím... chci znát řešení, protože v týhle státní bryndě už nechci býti déle......
      veronika

      Vymazat
  20. voliš havlismus - to je "český" výhonek globalistické kabbaly, stačí se jen podívat: v té "Změně" je to jak na židovské svatbě, upřímnou soustrast...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, máte pravdu, i to je jeden z důvodů, proč nemá smysl chodit k volbám, nejenom u Změny je to jako na "židovské svatbě". Nic není ponecháno náhodě, jenomže tento smutný fakt pochopila jen velice malá část občanů ČR, takže bude muset být ještě hůř. Zdejší stádní, nemyslící obyvatelstvo, se nemíní probrat ze své naivity, proto se tolik daří všem neřádům (a že jich tu je). To zase bude zklamání těch, kteří hrdě splnili svou domnělou občanskou povinnost. Snad i oni jednou pochopí. Dáša

      Vymazat
    2. Potlesk ! Přesněji to nemohlo být formulováno ! BINGO !
      Jen bych slůvko na židovské nahradil sionistické !

      Vymazat
    3. Pro Anonymní 26. října 2013 11:59

      Vidíte to, Dášo, zcela přesně. Je nás opravdu velmi málo, kteří vidíme temnářům pod pokličky, když kují pikle protim nám. Zabedněnost zdejšího obyvatelstva ale nespočívá v jeho přirozenosti, ale je účelově manipulováno různými prostředky dálkového ovládání mysli. Jen ten, kdo o tom ví, dokáže tyto manipulace-útoky překonávat a rozpoznávat. Pak se nechová stádně a ovčansky, což právě ta manipulovaná většina vůbec nechápe !

      Vymazat
    4. většina z vás zde je manipulována, nepřebíráte informace ze svého nitra, srdce ale jen z venku , z netu ..., z okolí., proto se mýlíte

      Vymazat
    5. aháááá, tak vy jste ten Šalamoun/ka, co má nad námi veto !

      Vymazat
    6. já si myslím, že je třeba, aby to probíhalo, jak probíhá, protože je třeba, aby i ti nejvíc pozadu pochopili, že tudy cesta z města není...když jsem četla , jak celý spektrum havlistů napříč politickými stranami a ten úžasnej Zeman proti nim....
      tak KDE JE PRAVDA...????
      PRAVDU CÍTÍME V SOBĚ - UVNITŘ A VÍME, ŽE TOHLE TAKHLE UŽ KONČÍ... -MOŽNÁ PÁR LET... TO NEMŮŽE JÍT DONEKONEČNA...
      JÁ OSOBNĚ ZE SEBE CÍÍTÍM, ŽE POLITIKOVI - AT JE Z JAKÉKOLI STRANY NEVĚŘÍM..., PROTOŽE MU NEJDE O PODDANÉ, ALE O TO, ABY SE MĚL DOBŘE ON..., JEN ON.... A takové lidi opravdu NEPOTŘEBUJEME...K čemu nám jsou?,
      Je opravdu potřeba, aby byl stát řízen..., - .......... takovými??
      Chovajíce se jako malé děti, donášejíce na sebe, no prostě před 20lety jsme měli k sobě větší úctu---
      když před pár lety padla vláda..., my celí roztřesení se báli, co bude dál... trh se téměř zastavil, hypotéky se zastavily, ... a ted??? lidi na to kálej.... No , Booože, tak tam budou jiní... Jenže ti jiní dělají zákony, a ty zákony my musíme dodržovat...Hádaj se tam nahoře tak, že nejsou schopni udělat pořádný zákony, nejsou schopni udělat pořádnýho NIC... Ale berou za to plat... PLAT za NIC... Jejich rozhodnutí jsou destruktivní pro obyvatelstvo...a obyvatelstvo pořád čeká, že se stane ZÁZRAK, že přijde ta úžasná doba, kdy se budeme mít konečně fajn..., Ale tohle lidi NEPŘIJDE, protože máme naprosto špatnou ústavu, která v konečném důsledku brání rozkvětu a rozvoji člověka, jako jedince... A jak, když se toto děje, jak může potom fungovat stát...???????? Když se tady pošlapávají práva , rozvoj, schopnosti jedince, jak se má rozvíjet stát??? Vždyt je to demagogie a já se na tom už nechci podílet... Už nikdy nikdo mě nedostane k volbám, pokud nebude změněna ústava, pokud nebude fungovat stát pro lidi, pro své občany...Musí se tady předělat úplně všechno a od piky...
      Chtěla bych, abychom byli státem či územím odborníků , specialistů, abychom se snažili vypěstovat v zemědělství maximum, abychom zavedli potravinářské opravdu velmi přísné normy (tady stop , p. Babiši)..., abychom znovu otevřeli naše textilky a všechno, co stojí zato....a aby zahraniční vlastníci odešli domů... za cenu toho, že to koupíme zpět....Postupně - je třeba, aby nám tady peníze zůstaly, ne aby šly za vlastníkem kamsi jinam.... Nemůžem pořád padat do díry, je načase, abychom zvedli hlavu a vzepřeli se ... pokojnou cestou, protože násilí plodí násilí....
      protože akce přináší reakci....
      Lidi, je v nás zklamání, nasranost, prostě iluze v prachu a k tomu žádný prachy, žádný zázemí.......ted je to jiný, než když přišel 89... Protože jsme měli za prdelí zajištěný rodiče, bylo z čeho brát....ted už nemohou rodiče podporovat své děti na startu do života, nemají z čeho... a perspektivu ti mladí nemají žádnou.... a na tohle se musíme dívat každý den.... díky - už nechciiiii
      Zbývá nám jen zdravý rozum - , dále jen um - ,...
      máme jen to, co umíme, což můžeme rozvinout, a pak máme děti, kterým naše vědomosti předáme..a to vše protkneme invencí a láskou, bez toho to nejde...
      už fakt nemůžeme pořád čekat...
      na NWOO je článek o těch 2 holkách, jak je unesli v Pakistánu... zas je to zřejmě úplně jinak, než nám tvrdí oficiálnost...ve vzduchu je pár set tisíc za výkupné... to by stát opravdu vykrvácel... , kdyby zaplatil.... ach joooo
      Když srovnám význam open karty a život těch mladých slečen....
      OPRAVDU NEJSEM HRDÁ NA TO, ŽE NÁŠ STÁT SE CHOVÁ KE SVÝM OBČANŮM JAK SE CHOVÁ....CO MY, JAKO OBČANÉ STÁTU, NAMENÁME PRO SVŮJ STÁT????? PROČ JSME ZDE???? JSME ZDE PROTO, ABYCHOM TO ZMĚNILI....a ted tuhle ZMĚNU VYMYSLETE, PROTOŽE JÁ UŽ NECHCI ŽÍT V TOMTO BORDELU...!!!! NAVRHUJTE ZMĚNY A MUSÍ NÁS BÝT MOC, STRAŠNĚ MOOOC, PROTOŽE JEDNIOTLIVCE, ČI 50ČLENNOU SKUPINKU UDUSAJÍ, ZNIČÍ.....A VĚŘTE MI, MÁ TOHO DOST AT JE TO OBYČEJNEJ TRAKTORISTA ČI VRCHOLOVEJ INŽENÝR ČI EKONOM... , PROSTĚ VŠICHNI... VŠICHNI CHTĚJÍ PERSPEKTIVU A TO LEPŠÍ ZÍTRA....., VÍME?????!!!!!, naše povedená vládo????!!!!
      veronika

