Stránky

4. listopadu 2013

Iva Adamcová: Berte chemtrails s klidem

Chemtrails
(Iva Adamcová, přednáška Bystřice pod Hostýnem, 28. 9. 2013, 2:15)

Vrátím se k dotazu, který mi teď nedávno vznesla jedna žena. Týkalo se to přednášky v Brně, která byla v červnu. Ta paní poslouchala moji přednášku, a byla rozhořčená, a napsala mi v tom smyslu, že jsem asi špatně odpověděla nějakému pánovi, který se tam dotazoval na chemtrails.

V Americe, tam jsou zkrátka mágové, černá magie, a ta ubližuje. Jsou lidé, kteří práškují, nebo roznášejí po planetě různé chemické látky a těžké kovy, které znemožňují lidem, aby se posunuli do vyšší dimenze. Protože oni chtějí samozřejmě cucat, mít ty lidi pod kontrolou. Paní byla vyděšená, že lidi vůbec nereagujou, a že se tomu nikdo nebrání, a spousta lidí o tom neví, to vyděšení bylo veliké.


Já jsem ale odpověděla dobře, a znovu vám to řeknu, protože je to pro vás důležité. Stav klidu: vysvětlím proč.

Za prvé: Ti lidé, kteří si toto vzali v tomto životě za úkol jako černí mágové, a dělají tyhle věci, budou obrovsky planetou smeteni. V osudech svých vlastních. Oni to v osudu mají, že tohleto budou dělat, aby právě to smetení bylo drsné. To je jejich věc. Co sem kdo do tohoto světa přidá, to se k němu vrátí. Je jedno, jakým způsobem.

Za druhé: Jestliže já jako člověk budu koukat na nebe a budu se bát, co se na mě sype z toho nebe, tehdy se moje buňky už bojí, prožívají egoismus strachu, něco odmítají. Takže já už jenom tím strachem a obavou, že tady něco je, se blokuju na první čakře. To znamená, že moje tělo se neubrání. Opravdu.

Další bod, který je velmi důležitý: planeta má svůj osud. To je nastaveno, takže ono se to dít musí. Černí mágové tady mají pracovat, a je také součástí čištění planety, když se to smete, ten egoismus, přes konání těch lidí.

To znamená, že spousta lidí o tom neví, ani se to nedozví, nebojují proti tomu, je jim to jedno. Ale pozor, lepší stav je, když o tom nevíte. A když víte, tak jo, jestli má na mě někdo práškovat, tak ať práškuje, je mi to jedno. Buď to přežiju, nebo to nepřežiju. Tehdy jdete v optimismu, nebojíte se. A i kdyby to práškování někdy na vás fakt padlo, tak vaše tělo se rádo ubrání, protože ty buňky si pomáhají, ony mají obrovskou energii. Když jste plní Boha, tak Bůh se ubrání úplně všemu. Ale hlavně, on vás pak na těch vašich nožičkách odvede úplně jinam, kde minete to práškování. To je něco, co vy vlastně vůbec nevnímáte.


150 komentářů:

  1. Krásně řečeno. Výstižně řečeno.

    Jirka V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to sice zajímavě řečeno, ale já se bráním tomu, aby moje děti zmokly, nevěřím chemtrailsům... neignoruju je
      je to jako s velmi ostrým nožem-....
      řeknete svému malému dítěti, aby vám ho přes celou místnost podalo?? osobně bych to neudělala... ,, protože existuje možnost, že dítě se ze zvědavosti pořeže a nebo na onen nůž upadne...
      prostě když vím, že je něco špatně, neignoruju to...
      A při tom naprosto věřím v Boha a Jeho ochranu, naprosto věřím ve strážné anděly...
      Prostě NEPOKOUŠÍM TO SVOJE ŠTĚSTÍ.....protože BŮH TĚ CHRÁNÍ HLAVNĚ VE TVÉ BEZMOCI, KDY SE TY NEDOKÁŽEŠ OCHRÁNIT SÁM......ALE MUSÍŠ V NĚJ VĚŘIT

      veronika

      PS: Psala jsem o tom níže

      Vymazat
  2. Jak do toho zapadá AOLIAN - je to bílý mág a je to v pořádku..? D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většina z nás, co jsme tady, jsme bílí mágové různého stupně, jinak bychom o tyhle informace vůbec neměli zájem, a je to naprosto v pořádku. (:-)))

      Vymazat
    2. Proč se tedy bílým mágům přezdívá whitesnake ? Jsou snad bílí hadi lepší než černí ?

      Vymazat
    3. AOLIAN, dle logiky paní Ivy, to má v osudu. Pomáhá matičce zemi. A v tom je obrovský rozdíl. Má schopnosti, které mu to umožňují, nemá v srdci nenávist. Koná dobro.Osvobodil již hodně astrálních bytostí. A ten střet mezi dobrem a zlem probíhá neustále, nejen na této úrovni. Domnívat se, že v dalších dimenzích nás čeká blaho a láska, je pošetilé. Ano, čeká nás. Ale také boj na jiné úrovni. Paní Iva by se , dle sama sebe, měla jakýchkoliv přednášek vzdát. Stačí přece být v klidu a nechat lidi konat svůj osud, není liž pravda?

      Vymazat
    4. Je to v pořádku; spisovatel Dan Brown v závěrečné části knihy Inferno píše o tom, že nečinnost v těžkých dobách je největší hřích...

      Vymazat
    5. Nikdo není ani lepší ani horší než ostatní. Každý je právě teď nejlepší, jaký může být. Každý si musí projít vším - i egoistickými životy, i černou a bílou magií. To je zákon vývoje.
      Většina z nás, co se tady vzájemně učíme na tomto blogu, jsou zřejmě ti, co už chtějí konat dobro, čili jsou na různých stupních bílé magie, což se liší tím, do jaké míry ještě prosazují vlastní vůli a do jaké míry žijí pokoru.
      Někteří z nás chtějí ještě páchat dobro za každou cenu, bojovat a uzdravovat svět, někteří už v pokoře chápou, že nejvíce světu pomohou pouze prací na sobě, někteří to mají ještě pomíchané. Někteří jsou ještě na pomezí černé a bílé magie, protože v nějakých situacích třeba umějí ještě se někomu pomstít nebo udělat nějaké zlo, ale některé situace zase "umějí" přijmout s pokorou ...
      To všechno je dobré, to všechno je jak má být. Nic nemůžeme přeskočit, nic nemůžeme urychlit, vším tím každý z nás musí projít. Na tuto planetu (anebo jinou podobnou ve 3D) se budeme chodit učit tak dlouho, dokud se veškerou učební látku 3D nenaučíme a nebudeme moci postoupit do další třídy 5D. Někteří (prý až 1/7 lidí) mají šanci to zvládnout již v tomto životě, ale nelze toho dosáhnout vůlí, pouze pokorou ... a proto je tady Iva, aby nám tohle vysvětlovala ...

      Vymazat
    6. … a proto je tady - SVATÁ BIBLE a NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA - naše cestovní mapy s duchovními principy. L O ♥ E Lída

      Vymazat
    7. bible ?? jezis je ufon ... jestli se chces napojit aktivizuj jeho freqenci .
      mam pocit ze z bibli nema nic spolecnyho

      Vymazat
    8. To zas napsala nějaká palice iq jitrnice

      Vymazat
    9. Hlavně bacha aby nedocházelo k "páchání" dobra ..... jako že to s tebou myslím tak dobře že tě raději zabiju než bys to nepřijal a nepochopil :-D těch je taky dost :-D

      Vymazat
    10. Ne nadarmo se říká, že všichni chtějí tvoje dobro, tak si ho prosímtě od nikoho nenech vzít.

      Vymazat
    11. myslím, že pasivita není moc dobrá věc...
      protože co můžeš udělat a neuděláš ku prospěchu věci, ....
      prostě dopředu nás žene naše aktivita, nikoli pasivita....

      Vymazat
  3. Jak paní ví, že je nějaká dimenze, do které se můžeme posunout? Není lepší se vyprdnout na snažení se někam dostat, když se můžeme snažit udělat něco s touto "dimenzí"? Nehoňme se za větrnými mlýny a možnými lepšími světy! Udělajme si ráj zde, no né?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím...
      Připomíná mi to pánbíčkáře a jejich kdo trpí tady, bude tam mít ráj.

      Proč tolik směrů, už po staletí, stále dokola a dokola hlásá pasivitu ?
      Aneb, nic s tím nedělejte, nebojujte, bud´te jak ovce ?
      Záhada...

      Vymazat
    2. No jinou planetu než Zemi jsme jako lidé nedostali, takže jakékoli diskuse mimo ni jsou pasé !

      Vymazat
    3. No, na dvě tělesa už ano, ale stále je to v režimu utajování. Jedná se o Měsíc a Mars. Z Měsíce nás vyhnali ET´s, a na Marsu vedeme dokonce okupační robotickou válku s místními entitami malých modročerných lidiček.Byli jsme varováni, že pokud budeme vyvážet války do vesmíru, dostaneme lekci, na kterou lidstvo nikdy nezapomene (asi jako na Potopu).

      Vymazat
    4. http://www.petr-chobot.eu/cs/nase-existence-mimo-telo

      Vymazat
    5. SPOUSTA TZV. PÁNBÍČKÁŘŮ TO NEPOCHOPILA...
      jde o vztah mezi námi a Bohem...mezi mnou a Bohem - taky mezi Tebou a Bohem...
      Proto je tady vytvořen ateismus..., proto je postavení a úroveň církví ve stadiích, v jakých jsou....proto mezi sebou bojují různá vyznání, i různé církve...Jde tady o rozkol, o nejednotu...každý věříme v něco jiného, kvůli tomu se hádáme, zabíjíme...
      A přitom je to totéž......jen my to nevíme
      Zlo bude převládat do doby, než si toto uvědomíme....
      Bůh je jenom jeden, ale má různá jména...., protože jazyk + zvyky + pojetí způsobu života jsou jiné v různých územích....

      Křesťané, muslimové, domorodí Afričané, Papuánci,... všichni vyznávají svého Boha, který je v důsledku ten jeden samý...A právě to, že si tvrdě jdeme po SVÉ PRAVDĚ způsobuje náš rozkol, nejednotu a možná, že to způsobí i náš civilizační zánik...
      Vše je to tak úmyslně nastaveno, nemyslíte???
      veronika

      Vymazat
  4. Šíleně se bojím pavouků, takže se asi nepovznesu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Arachnofobie toť příznak maniodepresivní psychozy. Tak pozor na Velkou Araneu !

      Vymazat
  5. Aha! Takže když nevím, že dýchám hliník, barium a další jedy, tak mi to vlastně neublíží! A když malé dítě neví, že pod vodou nelze dýchat, tak se nemůže utopit. Elektřina také neublíží někomu, kdo o tom neví... To jsou tedy věci!

    Guess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Guess - velmi správná poznámka.

      Vymazat
    2. Právě tohle je taky věc, co mi úplně nesedí - když by stačilo nevědět, proč by to ti černí dělali vlastně?