      Vymazat
    7. Zeman také není ideální politická persona,ale jako jeden z mála cítí, že se ve společnosti děje cosi opravdu zlého a nebezpečného pro celou zemi, pro celý národ. Proto se staví na odpor všem skutečným kolaborantům, prasokorytářům a všem dalším šmejdům bez charakteru, cti, svědomí a odpovědnosti, kterou vůči nám a za nás vůči světu mají.

      Vymazat
    8. Zemanovi to možná dochází, ale nemám jej ráda, protože když se zamyslím nad OKD, a nad tím, jak opouštěl zadním východem své místo premiéra před pár lety...-je mi z něj smutno, moooc smutno... lidi mají velmi krátkou paměť...Prosím, poslechněte si na NWOO videa o těch Češkách v Pakistánu...Je tam taky zmíněný postoj našeho p. prezidenta....
      můj názor je takový, že máme velmi špatnou vládu, velmi špatné zákony a velmi špatnou produktivitu, a proto i velmi špatnou ekonomiku související s velmi špatnou morálkou... vše do sebe zapadá a velice úzce spolu souvisí....
      naše politická elita je zrcadlem nás všech..., což je naprosto zarážející a smutné....Nikdy neuděláme jediný krok k prosperitě bez vlastního sebehodnocení a přiznání vlastních chyb...motáme se v kruhu, kdy furt křičíme a ukazujeme na ty cizí viníky, málokdo dokáže ukázat sám na sebe...
      Víte, p. Zeman je za dnešní stav věci spoluodpovědný - byl premiérem a za jeho vlády vznikli nejen exekutoři, ale i další šílenosti... nechci obhajovat Klause, ale on náš majetek aspon prodával, Zeman daroval...i když ta privatizace....ach joooo
      Žijeme v zemi, která je až neuvěřitelně nádherná, plodná, bohatá... a my můžeme žít krásnej život, ale jak??, když neustále ryjeme tváří v bahně, udusáni, uzurpováni těmi, kterým jsme tak věřili??? game over - hra na důvěru v politiku skončila...
      veronika
      PS: Kdo bude premiérem?? Jak to bude s tou naší vládou dál??? Pozornost se odvedla k hádající se špičce ČSSD... Že by byl premiérem p. Babiš??? To budu mít Monsanto ŘEPKU asi všude,,, ať žijí jeho zisky....
      JO A NIKDO BY NEMĚL ŽÍT NA ÚKOR JINÉHO... DO ZEMĚDĚLSTVÍ BYCH ZAVEDLA TĚŽKÉ REGULACE A SMĚRNICE A DO POTRAVINÁŘSTVÍ VELMI PŘÍSNÉ NORMY, ABYCHOM TY OCHUCENÉ, OBARVENÉ, UMĚLÉ HMOTY UŽ KONEČNĚ PŘESTALI KONZUMOVAT....

      Vymazat
    9. Veroniko, možná že stojíme před skutečností, před jakou stanul kdysi kralevic Karel IV., když přijel do Čech coby správce otcových zemí ze z dlouhodobého pobytu v zahraničí. Sám ve své kronice uvádí, že když přijel do země, shledal, že většina korunních statků byla zastavena a rozprodána zpupným pánů a cizákům. Že neměl ani hradu, ani paláce, kde by hlavu složil, a že i v Praze si musel kvůli tomu jako panovník potupně najmout řadový měšťanský dům. Tehdy musel vše uchvácené a rozkradené znovu vojensky dobývat zpět nebo draze vykupovat. Bylo to nepříjemné, smutné a bolestné, ale šlo to. Vezměme si z našeho slavného krále příklad, a zařiďme se podobně. Jiná cesta zřejmě z těch sra.ek, do kterých nás uvrhli vlastní mafiáni, není.

      Vymazat
  21. V každé populaci je zhruba stejné množství blbců. Třeba Britové, ti by byli bolševici jako řemen, kdyby jim kabbala bolševismus zavedla tak, jako to provedla Slovanům. Když je 1/3 blbců snadno zmanipulovatelnejch a k tomu 20% spokojenejch, které si pěstuje každej režim, pak je jen otázka peněz jak dopadnou "demogratické" volby, je to systémová šaškárna. Ve švajcu peněžní kabbala má svoje sejfy a tak tam chce mít klid a spokojenost, žádné války - tak švýcarům dovolili určitý rozsah přímé demogracie, ale v žádném případě to kabbala nedovolí otrokům v koloniíích jako je sionistická država čr. Proto vyrobila falešné krysaře přímé demogracie jako je kanimůra. Dokud má moc globál-peněžní kabbala, jsme v pasti, ze které není úniku. Ke změnám u nás dojde pouze v důsledku změn ve světě, tady nemáme šanci, jsme okupovaná bezbranná kolonie, bez armády, bez milice, ale zato máme ohromnou zkorumpovanou armádu státní byrokracie a policaty sloužící na vejsluhu. Kolonie s určenou úlohou levné pracovní síly, překladiště a smetiště tzv. západu. A naší ještě poměrně nedávno slušně vychovanou a vzdělanou mládež odlákat k nim a zpátky namést špinavým koštětem jejich importovanou černo-žlutou svoloč. My jako národ máme jedinou naději na východě, ta nenávist k "rusákům" je dávno vo ničem, to jsou pečlivě udržované emoce mnohých z jejich mládí v 68, kterej beztak zbunktovali sionisti k odvrácení pozornosti od izraele, tehdy to prostě z geopolitických důvodů nemohlo jinak dopadnout, to se neupeklo v kremlu, brežněv řekl jasně: "eto vaše dělo". Historie ukázala, že kabbala zahnízděná u anglosasů je naše smrtelné nebezpečí, ne Rusko. 20 let stačilo k tomu, že český národ je de facto na přímé rychlé cestě k zániku. m

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jste tedy pustil do tématu jako poleno. Určitě jste odborník na sociologii a politologii, že tak prudíte sám sebe.

      Vymazat
    2. To téma je prostě sionistická židovláda nad ČR, jaké pruzení v tom vidíš? Nebo se tě dotkl ten podvodník kanimůra? m

      Vymazat
    3. Jakuza, společenství draků po celé Asii, sionisti, zednáři atd. atd. - všechno jedna satanistická pakáž,které jde jen o tři věci - peníze, moc a sex. Ostatní je nezajímá ! A takové atributy světovlády NWO nad námi snad nechcete nikdo dobrovolně prožívat, nebo se pletu ?

      Vymazat
    4. Kanimůra a Babiš mi v těchto volbách připomněli podobné chameleonství jako před lety podobným způsobem podváděli Američany ve volbách M.Romney a J.Kerry. Oba pocházeli z tajných spolků a byli absolventi stejné elitní okultistické univerzity v americké Yalle. Tato univerzita kryje nazzi zednářkou organizaci - TEMPL SKULL & BONES (Chrám Lebky a Kostí). Je to laboratoř pro výrobu příštích vůdců nejenom ve vládě a politicko-justičním aparátu USA !
      Univerzity na Harvardu a v Cambridge jsou velkými příznivci Yalle. Ptejme se proto také politických kandidátů, jaké univerzity absolvovali a kde. Hodně nám to odkryje pozadí jejich loutkářů a mecenášů !