      Vymazat
    3. Iva ma svuj vesmir snaz se ten svuj vesmir zdokonalit o nic jinyho vlastne nejde

      Vymazat
    4. Přesně tak : Iva má svůj Vnitřní vesmír, a má ho také každý z nás. To znamená, kolik vnitřních vesmírů, tolik úhlů pohledu na něj ! Nelze proto paušalizovat nebo dokonce generalizovat věc jen proto, že to řekla Ivanka !

      Vymazat
    5. Ti černí moc dobře vědí, co a proč dělají. Proto to před námi tají, abychom nedostali náhodou náskok před jejich dalším tahem proti nám !

      Vymazat
    6. Guessi, tomu se na západ od nás říká brainwashing. A lidi ho tam v bezpočtu žerou a ještě si lebedí, jak dobře nakoupili ! Jak je vidět, nevědomost je zřejmě sladká jak med, a mnohý jí prostě neodolá !

      Vymazat
  6. Suhlasím no jednu vec by som chcel vyjadrit tak s iným nazorom. Myslím si že je dobre vediet o všetkom, či illuminati, chemtrails , haarp, NWO atd len netreba to v sebe živit a bát sa, presne , no ludia ktory nevedia su potom lahko manipulovatelný a daju si aj čip aj všetko lebo nebudú vediet že to je nesprávne pretože v TV sa dozvedia že to správne je. Takže vediet a mat prehlad treba no zbytok ako bolo v članku :-) pekný den všetkým

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s Vámi :-)
      Já o tom všem vím několik let a již se tím bavím...čím víc toho víte tím je to větší sranda...tlačej na pilu a tlačej bubáci moji roztomilí a já se jen dívám jak se potí a slábnou, až to vzdaj tak jim pomůžeme a blbnout už nebudou, vlastně proti nim ani nic nemám, dělaj si svý a já taky...dokonce jim i poděkuju, za to že mě nenechaj dřepět doma u netu ale vytáhnou na vzduch s úsměvem octovat... :-D...a říkám o tom všem ostatním...někoho to zajímá někoho ne...ovšem po několikaleté zkušenosti i ti co se nezajímali se zajímají "vo co go"...bodejť by ne...by byli ťuk ťuk, kdyby si nechali ujít takovouhle jízdu...sci-fi je realita, pohádky taky a realita kterou znají je komplet konspirační teorie...třemi slovy - všechno je jinak :-D
      ...krásný den a světlo všem...Béďa

      Vymazat
    2. Vždyť to je staré židovské heslo : nikomu a ničemu nevěř, všechno je jinak !

      Vymazat
    3. sci-fi a pohádky prezentují skutečnosti a události, které se vyskytují v prostředí 3D po celou dobu existence lidí na Zemi. Pero spisovatele nebo kamera režiséra jen promítly tyto děje do souvislostí s tím, v čem vlastně žijeme.

      Vymazat
    4. Ne nadarmo se říká, že štěstí přeje jen připraveným ! Hlupáky mine bez povšimnutí !

      Vymazat
    5. ty si ale zmanipulován taky , protože si nepochopil, že jedinou "zbraní " proti temnotě je Láska :-

      Vymazat
    6. A kdo to popírá ? To je tady přeci od začátu : Temnota kontra Láska !

      Vymazat
  7. Někdy mám s Ivankou opravdu problém, ale pak se uklidním a v e své podstatě jí musím dát za pravdu, koukám se na oblohu a říkám si s takovým klidem a vyrovnáním:"tak už zase sypou, mea culpa"
    Dita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mea culpa ?
      Aneb, dají li ti facku, nastav druhou tvář ?
      Hmm...2000 let pasivity a oveček nestačilo ?

      Vymazat
    2. určite nie Mea Culpa ,,,nakupuj ,poslúchaj ,kukaj Tv a držať hubu ,my platíme tie nenažraté skorumpované hlavy a osud je v naších rukách Pani Adamcovú si vážim ale občas sú jej rady divné,je plno prorokov čo chcú radiť ale klapky na oči určite nepatria ,,,ak ostaneme len ovečky a necháme si pásku na očiach nezmeníme svoje cesty a životy jedine naše deti privedieme do otroctva
      ak si zavrieme oči tak sa nikdy nemôžeme prebudiť a ak informácie budeme ignorovať bude spať na veky

      AsgarD

      Vymazat
    3. Bojuješ proti světu, svět bojuje proti tobě.
      Přestaneš bojovat proti světu, svět přestane bojovat proti tobě.
      Prijmi svět a svět přijme tebe.
      Nic víc není třeba.

      Vymazat
    4. Zapamatujte si jednu důležitou větu z legendárního románu Vyšší princip : Smrt na tyranu není zločinem !

      Vymazat
    5. Aneb, přijmi NWO a NWO přijme tebe...

      Guess

      Vymazat
    6. Co to tu plácáte za nesmysly ? Ještě tak bojovat za svobodu, to málogiku a legitimitu, ale bojovat proti světu ? Pěkný paskvil...chápate vůbec, co jste napsal/a? Jen pro úplnost dodávám, že svět nás k ničemu nepořebuje, ale my potřebujeme svět úplně ke všemu !

      Vymazat
    7. Naviedli ste ma GUess, ja takto : Urob si svoj Matrix, :-) B

      Vymazat
    8. To je velký omyl ! Když přijmeš nwo, tak tě nepřijme, ale přímo a rovnou pohltí ! A to je sakramentský rozdíl k tomu, jak to definuješ ty !

      Vymazat
    9. Pro Anonymní 5. listopadu 2013 10:42
      Teď jste to přesně odhalil. Všechna ta duchovní učení sledují jediný cíl - aby se každý stal zajatcem vlastního matrixu s matricí skutečného Matrixu. Jaká by to byla pro globalisty idilka, kdybychom sami od sebe navzájem hlídali své matrixy, a jakékoli odchylky od našich bychom ihned pranýřovali a hlásili "výš"! Ale ono to stejně k tomu dospěje, protože lidi na ně strahované pasti a pastičky nezajímají !

      Vymazat
    10. A este jedna dost velka drobnost ,prorokov ,liecitelov ,guru ,vodcov je velmi ale velmi vela a prave oni su nastroje ako nas odklonit od pravdy ,jeden povie to o chvilu pride dalsi a jedine mylia ludia ,cim viac omylov a datumov na ktore nas upieraju ako napriklad prechody do nejakej dimenzie a nic sa nestane a ludia cakaju dalej ,,Ide im o váš čas ,berú vám sny a odkláňajú z vlastnej cesty ,čím viac času vám zoberú o to viac sú silnejší ,raz sa prebudíte v rokoch a zistíte že počas života ste počúvali akože prorokov a život prebehol ,nedávajte čas klamárom a žite život , info sú okolo nás a v nás len ich treba hľadať .

      AsgarD

      Vymazat
    11. Tak to bylo dost dobrý AsgarD !

      Vymazat
    12. Klamárům dát po paštice, a přestanou klamat.

      Vymazat
    13. Dakujem,len zatavam nazor ze kluc na zivot a prebudenie je v nas ,kazdy hlada manual na zivot v knihach new age v guru atd ale vlastne prave oni nas odklanaju od nasej cesty poznania.

      AsgarD

      Vymazat
  8. Takže zde(chemtrails, HAARP, ...) osvěta není až tak žádoucí, jak se zdá. To je dobré vědět a nepáchat více škody než užitku. Ten, kdo zvedne hlavu a vidí, si informace najde, ostatním je zřejmě lépe v nevědomosti, když mají svých dalších existenčních strachů dostatek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto naše osvěta z velké části padá na neúrodnou půdu. Ten, kdo se o chemtrails nemá dovědět, což je dáno osudem, utvořeným na základě předchozích zkušeností, ten se to prostě nedoví, i když mu to budete cpát všemi prostředky. To snad potvrzují i naše zkušenosti s osvětou, ne? Většině lidí můžeme vysvětlovat a ukazovat jak chceme, pro ně to prostě neexistuje (:-))), a je to tak dobře. (:-))) Ten, kdo se to má dozvědět (rovněž osudem dáno), zareaguje i na malý podnět.
      O chemtrails a podobných jevech se podle mého názoru jsou schopni dovědět pouze lidé, kteří jsou již v pásmu černých a bílých mágů. Nižších "tříd" se to vůbec netýká a je to tak správně. Oni se leda mohou zlobit na nás, že si to myslíme, čímž se blokují odporem, čímž si vytvářejí novou karmu ... nakonec je to naše vina, že se blokujou .... ach jo. Alo co se týče mě, pokud něco takového způsobuju, tak si teda tu odplatnou karmu odžiju, co mi zbejvá (:-))) Nic lepšího zatím nevím.

      Vymazat
    2. no hele kdyz si das nakej filtr ega, treba staci myslim pust 2 tejdny s prijimanim prany, tak zjistis ze si vybiras jen to co potrebujes mam pocit, ze je mozny se s telem domluvit at dycha jen vzorky ktery ti vyhovujou

      Vymazat
    3. Bohuzel asi nic neplati univerzalne, kazdy ma tu svou jedinecnou kombinaci 100 000 000 kroku, ktere musi absolvovat na sve ceste, ac mu je nekdo pri kroku 10 naserviruje pekne ve spravnem poradi na taliri :) Stejne nikdo neni schopen delat neco jineho nez dela....coz je skvele a strasne zaroven. Tohle jsem si treba napul vycucal z palce a presto to zni duveryhodne :) Vlastne si tady vsechno pisu jen pro sebe, tak jako nekteri ostatni, v ocekavani, ze aspon 2 lide mi daji zapravdu, coz ego potesi, nebo to vsichni odmitnou, coz ego utvrdi ve spravne ceste :))) Nebo tady neni vubec nic k napsani....
      "Usmev na rtu, dobrou kartu!", jak pravil ten tenci ze dvou.

      Vymazat
    4. Orgo, jako novopečený karmista to s těmi karmami nepřeháněj, nebo se z toho jednou zblázníš ! Kdyby žil Vilém z Rožmberka, poradil by Ti svým heslem na praporcích - festina lente (spěchej pomalu), které s sebou všude vozili jeho jezdečtí praporečníci !

      Vymazat
    5. "Stejne nikdo neni schopen delat neco jineho nez dela....coz je skvele a strasne zaroven"
      To byl velmi dobrý postřeh, a zároveň odhalení, že osud je člověku do života dán jako jakýsi labyrint plný úkolů, překážek, zkoušek apod. A svou vůlí člověk může ovlivnit pouze to, jak s těmito "intervenčními kauzálními uzly" naloží. Buď je zpracuje a překoná, nebo se zbaběle obrátí, a snaží se tomu vyhnout nebo před tím utéci. Ale osud je nastaven tak, že uzavře všechny únikové cesty, a donutí nakonec zbabělého adepta ke konfrontaci. Někteří mají z takové situace tak velkou hrůzu a děs, že z toho vážně onemocní, stane se jim nepříjemný úraz nebo se dokonce sebevraždí, jsouce přesvědčeni, že to tak jednou pro vždy vyřeší, a že se už s ničím podobným nebudou muset nikdy nikde potýkat. Jenže se velice mýlí ! Ti, co se pokusili o sebevraždu, a přežili ji, s hrůzou ostatním vyprávěli, že ve stavu klinické smrti, kdy už už překračovali linii mezi živými a mrtvými, zjistili, že ty problémy a bolesti za života na Zemi s nimi přecházely i na Onen svět. Proto to tito lidé již vícekrát nezkoušeli, a sami to druhým urputně rozmlouvali ! Přitom prošli neskutečnou proměnou, a jejich život se rázem změnil tak, že už neodmítali žádné zkoušky ani "jobovky"(špatné zvěsti, zprávy, události), které je pak v životě potkaly !