      Vymazat
  22. Jeden pěvec na Novinkách nedávno prohlásil: „Mám sociální cítění, ale volím pravici“ Myslím si ale, že je potřeba být pravicový volič, protože by si lidé měli uvědomit, že “ bez práce nejsou koláče.“
    Připadá mi, že přesně takhle vypadá typický manipulativní alibismus. Všichni přeci dobře ví, že bez tvoření, nebude ani výtvor. Šikovný manipulativní výrok k odvedení pozornosti od systému HODNOCENÍ za vykonanou činnost, který NIKDY NEMŮŽE BÝT V TOMTO SMYSLU SPRAVEDLIVÝ A PŘINÁŠET LIDSTVU NAPLNĚNÍ A ŠŤASTNÝ VÝVOJ. Jediné, co nějak zapomínají tito lidé říkat nahlas, je, že hodina pečení koláčů je ohodnocena 90 korunami a hodina jiné činnosti může dosáhnout i několika desítek tisíc korun. Tady přeci nejde o tvoření, ale zneužívání systému ohodnocení činností člověka k vytvoření falešného sebehodnotícího efektu, kterému jsou v této souvislosti lidé vzájemně vystaveni. Iluzorní hodnotícího měřítka však považují za realitu a pravdu pro každého v celé společnosti. Ega se sytí chtivostí, soutěživostí a odcizují lidi od sebe v cítění s ostatními. Finanční systém založený na hodnocení, je naprosto dokonalý čertovský projekt, jaký se kdy na zemi v utrpení lidstva mohl uchytit. Vládci si pěstují své otrokáře, kteří s chytrostí lišky udržují otroky v jejich vlastní dobrovolné iluzi otroků, a pro snaživé zájemce z řad otroků, také možnost získání titulu „otrokář s vyšší hodnotou“.
    Co by se asi stalo, kdyby všichni ti otroci řekli: :“ Tak dost! KONEC HRY ! Máme vás rádi, ale koláče si od teď pečte sami, dokážeme se vzájemně o sebe postarat sami, vy si dělejte, co chcete, ale bez nás…!!!!! Kdopak by je nakrmil, obsloužil techniku zajišťující jejich blahobyt a jak velkými vládci by pak byli ???? Opravdu je potřebujeme, aby nás využívali , vytvářeli smyšlené činnosti, nutili nás do nadspotřeby a výroby nepotřebných zbytečností, plýtvání a ničení celé planety…???? "Volby" jsou jen zkouška naší ochoty pokračovat nadále v jejich hře na " prosperitu". Netrapte se prosím z jakéhokoli svého rozhodnutí , které jste učinily před vteřinou, rozpusťte jej !! Jste tady, nyní a teď, nic není dáno, realitu tvoříme svou láskou každičkou vteřinu našeho života. Život je úžasný, jen se zadívejte pozorně, kolik lidských srdcí se probouzí, jsou všude vedle vás, oči jsou slepé, pohledu srdce však nic nědokáže uniknout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to, abych věděl, že bez práce nejsou koláče, nemusím nutně volit ani kapitalisty, ani globalisty, ani komouše, kapíto ?!

      Vymazat
    2. For : Anonymní25. října 2013 21:16
      děkuju za krásnej komentář, má to hloubku a je to pravda,je to úžasně napsaný, opravdu děkuji:) :)

      Vymazat
    3. No král bez poddaného lidu je méně než nula.

      Vymazat
    4. ono je to moc pěkně napsaný, ale i tady vespod jsou darebové...
      je potřeba, aby lidi opravdu začali být poctiví, protože jen v tomto je naše cesta ven...
      osobní prospěchářství nás zabíjí... - zabíjí naši společnost...
      veronika

      Vymazat
    5. A kdo ty darebáky přesvědčí, že se mají změnit, že musí opustit svá zlosynstva ?

      Vymazat
    6. JE POŘÁD VÍC TĚCH DOBRÝCH A ONI TY ZLÝ ELIMINUJÍ...
      Stačí se porozhlédnout a vidíš ty, kteří byli zvoleni v řádných demokratických volbách??? Vidíš je...??? jak se hádají?? jak pozbyli soudnosti???
      Vzdyť je to úsměvné... jak nás tihle mohou vést k blahobytu??? jak mohou řídit obrovský státní aparát, když nedokáží uřídit sami sebe???
      veronika

      prostě - SAMO SE TO STANE....ti darebáci odejdou sami... Zůstanou jen poctiví....

      Vymazat
    7. Veroniko, ty máš snad Jiříkova vidění !

      Vymazat
  23. Claudio Depeyrac: „Kdyby volby mohly něco změnit, už dávno by je zakázali.“
    http://www.ac24.cz/zpravy-z-domova/2933-claudio-depeyrac-kdyby-volby-mohly-neco-zmenit-uz-davno-by-je-zakazali

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Kdyby volby mohly něco změnit, už dávno by je zakázali.“ Provedl jste zásadní odhalení, proč volby ještě stále fungují !

      Vymazat
  24. Já myslím, že je úplně jedno, koho kdo bude volit, protože stejně není šance politiku jako takovou zásadně změnit k lepšímu. Za sebe můžu říct, že k volbám s největší pravděpodobností nepůjdu, protože nevidím žádnou stranu, která by byla schopna současný neblahý trend zvrátit. (Změna je jednou z nejhorších voleb, ale naštěstí nemá šanci cokoli ovlivnit-do Parlamentu se s největší pravděpodobností nedostane.)
    Chtěl bych ale vaši pozornost nasměrovat jiným směrem, mimo současné volební divadlo: Díky jednomu článku Aoliana jsem objevil web Franze Erdla:
    http://www.psitalent.de/Ts/tsindex.htm
    Jeho články mi, narozdíl od různých pochybných channelingů, dávají smysl.

    LK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Změna to chce zkoušet hlavně příští rok 2014 v konspiračním spolku ODS, TOP 09, Úsvitu a ANO ! Takže bedlivě sledujte, co děliá, co kdo říká apod. již dnes. Příští rok se to u voleb bude náramně hodit !

      Vymazat
    2. To s tím Erdlem je dobrá pecka,myslím že by to měl orgo víc odkrýt.Dneska jsem to studoval celej den...klimoušové venku zase řáděj
      Urby

      Vymazat
  25. odpověď pro 14:39 25.10:
    Jasně, ale jak je vidět - tak právě pro ne úplně málo lidí je velký vnitřní přerod jít vůbec volit a nést tak určitý díl spoluzodpovědnosti - u některých prostě vítězí lenost. Takže jak se má cokoliv změnit, když někteří pouze pociťují lenost a mají za to, že je čeká nějaká vyšší duchovní práce- To do čeho se nám nechce a co případně bojkotujeme, ať už neúčastí nebo totálně zmršenou volbou, i přes upozornění - hlavně, že ego má navrch - a natřu jim to, znamená, že to pro nás je těžké a je to právě v tu chvíli ten největší úkol, který když zvládneme - čeká nás skutečně hodnotnější úkol. Pokud si budeme vybírat úkoly, které nás jsou hodny - nikdy se nemusíme dočkat. Když je pro někoho dobré promrhat život a čekat na duchovno - nikdy se ho nedočká ( alespoň dokud nepřestane čekat na duchovní úkol - nevyhrne si rukávy a nepustí se do práce před sebou - jinak by ta práce totiž před ním neleželal).

    A všechny strany asi nejsou plně podchycené satanisty - jinak by proti nim nebyla vedena už dlouho tak silná antikampaň. Proti komu stojí média - tam asi moc těch satanistů nebude. Pokud ale strana vzniká jako produkt satanistů - tam není šance na nějakou změnu směru po volbách - rozvrat harmonie - hlavní program.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvědomte si to, že vše je jedna velká Hra a jedna velká Lež. Naši nepřátelé se naučili být mistři falešných opozicí, kterými svádějí nevědomé, nerozhodné a hloupé lidi ! A ti jim to žerou i s navijákem, proto se jim daří v globálu nad námi vyhrávat. Pokud toto nezměníme, nezměni se pro nás NIC !

      Vymazat
  26. Ahoj, Změna podporuje a chce spolupracovat s Piráty, Zelenými a Svobodnými. O sesterském vztahu s Okamurou nic nevím. Nicméně proměna volebního systému a referendum je potřeba prosadit a teď budete mít všichni možnost se zapojit do utváření jejich podoby, pokud to tedy Okamura protlačí a vaše připomínky budou slyšet a vidět. A mohly by být právě přes zvolenou Změnu, neboť chceme víc zapojit veřejnost do připomínkování a rozhodování. Všichni se učíme, nejsme profi politiky (až na pár vyjímek) a útoky ohledně satanismu jsou nefér, v hnutí ho otevřeně nepraktikujeme, takže jsem si zatím nevšimla. A ano jsou mezi námi i havlisti, ale to mně osobně nepřijde tak důležité pro pohyb vpřed. Někteří z našich členů i jedí maso a jiní kouří (i když prosazujeme zákaz kouření v restauracích) a někteří mají povinně naočkované děti, (i když podporujeme dobrovolnost). Každý z nás je v něčem "pozadu", ale to důležité je, že chceme pracovat podle indexu štestí a ne HDP a že jsme flexibilní a neuzavření... Kamala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "útoky ohledně satanismu jsou nefér, v hnutí ho otevřeně nepraktikujeme, takže jsem si zatím nevšimla"
      To byla dost pokrytecká poznámka,Kamalo ! Je snad logicky jasné, že satanismus nebude otevřeně praktikovat žádná strana !!! A navíc se nejedná o nějaké poukazy o zesatanštění strany, ale pouze o některé jejich členy, kteří se k satanismu a zednářství hlásí, a praktikují je v podzemních templech pod Prahou a v dalších velkých městech v rámci ČR, SR a Vídně ! Takže buď nám tu účelově mlžíte, nebo jste naopak jen naivní nevědomá propagátorka něčeho, čemu ale zbla nerozumíte !