      Vymazat
    6. 9:04: Komenský zase říkal: Veškeré kvaltování toliko pro hovádka dobré jest (:-))) Moje karmy drží své tempo, v poslední době zrychlily ... dokonce se mi zdá, že některé už ani znovu nechodí - tak sem dobrej karmista nebo ne? (:-)))

      Vymazat
    7. No, nevím. Mám v poslední době dojem, že karmisti a alarmisti mají mnoho společného, a to mi na klidu zrovna nepřidává.
      Navíc si také všímám, že se zrychlily odplaty časných trestů (tedy ještě za člověkova života, ty věčné budou až po smrti) u mnoha lidí, kteří bezuzdně hřeší. Když na takového dojde řada, čumí a nechápe, "proč zrovna jemu"? Takže se dualita začíná vyrovnávat, a Země se zřejmě začíná spojovat či propojovat "s nebesy"! Bude ještě velmi napínavé, co se všechno uděje.

      Vymazat
  9. Ahojte :-)

    zní to krásně, děkuji :-) A souzním :-)

    s láskou
    sv.

    OdpovědětVymazat
  10. Jasny,ono to nejak dopadne, kdyztak vsichni zustanem v tehle dimenzi a bude nam i tak hej...dle meho je to spatne,bat se chemu nebojim ale tusim ze je to spatne, nezasveceho by i napadlo, ze pi. Iva je nejakym jejich agentem nabadajici "probuzene" k netecnosti a spanku ///anonsuit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už i mě napadlo, že všichni tito esoterici a guruové jsou jakoby přes kopírák jedna prakticky stejná osobnost. Proto nabádám všechny jejich věřící, aby si hledali informace o těchto lidech, jejich stycích, jejich činnosti i mimo přednáškové sály ! Možná se budou divit, co všechno odhalí ! Jako např. v příp. světoznámého Satjá Sáí Báby v Indii ! Byly odhaleny podvody a nemravnosti, podbně jako u nemalého počtu křesťanských kněží !
      Proto není vyloučena ani manipulace, brainwashing ani u našich guruů !

      Vymazat
    2. EGREGOR GURU, B

      Vymazat
    3. V posledních časech budou mezi lidmi velmi aktivní dva mocní a zlí duchové jménem Góga a Magóga, kteří mistrně ovládají právě umění falešných proroků. A mnohým egoistickým, pyšným a chorobně ambiciozním lidem tak budou velmi špatnými rádci. A povedou je i jejich posluchače a žáky ke skáze jejich duší !

      Vymazat
  11. Dobrý den, děkuji za velmi výstižné popsání situace chemtrails. Někdo to prostě potřebuje slyšet nebo číst takto polopaticky. Nyní už chápu proč jsem měl tolik rozporuplných pocitů, když jsem si na tento fenomén chtěl vytvořit nějaký názor.
    Matess

    OdpovědětVymazat
  12. " Když jste plní Boha, tak Bůh se ubrání úplně všemu. Ale hlavně, on vás pak na těch vašich nožičkách odvede úplně jinam, kde minete to práškování. To je něco, co vy vlastně vůbec nevnímáte. " PANÍ ADAMCOVÁ MÁ PRAVDU - v celém svém bytí zde mám mnohokrát potvrzeno na sobě , že to tak funguje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bůh se nepotřebuje proti ničemu a nikomu bránit. To si mohou myslet zase jen nevědomci a hlupáčci.

      Vymazat
    2. " Když jste vědomi si Boha v sobě ... "
      Jde o prohlubování si vlastní energie na vyšší úroveň, kde již je člověk ochráněn před vším, bez ohledu na to, jestli o hrozbě ví nebo ne. Hlavně ví o tom, že je ochraňován (odveden jinam, zdržen, aby se s někým-něčím negativním nesetkal apod.). Je potřeba pochopit práci na sobě a pak bude pochopena i paní Adamcová.
      Nikdo není hlupáček - jen mu nebylo dáno tyto věci chápat. Svůj život má dožít v nevědomosti, což je ještě stále ve většině :)

      Vymazat
  13. Lepší stav je, když o tom nevíte... říká Iva.
    Určitě ten, kdo neví, se nemusí znepokojovat.
    Vychází mi z toho otázka: NENÍ PAK LEPŠÍ MÍT KLAPKY NA OČÍCH A HLEDĚT SI SVÉHO, NEPÍDIT SE PO NOVÝCH INFORMACÍCH? - teda pokud neovládám schopnost být v každé situaci v klidu...
    Ivanku mám ráda, s tím, co říká vesměs souzním. Nikdo tak jako ona ve mně nevyvolává tolik otázek, jak to teda v tom životě je, co se po nás vlastně chce...


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vždyt´ po tisíciletí bylo vědění, knihy, informace, určeny jen některým.... elitě.
      Tak se neptejme ? :)

      Vymazat
    2. A v tom to právě vězí : že jen pár vyvolenců ví prakticky vše, a my stádo "blbů" prakticky nic !

      Vymazat
    3. No to máte pravdu. Ivanka i ve mě vyvolává víc otázek než odpovědí.

      Vymazat
    4. Můžete se jí kdykoliv na cokoliv zeptat, jen si k ní zajděte na přednášku, nebo jí napište mail ...

      Vymazat
  14. Jsem pouze řadový hlupák. Ale protože umím číst tak jsem se dočetl, že mágové se dělí na tři kategorie. Eskamotér, čaroděj a mág. Mág o sobě nikdy neřekne, že je mágem a pracuje v naprostém utajení. Dobrého mága na veřejnosti nepoznáte, když bude chtít tak ani neuvidíte a zamete za sebou i astrální stopy.
    Co se týče strachu tak tam je to ještě jasnější i pro hlupáka mého kalibru. Všechny jen trošku lepší knihy upozorňují na nebezpečí strachu. Protože strach je ve své podstatě negativní modlitbou. Vytvořený obraz negativní události je spouštěčem ohromných sil neboť jak je známo obraz úzce souvisí s citem a ten pracuje s nejsilnější kategorií duchovní energie. Za další ten strach se může posunout do podvědomí a je z toho trvalá negativní modlitba. Na závěr bych chtěl poděkovat socialistickému vzdělávacímu systému ze to, že jsem se mohl bezplatně naučit číst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejste hlupák ani níhodou pokud takto reagujete............ J

      Vymazat
    2. A teď mi ukažte, kolik lidí to ocení ? Jeden, dva už bude moc ! A proto ty zbytečné tragédie v našem národě (viz posledních 23 let !!!).

      Vymazat
    3. Nepoužívejte prosím vás termíny, které nedávají smysl, a kterým zjevně nerozumíte.

      Vymazat
  15. Většina z nás jsou bílí mágové? Ještě že jsem Zenbuddhista ;) Jenom bych chtěl podotknout, že každý máme vlastní cestu, i planeta Země. Co je dáno, je dáno a musí se splnit. Nicméně pro lidské duše je planeta pouze místem, kde jsou zkoušeni, na základě zkušeností které si vybrali, a kde se mohou duchovně rozvíjet do další cesty, která nastává smrtí... (pouze pojem). Někdo se sem musí reinkarnovat vícekrát, někdo jde dál rychleji, ale vůbec si nezatěžujte karmu tím, že byste něco (i emocionálně) přidávali k takovýmto sajrajtům které se dějí. Jak řekl moudrý mistr Tao: "Svět je dokonalé místo, nemůžeš ho nijak vylepšit." Ani Vy, "bílí mágové" ho nijak nevylepšíte, pouze přibližujete okamžik, kdy system spadne. Díky za to. Avšak dokonalý Zen trvá stále, nezávisle na chemtrails nebo lidském snažení...Je na každém z nás, aby ho v sobě objevil... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Co je dáno, je dáno a musí se splnit"
      Přesně tak, co Bůh určil, naplánoval to se také stane. A my to můžeme pokorně přijímat a plnit, nebo se jen bezmocně vztekat a nadávat proti tomu. Stvořitele totiž nezajímají naše neukojené chtíče. Jeho zajímá jen naše láska k Němu, k sobě (ne prosímvás narcismus apod.) a mezi lidmi navzájem ! Vše ostatní je sekundární !

      Vymazat
  16. jsem Bohu hrozne vdecna, ze patrim do skupinky, ktera o tom vsem vi ( jeste mozna ne o vsem). A snazim se i druhym o tom rikat, samozrejme velmi opatrne, jinak by si mysleli, ze jsem blazen. Rikam napriklad o nastrahach v jidle, MMS, nebo se jim snazim tak nejak vysvetlit, proc mame takove zvlastni celorocni Aprylove pocasi. Ale to vsak jen v pripade, kdyz po stodvacate slysim:,,Uz zase chcije``, a podobne. Nikomu vsak nic nenutim, je to jakesi NAKOPNUTI, a kdochce spi dal a kdo chce pracuje na sobe. Myslim si, ze je to fer.
    Ze zacatku me z toho skoro hrablo, dnes si vsak z tech letadelek delam i legraci. I kdyz me uz uprimne receno s.re ten vitr a stale s sebou tahat destnik (:-)).

    Krasny den Mirca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky...... taky mám tohle za sebou :-D

      Vymazat
    2. já mám taky hrablo, ale z toho mi ještě nehráblo

      Vymazat
  17. Kdyby nikdo na nic nereagoval a jen jsme všichni čekali až to za nás andělé a duchovní mistři vše udělají, tak budem čekat ještě hodně dlouho. Vesmír reaguje na podněty a a akce jednotlivců, které se hromadí a hromadí až dosáhnou nějaké hodnoty, je jedno jaké a poté vesmír zareaguje, ať tak či onak. Je dobré nebát se násilností na světe (i chemtrails), ale je dobré o nich vědět a snažit se dle vlastních sil nasměrovat věci k vyšším vibracím (pozitivní jednání a myšlení). Je pravda, že karmicky jsme zahlceni, ale v této době vzestupu se karmy urychleně srovnávají a čistí. Vše záleží jen na nás. Každý musí začít sám u sebe.