      Vymazat
    2. Jsem docela překvapená, že i když máme v řadách ty zenáře/satanisty, tak jsme se nedotali do PS, kam si vyšší zednáři tlačí své nižší členy vykonavatele... Prosím, napište mi přes orgonet seznam našich satanistů a já to prověřím a otevřeně zveřejním nálezy. Moc děkuji za spolupráci. Kamala

      Vymazat
    3. Vím o jednom muži a jedné ženě ve vedení Politického hnutí Změna, kteří jsou aktivními avšak z pochopitelných důvodů tajnými satanisty.

      Vymazat
    4. Tak mi, prosím, napiš o koho se jedná a odkud máš onu informaci a já to tajně prověřím. Sama bych v tom měla ráda jasno. Díky. Kamala

      Vymazat
    5. Nečekal jsem že budeš tak naivně hloupě ze mě dolovat informace, které ani noviny z obavy před "represí kmotrů" neotisknou.

      Vymazat
    6. "kam si vyšší zednáři tlačí své nižší členy vykonavatele" - Kamalo, to bylo dobré odhalení. Tos napsala omylem nebo schválně ? Už jsi byla v Templu pod kostelem sv. Michaela Archanděla na Starém Městě v Praze nebo pod Motolskou nemocnicí ?

      Vymazat
  27. Orgonet nyní projevil více odvahy než kdykoliv před tím, proti všem, jež jsou stále paranoidní. Vůči Fischerové nemáte žádné argumenty, jež by vás dělali lepšími. Existuje právo volit i nevolit, každého věc. Pokud ale někdo uzná, že našel někoho, komu věří, volit by měl. Orgonete, sám procházíš změnou, proměnou a jednou přijdeš na to, že mnoho věcí je jinak než sis myslel a mnohé si už poznal. Patří ti dík za tuto pokoru a stálé hledání. Fischerová vychází z ideálu sociální trojčlennosti Rudolfa Steinera, jednoho z nejvyšších zasvěcenců... Vratislav

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fischerová je přesně ten případ, o němž lze říci, že pod svícnem je největší tma. A tak se také stalo. Ale co budu nevědoucím vykládat, když nic neví.

      Vymazat
    2. sám nic nevíš

      Vymazat
    3. Vím, co vím, a mlžičům a provokatérům nic sdělovat nehodlám.

      Vymazat
  28. Petra Bostlová: POLITICKOU STRANU ZMĚNA NEVOLTE V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ, JE TO TO NEJHORŠÍ SATANISTICKÉ, CO VŮBEC MŮŽE BÝT!
    Úsvit přímé demokracie zednáře Tomia Okamury, nasazeného agenta japonské mafie Jakuza v ČR, nevolte.
    http://petrabostlova.wordpress.com/2013/10/25/koho-volit-do-parlamentu/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, Orgo, je tu další zdroj, který před Změnou varuje přímo úpěnlivě !

      Vymazat
    2. Bože chraň nás od satanistů. Je mi Vás líto.

      Vymazat
    3. Pro anonym 26. října 2013 13:54
      Jen se posmívej, oni ti brzy ukáží, kdo je v Čechách pánem. Úpět a skřípat zubama budeš ty ne oni !

      Vymazat
    4. Mě je líto, že ti je mě líto. Je vidět, že brainwashing tu v ČR funguje dokonale !

      Vymazat
    5. Zlo je v závěrečné fázi..., už nikdy nevyhraje...
      naše civilizace neskončí
      To, že máte pocit, že zlo vyhrává, - to jsou jeho závěrečné záškuby a výkřiky...

      Pro Anonymní 27. října 2013 2:38
      človíčku - nevyhrožuj, protože zlo je mnohem níže postaveno, než dobro... Svou nenávistí si kazíš dobro, které tě může obklopovat, odháníš od sebe anděly... jsme v multidimenzionálním časoprostoru, tzn, že jsme napojeni na různé kladné, ale i záporné energie, bytosti...Citliví jedinci je dokážou vnímat... když k někomu vyšleš zápor, a on jej dík své pevné schránce nepřijme a dokáže jej odrazit, pak se k tobě ta špatnost vrací v několikanásobné intenzitě a pak máš problém, protože nevíš, odkud a v jaké intenzitě to schytáš...
      veronika

      Vymazat
    6. Veroniko, jen jsem připomínal to, co se ještě musí stát, aby mohl přijít očekávaný konec věcí pozemských. Tak to bylo naplánováno, a tak se to i stane. Na nás pak záleží, jakým způsobem ty poslední hrůzy přečkáme a možná tělesně přežijeme. Kdo to ví, připraví se a počítá s tím. Kdo ne, bude velmi překvapen, že to přišlo, když přeci všichni očekávali už jen dobro a lepší zítřky. Nezapomínej, že satan a jeho syn satanael jsou již přítomni na Zemi, a že obcházejí Zemí řvouce a hledajíce, koho by pohltili do své pekelné tlamy. Ani lidé z ČR nebudou výjimkou, neboť i u nás už došlo k těm událostem ! Vše se "shora" utajuje před veřejností. Jsem sám zvědav, kdy to praskne !