    OdpovědětVymazat
  18. Jinak řečeno,když je člověk vidoucí,má sedět v koutě a nic neříkat a jenom pozorovat a zažívat v sobě pocity, že mám v sobě moc, svojí myslí něco změnit k lepšímu, pomoct osvobodit svoje okolí od astrálních útoků,oslovovat svým duchem jiné bytosti,pronikat svojí myslí do jiných dimenzí,a zažívat bolest uvězněných duší a poslouchat nářek přírodních bytostí,to je jako popírat v sobě boha.Hodně duchovních bitev se muselo odehrát ,aby jste se v tomhle světě a v tomto místě a čase mohli narodit,hodně těch takzvaných bílých mágů, muselo Vám proklestit na astrálním poli cestu,za cenu položením svojeho života,někteří skončili umučeni,popraveni,upáleni.A co dělá dál člověk ,dál dupe po zemi, a ničí tuhle zemičku,a není ani na chviličku schopen přijmout osobní zodpovědnost.A dál si v sobě pěstuje strach ze smrti.Ano ,můžu v sobě svoji mysl potlačit, aby se na tyto věci všechny dívala moje duše s odstupem ,nezúčastněně,ale moje srdce pláče,aproto když mě někdo požádá o pomoc v nouzi nemůžu mu odmítnout,jenom proto,že nějaký zen budhizmus se do ničeho nemá vměšovat
    ,to je popření též boha v sobě,protože to bychom se nemohli už potom my zbylí obrátit svojí myslí o pomoc k bohu.Nemáte ani představu ,kolik síly a odvahy a pocitu štěstí člověk potom zažije,při osvobozeni uvězněných dušinek,ten výtrysk duchovních světel,a radosti s osvobození z útlaku okolí,přírody od ataku parazitických bytostí.,a zažívání pocitu uvolněného nádychu země,kdy každá částečka atomu země vám děkuje,to jsou pocity,které vám nikdo nevezme.I při tomto boji člověk duchovně roste,jsou mu vsazovány do koruny duchovního těla kameny,drahokamy,liší se barvou,dle dosažených kvalit,ne každému se toto tělo dá vyjevit,neb by neunesl světlo této čistoty,a nádhery.,Podle těchto kamenů poznáte bytost,třeba bojovníka,magika,ap.Celý svět jde nesprávným směrem,směrem destrukce,je na nás,vidoucích ukazovat lidem cestu,aby se destrukce vyvarovali,a pokud neuposlechnou ,důsledky svého chování, potom si ponesou.Aproto když vidím jak příroda a lidi trpí pod nánosem chemo spadu,rostliny jsou páleny zaživa a mám se nato klidně dívat,tak to může jen člověk necita.Aproto prosím o pomoc celou duchovní sféru,přírodní bytůstky o pomoc,jak v oblasti ovládání počasí,tak vytváření neutralizujících látek z volné energie,pokud nasměrujete myšlenku k očistě přírody, a poprosíte,celé sféra je vám k dispozici ku pomoci.A této síly této masy energie, pokud by svoje vědomí spojilo více lidí,této energie se parazitické síly bojí.Aproto jsou rády když máte klapky na očích a dál si válíte tu svou hroudičku trusu ,před sebou,dál si šlapete ve vymezených kolejích co vám dovolí,a dál do vás budou vysílat destruktivní programy a pak z vás nenápadně sosat energii.A tvrdit Vám ,jak se všemožně o vás starají.Tvrdí se tu,že planeta má svůj osud a kdo ten osud vytváří?Samozřejmě,že my,a je jen na nás ten osud změnit k lepšímu.Jinak se další generace budou za nás jen stydět.

    VítězslavK.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osud můžete ovlivňovat jen do určité míry, ne absolutně, jak vám kdekterý ezoterik, mystik tvrdí ! Nezapomínejte, že i oni jsou často v zajetí falešných vizí, pravd a prožitků, které pak nekriticky vydávají za pravé a šíří mezi ostatními lidmi ! Jednou budou na věčnosti skládat účty i za ty, které svedli z jejich duchovní cesty !

      Vymazat
    2. Víťo. kopíruju sem z diskuse kolem voleb...

      Je to tak "nějak".....????

      Anonymní3. listopadu 2013 19:39
      Veroniko, vidíte to kupodivu zcela správně, tak jak to je !
      "Rudý drak"(satan) však svou III.ww che, bude o ni usilovat znovu a znovu dokud ji nebude mít. Vzpomeňte, kde vznikly všechny světové válečné konflikty - v Evropě. Ani s tou třetí to nebude jinak. Ovšem v trochu jiném gardu : vojenské síly evropských států (především EU a členů NATO), možná i Ruska (vzpomenut je totiž v proroctvích i král Severní země) se budou angažovat na Blízkém Východě stále více a více. A povedou tak svými nezodpovědnými bezohlednými a chamtivými aktivitami celý svět k Armageddonu ! Nezapomínejte, že hlavním cílem satanských sil je napadení a vyhlazení křesťanů a židů ! Ty Zlý nenávidí ze všech lidí nejvíce !


      Anonymní4. listopadu 2013 23:39
      tak nějak by to mohlo být...
      ale já věřím v Boha, jako takového, anděly a taky na kolektivní vědomí...a taky na multidimenzionální realitu...
      takže ke 3.ww - nemusí se tak dít a zřejmě ani nestane, protože jak jsem napsala, je nad námi Bůh = stvořitel, dále početní strážní andělé a náš mozek, ale i srdce vysílají elektroimpulzy...Jsme tvořeni z vody, kolem nás je vzduch.... takže v jiistém slova smyslu vodivé prostředí... tyto elektroimpulzy se mohou napojovat - spojovat...mezi sebou - mezi jednotlivými dušemi...a tím se vytváří pole, které může mít značnou sílu změnit realitu...
      sama jsem vyzkoušela sílu kolektivního myšlení na vlastní kůži... Opravdu to funguje.....!!!!!
      veronika


      Anonymní5. listopadu 2013 14:36
      a proto si musíme svým vědomím představovat MÍR a usměvavou tvář tamních lidí... LIDÍ BLÍZKÉHO VÝCHODU...
      a tak dosáhneme smíru a míru ve světě... Bez tohoto to zřejmě nejde...
      Věřte mi, prosím, je to obrovská síla, kterou disponujeme...a nevyužíváme jí.... Síla kolektivního vědomí...
      Dále nás ovlivňují tvary a hlavně barvy....svým vědomím člověk může ovlivnit jednotlivce, skupinu... když po výborné veselohře přijdeš na pohřeb, začneš být smutný, i když toho zesnulého neznáš..., když jsi vesel, a potkáš nasratýho, dokážeš jej převibrovat na svoji veselost... A umíš si představit, že všichni obyvatelé Evropy myslí na lidi z Blízkého Východu, jak jsou šťastní, jak se smějí...???? Jaká je to obrovská, kladná energie??? v tomto duchu už nikdy žádná válka už nebude.... Válka na Východě je u konce, nikoho už to nebaví... ztrácí na síle.....myslím, že američané už nebudou chtít bojovat..., protože je to ekonomicky vyčerpalo...vlastní lid nemá co jíst a oni vyhazují prachy za dobyvačné války výhodné pro pár jedinců.... Končí to....
      veronika

      Vymazat
  19. Trochu mimo témy, ale odkedy si orgo tu na blogu spomínal radar Malý Javorník, tak odvtedy sa nedajú na stránke Shmú pozrieť údaje z tohoto radaru. Žeby náhoda? .) Ešte jedna věc, tu som sa dočítal http://www.zive.sk/wi-fi-rusi-meteoradary-preladte-kanaly-ziada-shmu/sc-3-a-311293/default.aspx , že do roku 2015 chcú na Slovensku vybudovať nejaké protipovodňové dva radary, na Kubínskej holi a niekde při V. Krtíši. No, boh nás ochraňuj, už vidím, ako budú predpovedať povodne...
    yoshi

    OdpovědětVymazat
  20. A my,profesionálové,používáme ocet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D :-D :-D konečně vím v čem jsem profesionál díky :-D :-D :-D

      Vymazat
    2. My amatéři jen kyselinu mravenčí

      Vymazat
  21. Vítězslave, máš naprostou pravdu, což jsi možná nečekal že jako "Zeňák" s Tebou budu souhlasit :) Ovšem jen bych rád podotkl, že Zenbuddhismus není o prázdnotě a nevměšování, jak si bohužel většina lidí myslí. Sice člověk má skutečně utišit svoji mysl, ale pouze proto, aby "lépe viděl na svoji cestu" abych tak řekl. Zen je plný života, je to živoucí pravda okamžiku tady a teď - jiný neexistuje. Zen není o potlačení mysli, ale o zrušení všech stereotypů pěstovaných od malička a o pochopení Vesmíru a svého místa v něm,velice polopaticky řečeno... - Dovolím si zde citovat Zenového mistra Seung Sahna...

    Všichni říkají "já" - "já chci tohle, já jsem takový". Nikdo však tomuto já nerozumí. Kde bylo tvoje já, než jsi se narodil? Kam toto já odejde, až zemřeš? Budeš-li se upřímně ptát: "Co jsem?", dříve či později narazíš na zeď, kde je veškeré myšlení odetnuto. Nazýváme to "Nevím."

    Zen je udržováním mysli "Nevím" vždy a všude.

    Nakonec se tvá mysl "nevím" stane úplně čistou. Když pohlédneš na oblohu, je jen modrá. Uvidíš strom, je jen zelený. Tvá mysl je jako čisté zrcadlo. Objeví se červená, zrcadlo je červené; objeví se bílá, zrcadlo je bílé. Přijde někdo hladový, dáš mu najíst; přijde někdo žíznivý, dáš mu napít. Nic nechci jen pro sebe, pouze pro všechny bytosti. Taková mysl je již osvícením, které nazýváme Velkou láskou, Velkým soucitem, Velkou cestou bódhisattvy. Je to jednoduché, není to nic těžkého.

    Zenový mistr Seung Sahn

    k tomu bych dodal, že i my zenbuddhisti trpíme a pláče nám duše, když vidíme, jak je svět ničen "sobectvím a tyranií lidské zloby" - citace z pulp fiction,abych potěšil klasika. :) I já cítím, a snažím se pomáhat, posílám pránu, čchi z vesmíru na Zem, spojuji se s bytostma ikdyž je nevidím ale cítím, a společnou energií léčíme lidi,(to ale zřídka ;) ) a hlavně planetu...