      Vymazat
  29. Můj milý Orgonete, projevil jsi svůj názor a dotčená EGA se na tebe sesypala jak sršni. Přeju ti, aby tě tvá volba učinila šťastným ...

    JV

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud Orgo zbožňuje zednáře, volil Změnu správně.

      Vymazat
    2. Tak, tak... zařídili nám ti satanisti ty volby moc pěkně. Výsledky naplánované trošku dopředu a pak už jen v noci vyměnit volební lístky.... Sláva všem, co volili v pátek - možná kdyby nešli, dopadlo by to líp... Hurá, skvěle, už se řítíme do pekla - další plány - zase u Bostlové - možná projdou drobnými úpravami, když to zveřejnila - zítra asi definitivně odstaví Haška, Zemana už možná očipovali - dnes do kolena...
      Hurá a příště můžeme volit Změnu rovnou všichni - ale už teď máme vládu jedné strany - satanistů napříč celým politickým spetrem. Určitě bude úžasná další vláda Kalouska v zastoupení Sobotkou s oporou dalšího satanisty Babiše. petrabostlova.wordpress.com

      Vymazat
    3. Je velká škoda a politováníhodné pro nás pro všechny, že tyto satanistické hry v ČR prohlédá tak málo lidí ! Přečtěte si Bostlovou (a další investigativní zdroje), a srovnejte to s tím málem, co mezi lidi spíše omylem nebo nedbalostí vypustí média ! Lidi, probuďte se, nebo zažijete opravdové peklo ještě nyní za svého tělesného života ! Jinde ve světě už to peklo mají (vč. USA!). V Evropě je zatím relativně klid !

      Vymazat
    4. Kalous byl pověřen zahraničními "oponáři" rolí vnitřního loutkáře...tedy loutkařit příští vládu ČR ! Loutky, které bude vodit, mají být především Sobotka a Babiš. Jen pozorujte, co se v povolebním guláši vlastně vaří ! A pro koho, a proti komu ! A kdo to celé režíruje a zákulisně vede !

      Vymazat
  30. O tohle přesně mocipánům jde! Když to nejsou volby tak je to akce policejní demonstrance kde někoho jen tak zmlátí, nebo aby se lidé nenudili, tak se vyvolá romská otázka...prostě to je přesně potřeba aby lidé nybyli jednotní, vnášet do řad mas chaos. Chce to pořád lidi zaměstnávat, aby náhodou nezvedli hlavy a nezjistili že mají naděláno na obloze, že namísto domovu, jsou v pracovních táborech, stejnak si myslím, že zas bylo použito ovlivňování mysli...LIDIČKY!!! VZPAMATUJTE SE!!!
    Až se nebudeme hádat mezi sebou, bude to průšvih tam u nich nahoře, páč pak namísto dohadování, která strana je nej, mužeme pozvednout zrak k těm, co tady tahají za nitky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pekne napisane pochopenie reality

      Vymazat
    2. Kéž by takových bylo den ze dne víc a víc, bylo by líp.

      Vymazat
  31. https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MPTqiIOPjvw
    tohle video je dobré. jenom tam něco chybí, upřesním: V mnoha volbách byla ještě možnost volit jinde, když odcestuješ, voliči! Co ale, když volit nechceš? Jednoduše nepůjdeš, a basta! Volební komise si pak opíše tvoje č.OP z minulých nebo předminulých voleb, a dopíše do knihy voličů i tvé jméno, podpis. Pak tajně vhodí za tebe hlas! Tak se to běžně dělá (i na Slovensku,mimochodem)). Ale když ty si ještě včas vyzvedneš tzv. VOLIČSKÝ PRUKAZ do kapsy,(jakože jdu volit tam kde budu právě na návštěvě - u sestřenice, bratra, atp) oni to musej zapsat právě do tý knihy! Potom už nejde nic dopisovat!
    Samozřejmě že nikam volit nepudu a s průkazem si nechám hrát vnoučata. Tento fakt v tomhle videu chybí, a proto je to neučinné....

    OdpovědětVymazat
  32. Už aby přiletěla ta kometa, co není kometou (http://orgo-net.blogspot.cz/2013/08/kometa-ison-neni-kometa.html). A pak se snad ostatní probudí a nastanou změny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až ta kometa přiletí, tak to budou poslední změny na Zemi s přítomností člověka.