    Jako poslední věc bych rád ukázal všem zde jedno video. Pan Igor Chaun, což je "bílý mág" :) opravdu vysoké úrovně,o něm řekl, že je to možná nejdůležitější video které je teď možno vidět na internetu. Zaobírá se osobní cestou člověka.Všechny prosím, podívejte se na něj :) http://dotsub.com/view/4c3bc9bc-3f86-4bec-90b2-7a720c61c2f5

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když rozšířím své vědomí a zhlédnu tento odkaz vidím zde odkazy na sekvence filmů,střihů z různých filmů vytvořených různými společnostmi,které jsou zaměřeny na lidstvo jako na energetickou potravu,celý tento dokument je označkován překryt parazitickou energií,jenž má za následek přesměrování energie k jedinýmu příjemci.A to parazitickému.Naučil jsem se sám vidět barevný svět energií,osob,věcí živých neživých,planet i jiných entit,a to prací na sobě.Pan Igor Chaun sám v sobě řeší velké dilema,nevyřešenou svou minulost,místo aby obrátil svou pozornost do svého nitra ,hledá řešení zvenku,a to se mu tak trochu vymstilo,vidím napojení parazitické energie mezi krční a oční energetickou čakrou,což se odráží ve vsunutých mu obrazech parazitických entit,které pokládá za své.A ty potom předkládá jako svoje pravdy,ale opak je pravdou.A o tom,že píšete,že je bílý mág,jeho energie aury tomu nenasvědčuje,vidím jen průměr.Snad časem pochopí,že osvícení,nelze brát jako komerční záležitost,napovel,ale jen prací na sobě a ve svém nitru,oprostěný od všeho pozlátka okolí.Tato jeho role nebyla štastná volba,kterou se měl ubírat v tomto jeho životě.Chci jen poukázat na to co vidím a pociťuji,když zde mluvíte o jiných lidech a co se mě hned vybavuje,ne vše se zdá navenek krásným,když vidíte svět rozšířeným vědomím,vidíte víc spojitostí,jejich minulé životy,i nastíněné konce jejich cest.Naše krajina Česka,se svou zapsanou minulostí v informačním poli,vyžaduje otevřené lidi,co dokážou do tohoto pole vstupovat,a číst v něm,a podle toho reagovat .Jinak je tento národ řízen jen slepci, a slepce ovládají loutkaři.Zenbuddhismus,když aplikuji jako odnož na naší republiku,začínám vidět nitky ,hnědých barev,červené krve,splývajících do zozmazané nejednotné barvy vytvářející chaos,samotné učení bylo kdysi v historii donuceno spolupracovat s parazity a to se táhne staletími,proto pokud nejste člověk z rozšířeným vědomím a vidíte energie a důsledky napojení těchto energií,byl bych velmi opatrný,k jakému učení či skupině náležíte a jejich myšlenky propagujete.Už jen pohřební rituály budhistů mající zvonky stáhnout zvukem násilně již uvolněnou duši a uvěznit ji v tomto našem prostoru,když jsem to pozoroval,byla tato duše velmi z toho neštastná,měl jsem dost práce ji z tohoto pak vymanit.
      Celý vesmír svět máme v sobě netřeba ho hledat venku ,a co kdo o něm řekl.Jen prací na sobě, obracením do svého nitra ,do svých pocitů dosáhneme splynutí s bohem.

      VítězslavK.

      Vymazat
    2. Jako Zenbuddhista se zabýváte zase a jen člověkem jako soběbohem, a přitom je vám ukradené, že člověka také někdo stvořil, dal mu život, inteligenci, duchovní nadání a určil mu směr kudy a kam má jít, jakého cíle má dosáhnout. A není to jen o soběbožství, ba právě naopak ! Až se těmito věcmi budete na své duchovní cestě zabývat, pak bude možné s vámi navázat smysluplnuý dialog, v opačném případě nikoli !

      Vymazat
    3. Vítězslave, s tím Zenbuddhismem a dalšími okultisty na všech světových stranách máte naprostou pravdu. Jen nevědoucí a hlupáci mohou obhajovat v Evropě a zvláště Střední Evropě jinou duchovní tradici než křesťanskou. To, že se zatížila v minulosti (a dnes se k tomu bohužel znovu vrací skrze restituce !!!) různými zlořády, chamtivostí a krutostí, nemění nic na její platnosti pro tento kulturní prostor. Kdo se proto pokouší tuto duchovní a kulturní integritu Střední Evropy narušovat nebo dokonce ničit, bude tvrdě potrestán. Však si vzpomeňte, co předcházelo atentátu na Heidricha. Nejinak dopadnou i jeho následovníci.

      Vymazat
    4. Každé stadium života jednotlivce má svou podstatu. Je to jakási elementární buňka budoucího celku. V tomto životě jsem se narodila na Moravě. Od mládí jsem se bránila křesťanství, prošla ateismem, budhismem a různými jinými, abych nakonec ukotvila v křesťanství. Ale ne zvnějšku, nýbrž uvnitř, v srdci. Zrod duše na tomto území a v této době je smysluplný a nemá význam se tomu bránit. Záleží jen na nás, zda svou duši budeme hýčkat, či zda ji roztříštíme na tísíce kousků. Důležité je, čím mohu přispět k vývoji.
      electa

      Vymazat
    5. Electo, bála ses původní cesty, tak jsi hledala jiné, až jsi nakonec nalezla tu původní pravou a jedinou. Kéž by takových úspěšných hledačů bylo podstatně více. Svět by se rázem změnil a rostl by s námi.

      Vymazat
    6. Proč ten stín smutku? I já mívala takové přání ...kéž by... Vnímám dnes mnoho teoretiků, hladových po poznání pravé podstaty bytí. A každý z nich je potencionálním praktikem. To je radostné!
      electa

      Vymazat
    7. Nesmí ovšem svůj potenciál zakopat do hrobu temnoty !

      Vymazat
    8. Vítězslav K, bodík! :-)

      Vymazat
    9. Mnoho nadějí ve vás nedříme. Nebyla by k mání alespoň nějaká malinká jiskřička? :-))
      electa

      Vymazat
    10. Jiskřička tu je. Zbyla z původního ohně.

      Vymazat
    11. Skvělé! Bude potřeba při dalším, hlubším nádechu.

      "Zázraky jsou v souladu s Vůlí Boha, Jehož Vůli neznáš, protože jsi zmaten v tom, co je tvou vůlí. Znamená to, že jsi zmaten v tom, co jsi. Jestliže jsi Boží Vůlí a Jeho Vůli nepřijímáš, popíráš radost. Zázrak je proto lekcí o tom, co je radost. Jako lekce sdílení je lekcí lásky, která je radostí. Každý zázrak je proto lekcí pravdy, a tím, že nabízíš pravdu, se učíš rozdílu mezi bolestí a radostí." (Kurz zázraků)
      electa

      Vymazat
    12. Vítězslave o panu Igoru Chaunovi my nejsou známy tyto informace, jako člověk se svými hříchy a neduhy nemám zkušenosti jaké popisujete. Ovšem mate mne, že by nikdo z okolí pana Chauna, a to jsou lidé co dělají chanellingy, co vidí a komunikují s anděly atd, ho neupozornil na takovou věc. Osobně mám z pana Chauna rozpačitý pocit, to však nic nemění na tom, že se snaží pomáhat lidem. Ikdyž cestou komerce, ovšem pouze do jisté míry - jen můj názor. Tím rozhodně nechci zlehčovat Vaše vize, a Vaše vhledy, pouze je mi to divné. Napsal jste o tom videu, že je složeno z různých sekvencí filmů, což je pravda, a že tyto filmy jsou napojeny na jeden parazitický zdroj.Také pravda. Ale ve své vizi jste asi "neviděl" komentář tvůrců tohoto krátkého dokumentu, ve kterém se mluví o službě Bohu, o světových náboženstvích a pointa filmu, řekl bych já, je v tom že máme sloužit druhým a ne sobě. Ovšem to je dost polopaticky řečeno :) . Ve filmu jsou sice použity ukázky komerčních filmů, ovšem podstata filmu, tak jak ji zamýšleli tvůrci, je přímo na opačné straně, řekl bych... První věta z filmu mluví sama za sebe: "Naše pokorné vyjádření.Myšlenky zde vyjádřené, jsou názory autorů, kteří naléhavě a s pokorou žádají diváky,aby hledali své vlastní porozumění pravdě." Tolik tedy k filmu.
      O zenbuddhismu si myslím přesně to, co píšete, jakkoliv jiné informace se učili v průběhu věků napříč kulturami, zen zůstává stále jeden. Ačkoliv nejsem osvícen, oslovil mne. Je právě o tom, jak Vy říkáte: Jen prací na sobě, obracením do svého nitra ,do svých pocitů dosáhneme splynutí s bohem - to je zen. Člověk zruší všechny návyky mysli, prohlédne své Ego a zjistí, že je jen kapka v moři Vesmíru a že důležité je pouze láska.
      K dalším příspěvkům bych řekl to, že Zen není soběbožství, ale právě naopak, zen hledá boha v sobě.
      Anonymní přispěvovateli, kde jinde naleznu Boha?: křesťanství - všechny hříchy jsou odpuštěny, pokud uznám, že Bůh poslal svého jediného syna, aby za mne umřel? Moc jednoduché, já děkuji, ale radši budu pracovat na sobě,mnoho reinkarnací, než bych poslouchal Ježíše a "hodil" to na něj. Jsou i další křesťanské absurdity, jakože Bůh-Hospodin musel vědět, jak to dopadne, a přesto to udělal tak jak udělal, a podle Bible se tedy asi 80% lidí bude navěky bez možnosti další šance smažit v pekle atd. atd... Hinduismus? to samé. Nic ve zlém, ale opět mi přijde jako blbost recitovat Maha mantru a myslet si, že pokud budu čistý oddaný (žádná káva,cigára atd.) recitování jmen Krišna a Rama mě zcela očistí od špatné karmy a jen díky tomu budu spasen? Buddhismus mi byl sympatický, a i když jsem v životě nalezl mnoho strastí a bolesti, život přec bolest přeci není. Je to Dar, Radost, Zkušenost, cokoliv jiného ale né bolest, i když v něm je občas bolesti hodně. Jediný Zen mě oslovil, užívá si života plnými doušky, neboť přijímá věci takové, jak jsou. K tomu se v něm pracuje na sobě a ve svém nitru a to je zkušenost, která je z hlediska vývoje duše nenahraditelná. Podle mě.
      Dále, jak můžeš, anonyme poznat z mého vyznání, zda se zabývám tím, odkud je člověk, kdo ho stvořil apod.? Já byl ve svém životě i křesťan, sice v jedné "sektě", ale v jádru to nemysleli zle. Nebo v tom jádru ano? :D Rozhodně vědomě by nikdy zlo nečinili. Chci tím říct, že se zabývám těmito otázkami, a to dost vážně. :) A jak píše electa, důležité je, jak mohu přispět vývoji, a já se "snažím, gringo, snažím se jak můžu být dobrý...(pastýř)" citace opět z pulp fiction :)

      Vymazat
    13. A k poslednímu anonymu, každý máme svoji Cestu, a každý jsme na jiné úrovni, a podle mého názoru, není nic špatného na tom, že je Evropan Zenbuddhistou. Kdo je hlupák, a kdo nevěřící? Chápu, že v Evropě bych měl být "podle všeho" křesťanem, když mě ale křesťanství neumí odpovědět, mám snad být ovce, poslušen stádu, neptat se a být spokojen?? Nadto moje cesta je pouze moje, a jakkoliv to zní egoisticky, je to fakt. O čem jsem taky naprosto přesvědčen, že nikdo nebude potrestán, pokud upřímně hledá, a je snad jiného vyznání, než by, historicky, měl být. Vesmír ani Bůh nezná "náboženství", ale nahlíží do srdce a do skutečných úmyslů člověka... Přeji všem hezký den :) Standa

      Vymazat
    14. Naše hranice jsou tam, kde končí naše poznání. Moudrost trychtýřem nalít nelze.

      Poslední soud se zdá být hrozivý, protože ho nesprávně chápeme v rovině odloučení. Bůh nesoudí. Zásadní je osvobodit se od strachu, zbavit se konfliktu. Ten, kdo žije ve strachu, není živ. Poslední soud se dá nazvat procesem správného hodnocení, všichni nakonec pochopí, co je a není hodnotné - otevírá bránu k životu. Když vše, co si ponecháme, je hodno lásky, není důvod k tomu, abychom měli strach.
      electa

      Vymazat
  22. Pokud porovnám Ivanku s Teal, vychází mi, že Teal má hlubší znalosti a vědomosti...je přece rozdíl proti něčemu bojovat a nebo se snažit odstranit to, co mi v životě vadí...
    Lada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanka projevuje více narativní naivity, zatímco Teal Scott má zase své pravdy až přestrukturované, takže to budí dojem velmi složitého a tudíž snadno zranitelného stroje. Neboli obě mají v lecčems pravdu, ale jako celek nejsou ani jedna 100%ně důvěryhodné ! Jak taky, vždyť i ony jsou jen lidé chybující !

      Vymazat
    2. Teal je víc přesvědčivá a jistá v tom, co říká. Iva tolik ne.

      Vymazat
    3. Teal má obrovskou chybu ....... nemluví česky :-D

      Vymazat
    4. Podle mého pozorování a vnímání Teal a Iva jdou stejným směrem, obě mají za úkol nás probouzet, inspirovat a směrovat nás ke svému božství. Zatímco jedni nás učí, jak pracovat s negat.pocity a jak se dostat ke svému božství, Iva už toto neřeší, už tam je. Proto nás učí v každé situaci vidět smysl a důvod k radosti, což je o pocitu spokojenosti a přijetí všeho takového, jaké to je - takže vlastně negat.pocity ani vzniknout nemohou. Výsledek obou jejich filozofií je stejný. Teal i Iva - každá vypovídá o svých zkušenostech, o svém poznání. A jak jsme tak každý jiný, každý slyší na něco jiného, na někoho jiného. A přitom je to pořád o jednom a tomtéž, jenom to někdy nejde hned poznat.

      Vymazat
    5. O jádru pudla řekl by klasik

      Vymazat
    6. Tak ať se Teal naučí česky, a bude mít více posluchačů tady než když angličtinou mluví v USA :-)

      Vymazat
  23. Pokud to tak říká (I.A.), jak je psáno, pak tam něco chybí, informace. Nečinnost není všelékem a mnohdy prostě nepomůže, naopak.. Je pravda jediná v tom,co říká, že se člověk neblokuje tím, čemu nerozumí, nechápe, v tomto je to dobře.Ale to je vše.Zklidnění neznamená nečinnost :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Je čas zrýchliť - čas spomaliť.
    Story : Jeden chudobný muž sa potlkal životom, nič nerobil, žil z almužny, na ulici. Pozoroval svet okolo neho. Po 50tich rokoch napísal svoj príbeh, ktorým oslovil tisíce ľudí. Žil tento muž a zbytočne ?
    B

    OdpovědětVymazat
  25. Já bych na téma "dostaneš-li políček, nastav i druhou tvář" doplnil to, že jsem po přečtení knih Tomáše Keltnera začal trochu tušit, že poselství tohoto moudra je trochu jinde než jak ho chápeme a jak i několikrát zaznělo v této diskusi. A pak tam píše pro mně zcela zásadní věc. Světlo s tmou nepotřebuje bojovat. Světlo prostě je a tma mizí. Staňme se světlem, tzn. změňme sebe a změníme svět. Buďme příkladem svým dětem a ony samy budou dalšími světly. "Uvidíte", že po pár generacích již nebude tolik stínů. Já osobně považuji za důležité současný zvrácený systém pochopit a odmítnout se na něm aktivně účastnit. Buďme jako voda - je to nejměkčí pevné skupenství, přesto přetváří i ty nejtvrdší skály. Jakékoli karatistické pokusy se systémem bojovat jen dodávájí systému více energie a důležitosti. pojďme na to jako aikido, využijme sílu soupeře k jeho pokoření.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedno staré moudrosloví praví, že nevyhloubí kapka kámen, leč padá li často !

      Vymazat
    2. "využijme sílu soupeře k jeho pokoření"
      Ani ne tak k pokoření. Vždyť i jeden z mocných archandělů, když satan dosáhl svého pádu před Hospodinem, a on byl přitom, jej neodsoudil (respektoval po jeho pádu do prvního odsouzení i jeho postavení v nebi), ale jen pronesl : potrestej tě Hospodin ! Takže Zlo, Lež a Tmu musíme pouze odmítnout, nepřijmout a potrestání Zlého přenechat Bohu. My lidé totiž na boj se Zlem nemáme takovou moc, která by nám to umožnila ! Druhé odsouzení satanovo po druhém příchodu Pána Ježíše na Zemi bude spočívat v jeho věčném zavržení, odříznutí od Boha. K tomu jenom poznamenám, že kdo neměl dosud duchovní zkušenost s Bohem, těžko pochopí, co tu vykládám. Ale je lepší říci toto i nevědoucím, než neříci vůbec nic. První informace již máte, ostatní záleží jen na vás.

      Vymazat
  26. Mno,ja z toho nejak pochopil,ze mame tolerovat zlo,protoze se mu to jednou nekdy samo vrati i pres to,ze nam packa zivoty tady a ted! A rikam rovnou,ze je to sakramentsky "divna" filozofie,skoro jakoby tim zlem primo zaplacena:-((((.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, tak, nedejte se zmást obílenými hroby. Hrob ať je na vrchu sebebělejší, zůstává i nadále jen hrobem a místem zmaru. Podobně tolerovat Zlo znamená s ním pasivně spolupracovat a zatěžovat svou duši temnotou.

      Vymazat
    2. A co je to Zlo? Umíte ho definovat ?

      Vymazat
    3. Přečtěte si tedy něco o Ponerologii (nauka o povaze,podstatě zla). Učí se to i na teologických fakultách v rámci exorcismu !

      Vymazat
  27. Tento svět, ve kterém se pohybujeme, je vlastně jevištěm na kterém hrajeme každý svou roli. Hrajeme ji s plným nasazením. To nejdůležitější, co je výsledkem každého života, jsou zážitky a zkušenosti. Proto Ivanka říká, že různí lide mají různé role. Jenom bych nebrala, že ti kteří hrají zlé a ubližující, po svléknutí kostýmů( opuštění těla) propadnou a budou odsouzeni. Kdo ví jak to je. Herci, hrající v divadlech, vám řeknou, že úloha padoucha je někdy zajímavější než kladná postava.Opravdu je nutné projít cestu duše co nejlépe a přijmout vše co nás na ni potká. Protože energie naší duše je en. Lásky, měla by cesta být osvícená láskou. Ale to závisí na tom, kolik prostoru dáme na projevení duše a jak moc chceme prosadit své ego.Vlaďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebudou odsouzeni. Pouze to, co udělali jiným, si budou muset prožít sami. K tomu dostanou k dispozici další roli/osud a sami si do něj zvolí, co se tam naučí, které egoismy odloupnou ... Třeba kdo odsuzuje Romy, vybere si příští život jako Rom. Kdo sype chemtrails, v příštím životě si třeba vybere nějakou otravu chemikáliemi z cizího přičinění a její následky ... Kdo vytuneluje peníze, v příštím životě bude třeba sám obrán nějakou nespravedlností o majetek a spravedlnosti se nedovolá ... dokud nepochopí.
      Vyspělé duše těsně před vstupem do 4D/5D jsou konfrotovány s následky svých egoismů velmi rychle, až okamžitě. (Taky to pozorujete? Když jste na někoho hodili nelaskavé slovo, za chvíli někdo vynadá i vám. Když jste byli naštvaní, že vám někdo třeba znečistil oděv, čili neunesli jste malou ztrátu bez odporu, tak přijde zanedlouho větší ztráta, dokud vám to nedojde, třeba ťuknete auto...)
      Duše 3D to mají se zpožděním, třeba až v příštím životě. Ale musí to přijít. Všichni podléhají stejnému zákonu.

      Vymazat
    2. Opravdu si nezaměňujte role herců s úkoly lidí, pro které se zrodili na tento svět. A podobně nezaměňujte herecké role s nevratným údělem lidských duší po tělesné smrti !

      Vymazat
    3. Ta rychlost "odplaty" je úžasná...mně stačí zareagovat nějakým odsudkem v duši a hned třeba zakopnu apod.
      A hned vím...to je vědomé konání...
      A pro ty, kteří stále nechápou, že ve světě je třeba jednat, laskavě i méně laskavě, když je třeba, ne odsouvat a přehlížet problémy, ale v srdci zůstat v klidu...a to to jde Ivance, dát tomu druhému na srozuměnou, o co go...a že nenechám svému božství ubližovat...to tady mnozí ne a ne pochopit...to není pasivita, doporučuji zhlédnutí Ivanky přednášek, ona tam mluví i o výchově dětí...s láskou dát na zadek apod.
      Je to o přímém chování, ne pokryteckém dělání, jakože se nic neděje a v duši pak trpět, vyčítat si to a užírat se, tím si zablokujete čakry a roztáčí se ten kolotoč...prostě udělat si hranice důsledně si je hájit.
      Člověk nepotřebuje vědět kdejaké esoterické poučky, nepotřebuje žádná zasvěcení, stačí mít se rád a zrovna tak respektovat ty druhé.
      Kety

      Vymazat
    4. Pro Orgo : ty pravíš "Nebudou odsouzeni."
      Opak bude Pravdou ! To poznají v hodině své smrti, ale tehdy už bude pozdě na jakoukoli záchranu. Existuje jediná výjimka - v hodině smrti projevit dokonalou lítost nad svými ohavnými, odsouzeníhodnými činy, a přijmout spásu od svého pravého Pána. Pro všechny ostatní případy temných je tu jedno přirovnání. Že do království nebeského spíš projde velbloud uchem jehly, než-li pozemský boháč !

      Vymazat
  28. Jsem-li tedy "tvůrce" ....... mám tvořit a nebo nic nedělat ........

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvůrce je jenom jeden ! My jsme částečkami tohoto Tvůrce. Proto máme jen omezenou Jeho moc. Avšak pokud Jej prosíme, žádáme, může svou nekonečnou moc skrze nás projevit, pokud naše přání, prosby budou v souladu s Jeho vůlí. Pak se skutečně mohou dít zázraky !

      Vymazat
  29. Ahoj
    Orgo.
    Ty teda jedeš.
    Několik měsíců jsem tady nebyla a když to teď pročítám musím tleskat.
    Vzestup jede a je to krása.
    Jen tak dále,ať se vám daří.
    Terka


    OdpovědětVymazat
  30. Dokonalým tvůrcem je Příroda. Příroda tvoří nebo nic nedělá? Je nastavená na universální zákony - jedním ze sedmi zákonů je princip rovnováhy, nebo-li příčiny a následku. Je v neustálém rytmu. Taktéž člověk tvůrce je podřízen těmto principům. Pro mne tyto zákony představují Pravdu, jež všichni stále hledají. A přestože Pravdu mají předloženu, stále o ní diskutují, vyvracejí ji, vysmívají se jí, negují ji…tedy stále ji míjí. Což značí, že ji stále při cestě životem nerozpoznali. Není to špatně, jen se nacházejí v určitém úseku své životní cesty, učí se. Každý z nás je "někde" a tudíž v diskuzi nikdy nedospějeme k jednoznačnému stanovisku. A to je na tom to přínosné. Otázkou je, pokud bychom naladili pouze svá srdce a hovořili jimi, sešly bychom se v jednom bodě? Pravděpodobně ano.