      Vymazat
  33. Doporučuji film Duch doby. Nebo alespoň prvních 5 minut, kde je vysvětlení jaká je kravina chodit k volbám, hrát jejich hru a dělat ze sebe ovci.

    OdpovědětVymazat
  34. Tak, už to tady máte vy všichni , kteří jste využili svého Ovčanského práva volit.Jen pár dní po volbách a už se perou. Tobě Ovčane děkuji , že jsi opět naletěl na moje sliby a digitální úsměv na bilbordu. Děkuji tobě, moje malé bezvýznamné nic za to , že opět můžu prosazovat svoje osobní ambice. Špatný začátek , ještě horší konec.
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co jste lidi od těch dinosourů a nových chameleonů čekali ? Že se snad budou konečně zabývat vašimi problémy a požadavky ? V případě těchto voleb jste občani-ovčani opět prokázali svou nezměrnou hloupost, a taky za ni po zásluze tvrdě zaplatíte. Plány na další utahování opasků má Kalous již připravené v šuplíku. Copak jste si nevšimli jaký se z něho stal samozvaný radílek na všechny strany ? Jak popichuje a nabádá i samotného Zemana ? A jsou tu další podobné kreatury, které se dostaly díky volbám zpět do poslaneckého kurníku jako škodné kuny ! Obměna v jistém smyslu proběhla, ale ti staří ostřílení dinosauři tam zůstali, díky čemuž tyto volby zcela pozbyly smyslu !

      Vymazat
    2. Horší konec bude jen pro nás daňové poplatníky.

      Vymazat
  35. http://inner-light.ning.com/profiles/blogs/sdeleni-od-plejadskych-vyslancu-svetla

    OdpovědětVymazat
  36. Všechny satanisty konečně pozavírat, místo jakýchkoliv tajností....A to konečně nastalo jasno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebojte, na věčnosti je už pro ně připraveno vězení, z kterého nikdo, nikam a nikdy neunikne ! Jen musíte dočkat času, ještě jejich konec a odříznutí do věčné izolace není na řadě ! Až to ale nastane, bude jejich velké úpění, bědování a skřípění zubů v hrůzostrašných kobkách temnoty podle jejich volby ! Přesto mají ještě chvilku čas se obrátit...

      Vymazat
  37. Ahoj to je zase pěkně odvedená pozornost. Je zajímavé že téměř všichni máme stejné cíle víme co je spávně jenom že ta ega jsou tak silná. Slyším tu jenom nenávist a vnucování svých názorů. Před rokem to tu bylo samé duchovno dokonce i pokora ze strachu z konce, a kde jsme dnes? Morálně i duchovně? Nechci být sprostý...Trápí nás naše zem, ale přitom je to odraz nás samotných.Máme to co si zasloužíme všechny ty Sobotky, Kalousky, Zemany atd atp. Politika mě nezajímá pro mě toto zřízení není svoboda, označil bych ho jako další nástroj nenažraných. U nás zvítězí většinový názor pouze když se to hodí do krámu a nebo ho vytvoří za pomoci médií. Prostě tento systém je špatně ústava je špatně. nepotřebujeme zástupce na to abychom věděli co je správně a co chceme. No nic půjdu si zalítat s astrálkama pokoukám po naší zemičce a celou noc pak probrečím nad lidskou nenávistí, nenažraností, aroganci krutostí a leností. Nikde není tak extrémě velká dualita jako tady na zemi, zlo má ale navrch!! Na to nezapomínejme! Kuba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlo má navrch jen z úhlu našeho pohledu. Ve skutečnosti se jeho moc koncentruje k poslednímu výronu, k poslednímu výkřiku, k poslednímu výbuchu veškeré ohavnosti. A pak bude ze zlem navěky konec. Už nebude mít nikde nikdy i jen nepatrnou moc a vliv. U vědomí toho zkusme působení zla ještě chvíli překonávat nebo i trpět. Ale rozhodně se mu nepoddávejme a nepodléhejme mu, nespolupracujme s ním. Vždyť už víte, že bude s ním brzy konec, a bylo by nanejvýš naivní a hloupé se přídávat k něčemu, co má brzy skončit !

      Vymazat
  38. Až tu bude a proběhne ona Událost !! /žádná kometa,/..bude většina z vás čumět jak puci, a brečet proč jste se nechali oklamat ,...třeba čárama na obloze a falešným nepřítelem ...ještě máte čas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty myslíš ISON???
      veronika

      Vymazat
    2. Proč mluvíš v hádankách ? Vyjádři se jasně !

      Vymazat
    3. Ohnivé "bombardování" Země z vesmíru bude, bylo to předpovězeno, takže se to jistě ještě stane (třetina moří, třetina fauny a flory, třetina loďstva, ohnivá hora do moře, hvězda jménem Pelyněk - Wormwood) !

      Vymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.