    Jak je psáno v Kybalionu : „Každá příčina má svůj následek; každý následek má svou příčinu; všechno se děje podle Zákona; náhoda je pouze označení pro nerozpoznaný Zákon; existuje mnoho rovin kauzality, ale nic se nevymyká Zákonu“.

    Pokud jsme si vybrali roli tvůrců – je to od slova tvořit. Jen na nás jednotlivě záleží, jak a co budeme tvořit. Použiji-li nástroj pozitivní – lásky, klidu a míru (znící dnes jako klišé) – mé výtvory budou zářivé, avšak v přítomnosti se to může jevit, že nic nedělám, protože efekt není okamžitý – bráno rozumově. Pohledem srdce je to však pro mě jediná správná cesta. Budu-li tlačit na pilu, vyvrhnu ze sebe emoce zloby, zlosti, násilí a okamžité odplaty, tzv. „spravedlnosti“ – má tvorba bude zahalena temnotou stínů. A kdož ví, čemu vlastně poskytnu své tvoření … Není důležité co dělám, ale jak to dělám. Mohu se na všechny usmívat a povídat jim, jak je miluji a přitom je budu nenávidět. Co se vám více pozdává – úsměv s láskou v srdci či s nenávistí. Obojí je možné.

    Naštěstí má každý volbu, kudy se chce vydat a jak využije svých tvůrčích sil. Důležité je však uvědomění si odpovědnosti za své činy, ať už je naše rozhodnutí jakékoliv. Na Vaši otázku tvořit, či nic nedělat je odpověď jednoduchá, udělejte tak, jak to cítíte. Ale…jaké si to uděláte, takové to budete mít. Nebojte se odpovědnosti, je to jen další zkušenost na naší cestě životem.
    PS: Ivča Adamcová to podle mě dobře učí, jen ne každý se chce učit novému, či lépe, není ještě zralý postoupit do další třídy. Obecné tendence a staré vzory myšlení i v historii vždy tvrdě vzdorovaly novátorským kouskům, jež přinesly pokrok. A proto tu jsme, abychom se stále vyvíjeli a nestáli strnule na místě 
    electa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příroda je projev Tvůrce v naší realitě. Proto příroda sama od sebe nemůže bez Tvůrce nic projevit. Byla by jen prázdným, mrtvým pojmem !

      Vymazat
    2. Pojem Příroda jsem použila záměrně pro ty, kteří ještě nejsou ztotožněni s Bohem. Pro mnohé "nevěřící" z mého okolí je příroda dokonalá a důvěrně známá, vnímají ji jako Tvůrce. Na tomto modelu jsou schopni dospět k novým poznáním.

      Jistě, přesné je to tak, jak píšete. Bez Tvůrce by neexistovala ani příroda, ani její pojem :-))
      electa

      Vymazat
    3. Chápu, že některým lidem se staré Pravdy musejí předžvýkat, aby je byli schopni strávit a přijmout. Některým nepomáhá vůbec nic. Jsou totiž zarytými odpůrci Pravdy !

      Vymazat
    4. Zřejmě to bude tím, že v jejich myslích trůní král Ego. Ten si všechno, co vytváří, ponechá pro sebe, nezná proces sdílení, nemá žádnou opravdovou sílu. Činí je ne-mocnými. Schopnost uzdravování mysli v sobě každý může, a musí rozvinout, chce-li být uzdraven - být v souladu s Božími zákony.
      electa

      Vymazat
  31. Jak je psáno v příspěvku z 12.10.2013: "Je občas potřebné probudit se z mnohých iluzí."...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je načase se probudit z mnohých iluzí hned a to trvale !

      Vymazat
  32. Mě to povídání o čištění "špatných lidí" přijdou jako kecy, stejně se to říkalo o 21.12.2012 a taky nikdo nikoho nevymazal, jen se to prohloubilo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To poznáš, až na tebe přijde řada, zda jsi špatný nebo dobrý. Nestrannou objektivitu ke své osobě nemá téměř nikdo z lidí, ale subjektivně se z nich těměř všichni cítí být vůči druhým víc než Bohem ! Proto ti přijdou řeči o "špatných lidech" jako kecy, protože máš strach,nejistotu, zda mezi ně náhodou nepatříš i ty. A lidé obecně o sobě neradi slyší cokoli špatného, negativního, byž by to byla pravda !

      Vymazat
  33. A jako dovětek zde máme slova Franze Erdla (zdroj:www.psitalent.de): "Reptiliáni naše světonázory stále nějak předělávají; jedním z jejich nejnovějších výtvorů bylo hnutí new age. Bylo velmi chytré šířit myšlenku o našem nadcházejícím vzestupu do 5. rozměru. Kdo tento vzestup očekává, nebude se už přece namáhat bránit tuto trojrozměrnou planetu Zemi. Ale o to právě jde - jde o mohutnou obranu Země, protože oni by nám ji rádi vzali a NÁS by si rádi chovali jako dodavatele energie." Ostatně po tom tady volá celá řada diskutujících:"Oni provádějí Terraforming neboli přizpůsobují podmínky planety svojí rase...Musíme se semknout"! Ano, musíme se semknout. nečinnost z nás dělá otroky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeme tedy chápat chemtrails jako průvodní viditelný jev jejich terraformingu s atmosférou Země ? Napadlo mě to, když jsem už kolikrát pozoroval vznikající chemostopy, které vznikaly jakoby z ničeho. Prostě tam nebyl vidět žádný stroj ani letadlo. Jen ty čárující stopy. Navíc se ve světě začali objevovat podivní tvorové jak na zemi, tak ve vzduchu i ve vodě(především v mořích), kteří vypadají jak z jiného světa. Nejvíc zarážející je, že mají predátorské tlamy plné hrozivých zubů ! Jsme snad plánovanou příští kořistí a obživou těchto tvorů případně jejich pozemských mutantů ? Ono totiž 7 miliard něčeho jako dobytka není úplně nezanedbatelný faktor !

      Vymazat
    2. Myslím, že se nacházíme v moc nebezpečné době... Nevím, jestli oni vědí - ale asi jo - že disponujeme schopnostmi a mocí tohle všechno zvrátit, tedy se jim ubránit - protože máme fantazii =´představu a možnost zapojit sílu kladného kolektivního vědomí...


      Anonymní6. listopadu 2013 21:07
      Víťo. kopíruju sem z diskuse kolem voleb...

      Je to tak "nějak".....????

      Anonymní3. listopadu 2013 19:39
      Veroniko, vidíte to kupodivu zcela správně, tak jak to je !
      "Rudý drak"(satan) však svou III.ww che, bude o ni usilovat znovu a znovu dokud ji nebude mít. Vzpomeňte, kde vznikly všechny světové válečné konflikty - v Evropě. Ani s tou třetí to nebude jinak. Ovšem v trochu jiném gardu : vojenské síly evropských států (především EU a členů NATO), možná i Ruska (vzpomenut je totiž v proroctvích i král Severní země) se budou angažovat na Blízkém Východě stále více a více. A povedou tak svými nezodpovědnými bezohlednými a chamtivými aktivitami celý svět k Armageddonu ! Nezapomínejte, že hlavním cílem satanských sil je napadení a vyhlazení křesťanů a židů ! Ty Zlý nenávidí ze všech lidí nejvíce !


      Anonymní4. listopadu 2013 23:39
      tak nějak by to mohlo být...
      ale já věřím v Boha, jako takového, anděly a taky na kolektivní vědomí...a taky na multidimenzionální realitu...
      takže ke 3.ww - nemusí se tak dít a zřejmě ani nestane, protože jak jsem napsala, je nad námi Bůh = stvořitel, dále početní strážní andělé a náš mozek, ale i srdce vysílají elektroimpulzy...Jsme tvořeni z vody, kolem nás je vzduch.... takže v jiistém slova smyslu vodivé prostředí... tyto elektroimpulzy se mohou napojovat - spojovat...mezi sebou - mezi jednotlivými dušemi...a tím se vytváří pole, které může mít značnou sílu změnit realitu...
      sama jsem vyzkoušela sílu kolektivního myšlení na vlastní kůži... Opravdu to funguje.....!!!!!
      veronika


      Anonymní5. listopadu 2013 14:36
      a proto si musíme svým vědomím představovat MÍR a usměvavou tvář tamních lidí... LIDÍ BLÍZKÉHO VÝCHODU...
      a tak dosáhneme smíru a míru ve světě... Bez tohoto to zřejmě nejde...
      Věřte mi, prosím, je to obrovská síla, kterou disponujeme...a nevyužíváme jí.... Síla kolektivního vědomí...
      Dále nás ovlivňují tvary a hlavně barvy....svým vědomím člověk může ovlivnit jednotlivce, skupinu... když po výborné veselohře přijdeš na pohřeb, začneš být smutný, i když toho zesnulého neznáš..., když jsi vesel, a potkáš nasratýho, dokážeš jej převibrovat na svoji veselost... A umíš si představit, že všichni obyvatelé Evropy myslí na lidi z Blízkého Východu, jak jsou šťastní, jak se smějí...???? Jaká je to obrovská, kladná energie??? v tomto duchu už nikdy žádná válka už nebude.... Válka na Východě je u konce, nikoho už to nebaví... ztrácí na síle.....myslím, že američané už nebudou chtít bojovat..., protože je to ekonomicky vyčerpalo...vlastní lid nemá co jíst a oni vyhazují prachy za dobyvačné války výhodné pro pár jedinců.... Končí to....
      veronika

      Vymazat
    3. Veroniko, mám jednu poznámku k tomu, co jste výše napsala :
      ("Nevím, jestli oni vědí - ale asi jo - že disponujeme schopnostmi a mocí tohle všechno zvrátit, tedy se jim ubránit - protože máme fantazii =´představu a možnost zapojit sílu kladného kolektivního vědomí...")
      Právě protože to vědí, dělají co mohou a umí, aby nás zaměstnávali vším nepodstatným, vedli nás proti sobě navzájem, sledujíce to, abychom se k této pro ně hrozbě nikdy nedostali ! Jsou všeho schopní, proto ty, co se dostanou blízko k meritu věci, neváhají zlikvidovat. To jistě zvládnou, jednotlivce nebo i menší skupiny, ale pokud by prozřely miliony či miliardy, byl by to jejich konec zde na Zemi. Možná, že se nemají kam vrátit, a proto provádějí onen terraforming se Zemí. Možná jsme pro ně tak vyjímečnou existencí v rámci vesmíru, že jsme pro jejich existenci zde nepostradatelní ! Poodhalili nám jednu důležitou věc : že se u nich hraje o čas ! Že už ho mnoho nemají, mají-li dosáhnout svých cílů, totiž zkolonizovat Zemi (globalizace,nwo), dokončit terraforming (změny klimatu, chemtrails, haarpy apod.) a zotročit lidstvo jako jejich služebné (čipované) a potravní (zde si nejsem jistúrovni fyzické nebo energetické, příp.obojí) bytosti. Máte pravdu, žijeme ve velmi nebezpečné době !

      Vymazat
    4. jenže když to nezvládneme, milý anonyme, tak naše civilizace končí - skutečně...
      Ne tak, jako v minulosti..., že znovu povstala....
      aspon já mám z toho takovej pocit...
      nemáme tu techniku takovou, že se dík ní někam schováme..... nebudeme mít jako duše to tělo, kam se pak vrátíme...
      veronika
      veronika

      Vymazat
    5. a jak jsem psala o multidimenzionální realitě...
      to, jak kvalitně žijeme, záleží na úrovni našeho kolektivního vědomí, které nás v naší realitě posouvá "třeba" k lepším zítřkům...
      dále je tady to, co nevidíme...
      jsou to ti záporní, o kterých tady píšeme, ale pak jsou tady tzv. andělé, kteří nás chrání... a to výrazným, zásadním způsobem...Osobně bych měla být několikrát mrtvá.., kdyby mě nezachránili.. Prošla jsem topením, autohaváriemi, jako puberťák jsem seděla z frajeřiny na zábradlí ve 4.patře a když jsem měla spadnout do 15metrový hloubky, tak jsem to ještě vybrala zpět....prostě jsem v životě dělala různý kraviny, ale vždy mě chránili...Dvě dámy - jedna ze středních Čech, ta druhá z jižních - nemůžou se znát..., mi řekly, že mám u sebe 2 obrovské strážné anděly - jedna je vidí, ta druhá je namalovala v automatické kresbě...osobně cítím napojenost a součinnost s Bohem, jako takovým - je mi cizí vědomě dělat cokoli, čím bych ublížila jiným...
      myslím, že každý člověk má strážného anděla, jen musí poprosit, požádat Boha, aby se tady mezi ním a "jeho" andělem vytvořila ochranná vazba...Proto je tady ateismus... Kolik lidí si klepe na čelo a zdrhá, když slyší Bůh??? Ach joooo nemusíš nikam chodit, jen jej přijmi ve svým pokojíčku do svýho srdce v tichosti....a popros jej o ochranu...
      Mnoho vnímavých lidí, kteří nejsou v církvích, říká, že NĚCO TADY MEZI NEBEM A ZEMÍ JE.... :-)))

      Takže když to shrnu, jsme chráněni těmi dobrými, útočí na nás ti zlí...Ti zlí nás chtěj zničit, protože umíme svým mozkem, srdcem tvořit realitu, která se jim, těm zlým , nehodí..., není pro ně vhodná..., ba dokonce ohrožuje jejich predátorskou existenci...MY SI TOTIŽ UMÍME VYTVOŘIT TO, CO CHCEME, ALE MUSÍME O TOM VĚDĚT, ŽE TO VŮBEC UMÍME....A ČÍM NÁS BUDE VÍCE, TÍM SNADNĚJI A RYCHLEJI SE NÁM NÁDHERNÁ REALITA PŘÍTOMNOSTI A BUDOUCNOSTI BUDE TVOŘIT

      nyní stojíme před skutečností, že bud si to uvědomíme, a začneme konat... - tato činnost nestojí vůbec žádné peníze, nebo jako civilizace navždy zanikneme...
      Něco - ted mě to napadlo - něco jako pohádka Nekonečný příběh se zanikající Říší Fantazie...a MY jsme tím a těmi malými kluky, kteří mají moc tohle všechno zvrátit...
      PROSÍM VÁS VŠECHNY O POMOC......MOOOOOOOC
      veronika

      Vymazat
    6. pro tvorbu reality jsme vyjímečná existence, ale ještě jsme nedozráli do toho bodu, kdy jsme schopni si tuto vlastnost plně uvědomit... proto nás chtějí výrazně eliminovat, abychom neměli tuto sílu...
      Dříve jsme měli zbraně, techniku, ale nyní nejsou třeba... protože máme něco mnohem silnějšího - máme sami sebe...tedy sílu kolektivního vědomí....
      A hlavně dříve jsme se nechali oblbnout, nechali jsme si vnutit jejich ZKÁZONOSNÉ myšlení, což se děje i ted tady, ale nyní je mnohem více lidí, než kdykoliv v minulosti, ŽE O TOM VĚDÍ A TITO SNAD PŘESVĚDČÍ ONEN POTŘEBNÝ ZBYTEK....
      veronika

      Vymazat
  34. K původnímu tématu článku - mrkněte na http://hobby.idnes.cz/foto-podzimni-mraky-0qo-/hobby-domov.aspx?c=A131106_113321_hobby-domov_bma , už i IDNES zveřejňuje chemtrails :))

    OdpovědětVymazat
  35. Berte všechno s klidem

    Když se podíváme zpětně do historie jednotlivých národů vidíme,prohry a výhry jejich,ale povětšině selhání,oslabená pozornost,uzavření se do svých vizí,uzavřeli se v čase se svou přítomností a okolní svět toho hned využil a tuto izolovanost obrátil proti nim. Např. Tibet a Čína. Chci říci,že nečinnost je horší jak činnost,,žijeme v době tady a teď,mnoho dimenzí se začíná otevírat a osvobozovat uvězněné duše v různých časových bublin,opona zapomnění se začíná strhávat,duše si začínají uvědomovat svoji podstatu i to že byly ovládány a i to kým byly ovládány, a začínají tlouci na brány svých věznitelů.Naše republika se stává multidimenzionálním prostorem, těchto uvolněných duší, uvolněné duše se rozbíhají do všech prostorů vesmíru-domů,některé zjistí ,že už jejich domovy neexistují,vrací se k nám a diskutují a nabízejí nám svou pomoc,Jedna třetina našeho národa tuto pomoc využívá,nejvíce se této duchovní pomoci dostává Moravě,nad Prahou se vznáší magické vzorce,černé magie a destruktivní myšlení.Praha je sídlem,nebo její panovníci byly tradičně ovládání reptiliánskými bytostmi,i dnes to zasahuje do různých odvětví,administrace,armády,policie,
    soudnictví ,školství i velkých firem.Někteří byly nebo jsou imunní proti této parazitické energii,nebo potom nad nimi vytvořili kabalistické obrazce černé magie,čímž je paralyzovali,Děje se to i u našich prezidentů.Horečně vytváří v astrální sféře nové vzorce kódy,umožňující nás ovládnout,celou Evropu bezostyšně vydírají manipulací počasí,povodněmi,vichřicemi.Čím dál víc lidí vidí tuto energii i napojení na lidi,jejich energie aur.Každou chvíli je zpřetrháno hodně vláken s napojením na tuto parazitickou energii.Ne vždy se dá aplikovat boj proti reptiliánským bytostem,někteří pracují i pro nás.Viz třeba náš prezident M.Zeman s aurou reptiliána,proto se stahuje nad Prahou tolik mraků,a přiostřují boje ve vládě.Dá se říct,že tělo ovládané reptiliánskou bytostí vydrží více ataků,černé magie,a útoku destruktivní energie,neb tělo s aurou M. Zemana by tomuto ataku rychle podlehlo.Tomuto ataku je vystaven i pan Okamura,tam vidím,že útočí na jeho srdce,na auře je už vidět zásah dole z jeho strany zprava,vidím tam krvácení do obalu srdce.Celé národy jsou sledovány entitami ,jak někdo vybočí z davu svou energii,když pozdvihne svou vibraci vědomí výš,hned na to dokážou zareagovat.Nebe se otevře na astrální rovině,vyšlehne načervenalý paprsek,který skenuje oblast,odkud byl zaznamenán výron duchovní energie.Nebo i zakročení proti černé magii.A to dost přesně.Ale zpožděně.Ze svých vlastních zkušeností.Zcela rychle jsem dokázal na toto zaměření zareagovat a vytlačit tento paprsek a otevřenou dimenzi na astrální rovině zacelit.
    Chtěl bych ještě zareagovat na diskuzi, že ne vše se může odehrávat po smrti podle scénáře karmického vyrovnání,viděl jsem i duše různých alkoholiků po vymístění z těla , kdy jsou uchopovány entitou hmyzáků a odnášeny do jejich hvězdných systému,kde jsou tyto duše zemřelých přeprogramovány destruktivními programy a vraceny zpět na zem do lůn žen.Jak vejce od kukaček.Vidím i nárůst astrální vrstvy kolem země jejího obalu ,kdy uvolněné duše prochází ,jakoby sítem a nemůžou se protlačit přes něj ven ,přičítám to i chemtrailsu. Celá vrstva astrální je z tohoto celá jak rakovinou nemocná.Jestli se lidstvo neprobudí zůstanou ,zde na zemi,duše uvězněny.Naději dává uvolněný port přes tuto astrální vrstvu v naší republice.


    VítězslavK.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tento příspěvěk. V mnohém se shoduje s výše zmíněnými bojovníky za vítězství světla s F. Erdlem a Aolianem... To s námi dělají temnáři, abychom byli omámení, abychom jim sloužili jako otroci, abychom si od nich nechali všechno líbit a ještě byli v tom svém politováníhodném stavu spokojeni a své jařmo přenášeli na své bezbranné nic netušící děti. Jde přece i o naše malé! My přece nemůžeme být proti sobě, nechat si od temnářů všechno líbit; jde o to procitnout a každý něco pro vítězství světla jako pravý Vítězslav udělat.

      Vymazat
  36. Píšem pre všetkých,ktorí v týchto komentároch nepochopili podstatu članku,radi chytaju p.Ivu za slovíčka,vytrhávajú z kontextu slová a vety a nespravne si ich vykladaju....To čo ste si mali z toho článku vziat a pochopit je,že sa nemáte báť chemtrailsov a ist svojou cestou za hladanim Boha a seba sameho.Strach ničomu nepomože.Čím viac budete vnutorne bližšie k Bohu,tým menej budu mat na Vas dosah rozne nástrahy iluminatov.Osobne si myslím,že hladat pravdu a vediet o veciach je dobre.Je treba však mat na mysli,že čomu davame pozornost a energiu,to v našich životoch rastie...Je preto dobre sa zaoberat dobrými a pozitívnymi vecami.Čítam tu vela negativ na bielu magiu a kabalu.Vedzte,že kabala je stare mysticke učenie.Samozrejme aj ta ma ako všetko dve strany.Tak isto ako je vela falošných prorokov a učitelov je aj vela dobrých a kvalitných ludi na poli duchovnom.Nie je dobre ich vsetkych hadzat do jedneho vreca.Ten,kto to s duchovnou cestou mysli vážne učitela skor,či neskor potrebovat bude.Všetci proroci,apoštoli,Ježiš a iní majstri sa zaoberali bielou mágiou.Su to všetko Božie sily a praca s nimi je súčastou cesty k Nemu.Boh z nas nechce mať nevedome figúrky ale vedome duše ktoré sa k nemu vrátia s plným pochopenim a zažitím jeho aspektov a síl.Samozrejme každý má na to svoj čas....

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.